Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

miło jest mi zaprosić Was do portalu internetowego http://www.BHP-Platforma.pl, który właśnie ruszył!

http://BHP-Platforma.pl to polski serwis internetowy dedykowany branży Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz dziedzinom z nią powiązanym, który powstaje na podstawie wieloletnich doświadczeń praktyków w tych dziedzinach.

Profesjonalny, dynamiczny, tworzony z pasją, dla osób odpowiedzialnie i świadomie traktujących pracę ludzką.

Serdecznie zapraszam do odwiedzenia portalu i bezpłatnego zalogowania się!

Im więcej nas będzie tym szybciej i bardziej dynamicznie będziemy się rozwijać!

Cytując słowa Johna Deere, "nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie".

Zapraszam serdecznie:)
Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witaj,

Jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda jeden z modułów treningu z wystapień publicznych napisz do mnie.

Zajęcia odbędą się w Łodzi 22 listopada 2009 w godz. 12.00 - 15.00.

Uczestnictwo w tym bloku jest bezpłatne

Ilośc miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapisy eternal@eternal.com.pl
Z temiacie wpisz bezpłatny moduł

Zapraszam
John Abraham Godson

John Abraham Godson Radny Rady Miejskiej
w Łodzi

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Angielski dla Firm i osób prywatnych

• Wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego (od 1993)
• Wszystkie poziomy językowe (beginers do proficiency)
• Zajęcia w siedzibie firmy lub w naszej siedzibie ( w Łodzi)
• Zajęcia- bezstresowe i bardzo przyjemne
• Ceny bardzo konkurencyjne
• Native speakers
• Dodatkowo- personal coaching oraz konsulting w zakresie zarządzania międzynarodowego i HR

Kontakt
John Godson
Instytut Afrykański
ul. Kilińskiego 177
90-353 Łódź
Kom: 698854777
Email: godson@godson.pl lub godson@uni.lodz.pl
Internet: http://godson.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Pragnę zaprosić Was na spotkanie informacyjne związane z planowaną inaugurację programu Professional Diploma in Marketing w Krakowie.

Spotkanie odbędzie się 24go listopada (wtorek) o 17.00
w Hotelu Express by Holiday Inn (ul. Opolska 14).


Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obemuje:

* Powitanie

* The Chartered Institute of Marketing – idea, programy, system certyfikacji

* Professional Diploma in Marketing – zakres programu, wymagania, wartości

* System egzaminowania CIM

* questus – doświadczenie, standardy jakości

* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność

* Q & A sesja

Wierzymy, że zarówno tematyka spotkania, grono zaproszonych osób, jak i atmosfera spotkania pozwoli Wam z jednej strony poznać bliżej program, korzyści udziału w nim, z drugiej zweryfikować swój punkt widzenia na rolę programów CIM w Waszej ścieżce rozwoju zawodowego.

Chęć udziału w spotkaniu prosimy zgłaszać na podane niżej adresy mailowe bądź telefonicznie:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl

Piotr Drożdżyk
pdrozdzyk@questus.pl

questus
tel./fax: (42) 673-20-77
e-mail: questus@questus.pl
Sabina Bryś edytował(a) ten post dnia 22.11.09 o godzinie 11:09
Katarzyna Prusinowska

Katarzyna Prusinowska Trener Rozwoju
Osobistego/jestem
uczestnikiem
programu pr...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Pracownia Rozwoju Osobowości Pro-Spektrum zaprasza na warsztaty dla Kobiet pt:

"Efektywna Praca -Dobry wypoczynek"

czyli jak Zarządzać Swoim Czasem

Dla wszystkich tych którzy dobrze znają stwierdzenia:
• Nie mam na to czasu
• Jestem zmęczona.
• Zrobię to później.
• Mam za dużo rzeczy na głowie.
• Nie mam czasu myśleć.
• Muszę sobie odpocząć

Warsztaty kierujemy do wszystkich Pań , które czują, że mogły by lepiej funkcjonować, bez zbędnych stresów i nerwów, a przy okazji znaleźć niezbędny czas dla siebie ,ale nie wiedzą, jak to zrobić.

Przyjdź na Nasze Warsztaty a dowiesz się :

- czy czas rządzi Tobą, czy Ty rządzisz czasem
– jak poradzić sobie ze złodziejami czasu,
- jak planować dzień i ustalać priorytety,
- jak delegować zadania
- jak bez poczucia winy prosić o pomoc
- jak przestać odkładać własne przyjemności na „”wieczne jutro”,

Warsztaty odbędą się 13 grudnia w godzinach 9.00-14.00 w Krakowie na ul.Św.Filipa 23
Koszt Warsztatów 70 zł w cenę wliczono materiały szkoleniowe, zaświadczenie o udziale w warsztatch przerwę kawową.
Szczegóły pro-spektrum.eu Zapisy poprzez GL lub
e-mail pro-spektrum@pro-spektrum.eu Telefon 517-066-169
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam Cię na kolejną edycję niezwykłego szkolenia "Świadomy w komunikacji".

- Czy wiedziałeś, że lęk przed występami publicznymi i zabieraniem głosu w grupie ludzi jest czymś wyuczonym? A skoro tak to... można się tego oduczyć.

- Czy wiedziałeś, że nie istnieje coś takiego jak pewność siebie? To tylko iluzja która opiera się na naszym wyobrażeniu o tym czy sobie poradzimy, a także na oczekiwaniu rezultatu. Na jedno i drugie masz wpływ i możesz je zmienić.

- Czy wiedziałeś, że aby w Twoim rozmówcy wywołać odpowiedni stan emocjonalny, np radość lub spokój, należy samemu wejść w ten stan? To powód dla którego nawet najlepszy dowcip opowiedziany logicznie jakoś nie rozbawia aż tak bardzo.

- A czy wiedziałeś, że odpowiednio dobierając słowa możesz wpływać na wyobrażenia, myśli i samopoczucie drugiej osoby a nawet całych grup? Ta wiedza i umiejętności daje daje olbrzymie możliwości. Wymaga też odpowiedzialności w zastosowaniu!

Spotykamy się w sobotę 28 listopada w Warszawie!


Obrazek

Co Cię czeka?
Przede wszystkim będziesz odkrywał siebie. Dostrzeżesz swoje najbardziej ukryte przekonania i wartości. Rozpoznanie ich, jest kluczem do odzyskania spokoju i harmonii w życiu.

Poza tym świetna atmosfera, której z niczym nie da się porównać. Poznasz wiele ciekawych i otwartych osób. Spotkanie z trenerem, który zadba abyś rozwijał się w błyskawicznym tempie jednocześnie doskonale się bawiąc! Jest to szkolenie dla każdego. Zarówno dla tych, którzy nie mieli jeszcze styczności z rozwojem osobistym lub znają jedynie podstawy. A także dla tych zapoznanych z tematyką rozwoju.

Chcę, aby każdy kto w nim uczestniczy zrozumiał, że można żyć inaczej. Czerpać z życia niesamowitą frajdę. Tworzyć i podtrzymywać z innymi takie relacje, jakie każdy z nas chce mieć i czuć się w określonych sytuacjach tak jak chce się czuć.

Jeśli chcesz wcześniej poczytać materiały na ten temat, gorąco zachęcam do lektury artykułu: http://www.rdaniluk.pl/art/nlp_art_zaczynasz_jako_wodz...

Cena to jedynie 45zł. Główną ideą jest rozwijać się, poznawać wzajemnie i zdobywać kontakty wśród ludzi o podobnych zainteresowaniach.

Gwarantowana bardzo wartościowa treść merytoryczna, przekazana w lekkiej i atrakcyjnej formie, czyli jednym słowem nauka i dużo dobrej zabawy.

Aby zarezerwować swoje miejsce napisz e-mail, zadzwoń lub najlepiej kliknij w poniższy link, który zaprowadzi Cię do pełnego opisu szkolenia. Znajdziesz tam także formularz do szybkiej i wygodnej rezerwacji miejsc: http://www.rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_swiadomy_w_komuni...

kontakt:
Origami Rafał Daniluk
http://www.rdaniluk.pl
info@rdaniluk.pl
tel 501 063 361
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na wyjątkowe szkolenie z zakresu występów przed grupą, przemawiania, prowadzenia grup i prezentacji: "Mistrz sceny"

Występujesz czasem przed ludźmi? Może prowadzisz prezentacje w pracy lub na uczelni? Może jako menadżer czy dyrektor prowadzisz zebrania zespołu w swojej firmie? A tak naprawdę może zaczynasz właśnie uświadamiać sobie fakt, że każdy z nas spędza większość czasu w większych, bądź mniejszych grupach ludzi.

Gdy dłużej się zastanowisz to zrozumiesz, że każde zabranie głosu jest już wystąpieniem publicznym. Myślałeś może do tej pory, że jest różnica pomiędzy rozmowami w grupie znajomych, a prezentacją na auli przed większą publicznością? Różnica jest faktycznie, ale tylko w doborze słów i w Twojej głowie.

Myślałeś też może, że inni nadają się do tego bardziej od Ciebie? Zrozumiesz więc, że to jest tylko umiejętność tak samo jak np wiązanie sznurówek.

Spotykamy się w niedzielę 29 listopada w Warszawie!


Obrazek

Co Cię czeka?
Świetna atmosfera, której z niczym nie da się porównać. Poznasz wiele ciekawych i otwartych osób. Spotkanie z trenerem, który zadba abyś rozwijał się w błyskawicznym tempie jednocześnie doskonale się bawiąc!

Cena to jedynie 45zł. Główną ideą jest rozwijać się, poznawać wzajemnie i zdobywać kontakty wśród ludzi o podobnych zainteresowaniach.

Gwarantowana bardzo wartościowa treść merytoryczna, przekazana w lekkiej i atrakcyjnej formie, czyli jednym słowem nauka i dużo dobrej zabawy.

Aby zarezerwować swoje miejsce napisz e-mail, zadzwoń lub najlepiej kliknij w poniższy link, który zaprowadzi Cię do pełnego opisu szkolenia. Znajdziesz tam także formularz do szybkiej i wygodnej rezerwacji miejsc:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_mistrz_sceny

kontakt:
Origami Rafał Daniluk
http://www.rdaniluk.pl
info@rdaniluk.pl
tel 501 063 361
Mariusz Kępka

Mariusz Kępka Senior Training &
Development
Consultant (LDE,
ICC, AE, M...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeśli masz dość czytania tasiemcowych ogłoszeń, zanim dojdziesz do sedna - uśmiechnij się - to ogłoszenie nie będzie takie:

sedno: http://www.profesjonalnytrener.pl

i http://www.goldenline.pl/grupa/nowa-szkola-trenerow-bi...

zapraszam

:)

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

WARSZAWA MOKOTÓW - LOKAL NA SZKOLENIA

Udostępniamy duży lokal w pobliżu Pól Mokotowskich.
Lokal składa się z kilku mniejszych sal, przystosowanych do szkoleń i warsztatów oraz dostęp do internetu.

Miejsce ma wyjątkowy klimat. Oferujemy profesjonalną obsługę.
http://www.herbathea.pl/oferta.html

Zapraszam do kontaktu.
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Zapraszam menedżerów HR oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie strukturami trenerskimi na III edycję specjalistycznego i bezpłatnego szkolenia.

Temat: BUDOWANIE EFEKTYWNYCH STRUKTUR TRENERSKICH
Termin: 15-16 grudnia 2009
Miejsce: WARSZAWA

Więcej informacji odnośnie programu, trenera prowadzącego i warunków uczestnictwa znajdziesz tutaj: strona spotkania.

Pozdrawiam i zapraszam serdecznie
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

Obrazek
Piotr Mazurowski

Piotr Mazurowski Business &
Leadership Coach,
trener, mówca

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Skąd wziąć pieniądze na marketing w 2010?

Kto jeszcze nie lubi budżetowania?

Zapraszam, bo ja też - więc nauczymy się myśleć nieco alternatywnie!

Poznaj:
- marketing: tak i inaczej
- od czego zależy najbardziej
- ile tak na prawdę kosztuje (albo powinien kosztować) skuteczny marketing
- skąd wziąć na to w nowym roku

BONUS
Magiczna formuła StrategicStructure(TM), dzięki której Twój biznes zacznie wzrastać w tempie o jakim nawet nie śniłeś!

Jeśli 2010 rok ma być rokiem przełomowym w Twoim biznesie, to kiedy poznasz i zrozumiesz siłę StrategicStructure(TM) to zapomnisz o innych metodach i narzędziach.

Strona Wydarzenia

Formularz rejetracyjny
Anna Czajkowska

Anna Czajkowska pedagog - logopeda,
trener, autor

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Warsztaty pt. PRAWIDŁOWA HIGIENA I EMISJA GŁOSU plus indywidualne konsultacje!!!

Każdy głos może być giętki, dynamiczny, śpiewny. Można mu nadać interesująca, lekką barwę. Dzięki warsztatowi EMISJI GŁOSU poznasz technikę operowania głosem, będziesz wiedziała (wiedział) jak pracować nad jego świadomym brzmieniem oraz jak odkryć własną indywidualność poprzez dźwięk. Twój głos może tak wiele... .
Głos, to podstawowe narzędzie pracy w niejednym zawodzie. Regularne i długotrwałe posługiwanie się mową głośną, niekiedy śpiewem, może prowadzić do jego zniszczenia a nawet utraty.
Opanowanie zasad prawidłowej EMISJI GŁOSU może temu zapobiec. Nigdy nie jest za późno, by zadbać o swój głos!!

Dla kogo przeznaczone są zajęcia?
Dla osób intensywnie wykorzystujących głos w pracy zawodowej: nauczycieli, wykładowców dziennikarzy, handlowców, lektorów, psychologów, menedżerów, prawników, studentów sekretarek, przewodników wycieczek oraz wszystkich zainteresowanych szeroko pojętym samorozwojem.

Podczas warsztatów uczestnicy nauczą się między innymi:
- jak zbudowany jest i jak działa narząd głosu;
- jak świadomie pracować nad głosem i chronić aparat głosowy poprzez prawidłowe oddychanie i wzmocnienie siły oddechu;
- jak zmniejszyć wysiłek głosowy dzięki usprawnieniu funkcjonowania aparatu głosowego i artykulacyjnego;
- jak poprawić brzmienie, dźwięczność i nośność głosu;
- jak usprawnić artykulację, poprawić dykcję i wyrazistość wymowy;
- jak zapobiegać chorobom narządu głosu;
- jak radzić sobie z wpływem stresu na głos;
- jak mówić bez wysiłku i zmęczenia głosowego;
- jak najefektywniej pracować nad własnym głosem;
- jak przygotować głos do pracy;
- jak usunąć nadmierne napięcia mięśniowe ciała;
- jak przygotować głos do wystąpień publicznych.

Narząd głosu jest jednym z narządów ruchu człowieka, toteż należy leczyć go i doskonalić RUCHEM

Uczestnik dowie się:
- jakie techniki i ćwiczenia ( także relaksacyjne ) pomagają w przygotowaniu całego ciała do emisji głosu w różnych sytuacjach emocjonalnych ( ćwiczenia mięśni twarzy, szyi, górnej części tułowia).

Jaki jest koszt treningu?
Jednodniowy warsztat: 120 zł

Jak długo trwają warsztaty?
8 godzin dydaktycznych.

Jakie są wymagania organizacyjne?
Proszę zabrać ze sobą małe lusterko i wygodny strój.

Ile osób może uczestniczyć w warsztacie?
8 do 16.

Najbliższy termin:
06 GRUDZIEŃ 2009, godz. 10.00 – 16.30

Miejsce – Warszawa,

Istnieje możliwość zorganizowania warsztatów w innych terminach!

Chciałabym (chciałbym) kontynuować szkolenie... .
Jeśli Uczestnicy będą zainteresowani dalszą pracą nad własnym głosem i mową, zapraszam na warsztaty kolejnego stopnia.

UWAGA!
Po warsztatach będzie można skorzystać z indywidualnej konsultacji logopedycznej!!!!

Prowadzenie:
Anna Czajkowska, pedagog-logopeda dyplomowany, trener.

Kontakt

ania@logopedzi.pl
Tel. 0 607 166 215
Zgłoszenia przyjmowane są telefonicznie lub mailem.
Liczba osób, które mogą uczestniczyć w warsztacie jest ograniczona, dlatego zarezerwuj miejsce już teraz!
Tomasz Olszewski

Tomasz Olszewski właścicel,
Horseworks

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W związku z realizacją projektu pt. „Kreatywny człowiek – kapitałem przyszłości”
realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 8.1.1 „Wspierani
rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo zawodowe dla przedsiębiorstw”, zapraszamy do
udziału w szkoleniach z zakresu języka angielskiego oraz ICT. KaŜdy uczestnik projektu weźmie
udział w:
A. Kursie języka angielskiego:
 długość kursu: 80 godzin,
 liczebność grup: 8 uczestników,
 intensywność zajęć: dwa razy w tygodniu po 3 godziny (listopad 2009 - luty 2010 r.),
 poziom nauczania: dopasowany indywidualnie po wstępnym teście z języka angielskiego,
 kaŜdy uczestnik otrzyma komplet materiałów dydaktycznych.
B. Kursie ICT:
 długość kursu: 16 godzin,
 liczebność grup: 12 uczestników,
 intensywność zajęć: raz w tygodniu po 3 godziny (styczeń 2010 r.),
 w ramach kursu prowadzone będą zajęcia w zakresie korzystania z: technologii
komunikacyjnych, systemów VOIP, Internetu w miejscu pracy oraz komunikatorów
internetowych,
 do realizacji kursu zostanie zastosowany model intermentoringu - w szkoleniu weźmie
udział po dwóch pracowników z tej samej firmy w wieku powyŜej i poniŜej 45 lat
(dwuosobowe podgrupy), starszy pracownik będzie wprowadzał młodszego pracownika w
zasady funkcjonowania organizacji (swojej firmy), a młodszy będzie pełnił funkcję mentora
technologicznego w zakresie ICT,
 kaŜdy uczestnik otrzyma komplet materiałów dydaktycznych.
W projekcie uczestniczyć mogą wyłącznie małe oraz średnie firmy z województwa
Łódzkiego, które delegują do projektu po dwóch pracowników. W celu potwierdzenia spełnienia
tych warunków, kaŜdy beneficjent projektu na etapie rekrutacji będzie musiał potwierdzić swoją
przynaleŜność do sektora MŚP (Małych i średnich przedsiębiorstw) oraz dostarczyć zaświadczenia o
zatrudnieniu delegowanych do projektu pracowników.
Koszt udziały w projekcie wyniesie:
 w przypadku małych przedsiębiorstw - 348 zł brutto (20% wartości szkolenia, 80%
dofinansowania ze środków UE) za jednego uczestnika,
 w przypadku średnic przedsiębiorstw - 522 zł brutto (30% wartości szkolenia, 70%
dofinansowania ze środków UE) za jednego uczestnika.
Liczba uczestników projektu: 120 osób.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o wypełnienie formularza na stronie
internetowej http://lodz.akn.com.pl .
Dodatkowe informacje moŜna uzyskać pod numerem telefonu 42/ 636 84 75.
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOLENIE INTERNETOWE

TEMAT: Umawianie Spotkań Przez Telefon

Zapisy na pierwszą edycję szkolenia do 26.11.2009 (tylko teraz w tak niskiej cenie).

Szczegóły na stronie:
http://www.telemarketing3.blogspot.com

Zapraszam
Dariusz Skraskowski
Katarzyna Prusinowska

Katarzyna Prusinowska Trener Rozwoju
Osobistego/jestem
uczestnikiem
programu pr...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Stowarzyszenie Zarządzania Ryzykiem POLRISK (http://polrisk.pl) poszukuje (2/3-do całego etatu) w Warszawie koordynatora bieżących procesów rozwojowych oraz nowych projektów w tym projketu cyklu szkoleń. Osoby o zacięciu organizacyjnym do samodzielnej pracy na styku biznesu konferencyjno - naukowo - szkoleniowego proszone są o przesłanie LM i CV na mój email: jjamroz@oditk.pl
Przepraszamy ale z przyczyn ilościowych odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.Jacek J. edytował(a) ten post dnia 25.11.09 o godzinie 09:42
Maciej Chabowski

Maciej Chabowski Psycholog społeczny
/ Trener biznesu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

TECHNIKI SPRZEDAŻY: Budowanie pozytywnych relacji z klientem - 2 edycje - 10 grudnia 2009 r.

Techniki sprzedaży:

Budowanie pozytywnych relacji z klientem

Serdecznie zapraszamy na wyjątkowe szkolenie z zakresu budowania pozytywnych relacji z klientem. Dowiecie się Państwo na nim, w jaki sposób nawiązać kontakt i jak wpływać na klientów podczas typowych sytuacji handlowych. Zdobędziecie także wiedzę na temat etapów sprzedaży oraz skutecznych metod radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami. Zapraszamy już teraz! Liczba miejsc ograniczona!

Szkolenie poprowadzi praktyk sprzedaży i doświadczony trener biznesu – Przemysław Siwula – trener z ponad 17- letnim doświadczeniem i właściciel firmy szkoleniowej Credo działającej od 1992 roku. Kształcił się na Politechnice Poznańskiej oraz na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył szereg szkoleń biznesowych i handlowych. Od lat współpracuje jako konsultant i trener z firmami krajowymi i międzynarodowymi, m.in. BAHLSEN, WEDEL S.A., VOBRO, WISAN, SILOG, BAKOMA S.A., ZELMER czy APART, realizując dla nich coachingi i szkolenia handlowe.

Treści programowe szkolenia:

Część 1: Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem

1.1 Czym jest komunikacja niewerbalna?

1.2 Rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży

1.3 Złote zasady wywierania doskonałego wrażenia (niekoniecznie pierwszego)

1.4 Sekrety pozytywnej mowy ciała

Część 2: Techniki wpływu na klienta

2.1 Nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca sprzedaż

2.2 Bezpieczne tematy, które można poruszać w kontakcie z klientem

2.3 Techniki perswazji w kontakcie z klientem

2.4 „Magiczne” słowa ułatwiające sprzedaż

2.5 Przekształcanie komunikatów negatywnych w pozytywne

Część 3: Etapy sprzedaży

3.1 ONZ – otwarcie, negocjacje, zamknięcie

3.2 KUC – „kawa, uśmiech, ciastko” sprzedawanie poprzez obsługę

3.3 7 kroków sprzedaży w pracy Przedstawiciela Handlowego

Część 4: Zastrzeżenia i obiekcje klientów

4.1 Co to jest trudna sprzedaż

4.2 Typologia klientów

4.3 Strategie radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach

Informacje dodatkowe:

Data: 10.12.2009

Inwestycja: 300 zł za osobę

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały dydaktyczne dla uczestników, przerwy kawowe oraz miesięczne konsultacje poprzez e-mail

Miejsce szkolenia:

ul. Grzymały Siedleckiego 24

85-868 Bydgoszcz

Kontakt:

Biuro:

biuro@skillsdesigners.pl

Koordynatorzy projektu:

Maciej Michalak – michalak@skillsdesigners.pl kom: 501-68-07-46
Maciej Chabowski – chabowski@skillsdesigners.pl kom: 607-77-29-51

Metodyka szkolenia:

Szkolenie jest oparte o techniki aktywnego rozwoju kompetencji. Każdy z bloków tematycznych wzbogacony jest ćwiczeniami warsztatowymi pozwalającymi na łatwe zaadaptowanie zdobytej wiedzy do praktyki. Podczas zajęć zaplanowano wykorzystanie zróżnicowanych i interaktywnych metod pracy z grupą, tj. miniwykłady, pracę w podgrupach, burzę mózgów, prezentację multimedialną, analizę przypadków (case study), zadania grupowe oraz symulacje.

Zapisz się na szkolenie:
Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w dziale Szkolenia Otwarte, przesłać go nam drogą mailową lub pocztą, a następnie dokonać przelewu na podane niżej konto. Istnieje także możliwość telefonicznej rezerwacji miejsc pod numerem 501 680 746 lub 607 772 951.

Dane do przelewu:

Grupa Trenerska Skills Designers Maciej Chabowski, Maciej Michalak S.C.

ul. Węgierska 7/32

85-858 Bydgoszcz

Numer rachunku bankowego: 21 1140 2004 0000 3902 5382 4682

Tytułem: W tytule proszę wpisać nazwisko lub nazwę firmy delegującej na szkolenie

Więcej: http://www.skillsdesigners.pl
Artur Włodarczyk

Artur Włodarczyk COACH & MENTOR

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie.

Doradztwo, coaching i szkolenia:

miękkie: zarządzanie czasem, zarządzanie spotkaniami, komunikacja, motywacja, negocjacje, techniki wywierania wpływu, budowanie zespołu.

W zakresie szkoleń tzw. twardych czyli specjalistycznej wiedzy zawodowej zajmuję się zarządzaniem łańcuchem dostaw, a w szczególności zakupami zarówno produktów, usług jak i firm (MBO, MBI, LMBI).

więcej info na priv. lub 609 345 310

Pozdrawiam
Bogusław Nowak

Bogusław Nowak ebiznes, rozwój
osobist, mlm,
nieruchomości

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Prawo przedsiębiorcy- szkolenie z cyklu Alternatywnych Spotkań Biznesowych we Wrocławiu

Prawnik Jakub Tarkowski przedstawi problematykę sporządzania umów z kontrahentami oraz przybliży temat współpracy z prawnikiem
szczegóły na stronie spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/prawo-przedsiebiorcy
Radek Pastuszka

Radek Pastuszka Outsoursowany KAM w
segmencie DIY

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SIŁA SPOKOJU czyli jak radzić sobie z emocjami bez ich tłumienia.

TERMIN: 28-29 listopada 2009
PROWADZĄCY: Beata Dyraga
MIEJSCE: Warszawa, ul. Grochowska 267/11
INWESTYCJA: 540 zł

Za każdą naszą decyzją, każdym słowem i zachowaniem stoją emocje. Nieświadomi ich, podejmujemy określone wybory zawodowe, zakupowe, wypowiadamy jakieś słowa do naszych partnerów, dzieci, współpracowników.

Często wiążemy nasze uczucia z konkretnymi ludźmi czy sytuacjami, podczas gdy tak naprawdę uczucia te były w nas znacznie wcześniej. W ten sposób wpadamy w powtarzające się w naszym życiu schematy zachowań, podobne relacje i sytuacje.

Jak nie wypierać swoich emocji? Jak spowodować, aby nie kierowały naszym życiem? Aby przeszłość przestała nami rządzić?

Zapraszam na stronę spotkania na GL

Informacje
RADEK PASTUSZKA
518-501-580
radek.pastuszka@prodialog.pl

Informacje dotyczące innych warsztatów znajdziesz TUTAJ



Wyślij zaproszenie do