Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Witam serdecznie - firma GNP Consulting ma przyjemność zaprosić Państwa na otwarte szkolenie.
Katowice, dn. 7-8 sierpnia 2010 r.
godz. 9.00 (start)
Hotel Novotel, al. Roździeńskiego 16
"Leadership w zarządzaniu zespołem sprzedażowym"
Wyzwania, przed jakimi stoją obecnie osoby zarządzające sprzedażą są większe niż kiedykolwiek wcześniej – kryzys spowodował, bowiem widoczną różnice między średnimi a najlepszymi, wyraźnie kierując uwagę firm na rolę przywództwa w sprzedaży. Rezultaty badań dowodzą w sposób jednoznaczny, że doświadczenie, wiedza i kompetencje merytoryczne nie są już wystarczające. Osoby będące liderami sprzedaży dostosowują styl działania do ludzi i sytuacji, motywują, budują zespół wykorzystując każdą sytuację, jako możliwość nauki oraz budowania swojej pozycji Lidera. Osoby te pamiętają także o sobie – potrafią neutralizować stres, odpoczywać, odczuwać satysfakcję zawodową, cieszyć się życiem. Tego wszystkiego można się nauczyć – z doskonałym skutkiem. Przywódcy w sprzedaży rodzą się w procesie własnego rozwoju.
Nie uczymy trików. Zależy nam na kształtowaniu właściwej postawy oraz wykorzystywaniu wszystkich swoich zasobów jak i zasobów z otaczającej nas rzeczywistości. Maksymalne wykorzystanie potencjału, odpowiednie zarządzanie emocjami, komunikowanie się, bycie w najlepszym dla nas stanie psychofizycznym, jest potrzebne każdemu, kto chce realizować zamierzone cele i móc się samorealizować.
„Liderem można się stać - nie urodzić.Liderem można się stać dzięki wielkiemu wysiłkowi, który jest ceną, jaką trzeba zapłacić za osiągnięcie jakiegokolwiek sensownego celu.”
Vince Lombardi, legendarny trener futbolu amerykańskiego
Cele Główne:
• Budowanie i wzmacnianie autorytetu lidera;
Podniesienie, jakości i efektywności w pełnieniu roli przełożonego.
• Rozwój kompetencji Lidera niezbędnych w nowoczesnych organizacjach stawiających za cel budowanie przewagi konkurencyjnej.
• Budowanie zespołu złożonego ze współpracowników, którzy „Chcą chcieć”.
Cele szczegółowe:
• Rola Lidera, jego kompetencje oraz sposoby działań.
Budowanie pozycji Przywódcy, jako proces. Pogłębienie u uczestników świadomości roli Lidera.
• Poznanie metod i narzędzi pozwalających na efektywne spełnianie roli menedżera.
• Rozwój kompetencji liderskich
• Rozwój umiejętności zarządzania emocjami i wykorzystywania całego swojego potencjału.
• Rozwój umiejętności analizowania sytuacji, zachowań w zespole i dopasowywania do nich postawy oraz odpowiednich narzędzi zarządzania.
• Poznanie zasad wyznaczania celów oraz delegowania zadań w zależności od poziomu umiejętności predyspozycji oraz zaangażowania współpracowników.
• Monitorowanie działań i wsparcie w realizacji celów.
• Doskonalenie umiejętności komunikowania się w zespole tzw. Trudnych rozmów z pracownikami.
• Strategie myślenia i percepcji.
• Uczestnicy odpowiedzą na pytanie, od czego zależy „mój” sukces w kontekście realizowania celów organizacji.
• Rozwój umiejętności zwiększania efektywności pracowników poprzez wykorzystywanie elementów coachingu i przekazywanie wiedzy
• Rozwój umiejętności wykorzystywania informacji zwrotnej, jako narzędzia wpływu na poziom efektywności pracowników.
• Poznanie obszarów motywacji oraz umiejętne wpływanie na pracowników.
• Uporządkowanie systemu wartości i przekonań oraz poznanie ich wpływu na motywację.
• Zaplanowanie procesu budowania motywacji zespołu.
Efekt końcowy, korzyści:
• Uświadomienie roli Lidera. Rozwój umiejętności budowania pozycji i autorytetu Lidera.
Uczestnicy będą mieli przekonanie, iż motywowanie i budowanie zespołu jest najlepszą ścieżką do budowania pozycji Lidera oraz do wzmacniania swojej pozycji w organizacji.
• Uświadomienie sobie osobistego potencjału oraz potrzeb i oczekiwań podwładnych oraz przełożonych w zakresie zachowań Lidera.
• Będą umiejętnie budować i wspierać efekt synergii w swoich zespołach. Będą wzmacniać pro aktywne postawy oraz rozwój współpracy w zespole,
• Będą w większym stopniu wykorzystywać potencjał pracowników i tworzyć efekt synergii w swoich zespołach. Będą zachęcać, pobudzać i inspirować pracowników do wnoszenia nowych pomysłów mogących wspierać oraz rozwijać organizację.
• Poznanie obszarów motywacji oraz umiejętne wpływanie na pracowników. Uczestnicy szkoleń będą rozmawiać ze swoimi pracownikami, wspierać ich i budować odpowiednie relacje.
• Uporządkowanie systemu Przekonań i Wartości.
Umożliwi to oddzielenie interpretacji od faktów. Uczestnicy zdobędą umiejętność poszerzenia mapy postrzegania rzeczywistości.
• Będą potrafili poznać sposoby odbierania i tworzenia „map rzeczywistości” przez innych ludzi, a dzięki temu będą mogli budować odpowiednie właściwe komunikaty oraz motywować w sposób najodpowiedniejszy dla danego współpracownika.
• Będą potrafili budować bezpieczną komunikację opartą na faktach.
• Zdobycie umiejętności automotywacji i planowania własnego rozwoju z uwzględnieniem różnych obszarów rozwojowych.
• Rozwój umiejętności w zakresie przewidywania i diagnozowania szans i zagrożeń związanych z procesem zarządzania.
• Uczestnicy rozwiną umiejętności zarządzania zespołem, planowania, monitorowania i egzekwowania w sposób, który będzie efektywny i wzmacniający zespół.
• W trudnych, kryzysowych sytuacjach uczestnicy będą zachowywać spokój, poszukiwać rozwiązań i dawać poczucie bezpieczeństwa członkom swojego zespołu.
Dobra atmosfera, rozmowa i dialog są najlepszą drogą do poszukiwania rozwiązań. Zbudujemy postawę otwartości na pracowników oraz na rozmowy o problemach.
• Program wskaże sposoby myślenia, które ograniczają oraz przeszkadzają w podejmowaniu trudnych rozmów czy też decyzji.
• Poznają korzyści, jakie płyną z postawy odpowiedzialnego menedżera, który nie unika trudnych decyzji i potrafi je we właściwy sposób wprowadzić w „życie”.
• Poznają korzyści z właściwego delegowania i angażowania współpracowników w realizowanie zadań oraz rozwiną te umiejętności.
• Zdobędą umiejętności jak zaangażować i prowadzić innych, aby wspólnie zrealizować cel.
• Uczestnicy będą dopasowywać postawę sposób działania i komunikacji do strategii myślenia współpracowników.
• Kluczowa zmiana, którą chcemy osiągnąć w podejściu Menedżerów. Cyt. „Żeby chcieli chcieć” motywować, wspierać pracowników, rozmawiać, rozwijać umiejętności, wyciągać wnioski z codziennych doświadczeń.(Cyt. Wesele Wyspiańskiego).
Parafrazując słowa Dwighta Eisenhowera można rzec, że prawdziwym liderem jest ten, kto potrafi powodować, by ludzie robili to, co chcemy, ponieważ oni sami tego chcą.
Zmotywowani, kompetentni i lojalni pracownicy są podstawą budowy przewagi konkurencyjnej.
Trener prowadzący: Damian Sawa
W cenę szkolenia wliczone: Materiały (+CD), certyfikat ukończenia szkolenia, obiady i poczęstunek.
SZKOLENIE PŁATNE: 550 zł /os
Zapisz się już dziś - formularz na naszej stronie internetowej http://gnpc.pl