Marzenna
Mazurkiewicz
Kierownik Biura, ACT
Advanced Corporate
Training Sp. z o.o.
Ewa
K.
Human Capital
Resources
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
ogłoszenie nieaktualneEwa Kornatowska edytował(a) ten post dnia 15.02.10 o godzinie 18:14
Konrad
Hamulewicz
Starszy inspektor w
Odzdziale ds.
nadzoru nad
inwestycjam...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Zapraszamy do skorzystania z BEZPŁATNYCH szkoleń realizowanych w ramach projektu POKL pt. "ABC nowoczesnego przedsiębiorcy....".W naszych szkoleniach mogą uczestniczyć wszystkie pracujące osoby dorosłe, zamieszkałe na terenie Woj. Lubelskiego.
W ramach naszego projektu realizujemy następujące szkolenia:
1) "Dotacje unijne na rozwój turystyki" - 29 godzin (2 weekendy)
2) "Negocjacje biznesowe" - 32 godziny(2 weekendy po 8h)
3) "Nowoczesny biznesplan w turystyce" - 28 godzin (2 weekendy po 7h)
4) "Nowoczesna obsługa klienta"
Najbliższe terminy szkoleń:
1) II grupa szkolenia pt. "Negocjacje biznesowe" - 13 - 14 lutego oraz 27 -28 lutego 2010r.
2) III grupa szkolenia pt. "Negocjacje biznesowe" - 13 - 14 marca oraz 27 -28 marca 2010r.
3) IV grupa szkolenia pt. "Negocjacje biznesowe" - 24 - 25 kwiecień oraz 08 - 09 maja 2010r.
Zapewniamy:
1. Materiały szkoleniowe w wersji papierowej;
2. Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej na pen drive;
3. Posiłki podczas szkoleń;
4. Zwrot kosztów dojazdu na szkolenia;
5. Udział w indywidualnym spotkaniu z doradcą zawodowym - kształtowanie ścieżki kariery zawodowej;
6. 4 godzinny trening psychologiczny po zakończeniu szkolenia;
7. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodny z wzorem MEN;
8. Skrypt "ABC nowoczesnego przedsiębiorcy" po zakończeniu projektu;
9. Miłą atmosferę podczas szkolenia.
Zapraszamy!
Szczegółowa oferta zamieszczona jest na naszej stronie abc.domeuropy.pl
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Biurze Projektu:
ul. M.C. Skłodowskiej 3
pokój: 66-67
LUBELSKI DOM TECHNIKA „NOT”
tel. (81) 538-70-23
adres e-mail: abc@domeuropy.pl
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne już spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się w środę 10 lutego 2010r. o godzinie 18.00 Ibis Warszawa Centrum (al. Solidarności 165).Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.
Plan spotkania obejmuje:
* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.
Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do wtorku 9 lutego do godziny 14. W razie pytań prosimy o kontakt:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77
Grzegorz
Sierak
zarządzanie zakupami
/ sprzedażą /
projektami,
szkolenia
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Zapraszam:Szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej oraz używania automatycznych defibrylatorów.
Różny zakres wiedzy i umiejętności praktycznych – dostosowany do potrzeb zamawiającego.
Dla kursantów zawsze czytelny, bogato ilustrowany zdjęciami podręcznik w języku polskim.
Możliwość uzyskania uznawanej na całym świecie licencji Emergency First Response z siedzibą w Bristolu.
Marta Skok Lean Management
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Dzień dobry ,W załączeniu chciałabym wysłać informacje o zbliżających się warsztatach otwartych ,które będziemy organizować w dniach 8-9 kwietnia 2010 w Warszawie ,o tematyce LEAN MANAGEMENT W USŁUGACH I ADMINISTRACJI ,
Biorąc udział w warsztatach:
• Zobaczysz inspirujące przykłady projektów wdrożeniowych LEANPASSION w wielu firmach usługowych(Analizy, Wyniki, Zdjęcia, Filmy Video, itp.)
