Kamila L. STU Ergo Hestia SA
Temat: Ulubione pytania kursantów
hehe, przykład z wczoraj-ja: zapraszam na szkolenie!
pyt: takie z ciastkami?!
Kamila L. STU Ergo Hestia SA
Anna
F.
Pomagam świadomie i
skutecznie
komunikować się
firmom i l...
konto usunięte
Mariola
Siorek
Mariola Siorek -
trener biznesu
Błażej Główka:
Ja raz spotkałem się z taką oto sytuacją (na szczęście byłem uczestnikiem):
Prowadzący pyta: Czy są jakieś pytania?
Na to z sali pada: Czy jeśli postawię dwie nogi w rozkroku na torach i oburącz schwycę się trakcji elektrycznej, to czy pojadę jak tramwaj...?
Sala pękała... prowadzący mniej...
Można więc, jako prowadzący, zapytać w bardziej ukierunkowany sposób:
Czy są jakieś pytania do tego co powiedziałem?
Ale i to nie zawsze skutkuje, bo to, co Janusz i Maciek zacytowali i tak może się zdarzyć... :)
Dorota
Bienicewicz-Kras
ek
CustomerCentric
Selling Poland
Jacek G.:
PS. A z tych ulubionych to zwykle .. a ilu ludzi Pan zastrzelił
Dorota Bienicewicz-Krasek:Dokładnie nie pamiętam... po trzeciej setce przestałem liczyć.
Jacek G.:PS. A z tych ulubionych to zwykle .. a ilu ludzi Pan zastrzelił
No właśnie, Jacek, ilu???
Agnieszka
A.
Specjalista ds.
szkoleń/ Trener
wewnętrzny/ Trener
Biznesu
Mariola Siorek:
Błażej Główka:
Ja raz spotkałem się z taką oto sytuacją (na szczęście byłem uczestnikiem):
Prowadzący pyta: Czy są jakieś pytania?
Na to z sali pada: Czy jeśli postawię dwie nogi w rozkroku na torach i oburącz schwycę się trakcji elektrycznej, to czy pojadę jak tramwaj...?
Sala pękała... prowadzący mniej...
Można więc, jako prowadzący, zapytać w bardziej ukierunkowany sposób:
Czy są jakieś pytania do tego co powiedziałem?
Ale i to nie zawsze skutkuje, bo to, co Janusz i Maciek zacytowali i tak może się zdarzyć... :)
zdarza się :) oczywiście, ze tak. wtedy - jako prowadzący - też pękam. przecież to śmieszne :), należy mi się trochę "fun'u" w tej ciężkiej robocie, a potem mówię: dzięki za czujność - jasne chodziło mi o pytania dotyczące tego, co opowiedziałam nt. typologii klienta (czy czegoś tam...)
konto usunięte
Mariola
Siorek
Mariola Siorek -
trener biznesu
A zwyczajne pytania:
Czy możemy szybciej skończyć?
Czy mogę szybciej wyjść, to jeszcze przed pracą zdążę ugotować obiad?
Czy dostaniemy jakiś papierek?
Czy możemy szybciej skończyć? - nie, bo zajęcia są zakontraktowane na czas od 10.00 do 17.00. A dlaczego pytasz? (a potem adekwatnie do rozwoju sytuacji)
Czy mogę szybciej wyjść, to jeszcze przed pracą zdążę ugotować obiad? (zależy od sytuacji - czasem "nie", czasem "posiedź, posiedź, raz obiad córcia zrobi, nie strujecie się..." czasem "jak uważasz, sama zdecyduj" a czasem "pytaj szefa, ja tu tylko szkolę")
Czy dostaniemy jakiś papierek? - na jakim rodzaju papierka Ci zależy? Albo wprost - tak - zaświadczenie. Ci co zostaną do końca dostaną zaświadczenie o przebyciu szkolenia i moje osobiste podziękowanie.
Agnieszka
A.
Specjalista ds.
szkoleń/ Trener
wewnętrzny/ Trener
Biznesu
konto usunięte
Mariusz
Czerwiński
Szukam pracy:
Diagnozy nadużyć
kredytowych, Audyty
umów k...
Jacek Sypniewski:Bezsporna prowokacja firmy szkoleniowej. Przecież wiadomo, że kawa i herbata musi być w termosach już o godz. 8:30, no i oczywiście mleczko i/lub śmietanka + krakersy. To jest obligatoryjne minimum. Skoro kursanci wiedzą o tym, to tym bardziej muszą wiedzieć firmy szkoleniowe.
1. Czy możemy skończyć wcześniej?
2a. Kiedy będzie kawa? (Jeśli kawy nie ma od początku)
2b. Kiedy będzie przerwa? (Kiedy kawa jest od początku)
Następna dyskusja: