Dorota
Bienicewicz-Kras
ek
CustomerCentric
Selling Poland
Temat: zamordowany rynek
Mam wrażenie, że nie mówimy o tym samym....Poniżej cytat z mailingu PIFS na ten temat:
"Tematem rozmowy był także system funkcjonowania publicznej bazy szkoleń. Zdaniem PIFS i PKPP Lewiatan oceny jakości wykonania usługi powinni dokonywać pracownik oraz pracodawca. Idealnym rozwiązaniem są ankiety elektronicznie, które mogłyby być w nowej perspektywie finansowej narzędziem obligatoryjnym. Oceny te powinny wyświetlać się w profilu danej firmy szkoleniowej w prostej postaci graficznej (np. skala 1-10). Wyszukiwarka na stronie powinna także umożliwić odnalezienie firmy ocenianej najwyżej lub najgorzej w określonej kategorii. Zdaniem Anny Świebodzkiej-Nerkowskiej, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kapitału Ludzkiego w PARP, baza powinna funkcjonować także dla szkoleń czysto komercyjnych."