Monika Lisiecka

Monika Lisiecka Menadżer, Kierownik
Projektu, Team
leader, Coach ICF,
Trener

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy na konferencję dotyczącą Regionalnej Strategii Innowacji dla Wielkopolski na lata 2010-2020. Konferencja rozpocznie się o godz. 10.00 w dniu 26 października 2010 r. w budynku World Trade Center Poznań w Poznaniu (ul. Bukowska 12, sala 108).

Celem konferencji jest przedstawienie wspólnie wypracowanej koncepcji regionalnej polityki innowacyjnej oraz kluczowych założeń Regionalnej Strategii Innowacji dla Wielkopolski na lata 2010-2020. Konferencja umożliwi promowanie idei partnerstw dla realizacji celów Strategii, co jest koncepcją nowatorską w stosunku do wcześniejszych Strategii Innowacji uchwalanych w kraju.

Liczymy na dyskusję na temat obszarów współpracy dla realizacji regionalnej polityki innowacyjnej. Dotychczasowy udział partnerów regionalnych w konsultacjach przyczynił się do opracowania koncepcji polityki innowacyjnej w Wielkopolsce. Jednocześnie, zapisy Regionalnej Strategii Innowacji oraz Planu Działań dla Samorządu Województwa Wielkopolskiego będzie można zmodyfikować zgodnie z sugestiami i uwagami zgłaszanymi podczas konferencji.

Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń udziału w konferencji na e-mail: RSI@ue.poznan.pl – informacji organizacyjno-technicznych udzieli Pani Monika Lisiecka (tel. kom. 509 158 718 lub poprzez podany wyżej adres e-mail).

Z poważaniem,
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego – Departament Gospodarki
oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Grzegorz Amanowicz

Grzegorz Amanowicz Full Stack Developer

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jak myślisz? Czy potrafiłbyś zarobić 5107,22 zł w ciągu zaledwie 24h?

Kurs tworzenia, promocji i zarabiania na produktach internetowych z pewnością to ułatwi.

Serdecznie Polecam: Kurs PromocyjnyGrzegorz Amanowicz edytował(a) ten post dnia 19.10.10 o godzinie 11:48
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

A TY NA CO PRZEZNACZYSZ NAWET 4250 PLN, KTÓRE CI PODARUJEMY?

Obrazek
Zapraszam do wzięcia udziału w promocji Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®.

# Tylko do końca października każda osoba, która zaprosi drugą do udziału w dowolnej edycji Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®, otrzyma rabat w wysokości 50% ceny regularnej.

# Osoba zaproszona również otrzyma rabat w wysokości 50% ceny regularnej.

# Edycje Szkoły objęte promocją: Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław.


Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Instruktorka emisji głosu-autoprezentacji powiązanej z zarządzaniem
głosem przesyła swoją ofertę szkoleniową jako propozycję szkolenia
weekendowego lub regularnej współpracy. za niewątpliwą wartość
dodaną projektu uważam jego skuteczność w wymiarze praktycznym oraz
zróżnicowanie materiału podejmowanych zagadnień.zagadnienia obejmują
uświadomienie kursantom problematyki z zakresu świadomego zarządzania
głosem w kontekście autoprezentacji. prowadzę wykłady oraz praktyczne
ćwiczenia w zakresie kreowania swojego wizerunku w odniesieniu do
modulacji głosu oraz jego barwy.

ćwiczenia przeplatane są ponadto wykładami-omówieniami ważnych
problemów z zakresu emisji głosu, rozwiązywaniem problemów z
głosem,opanowania wpływu stresu i jego skutków na głos, zdrowych
nawyków żywieniowych czy też stylu życia wpływającego na jakość
głosu. ciekawym zagadnieniem pozostaje świadome zarządzanie głosem
wpływające na sposób postrzegania i wywierania wpływu na rozmówcę
czy słuchaczy.

Zainwestuj w siebie aby twój głos:

był silny, nośny i dźwięczny
wyrażał pewność siebie
stał się dźwięczniejszy
przekonywał innych
brzmiał bardziej wiarygodnie w różnych, odmiennych sytuacjach
nie męczył się już po kilku minutach mówienia
skuteczniej wyrażał własne potrzeby i wolę
sprawniej komunikował się z innymi
potrafił zarządzać uwagą innych
skutecznie poprawiał twój wizerunek

Do kogo adresujemy naszą ofertę:

Wszyscy, którzy występują publicznie
Osoby ptracujące w mediach np. rzecznicy prasowi
Osoby na stanowiskach kierowniczych: Prezesi, Dyrektorzy, Liderzy
zespołów
Specjaliści sprzedaży
Pracownicy działów personalnych
Osoby działające w zarządzaniu
Studenci
Wykładowcy
Aktorzy
Wszyscy którzy chcą poprawić jakość swojej mowy

Program zajęć obejmuje:
Zagadnienia dotyczące kultury żywego słowa,podstawy gry aktorskiej
świadome zarządzanie głosem w aspekcie autoprezentacji
zagadnienia higieny głosu i aparatu mowy
zdrowe nawyki żywieniowe i ogólne wspierające narząd głosu
zagadnienia wpływu stresu na głos i sposoby redukujące ten wpływ
budowanie własnego wizerunku i sposoby wywierania wpływu przy użyciu
modulacji aparatu mowy
technika Aleksandra jako rewolucyjny przejaw skutecznej metody szkolenia
głosu
dykcja i artykulacja słowa jako podstawa sprawnej komunikacji
ćwiczenia regulujące prawidłowy oddech w poszukiwaniu ekonomii
oddechowej na potrzeby sprawnej mowy
Ćwiczenia pobudzające różne parametry głosu: dykcję,
artykulację,dynamikę, intonację i tempo
Ćwiczenia aktywujące dźwięczność mowy-zapobiegją monotonii
mówienia
Ćwiczenia techniką Aleksandra-osłanienie napięć i blokad w ciele
Świadoma rola pauzy w procesie budowania napięcia i ekspresji wypowiedzi
Akcent i intonacja w procesie budowania logiki wypowiedzi
Ćwiczenia dykcyjne, teksty,rymowanki, trudne połączenia głoskowe.

szkolenie prowadzi:
Katarzyna Łabuś
absolwentka warszawskiej Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w
zakresie Dyrygentury chóralnej, fortepianu oraz teorii muzyki.
ukończyła
studium pedagogiczne oraz metodykę emisji głosu i prowadzenia zespołów
wokalnych.współpracuje z Warszawską Operą Kameralną jako
pianista-korepetytor. jako instruktor emisji głosu współpracuje z
Uniwersytetem Kardynała Wyszyńskiego realizując swój autorski program
w
zakresie świadomego zarządzania głosem. prowadzi szkolenia z zakresu
autoprezentacji, usprawnienia dykcji, kultury żywego słowa w aspekcie
kreowania swojego wizerunku.
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

...zapraszają na szkolenie Negocjacje w praktyce!

Co to jest?
Wiele osób w swoim codziennym życiu prowadzi negocjacje, choć często nie zdaje sobie z tego sprawy. Inni ludzie robią to zawodowo.
Każdy, kto kiedykolwiek miał okazję negocjowania, zastanawia się "jak odbierał mnie partner negocjacyjny, jak daleko mogłem posunąć się w żądaniach, co bym ugrał gdyby…"???

Szkolenie, które proponujemy adresowane jest do wszystkich chcących poznać, bądź utrwalić zagadnienia i techniki negocjacyjne.
Negocjacje to ta dziedzina, gdzie powiedzenie „Trening czyni Mistrza” sprawdza się wyśmienicie.
Dlaczego? Przyjdź i zobacz.

Wizja:
Podczas tego szkolenia przedstawimy Wam nieco przydatnej teori popartej przykładami z życia i przede wszystkim ćwiczeniami.
Wymienimy doświadczenia, bo nie ma lepszego nauczyciela niż Twój ewentualny przeciwnik przy stole negocjacyjnym.
Pragniemy, by zdobywane przez Was doświadczenie nie było oparte tylko i wyłącznie na własnych błędach, lecz również na błędach innych.
Chcemy, byś po zgłębieniu niezbędnych informacji i zastosowaniu ich w praktyce, nigdy nie miał poczucia przegranej w kontaktach z innymi ludźmi.

Cel szkolenia:
Szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów pozwoli Ci poznać praktyczne podejście do negocjacji.

Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć:
- różne style negocjowania
- techniki stosowane w negocjacjach
- sposoby manipulacji i jak się przed nimi bronić
- stosowane formy nacisku negocjacyjnego

Nauczysz się negocjować z wykorzystaniem technik pozwalających Ci odejść od stołu negocjacyjnego z poczuciem dobrze przeprowadzonych rozmów!

Czas:
4-5 grudnia 2010r. (2 dni), godz. 9-17

Miejsce:
Sala szkoleniowa w Warszawie

Program szkolenia:
- czym są negocjacje? ;
- style negocjacyjne – który, kiedy i jak sobie z nimi radzić? ;
- jakim jestem negocjatorem? – analiza ;
- przygotowanie negocjacji ;
- model BATNA ;
- fazy negocjacji teoria i praktyka ;
- manipulacje w negocjacjach ;
- podstawowe zasady negocjacji ;
- formy nacisku negocjacyjnego ;
- emocje w negocjacjach ;

Za ile?
1050 PLN płatne do 18stego listopada 2010r.
1170 PLN płatne po 18stym listopada 2010r.

PROMOCJA!
Zaproś drugą osobę na szkolenie, a cena dla niej będzie wynosić 700 PLN (to ponad 60% rabatu) - nie trzeba nikomu mówić, że wówczas cena dla dwóch osób to: 700PLN+1170PLN=935PLN/os (a w przedpłacie jeszcze mniej)!

UWAGA!Po pierwszym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z trenerami ekspertami! (eksperci odpowiedzą na pytania uczestników, dotyczące wiedzy i umiejętności z zakresu negocjacji – żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Kontakt
Katarzyna Wójcik, 665 151 715, katarzyna.wojcik@tadopartners.pl
Krystian Skrzyszewski

Krystian Skrzyszewski Konsultant ds.
Rekrutacji, Human
Resources

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Indywidualne konsultacje o charakterze coachingu

Jak skutecznie przeprowadzić zmianę w swoim życiu?

Indywidualne konsultacje o charakterze coachingu polegają na odkryciu indywidualnego potencjału oraz poszerzeniu kompetencji – również tych, które posiadamy, ale z różnych powodów uległy zapomnieniu. Dzięki konsultacjom wypracowuje się nowe rozwiązania.

Gdy:
- Dążymy do rozwoju osobistego lub zawodowego w danym obszarze
- Czujemy, że stoimy w miejscu i nie wiemy, co zrobić
- Brakuje motywacji do pracy i działania
- Chcemy zmienić dotychczasowe nawyki i zachowania
- Planujemy wzmocnić swoją pozycję zawodową
- Przygotowujemy się do zmiany zawodowej
- Dotychczasowe działania nie przynoszą rezultatów
- Czujemy się wypaleni, przemęczeni i potrzebujemy wzrostu energii

Efekty:
Dokonanie zmian na lepsze!
- Sprawniejsze pokierowanie swoim życiem - zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej
- Większa motywacja i kreatywność w działaniach
- Lepsze wykorzystanie swojego potencjału
- Zwiększenie zadowolenia z pracy
- Poprawa jakościowa relacji z innymi

Razem wypracowujemy najlepsze rozwiązania dla danej osoby w danej sytuacji, gdyż nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania dla wszystkich ludzi.

Cena: 140 PLN brutto

Psycholog, coach: Marta Woźny - Tomczak, założyciel i właściciel firmy Personia. Trener. Psycholog z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, warsztatów interaktywnych, wykładów i konsultacji o charakterze coachingu. Współpracuje m.in. z Klientami z branży doradczej, szkoleniowej, odzieżowej, paliwowej, budowlanej, informatycznej i finansowej.

Kontakt:
personia@personia.pl
http://www.personia.pl
tel.: 796 377 211

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam!

