Alina Godny

Alina Godny Coach, trener
biznesu.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam :)
Wybierz temat szkolenia http://szkolenianatopie.pl/

Zapisz się - ustalę termin dla zebranej grupy...

Zorganizuj grupę warsztatową - Twój udział bezpłatny a dodatkowo 15-20% prowizji od ogólnego kosztu warsztatu
- - -
Ala
605 51 70 30
Agnieszka Wołyńska

Agnieszka Wołyńska HR Business Partner,
Trener, Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,
Poszukujemy trenerów, którzy spełniają następujące wymagania, co do doświadczenia:

1) uprawnienia instruktorów w zakresie taktyki i techniki interwencji
3) uprawnienia do edukacji w zakresie udzielania pierwszej pomocy

Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy:
agnieszka.wolynska@f5.pl

Pozdrawiam,
Aga Wołyńska
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

ZAPRASZAM NA SZKOLENIE

ROZPOCZYNA SIĘ REKRUTACJA DO PROJEKTU

„AKADEMIA TRENERA SMG/KRC HR”


Projekt w całości finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o projekcie:

Akademia trenera SMG/KRC to projekt skierowany do kobiet pracujących, mieszkanek województwa śląskiego, zatrudnionych w małych i średnich przedsiębiorstwach, zajmujących się szkoleniami wewnętrznymi i będących zainteresowanymi podniesieniem swoich kompetencji trenerskich lub chcących związać swoją przyszłość z zawodem trenera.

Zarys tematyczny:
•Budowanie zespołu
•Zasady przygotowania dobrego szkolenia
•Efektywne metody uczenia osób dorosłych
•Twórcze myślenie
•Trudne sytuacje w pracy z grupą.
•Autoprezentacja

Informacje dodatkowe:

Koszt uczestnictwa: w pełni finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Termin realizacji: pażdziernik-marzec
Rekrutacja: 16 sierpień - 30 wrzesień 2010
Ilość dni szkoleniowych: 12 (6 dwudniowych modułów)
Szkolenia realizowane są w systemie sobotnio-niedzielnym w Katowicach. Przewidywane jest jedno szkolenie w miesiącu.

WIĘCIEJ INFORMACJI NA STRONIE http://akademiatrenera.smgkrc.com

Osoba kontaktowa: Agnieszka Mitka
e-mail: agnieszka.mitka@smgkrc.com
Tel.: 32 608 69 41Agnieszka Mitka edytował(a) ten post dnia 16.08.10 o godzinie 13:47
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

ZAPRASZAM NA SZKOLENIE

ROZPOCZYNA SIĘ REKRUTACJA DO PROJEKTU

„NOWE KOMPETENCJE PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW HR – REKRUTACJA I SELEKCJA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”


Projekt w całości finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o projekcie:
Projekt kierowany jest do dorosłych kobiet pracujących, mieszkanek województwa śląskiego, zatrudnionych w działach personalnych przedsiębiorstw, zajmujących się kształtowaniem polityki personalnej w firmie i zainteresowanych podniesieniem swoich umiejętności z zakresu nowoczesnych narzędzi zarządzania personelem, w tym rekrutacji osób niepełnosprawnych oraz przystosowania dla nich miejsc pracy.

Zarys tematyczny:
•Dostępność rynku pracy dla osób niepełnosprawnych
•Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji personelu
•Ośrodki oceny – Assessment Center
•Ocena personelu
•Metody szkolenia i rozwoju personelu
•Zasady przystosowania miejsc pracy zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych

Informacje dodatkowe:

Koszt uczestnictwa: w pełni finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Termin realizacji: pażdziernik - marzec
Rkrutacja: 16 sierpień - 30 wrzesień 2010
Ilość dni szkoleniowych: 12 (6 dwudniowych modułów)
Szkolenia realizowane są w systemie sobotnio-niedzielnym w Katowicach. Przewidywane jest jedno szkolenie w miesiącu.

WIĘCIEJ INFORMACJI NA STRONIE http://nowekompetencje.smgkrc.com

Osoba kontaktowa: Agnieszka Mitka
e-mail: agnieszka.mitka@smgkrc.com
Tel.: 32 608 69 41Agnieszka Mitka edytował(a) ten post dnia 16.08.10 o godzinie 13:47
Grzegorz Rybicki

Grzegorz Rybicki Zarządca
Nieruchomościami nr
licencji 19860

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym na szkolenia organizowane w Olsztynie dla firm, klientów indywidualnych oraz Jednostek Samorządu Terytorialnego.

14.09.2010 - POZAFINANSOWE MOTYWOWANIE - czyli jak skłonić pracownika do działania

Korzyści dla uczestników - uczestnicy po szkoleniu będą wiedzieli jak: skutecznie motywować pracowników (co działa na kogo i dlaczego), ustanawiać cele swojemu zespołowi by zwiększyć szansę na ich realizację, wykorzystywać narzędzia motywowania - motywatory (środki perswazji, zachęty, przymusu), prowadzić rozmowę motywująco-oceniają, rozpoznać objawy demotywacji, identyfikować style zachowań. UWAGA! podczas szkolenia uczestniczy poznają swój styl kierowania pracownikami oraz style zachowań swoich podwładnych, dzięki czemu właściwie ustalą z trenerem co motywuje konkretnych pracowników

16.09.2010 - TRENING MEDIALNY - czyli sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Korzyści dla uczestników -uczestnicy po szkoleniu będą: umiejętnie reprezentować siebie i/lub instytucję w mediach oraz na forum publicznym, umieli opanować tremę i trudne emocje, odpowiadać na trudne pytania bez stresu, dostosować formę przekazu do wystąpienia i odbiorców, wzbudzić i utrzymać uwagę słuchaczy, stosować w praktyce najlepsze zasady współpracy z dziennikarzami. UWAGA! Ćwiczenia przed kamerą.

21.09.2010 - ZARZĄDZANIE CZASEM - czyli jak zdążyć ze wszystkim

Korzyści dla uczestników – uczestnicy po szkoleniu będą wiedzieli jak: właściwe ustalać cele i priorytety (grafik), stosować metody radzenia sobie z podstawowymi barierami w zarządzaniu czasem, radzić sobie ze złodziejami czasu i przerywaczami pracy, korzystać z narzędzi pomocnych w zarządzaniu czasem, tworzyć krótko i długoterminowe plany działania oraz konsekwentnie je realizować, kontrolować przebieg pracy i wyniki, delegować zadania, zachowywać się asertywne. UWAGA: podczas szkolenia uczestniczy zapoznają się z technikami NLP oraz metodami: Gantta, ALPEN, Eisenhowera, ABC, Pareto, KAIZEN, co czyni szkolenie praktycznym!!!

23.09.2010 - ZARZĄDZANIE CZASEM DLA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO -czyli jak zdążyć ze wszystkim

Korzyści dla uczestników – uczestnicy po szkoleniu będą wiedzieli jak: właściwe ustalać cele i priorytety (grafik), stosować metody radzenia sobie z podstawowymi barierami w zarządzaniu czasem, radzić sobie ze złodziejami czasu i przerywaczami pracy, korzystać z narzędzi pomocnych w zarządzaniu czasem, tworzyć krótko i długoterminowe plany działania oraz konsekwentnie je realizować, kontrolować przebieg pracy i wyniki, delegować zadania, zachowywać się asertywne. UWAGA: podczas szkolenia uczestniczy zapoznają się z technikami NLP oraz metodami: Gantta, ALPEN, Eisenhowera, ABC, Pareto, KAIZEN, co czyni szkolenie praktycznym!!!

Promocyjna Cena – 399 zł brutto za pierwszą osobę ; 350 zł brutto kolejną osobę

miejsce szkoleń: Olsztyn

Więcej informacji po nr : 89 650 19 39, 512 29 42 38 lub biuro@twojekadry.com.pl

http://www.twojekadry.com.pl/aktualne.html

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Już od września 2010, dzięki środkom pozyskanym z Unii Europejskiej będziemy realizowali BEZPŁATNY i OTWARTY projekt rozwijający kompetencje trenerskie – Europejską Szkołę Trenerów Grupy SET.
Czytaj więcej o firmie doradczo szkoleniowej Grupa SET…

Podstawowym celem projektu jest przygotowanie profesjonalnej kadry trenerskiej do świadczenia wysokiej jakości usług szkoleniowych na rzecz przedsiębiorstw.

Program Szkoły obejmuje dwa kursy trenerskie (można wziąć udział w jednym lub dwóch kursach):

-/ poziom podstawowy – to 8 dwudniowych sesji szkoleniowych przygotowujących do pełnienia roli Trenera Edukatora.
Pobierz program podstawowego kursu trenerskiego...

-/ poziom zaawansowany – to 9 dwudniowych sesji szkoleniowych przygotowujących do pełnienia roli Trenera Konsultanta wspierającego rozwój pracowników w organizacjach.
Pobierz program zaawansowanego kursu trenerskiego...

Zajęcia będą się odbywały w Warszawie lub w Katowicach.

W projekcie może wziąć udział osoba:
-/ nieposiadająca doświadczenia trenerskiego, ale posiadająca predyspozycje do bycia trenerem oraz dysponująca specjalistyczną wiedzą w określonej dziedzinie, lub
-/ posiadająca praktykę trenerską,

Przy jednoczesnym spełnieniu jednego z poniższych wymogów:
-/ musi być pracownikiem osób prawnych prowadzących działalność w zakresie szkoleń, nie będących przedsiębiorcami, lub
-/ musi prowadzić działalność gospodarczą w zakresie szkoleń, lub
-/ musi być pracownikiem przedsiębiorców, lub
-/ musi świadczyć na podstawie umów cywilnoprawnych usługi szkoleniowe dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie szkoleń.

Aby zgłosić chęć udziału w projekcie należy pobrać, wypełnić i podpisać Formularz Zgłoszeniowy i przesłać go do nas drogą mailową na adres: efs@grupaset.pl lub na numer faks: +48 77 545 30 75 do dnia 15 sierpnia 2010.
Pobierz Formularz Zgłoszeniowy...

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w projekcie
Adam Walerjańczyk
www.GrupaSET.pl
Agnieszka Nieciecka

Agnieszka Nieciecka trener, koordynator

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na szkolenie TRENING ASERTYWNOŚCI - czyli jak podnieść własną skuteczność.

CEL I ZAKRES SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwinąć swoje zdolności komunikacyjne oparte na zachowaniach asertywnych oraz zwiększyć własną skuteczność dzięki umiejętności wyrażania swoich opinii, pragnień i uczuć w sposób bezpośredni.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności asertywnego reagowania w sytuacjach trudnych,
w oparciu o kontrolę własnych emocji oraz świadome kształtowanie relacji z otoczeniem.

KORZYŚCI
Poprzez udział w szkoleniu dowiesz się:
• jak poprawić relacje z ludźmi
• jak kontrolować własne emocje
• jak odważnie mówić o własnych potrzebach

TEMATYKA SZKOLENIA
• Podstawy zachowań asertywnych - czy potrafię być asertywna? skąd to mam?
• Asertywność a agresja i uległość - jak rozmawiać bez złości i lęku?
• Asertywne radzenie sobie z krytyką - do czego służy "komunikat ja"?
• Asertywne wyrażanie próśb i potrzeb - jak odważnie mówić o tym, co myślę
i czego potrzebuję?
• Asertywna odmowa - jak strzec własnych granic?

CENA: 950,00 zł

W cenie zawarte są:
• materiały szkoleniowe dla uczestników
• poczęstunek
• zaświadczenie o udziale w szkoleniu
• bezpłatne wsparcie on-line po szkoleniu

Zapisz się ON-LINE poprzez naszą stronę internetową WEJDŹ
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Inspiration Partners zaprasza na warsztat:

Realizuj pasje i żyj pełnią życia.

•Chcesz wreszcie zacząć realizować swoje pasje?
•A może nie masz pewności co jest twoją pasją?
•Chcesz w pełni wykorzystać swoje talenty?
•Myślisz o tym by robić w życiu to co kochasz?
•Czujesz że twoje życie powinno mieć głębszy sens?
•Zazdrościsz innym ale sam nie masz odwagi zrobić pierwszego kroku?

Twoje życie nie przynosi Ci wystarczającej satysfakcji. Czujesz pod skórą, że gdzieś tam jest coś co uczyniłoby Cię szczęśliwym... Poszukujesz zajęcia, które nada Twojemu życiu sens i pozwoli Ci realizować swoje powołanie.

Poświęcenie życia by robić to co kochasz najbardziej, nie zawsze jest łatwe. Często droga ta jest wyboista i pełna poświęceń. Jednak nic innego nie da Ci takiego szczęścia i nie przyniesie takich rezultatów jak życie w zgodzie z samym sobą, życie pełne pasji i zaangażowania. Tylko realizując siebie i swoje talenty możesz stać się mistrzem w swojej dziedzinie a nie tylko kimś kto jest w czymś dobry.

Jeśli jeszcze nie wiesz jaka jest Twoja prawdziwa pasja, zakorzeniona w Twoich wartościach i zgodna z Twoim najgłębszym JA, podczas warsztatów będziesz mieć szansę ją odkryć. Jeśli już wiesz co jest Twoją pasją, warsztaty pozwolą Ci utwierdzić się w Twoim przekonaniu oraz pozbyć się ograniczeń i podjąć działania w kierunku jej realizacji. Jeśli tylko tego chcesz, wspólnie z innymi uczestnikami dasz się ponieść inspiracji by marzyć o wielkich sprawach i mieć wielkie plany.

Przez cały czas trwania programu będzie Ci towarzyszyć grupa osób o podobnych celach, co sprawi że poczujesz się bezpiecznie i zdobędziesz się na więcej niż w pojedynkę. Miej odwagę już dziś sięgnąć po realizację tego co dla Ciebie ważne, by żyć w zgodzie ze sobą, w pełni cieszyć się życiem i osiągać nieprzeciętne rezultaty.

Program:
1.Spotkanie pierwsze:
Wartości — przekonaj się co jest dla Ciebie naprawdę ważne
2.Spotkanie drugie:
Wizja — stwórz obraz Twojego wymarzonego życia
Idealne JA — przekonaj się kim jesteś kiedy nic Cię nie ogranicza
3.Spotkanie trzecie:
Przekonania — sprawdź co Ci dają a co zabierają
Pogromcy gremlinów — zapanuj nad swoimi wewnętrznymi głosami
4.Spotkanie czwarte:
Twój talent — odkryj bądź potwierdź, co jest Twoim największym wkładem
Twoje MOCNE strony — skup się na tym co w Tobie najlepsze
5.Spotkanie piąte:
Rzeczywistość — poznaj swoją obecną sytuację
Planowanie dalszych działań — zadecyduj o przyszłości
6.Zrób to!
Czas na Twoje działania!
7.Spotkanie szóste:
Czego się nauczyliśmy? Co osiągnęliśmy?
Co jeszcze możemy osiągnąć?
Co zabierasz ze sobą?

Korzyści z udziału w warsztacie:
•Wsparcie przez prowadzących i pozostałych uczestników.
•Zwiększona motywacja do podjęcia działań.
•Większa wizja tego co możliwe.
•Spotkanie z osobami o podobnym celu i determinacji do jego osiągnięcia.
•Bezpieczne i pełne zaufania środowisko umożliwiające rozwój i odważne podejmowanie decyzji.
•Narzędzia do samodzielnego wykorzystania również w przyszłości.
•Dotarcie do niedostępnych wcześniej zasobów dzięki specyfice programu, synergii grupy oraz użytym metodom.

Prowadzący:

Szymon Herbeć
Coach, społecznik oddany swojej życiowej pasji pracy z ludźmi. Pełniąc role managera i trenera odkrył, że prawdziwy potencjał drzemie w otaczających go osobach. To zainspirowało go do poszukiwań metody, która stworzy przestrzeń dla jego Klientów do odkrywania zasobów w samych sobie i pozwoli im osiągać własne cele.

Eliza Jarmołowicz
HR, coach, trener i wytrwały marzyciel – świadomy tego czego chce i uparcie dążący do celu. Fascynuje się odkrywaniem radości każdej chwili i szukaniem piękna w ludziach. Marzy o tym, by każdy realizował swoje pasje i był dzięki temu szczęśliwy i spełniony. Stąd zainteresowanie coachingiem i chęć wspierania innych w odkrywaniu czego pragną, wzmocniona olbrzymią wiarą w ludzi i pozytywnym myśleniem.

Twoja inwestycja:
W ratach: 2 x 675 zł = 1 350 zł
Jednorazowo: 1 150 zł

4 proste kroki do udziału w warsztacie:

1. Twoje zgłoszenie:
Prześlij nam swoje imię i nazwisko oraz kontakt do siebie
Mailowo: pasja@inspiration-partners.com
Przez telefon: +48 508 761 320 lub +48 508 761 321

2. Nasz kontakt z Tobą:
Aby maksymalizować dla Ciebie rezultaty programu, zawsze budujemy grupy o optymalnym składzie. Dlatego też skontaktujemy się z Tobą, aby: zapytać o Twoje cele oraz najważniejsze dla Ciebie tematy, dowiedzieć się o Tobie tego, co potrzebne, abyśmy skutecznie przeprowadzili warsztat (np. styl uczenia się), poznać Twoje oczekiwania względem warsztatu, nas jako prowadzących oraz pozostałych uczestników, ustalić wszystkie szczegóły współpracy podczas programu.

3. Dobór najefektywniejszej grupy:
W naszych warsztatach najważniejsze jest, aby cele pozostałych uczestników były jak najbardziej zbliżone do Twojego. Po rozmowie z Tobą poinformujemy Cię o zaproszeniu na warsztat lub przedstawimy alternatywne rozwiązania.

