Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zrób prezent swoim najbliższym...
dziękuję bo zrobisz też mnie :)


http://allegro.pl/listing.php/search?string=%C5%9Bwi%C...

Skomponuj sam swój zestaw prezentowy - wybierz jakie chcesz produkty, a ja zapakuję i skomponuję Twój prezent dla Twoich najbliższych....

Tutaj możesz znaleść wiecej przykładowych prezentów ( również w koszykach czy z porcelanowymi kubkami )

http://facebook.com/photo.php?fbid=133733490013171...

A może po prostu wybierz oryginalny kosmetyk z RÓŻY DAMASCEŃSKIEJ albo LAWENDY czy OLIWKI i podaruj swoim najbliższym...

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3418239

Szczegóły oraz info na priv.....

Zapraszam... :)

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Już 17 grudnia w Warszawie odbędzie się drugie, 2 godzinne ( 19:00 - 21:00 ), spotkanie z cyklu MOWY MOTYWACYJNE.

Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ

Serdecznie zapraszam,
BM
Agnieszka Pietlicka

Agnieszka Pietlicka trener, Dialogue
Unlimited

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na warsztaty świadomej komunikacji pod hasłem "słowa murami albo...oknami" w dniach 22-23.01.2011 (sobota 09.00 - 18.00 i niedziela 9.00 - 16.00), które po raz pierwszy odbędą się w Poznaniu. Podstawą naszej pracy będzie Porozumienie Bez Przemocy Marshalla Rosenberga.

Więcej nt. warsztatów znajdziecie Państwo pod adresem:
http://www.dialogue-unlimited.com/pl/oferta/rozwiazywa...

Chętnie udzielę też informacji osobiście pod adresem swierczynski@d-u.com.pl
Monika Hinc

Monika Hinc HR
Partner/Trener/Dosko
nalenie i
Rozwój/Komunikacja/C
SR

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA I SPOŁECZNA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH I PR INWESTYCJI

W imieniu Akademii Edukacji Regionalnej zapraszam pracowników działów marketingu, PR, promocji, reklamy w mikro, małych, średnich i dużych firmach, przedstawicieli Zarządów, właścicieli firm oraz pracowników agencji marketingowych oraz wszystkich, którzy chcą pogłębić wiedzę z tego zakresu.

Termin:
14 grudnia 2010, godz. 9:00 - 16:00

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Koszt:
Jedyne 350 zł! – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat.
(5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie komunikacji marketingowej i społecznej w projektach inwestycyjnych, a także zasad PR dla przedsięwzięć inwestycyjnych przy uwzględnieniu specyfiki przedmiotu działań oraz różnych grup interesariuszy w tego typu projektach.

Zakres tematyczny (program):
1. Przygotowanie strategii komunikacji z segmentacją interesariuszy
2. Przegląd i dobór narzędzi
3. Plany operacyjne i ich przykładowe realizacje
4. Najczęściej pojawiające się trudności w procesie komunikowania inwestycji
5. Zasady MEDIA i SOCIAL RELATIONS

Wszystko będzie ilustrowane przykładami z rynku lokalnego i regionalnego.

Metody dydaktyczne:
Szkolenie prowadzone będzie w sposób interaktywny , tak aby uczestnicy mogli nie tylko zdobyć wiedzę teoretyczną, ale od razu przećwiczyć ją i zdobyć nowe umiejętności. Podczas szkolenia będą wykorzystane takie metody jak: studium przypadku, ćwiczenia praktyczne, dyskusje, burza mózgów, a także wykład.

Materiały dydaktyczne:
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów przygotowanych przez eksperta.

Ekspert:
Grzegorz Szczuka - trener, Wiceprezes Grupy Kombninat
Ewa Barszcz- trener, Główny Specjalista ds.Marketingu, ECWybrzeże S.A, GrupaEDF

Certyfikat:
Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

PROMOCJA INWESTYCJI NIE JEST PROSTA! JEŚLI JUŻ SIĘ O TYM PRZEKONAŁEŚ LUB NIE CHCESZ NIGDY SIĘ PRZEKONAĆ, WEJDŹ NA ARP.GDA.PL -> SZKOLENIA I POZNAJ SZCZEGÓŁY!

Kontakt:
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Akademia Edukacji Regionalnej
Monika Hinc
monika.hinc@arp.gda.pl
58 323 31 44
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

W OKRESIE ŚWIĄTECZNYM KORZYŚCI DLA CIEBIE SIĘ KUMULUJĄ!

Obrazek

Tylko do 31 grudnia 2010, jeżeli …

… zgłosisz swój udział, to otrzymasz 2000 PLN rabatu, lub …

… zgłosisz swój udział i zaprosisz jedną osobę, to otrzymacie po 3000 PLN rabatu, lub …

… zgłosisz swój udział i zaprosisz dwie osoby, to otrzymacie po 4000 PLN rabatu.



Dodatkowo otrzymujesz

100% gwarancji zadowolenia - możesz zrezygnować bez żadnych kosztów oraz …

raty 0% - opłaty możesz rozłożyć na ustalane indywidualnie raty bez dodatkowych opłat oraz …

gwarancję ceny z 2010 - unikniesz podwyżek cen jakie będą miały miejsce po 1 stycznia 2011.



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl
Ala H.

Ala H. rozwoj zawodowy i
osobisty

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowym:
"Sprzedawca/Handlowiec na starcie do sukcesu".

Teraz w gwiazdkowej promocji - 2 dni szkolenia w cenie 1-go dnia szkoleniowego!

Projekt obejmuje szkolenia:

Sprzedawca/Handlowiec czyli Złota Rybka albo Rekin /16.12.2010;Warszawa/

Siła spokoju czyli jak zarządzać stresem i emocjami?
/17.12.2010;Warszawa/

Szkolenia prowadzą trenerzy praktycy.

Można również zdecydować się na udział tylko w jednym z oferowanych szkoleń.
WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE!

Tylko teraz koszt 1-go dnia szkoleniowego zaledwie 195zł.

Cena obejmuje:
-udział w szkoleniu
-materiały szkoleniowe
-certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
-przerwy kawowe

Oferta szkoleniowa skierowana jest do obecnych i przyszłych sprzedawców/handlowców ale także wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swoich umiejętności we wskazanych powyżej obszarach.

Zastanawiasz się nad pracą sprzedawcy/handlowca? Chcesz zwiększyć swoją szansę u potencjalnego pracodawcy? A może rozpocząłeś pracę w dziale handlowym albo właśnie zatrudniłeś pracownika i chcesz wzmocnić jego kompetencje w obszarze sprzedaży i/lub w zakresie zarządzania emocjami w relacjach z innymi?
Ta oferta skierowana jest własnie do Ciebie!

Celem uzyskania szczegółowych informacji zapraszam do kontaktu na priv lub przesłanie bezpośrednio zapytania na adres:
tadoro-universum@tadoro.plAla H. edytował(a) ten post dnia 03.12.10 o godzinie 13:26
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Cześć!

- Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak budować odpowiednie relacje szef-podwładny?
- Czy trudno było ukarać pracownika, który ewidentnie zasłużył sobie na to?
- Czy przeżywałeś bezsilność i zakłopotanie, kiedy nie mogłeś nagrodzić lub docenić dobrego pracownika, bo wydawało Ci się, że nie masz do tego żadnych środków?
- Czy zdarzyło Ci się mówić coś do podwładnych w słusznym gniewie, a później żałować słów, które wypowiedziałeś?

Jeżeli nawet na jedno pytanie NIE odpowiedziałeś TAK to szkoda Twojego czasu na dalsze czytanie tej informacji…

Czytasz dalej? To oznacza, że zależy Ci na skutecznym zarządzaniu zespołem. To, na co Cię zapraszamy to szkolenie…


ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

Czym będziemy się zajmowali?
- Rolą szefa zespołu.
- Motywacją zespołów.
- Budowaniem odpowiednich relacji szef-podwładny.
- Nagradzaniem pracowników z wykorzystaniem motywatorów pozafinansowych.
- Dyscyplinowaniem handlowców – powiemy o algorytmie karania.
- Rolą prawidłowej komunikacji w zarządzaniu zespołem sprzedaży.
- Funkcjami i rolami menadżera sprzedaży.
- Prawidłowym i efektywnym powierzaniem celów w oparciu o 5 kroków psychologicznego kontraktu win-win.
- Coachingowym stylem pracy.
- Etapami rozwoju pracownika i dopasowaniem stylu zarządzania do odpowiedniego etapu.
- Sytuacjami trudnymi w pracy menadżera.

Ale co Ci to da?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowania przez pracownika celów biznesowych.
- Będziesz wiedział jak skutecznie motywować swój zespół.
- Będziesz wiedział jak budować odpowiednie relacje szef-podwałdny.

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

No i gdzie to wszystko będzie się działo?
Szczecin 17.01.2011r.
Miejsce/Adres: powiemy o nim już wkrótce.
Start: 17.01.2010r. 10:00

Ile to kosztuje…
Nigdy jeszcze nie byłeś na naszym szkoleniu? Twoja cena to: 199 PLN

Cena regularna dla tych co już wiedzą jak szkolimy: 695 PLN/osoba

Jak zgłosisz się przed 17 grudnia to zapłacisz mniej: 495 PLN/osoba

Co dostaniesz w cenie:

- 1 dzień/8-10h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Program szkolenia:
Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu

Jak się zgłosić?
Wystarczy pobrać ze strony http://gntb.eu dział szkolenia otwarte FORMULARZ ZGŁOSZENIA, wypełnić i wysłać

Potrzebujesz więcej informacji
Zadzwoń lub napisz

Kontakt:
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: szkolenia.otwarte@gntb.pl
http://gntb.eu

SZKOLENIE ORGANIZOWANE PRZEZ GRUPĘ NIEZALEŻNYCH TRENERÓW BIZNESU I BUSINESS TRAINERS

======================================================================
NASZE INNE SZKOLENIA OTWARTE

PROSPECTING AKTYWNE METODY POZYSKIWANIA KLIENTÓW - http://GNTB.EU DZIAŁ NASZA OFERTA

======================================================================
UWAGA! UWAGA! UWAGA!UWAGA! UWAGA! UWAGA!UWAGA! UWAGA! UWAGA!