Serdecznie zapraszam do przejrzenia nowego numeru internetowego magazynu "Rozwój".
Tematem przewodnim jesiennej edycji pisma jest koncepcja ustawicznego doskonalenia - zarówno na polu organizacji, jak i rozwoju osobistego.

http://www.activechange.pl/public/_f/Rozwoj/Rozwoj_9-1...

Wszystkich coachów, trenerów i osoby, którym bliska jest idea świadomego rozwoju zachęcam również do współtworzenia magazynu.

Naszym celem jest tworzenie platformy spotkań i wymiany doświadczeń, pomysłów, inspiracji pomiędzy przedsiębiorcami, praktykami zarządzania oraz osobami zajmującymi się szeroko pojętym rozwojem.
Jeśli tylko masz chęć, dorzuć swoją cegiełkę do tej powstającej budowli, dołącz do skupiającej się wokół pisma społeczności ciekawych ludzi!

Zapraszam również na naszą facebookową stronę, gdzie zamieszczamy aktualności związane z tworzeniem magazynu:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001727557868...

Z życzeniami inspirującej lektury,
Ania Chojowska-Szymańska
Agnieszka Reiske

Agnieszka Reiske InterimMenadżer,
trener, doradca,
coach...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPROSZENIE
na warsztat
"EMISJA GŁOSU"

cel
• rozpoznanie indywidualnych predyspozycji głosowych, oddechowych, artykulacyjno-dykcyjnych uczestników
• praca na rzecz uruchomienia aparatu artykulacyjnego i emisyjnego
• praca na rzecz wyrazistości i skuteczności mówienia
• przekazanie informacji oraz nauka ćwiczeń pozwalających wypracować konkretne umiejętności i nawyki emisyjne i dykcyjne

ćwiczenia

• pogłębienie oddechu i uruchomienie oddechu przeponowego – (ćwiczenia oddechowe i oddechowo-motoryczne)
• poprawa umiejętności emisyjnych – (ćwiczenia emisyjne, rozgrzewka impostacyjna)
• uruchomienie rezonatorów – (działania na podstawowych rezonatorach)
• poprawa zdolności dykcyjnych i artykulacyjnych – (rozgrzewka dykcyjna, praca z tekstem)
• świadomość gestu i mowy (ćwiczenia intonacyjne, elementarne zadania aktorskie)

teoria

ćwiczenia realizowane będą tak aby w toku analizy podjąć następujące zagadnienia i tematy

• budowa aparatu artykulacyjnego i fonacyjnego w kontekście swobody i higieny mówienia
• zasady prawidłowego i zdrowego używania głosu (emisja, impostacja)
• zasada gospodarowania oddechem (oddech przeponowy, podparcie oddechowe, oddech w mówieniu tzw. długą frazą)
• zasady dykcji i artykulacji (funkcja samogłosek, końcówki fraz i wyrazów, akcenty w słowach i zdaniach, intonacja, częste błędy dykcyjne i artykulacyjne)
• stres podczas wystąpień publicznych

Prowadzący

Marcin Brzozowski

aktor, reżyser, szef Łódzkiego Teatru Szwalnia, adiunkt na Wydziale Aktorskim PWSFTviT w Łodzi (Elementarne Zadania Aktorskie) Wyróżniony m.in. dwukrotnie Grand Prix Łódzkich Spotkań Teatralnych, dwukrotnie nagrodą na Międzynarodowym Festiwalu Szkół Teatralnych VGIK w Moskwie, I nagrodą OFTJA we Wrocławiu. Nagrodą Publiczności im. Z. Cybulskiego za role filmowe.

Termin: 30 października [sobota] w godz. 9.30-17.30

W przypadku większej ilości zainteresowanych ten sam warsztat może odbyc się również 29 października w godz. 9.30-17.30

Grupa: 10- 14 osób

Koszt: 190 zł/os [szkolenie, sala, catering, zaświadczenie o udziale w szkoleniu]

Zgłoszenia wraz z wpłatą max do 25 października br.

Elektroniczny formularz zgłoszeniowy dostępny na hortus-edu.pl
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam!