4. Szczegóły logistyczne:
Najbliższy warsztat rozpoczyna się: 17 sierpnia 2010
Godzina: 18:00 - 21:00
Miejsce: ekoJa, ul. Bohdanowicza 5, Warszawa


Więcej na http://www.inspirationpartners.eu/warsztaty.pl.php

Serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

14-15 sierpnia, WARSZTATY AUTOPREZENTACJI - PROWADZENIE WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

Trenerka: Kinga Byszewska - Trenerka Biznesu i założycielka Babskiej Krainy

Warsztaty trwają 12h i rozłożone są na 2 dni:
14 sierpnia (sobota) godz. 15.00-21.00
15 sierpnia (niedziela) godz. 9.00-15.00

Dla kogo jest ten warsztat?
Dla wszystkich kobiet, które mają w swojej pracy doświadczenie z prowadzeniem prezentacji (handlowcy, nauczyciele, szkoleniowcy, ale także studentki). Dzięki warsztatom nauczysz się tak prowadzić swoje prezentacje, aby osiągnąć założony cel i zainteresować słuchaczy sobą, produktem który sprzedajesz czy wiedzą jaką przekazujesz. To nie tylko nie jest trudne, ale także sprawia wiele frajdy! :) Pozwól więc sobie na weekend z autoprezentacją w gronie innych kobiet.

Po warsztacie będziesz mieć możliwość uzyskać dyplom ukończenia szkolenia - przyda się w CV. Twoja wiedza i umiejętności są jednak zdycydowanie ważniejsze, dlatego możesz liczyć na nasze doświadczenie. Sama będziesz miała także okazję poprowadzić na zakończenie krótką prezentację, w czasie której wypróbujesz swoje nowe umiejętności. Podczas warsztatów zapewniamy świetną atmosferę, a jeśli przyjeżdżasz do nas z daleka, koniecznie daj znać - pomożemy zorganizować Tobie niedrogi nocleg w naszym przepięknym mieście Toruniu :)

Miejsce warsztatów?
Toruń, Nowy Rynek 25 (centrum miasta), domofon: kancelaria, II piętro.

Twoja inwestycja?
Wszystkie sierpniowe warsztaty mają promocyjną cenę! Dla Członkiń Klubu Babskiej Krainy oraz kobiet, które brały już kiedyś udział w naszych warsztatach: 120zł (czyli 10zł/h), dla pozostałych osób: 200zł (w cenie są wszystkie materiały oraz catering)

Jak się zapisać?
Wyślij na adres BabskaKraina@wp.pl swoje zgłoszenie ze swoim imieniem, nazwiskiem oraz nazwą warsztatów, które Cię interesujesz. W odpowiedzi dostaniesz szczegóły dotyczące szkolenia (m.in. nr konta bankowego do przelewów). Ze względu na komfort uczestników liczba miejsc ograniczona jest do 6. Zapisz się więc już TERAZ! Decyduje kolejność wpłat.

Informacje: http://BabskaKraina.pl lub http://babskakraina.blogspot.com/p/warsztaty.html

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na szkolenie z AUTOMOTYWACJI, które już 4 września będę miał przyjemność poprowadzić w Warszawie.

Kliknij TUTAJ i dołącz do spotkania na GL.

Wszelkie informacje wraz z zapisami znajdziesz z kolei TUTAJ

Serdecznie zapraszam
Bartek Mitka
Lidia Mamys

Lidia Mamys marketing/PR/media

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Chciałabyś/chciałbyś sprawdzić się w roli trenera biznesu, ale do tej pory nie miałaś/miałeś narzędzi i pomysłu na to, jak rozpocząć swoją drogę do tego celu? Rusza rekrutacja do trzeciej edycji Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA (STBI). Przyjmujemy zgłoszenia z całej Polski.

Szkoła Trenerów Biznesu Integra to gwarancja wysokiej jakości i możliwość uczenia się od zespołu profesjonalistów w trakcie 231 godzin zajęć dydaktycznych.


Obrazek


Na rynku jest wiele ofert szkół dla trenerów biznesu. My stawiamy na jakość. Co roku rekrutujemy grupę tylko ok. 12 osób, które po zakwalifikowaniu się uczestniczą w zajęciach STBI. W dotychczasowych edycjach Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA wzięło udział 21 osób, z których część doskonali się w sztuce trenerskiej, prowadząc szkolenia w INTEGRA Consulting. W trzeciej edycji zgłoszenia przyjmujemy do 3 września 2010 roku. Zajęcia rozpoczną się 24 września, a zakończą w czerwcu przyszłego roku.

Kierujemy naszą ofertę zwłaszcza do osób, które:
• pragną poszerzać wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie rozwoju ludzi w organizacjach;
• z racji wykonywanego zawodu czy zajmowanego stanowiska, są odpowiedzialne za rozwój innych, a tym samym za doskonalenie organizacji (np. pracownicy działów personalnych);
• planują zmienić charakter pracy i zdobytą wiedzę przekazywać innym (np. przedstawiciele handlowi);
• zajmują się prowadzeniem warsztatów, treningów, grup dyskusyjnych itp.;
• chcą być skuteczne w przekazywaniu wiedzy i pracy z innymi ludźmi;
• wprawiają się w sztuce trenerskiej.