• Uzyskasz praktyczną wiedzę ,jak skutecznie zarządzać projektami wdrożeniowymi ,by osiągnąć rewelacyjne rezultaty w krótkim czasie
• Poznasz sprawdzone techniki i narzędzia do natychmiastowego wykorzystania w twojej firmie
• Weźmiesz udział w kilku intensywnych grach symulacyjnych oraz sesjach CASE STUDIES ,pozwalających zmierzyć i „poczuć” efekty eliminacji marnotrawstwa
• Dowiesz się jak zachęcić pracowników do podejmowania inicjatywy i zmotywować ich do ciągłego poszukiwania lepszych rozwiązań
Może ktoś z Państwa firmy byłby zainteresowany ?
Pozdrawiam serdecznie
Marta Skok
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
LEANPASSION
ul. Rajska 2/24
02-654 Warszawa
tel. +48 22 435 79 40, fax. +48 22 435 79 41
mobile. +48 512 430 651
http://leanpassion.pl
Marcin
Szpak
Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu organizuje szkolenia dla firm "szyte na miarę".
Specjalizujemy się w czterech obszarach.
Podstawowym celem AKADEMII MENADŻERA jest przekazanie wiedzy i umiejętności kierowania pracą swoją oraz podległych pracowników. Jesteśmy przekonani, że po każdym ze szkoleń wchodzących w skład Akademii Menadżera, uczestnicy będą posiadali zasób wiedzy i umiejętności pozwalający im skutecznie i sprawnie wpływać oraz kierować pracą innych.
Akademia Sprzedawcy Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu do doskonały program treningowy dla profesjonalistów w sprzedaży. Dzięki poszczególnym modułom:
* poznasz obawy i prawdziwe motywy sowich klientów
* uwolnisz się od myślenia i postaw, które odbierają Ci sprzedaż
* stworzysz z klientami więzi sprzedające za Ciebie
* opanujesz metody sprzedaży na różne typy klientów
* zmienisz swoje prezentacje handlowe w mistrzostwo sztuki perswazji
* poznasz specyfikę sprzedaży doradczej i transakcyjnej
* wzmocnisz kluczowe umiejętności sprzedawcy
Szkolenia z zakresu efektywności osobistej pomogą Tobie i Twoim pracownikom w skutecznym wyznaczaniu i osiąganiu celów, efektywnym zarządzaniu czasem, ustalaniu priorytetów w życiu zawodowym i prywatnym oraz wzmocnieniu pokłady kreatywności i twórczej energii.
Nasze szkolenia mają na celu przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności koniecznych do samodzielnego opracowania i wdrażania zarządzania wierzytelnościami w swoich firmach. Właściwe zarządzanie wierzytelnościami i zobowiązaniami, to jeden z ważnych obszarów działalności każdej firmy.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami http://gntb.eu
Magdalena
W.
Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniu 17.04.2010r. odbędzie się jednodniowe szkolenie:
JAK POZYSKAĆ DOTACJE Z UE ORAZ URZĘDU PRACY?
Miejsce szkolenia
Hotel "Leśny Dwór" w Kielcach przy ul.Szczepaniaka 40 (w godzinach 9-17).
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla: kadry zarządzającej, przedsiębiorców, księgowych, pracowników zajmujących się pozyskiwanie dotacji unijnych, wszystkich zainteresowanych sfinansowaniem inwestycji z funduszy unijnych oraz osób, które są zainteresowane założeniem własnej firmy.
Cel szkolenia
W ramach szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę o możliwościach realizacji projektów finansowanych z funduszy europejskich. Poznają specyfikę przygotowania projektów, prawidłowego wypełnienia wniosku aplikacyjnego i realizacji projektu. Nauczą się również jak sprawnie i bez problemu przejść ocenę formalną i uzyskać sukces w ocenie merytorycznej, który zostanie zakończony przyznaniem dofinansowania.
Podstawowe zagadnienia
Uczestnicy dowiedzą się między innymi:
-Jak prawidłowo przygotować wniosek o dotację-
-Jak wygląda procedura oceny wniosku-
-Jakie są podstawowe kryteria oceny wniosku-
-Kiedy można uzyskać dofinansowanie z PO KL-
-Dla kogo przeznaczone są środki z Funduszu Pracy-
-Jakich powszechnych błędów można łatwo uniknąć-
Metody pracy stosowane podczas szkolenia
-wykład przekazujący podstawową wiedzę teoretyczną
-prezentacja multimedialna-pozwalająca utrwalić wiedzę za pomocą przedstawionych przykładów
-zajęcia warsztatowe-pozwalające na zdobycie umiejętności praktycznych w oparciu o wiedzę teoretyczną
Szczegółowy program szkolenia:
I. Wprowadzenie do funduszy unijnych:
1. Co to są fundusze unijne i dla kogo są przeznaczone?
2. Jakie korzyści niesie za sobą korzystanie z funduszy unijnych?
II. Programy w ramach funduszy europejskich:
1.Program Innowacyjna Gospodarka.
2.Program Kapitał Ludzki.
3.Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.
4.Program Infrastruktura i Środowisko.
5.Wybrane Regionalne Programy Operacyjne.
6.Praca warsztatowa - poszukiwanie źródeł dofinansowania w ramach poszczególnych przedsięwzięć (praca na fikcyjnych firmach).
III. Wniosek aplikacyjny:
1.Procedura ubiegania się o dotację.
2.Zasady wypełniania dokumentacji.
3.Procedura oceny wniosku- karta oceny formalnej i merytorycznej.
4.Najczęstsze błędy powodujące odrzucenie projektu.
IV. Dofinansowanie dla rozpoczynających działalność:
1.Dotacje unijne dla rozpoczynających działalność z PO KL.
2.Dotacje unijne dla rozpoczynających e-biznes.
3.Dotacje ze środków Funduszu Pracy- specyfika dotacji z Urzędów Pracy.
4. Niskooprocentowane pożyczki z Regionalnych Funduszy Pożyczkowych.
5. Które dofinansowanie jest dla Nas najkorzystniejsze? I o które dofinansowanie możemy się starać jak chcemy rozpocząć własną działalność gospodarczą?
6. Praca warsztatowa- pisanie biznesplanu (praca na fikcyjnych przykładach)
V. ĆWICZENIE:
Przygotowanie założeń do wniosku o dofinansowanie dla fikcyjnej firmy w postaci prezentacji w Power Poincie lub w Word.
Prelegent
Szkolenie poprowadzi ekspert, trener posiadający ogromne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń poruszających zagadnienia związane z pozyskiwaniem funduszy unijnych. Współpracownik, wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa, Akademii Górniczo- Hutniczej im. Stanisława Staszica. Wieloletni konsultant w zakresie rozliczania projektów, kosztorysowania inwestycji czy biznes planów. Wykładowca wykorzystujący najskuteczniejsze techniki przekazywania wiedzy, uznany specjalista w swojej dziedzinie.
Koszt uczestnictwa
400zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia oraz serwis kawowy i obiadowy.
Zgłoszenia
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej:http://firma-semper.pl/formularz.php
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby dokończyć proces rezerwacji miejsc.
Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń upływa 30.03.2010r.
Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym niepowtarzalnym wydarzeniu.
Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Magda Wolniewicz
magda@firma-semper.pl
517 222 232
gg 5168708
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@firma-semper.pl
http://firma-semper.pl
NIP 7772616176
REGON 301265926
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Szkoła Coachów Trop – RekrutacjaGrupa Trop informuje, że trwa rekrutacja do Szkoły Coachów Trop – decyduje kolejność zgłoszeń. Zajęcia trwają rok (aż 334 godziny szkoleniowe) i odbywają się w Warszawie (Anin). Szkoła kierowana jest do trenerów, menedżerów oraz praktykujących już coachów, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie wspierania innych. Zajęcia odbywają się w raz w miesiącu w weekendy. Udział w zajęciach jest odpłatny.
Głównym celem Szkoły Coachów jest rozwój umiejętności związanych z prowadzeniem coachingu, a w szczególności z:
• projektowaniem całego procesu w kontekście celów i metacelów,
• pomaganiem klientowi w zrozumieniu kierujących nim motywów oraz w rozumieniu zależności, w jakich się znajduje,
• pomaganiem klientowi w budowaniu satysfakcjonujących relacji i pogłębianiu jego kompetencji osobistych,
• poszerzaniem zdolności do twórczego generowania rozwiązań problemów.