POWIEDZ NAM NA JAKIE SZKOLENIE BYŚ CHĘTNIE POSZEDŁ?
Katarzyna Obłękowska

Katarzyna Obłękowska
www.fabrykarozwoju.c
om Fabryka Rozwoju
Osobistego
psychol...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Stop Mobbing! - Moja Wartość Moją Siłą

Celem warsztatu jest poszerzenie świadomości uczestników dotyczącej własnych potrzeb, zwiększenie pewności siebie, decyzyjności oraz większe rozpoznanie własnych granic i ich obrona.

Jeśli doświadczasz:
*mobbingu w miejscu pracy
*przemocy i szantażu w relacjach z otaczającymi Cię ludźmi
*nie walczysz o swoje potrzeby i granice

Tematyka zajęć:

1. Rozpoznanie własnych potrzeb:
co chcę, a czego nie chcę
co muszę, a czego nie wolno mi robić
co powinienem, a co wypada
co jest moją potrzebą i jak ją realizować

2. Pewność siebie i decyzyjność - zajęcia motywacyjne:
mocne strony i własne ograniczenia
co jest moją siłą i atutem
zyski i straty wynikające z podejmowania decyzji i ich realizacji

3. Indywidualne granice osobiste:
rozpoznawanie własnego pola i przestrzeni osobistej
weryfikacja obecnego stanu
praca nad umocnieniem własnych granic.

Osoba prowadząca: Anna Pejas - trener, certyfikowany terapeuta Polskiej Federacji Społeczności Terapeutycznych.

Czas trwania: 3 dni
rozpoczęcie piątek godz. 18 – 20
sobota godz. 10- 16
niedziela godz.10 – 16

Cena: 300 zł

Zapisy i więcej informacji o nas na http://fabrykarozwoju.com
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

W imieniu firmy MAY AGENCY TRAINING & EVENTS, serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam:
Asystentki, Sekretarki, Asystentów do udziału w wyjątkowym szkoleniu PRAWA RĘKA SZEFA.

· PRAWA RĘKA SZEFA - I stopień.
PROFESJONALNY i PRAKTYCZNY TRENING UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA ASYSTENTEK, ASYSTENTÓW i SEKRETAREK.
Warszawa, 8. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.

· PRAWA RĘKA SZEFA - II stopień.
SEKRETARKA OPERACYJNA: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych.
Warszawa, 9. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.
Dodatkowym atutem wzięcia udziału w powyższych szkoleniach jest atrakcyjny niższy koszt udziału (ostatnie tegoroczne szkolenie bez podatku VAT).
Koszt uczestnictwa jednego dnia szkolenia: 980 zł (brutto).
Koszt uczestnictwa całości szkolenia (I i II dzień): 1570 zł (brutto).
Poniżej szczegółowe informacje:
PRAWA RĘKA SZEFA - I stopień.
PROFESJONALNY i PRAKTYCZNY TRENING UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA ASYSTENTEK, ASYSTENTÓW i SEKRETAREK.
Warszawa, 8. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
Asystentek, Sekretarek, Asystentów i Sekretarzy - prawych rąk swojego szefa, które/ którzy chciałyby/ chcieliby w sposób praktyczny poszerzyć swoją wiedzę z zakresu komunikacji, autoprezentacji, profilaktyki stresu, asertywności i pozostałych umiejętności, które wpływają na pozytywny wizerunek firmy.
Cele szkolenia i korzyści:
· zdobycie i utrwalenie pewności siebie i pozytywnej samooceny w pracy i w kontaktach międzyludzkich,
· techniki treningu pozytywnej osobowości, szybkości oceny i działania, automotywacji i zachowania w sytuacjach stresujących,
· trening zachowań asertywnych w realnych sytuacjach biurowych - study cases,
· psychologiczne aspekty pracy asystentki i sekretarki we współczesnym środowisku pracy - study cases (choroba szefa, typologia szefów, wpływ misji na profil zawodowy sekretarki i asystentki/ asystenta),
· sprawne przekazywanie kompetencji przez szefa i skuteczne realizowanie zleconych zadań,
· praktyczne techniki wyzwalania automotywacji i tworzenia pozytywnego kontekstu stosunków interpersonalnych w biurze,
· zapobieganie występowaniu sytuacji nadmiernego napięcia w otoczeniach dyskomfortowych, przeciwdziałanie stresom w świetle najnowszych badań,
· umiejętności prezentacyjne i medialne niezbędne w sytuacji konieczności zastąpienia swojego szefa lub wzięcia udziału w konferencji,
· umiejętność zarządzania sobą w czasie i metody selekcji ważności bieżących zadań, oraz wyznaczanie priorytetów na linii sekretarka - szef i sekretarka - zespół,
· podwyższenie jakości pracy, obsługi i kontaktów zewnętrznych oraz podniesienie kwalifikacji personalnych w kontekście użyteczności dla Zarządu firmy,
· elementarne zasady etykiety biznesowej w wypowiedziach i prowadzeniu korespondencji.
· autoprezentacja - co powinna komunikować swoim wizerunkiem, strojem i zachowaniem współczesna sekretarka (asystent) - prawa ręka szefa,
· zachowanie sekretarki w sytuacjach alarmowych, wymagających analizy i podjęcia błyskawicznej decyzji,
· znajomość i praktyczne wykorzystanie założeń wizji, misji, celów i polityki firmy,
· standardy i procedury tajności i selektywności informacji,
· akceleracja informacji z różnych źródeł i sprawna klasyfikacja użyteczności informacji,
· rozpoznawanie symptomów stresu w środowisku biurowym oraz rola sekretarki w konfliktach i sytuacjach kryzysowych,
· umiejętność wywierania wpływu na otoczenie i pozytywnej komunikacji, oraz zarządzania obiegiem informacji w systemie biurowym typu "open space",
· efekt 'communications breakdown' i praktyczne metody udrażniania kanałów obiegu informacji,
· Sekretarka - asystentka (asystent) jako wizytówka wartości i wizerunku firmy,
· 'dress code' - biurowy, konferencyjny, wieczorowy, podróżny,
· zdobycie praktycznej asertywności i sposoby jej użycia w pracy,
· działanie tonizujące otoczenie w pracy.

Program:
1. Kreacja osobowości sekretarki i asystentki (asystenta). Wstęp - anonimowa ankieta z pytaniami.
2. Osobowość pozytywna - automotywacja, samoocena.
3. Psychologiczne aspekty pracy - study cases.
4. Budowanie poczucia własnej wartości:

o automotywacja,
o autoafirmacja,
o autopromocja - ćwiczenia.

5. Propedeutyka asertywności w biurze i firmie.
6. Praktyczny trening zarządzania stresem.

o teoria i praktyka zarządzania stresem i wykorzystywania stresu oraz rola sekretarki w zapobieganiu konfliktom w sytuacji kryzysowej,
o unikatowy blok ćwiczeń "ISOLLATION EXCERCISES".
7. Umiejętność poruszania się w świecie konwencji.

o strój - dress code (pora dnia i sytuacja),
o fryzura - modna czy dopasowana do twarzy,
o dodatki - konieczne i niekonieczne,
o tuszowanie minusów, podkreślanie plusów,
o makijaż biurowy, telewizyjny i wyjściowy,
o rozrywki, używki i sporty towarzyskie klas wyższych.

8. Etykieta biznesowa w wypowiedzi i korespondencji.

o formy grzecznościowe, dyplomatyczne i zwyczajowe.

9. Autoprezentacja i kreacja wizerunku sekretarki.

o rola sekretarki i asystentki (asystenta) oraz jej wpływ na postrzeganie wartości reprezentowanej przez nią firmy i wizerunku bezpośredniego szefa.
o znajomość wizji, misji, celów oraz systemu wartości firmy w praktyce.

10. Zarządzanie sobą w czasie, tworzenie priorytetów w hierarchii ważności zadań oraz podejmowanych działań - przekaz kompetencyjny od szefa i wykonywanie poleceń.
11. Komunikacja w środowisku biurowym.

o sekretarka i asystentka (asystent) w roli moderatora komunikacji między centrum
decyzyjnym a resztą działów i menadżerów firmy lub organizacji,
o kontrola prawidłowego przepływu informacji, monitorowanie możliwych zatorów komunikacyjnych, rozwiązywanie problemów ('communications break down),
o standardy i procedury tajności i selektywności informacji.

12. Blok ćwiczeń medialnych:

o techniki fizyczne, formy i style ruchu, emisja i impostacja, wymowa, ćwiczenia dykcyjne i interpretacyjne, z frazą, tekstem pisanym, dowolnym oraz improwizowanym - blok warsztatów praktycznych,
o elementarne zadania prezentacyjne i konferencyjno-medialne.

Prowadzący: Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy "Sami o sobie", autorski program "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka" (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1).
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r., certyfikowane od 1994
Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM " SEVENTH", Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w "BRZ ART." etc.

Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i prosprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz celebry Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS. Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to ponad 2.000 osób rocznie.
Autor unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych.
Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Dodatkowe dane oraz szkolenia autorskie - http://trener.home.pl ; http://wikipedia.pl ; http://goldenline.pl

Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, MK i DN i innych; Menadżerów i pracowników firm : Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.

Termin szkolenia: 8. grudnia 2010 r.

Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.

Koszt uczestnictwa w jednym dniu szkolenia: 980 zł (brutto).

Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod numer faxu:
(22) 412-08-48.
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
W ramach szkolenia zapewniamy:

· organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
· materiały szkoleniowe,
· certyfikat ukończenia szkolenia,
· serwisy kawowe i obiad.

Warunki rezygnacji: Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

PRAWA RĘKA SZEFA - II stopień.
SEKRETARKA OPERACYJNA: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych.
Warszawa, 9. grudnia 2010 r. – dodatkowa, ostatnia edycja.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
· Asystentek, Asystentów, Sekretarek, Sekretarzy – prawych rąk swojego szefa,
· Uczestników szkolenia ‘Prawa ręka szefa – I stopień’.

Komentarz:

Seminarium stopnia zaawansowanego dla sekretarek i asystentek (asystentów), o wysokim poziomie umiejętności zawodowych, pragnących rozszerzyć swoje profesjonalne możliwości poprzez poznanie oraz warsztatowe utrwalenie sposobów oraz narzędzi umożliwiających bezkolizyjne poruszanie się w sytuacjach silnego stresu, konfliktu, awarii, zmian na wysokich szczeblach organizacyjnych, a przede wszystkim w sytuacjach ekstremalnych, wymagających wysoko wyspecjalizowanych umiejętności medialnych (konferencje, prezentacje, briefingi, spotkania z mediami).

Seminarium odbywa się w małych grupach (maksymalnie do 20 osób) ze względu na ilość i intensywność ćwiczeń i warsztatów praktycznych.

Cele szkolenia:

· umiejętność szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach ekstremalnie awaryjnych i obarczonych wysokim poziomem ryzyka,
· wykorzystywanie klauzuli tajności obowiązujących w firmie na przykładzie ochrony danych osobowych i informacji poufnych,
· umiejętność zastosowania procedur klasyfikacji informacji i komunikatów własnych pod względem poufności danych,
· lojalność wobec przełożonych i firmy macierzystej w krzyżowym ogniu pytań dowolnej komisji lub przedstawicieli mediów obecnych na konferencji prasowej, panelu lub briefingu telewizyjnym,
· wykorzystanie posiadanych informacji dla ugruntowania lub poprawienia wizerunku firmy, organizacji lub swojego szefa,
· umiejętność łagodzenia napięć i konfliktów między menadżerami oraz zespołami i szefem; interpolacja nastrojów,
· uzyskanie praktycznych umiejętności medialnych dla swobodnych wypowiedzi, w tym również wypowiedzi dla radia i telewizji,
· trening optymistycznego, pozytywnego wizerunku dla mediów,
· uzyskanie pewności siebie w sytuacjach konfliktowych i awaryjnych, związanych z kryzysem decyzyjności lub zagrożeniem,
· opanowanie stresu permanentnego, impaktowego i medialnego.

Na naszym seminarium wszystkie cele przećwiczymy praktycznie, rejestrując indywidualne ćwiczenia warsztatowe za pomocą kamery i mikrofonu, prowadzonych przez operatora.

Program:

1. Poufność, selekcja, tajność informacji.

· „moje drugie imię”: Dyskrecja…”,
· praca z informacją poufną: procedury i stopnie obiegu,
· szef, poufność a komunikacja prywatna szefa,
· praca z 2, 3 lub więcej szefami (np. Rada Nadzorcza),
· hierarchia komunikacyjna i kolejność dostępu do szefa,
· study cases oraz wykorzystywane procedury klasyfikacyjne.

2. Bezpieczeństwo sekretariatu i gabinetu szefa.

· skuteczne techniki obrony asystentki lub sekretarki przed wydostaniem się na zewnątrz informacji wrażliwych firmy lub Organizacji,
· bezpieczny dystans na stanowisku służbowym,
· blokada dostępu w sytuacji niebezpiecznej lub zagrażającej stabilności pracy w firmie
· procedury specjalne – sekretariat pierwszą linią obrony.

3. Sytuacje awaryjne w firmie lub Organizacji.

· teoretyczne możliwości wystąpienia sytuacji ekstremalnych obciążonych wysokim ryzykiem w decyzjach i działaniach w warunkach stresu permanentnego i impaktowego,
· rola sekretarki jako głównego węzła komunikacji i przekazywania informacji,
· nieobecność lub choroba szefa,
· zmiany (rotacje) na wysokich stanowiskach,
· kryzys wewnętrzny,
· kryzys zewnętrzny oraz działanie „siły wyższej”,
· plan, zapis i monitorowanie przebiegu działań,
· przejmowanie obiegu komunikacyjnego i standardów komunikacyjnych oraz konieczność informowania menadżerów i załogi o sytuacji w danym momencie,
· informacja jako niemierzalny (szacunkowy) czynnik ryzyka,
· szybka ocena sytuacji oraz głos doradczy (stan: ryzyko-zysk),
· taktyki i strategie „wojenne” w chwilach poważnych konfliktów, konieczność szybkiego reagowania,
· sekretariat jako stanowisko „obrony okrężnej” z 360-stopniowym horyzontem akcji i reakcji - study cases.

4. Blok umiejętności medialnych – rejestracja kamerą TV.

· wypowiedź publiczna – improwizacja,
· „prezentacja szczera” i „prezentacja kreatywna”,
· prezentacja firmy – sekretariat zastępuję szefa lub prelegenta - prezentuje dokonania firmy i sylwetkę Szefa,
· konferencja prasowa – Asystentka lub Sekretarka zastępuje rzecznika,
· awans – publiczne podziękowania.

5. Umiejętności osobiste a wypowiedzi publiczne w sytuacji wystąpienia wysokiego poziomu stresu.

· wygląd, wizerunek, wewnętrzny spokój (ćwiczenia)
· empatia i asertywność (ćwiczenia)
· podstawowe wiadomości emisyjne i artykulacyjne (ćwiczenia)
· wysokość głosu, ton, modulacja, dykcja (ćwiczenia)
· akcent, sens i przekaz (ćwiczenia z tekstami)
· praktyczne sposoby na stres medialny: blok wschodnich technik relaksująco – odstresowujących, ćwiczenia izolacyjne – przebieg indywidualny, aktorskie sposoby na uzyskanie spokoju przed występem (ćwiczenia).

Prowadzący:
Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1)
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r. , certyfikowane od 1994
Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM " SEVENTH", Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w "BRZ ART." etc.

Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i prosprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy , przywódców i polityków oraz celebry Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.

Autor unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych.

Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Dodatkowe dane oraz szkolenia autorskie - http://trener.home.pl ; http://wikipedia.pl ; http://goldenline.pl
Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, MK i DN i innych; Menadżerów i pracowników firm m.in.: Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.

Termin: 9. grudnia 2010 r.
Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.

Koszt uczestnictwa w jednym dniu szkoleniu: 980 zł (brutto)

Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:

· organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
· materiały szkoleniowe,
· certyfikat ukończenia szkolenia,
· rejestracja wystąpień kamerą TV,
· serwisy kawowe, obiad.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Kontakt:
MayAgency
http://www.mayagency.com.pl
tel: 606673674
tel2: 224902035
infolinia: 0801002281Krzysztof Magura edytował(a) ten post dnia 06.12.10 o godzinie 14:30

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

www.prawoprzyciagania.implesite.pl


Obrazek


Jak skutecznie i z łatwością stosować prawo przyciągania na codzień?

Kurs internetowy Prawo Przyciągania zupełnie za darmo!

Zapisz się TUTAJ:

www.prawoprzyciagania.implesite.pl

6-dniowy kurs, z którego dowiesz się o najskuteczniejszych technikach przyciągania tego czego pragniesz, oraz jak zastosowac to wszystko w praktyce.

Co da Ci ten kurs?

Po przebyciu tego kursu dowiesz się jak:

- skutecznie wyznaczać cele

- tworzyć tablice marzeń

- być wdzięcznym

- dawać z radością

- być szczęśliwym tu i teraz

- przyciągać pieniądze, miłość, szczęście i to czego tylko zapragniesz

Podziel się tym kursem ze znajomymi wysyłając im ten adres: www.prawoprzyciagania.implesite.pl

Serdecznie pozdrawiam,
Emilia Brejska

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Centrum Kultury Revers zaprasza do udziału w szkoleniu „Jak stworzyć stronę internetową”, które odbędzie się 17 grudnia w Krakowie. Zainteresowane osoby prosimy o rejestrację za pomocą formularza zgłoszeniowego.

Cel szkolenia: Nabycie przez uczestników praktycznej umiejętności założenia i budowy własnej strony internetowej.

Termin szkolenia: 17 grudzień 2010, 10.00 – 16.00 (6 godzin zegarowych, 8 godzin szkoleniowych)

Miejsce: ul. Kochanowskiego 28/1, 31-200 Kraków

Koszt szkolenia: 300 zł od osoby

Kontakt: tel. 514 047 149, e-mail: szkolenia@centrumrevers.org

Formularz zgłoszeniowy: http://szkolenia.centrumrevers.org/zgloszenia

Opis szkolenia:
Coraz częściej komunikacja w organizacjach pozarządowych odbywa się za pośrednictwem Internetu. Rozwój technologii umożliwia coraz prostsze i tańsze korzystanie z narzędzi do budowy i zarządzania stroną internetową. Młode organizacje oraz te, które chciałby rozpocząć efektywne komunikowanie się za pomocą Internetu, mają możliwość poznać w praktyce darmowe narzędzia umożliwiające stworzenie własnej strony internetowej.

Podczas szkolenia przekonamy cię i nauczymy, że:
- Nie musisz wiedzieć nic o serwerach, domenach i całej internetowej technologii
- Cała technologia konieczna do budowy strony internetowej jest darmowa
- Aby mieć ładną i przyjazną szatę graficzną nie musisz zatrudniać grafika – znajdziesz ją szybko w Internecie (za darmo)
- Narzędzia promocji strony internetowej są proste i wymagają minimalnych nakładów

Do kogo kierujemy szkolenie:
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z organizacjami pozarządowymi – założycieli, pracowników, osób mających w planie stworzenie własnej organizacji. Nie wymagana jest jakakolwiek wiedza w zakresie technologii internetowych, program szkolenia został stworzony z myślą o osobach początkujących lub planujących rozpoczęcie komunikacji swojej organizacji przez Internet.

Korzyści i umiejętności zdobyte na szkoleniu:
- Umiejętność instalacji i konfigurowania strony internetowej
- Umiejętność wyszukiwania i instalowania dodatków do własnej strony: grafiki, dodatkowych narzędzi
- Umiejętność podstawowej obsługi narzędzi Google do statystyk i promocji strony WWW
- Podstawowa i wystarczająca wiedza o pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google
- Podręczny zestaw instrukcji jak powtórzyć krok po kroku wszystkie omawiane na szkoleniu kwestieWojciech Z. edytował(a) ten post dnia 06.12.10 o godzinie 01:23
Jerzy Krzysica

Jerzy Krzysica www.esj.edu.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ESJ SZKOLENIA
http://esj.edu.pl/

RETORYKA, DYDAKTYKA, WPŁYW SPOŁECZNY
szkolenia dla początkujących i zaawansowanych

zapraszam Jerzy Krzysica
Judyta Gutowska

Judyta Gutowska Psycholog, Coach,
Trener, Praktyk
rozwoju, Członek
Zarząd...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Czas na rozwój! - bezpłatny warsztat inauguracyjny (grudzień 2010)

Wszystkich, którzy chcą w najlepszy sposób wykorzystać przedświąteczny czas, zapraszamy już 7 grudnia 2010 (wtorek), na trzygodzinny warsztat poświęcony Zarządzaniu sobą w czasie.

Przygotowane przez nas szkolenie będzie wprowadzeniem w podstawowe zagadnienia związane z efektywnym wykorzystaniem czasu. Pozwoli odkryć jak niezwykłym zasobem jest czas i dlaczego niektórzy mają go zawsze za mało, a inni wręcz w nadmiarze. Uczestnicy będę mieli okazje zmierzyć się ze swoimi 24 h. Zidentyfikują złodziei czasu i poznają podstawowe techniki umożliwiające skuteczną walkę z nimi. Jednak przede wszystkim dowiedzą się wreszcie, co w zarządzaniu zadaniami jest mitem i jak poczucie odpowiedzialności łączy się z czasem. Wszystko to odbędzie się w sprzyjającej rozwijaniu umiejętności pozytywnej atmosferze. Szkolenie poprowadzi Joanna Gajda.

Warsztat Zarządzanie sobą w czasie rozpocznie się o 16:00 przy ulicy Łojasiewicza 4 (Nowy Kampus UJ, WZiKS).

Udział w warsztacie inauguracyjnym jest bezpłatny! (Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.) Możliwość zapisu mailowo (szkolenia@neraida.pl) lub telefonicznie (535 354 505).

W ramach grudniowego kalendarza szkoleń otwartych serdecznie zapraszamy również na następujące szkolenia:

- 10 grudnia 2010 (piątek) Zmagania z motywacją

- 14 grudnia 2010 (wtorek) Efektywna praca w grupie

- 16 grudnia 2010 (czwartek) Negocjacje - moduł podstawowy

Uczestnikom warsztatu inauguracyjnego, naszym zaprzyjaźnionym klientom, studentom oraz grupom zorganizowanym oferujemy atrakcyjny system zniżek.

Więcej informacji na naszej stronie internetowej www.neraida.pl

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASZYCH SZKOLENIACH!
Sylwia Ś.

Sylwia Ś. psycholog,
psychoterapeuta,
muzykoterapeuta,
trener inter...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Pracownia Psychologiczna Dobre Nastroje w Warszawie zaprasza na WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH

Jest to cykl weekendowych spotkań grupowych, rozwijających
umiejętności społeczne, które są niezwykle ważne w budowaniu
trwałych i satysfakcjonujących relacji z innymi ludźmi.

Do tego rodzaju kompetencji zaliczamy m.in.:
- efektywną komunikację interpersonalną,
- asertywność,
- otwartość,
- świadomość granic w relacjach z innymi,
- rozpoznawanie własnych emocji i umiejętność ich wyrażania,
- radzenie sobie z trudnymi uczuciami i emocjami,
- rozwiązywanie konfliktów,
- rozumienie zachowań własnych i innych osób,
- efektywna współpraca z innymi.

Warsztaty umiejętności społecznych pozwalają na doświadczanie i nazywanie emocji w relacjach z innymi ludźmi, określanie ich źródeł oraz zdobywanie umiejętności radzenia sobie z nimi.
Stwarzają warunki do pracy nad rozpoznawaniem własnych potrzeb i pragnień, określaniem własnych granic psychologicznych, budowaniem poczucia własnej wartości i samoakceptacji. Dają również możliwość zebrania informacji zwrotnych na temat własnej osoby, skonfrontowania własnej wizji siebie z tym, jak możemy być odbierani przez innych. Udział w zajęciach, dzięki atmosferze akceptacji i nie oceniania, daje szansę na bardziej spontaniczne wyrażanie własnych przeżyć i pragnień, na ujawnienie swojego prawdziwego "ja". Służy poszerzeniu własnego funkcjonowania w wybranych aspektach życia, przyczynia się do wzrostu zaufania do ludzi, poprawia ekspresyjność i elastyczność zachowania.

Struktura zajęć:
cykl trzech spotkań, realizowanych w soboty, co dwa tygodnie, w
godzinach 10.00 – 15.00 (łącznie 15 godzin).
Koszt: 120 zł za jedno spotkanie.
Osoby prowadzące: mgr Sylwia Świerczek, mgr Monika Lipiec.
Przewidywany termin rozpoczęcia: 08 styczeń 2011.


Informacje organizacyjne na temat proponowanych zajęć:
Zapisy już teraz pod numerem telefonu: 518-077-899
Liczba uczestników: 8 - 12 osób
Miejsce realizacji: Śniadeckich 18/34, 00-656 Warszawa

Szczegóły na stronie: www.dobrenastroje.pl

Uwaga! W podane ceny warsztatów wliczone są przerwy kawowe wraz z poczęstunkiem dla uczestników.

Zapraszamy serdecznie!
Krzysztof Prystupa

Krzysztof Prystupa aktor, logopeda,
szkolenia z głosu i
mowy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkoła mowy. Świetna dykcja


Obrazek


14 i 16 grudnia 18.00 - 20.30

Są jeszcze wolne miejsca!!!

zapisy na
http://viamowa.pl/index.php?page=shop.product_details&...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

OSTATNI DZWONEK NA ZAPISY bez VAT. 



Obrazek


Szkolenie:
GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne


Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów - jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Co i jak? Proof, cromalin
• Logo (logotyp a sygnet)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• O co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie rób tego! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki

ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.
• Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki, banki fontów, zdjęć, znaków itp.).

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Właściciel firmy reklamowej.

INFO
Termin: 13-14 grudnia 2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1390 zł od osoby.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://www.autor.net.pl/grafika_i_dtp_w_marketingu.html

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

WYBIERZ SZKOLENIE, DOPASUJ TERMINY A MY BEZPŁATNIE PRZESZKOLIMY PRACOWNIKÓW Z TWOJEJ FIRMY NA TERENIE CAŁEGO KRAJU!!!

Bezpłatnie przeszkolimy pracowników Państwa firmy w wybranych szkoleniach:

Szkolenie dla kierowników średniego szczebla:

I. Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem – szkolenie 2-dniowe

Szkolenia dla osób zajmujących się polityką personalną w firmie:

II. Budowanie efektywnych zespołów – szkolenie 6-dniowe (3 tematy po 2 dni)
1)Zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
2) Zarządzanie wiekiem a organizacja pracy i czasu pracy
3) Satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

III. Rozwój i zarządzanie kompetencjami pracowników (3 tematy po 2 dni)
1) Strategiczne zarządzanie wiekiem oraz aspekty prawne zarządzania wiekiem
2) Zarządzanie wiekiem w procesie szkoleń i rozwoju pracowników
3) Jak stworzyć i wdrożyć system mentoringu w firmach "mentorzy 45+"

IV. Strategia - ludzie – efektywność (3 tematy po 2 dni)
1) Przygotowanie strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie
2)Zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
3) Satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

Mają Państwo możliwość wyboru szkoleń i samodzielne dopasowanie do nich terminów, a my zorganizujemy szkolenia zupełnie za darmo. Warunkiem jest grupa minimum 10 osób.Mogą to być pracownicy jedynie z Państwa firmy, jak również połączone 2-3 firmy. Maksymalnie z jednego przedsiębiorstwa może uczestniczyć w projekcie do 20 pracowników.

Projekt ten jest dofinansowany w 100% z EFS oraz skierowany do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
Istnieje również możliwość indywidualnego zapisu na stronie http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/terminy.htm

W przypadku dodatkowych pytań, przesłania programu szkoleń lub chęci zapisu proszę o kontakt:
Ewelina Sójka
tel. +48 /22/ 314 14 74, e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.plEwelina Sójka edytował(a) ten post dnia 08.12.10 o godzinie 13:41

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

"Mistrz sceny" - sztuka prezentacji i komunikacji z grupami – 11,12 grudnia w Warszawie.

Ile dla Ciebie warta jest umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami? A Ty w tym czasie dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem grupowym. Po co? Bo chcesz, żeby byli zrelaksowani, rozbawieni i jednocześnie zmotywowani do słuchania, a tym samym uczyli się wfektywnie.

Na szkoleniu poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz.
Obrazek
Po więcej informacji zapraszam na stronę szkolenia:
http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_mistrz_sceny

Tutaj znajdziesz opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_testymoniale

Przyjdź - dowiesz się jak przekonująco mówić i przemawiać!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 14:20
Maciej Chabowski

Maciej Chabowski Psycholog społeczny
/ Trener biznesu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jak cena wpływa na postrzeganie atrakcyjności rabatu?

Jaka grupa społeczna najlepiej sprawdza się w pracy?

Jak wykorzystać brak asortymentu, by zwiększyć sprzedaż?

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez twórców reklam?

Czy bodźce podprogowe naprawdę działają?

Jeżeli interesują Cię odpowiedzi na te i podobne pytania, to mam dla Ciebie specjalną, 15% zniżkę na dowolnie wybrany abonament w Polskim Portalu Psychologii Biznesu - bazie wiedzy na temat zastosowań najnowszych odkryć psychologii w świecie biznesu.

Aby skorzystać z promocji, wystarczy, że podczas rejestracji w portalu wpiszesz kod:

GOLDEN

Kod jest ważny do 31 grudnia 2011.

Zapraszam do rejestracji: http://psychologia-biznesu.pl



Wyślij zaproszenie do