Zapraszam Państwa do uczestnictwa w szkoleniu medialnym, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają narzędzia i OBSZARY PUBLIC RELATIONS, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie TECHNIKI PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony ŚWIADOMEMU ZARZĄDZANIU GŁOSEM, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.
MAMY JESZCZE WOLNE MIEJSCA-PROSIMY NIE ZWLEKAĆ!

Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.

Zaletą naszego szkolenia jest to, że dostosujemy je do Państwa potrzeb. Wszelkie ćwiczenia i warsztaty będą poświęcone tematom, z którymi codziennie się Państwo spotykacie.

UWAGA-SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!!!

Szkolenie poprowadzą doświadczeni instruktorzy: Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR oraz Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem.

OSTATNIE MOŻLIWE ZAPISY NA WEEKENDOWE SZKOLENIE: TERMIN 28-29 LISTOPADA
MIEJSCE:
"EKOJA"
NOWA PRZESTRZEŃ DLA TWOICH SPOTKAŃ
Warszawa, ul. Bohdanowicza 5

Przyjmujemy zapisy drogą mailową i telefoniczną.
Serdecznie zapraszamy!

Anna Budzyńska

"AMBudzyńska"

tel. 0-601-622-956

mail: anna.budzynska@gmail.com

Katarzyna Łabuś

tel.0-530-424 878
http://myspace.com/katarzynalabus

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Czy stosujecie Skypa do rozmów z klientami coachingu? Szukacie lepszych rozwiązań?
Zapraszam na webinar pt. Mastering the Art of Coaching Remotely Using Web Conferencing - termin 9.11.2010. Prowadzący: Roger Courville.
Adres do zapisów znajduje się w poście na moim blogu: http://wp.me/pXYC0-am
Pozdrawiam
Marta
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dwa powiązane szkolenia:

1) COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (Warszawa, 4-5.11.2010)

2) KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - najpierw MYŚLENIE, później "wymyślanie (Warszawa, 8-9.11.2010)


Obrazek


- WARSZTATY
Zero głupot, zero "fantastycznych, hipnotycznych teorii". PRAKTYCZNIE, przykłady z rynku (pozytywne i negatywne) i przede wszystkim ĆWICZENIA praktyczne

TEMATY

COPYWRITING w biznesie - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (4-5.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

KREACJA skutecznej reklamy (8-9.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* magic is in the product...
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* argumenty: "za i przeciw" vs. "za",
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

DLA KOGO TE SZKOLENIA?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE TYCH SZKOLEŃ
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego te szkolenia NIE są ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).

Jeśli uważasz, że nacisk na skuteczność reklamy jest poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tych szkoleniach.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)

INFO
Terminy:
-------------------------
COPYWRITING: 4-5.11.2010.
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1290 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1390 zł)
--------------------------
KREACJA: 8-9.11.2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1390 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1490 zł).

RABAT: Uwaga, w pakiecie taniej. Przy jednoczesnym zgłoszeniu na dwa szkolenia łączna cena za dwa dwudniowe szkolenia = 2400 zł/os. brutto.
Więcej o zniżkach na stronie http://autor.net.pl

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SPRAWDŹ więcej na http://autor.net.pl
--------------------------------------------
Katarzyna Grabowska

Katarzyna Grabowska psycholog, terapeuta
integracji
sensorycznej Centrum
Rozw...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

W imieniu zespołu EduPoint.pl zapraszam na warsztat "Asertywność"

Jednym z naczelnych haseł współczesnej praktyki psychologicznej jest wspomaganie rozwoju lub odzyskiwanie utraconego wpływu na własne życie. Trening asertywności kładzie nacisk na kształtowanie konkretnych umiejętności – modyfikowanie i zmianę swoich zachowań; nie analizuje szczegółowo motywów nieuświadamianych, stwierdzając, że siły uruchamiane podczas treningu są wystarczające do mobilizacji zasobów umożliwiających budowanie i rozwój poczucia własnej wartości, rozwijania pozytywnego obrazu siebie, skutecznego porozumiewania się, rozwiązywania problemów, budowania własnych granic, radzenia sobie ze stresem – jednoczesnego dbania o własne uczucia oraz uczucia partnerów komunikacji.

