Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Serdecznie zapraszam na moje szkolenie:
100% na 100% ...
...czyli o tym, co i jak zrobić żeby było zrobione efektywnie,ale żeby się człowiek przy tym nie przemęczył
11-12.12.2008r., Warszawa
(miejsce szkolenia jest uzależnione od ilości uczestników i zostanie podane 8 grudnia)
DLA KOGO:
Szkolenie jest przeznaczone dla tych wszystkich, którzy w życiu
zawodowym mają do czynienia ze sprzedażą albo po prostu chcą się dowiedzieć w jaki sposób lepiej rozumieć innych- ich sposób myślenia i funkcjonowania, jak dostosować naszą komunikację do świata innych ludzi, aby nasz przekaz spotkał się ze znacznie większym zrozumieniem z ich strony. A to z kolei pozwoli nam skuteczniej przekonywać innych do naszych produktów, usług i siebie.
UMIEJĘTNOŚCI:
1. Definiowania wartości swoich i klienta.
2. Efektywnego komunikowania się z klientem.
3. Rozróżniania typów osobowości ludzi i sposobów ich funkcjonowania oraz rozumienia otaczającej rzeczywistości.
4. Definiowania źródeł trudności w relacjach międzyludzkich-w tym sprzedażowych i radzenia sobie z nimi.
EFEKTY:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli:
1. Określić wartości, którymi kierują się w życiu i którymi kierują się w życiu ich klienci.
2. Zadawać odpowiednie pytania.
3. Rozróżniać osobowości klientów, z którymi się spotykają.
4. „Dotrzeć" do klienta.
5. Komunikować się z pełnym zrozumieniem.
6. Mówić językiem zrozumiałym dla drugiej strony.
7. Sfinalizować kontrakt sprzedażowy.
PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień pierwszy:
1. Kim jesteśmy i z kim mamy do czynienia- typy osobowości.
Diagnoza sposobu, w jaki o sobie myślimy. Poznanie preferencji cech jakie, często nieświadomie, przypisujemy sobie-adaptując to co "wpoiło" nam najbliższe otoczenie, autorytety,"środowiska wpływu". Zmiana sposobu postrzegania siebie,gdybyśmy byli „kimś innym". Skąd się wzięły typy osobowości- czyli kim tak naprawdę jesteśmy?
2. Co mnie wyróżnia spośród innych?
Co sprawia, że jestem wyjątkowy/wyjątkowa? Poznanie zestawu cech przeważających, nawyków i przyzwyczajeń na danym etapie życia. Omówienie sposobów- jak nasze cechy osobowości nas wspierają, a kiedy mogą przeszkadzać w życiu prywatnym i biznesie.
3. W jaki sposób rozmawiamy.
Praktyczna nauka (przypomnienie) jakiego słownictwa,sformułowań, gestów używać, aby osiągnąć zamierzony efekt "dotarcia" do odbiorcy z naszym przekazem. Poznanie tajników sztuki komunikacji na każdym poziomie.
4. Strategia sprzedaży.
Co dany typ osobowości lubi w zachowaniu innych ludzi,w ofercie, zasadach współpracy, a czego nie toleruje. Jakiego zachowania oczekuje po nas klient? Odkrycie sposobów na zaprzyjaźnienie się z klientem, osiągniecie założonego celu i sposobów na szybkie wyrzucenie nas z domu, miejsca pracy, miejsca spotkania.
5. Reakcja na obiekcje.
Nabycie umiejętności w radzeniu sobie z każdą obiekcją klienta, każdym zastrzeżeniem i każdą próbą przekonania nas,że jest tak, choć jest inaczej. Umiejętność odkrywania prawdziwych powodów decyzji klientów i reagowania na nie we właściwy sposób.
6. Podsumowanie pierwszego modułu szkolenia.
Dzień drugi:
1. Metaprogramy - czyli nie taki diabeł straszny jak go pokazują.
Poznanie mechanizmów reakcji ludzi na różne sytuacje,mechanizmów podejmowania decyzji, mechanizmów takich a nie innych zachowań. Wyjaśnienie znaczenia pojęcia "metaprogramy" i jak to się ma do różnych ludzkich mechanizmów. Pokazanie jak w rzeczywistości w przyjazny sposób zastosować metaprogramy i do czego. Pokazanie jak metaprogramy wpływają na nasze schematy postępowania i myślenia.
2. Nasze wewnętrzne filtry rzeczywistości.
Określenie, jakimi kryteriami/filtrami się kierujemy przy dokonywaniu różnych życiowych, zawodowych wyborów,podejmowaniu decyzji, planowaniu czynności. Jak reagujemy patrząc na to samo
zdarzenie, sytuację, co czujemy, co słyszymy i myślimy.
3. Określenie wartości i ich hierarchia.
Poznanie schematu pytań Roberta Diltsa i jego praktycznego zastosowania. Nabycie umiejętności sprawnego ustalania wartości,jakie są bliskie nam oraz naszemu rozmówcy i równie sprawnego ustalania po czym poznać, że człowiek, klient, my zaspokaja tę a nie inną potrzebę.
4. Wzorce zachowania - naszego i drugiej strony.
Własne i cudze preferencje zachowań, komunikacji,indywidualny styl myślenia w zależności od kontekstu sytuacji w jakiej się wszyscy znajdziemy. Świadomość dlaczego w danej sytuacji stosujemy te a nie inne schematy postępowania, zachowania-czyli co z tego i dla kogo wynika.
5. Pytania w relacji „my - inni".
Poznanie i nauczenie się jak pytać, aby nas zrozumiano tak,jakbyśmy chcieli być zrozumiani i jak uzyskać tzw."prawdziwe" odpowiedzi. Świadomość pytań właściwych w danej sytuacji i czego za pomocą tych pytań jesteśmy w stanie się dowiedzieć od klienta. Umiejętność przeformułowania pytań niecelowych,"zamykających drogę do duszy" klienta na te, powodujące otwarcie się klienta na nas- handlowców.
6. Podsumowanie szkolenia i podjęcie zobowiązań wobec samych siebie.
Cena: 2000 PLN
Zapisanie się na szkolenie do dnia 05.12.2008r. - 10% rabatu
Dodatkowe 5% rabatu, w przypadku polecenia 2 i więcej osób,które także wybiorą to szkolenie.
KONTAKT:
JM Business Knowledge Center
http://jmb24.pl
Tel.: 0500 013 565
e-mail: biuro@jmb24.pl
Pozdrawiam:-)
Joanna Miziuła