Zbigniew Gołos

Zbigniew Gołos Koordynator ds.
Szkoleń w Polskim
Stowarzyszeniu
Coaching...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam i zapraszam na COACHING POD ŻAGLAMI

Szczegóły tu: http://pscir.org.pl/non-profit/projekty-aktualne/

i tu: https://www.facebook.com/pscir/

Kontakt i informacje: zbigniew.golos@pscir.org.pl
Anna Pesta

Anna Pesta Nigdy nie mów nigdy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

KURS STYLIZACJI PAZNOKCI - hybryda, żel, akryl, zdobienia - 16-18.08.2016 w Gdańsku

Oświata – Lingwista Nadbałtyckie Centrum Edukacji Sp. z o.o. zaprasza na
24-godzinny intensywny kurs STYLIZACJI PAZNOKCI.
Miejsce szkolenia: „Mała Klinika” ul. Malczewskiego 51 w Gdańsku.
Cena promocyjna 500 zł od osoby. Wszelkie materiały i zaświadczenie MEN w cenie.
Zakres szkolenia:
Zajęcia teoretyczne:
• BHP i podstawy dermatologii
• Wskazania i przeciwwskazania do manicure
• Metody przedłużania paznokci – kosmetyki, materiały, narzędzia
Zajęcia praktyczne:
• Manicure tradycyjny – cążkowy
• Manicure hybrydowy
• Przedłużanie paznokci metodą żelową na formie i na tipsie, żele białe, różowe i przeźroczyste
• Przedłużanie paznokci metodą akrylową na formie i na tipsie, żele białe, różowe, przeźroczyste
10% teorii, 90% praktyki
Zapisz się już dziś, zapraszamy!

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Baccata Enterprise Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu , której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING.

Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Prowadzimy szkolenia m.in. z zakresu:

SPRZEDAŻY

1. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie bezpośrednim
4. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
5. Asertywność i stres w sprzedaży bezpośredniej
6. Wywierania wpływu na Konsumenta
7. Efektywność osobista w organizacji
8. Lingwistyka w sprzedaży
9. Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2B
10.Zarządzanie Zespołem Handlowców
11.Negocjacje handlowe
12.Zarządzanie relacjami
13.Perswazja handlowa
14.Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2C

CALL CENTER

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Skuteczne finalizowanie sprzedaży telefonicznej
3. Nowoczesne techniki sprzedaży pośredniej
4. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie telefonicznym
5. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
6. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
7. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
8. Monitoring i Re-trening w Call Center
9. Motywowanie pracowników Help Desk
10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center
11.Fluktuacja i Rotacja w Call Center
12.Standardy szkoleniowe w Call/Contact Center
13.Wykorzystanie NLP w Telemarketingu
14.Techniki dosprzedaży czyli Cross-selling oraz up-selling

ROZWOJU MANAGERA

1. Art – Coaching czyli rozwój osobisty przez sztukę
2. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
3. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
4. Coaching i monitoring w Call/Contact Center
5. Komunikacja interpersonalna i Public Relations
6. Personal Branding
7. Budowanie wizerunku lidera
8. Zachowania asertywne w miejscu pracy
9. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem
10. Zarządzanie zmianą w organizacji
11. Rozwój kompetencji menadżerskich
12. Komunikacja w pracy menadżera/w biznesie/w zespole
13. Coaching w Zarządzaniu
14. Rozpoznawanie manipulacji w biznesie
15. Coaching Biznesowy
16. Coaching w Call Center
17. Autoprezentacja i autopromocja
18. Savoir vivre i dress code w biznesie
19. Współpraca z klientem VIP
20. Sztuka skutecznej negocjacji w biznesie
21. Twórcze rozwiązywanie problemów/ konfliktów w organizacji
22. Rozwijanie kompetencji managerskich - Przywództwo
23. Trudne rozmowy z pracownikami
24. Rozwijanie i motywowane pracowników/ zespołów pracowniczych
25. Budowanie i realizacja indywidualnych ścieżek rozwoju dla organizacji
26. Podnoszenie efektywności (zarządzanie w czasie i przestrzeni, zarządzanie przez cele, zarządzanie sytuacyjne)
27. Skuteczne zapobieganie wypaleniu zawodowemu w organizacji
28. Life-Coaching
29. Executive Coaching
30. Sesje AC, DC, 360/180, ocena okresowa

WINDYKACYJNE

1. Efektywna windykacja przez telefon
2. Windykacja bezpośrednia
3. Negocjacje i mediacje w windykacji
4. Prawne aspekty windykacji należności
5. Windykacja dla Handlowców
6. Windykacja należności a Zabezpieczenie wierzytelności
7. Nowoczesne techniki windykacji terenowej
8. Profesjonalny windykator terenowy
9. Telewindykator a aspekty prawne
10.Monitoring należności

PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

1. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
2. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
3. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
4. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
5. Profesjonalna Obsługa Klienta
6. Telefoniczna Obsługi Klienta – inbound
7. Strategiczna Obsługa Klienta
8. Reklamacje i Obsługa trudnego Klienta
9. Telefonicznie Badanie CATI
10. Profesjonalna korespondencja e-mail

TRENER CALL CENTER

1. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
2. Train the Trainers
3. Trener Call Center – Metody szkoleniowe
4. Trener Call Center – Projektowanie programu szkoleniowego
5. Trener Call Center – Efektywna analiza potrzeb szkoleniowych
6. Trener Call Center - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową
7. Sytuacje trudne, konfliktowe w pracy Trenera podczas szkolenia
8. Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych i pomocy wizualnych, multimedialnych
9. Planowanie i konstruowanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych w organizacji
10.Techniki prezentacyjne w pracy Trenera

PRAWO

1. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2. Prawo pracy wraz ze zmianami - aktualny stan prawny 2014 r.
3. Prawo pracy w praktyce wraz z kompletem wniosków, oświadczeń
4. Prawo pracy w MŚP
5. Kodeks pracy po nowelizacji
6. Prawo pracy dla Kadry Zarządzającej
7. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych
8. Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej
9. Ochrona danych na stanowiskach kadrowo - płacowych
10. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych w bankowości

MARKETING

1. Social Media
2. E - marketing
3. E-commerce
4. Zarządzanie marką
5. Zarządzanie produktem
6. Psychologia reklamy
7. Marketing ROI
8. Skuteczne strategie marketingowe w praktyce
9. Controlling marketingowy
10.Strategia Marketingowa

PSYCHOLOGIA PRACY

1. Dobre praktyki redukcji zatrudnienia
2. Dyskryminacja i mobbing - minimalizowanie ryzyka odpowiedzialności pracodawcy
3. Eliminowanie zagrożeń psychospołecznych – obowiązki pracodawcy
4. Inwestowanie w rozwój pracowników
5. Jak szacować i pomnażać kapitał intelektualny firmy
6. Ludzki aspekt zmian organizacyjnych
7. Ochrona danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy
8. Ochrona wizerunku pracodawcy w Internecie
9. Odpowiedzialność menedżerów za relacje w miejscu pracy
10.Optymalizacja zatrudnienia w czasie recesji
11.Outplacement - łagodzenie skutków zwolnień
12.Mobbing - rozpoznawanie i przeciwdziałanie
13.Motywacja i komunikacja w czasie restrukturyzacji zatrudnienia
14.Motywowanie pracowników w czasie koniunktury i dekoniunktury
15.Nowoczesne systemy ocen pracowniczych
16.Płeć a styl zarządzania
17.Psychologia konfliktu dla menedżerów
18.Psychologiczne aspekty negocjacji handlowych
19.Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu w środowisku pracy
20.Przeciwdziałanie nieuczciwym i nieetycznym zachowaniom pracowników
21.Skuteczna rekrutacja dla menedżerów zespołów
22.Szkolenia i rozwój zawodowy pracowników
23.Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania
24.Zagrożenia psychospołeczne w środowisku pracy – m.in. stres, wypalenie, pracoholizm
25.Zarządzanie konfliktami pracowniczymi
26.Zarządzanie nowoczesnymi formami organizacji pracy - pracą zdalną, elastyczną i wirtualną
27.Zarządzanie pracownikami z Pokolenia Y
28.Zarządzanie procesem zwolnień grupowych
29.Zarządzanie talentami i strategie rozwoju pracowników
30.Zarządzanie wiedzą w firmie
31.Zmiana i opór wobec zmian
32.Zmiany w prawie pracy

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu szczegółową propozycję wybranego przez Państwa szkolenia, warsztatu, kursu dostosowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Jeżeli interesuje Państwa inny temat szkolenia czy warsztatu prosimy o przesłanie zapytania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Baccata Enterprise sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

oferta@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zaawansowana Szkoła Coachingu Zespołowego i Grupowego CCE ICF rusza 10-11 września. Trzynasta szczęśliwa edycja! Zapraszamy.
http://teamcoach.pl
Agnieszka Kościuczyk

Agnieszka Kościuczyk Projektant Kariery,
Coach Kariery,
trener, wykładowca

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Projektant kariery biznes/konsultant - o tym, że są to cenne i potrzebne kompetencje w biznesie przekonali się nasi uczestnicy, którzy w różnych obszarach firmy wdrażają je. Duża skuteczność, efekty, pomoc w rekrutacji, tematach HRu, czy zarządzania firmą.
Zdobądź je i wdrażaj.
Zapisz się do Akademii Projektantów Kariery.

Obrazek


Jeżeli potrzebujesz dowiedzieć się więcej i sprawdzić jakie możesz mieć korzyści będąc projektantem kariery. Zapraszamy na szkolenie wstępne.
•Osoby pracujące w działach HR, Rekrutacji
•Menadżerów
•Studentów i absolwentów kierunków związanych z HR, rekrutacją, zarządzaniem
•Osoby zainteresowane tematem, chcące wspierać innych
w projektowaniu ścieżki kariery zawodowej


Obrazek

Zarezerwuj sobie miejsce: http://careerdesign.pl/…/300-projektant-kariery-poznaj-ten-…
https://www.facebook.com/events/346785818986708/

Zapraszamy Careerdesign
Zapytaj: cd@careerdesign.pl
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkolenia realizowane w każdym tygodniu. Zapytaj o szczegóły. Grupowe i indywidualne, cały kraj.

Wystąpienia publiczne http://damianwilpert.pl

Techniki sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku http://deaszkolenia.pl
Joanna Niedziela

Joanna Niedziela
Psycholog/Współwłaśc
iciel w Pracownia
Różnic
Indywidualnych

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Wyróżnij swoje CV!

Obrazek


Na biurko rekrutera każdego dnia trafiają setki aplikacji. Jeżeli nie zdobyłeś jeszcze doświadczenia zawodowego lub masz świadomość, że wiele osób aplikujących na konkretne stanowisko może spełniać określone przez pracodawcę kryteria, warto wyróżnić się przedstawiając swoje kompetencje ukryte, a więc kompetencje miękkie. Ostatecznie to, czy pracownik utrzyma miejsce pracy niejednokrotnie zależy od jego osobowości, sposobu w jaki radzi sobie ze stresem, zdolności komunikacji i wielu innych.

Pracownia Różnic Indywidualnych ma przyjemność zaprosić Cię do udziału w badaniu opartym o kwestionariusze psychologiczne, w którym posiadane przez Ciebie mocne strony zostaną opisane przez specjalistę.
Dzięki badaniu (poza szczegółowym raportem) otrzymasz RAPORT MOCNYCH STRON, który zwiększy atrakcyjność Twojego CV i wyróżni je spośród setek innych.

Badanie obejmuje pakiet TRZECH wybranych kwestionariuszy spośród narzędzi badających:

1) KOMPETENCJE SPOŁECZNE (a więc to, jak dobrze radzimy sobie w kontaktach z innymi, łącznie z kooperowaniem, zarządzaniem, załatwianiem spraw)

2) INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ (naszą zdolność do odczytywania emocji swoich i innych, rozumienia i kontrolowania ich)

3) OSOBOWOŚĆ (m.in. otwartość na doświadczenia, sumienność, ekstrawersję czy introwersję)

4) STYL RADZENIA SOBIE ZE STRESEM (najbardziej dla nas typową strategię, którą przyjmujemy w stresującej sytuacji)

5) TEMPERAMENT (m.in. odporność na zmieniające się warunki pracy, aktywność, wytrzymałość na trudne warunki)
Wyniki badań zostaną Ci przekazane drogą mailową lub na życzenie w wersji papierowej.

Zapisy (wymagane!): kontakt@psychodiagnostyka-pri.pl
Gdzie: Krakowskie Przedmieście 79/300, Warszawa
Kiedy: 30 sierpnia 2016, 18:00
Czas trwania badania: ok 120 min
Liczba miejsc ograniczona!
Cena: 100 zł

Dodatkowe informacje
Aleksy Surma

Aleksy Surma Redagowanie
biznesplanów PUP i
UE: Doradca
zawodowy: Tr...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

pozwolę sobie na zarekomendowanie poradnika, który podaje praktyczne( bo przez praktyków pisane) informację- gdzie szukać dotacji- jak napisać skuteczny wniosek( biznesplan) dotacyjny, rejestrować firmę oraz ją mądrze poprowadzić.

„ POMYSŁ- PIENIĄDZE – PRZEDSIĘBIORSTWO”
Poradnik ukaże się w sprzedaży w październiku bieżącego roku. Jeżeli chcesz wiedzieć co zawiera i otrzymać informacje o warunkach promocyjnej przedsprzedaży- zajrzyj tutaj: http://doktorzyfirm.pl/?p=657

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo,
W związku z realizacją Ogólnopolskiego Kongresu Firm Szkoleniowych na Śląsku wraz z Targami Firm Szkoleniowych poszukuje prelegentów. Tematyka z zakresu rozwoju osobistego, motywacji, bądź inna zaproponowana przez prelegenta i wspólnie omówiona. Jestem otwarta na propozycje. Chętnych zapraszam do kontaktu j.szewiola@etma.com.pl, tel.: 514-965-768.

Zapraszam serdecznie
Justyna Szewioła
Piotr Babiński

Piotr Babiński menedżer, trener
biznesu, doradca,
coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dzień dobry,
Zapraszam na indywidualne szkolenia handlowe i menedżerskie w miejscu pracy – on the job training. To skuteczne i efektywne połączenie coachingu, doradztwa i mentoringu. Szkolenie takie prowadzę w realnych sytuacjach na stanowisku pracy, np. w trakcie spotkań menedżerskich lub wizyt handlowych w terenie. Tematy szkoleń to np.:
- efektywny menedżer – jak budować swój autorytet i pozycję lidera zespołu
- trudna sztuka kierowania ludźmi – jak skutecznie zarządzać zespołem
- efektywna komunikacja w procesie sprzedaży - jak wysłuchać klienta i przekonać go do swoich racji
- budowanie relacji z klientem – jak stworzyć najważniejszą korzyść w procesie sprzedaży

Zapraszam
Piotr Babiński
p.babinski@pbconcept.pl
601 531 901Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.09.16 o godzinie 10:45

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Baccata Enterprise Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu , której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING.

Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Prowadzimy szkolenia m.in. z zakresu:

SPRZEDAŻY

1. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie bezpośrednim
4. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
5. Asertywność i stres w sprzedaży bezpośredniej
6. Wywierania wpływu na Konsumenta
7. Efektywność osobista w organizacji
8. Lingwistyka w sprzedaży
9. Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2B
10.Zarządzanie Zespołem Handlowców
11.Negocjacje handlowe
12.Zarządzanie relacjami
13.Perswazja handlowa
14.Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2C

CALL CENTER

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Skuteczne finalizowanie sprzedaży telefonicznej
3. Nowoczesne techniki sprzedaży pośredniej
4. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie telefonicznym
5. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
6. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
7. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
8. Monitoring i Re-trening w Call Center
9. Motywowanie pracowników Help Desk
10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center
11.Fluktuacja i Rotacja w Call Center
12.Standardy szkoleniowe w Call/Contact Center
13.Wykorzystanie NLP w Telemarketingu
14.Techniki dosprzedaży czyli Cross-selling oraz up-selling

