Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy do udziału w Nowej Edycji Szkoły Coachów ROZVIYAK!

Start - już w Lutym 2016 roku!

Program Szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się w Lutym (20-21.02) w Krakowie.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo! :)
Grzegorz Zieliński

Grzegorz Zieliński menadżer zespołu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Tak z ciekawości, dlaczego psycholog/pedagog? A już zupełnie nie rozumiem dlaczego psychoterapeuta? Co z psychoterapia ma wspólnego z współpracą zespołową i kreatywnością?
Czy to jest wymaganie Klienta?
I jaka jest branża Klienta?
Bo może istotne okaże się doświadczenie biznesowe zamiast psychologicznego podejścia do kreatywności:) Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 16.12.2015 o godzinie 17:04 z tematu "PRACA I WSPÓLPRACA DLA TRENERÓW"
Piotr Piaseczny

Piotr Piaseczny Student, UŁ

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

W związku z organizowaną serią szkoleń dla nauczyciel poszukujemy trenerów z doświadczeniem.
Szkolenia będą odbywały się w formie tradycyjnej i e-learningowej.

Przykładowe tematy szkoleń:
-metody nauczania języków obcych
-memotechniki
-Ewaluacja
-ocenianie jako proces
-wspomaganie rozwoju dziecka
-zajęcia dodatkowe jak zachęcić uczniów do korzystania z zajęć dodatkowych
-techniki zapamiętywania
-praca z uczniem upośledzonym
-jak pisać informację zwrotna
-techniki motywacji
-techniki szybkiego uczenia się.
-nowe formy pracy w szkole
-współpraca z rodzicami
-metody aktywizujące
-dostosowanie wymagań do indywidualnych potrzeb ucznia
-przygotowanie do egzaminów zewnętrznych, olimpiad
-umiejętność pisania projektów
-stopnie awansu zawodowego dokumentacje i egzaminy
-internet w nauczaniu
-integracja klasy, gry i zabawy na lekcjach
-organizacja pracy szkoły, koncepcja rozwoju, planowanie, zmiany współpraca zespołu pedagogicznego, sprawny przepływ informacji
... i wiele innych.

osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu.
trenerzycenterc@wp.pl
Paulina Kotlarska

Paulina Kotlarska Specjalista ds.
obsługi klienta, 360
Smart Business
Consu...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Już 22 stycznia 2016 w Warszawie wyjątkowe wydarzenie biznesowe z udziałem najwybitniejszych specjalistów w dziedzinie przywództwa. Na jednej scenie – gen. Roman Polko, Marek Skała, Jakub B. Bączek, Marcin Sebastian Rogowski i inni.
Zapraszam do kontaktu po bilety w specjalnej cenie!
Paulina Kotlarska
paulina.kotlarska@360sbc.pl
731-170-670
https://www.facebook.com/events/152812221743029/
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD
Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

SZKOLENIA WYJAZDOWE:

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Prawo pracy i wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w 2016 r.
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Zakopane. Hotel Czarny Potok, 24-26.02.2016r.

SZKOLENIA STACJONARNE:

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Faktura VAT 2016 - przepisy obowiązujące po nowelizacji ustawy VAT i implementacji Dyrektywy 2010/45/UE
Warszawa, 14.01.2016r.

Excel dla księgowych
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dzień dobry,
z początkiem roku - taki oto warsztat - cieszący się jak zawsze dużym zainteresowaniem:

Zrób coś dla siebie, wzmocnij się i zaplanuj własną karierę !! Zapraszamy !

Warsztaty - Kariera pod kontrolą
23 STYCZEŃ
sob. 9:00 · Kraków

Proponowane warsztaty to spotkanie, podczas którego poznasz narzędzia jakie pozwolą Ci samodzielnie zaplanować własną karierę zawodową. Jeżeli jesteś w sytuacji w której zamierzasz podjąć pracę, czekasz na rozmowę kwalifikacyjną, przygotowujesz się do assessment center lub innej metody rekrutacji – przyjdź i popracuj nad tym !

Cel
Poznanie siebie, zaplanowanie własnej drogi zawodowej oraz zwiększenie pewności siebie w autoprezentacji.