Forma pracy
Szkolenie w tym module opiera się na pięciu elementach:
• uczestnictwie w warsztatach metodycznych prowadzonych w małych10-15 osobowych grupach
• uczestniczenie w wyjeździe do stadniny koni
• pracy na materiałach szkoleniowych i lekturach
• udziale w treningu zadaniowym, który polega na przeprowadzeniu 3 cykli coachingowych po 6 spotkań każdy.
• pracy indywidualnej w kontakcie z coachem TROP nad realizacją swojego planu rozwoju
ul. Pożaryskiego 69
04-634 Warszawa
tel. 022 615 52 40, fax. 022 613 03 78
e-mail: stb@grupatrop.pl
grupatrop.pl
Szkoła Trenerów Biznesu Trop – Rekrutacja
Grupa Trop informuje, że trwa rekrutacja do Szkoły Trenerów Biznesu Trop – decyduje kolejność zgłoszeń. Zajęcia trwają rok (aż 350 godzin szkoleniowych + 50 godzin w zespołach zadaniowych) i odbywają się w Warszawie (Anin). Szkoła kierowana jest do trenerów, menedżerów oraz praktykujących już coachów, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie wspierania innych. Zajęcia odbywają się w raz w miesiącu w weekendy. Udział w zajęciach jest odpłatny.
Główne cele Szkoły Trenerów Biznesu:
• Przygotowanie osobowościowe do pracy z grupą, uświadamianie indywidualnych sposobów budowania relacji z ludźmi, poznawanie oraz doskonalenie umiejętności psychospołecznych i komunikacyjnych.
• Budowanie osobistego stylu trenerskiego opartego na znajomości swoich mocnych i słabych stron.
• Uświadomienie sobie indywidualnego sposobu reagowania na sytuacje trudne w pracy z grupą.
• Poszerzenie rozumienia procesów zachodzących w grupie szkoleniowej oraz ich wpływu na dynamikę prowadzonych zajęć.
• Stworzenie pola do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia oraz uruchomienie procesu uczenia się od siebie nawzajem.
• Rozwijanie umiejętności kreatywnego, niestereotypowego reagowania na sytuacje problemowe w grupie szkoleniowej.
• Zdobycie praktycznych umiejętności i konkretnych narzędzi pracy z grupą szkoleniową.
• Rozwijanie otwartości na współpracę z innymi - dialog środowiskowy.
Forma pracy
Szkolenie w tym module opiera się na trzech elementach:
• uczestnictwie w warsztatach metodycznych prowadzonych w małych 10-15 osobowych grupach;
• udziale w treningu zadaniowym, który polega na robieniu realnych, nowych dla uczestnika projektów wg metodyki TROP. Trening zadaniowy odbywa się w niewielkich grupach zadaniowych, przy wsparciu opiekuna TROP. Piątkowe zajęcia są warsztatami, w czasie których mają miejsce ćwiczenia, superwizje grupowe i konsultacje wspierające proces projektowania i realizacji Treningu Zadaniowego;
• pracy indywidualnej w kontakcie z coachem TROP nad realizacją swojego planu rozwoju.
ul. Pożaryskiego 69
04-634 Warszawa
tel. 022 615 52 40, fax. 022 613 03 78
e-mail: stb@grupatrop.pl
grupatrop.pl
Aleksandra
Potykanowicz
Trener biznesowy
Piasecka & Żylewicz
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Witam,mam przyjemność przedstawić nowoczesną Szkołę Trenerów THREX - Training and HR Excellence!
THREX, czyli Training and HR Excellence to innowacyjny projekt firmy szkoleniowej Piasecka&Żylewicz, którego głównym celem jest aktywne wspieranie rozwoju kompetentnych trenerów - praktyków.
THREX oferuje Ci intensywny kurs trenerski, podczas którego pod okiem doświadczonych trenerów biznesowych zdobędziesz wiedzę i umiejętności niezbędne w projektowaniu i przeprowadzaniu efektywnych szkoleń, czy warsztatów.
THREX to zbiór najlepszych praktyk szkoleniowych - to coś, co pozwoli Ci mieć wszechstronny pakiet konkretnych umiejętności kluczowych do rozpoczęcia pracy czy to jako trener zewnętrzny czy też wewnętrzny.
Projekt odbywa się pod honorowym patronatem CCIFP - FRANCUSKIEJ IZBY PRZEMYSŁOWO - HANDLOWEJ w Polsce.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do grupy:
http://www.goldenline.pl/forum/threx-czyli-training-an...
lub na stronę http://www.threx.pl.