ROZWOJU MANAGERA

1. Art – Coaching czyli rozwój osobisty przez sztukę
2. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
3. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
4. Coaching i monitoring w Call/Contact Center
5. Komunikacja interpersonalna i Public Relations
6. Personal Branding
7. Budowanie wizerunku lidera
8. Zachowania asertywne w miejscu pracy
9. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem
10. Zarządzanie zmianą w organizacji
11. Rozwój kompetencji menadżerskich
12. Komunikacja w pracy menadżera/w biznesie/w zespole
13. Coaching w Zarządzaniu
14. Rozpoznawanie manipulacji w biznesie
15. Coaching Biznesowy
16. Coaching w Call Center
17. Autoprezentacja i autopromocja
18. Savoir vivre i dress code w biznesie
19. Współpraca z klientem VIP
20. Sztuka skutecznej negocjacji w biznesie
21. Twórcze rozwiązywanie problemów/ konfliktów w organizacji
22. Rozwijanie kompetencji managerskich - Przywództwo
23. Trudne rozmowy z pracownikami
24. Rozwijanie i motywowane pracowników/ zespołów pracowniczych
25. Budowanie i realizacja indywidualnych ścieżek rozwoju dla organizacji
26. Podnoszenie efektywności (zarządzanie w czasie i przestrzeni, zarządzanie przez cele, zarządzanie sytuacyjne)
27. Skuteczne zapobieganie wypaleniu zawodowemu w organizacji
28. Life-Coaching
29. Executive Coaching
30. Sesje AC, DC, 360/180, ocena okresowa

WINDYKACYJNE

1. Efektywna windykacja przez telefon
2. Windykacja bezpośrednia
3. Negocjacje i mediacje w windykacji
4. Prawne aspekty windykacji należności
5. Windykacja dla Handlowców
6. Windykacja należności a Zabezpieczenie wierzytelności
7. Nowoczesne techniki windykacji terenowej
8. Profesjonalny windykator terenowy
9. Telewindykator a aspekty prawne
10.Monitoring należności

PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

1. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
2. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
3. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
4. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
5. Profesjonalna Obsługa Klienta
6. Telefoniczna Obsługi Klienta – inbound
7. Strategiczna Obsługa Klienta
8. Reklamacje i Obsługa trudnego Klienta
9. Telefonicznie Badanie CATI
10. Profesjonalna korespondencja e-mail

TRENER CALL CENTER

1. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
2. Train the Trainers
3. Trener Call Center – Metody szkoleniowe
4. Trener Call Center – Projektowanie programu szkoleniowego
5. Trener Call Center – Efektywna analiza potrzeb szkoleniowych
6. Trener Call Center - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową
7. Sytuacje trudne, konfliktowe w pracy Trenera podczas szkolenia
8. Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych i pomocy wizualnych, multimedialnych
9. Planowanie i konstruowanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych w organizacji
10.Techniki prezentacyjne w pracy Trenera

PRAWO

1. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2. Prawo pracy wraz ze zmianami - aktualny stan prawny 2014 r.
3. Prawo pracy w praktyce wraz z kompletem wniosków, oświadczeń
4. Prawo pracy w MŚP
5. Kodeks pracy po nowelizacji
6. Prawo pracy dla Kadry Zarządzającej
7. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych
8. Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej
9. Ochrona danych na stanowiskach kadrowo - płacowych
10. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych w bankowości

MARKETING

1. Social Media
2. E - marketing
3. E-commerce
4. Zarządzanie marką
5. Zarządzanie produktem
6. Psychologia reklamy
7. Marketing ROI
8. Skuteczne strategie marketingowe w praktyce
9. Controlling marketingowy
10.Strategia Marketingowa

PSYCHOLOGIA PRACY

1. Dobre praktyki redukcji zatrudnienia
2. Dyskryminacja i mobbing - minimalizowanie ryzyka odpowiedzialności pracodawcy
3. Eliminowanie zagrożeń psychospołecznych – obowiązki pracodawcy
4. Inwestowanie w rozwój pracowników
5. Jak szacować i pomnażać kapitał intelektualny firmy
6. Ludzki aspekt zmian organizacyjnych
7. Ochrona danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy
8. Ochrona wizerunku pracodawcy w Internecie
9. Odpowiedzialność menedżerów za relacje w miejscu pracy
10.Optymalizacja zatrudnienia w czasie recesji
11.Outplacement - łagodzenie skutków zwolnień
12.Mobbing - rozpoznawanie i przeciwdziałanie
13.Motywacja i komunikacja w czasie restrukturyzacji zatrudnienia
14.Motywowanie pracowników w czasie koniunktury i dekoniunktury
15.Nowoczesne systemy ocen pracowniczych
16.Płeć a styl zarządzania
17.Psychologia konfliktu dla menedżerów
18.Psychologiczne aspekty negocjacji handlowych
19.Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu w środowisku pracy
20.Przeciwdziałanie nieuczciwym i nieetycznym zachowaniom pracowników
21.Skuteczna rekrutacja dla menedżerów zespołów
22.Szkolenia i rozwój zawodowy pracowników
23.Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania
24.Zagrożenia psychospołeczne w środowisku pracy – m.in. stres, wypalenie, pracoholizm
25.Zarządzanie konfliktami pracowniczymi
26.Zarządzanie nowoczesnymi formami organizacji pracy - pracą zdalną, elastyczną i wirtualną
27.Zarządzanie pracownikami z Pokolenia Y
28.Zarządzanie procesem zwolnień grupowych
29.Zarządzanie talentami i strategie rozwoju pracowników
30.Zarządzanie wiedzą w firmie
31.Zmiana i opór wobec zmian
32.Zmiany w prawie pracy

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu szczegółową propozycję wybranego przez Państwa szkolenia, warsztatu, kursu dostosowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Jeżeli interesuje Państwa inny temat szkolenia czy warsztatu prosimy o przesłanie zapytania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Baccata Enterprise sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

info@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/
Agnieszka B.

Agnieszka B. Psycholog, Trener,
Coach ACC ICF

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na jesienną edycję Kursu Coachingu Rodzicielskiego

Celem kursu jest:
- zdobycie i poszerzenie wiedzy zakresu psychologii rozwojowej, wychowawczej i rodziny,
- nabycie umiejętności specjalistycznych niezbędnych w pracy z rodzicami,
- nabycie umiejętności prowadzenia sesji coachingowych przy pomocy technik Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach,
- wyznaczenie swojej ścieżki zawodowej jako Coach Rodzicielski.

Nowa edycja kursu obejmuje 90 godzin dydaktycznych pracy z trenerami praktykami, rozłożonych na 5 zjazdów po 17 godzin każdy (pierwszy zjazd 22 godziny) oraz kilkadziesiąt godzin pracy własnej. Pierwszy zjazd zaplanowany jest na weekend 7-9 października 2016 r. Zajęcia będą odbywały się w Krakowie.

Kurs jest przeznaczony jest dla osób, które mają choć niewielkie doświadczenie w pracy z rodzicami. Zajęcia podczas kursu są prowadzone metodami praktycznymi oraz aktywizującymi. Udział w kursie pozwoli uczestnikom na zdobycie i poszerzenie własnych kompetencji zarówno rodzicielskich jak i profesjonalnych.

Szczegóły dotyczące programu kursu oraz kwestii organizacyjnych znajdują się w ofercie pod linkiem: KCR2016-17_Oferta
Zapisy przyjmujemy do dnia 16 września 2016 r.

Serdecznie zapraszamy!
Michał Kubik

Michał Kubik trener, coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Interaktywne technologie w pracy z grupą - przełomowe szkolenie dla trenerów i nie tylko

No Phone - No Fun to jednodniowy warsztat dla trenerów, nauczycieli i wszystkich prowadzących grupy małe, średnie , duże i ogromne :).

Jak wykorzystać telefony, tablety czy laptopy uczestników, aby szkolenie było ciekawe, dynamiczne i skuteczne?

Juz w październiku, w Krakowie i Warszawie.
Wszystkie szczegóły tutaj:
https://www.smore.com/p9k41

Zapraszamy!
1NoteProject
https://www.facebook.com/1NoteProject/?fref=ts
Piotr Babiński

Piotr Babiński menedżer, trener
biznesu, doradca,
coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dzień dobry,
Zapraszam na indywidualne szkolenia handlowe i menedżerskie w miejscu pracy – ON THE JOB TRAINING. To skuteczne i efektywne połączenie coachingu, doradztwa i mentoringu. Szkolenie takie prowadzę w realnych sytuacjach na stanowisku pracy, np. w trakcie spotkań menedżerskich lub wizyt handlowych w terenie. Tematy szkoleń to np.:
- efektywny menedżer – jak budować swój autorytet i pozycję lidera zespołu
- trudna sztuka kierowania ludźmi – jak skutecznie zarządzać zespołem
- efektywna komunikacja w procesie sprzedaży - jak wysłuchać klienta i przekonać go do swoich racji
- budowanie relacji z klientem – jak stworzyć najważniejszą korzyść w procesie sprzedaży

Zapraszam
Piotr Babiński
p.babinski@pbconcept.pl
601 531 901
Olga Woyciechowska (Cieślak)

Olga Woyciechowska
(Cieślak)
Magister inżynier,
Inżynieria
Środowiska,
Wodociągi i Kan...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Cześć!

Chciałabym wszystkich serdecznie zaprosić na warsztaty w niezwykłej scenerii! Plaża, słońce, woda... to i wiele więcej na Bali!

Zapraszamy serdecznie!

Więcej informacji na http://www.bcb-szkolenia.pl/szkolenia-otwarte/poznaj-s...
Michał Miller

Michał Miller Fashionably Male

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


To już ostatnia szansa na zakup biletu!
10 października 2016 r. po raz pierwszy w Polsce wystąpi JOHN C. MAXWELL!

Na jednej scenie wystąpią również: Piotr VOELKE, Jakub B. BACZEK, Mateusz GRZESIAK, Ewa MICHALSKA, Beata KAPCEWICZ, Mirosław KŁOCZKO, Maciej WIŚNIEWSKI, Artur OLECH...

Mówca, coach, trener i autor w dziedzinie przywództwa. Jego organizacje przeszkoliły ponad 2 miliony liderów na całym

świecie, a książki sprzedały się w ponad 25 milionach egzemplarzy.
Jako aktywny mówca dr Maxwell wykłada rokrocznie zarówno dla firm z listy Fortune 500, liderów partii politycznych i

rządów, a także organizacji takich jak Akademia Wojskowa West Point, czy ligi NBA i NFL.

Jako najlepiej sprzedający się autor The New York Timesa, The Wall Street Journal i Business Weeka. Maxwell został uznany

przez Leadershipgurus.net numerem jeden w rankingu największych autorytetów w zakresie przywództwa na świecie (Top

Leadership Guru). American Management Association® uznała go liderem #1 w biznesie, a magazyn Business Insider and Inc.

ogłosił Maxwella najbardziej wpływowym ekspertem w dziedzinie przywództwa w 2014 roku.

John C. Maxwell napisał ponad 50 książek, a trzy z nich znalazły się na liście najlepiej sprzedających się tytułów w

Amazon.com: "21 Irrefutable Laws of Leadership", "Developing the Leader Within You" i "21 Indispensable Qualities of a

Leader".
W oparciu o jego teorię i praktykę powstało szereg programów szkoleniowych w zakresie przywództwa i rozwoju osobistego.
źródło: Wikipedia

Zapraszamy do kontaktu:
Paulina.Kotlarska
731 170 670
paulina.kotlarska@360sbc.pl

Karolina Matysiak
602 500 877
karolina.matysiak@360sbc.pl

Rejestracja na występ:
http://johnmaxwell.evenea.pl/
Aleksandra Popiołek

Aleksandra Popiołek Sunny Academy
Aleksandra Popiołek

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZUKAM - COACH ONLINE dla typowego KREATORA-INSPIRATORA

Witam,szukam coacha, który pomoże mi precyzować cele, wykształcić zdrowe nawyki i regularnie je monitorować-NA DŁUŻSZĄ WSPÓŁPRACĘ, chętnie PRZEZ SKYPE.
Szukam osoby, która:
1.) rozumie i potrafi pracować z typem:INSPIRATOR, ENFP, KREATOR-SUPPORTER, "FLOW-OWIEC", potrzebującym pozytywnego motywowania i regularnego raportowania;
2.) najlepiej ma własne doświadczenie harmonijnego łączenia życia zawodowego i rodzinnego;
3.) fajnie jakby zetknęła się z pozycjami Kamili Rowińskiej a i może "Comprehensive ENFP Survival Guide", nad czym ja się ostatnio pochyliłam.
Po pierwszych dłuższych spotkaniach potem zależałoby mi na krótszych częstszych lub kontakcie przez telefon/mail- na pewno częściej niż raz na 2 tygodnie. Cena też odgrywa role.
Kamil Romel

Kamil Romel CEO, 360SBC

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


To już ostatnia szansa na zakup biletu!
10 października 2016 r. podczas II Kongresu Liderów Biznesu "Psychologia Skutecznego Przywództwa" po raz pierwszy w Polsce wystąpi JOHN C. MAXWELL!