Podczas szkolenia
- odkryjesz swój potencjał
- zaplanujesz zmianę zawodową
- wzmocnisz swoją decyzyjność

Program
- Zasoby własne i talenty
- Umiejętności i predyspozycje
- Planuję z głową własną karierę zawodową.

Uwaga: Dla każdego Uczestnika przewidziana jest 1 godzina coachingu kariery lub doradztwa zawodowego gratis

Dla kogo
Warsztaty są skierowane wszystkich, którzy planują zmianę i chcą się do niej przygotować.

Czas szkolenia: 8h
Data: 23 - 01 - 2016, w godz. 09:00 - 17:00
Miejsce: Ośrodek szkoleniowy w Krakowie
Inwestycja: 200zł, na cenę składa się warsztat 8h, 1h coachingu kariery lub doradztwa zawodowego gratis, przekąski, materiały.

Zapisy: http://www.coachingspace.pl/formularz-zgloszenie.html

Prowadzenie warsztatów:
Karolina Nikorowska
Grzegorz Firek

Serdecznie zapraszamy :)
Małgorzata O.

Małgorzata O. Inspirację do
działania stanowią
dla mnie ludzie.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeśli chcesz rozwinąć skrzydła i jesteś zainteresowany skutecznym i autentycznym rozwojem siebie.

Jeśli szukasz nowej, lepszej drogi zawodowej związanej ze stymulującą pracą z ludźmi oraz rozważasz poważną zmianę w życiu i/lub zostanie coachem, liderem, trenerem.

Jeśli chcesz poznać najnowsze metody z zakresu motywowania i rozwijania ludzi.

Serdecznie zapraszamy na VII edycję AfT Coaching School Kuźnia Mistrzów Coachingu.

Zapisz się:
http://aft-lcs.com/

Jeśli dokonasz wpłaty w przeciągu 7 dni otrzymasz rabat w wysokości 900 zł

*oferta ograniczona limitem czasowym


Obrazek
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Maciej P.

Maciej P. Organizacja Eventów,
turystyki
kwalifikowanej,
aktywnych ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do organizacja różnego rodzaju szkoleń (i nie tylko oczywiście ;) ) u nas, w 2 lokalizacjach - w Warszawie (Hotel i Restauracja) i Grabówcu pod Pułtuskiem (Dwór Nad Narwią).

Dwór nad Narwią - 2 sale szkoleniowo-konferencyjne dla 35 os. lub jedna dla 70 os. + sala bankietowo-weselna dla 150 os. + noclegi w pokojach 2 i 3 osobowych (50 miejsc noclegowych) oraz dodatkowo sezonowe domki 4 osobowe (48 miejsc noclegowych) + zaplecze gastronomiczne oraz dodatkowe atrakcje na terenie ośrodka i w okolicy
Hotel z Restauracją - 2 sale szkoleniowo-konferencyjne dla 35 os. lub jedna dla 70 os. + sala bankietowo-restauracyjna dla 70 os. oraz mniejsza dla 20-25 os.

Event Manager
mobile: +48 570 796 999
e-mail: maciek.ptasznik@hotelwiatraczna.pl

Hotel Wiatraczna
http://hotelwiatraczna.pl/
Restaurant777
http://restaurant777.pl/
Dwór Nad Narwią
http://www.dwornadnarwia.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.01.16 o godzinie 16:47
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Wystąpienia publiczne szkolenie Warszawa

Narzędzia, które poznasz podczas szkolenia:
► Techniki wzbudzania i utrzymywania zainteresowania
► Taktyki autoprezentacji
► Techniki panowania nad tremą

Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Urszula Mijakoska

Urszula Mijakoska superwizor, coach,
dietetyk, trener,

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,

już 20.02.2016r. rozpoczynamy kolejną edycję „KURSU DIET COACHINGU” tym razem we WROCŁAWIU
Szkolenie jest akredytowane przez Izbę Coachingu.

http://www.swiadomyrozwoj.pl/kurs-diet-coachingu,31.html

Jego ukończenie pozwala nabyć praktyczne umiejętności i kompetencje do wykonywania zawodu diet coacha oraz aplikować o akredytację coacha w Izbie Coachingu lub ICF

Harmonogram zjazdów:

Edycja XV: luty 2016 - lipiec 2016 Wrocław

I zjazd 20 - 21.02.2016
II zjazd 12 - 13.03.2016
III zjazd 9 - 10.04.2016
IV zjazd 21 - 22.05.2016
V zjazd 11 - 12.06.2016
VI zjazd 2 - 3.07.2016

Inwestycja : 4500,00 przy wpłacie jednorazowej i 4800,00 przy wpłacie w 6 ratach.