Pozdrawiam :)
Katarzyna
Herman
Life Energy &
Consciousness Coach
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
PROJEKTOWANIE TRENINGUPraktyczny warsztat dla trenerów i przyszłych trenerów, w którym warto uczestniczyć ze względu na wiedzę związana z projektowaniem zajęć.
Przeznaczony jest zarówno dla osób bez doświadczenia, jak i tych którzy już prowadzą zajęcia z grupami lub też chcą organizować własne szkolenia.
Podczas zajęć ćwiczysz swoje umiejętności na prawdziwej grupie szkoleniowej.
Pracujesz w małej grupie i przez cały czas dostajesz indywidualne wskazówki.
PROGRAM
* Przygotowanie zajęć - jak projektować?
* Symulacja treningu
* Przygotowanie zajęć - jak projektować?
* Dobór ćwiczeń - gdzie szukać, jak dobrać?
* Demonstracje i instrukcje
* Cele i wnioski
* Jak otworzyć grupę czyli dobre wejście
* Autorskie warsztaty uczestników
* Informacja zwrotna
* Trudne sytuacje
* Odpowiedzi na pytania
GDZIE, KIEDY, ILE?
Łódź 20-21 marca 2010
Inwestycja 600 zł
Informacje i zapisy http://eternal.com.pl/otwarte.htm lub 662 133 122
Katarzyna
Olejniczak
"Kto pokonuje innego
człowieka - jest
silny. Lecz, kto
po...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Witam,jeśli ktoś z was poszukuje firmy szkoleniowej, która nie tylko zrealizuje szkolenie, ale również zajmie się kompleksową obsługą inwestycji realizowanych przy udziale funduszy Unii Europejskiej
Zapraszam na http://opendoradztwo.pl/
Maciej
Pawlik
Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Zapraszam na jubileuszową, X edycję Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET, która jednocześnie będzie pierwszą krakowską edycją tego projektu.
Z tej okazji dla uczestników przygotowaliśmy konkurs, w którym głównymi nagrodami są niezawodne projektory multimedialne - niezbędne narzędzie pracy Trenera Biznesu.
Szkoła Trenerów Biznesu Akademii SET to między innymi:
+ 200 godzin zajęć w 6 miesięcy
+ 100 absolwentów rocznie w 5 miastach
+ Doświadczony zespół trenerski
+ 100% gwarancji satysfakcji
+ Raty 0%
Więcej informacji na temat Szkoły oraz konkursu dla uczestników znajdziesz na stronie www.GrupaSET.pl.
Pozdrawiam i zapraszam serdecznie
Maciek Pawlik
Adam Olbert Psycholog, HR
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
DARMOWE SZKOLENIA: Atrakcyjne prezentacje inwestycyjne (Power Point w praktyce) - http://inwestycje.ocrg.opolskie.plDARMOWE SZKOLENIA: Partnerstwo Publiczno - prywatne - http://inwestycje.ocrg.opolskie.pl
DARMOWE SZKOLENIA: Atrakcyjność inwestycyjna Opolszczyzny - http://inwestycje.ocrg.opolskie.pl
Zapraszamy na stronę projektu : Inwestycje.ocrg.opolskie.pl - szczegółowe informacje na temat darmowych szkoleń przeznaczonych dla pracujących osób z terenu woj. opolskiego zainteresowanych podnoszeniem swoich kwalifikacji w kierunku obsługi inwestorów krajowych i zagranicznych.
Rafał
Daniluk
prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Szkolenie "Efektywny Sprzedawca" – poznasz techniki, którymi posługują się najskuteczniejsi sprzedawcy - wejdź tutaj: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie i wybierz najdogodniejszy dla siebie termin. Znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje oraz formularz do szybkiej i wygodnej rezerwacji miejsc.Rafał Daniluk edytował(a) ten post dnia 10.02.10 o godzinie 10:03
Urszula
Mijakoska
superwizor, coach,
dietetyk, trener,
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Urszula Mijakoska zaprasza do IPSI (Instytutu Psychoimmunologii) na warsztatDIET COACHING czyli ŚWIADOME ZARZĄDZANIE DIETĄ
Większość z nas wie co powinniśmy robić, by zdrowiej żyć. Teoretycznie wiemy ile i jak jeść, w jakim stopniu być aktywnym fizycznie, etc. Czemu więc na co dzień tego nie robimy?!
