![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Zapraszamy na spotkanie w ramach Klubu Trenera:„Gry szkoleniowe w praktyce trenerskiej - w pigułce.”
Termin: 23 czerwca 2010 r. (środa), godz.: 18-21
Miejsce: Warszawa, al. Jerozolimskie 44, skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i al. Jerozolimskich (wejście od tyłu), sala 528 na V piętrze
Udział: 30 zł, członkowie Stowarzyszenia Matrik – bezpłatnie
*Bardzo proszę o potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia 22 czerwca do godziny 12:00 e-mailem na adres: mazowiecki.ktzm@matrik.pl. W razie potrzeby dopisania się do listy lub odwołania swojego uczestnictwa po tym terminie, proszę o kontakt na nr: 0502 248 989. Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Co się będzie działo?...
Pomyśleliśmy, że gdy we wstępie będzie napisane ‘warsztat o grach szkoleniowych’, to każdy sobie coś wyobrazi. Kłopot w tym, że każdy wyobrazi sobie coś innego. Stąd właśnie wzięła się inspiracja do stworzenia szkolenia, którego bardzo skróconą wersję będziecie Państwo mieli okazję zobaczyć na spotkaniu Klubu Trenera.
Gry to z jednej strony bardzo popularna gałąź rozwoju szkoleń, bo są atrakcyjne, angażują uczestników, dzięki nim ludzie zapominają, że są na szkoleniu i przestają się skupiać na autoprezentacji. Z drugiej strony, brakuje jasnych norm wyznaczających jakość gier – zarówno w kwestii wyglądu jak i mechaniki, czyli ‘silnika gry’. Wiele produktów obecnych na rynku szkoleniowym to niedopracowane lub błędnie skonstruowane gry. Celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom podstawowych narzędzi potrzebnych do tego, żeby wykorzystywać gry szkoleniowe. Dalszy rozwój tych kompetencji, uzupełniony doświadczeniem, pozwoli modyfikować oraz konstruować własne gry.
Ze względu na bardzo ograniczony czas, skupimy się na kilku najbardziej podstawowych zagadnieniach. Temat konstruowania gier to oczywiście materiał na duże szkolenie. Tym razem chcemy poruszyć następujące kwestie:
podstawowe mechanizmy działania gier na podstawie mini-gry szkoleniowej
DresLab
- jakie cechy powinna mieć dobra gra szkoleniowa
- co trzeba umieć, żeby tworzyć lub wykorzystywać gry
- etapy tworzenia gier szkoleniowych
- podstawowe kategorie i typy gier szkoleniowych
- najważniejsze błędy w konstruowaniu gier.
Prowadzący:
Przemysław Gałek - Reprezentuje krakowską firmę MindLab, na wizytówce ma napisane: specjalista ds. gier szkoleniowych, trener. Żeby stać się ‘specjalistą ds. gier szkoleniowych’ oraz ‘trenerem’ ukończył studia psychologiczne, kurs pracy z grupą, przeprowadził ponad 100 dni szkoleniowych dla biznesu oraz spędził tysiące godzin grając w gry – głównie planszowe i karciane, w tym 10 lat w brydża sportowego. Specjalizuje się w szkoleniach z zastosowaniem złożonych gier symulacyjnych. Jest współautorem m.in. kilku symulacyjnych gier szkoleniowych, wykorzystywanych w strukturach Grupy TP w ramach szkolenia handlowców B2B. Tworzył oraz współtworzył także szereg innych gier szkoleniowych, m.in grę DresLab wykorzystywaną w szkoleniach trenerskich.
http://www.goldenline.pl/przemek-galek
http://www.mindlab.pl
przemek.galek@mindlab.pl
Zapraszamy do dołączenia do spotkanie:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/klub-trenera-spotka...
Jeśli spodoba się Państwu ta mini wersja szkolenia lub jeśli już teraz wiecie, że chcecie dogłębnie zbadać tajniki wykorzystywania i projektowania gier szkoleniowych to zapraszamy na pełnowymiarowe szkolenie:
Kiedy: 12-13 lipca 2010 r.
Gdzie: Warszawa
więcej informacji:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/gry-symulacyjne-w-p...
tel.: (012) 2927583
MindLab Sp. Z o.o.
ul. Limanowskiego 31/15
30-557 Kraków
mail: biuro@mindlab.pl