W przypadku zainteresowania proszę o wiadomość .

Pozdrawiam,
Urszula Mijakoska
coach, superwizor, trener, dietetyk

INSTYTUT ŚWIADOMEGO ROZWOJU SC
609 911 983
http://swiadomyrozwoj.pl
Michał Faron

Michał Faron Trener biznesu,
Doradca HR,
Executive coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witajcie,
Jeżeli chcecie zrozumieć lepiej siebie i innych będąc w różnych kontekstach społecznych zapraszamy na zajęcia z wykorzystaniem metody psychodramy (J.L. Moreno).

Kwalifikacja do grupy: LUTY 2016 (sprawdź terminy w ulotce informacyjnej)
PIERWSZE spotkanie: MARZEC 2016 (sprawdź termin w naszej ulotce)

Zajęcia w Krakowie prowadzone przez duet: psycholog i trener.

ULOTKA INFORMACYJNA - jak nie masz konta na DropBox wybierz opcję: "przejdź do wyświetlania"

Serdecznie zapraszam
Michał Faron
michal.faron@arronpartners.com
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy do udziału w Ogólnopolskim Forum Biznesu:
Strategiczne zarządzanie firmą - wyzwania XXI w.

14-15 marca (Hotel SPA Dr Irena Eris Krynica Zdrój)
więcej informacji

Obrazek


Specjalnie dla osób zajmujących się zarządzaniem, przygotowaliśmy wyjątkową formułę eksperckiego szkolenia połączonego z wieczorem integracyjnym w klimatycznej Restauracji Domek w Dolinie, przy regionalnej muzyce najlepszej w okolicy kapeli góralskiej!

Szkolenie poprowadzą dwaj wybitni eksperci w dziedzinie zarządzania
Trener AVENHANSEN - Marcin Rzucidło
Gość Specjalny - Profesor Andrzej Blikle


Wysoka konkurencyjność dzisiejszego środowiska biznesowego sprawia, że tylko firmy, które mają jasne i spójne cele realizowane przy pomocy starannie przygotowanej i skutecznie wdrożonej strategii są w stanie odnieść długotrwały sukces. Niezbędnym elementem jest także skuteczne
strategiczne zarządzanie firmą, co oznacza, że firma nie tylko jest w stanie wyznaczyć i wdrożyć strategiczne kierunki rozwoju, lecz także na bieżąco monitoruje swoją sytuację oraz, w razie potrzeby, szybko i efektywnie podejmuje odpowiednie działania korygujące.

Inwestycja w Forum:
2 135 zł* +23% VAT / 1 os. przy zgłoszeniu do 29 lutego 2016!

*cena zawiera:
- udział w warsztatach i wykładzie w dniach 14 i 15 marca 2016r.
- autorskie materiały szkoleniowe i materiały piśmiennicze
- przerwy kawowe i obiady
- kolacja integracyjna i zabawa przy muzyce góralskiej w Regionalnej

Restauracji "Domek w Dolinie"
- nocleg w pok. 1 os. UWAGA! Osoba towarzysząca - nocleg GRATIS!
- dostęp do Centrum SPA (basen, sauny, jacuzzi, siłownia, strefa cardio).
- masaż Firmowy Dr Irena Eris GRATIS!

Przed forum, prześlemy do Państwa ankietę z prośbą o wskazanie w programie obszarów dla Państwa priorytetowych, tak żeby nasi Prowadzący maksymalnie dopasowali realizowany program Forum do Państwa indywidualnych oczekiwań.