Odpowiedź jest prosta: sama wiedza jeszcze nie prowadzi do ZMIANY zachowania.
Tymczasem proces DIET COACHINGU ma pomóc nam w zrozumieniu siebie samych: dlaczego postępujemy w niekorzystny dla nas sposób, pomimo że zdajemy sobie z tego sprawę i chcemy żyć inaczej.
Każda ZMIANA zaczyna się od wewnątrz , od szacunku dla siebie, od tego czy żyjemy zgodnie z własnymi wartościami i potrzebami. Takie intuicyjne podejście do jedzenia jest również bardzo pomocne w ……… (więcej informacji znajdziesz na stronie http://ipsi.pl/index.php/warsztaty/diet-coaching.html lub http://ipsi.pl)
Jeśli chcesz:
- poznać lepiej siebie i swoje prawdziwe potrzeby żywieniowe
- nabyć umiejętności określania celu, tego „co chcę osiągnąć!”
- stworzyć własną strategię motywacyjną
- poznać jaka żywność daje Ci energię i dobre samopoczucie a jaka powoduje inne skutki
- opracować własny, zgodny z celami i stylem życia plan odżywiania
ZRÓB PIERWSZY KROK I PRZYJDŹ już 20 i 21.02.2010r do IPSI ul. Dygasińskiego 9, zaczynamy od 10.00
Recepcja IPSI: 022 839 74 43, 0 663 397 443, info@ipsi.pl
Katarzyna
Kozubek
Coach ICC, Pracownia
Szkoleniowa MoveOn
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
racownia Szkoleniowa MoveOn serdecznie zaprasza na warsztat.„Mam marzenie i co dalej”
Termin: 27-28 luty
Miejsce: Gdańsk
Prowadzący: Katarzyna Kozubek
cena: 450zł
Warsztat dla wszystkich, którzy chcą skuteczniej realizować swoje cele. Program warsztatu oparty o metody NLP i Panoramy Społecznej.
Jednym z celów warsztatu jest pokazanie, że potrafimy realizować cele, tylko często nie zdajemy sobie sprawy jak to robimy. Czasami może się też zdarzyć, że osiągnięty cel nie jest dokładnie tym o co chodziło. Dlatego podczas warsztatu będziemy uczyć się korzystać z zasad dobrze sformułowanego celu i wybierzemy się w przyszłość używając linii czasu, aby sprawdzić, czy cele które chcemy osiągnąć, są tymi na których naprawdę nam zależy. Na podstawie własnych doświadczeń porównamy strategię sukcesu i porażki. Będziemy też szukać zasobów (wiedza, umiejętności, przekonania), które mogą pomagać w realizowaniu celów, ale poszukamy też ograniczeń, które mogą być przeszkodą na tej drodze. Będziemy pracować w małej grupie (maksymalnie 10 osób), co pozwoli efektywnie wykorzystać czas i nasze doświadczenie.
Zapraszam
Katarzyna Kozubek
Szczegóły: http://moveon.pl biuro@moveon.pl
„To właśnie możliwość urzeczywistniania marzeń czyni życie interesującym”
Alchemik Paulo Coelho
Natalia
C.
Szef Działu Finansów
i Administracji
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Szanowni Państwo,w imieniu firmy Business Eyes pragnę Państwa zaprosić na warsztaty dotyczące tematyki Savoir vivre w biznesie:
TERMIN: 02.03.2010r.
MIEJSCE: Kraków
Savoir vivre w biznesie jest dla Ciebie niezależnie od tego czy dopiero zacząłeś pracę na najniższym szczeblu biurowym, czy działasz na pierwszej linii frontu w kontakcie z klientami, czy też prowadzisz własny mały biznes albo też zajmujesz jakiekolwiek inne stanowisko, które wymaga utrzymywania kontaktów służbowych z innymi.
Cena za zajęcia warsztatowe wynosi 50zł i obejmuje catering oraz
materiały szkoleniowe.