Warsztat odbędzie się w dniach: 6i7 listopada 2010 r. w godzinach 9-15 (całość trwa 15 godzin dydaktycznych).
Spotykamy się w siedzibie EduPoint.pl: ul.Brzeźna 8 lok 2.

Koszt warsztatów: 264 zł od osoby.

Zgłoszenia przyjmuję pod nr 669501966 i na adres mailowy: k.grabowska@edupoint.pl

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 02.11.2010 r.

Warsztaty prowadzi: Krzysztof Karauda (więcej informacji na szkolenia.edupoint.pl/zespol/)

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych innych szkoleniach? Zapraszamy na stronę: http://szkolenia.edupoint.pl
Arkadiusz Kowalski

Arkadiusz Kowalski Rekrutacje,
Szkolenia, Eventy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Rekrutacja na Warsztat Trenera Biznesu – cz.1

Obrazek


Chcesz zostać Trenerem Biznesu?
To szansa dla Ciebie na pierwsze kroki w trenerstwie.

Zasady rekrutacji na warsztat:

- test psychologiczny badający kompetencje interpersonalne
- rozmowa kwalifikacyjna

Celem szkolenia jest przekazanie esencji warsztatu Trenera Biznesu. Program został skonstruowany tak, abyś poznał specyfikę prowadzenia szkoleń miękkich. Dla najlepszych uczestników, gwarantujemy uczestnictwo w prowadzeniu szkoleń jako asystent trenera.

W jeden intensywny dzień treningu przyswoisz sobie umiejętności które są kluczowe przy prowadzeniu szkoleń, czyli:

Występowanie publicznie – nauczysz się jak pokonywać stres, jak budować autorytet i zainteresować uczestników, gestykulować tak aby niewerbalnie wzmacniać przekaz werbalny

Cykl Kolba w treningu – dowiesz się jakie procesy leżą u podstaw nabywania wiedzy i umiejętności u osób dorosłych i nauczysz się dostosowywać swój przekaz w sposób najbardziej efektywny

Interakcja z grupą - poznasz najczęstsze mechanizmy grupowe, dowiesz się jak zarządzać energią w grupie oraz przetrenujesz tworzenie przekazu informacyjnego i motywacyjnego

precyzja określania celów szkolenia i ich realizowanie - nauczysz się jak należy określać cele szkolenia aby były osiągalne i mierzalne

Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami – poznasz techniki prewencji sytuacji konfliktowych i dowiesz się jak skutecznie zmotywować negatywnie nastawionych uczestników do wspierania Ciebie jako trenera

Techniczne aspekty i zarządzanie humorem – nauczysz się tworzyć dla siebie i uczestników niezbędne handouty i remaindery, oraz kiedy do jakiej grupy możesz dostosowywać humor aby wspierać proces nabywania wiedzy i umiejętności

Gdzie: Warszawa, Kubickiego 3, Hotel Dipservice
Kiedy: 20 listopad (sobota) - godzina 9:00 - 17:00
Inwestycja: cena podstawowa 750,00 PLN - dofinansowanie 40% =450,00 PLN
+ 5% zniżki dla osób, które zapiszą się do 30 października = 425,00 PLN
Rekrutacja: biuro@projektgamma.pl, (22) 266 08 49
Co w cenie?: warsztat, podręcznik, certyfikat, catering
Więcej szkoleń: http://projektgamma.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Wdzięk bez profesjonalizmu jest jak haczyk bez przynęty….

Zapraszamy na atrakcyjne szkolenie w Krakowie:

HOSTESSA Z KLASĄ
Profesjonalna – Efektywna – Stylowa

Rola Hostessy to obecnie jeden z najlepszych sposobów stawiania pierwszych kroków w biznesie.

Daje możliwość nie tylko bardzo dobrych zarobków, awansu i nawiązania sieci kontaktów, ale również pozwala na zdobycie bezcennego doświadczenia i umiejętności pożądanych w każdej pracy.

Jednak zainteresowaniem firm cieszą się jedynie profesjonalne hostessy, które stanowią znakomitą wizytówkę swoich pracodawców.