Warunki udziału: Celem zgłoszenia udziału w konferencji należy wypełnić
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Bezpłatny webinar : 4 ETAPY BUDOWANIA SILNEJ MARKI OSOBISTEJ

Zapraszam na webinar, który poprowadzi certyfikowany strateg personal brandingu, Anna Szubert.
Dzięki swojej szerokiej wiedzy oraz doświadczeniu, od lat pomaga małym firmom i indywidualnym osobom skutecznie budować ich osobiste marki. Stosując jej wyjątkowy i autorski program 4 X "O" połączysz ze sobą wszystkie elementy i zbudujesz spójną, wyróżniającą i silną markę osobistą.

https://web.facebook.com/events/910752875711157/

https://vimeo.com/153284362

Polecam i zapraszam!
Krzysztof Kundziewicz

Krzysztof Kundziewicz
trener/coach/freelan
cer

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

HACCP - analiza zagrożeń i krytyczne punkty kontroli


Obrazek


HACCP - system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (Hazard Analysis and Critical Control Points)

Od roku 2010 w każdej firmie, zakładzie wytwórczym, magazynie, hotelu, restauracji czy kawiarni - krótko mówiąc tam, gdzie jest kontakt z żywnością, obowiązkiem właścicieli jest zatrudnianie przynajmniej jednej osoby jako specjalisty od systemu HACCP. Oprócz tego, a może przede wszystkim, poza specjalistą należy posiadać wprowadzony i funkcjonujący tenże system. W roku 2015 zostały zmienione wysokości kar za niewdrażanie i nieprzestrzeganie zasad systemu.

W związku z tym zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenie:

System HACCP - wdrożenie i dokumentowanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zdobyć wiedzę na temat systemu HACCP, wdrożyć system i/lub nadzorować. Szczególnie polecamy szkolenie osobom, które pracują w lokalach gastronomicznych, sklepach spożywczych, zakładach przetwórstwa, zakładach produkujących żywność, małych zakładach mięsnych, oraz osobom zajmującym się magazynowaniem czy pakowaniem żywności.

Cel: Przedstawiene skutecznego sposobu tworzenia dokumentacji i wdrożenia systemu,
- uświadomienie zasad systemu HACCP oraz GHP i GMP,
- poznanie zasad i etapów wdrożenia systemu,
- poznanie i przedstawienie niezbędnej dokumentacji systemu,
- poznanie zasad ustalania krytycznych punktów kontrolnych, działań korygujących oraz zapobiegawczych.

Spodziewane korzyści płynące ze szkolenia:
- uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą systemu HACCP oraz Dobrych Praktyk Higienicznej i Produkcyjnej,
- uczestnik będzie potrafił tworzyć dokumentację systemu HACCP,
- uczestnik będzie wiedział jak wdrażać system w swojej firmie,
- uczestnik nabędzie umiejętności wyznaczania krytycznych punktów kontrolnych, działań korygujących i zapobiegawczych.

Kiedy: 6-7 lutego 2016 r.
Gdzie: BIK Edukacja, ul. Św. Rocha 5 lok. 202, Białystok

Czas trwania: 16h
Koszt: 500 zł

Więcej szczegółów i zapisy:
biuro@bik.edu.pl
(85) 7440064
503 337242

http://www.bik.edu.pl
Sebastian Ciszewski

Sebastian Ciszewski Trener
Interpersonalny,
Pedagog, Wykładowca

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do udziału w ROZWOJOWEJ WYRYPIE GÓRSKIEJ w Beskidzie Niskim.

Kiedy myślimy o rozwoju, szukamy przestrzeni i warunków do jego realizacji. Przestrzeni, która nas nie krępuje ale inspiruje. Przestrzeni, w której możemy być sami ale i być z kimś. Przestrzeni, do której możemy wracać tak często jak tego potrzebujemy.

Potrzebujemy warunków, które będą bezpieczne ale nieoczywiste. Warunków, z których sami stworzymy ostateczny kształt. Warunków, które nie zapewnią nam finalnego sukcesu ale będą drogą. Potrzebujemy gór...
***

Zapraszamy Was do udziału w Rozwojowej Wyrypie Górskiej, przedsięwzięciu z kilku powodów niezwykłym i wartym udziału. Po pierwsze to góry nas zapraszają - nasze polskie. Po drugie specjalnie dla Was oblekły się w zimową piękną szatę. Po trzecie wciąż można znaleźć miejsca, gdzie spotkanie z innym człowiekiem jest miłą niespodzianką a nie oczywistym tłoczeniem się na szlaku. Po czwarte, wyrypa nie oznacza wędrówkowej sielanki. Trzeba będzie pokonać dystans, który nas zmęczy. Czasami trzeba będzie stawiać swoje ślady a nie iść wydeptaną przetartą ścieżką. Po piąte będą nagrody - gorąca herbata, nocleg ;-), rozmowy poważne i niepoważne. Po szóste okazja do poprawy kondycji, przewentylowania płuc, resetu umysłu i uzależnienia się podobnymi przedsięwzięciami.