Na jednej scenie wystąpią również skuteczni Przedsiębiorcy, Menedżerowie najwyższych szczebli oraz najlepsi eksperci Leadershipu w Polsce: Piotr VOELKE, Jakub B. BACZEK, Mateusz GRZESIAK, Ewa MICHALSKA, Beata KAPCEWICZ, Mirosław KŁOCZKO, Maciej WIŚNIEWSKI, Artur OLECH...

JOHN C. MAXWELL - Mówca, coach, trener i autor w dziedzinie przywództwa. Jego organizacje przeszkoliły ponad 2 miliony liderów na całym świecie, a książki sprzedały się w ponad 25 milionach egzemplarzy.
Jako aktywny mówca dr Maxwell wykłada rokrocznie zarówno dla firm z listy Fortune 500, liderów partii politycznych i rządów, a także organizacji takich jak Akademia Wojskowa West Point, czy ligi NBA i NFL.Jako najlepiej sprzedający się autor The New York Timesa, The Wall Street Journal i Business Weeka. Maxwell został uznany przez Leadershipgurus.net numerem jeden w rankingu największych autorytetów w zakresie przywództwa na świecie (Top Leadership Guru). American Management Association® uznała go liderem #1 w biznesie, a magazyn Business Insider and Inc.
ogłosił Maxwella najbardziej wpływowym ekspertem w dziedzinie przywództwa w 2014 roku.
John C. Maxwell napisał ponad 50 książek, a trzy z nich znalazły się na liście najlepiej sprzedających się tytułów w Amazon.com: "21 Irrefutable Laws of Leadership", "Developing the Leader Within You" i "21 Indispensable Qualities of a Leader".W oparciu o jego teorię i praktykę powstało szereg programów szkoleniowych w zakresie przywództwa i rozwoju osobistego.
źródło: Wikipedia

Zapraszamy do kontaktu:
Paulina.Kotlarska
731 170 670
paulina.kotlarska@360sbc.pl

Tamara Wnuk
660 777 888
tamara.wnuk@briantracy.pl

Rejestracja:
http://johnmaxwell.evenea.pl/
Marek Tondryk

Marek Tondryk ...ponieważ Twój
rozwój jest moją
Misją

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Coachu, chcesz się rozwijać ucząc się od najlepszych na świecie?
Przed Tobą niesamowita okazja!!!
Do wygrania darmowy mentoring od Marshall Goldsmith!!!

KLIKNIJ TUTAJ!!!

Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Organizacja to nie tylko zespół ludzi, wykonujących swoje zadania. Organizacja jest systemem wielu powiązanych ze sobą elementów, których wzajemne relacje, tworzą dynamikę, często niejawną, ale zawsze kluczową dla działania każdej organizacji.

Coaching systemowy to sposób pracy z klientem, podczas którego główna uwaga koncentruje się na patrzeniu na organizację jako całość i działającego w niej klienta z perspektywy systemu i procesów, które zachodzą.

Serdecznie zapraszam coachów, doradców, trenerów na wyjątkowy warsztat o systemowym wspieraniu rozwoju organizacji i managerów. W trakcie warsztatu:

- będziemy rozmawiać o tym, jakie reguły rządzą systemami organizacyjnymi i jakie ma to znaczenia w coachingu,
- doświadczymy działania systemów organizacyjnych i poćwiczymy wykorzystanie tej perspektywy w indywidualnej pracy z klientem,
- każdy uczestnik będzie miał okazję do osobistego przyjrzenia się swojemu systemowi pracy lub skorzystania z superwizji systemowej w sprawie swojego klienta.

http://studiorozwiazan.pl/warsztaty-coachingu-systemowego



Wyślij zaproszenie do