Jeśli jednak masz inne plany i wydaje Ci się, że STBi jest właśnie dla Ciebie, zgłoś się do nas i porozmawiaj z naszymi trenerami o swoich oczekiwaniach i dalszym rozwoju Twojej ścieżki kariery.

Możemy Cię zapewnić, że Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA nie znajdziesz:
• odpowiedzi na wszystkie dręczące Cię pytania;
• sugestii, jakim MASZ BYĆ trenerem;
• łatwych recept na bycie trenerem.

Dajemy Ci jednak inne możliwości

Możesz być pewien, że jako słuchacz Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA:
• dokonasz osobistych odkryć związanych z sobą w roli trenera;
• znajdziesz odpowiedź, jakim trenerem CHCESZ BYĆ, a czego na pewno nie chcesz robić;
• uświadomisz sobie własne ograniczenia, ale w trakcie zajęć warsztatowych znajdziesz na nie antidotum;
• znajdziesz osoby, które będą towarzyszyły Ci w odkrywaniu i budowaniu Twojej tożsamości trenerskiej;
• znajdziesz rzetelną wiedzę pozwalającą zbudować warsztat trenerski i rozumieć procesy zachodzące w grupie;
• spotkasz się z wieloma trenerami, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Więcej informacji organizacyjnych udzieli Państwu Maja Bukowiecka (m.bukowiecka@integra-consulting.pl), tel. 61 661 30 80 / kom. 781 988 626.

Zachęcamy także do odwiedzenia naszej strony internetowej, na której znajdziecie Państwo wiele ciekawych szczegółów dotyczących STBI http://www.integra-consulting.pl/strony/1/i/207.php, m.in. referencje dotychczasowych absolwentów szkoły.

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA.

http://www.integra-consulting.pl
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Zapraszam do wzięcia udziału w kolejnych edycjach projektu Praca z Procesem Grupowym Akademii SET®.

Projekt dostarcza doświadczeń i wiedzy z obszaru pracy z procesem grupowym. Z jednej strony pozwala zwiększyć zakres oddziaływań na innych, z drugiej dostarcza specyficznej merytorycznej wiedzy na temat technik pracy z grupą.

Najbliższa edycja startuje już 15 września 2010.

Więcej informacji o projekcie i znajdziesz tutaj: Strona Projektu…

Więcej informacji o Specjalistycznych Szkoleniach znajdziesz tutaj: Szkolenia SET®


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPRASZAM NA SZKOLENIA OTWARTE:
Najbliższe terminy :
"Negocjacje i mediacje, rozwiązywanie konfliktów"
termin: 19-20 sierpnia 2010
cena: 1099 zł/za 2 dni/za osobę

"Coaching w sprzedaży"
termin: 26-27 sierpnia 2010
cena: 1099 zł/za 2 dni/za osobę

"Profesjonalna Sekretarka - Asystentka"
termin: 30-31 sierpnia 2010
cena: 899 zł /za 2 dni/za osobę

"Profesjonalna Obsługa Klienta"
termin: 6-7 września 2010
cena: 899 zł /za 2 dni/za osobę

Zapytania o terminy lub o dodatkowe informacje prosimy kierować na nr telefonu: 602 591 600 lub na email: info@asesoria.com.plBeata Pudyszak edytował(a) ten post dnia 09.08.10 o godzinie 13:12

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

„Jeśli coś można w ogóle zrozumieć, można to też zrozumiale wyłożyć.”
Albert Einstein


Czy myślałeś o tym, by zostać trenerem biznesu, umiejętności osobistych lub trenerem wewnętrznym w korporacji?
Czy chciałbyś zdobyć umiejętność publicznego występowania, pracy z grupą i tworzenia programów szkoleniowych?

Może marzy Ci się:
• niezależność zawodowa?
• praca z ludźmi?
• przekazywanie innym wiedzy i doświadczenia?

Jeżeli przeglądałeś oferty szkół trenerskich i uważasz, że:
•nie masz wystarczających funduszy
•nie masz czasu na długie kształcenie
•nie miałbyś potem gdzie się sprawdzić…

to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!

Firma StepbyStep Szkolenia & Coaching serdecznie zaprasza na Akademię Trenera Praktyk – trzymiesięczny program kształcenia, który dostarcza zestawu narzędzi niezbędnych w pracy trenera oraz umiejętności wykorzystania ich w praktyce.
Program składa się z 6 podstawowych modułów. Po jego ukończeniu można przejść
na poziom Master, który za niewielką opłatą umożliwia doskonalenie umiejętności oraz współpracę z naszą firmą w roli Trenera.

Kiedy i gdzie startujemy?
SZCZECIN – 25 września
WARSZAWA – 9 października
WROCŁAW – 22 października

Więcej informacji o programie kształcenia, cenniku i harmonogramie zajęć znajdziesz na naszej stronie internetowej:www.warsztatytrenerskie.pl. . Możesz także zapisać się na nasz newsletter StepbyStep News.

Skorzystaj z okazji i dołącz do programu! Wciąż mamy po kilka wolnych miejsc.
Już teraz wypełnij formularz rejestracyjny.

Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, pozostajemy do Twojej dyspozycji pod adresem kontakt@e-globus.pl lub numerem telefonu 600 491 507.
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® ma przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie otwarte „Zarządzanie zespołem sprzedaży”. Szkolenie organizowane jest na ATRAKCYJNYCH warunkach cenowych pozwalających Państwu poznać jakość szkoleń przygotowanych i realizowanych przez nasz zespół.

Tylko we wrześniu cena niższa o 50%

Czas trwania szkolenia: 16h / 2 dni
Miejsce szkolenia: Poznań
Termin szkolenia: 16-17 września 2010r. (w godzinach 10:00-18:00)
Cena szkolenia: 799 PLN osoba. – przy zgłoszeniu 2 osób 10% rabatu dla każdej osoby.

Cena obejmuje:
1. Uczestnictwo w szkoleniu.
2. Materiały dla uczestnika.
3. Podręcznik dla uczestnika.
4. Catering (bufet kawowy)
5. Imienne certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu.

Zasady zgłoszenia uczestnika:
1. Przesłanie oryginału formularza zgłoszenia na adres: 58-314 Wałbrzych, Grodzka 28/19
2. Dokonanie wpłaty zaliczki potwierdzającej uczestnictwo w szkleniu w kwocie 300 PLN na konto: BZWBK 96 1090 2271 0000 0001 1372 2708

Ilość miejsc ograniczona

Zadzwoń zapytaj o szczegóły:

Andrzej Podkański
Tel.: +48 794-627-277
e-mail: podkanski.andrzej@gntb.eu

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.eu

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:

Kompetencja: Kierowanie zespołem. Sprzedaży.
Temat szkolenia: Zarządzanie zespołem sprzedaży
Beneficjenci: Menedżerowie zarządzający zespołami sprzedaży.
Czas trwania: 16 godzin / 2 dni

Cele szkolenia:
• Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.
• Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.
• Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.

Korzyści ze szkolenia: Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
• Będzie potrafił określić etap rozwoju pracownika.
• Będzie potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
• Będzie potrafił zareagować w sytuacji nie realizowanie przez pracownika celów biznesowych.

Program szkolenia:

Rola menedżera sprzedaży:
• Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
• Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
• Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
• Prawidłowo zarządzający menadżer
• Asertywność i dobra komunikacja menadżera
• Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
• Motywowanie handlowców
• Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
• Gwiazda w zespole – zagrożenia
• Spotkania z zespołem
• Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
• Coachingowy styl pracy
• Błędy Coachingu handlowego
• Typy handlowców
• Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
• Co zrobić gdy spada sprzedaż?
• Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
• A co jak handlowiec chce odejść?

Zanim zdecydujesz się na nasze szkolenie przeczytaj opinie z poprzednich edycji

Rekomendacje edycja 1

Rekomendacje edycja 2

oraz inne referencje: http://gntb.eu

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Metafory, historie, opowieści z ProActive Clubs!
Obrazek
Zapraszamy na kolejne szkolenie Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive Clubs. Spotykamy się w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu w dniu 21 lub 22 sierpnia w zależności od miasta.

Tym razem będziemy ćwiczyć konstruowanie metafor i opowiadanie historii, które mają dodatkowe, ukryte znaczenie. To wspaniała umiejętność wykorzystywana przez najlepszych mówców, trenerów i coachów. Dowiesz się, jak za pomocą metafor zmieniać przekonania. Nauczysz się komunikować jeszcze precyzyjniej, bardziej obrazowo, a tym samym efektywniej i ciekawiej.

Spotkanie trwa 6h, opłata to jedynie 35zł.

Tutaj znajdziesz pełną informację o spotkaniu i informację o sposobie rezerwacji miejsca:
http://www.proactiveclubs.pl/index.php?option=com_cont...

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metafory-historie-o...

Strona wydarzenia na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=138639402826134

Zapraszamy Cię. Dołącz do nas. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszam, na szkolenie motywacyjne, które już 4 września poprowadzę w Warszawie.
Tematem szkolenie będzie: AUTOMOTYWACJA

Kliknij TUTAJ aby dołączyć do spotkania na GL.

Dokładny program szkolenia oraz zapisy - TUTAJ

Serdecznie zapraszam,
Bartek
Stanisław Matura

Stanisław Matura współpracownik
Wyższej Szkoły
Ekonomiczno-Informat
ycznej ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo

Instytut Europeistyki sp. z o.o.

zaprasza do udziału w szkoleniu :

Motywowanie i rozwój pracowników - rola rozmowy oceniającej.
Jak chwalić i udzielać krytyki podwładnym?


Szkolenie nauczy jak przygotować siebie i swojego pracownika do rozmowy oceniającej, jak komunikować się z pracownikiem i jak prowadzić rozmowę, aby obie strony były usatysfakcjonowane i chciały spotkać się ponownie.
Cel:
• Nabycie umiejętności sprawnego i efektywnego prowadzenia rozmów oceniających oraz budowanie skutecznego dialogu z pracownikiem w trakcie rozmowy.
Korzyści:
• Udoskonalenie umiejętności komunikacyjnych,
• Wypracowanie umiejętności konstruktywnego formułowania celów, krytyki i pochwały,
• Wykształcenie umiejętności budowania konstruktywnych relacji z pracownikiem ocenianym w kontekście informacji zwrotnej,
• Uświadomienie sobie własnego wpływu w interakcji personalnej,
• Wypracowanie umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań.
Program:
• Znaczenie ocen dla rozwoju firmy i jej pracowników,
• Przygotowanie do rozmowy oceniającej,
• Struktura rozmowy,
• Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy oceniającej,
• Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy oceniającej,
• Udzielania informacji zwrotnej - pochwała, nagana,
• Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie rozmowy,
• Błędy występujące podczas rozmowy oceniającej.
Grupa docelowa:
pracownicy, kadra kierownicza, właściciele firm, osoby zainteresowane tematyką motywowania i prowadzenia rozmów z pracownikami oraz rozmów oceniających.
Metody szkoleniowe:
szkolenie prowadzone w formie warsztatów - z zastosowaniem m.in.dyskusji, pracy w grupach, prezentacji, scenek.
Info. dot. osoby prowadzącej:
Z wykształcenia ekonomista, ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie,
absolwentka podyplomowych studiów Zarządzanie Zasobami Społecznymi na Wyższej Szkole Handlu i Prawa w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Menedżer działów HR w koncernach międzynarodowych, z dużym doświadczeniem zawodowym w zakresie rozwoju i motywowania pracowników.

Najbliższy termin szkolenia:

5 października 2010

Koszt szkolenia:

490 zł/ os. - przy zgłoszeniu indywidualnym
3500 zł /dzień - dla zorganizowanej grupy (min. 8 osób)


Instytut Europeistyki
tel. 022 559 25 27
fax. 022 559 25 28
email: szkolenia@instytut-europeistyki.eu
Olgierd  Rodziewicz-Biele wicz

Olgierd
Rodziewicz-Biele
wicz
Ekspert: negocjace,
handel, struktury
sieciowe

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

http://www.akademiahr.catman-polska.pl/
a tu za 560 zł 6 x 2 dwudniowych bloków, z dobrym jedzeniem i kompetentnymi trenerami,

dla osób z Dolnego Śląska lub pracujących dla Dolnego Ślaska
Barbara G.

Barbara G. Certyfikowana
trenerka poradnictwa
socjodynamicznego,
dor...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo

Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białej realizuje od marca 2009r. międzynarodowy projekt pn. „Rozwój źródeł ludzkich Śląska czesko-polskiego”.

Jednym z głównych celów projektu było wykształcenie 37 specjalistów ds. współpracy transgranicznej, którzy w czerwcu br. obronili prace dyplomowe i zakończyli z sukcesem studia podyplomowe pt. „Administracja i zarządzanie procesami transgranicznymi. Specjalista ds. współpracy czesko-polskiej”.

Promocja absolwentów – specjalistów w rozwijającej się dziedzinie współpracy transgranicznej jest ważnym elementem naszego projektu. Dlatego podajemy poniżej adres strony internetowej z informacjami o możliwości współpracy z ww. specjalistami, z nadzieją, że Państwa instytucje zechcą skorzystać w przyszłości z ich wiedzy i umiejętności:

http://czpl.wsa.bielsko.pl

Jednocześnie informujemy, że w roku akademickim 2010/2011 kontynuujemy program studiów podyplomowych z zakresu współpracy transgranicznej. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z interdyscyplinarnym, czesko-polskim programem studiów. Więcej informacji o studiach znajduje się na naszej stronie internetowej (http://ieu.wsa.bielsko.pl, zakładka nt. studiów administracyjnych) oraz w biurze studiów podyplomowych (tel. 33/ 815 11 07 wew. 118).

Pozdrawiam

Barbara Górka
Koordynator projektu
Wyższa Szkoła Administracji
Bielsko-Biała



Wyślij zaproszenie do