Szczegóły: http://brandogroup.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=12#p16
Sebastian Ciszewski

Sebastian Ciszewski Trener
Interpersonalny,
Pedagog, Wykładowca

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do udziału w SZKOLE TRENERÓW BRANDO GROUP.

Wszystkich zainteresowanych trenerstwem, doskonaleniem siebie we współpracy z innymi i innych poprzez własny rozwój, zapraszamy do SZKOŁY TRENERÓW BRANDO GROUP.

W ramach naszych kursów proponujemy doskonalenie nie tylko trenerskiego rzemiosła, ale i ducha. Nasze kursy pozwalają ubiegać się o certyfikacje trenerskie Brando Group oraz przygotowują do zdobycia certyfikacji PTP (Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Warsztaty prowadzą doświadczeni trenerzy i edukatorzy.

Oferujemy wysokie jakościowo produkty w atrakcyjnych cenach. Sprawdź koszty innych kursów na rynku i wróć do nas!

***
Uczestnicy:

Ofertę SZKOŁY TRENERÓW kierujemy do osób, które planują rozpoczęcie przygody z trenerstwem, absolwentów rozmaitych kursów szkoleniowych a także osób już aktywnie działających w sektorze szkoleniowym, które szukają inspiracji.

Nie określamy studiowanego lub ukończonego kierunku studiów, specjalizacji, zawodu czy wieku. Szukamy ludzi z pasjami, wierzących w hasło: „ja uczę ciebie – ty uczysz mnie”, stawiających sobie ambitne cele i osiągających je kreatywnymi sposobami.

Trener to zawód przyszłości. Stawiając na SZKOŁĘ TRENERÓW BRANDO GROUP, stawiasz na swoją przyszłość!

Katalog dostępny: http://brandogroup.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=4
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam Państwa do udziału w Ogólnopolskim Forum Biznesu:


Obrazek
HOTEL SPA DR IRENA ERIS Krynica Zdrój

Wysoka konkurencyjność dzisiejszego środowiska biznesowego sprawia, że tylko firmy, które mają jasne i spójne cele realizowane przy pomocy starannie przygotowanej i skutecznie wdrożonej strategii są w stanie odnieść długotrwały sukces. Niezbędnym elementem jest także skuteczne strategiczne zarządzanie firmą, co oznacza, że firma nie tylko jest w stanie wyznaczyć i wdrożyć strategiczne kierunki rozwoju, lecz także na bieżąco monitoruje swoją sytuację oraz, w razie potrzeby, szybko i efektywnie podejmuje odpowiednie działania korygujące.

W jaki sposób zbudować skuteczną strategie zarządzania firmą?
Jak uzyskać przewagę nad konkurencją?
W ilu procentach przedsiębiorstwa wykorzystują potencjał zatrudnionych w nich ludzi?


Na te i wiele innych pytań odpowiedzą nasi eksperci mający na koncie setki zrealizowanych godzin szkoleń zamkniętych i projektów doradczych dla największych przedsiębiorstw i instytucji centralnych w Polsce.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM FORUM

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Z początkiem roku ruszyła rekrutacja do kolejnej, grupy programu Diploma in Professional Marketing, realizowanego przez questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Prestiżowy certyfikat potwierdza profesjonalne kwalifikacje, otwierając drzwi do kariery, nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. To roczny cykl spotkań i warsztatów, w czasie których profesjonaliści, praktycy i eksperci w swoich dziedzinach prowadzą inspirujące i rozwijające zajęcia.

Najbliższe edycje programu
• Warszawa - 11 marca
• Kraków - 6 maja
• Warszawa - 7 października
• Trójmiasto - 14 października

Dowiedz się więcej: http://questus.pl/CIM
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704



Wyślij zaproszenie do