Ilość uczestników ograniczona jest do 30 osób, obowiązuje
kolejność zgłoszeń.
Szczegółowych informacji udzielają:
Agnieszka Dzius
tel. 660-798-950
e-mail: agnieszka@business-eyes.com
Natalia Ciężak
tel. 500-294-809
e-mail: natalia@business-eyes.com
Zapraszamy!
Zapraszam do zapoznania się ze zakresem działalności firmy
Business Eyes na stronie internetowej: http://business-eyes.com
Maciej
Pawlik
Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Zapraszam do skorzystania z promocyjnej oferty wynajmu sal szkoleniowych Grupy SET w Warszawie.
Najważniejsze informacje na temat naszych sal:
* Usytuowane poza strefą płatnego parkowania, tylko 4 km od centrum miasta.
* W pełni wyposażone i po generalnym remoncie - zaprojektowane przez trenerów,
* Można w nich prowadzić szkolenia nawet dla 24 uczestników,
* Oświetlane światłem naturalnym lub sztucznym - jedna ściana przeszklona.
* Mogą być dowolnie oznakowane - nazwa firmy, tytuł szkolenia.
* Możliwość bezpłatnego korzystania z własnego serwisu kawowego.
A dodatkowo do końca marca:
* 20% rabatu od cen regularnych.
* Flipchart w cenie wynajmu sali.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.GrupaSET.pl/Sale.
Serdecznie zapraszam
Maciek Pawlik
Alina
Godny
Coach, trener
biznesu.
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
BEZPŁATNE COMIESIĘCZNE WARSZTATY!!!Kobietą być...
to cykl spotkań proponowanych dla kobiet, kobiet sukcesu! Tym razem spotkamy się by porozmawiać o rewitalizacji naszych marzeń oraz zarządzaniu sobą w czasie...
Marzenia są napędem do realizacji CELÓW więc warto trochę podyskutować na ten temat...
Zarządzanie sobą w czasie jest natomiast cenną umiejętnością pozwalającą nam by w ciągu dnia robić dużo więcej, by znaleźć czas na pracę zawodową, dla rodziny i na hobby!!!
"Nasze marzenia do spełnienia lekkie jak piórko nad przepaścią.
Wiec zanim znikną, zanim zgasną, nie pozwól im tak sobie zasnąć".
Podczas spotkania odpowiemy sobie na pytania:
* Jakie mamy marzenia?
* Jak znaleźć sposób i miejsce na realizację swoich marzeń w dorosłym życiu?
* Jak przekształcić marzenia w cele?
* Jakie jest nasze wyczucie czasu (autoanaliza)?
* Czy umiemy zaplanować sobie dzień, tydzień, miesiąc, rok...?
* Czy znamy słabe punkty w rozkładach dnia, które powodują, że zwlekamy z działaniami?
* A może metoda ALPEN?
* Czy są złodzieje czasu? - jak im przeciwdziałać...
* Jak być dla siebie "coachem czasowym"...
Goście:
* Sylwia R. - realizatorka swoich marzeń - właścicielka agencji marketingowej OutMarketing
Prowadząca: Alina Godny - certyfikowany trener zarządzania, coach, metodyk e-learningu, certyfikowany Praktyk NLP i Time Line TherapyTM, doradca finansowy, absolwentka wydziału humanistycznego, zarządzania i marketingu, fizyki i techniki jądrowej... organizatorka wielu konkursów i wystaw oraz imprez kulturalnych,... pasjonatka życia!
Spotkanie w restauracji STODOŁA (na antresoli)
ul. Floriańska 47
K R A K Ó W !!!
23 lutego 2010 (wtorek) - godz. 17:00 - 20:00
Zapraszam do zapisów na GL!
Moje dane kontaktowe:
tel. 662 558 447 bądź biuro@szkolenianatopie.pl
Tematyka kolejnych spotkań:
* Metody wyznaczania celów - marzec 2010 r.
* Wprowadzenie do coachingu indywidualnego - kwiecień 2010 r.
* Business Corner... - maj 2010 r.
* cdn.
S E R D E C Z N I E Z A P R A S Z A M !!!Alina Godny edytował(a) ten post dnia 14.02.10 o godzinie 15:59
Podobne tematy
Następna dyskusja: