Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

W niedzielę 15 listopada w Warszawie zapraszam na szkolenie z nowoczesnych technik sprzedaży: "Efektywny sprzedawca".

Poznasz unikatowe podejście oraz techniki sprzedaży socjalnej, emocjonalnej i tej znanej jako wymiana towarów i usług.

Dla kogo jest warsztat?
Dla sprzedawców, handlowców, agentów, choć temat z pewnością zainteresuje każdego, bo tak naprawdę każdy z nas jest w pewien sposób sprzedawcą. Gdyby ktoś chciał wcześniej poczytać na ten temat, polecam artykuł:
http://www.rdaniluk.pl/art/nlp_art_nowa_jakosc_sprzeda...

Cena to jedynie 45zł. Pokryje koszty sali i organizacji szkolenia. Główną ideą jest rozwijać się, poznawać wzajemnie i zdobywać kontakty wśród ludzi o podobnych zainteresowaniach.

Gwarantowana bardzo wartościowa treść merytoryczna, przekazana w lekkiej i atrakcyjnej formie, czyli jednym słowem nauka i dużo dobrej zabawy.

Oto link do pełnego opisu szkolenia:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_sprzedawca.php


Obrazek

Origami Rafał Daniluk
info@rdaniluk.pl
http://www.rdaniluk.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

PRACA/STAŻ

Poszukuję stażu/pracy jako kotrener bądż jako asystent ds szkoleń.
Jestem pedagogiem, posiadam doświadczenie ko-/trenerskie z umiejętności miękkich. Przeprowadziłam Łącznie 180 godzin warsztatowych z:
- umiejętności interpersonalnych
- asertywności
- negocjacji
- sposobów radzenia sobie ze stresem

Obecnie prowadzę zajęcia z umiejętności miękkich oraz z dramy. Posiadam dodatkowo umiejętności organizacyjne.

Pozdrawiam
Anna Sowińska
Katarzyna Prusinowska

Katarzyna Prusinowska Trener Rozwoju
Osobistego/jestem
uczestnikiem
programu pr...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Pracownia Rozwoju Osobowości Pro-Spektrum zaprasza:


Obrazek
Katarzyna Prusinowska edytował(a) ten post dnia 12.11.09 o godzinie 13:01
Joanna C.

Joanna C. coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Bezpłatna Konferencja B2B - 26-27.11.2009 Świdnica

Szanowni Państwo

Funkcjonowanie w dzisiejszych realiach biznesowych wcale nie jest prostym wyzwaniem. Może przez to daje więcej satysfakcji i jeszcze bardziej nastawia na kreatywność i współdziałanie. Zmagamy się z kryzysem, coraz większymi wymaganiami urzędników administracji państwowej, coraz trudniejszymi wyzwaniami ze strony naszych Parterów biznesowych i Klientów, a zarazem z samymi sobą i naszym własnym zapotrzebowaniem
i pomysłowością.

Szczerze wierząc w efekt synergii oraz odpowiadając na sygnały zainteresowania
z Państwa strony pragniemy zaproponować wzięcie udziału w Konferencji B2B, która odbędzie się 26-27 listopada 2009 w Świdnicy. Patronat honorowy nad Konferencją objął sam Pan Prezydent Miasta Świdnica: Wojciech Murdzek.

Będzie to wspaniała okazja, by wspólnie zastanowić się nad możliwościami oraz zagrożeniami, które pojawiają się w obecnych realiach biznesowych. Da to również okazję do bliższego poznania się z lokalnymi współpracownikami z innych organizacji, wymianę opinii, poglądów i kto wie, co jeszcze... Może otworzy nowe możliwości biznesowe dla Państwa firm.