Szkolenie dla Pań, które:
- chcą rozpocząć pracę w charakterze hostessy
- stawiają swoje pierwsze kroki jako hostessa
- chcą zdobyć umiejętności niezbędne w każdej pracy z ludźmi
- chcą rozwinąć kompetencje budowania profesjonalnego wizerunku
- chcą poznać kluczowe reguły savoir-vivre
- chcą rozwinąć umiejętności budowania kontaktu z klientem
- chcą stworzyć dla siebie możliwość postawienia pierwszych kroków w biznesie

Edycja tygodniowa: 18 listopada 2010
Edycja weekendowa: 20 listopada 2010

Każda uczestniczka otrzymuje CERTYFIKAT ukończenia szkolenia!

Więcej informacji na http://www.imaestra.pl/news.php?news=5

Zapraszamy!
Zespół MAESTRADorota Kołodziejczyk edytował(a) ten post dnia 22.10.10 o godzinie 10:38

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


TRENING ASERTYWNOŚCI W KRAKOWIE

Jakie słowo da Ci przewagę?

Jak to jest, gdy pomimo braku czasu lub chęci, ktoś namówił Cię na zrobienie czegoś, na co zupełnie nie miałeś ochoty. I dopiero po wykonanej czynności zaczynasz uświadamiać sobie jak bardzo tego żałujesz.
Albo jak to było, gdy ktoś Cię obraził lub sprawił Ci przykrość, a Ty nie zareagowałeś. A może zdarzyło Ci się, że ktoś zrzucał na Ciebie poczucie winy i pomimo, że zrobił to niesłusznie to jednak czujesz się przytłoczony.

Pamiętasz jak gryzą się wtedy Twoje myśli w głowie?

A jak by to było gdyby w Twojej głowie powstał teraz nowy, świeży obraz. Obraz Ciebie, gdy podejmujesz w podobnych sytuacjach kroki, dzięki którym czujesz się lekko i swobodnie... ?

Zapraszamy Cię na:

TRENING ASERTYWNOŚCI - Ty i Twoje prawo do wyrażania siebie.

Szkolenie to pomoże Ci radzić sobie w codziennych sytuacjach i cieszyć się kontaktami z ludźmi, a co więcej...

Szkolenie odbędzie się w dwóch terminach - do wyboru:

1) edycja weekendowa: 6-7 listopada 2010

2) edycja tygodniowa: 8-9 listopada 2010

Zajęcia odbywać się będą w centrum Krakowa. Dokładne miejsce zostanie podane po zapisaniu się na szkolenie.

Więcej informacji na temat Treningu na stronie:

http://www.imaestra.pl/oferta.php?news=1&module=news&n...

PS. W szkoleniu weźmie udział tylko 15 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń! Zapisz się teraz.

Zapraszamy!

Zespół MAESTRA
http://imaestra.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

„Człowiek musi mieć coś własnego”
William Wharton

Mamy przyjemność zaprosić na szkolenie w Krakowie:

PRAWO AUTORSKIE dla TRENERÓW

Autorskie materiały szkoleniowe[b] w świetle prawa są „dziełami”, podobnie jak specjalistyczne [b]artykuły, programy, scenariusze czy prezentacje multimedialne. W związku z tym owe wytwory kreatywności trenera podlegają ochronie prawnej. Umiejętność korzystania z ochrony własności intelektualnej może ustrzec trenera przed plagiatem czy wręcz kradzieżą jego dzieła. Z drugiej jednak strony warto wiedzieć, jakie możliwości korzystania z cudzych dokonań pozostawia prawo.

Szkolenie rekomendujemy Trenerom oraz wszystkim osobom, które:
-Prowadzą i organizują szkolenia
-Tworzą autorskie materiały edukacyjne
-Tworzą materiały szkoleniowe na zlecenie
-Redagują portale internetowe i pisma branżowe

Termin:
Edycja weekendowa: 13 listopada 2010
Edycja tygodniowa: 15 listopada 2010

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://imaestra.pl/news.php?news=5&module=news&name=ne...

Zapraszamy!
Zespół MAESTRA
Jakub Łączkowski

Jakub Łączkowski Founder & CEO w
Pozamiatane.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do współpracy przy wdrożeniu nowego produktu na rynek usług szkoleniowych. Comparo to innowacyjna porównywarka jakości oraz cen usług szkoleniowych.

Comparo, czyli co nowego?
- możliwość porównania ofert z danej kategorii pod względem ceny
- autoryzowany system opinii, który pozwoli na porównanie jakości szkoleń
- kompleksowa obsługa firm szkoleniowych i trenerów indywidualnych z użyciem serwisów społecznościowych i newslettera
- innowacyjna wyszukiwarka, która pozwoli dobrać szkolenie do potrzeb użytkownika

Pierwsza wersja Comparo będzie miała premierę 8 listopada. Jednak już teraz chcielibyśmy zaprosić Państwa do współpracy, gdyż chcemy, aby nasz produkt jak najlepiej spełniał oczekiwania naszych klientów. Oczywiście w zamian za udział we wdrażaniu projektu oferujemy szereg bezpłatnych usług Comparo.

Naszymi użytkownikami będą przedsiębiorstwa chcące podnosić kwalifikacje swoich pracowników oraz wszystkie osoby zainteresowane rozwojem w dowolnie obranym kierunku. To nie jest slogan reklamowy. W portalu znajdą się szkolenia z bardzo szerokiego zakresu tematycznego. Jest to kolejna cecha wyróżniająca nas na tle baz kursów i szkoleń - na rozwój patrzymy holistycznie. Lista kategorii, które wprowadzimy do serwisu jest długa i będzie nieustannie poszerzana. Obejmuje ona m.in. szkolenia z zakresu umiejętności miękkich i rozwoju osobistego, szkolenia sportowe, szkolenia bhp, kursy językowe czy kursy nauki jazdy.

W chwili obecnej za pośrednictwem portalu Facebook prowadzimy kampanię marketingową. Naszymi partnerami są firmy Fun.pl, Tolle.pl oraz Okularywsieci.pl.

Jesteśmy pewni, że współpraca z Comparo przyniesie Państwa firmie wiele korzyści i otworzy nowe kanały sprzedażowe. Prosimy o kontakt w celu przesłania oferty współpracy i porozmawiania o projekcie.

Pozdrawiam,

Jakub Łączkowski
Dyrektor Zarządzający
Comparo
tel. 783 383 069
j.laczkowski@comparo.pl
http://www.comparo.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

AKADEMIA DOBREGO TONU

Wykorzystujesz głos, jako narzędzie pracy?
Masz problemy z oddychaniem w trakcie mówienia?
Miewasz problemy z głosem?

Te warsztaty są dla Ciebie!!!
Warsztaty z emisji głosu

Chcesz:
- wyćwiczyć koncentrację uwagi
- rozwinąć pamięć trwałą i krótkoterminową
- zwiekszyć łatwość pamięciowego przyswajania tekstów
Zapisz się na treningi pamięci

akademiadt.pl
Anna Bareła

Anna Bareła studio
robiedobrze.com

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Profesjonalny Project Manager w Twoim Przedsiębiorstwie

Firma HRP zaprasza do udziału w bezpłatnym cyklu szkoleń poświęconych zastosowaniu profesjonalnych metodyk Project Management w procesie podnoszenia efektywności zarządzania firmą

Projekt skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, działających na terenie województwa łódzkiego. Szkolenia dedykowane kadrze menedżerskiej oraz pracownikom zaangażowanym w realizację projektów.

• Zarządzanie zespołem projektowym z wykorzystaniem metodyk Project Management
• Zarządzanie projektami z wykorzystaniem metodyk Project Management
• Prawne aspekty zarządzania ryzykiem w projekcie
• Zarządzanie ryzykiem w projekcie
• Zarządzanie finansami w projekcie
• Wykorzystanie Microsoft Project w zarządzaniu projektami

Podejmij to wyzwanie – rekrutacja trwa!

Więcej informacji na http://asps.pl

Biuro projektu: HRP, al. T. Kościuszki 39, 90-418 Łódź, Tel.: 42 637 90 30 fax: 42 637 90 31, e-mail: asps@hrp.com.pl



Wyślij zaproszenie do