Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
"Coaching Managerski" - warsztat - Wrocław
Motto: Pomóż sobie i innym przenosić góry!
W jakim celu warto wziąć udział w szkoleniu?
Dziś złożoność relacji w procesie zarządzania stawia managerów przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Manager powinien dysponować szerokim wachlarzem umiejętności i narzędzi interpersonalnych. O jednym z nich traktuje właśnie to szkolenie. Coaching jako proces pomaga ustrukturyzować relacje i oczekiwania, zarówno przełożonego, jak i podległych pracowników. Pomaga również w osiąganiu wcześniej założonych celów. Jest narzędziem nowoczesnym, kompleksowym i opartym na wieloletnich obserwacjach ludzkich zachowań w różnych sytuacjach. Coaching wykorzystuje elementy psychologii, NLP i socjologii, będąc zarazem procesem przystępnym i intuicyjnym, co pozwala na proste jego przyswojenie i używanie w życiu codziennym (nie tylko zawodowym!).
Szkolenie nakierowane jest na takie obszary jak:
Coaching
Zarządzanie
Rozwój pracowników
Komunikacja
Profil uczestników:
Szkolenie skierowane jest do każdej osoby, która zarządza w sposób bezpośredni lub pośredni zespołem ludzi. Tematyka szkolenia zainteresuje i usatysfakcjonuje zarówno tzw. „rookie managers”, jak i doświadczonych managerów. Osoby, które żywotnie zainteresowane są doskonaleniem swoich kompetencji managerskich oraz kształtowaniem wizerunku jako przełożonego / współpracownika odnajdą tu wiele kompleksowych narzędzi, które okażą się pomocnym wsparciem. Kompleksowość treści gwarantuje, iż nawet osoby, które nigdy się z coachingiem nie zetknęły wyjdą ze szkolenia z wiedzą gwarantującą jej użyteczność już następnego dnia w codziennych czynnościach zawodowych. Szkolenie przeznaczone jest również dla osób, które mimo braku podległych pracowników w swojej pracy zawodowej zajmują się wspieraniem rozwoju pracowników firmy (pracownicy działu personalnego, etc.).
Szkolenie składa się z kilku wyraźnie zarysowanych części:
1.Wprowadzenie do tematyki Coachingu.
2.Kim jest Coach?
3.Coaching jako proces.
4.Cel jako fundamentalny element Coachingu.
5.Korzystanie z narzędzi Coachingu.
6.Coaching a inne style wspierające rozwój pracowników.
7.Manager jako Coach.
Celem szkolenia jest:
Zapoznanie Uczestników z ideą Coachingu oraz przygotowanie do stosowania w codziennym procesie zarządzania podległymi pracowniami, jak i kontaktach ze współpracownikami i przełożonymi. W trakcie zajęć Uczestnicy zapoznają się i praktycznie przećwiczą etapy prowadzenia sesji coachingowych z uwzględnieniem specyfiki procesu oraz własnych predyspozycji.
W wyniku szkolenia uczestnicy poznają jak:
- wspierać podległych pracowników,
- precyzować cele i wspierać przy dążeniu do ich - realizacji,
- poprawiać relacje na linii przełożony-podwładny,
- lepiej rozumieć siebie i innych,
- przezwyciężać przeszkody zewnętrzne i wewnętrzne,
- umiejętnie (kiedy? Jak?) stosować różne style wspierania (Coaching, Mentoring, etc.)
Metody szkoleniowe:
Szkolenie odbywa się głównie w formie warsztatów, przy czynnym udziale Uczestników. Trenerzy analizują wraz z Uczestnikami konkretne przykłady w formie gier symulacyjnych, ćwiczeń w małych grupach, analizy przypadków (case study), dyskusji moderowanych. Pełnią rolę integratorów, moderatorów i organizatorów pracy grupy, a nie wykładowców. Dzielą się wiedzą i zachęcają do tego też innych Uczestników szkolenia. Dbają również o zapewnienie przyjaznej, pełnej wzajemnej życzliwości atmosfery podczas szkolenia. Przez to wzmacniają i rozwijają u Uczestników zdolności i umiejętności budowania zespołu a w nim synergii.
Prowadzący:
Joanna Czarnecka
Coach, Trener i Terapeuta
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć, szkoleń oraz wdrożeń związanych z budowaniem stanu samoświadomości oraz tożsamości zespołów. Jest autorką wielu nowatorskich rozwiązań projektowych dotyczących zmiany kultury organizacyjnej w złożonych strukturach organizacyjnych. Twórca i koordynator Projektu "Synergia Zasobów" - etapowy cykl szkoleń wzmacniający i rozwijający kompetencje i zasoby osób pracujących z ludźmi od strony medyczno terapeutycznej. Autorka tekstów i bajek metaforycznych i terapeutycznych. Jako Przewodnicząca Wrocławskiego Klubu Coacha propaguje dojrzałe i etyczne standardy w nurcie Coachingu.
Wojciech Męciński
Trener, Ekspert HRM i certyfikowany Coach ICC
Od przeszło 3 lat aktywny Coach w środowiskach biznesowych. Specjalizuje się w Business oraz Executive Coaching. Posiada blisko 10-cio letnie doświadczenie menedżerskie w strukturach dużych korporacji międzynarodowych. Wykładowca Podyplomowych Studiów Coachingu na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Wiceprzewodniczący Wrocławskiego Klubu Coacha. Z wykształcenia prawnik. Specjalizuje się w budowaniu skutecznych standardów w zarządzaniu, obsłudze Klienta oraz kształtowaniu dojrzałej kultury organizacyjnej. Twórca projektu „Coaching Managerski”.
Termin: 10-11 kwietnia
Miejsce: An Najma, ul. Krasińskiego 15a, Wrocław
Koszt treningu: 600 zł w tym: trening, materiały szkoleniowe, certyfikat, barek kawowy
Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie e-maila ze zgłoszeniem pod adres: kontakt@CTCdevelopment.pl a następnie dokonanie przedpłaty w wysokości 60 PLN na poniższy nr konta:
CTC Development
ul. Rymarska 25/6
53-206 Wrocław
Alior Bank
15 2490 0005 0000 4500 3308 4771
ERS Centrum Szkoleniowo - Artystyczne, CTC Development - Partnerzy Strategiczni
Zapraszamy do udziału w warsztacie.Katarzyna Zarębska edytował(a) ten post dnia 29.03.10 o godzinie 14:16