Poniżej prezentujemy Państwu ramowy program Konferencji oraz List Pana Prezydenta jako zachętę oraz obraz tego co czeka Nas przez te dwa dni



PLAN KONFERENCJI

26.11.2009

10:00
– Otwarcie Konferencji

10:15 – 10:55 – Powitanie Uczestników i Prelegentów przez Pana Prezydenta Miast Świdnica – Wojciecha Murdzka 11:00 – Prelekcja I

Temat: Szkolenia i rozwój pracowników w służbie biznesu.
Prelegent: Piotr Ławicz


W dzisiejszych czasach szkolenia są jednym z istotnych elementów życia każdej firmy i organizacji. Oczekują ich pracownicy. Po to, aby dowiedzieć się czegoś nowego, podnieść swoje umiejętności, polepszyć – poprzez prestiżowy dyplom – swoją pozycję na rynku pracy. Chcą ich firmy – aby zwiększyć skuteczność biznesową. Możliwości szkolenia i rozwijania pracowników jest bardzo dużo: wiele modeli umiejętności
i kompetencji, różnorodne metody dydaktyczne... Jak rozpoznać te najbardziej właściwe, jak wybrać odpowiedniego dostawcę szkoleń ? I wreszcie najważniejsze: jak powiązać procesy rozwojowo-szkoleniowe z efektywnością firmy ? Aby nie był to tylko koszt dla pracodawcy, ale też źródło zysków.

12:00 – 12:15 – Przerwa kawowa

12-15- 13:20 – Prelekcja II

Temat: Jak motywować lepiej w różnych warunkach gospodarczych?
Prelegent: Anna Krzyż


W okresie niesprzyjających warunków gospodarczych firmy dokonują cięć wydatków, m.in. tych, przeznaczonych na wynagrodzenia i rozwój pracowników.
W takiej sytuacji menedżerowie przeważnie nie dysponują wachlarzem podstawowych narzędzi motywacyjnych, jak podwyżki, bonusy czy też możliwość sfinansowania szkolenia i często - w ich opinii – nagle nie mają „czym” motywować swoich zespołów.
Jednakże wahania koniunktury są typowym, powtarzalnym zjawiskiem ekonomicznym, dlatego warto przyjąć to za status quo i lepiej się na te zmiany przygotować. Między innymi po tym właśnie poznamy prawdziwego lidera
i nieprzeciętnego menedżera, że umiejętnie wykorzystuje różnorodne narzędzia motywacyjne w zależności od okoliczności.
Co zatem może zrobić? Jakie ma możliwości?

13:20- 13:35 – Przerwa kawowa

13:50 16:00 Prelekcja III
Temat: Siła Przekonań a efektywność działań zawodowych kadry kierowniczej i pracowników – skuteczność coachingu jako narzędzia podnoszącego skuteczność.
Prelegent: Joanna Czarnecka


Wyniki badań jak i wskaźniki efektywności pracy jasno wskazują
iż przekonania tkwiące w osobie mają duży wpływ na jej skuteczność działania. Wewnętrzny obraz własnych zadań, motywacji i przekonań o sobie – samym tkwiący
u pracownika jest jednym z fundamentalnych składników efektywnego i zadowalającego działania. Zmiana przekonań ciągnie za sobą w efekcie ziemne postaw jak i skuteczności czy też wzrost umiejętności i samodzielności tak działania,
czy myślenia. Jednym z narzędzi wzmacniających Pracownika, jak i rozwijających go
na wielu poziomach jest coaching – zyskujący coraz większe zainteresowanie w Polsce
i na świecie.
Czym jest owy coaching i co daje zmiana przekonań wedle praktyki stosowania?
Jak wpływa proces coachingu na jednostkę nim objętą, na system – grupę, jak i na firmę jako społeczność?

16:30 – 17:30 Prelekcja IV
Temat: "Rynek pracy i zasoby ludzkie na Dolnym Śląsku – 2009".
Prelegent: Janusz Dziewit


Nie jest wielkim odkryciem stwierdzenie, że to jak firma funkcjonuje zależy
od jej otoczenia. Mechanizmy rynku pracy i mieszczące się w nim zasoby ludzkie
determinują sprawność realizacji głównych celów każdej organizacji. Ostatnie lata
charakteryzowały się dużym deficytem siły roboczej na rynku. Rok 2009 mocno
"zatrząsł" rynkiem pracy z bardzo różnymi skutkami dla dolnośląskich
przedsiębiorstw. Badania, jakie zostały przeprowadzone na rynku pracy są swoistą
fotografią relacji: firma - rynek pracy. Aby racjonalnie zarządzać zasobami ludzkimi
w firmie warto zobaczyć, co piszczy na lokalnym rynku pracy. Podczas tej części
konferencji będą mogli Państwo zapoznać się z danymi statystycznymi
charakteryzującymi region. Wśród wyników badań zaobserwować będzie można,
jakie oczekiwania, stawiają pracodawcy kandydatom do pracy, z jakimi
trudnościami borykają się w procesach rekrutacji i jak sobie z nimi radzą.
Przedstawimy m.in. najskuteczniejsze zdaniem respondentów metody rekrutacji, ich
opinie na temat jakości kształcenia w regionie oraz ocenę relacji z podmiotami
wspierającymi ich pracę.

27.11.2009

10:00- Rozpoczęcie drugiego dnia Konferencji

10:30- 11:30 Prelekcja I
Temat: Kształtowanie kultury organizacyjnej oraz standardów etycznych
w firmie

Prelegent: Wojciech Męciński[/b]

Każda firma operująca na rynku ubrana jest w pewien kontekst sytuacyjny. Definiują ją relacje z otoczeniem, ludzie pracujący w jej strukturach, sytuacja gospodarcza, czy społeczna. Organizacja jako specyficzny podmiot społeczny posiada również swoje reguły i zasady działania, strukturę i cel istnienia. Jednym z ważkich elementów definiujących firmę to właśnie jej kultura wewnętrzna, czyli kultura organizacji. Im bardziej dojrzała, świadoma, przemyślana i spójna, tym organizacja działa sprawniej zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie. Budując kulturę organizacyjną zwiększamy konkurencyjność naszego przedsięwzięcia biznesowego równocześnie dbając o to, by osiąganie celów przychodziło nam łatwiej i przyjemniej.

11:30- 11:45 - Przerwa kawowa

11:45-12:45 - Prelekcja II

Temat: Wizerunek Firmowy w internecie
Prelegent: Beata Seifert


Internet stał się potężnym medium w wielu kwestiach. Szukamy w nim kontrahentów i pracowników a potencjalni pracownicy i kontrahenci szukają informacji o nas. Najczęściej nie poprzestają jedynie na przejrzeniu strony WWW, która jest istotnym ale nie jedynym źródłem danych. Zazwyczaj nie zdajemy sobie sprawy, że nasz adres email czy domena mówią o nas więcej niż obszerna treść zakładki "o firmie". Idąc za współczesnym hasłem "czego nie ma w google to nie istnieje" i jednocześnie pamiętając, że to co dostanie się do Internetu często zostanie w nim na zawsze, warto przyjrzeć się z bliska jak inni nas widzą.

12:45-13:00 – Przerwa kawowa

13:00 -14:00 Prelekcja III

Temat: Taktyki prowadzące do skutecznych wygranych w trudniejszych ekonomicznie czasach.
Prelegent: Andrzej Polonis


O sukcesie rynkowym zwłaszcza w czasach niepewności zaczyna decydować umiejętność wprowadzenia zmian. Najpoważniejszym wyzwaniem dla wszystkich instytucji jest zarządzanie procesem zmiany i dopasowania do potrzeb rynku i klienta
a także przyzwyczajenie pracowników do ciągłej zmiany. Najnowsze wyniki badań
i doświadczeń biznesowych dowodzą iż zwinność i odporność powinny być cechami komplementarnymi każdego przedsiębiorstwa.
Podczas prelekcji poznają Państwo kilkanaście konkretnych rozwiązań ,
które mogą w dzisiejszych okolicznościach ekonomiczno- biznesowych prowadzić
do efektywnych rozwiązań i skutecznych działań.

14:00-14:15 – przerwa kawowa

14:15- 15:40– Prelekcja IV

Temat: Synergia wśród pracowników, jako sposób podnoszenia efektywności pracy. Skuteczna rekrutacja
Prelegent: Piotr Szymkowiak


Prelekcja poprowadzona zostanie w formie warsztatowo – treningowej – jako specjalna część konferencji.

Warsztat wyłoni wraz z Państwem odpowiedzi na takie pytania jak:
Jak budować efektywne i współdziałające zespoły?
Jak podnosić efektywność i zaangażowanie w ludziach?
Jak dobierać ludzi do działań i kadrę do zespołu by były one skutecznymi?
Na co zwracać uwagę podczas rekrutacji i delegowaniu zadań?
Jakich narzędzi warto użyć i na co zwrócić uwagę podczas budowania zespołu czy doboru pracowników?

Zgłoszenia prosimy kierować na Adres: konferencja@ers-szkolenia.pl

[img]
Obrazek
[img]
[img]
Obrazek
[img]
Kamil Rajtarski

Kamil Rajtarski Partner Zarządzający
Y-Consulting |
Konsultant HRM/HRD |
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

W imieniu firmy Suprowicz&Partnerzy mam przyjemność serdecznie zaprosić wszystkich zainteresowanych tematyką ZZL na kolejną warszawską edycję szkolenia:

"Specjalista ds. Personalnych – kompendium wiedzy zawodowej".

Warsztaty przeznaczone są dla osób wiążących swoją zawodową przyszłość z działem HR oraz tych, którzy po prostu zainteresowani są tematyką około kadrową. Na szkoleniu mowa będzie o najważniejszych procesach prowadzonych przez pion personalny. Szkolenie jest kompleksowe. Ma ono na celu przedstawienie zakresu wiedzy jaki potrzebny jest do piastowania stanowiska specjalisty w wewnętrznym dziale personalnym firm.

Zakres szkolenia obejmował będzie wiedzę m.in. z zakresu:
- organizacji działu personalnego,
- aspektów prawa pracy,
- metod rekrutacji i selekcji personelu,
- zasad prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
- systemów wynagradzania i premiowania,
- projektowania ćwiczeń Assessment Center.

Na tym szkoleniu mowa będzie ponadto o np. czym są strategia firmy i strategia personalna, jak tworzyć i wdrażać procedury, w jaki sposób przygotować system ocen okresowych, jak w aspekcie prawa pracy wygląda restrukturyzację personelu, jak efektywnie pozyskiwać specjalistów, czym jest audyt personalny.

Szkolenie trwać będzie pełne dwa dni, a prowadzone będzie przez praktyka, który doświadczenie w prowadzeniu spraw personalnych firm zatrudniających kilkuset pracowników zaczął zdobywać już w 1995 roku.

Kolejna, warszawska edycja odbędzie się już w grudniu.

Termin:
12-13 grudzień

Czas trwania:
20h

Cena:
do 21 listopada opłata wynosi 340 zł
od 22 listopada opłata wynosi 375 zł

Miejsce:
Warszawa

Cena zawiera: uczestnictwo w warsztatach, materiały szkoleniowe, zaświadczenia, poczęstunek.

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Wszystkich zainteresowanych szczegółami proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Strona wydarzenia:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/dwudniowe-szkolenie...

Pozdrawiam,

Kamil Rajtarski

Analityk Rynku Pracy

tel.: 508-466-220
mail: kamil.rajtarski@gmail.com
Agnieszka T.

Agnieszka T. Today I saw music in
the sky...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Poszukuję firmy specjalizującej się w pozyskiwaniu środków unijnych na cele szkoleniowe.
Firmy zainteresowane podjęciem takowej współpracy,
proszę o kontakt poprzez e-mail

agnieszka.topolewska@grupa6.pl lub tel. 785 004 393

Pozdrawiam
Agnieszka Topolewska

http://www.grupa6.pl
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Zapraszam menedżerów HR oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie strukturami trenerskimi na III edycję specjalistycznego i bezpłatnego szkolenia.

Temat: BUDOWANIE EFEKTYWNYCH STRUKTUR TRENERSKICH
Termin: 15-16 grudnia 2009
Miejsce: WARSZAWA

Więcej informacji odnośnie programu, trenera prowadzącego i warunków uczestnictwa znajdziesz tutaj: strona spotkania.

Pozdrawiam i zapraszam serdecznie
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

Obrazek
Bogusław Nowak

Bogusław Nowak ebiznes, rozwój
osobist, mlm,
nieruchomości

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Koncentracja w biznesie

Już w najbliższy wtorek we Wrocławiu o godzinie 18 odbędzie się szkolenie, na którym Kasia Szafranowska nauczy Cię jak skupiać koncentrację na wyznaczonym celu i wyzwalać w sobie więcej energii do jego realizacji
szczegóły szkolenia i zapisy znajdziesz na stronie:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/koncentracja-w-bizn...
zapraszam serdecznie
Katarzyna Prusinowska

Katarzyna Prusinowska Trener Rozwoju
Osobistego/jestem
uczestnikiem
programu pr...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Warsztaty Rozwoju Osobistego ZROZUMIEĆ EMOCJE!!!


Obrazek
Michał Mącznik

Michał Mącznik Trener Praktycznej
Improwizacji

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

http://www.goldenline.pl/grupa/asertywnosc-i-komunikacja/

Rozmowy o naszej postawie i tym jak być asertywnym, zarządzaniu, komunikacji, manipulacji i wiele innych.

Zapraszam wszystkich chętnych.
Kamil Rajtarski

Kamil Rajtarski Partner Zarządzający
Y-Consulting |
Konsultant HRM/HRD |
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w kolejnej edycji szkolenia "Specjalista ds. personalnych - kompendium wiedzy zawodowej" zapraszam serdecznie do kontaktu.

Zostało już tylko kilka wolnych miejsc!

Szczegóły i strona wydarzenia:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/dwudniowe-szkolenie...

Pozdrawiam,
Kamil Rajtarski
Damian Michał M.

Damian Michał M. "Człowiek naprawdę
posiada tylko to, co
jest w nim" O.Wilde

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie!

Przedstawiam Państwu propozycję naszych szkoleń otwartych, które organizujemy w Hotelu Mercure Panorama (w sali piaskowej w godzinach od 8.00 do 17.00), pl. Dominikański 1 we Wrocławiu w terminach:

10-11.12.2009 r. W pogoni za klientem – zaawansowane warsztaty umiejętności sprzedażowych
10-11.12.2009 r. Kuźnia lidera - warsztat umiejętności menedżerskich
17.12.2009 r. Inwentaryzacja na czasie, kompendium wiedzy i praktyki.

Główne atuty naszych szkoleń:
• atrakcyjna cena szkolenia na rynku, przy bardzo wysokiej, jakości warsztatu,
• możliwość otrzymania rabatu,
• nowoczesne i bardzo elegancko wyposażone wnętrze sal konferencyjnych,
• bogaty i wyjątkowy serwis cateringowy,
• ciekawy i profesjonalnie opracowany materiał szkoleniowy,
• prowadzenie szkoleń przez znanych trenerów/ekspertów,
• certyfikat po ukończeniu szkolenia,
• konsultacje po szkoleniu z ekspertami z danej dziedziny.

Jeśli już wybraliście Państwo szkolenie otwarte, w którym
chcielibyście wziąć udział, bądź też chcielibyście wysłać
na nie swojego pracownika, prosimy o kontakt z nami:
biuro@bt.edu.pl, bądź też telefon 071/3582415.

Na podany przez Państwo adres e-mailowy, bądź, fax. wyślemy
druk zgłoszenia, który należy uzupełnić i przesłać do nas
drogą e-mailową, bądź też na numer faxu 071/3582415 z
pieczątką i podpisem osoby upoważnionej (najpóźniej do dwóch
dni przed samym szkoleniem).

Szkolenia te możemy również zorganizować tylko dla Państwa firmy, w wybranym przez Państwa miejscu i czasie.

Pozdrawiam

Business Training Sp. z o.o.
Tel. +48 513 143 294 • Tel./Fax 71 358 24 15
Mail biuro@bt.edu.pl
business-training.edu.pl/
biuro: ul.Mińska 38 pok. 217, Wrocław
Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Chcesz być bardziej pewny siebie, spójny i profesjonalny??

Zapraszam na trening Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Termin 21-22.11.2009 Łódź

Kamerlana grupa, dużo informacji zwrotnej, porcja przydatnej wiedzy i praktyczne wskazówki do zastosowania od razu.

Zapisy na http://eternal.com.pl/wystapienia.html

Są jeszcze 2 wolne miejsca.

Zapraszam
Irek J.

Irek J. Organizacja pomysłów
ciekawych :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Hipnoza Praktyczna - Warszawa - 2009

Intensywne, certyfikowane 2-weekendowe szkolenie z hipnozy klasycznej, ericksonowskiej, dynamicznej i estradowej. Prowadzone przez wieloletniego praktyka, zawierające sprawdzone metody i najnowsze światowe techniki.

Szkolenie trwa dwa weekendy.

Weekend I: 12-13.12.2009r
Weekend II:19-20.12.2009r

wszystkie informacje dostępne na http://hipnoza.mtraining.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam...
Dla zainteresowanych - na sprzedaż posiadam domenę http://abcszkolenia.pl
W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu.
MS
Katarzyna Prusinowska

Katarzyna Prusinowska Trener Rozwoju
Osobistego/jestem
uczestnikiem
programu pr...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


KRAKÓW zapisy http://pro-spektrum.eu
517-066-169
Adam Rzeznik

Adam Rzeznik Zabawki Progresywne

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

super zabawa i pomoc dla trenerów przy szkoleniach

Obrazek

zabawkiprogresywne.pl ma do zaoferowania Wesołego Ludka, który podniesie standard i urozmaici każde szkolenie.

usmiechnieta buźka niezastapiona zwłaszcza w taką pogodę jak dziś.

więcej informacji na zabawkiprogresywne.pl/cms.php?id_cms=8

Obrazek


serdecznie zapraszam

Adam Rzeźnik
Zabawki Progresywne
zabawkiprogresywne.pl
sklep@zabawkiprogresywne.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Za 30 dni ....

no właśnie, co będzie za 30 dni...?!!!

Jeżeli jesteś zainteresowany/a kliknij w ten link: http://mitka-tc.pl/lang.pl/2/szkolenie/8

a potem dołącz do spotkania tutaj: http://www.goldenline.pl/spotkanie/poznac-siebie-specj...

Zapraszam,
BM
Mariusz Kępka

Mariusz Kępka Senior Training &
Development
Consultant (LDE,
ICC, AE, M...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

PROŚBA DO WSZYSTKICH

Powiadomcie również swoich znajomych po fachu!!!

Poszukujemy do wielu projektów, które przed nami:

1. Trenerów - kod trener/wmtc/09
- akademie sprzedaży
- akademie obsługi klienta
- negocjacje handlowe
- rozwiązywanie konfliktów
- motywowanie pracowników
- team building
- akademie przywództwa
- szkolenia dla reprezentantów medycznych i farmaceutycznych
- szkolenia dla lekarzy
- komunikacja
- sesje strategiczne
- zarządzanie projektami

Chętnych prosimy o przesłanie pod adres wsparcie@wildmarket.pl swojej aplikacji z opisem dwóch projektów zrealizowanych z ww. obszarów. Prosimy w temacie maila umieścić kod trener/wmtc/09

2. Coachów - kod coach/wmtc/09
- executive coaching
- coaching operacyjny
- life coaching
- career coaching
- coaching sprzedażowy
- mentoring

Chętnych prosimy o przesłanie pod adres wsparcie@wildmarket.pl swojej aplikacji z opisem dwóch procesów zrealizowanego coachingu z ww. obszarów. Prosimy w temacie wiadomości umieścić kod coach/wmtc/09

3. Konsultantów - kod konsultant/wmtc/09
- diagnoza przedsiębiorstwa - komunikacja i efektywność
- diagnoza przedsiębiorstwa - badanie zaangażowania
- diagnoza przedsiębiorstwa - optymalizacja procesów

Chętnych prosimy o przesłanie pod adres wsparcie@wildmarket.pl swojej aplikacji z opisem dwóch projektów zrealizowanych w ww. obszarach. Prosimy w temacie wiadomości umieścić kod konsultant/wmtc/09

Rekrutacja trwa do 4 grudnia 2009 r.

Czyńmy świat lepszym, przez ulepszanie siebie:)

zapraszamy

Mariusz Kępka
http://www.profesjonalnytrener.pl
Piotr S.

Piotr S. renesansowa dusza

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Matrikowe spotkanie 25.11.2009

Miejsce: Biurowiec METRO-PROJEKT, Warszawa, al. Jerozolimskie 44
(skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i al. Jerozolimskich), sala 528, V p. (wejście od tyłu)

Termin: Środa, 25 listopada 2009r., w godzinach: 17:30 – 20:30;
Spotkania odbywają się co 2 tygodnie, w tym roku spotkamy się jeszcze 09.12.

Opłata za Klub: 30 zł, członkowie Stowarzyszenia Matrik - bezpłatnie.

Temat spotkania:

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ORGANIZACJE SAMOUCZĄCE SIĘ - ROLA TRENERA WEWNĘTRZNEGO (wyrobnik czy współtwórca).

Niezbędnym atrybutem organizacji uczącej się jest zdolność do rozpoznawania sygnałów płynących z otoczenia oraz zdolność do elastycznego reagowania na owe sygnały. Nauka jest procesem ciągłym. Zmienność otoczenia sprawia, iż organizacja musi stale rozpoznawać zmiany w zachowaniach klientów, konkurencji , w rozwoju społeczeństwa i techniki oraz na bieżąco wyciąga wnioski dla własnego przetrwania i rozwoju. Nieodłącznym elementem nauki jest wiedza – odpowiednie zarządzanie nią wspomaga cały proces – nie jest więc tylko modnym hasłem, ale po prostu dobrą praktyką zarządzania w ogóle.

Wstęp o organizacjach samouczących się i zarządzaniu wiedzą oraz analiza przypadku STER posłuży za wstęp do dyskusji o roli trenera wewnętrznego: czy jest on narzędziem w rękach zarządu (odtwórcą) czy niezależną jednostką napędzającą
i inicjującą (współtwórcą)?

Plan spotkania:

1.) - wstęp teoretyczny (co to znaczy, że organizacja jest samoucząca się, jak można zarządzać wiedzą itp.) -> prezentacja
2.) - case study na przykładzie Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej i STERu (odniesienie się do wspomnianej teorii, pokazanie „jak to się robi w STERze) -> case study
3.) - rola trenera wewnętrznego w organizacji samouczącej się - narzędzie w rękach zarządu (odtwórca) czy niezależna jednostka napędzająca i inicjująca (współtwórca) -> dyskusja

Prowadzący: Piotr Stajura

Wieloletni działacz i współpracownik organizacji pozarządowych (m.in. ZHP -2KDH przy BSDG; Centrum Budzenia Inicjatyw Młodzieżowych BUDZIK, Edukacja Przez Internet, Samorząd Studentów Politechniki Warszawskiej, SIETAR Polska). Uczestnik
i lider/koordynator wielu wymian międzynarodowych w ramach Programu Młodzież w Działaniu. W szkoleniach szczególnie interesuje się budowaniem grupy, komunikacją interpersonalną
i uczeniem się międzykulturowym. Hołduje zasadzie wypowiedzianej ponad 2500 lat temu przez Lao Tsy: "Mądry jest człowiek znający innych, ale kto poznał samego siebie potężniejszy jest od niego".
W chwili obecnej czynnie działa w Zespole Trenerów Wewnętrznych Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej STER http://samorzad.pw.edu.pl , a na co dzień pracuje jako Project Manager w ITO Polska http://www.united-change.com

Bardzo proszę o potwierdzenie udziału do dnia 26 listopada do godziny 12:00
e-mailem na adres: mazowiecki.ktzm@matrik.pl
(a jeśli to będzie niemożliwe - smsem na nr: 0502 248 989).
Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 25 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 Zapraszam serdecznie 
Grzegorz Maszkowski
Koordynator Mazowieckiego Klubu Trenerów



Wyślij zaproszenie do