Monika Z.

Monika Z. Coach, Headhunter,
Project Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

"SOS dla kariery" zapraszam na sesje z doświadczonymi trenerami na temat:

Co musisz wiedzieć o sobie, żeby Twój udział w rekrutacji był sukcesem?

Zapytaj o szczegóły: hrsens@hrsens.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkoła Trenerów Śmiechu szkoli trenerów na II poziomach:
Laughter Fundamentals Certificate (LFC)
Laughter Coach Diploma

Ramowy program Szkoły Trenerów Śmiechu (LFC):
1. Wiedza o śmiechu
– właściwości i rodzaje śmiechu,
– fizjologia śmiechu,
– gelotologia
2. Przygotowanie do pracy trenera śmiechu
- mowa ciała i komunikacja z grupą,
– wystąpienia publiczne i autoprezentacja,
– motywacja
– co jest najważniejsze w pracy trenera śmiechu
3. Śmiech w praktyce, przykłady ćwiczeń, zabaw i gier
(m.in. kreatywny śmiech, śmiech nieuwarunkowany, wyzwalacze śmiechu,
ćwiczenia oddechowe i ruchowe)
4. Śmiech w życiu osobistym i zawodowym
(w szkole, domu, pracy…)
5. Umiejętność śmiania się z siebie
6. Śmiech w walce z chorobami – śmiechoterapia
7. Jak rozwijać w sobie i innych poczucie humoru
8. Śmiech dobry na stres
9. Planowanie treningu śmiechu.
– Na co zwrócić uwagę i czego unikać?
– Gdzie i z kim prowadzić zajęcia, warsztaty, treningi śmiechu?
10. Praca trenera śmiechu
- diagnoza i planowanie szkoleń z wykorzystaniem śmiechu
– opracowanie scenariusza i przeprowadzenie z grupą własnego programu treningu śmiechem.

Szczegóły:
http://facebook.com/trenersmiechu
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Konferencja "Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.

Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.

Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.

W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.

Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ

Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.

Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00
Weź udział
Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
Więcej informacji: http://efektywna-sprzedaz.pl

Do zobaczenia!


W razie pytań służymy pomocą:
Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Pozdrawiamy serdecznie
Anna Sarnacka

Anna Sarnacka Master Certified
Behavioral
Consultant

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

JEŚLI CHCESZ: wiedzieć, jak wspierać ludzi w ich rozwoju, opierając się na ich największych zasobach i potencjałach, rozumieć, jaką wartość wnoszą do pracy zespołowej i co jest dla nich najcenniejsze w pracy z ludźmi, budować bezpośrednią, jasną i konstruktywną komunikację między ludźmi, ! w której łatwo dochodzi się do porozumienia...
Zapraszamy Cię na ostatnie przed wakacjami (30 maja), szkolenie z rozwiązań D3™ (DISC/TEAMS/VALUES), które sprawdzają się tak w edukacji, jak i w biznesie.
Zależy nam na tym, abyś dzięki zdobytym umiejętnościom i narzędziom szybko wyróżnił się wśród konkurencji, stąd po szkoleniu otrzymujesz wsparcie marketingowe: jak i od czego zacząć?, pomoc w przygotowaniu ofert, dobranie argumentów sprzedażowych etc.
Szczegóły poniżej, skontaktuj się z nami, jeśli masz dodatkowe pytania.
http://effectiveness.pl/wp-content/uploads/2015/04/CER...
Jestem do dyspozycji.
Anna Sarnacka

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

poszukuje osób do współpracy przy prowadzeniu kursów i szkoleń z tematyki Auto CAD.

Zajęcia prowadzone są w godzinach popołudniowych i w weekendy.

Zajęcia odbywają się w centrum Warszawie.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt.

Pozdrawiam
Monika Trzcińska

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

- Już w drugiej połowie maja rozpoczynamy nowe edycje Szkoły w trzech lokalizacjach: Krakowie, Bydgoszczy i Lublinie.
- Program Szkoły Coachów to 140 godzin zegarowych zajęć. Program jest zgodny z modelem kompetencyjnym International Coach Federation (ICF).
- Po ukończeniu Szkoły możliwe jest ubieganie się o akredytację ICF na poziomie ACC metodą portfolio.
- Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez profesjonalnych i doświadczonych coachów, którzy osiągnęli poziom PCC ICF.

Szkoła Coachów ROZVIYAK to autorski program szkoleń rozwijających kompetencje kluczowe w zawodzie coacha, dedykowany osobom, które lubią pracę rozwojową z ludźmi. Do uczestnictwa w szkole zachęcamy początkujących coachów, jak i osoby mające już pewne doświadczenia w prowadzeniu sesji coachingowych, które nie miały dotychczas okazji uczestniczyć w kompleksowych programach podnoszących kompetencje z zakresu coachingu.

Serdecznie zapraszamy do rozwijania swoich kompetencji zawodowych wspólnie z nami i zapoznania się ze szczegółami oferty.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt z Katarzyną Gzyl - Koordynatorem Organizacyjnym Szkół ROZVIYAK, pod adresem e-mail: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub numerem telefonu: 609 200 002 oraz 12 296 12 22.
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Sztuka prezentacji szkolenie

► Pokonasz demona tremy, staniesz się Kapitanem, który kieruje właściwym przebiegiem prezentacji i ominiesz wszystkie rafy (trudne pytania uczestników, prowokacyjne komentarze, głosy krytyki)
► Rozwiniesz umiejętności publicznej prezentacji
► Zdobędziesz umiejętności z zakresu autoprezentacji

Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy Cię na wydarzenie:
"Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"[b/]


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.

Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.

[b]Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.


W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.

Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ

Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.

Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00

Weź udział

Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
http://efektywna-sprzedaz.pl

Do zobaczenia!
W razie pytań służymy pomocą:
Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Pozdrawiamy serdecznie
Zespół 360 Smart Business Consulting
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

PISZ I SPRZEDAWAJ.
INTENSYWNE WARSZTATY Z COPYWRITINGU


Co zyskasz dzięki dobremu copywritingowi?
Słowa sprzedają. Im lepsze słowa, tym większa sprzedaż. Im lepiej ktoś włada słowami, tym jest lepszym sprzedawcą. Naucz się zasad copywritingu i dowiedz się, jak zastosować je w praktyce.

Efekty szkolenia
• wiedza
• umiejętności
• konkretne materiały promocyjne opracowane podczas warsztatów: teksty i koncepcje

Obszary poruszanych zagadnień
• strona www
• oferta
• e-mailing
• kreacja reklamowa

Wyjątkowy charakter szkolenia
Jednodniowe szkolenie oparte w 100% na formule warsztatów. Nacisk postawiony jest na zdobywanie i ćwiczenie umiejętności, a nie samej wiedzy. Podczas szkolenia brane są pod lupę teksty i hasła wykorzystywane przez uczestników w ich firmach.

MIEJSCE
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy Sp. z o.o.
ul. Rejtana 53; 35-326 Rzeszów
TERMIN
29 czerwca 2015 roku

Ogólny plan warsztatów
1. Analiza marki.
2. Analiza materiałów promocyjnych.
3. Warsztat copywritera.
4. Strategia komunikacji i podstawy języka marki.
5. Nowe koncepcje i teksty materiałów promocyjnych.

Najczęściej poruszane zagadnienia
1. Pisz zgodnie z zasadami: Zasada 1/10, Zasada 1/1/1...
2. Co rządzi? Emocje czy rozum?
3. Czy Twoja marka ma swój język?
4. Idź drogą na skróty: USP, CTA, RTB, AIDA...
5. Jak precyzyjnie celować w „target”?
6. Czym różni się dobra reklama od bardzo dobrej, a czym bardzo dobra od wybitnej?
7. Dobre hasło? Jest jak bestseller.
8. Tekst, który naprawdę sprzedaje.
9. W czym jeszcze Hollywood może Ci pomóc?
10. Poznaj katalog słów o specjalnym działaniu i stosuj je świadomie.

Prezentowane zagadnienia mają charakter orientacyjny. Tematyka warsztatów jest dostosowywana do uczestników, a nie uczestnicy do tematyki.

Trener
Marek Paś – doświadczony copywriter, strateg, dyrektor kreatywny agencji reklamowych, właściciel butiku kreatywnego Harry Slogan (http://harryslogan.pl), trener, niezależny doradca, od 2004 r. związany z branżą reklamową.
Odpowiedzialny za działania promocyjne prowadzone dla renomowanych marek, m.in.: Bank BPS, Bayer, Bricomarché, Continental, Impel, Intermarché, Merck, Mobile Vikings, Money.pl., Osadkowski Raiffeisen, Orsay, Rőben, Skanska, Spalding. Realizował kampanie społeczne: Solidarny Wrocław oraz Jedni z wielu.
Z warsztatów copywritingu skorzystały już firmy takie jak: Akademia Białego Kruka, Bricomarché, Credit Agricolé, General Motors, Grupa Allegro, Hotele Qubus, Impel, Intermarché, Red Sky.

Dodatkowe informację na naszej stronie internetowej http://posd.pl lub pod nr. telefonu 17 85 00 678
Aleksandra Ziąber

Aleksandra Ziąber Konsultant HRD/
Psycholog/ Trener

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do udziału w warsztatach „Ukończyłem szkołę trenerów i co dalej?”, które odbędą się w dniach 23-24.05.2015 r. w Katowicach w Centrum Szkoleń i Rozwoju Osobistego MERITUM.
Warsztaty dedykowane są osobom, które po szkole trenerów chcą rozpocząć swoją przygodę z trenerstwem zarówno w biznesie jak i w organizacjach pozarządowych, a nie mają pomysłu od czego zacząć i jak być konkurencyjnym.
Podczas warsztatów będziemy poruszać praktyczne wątki związane z tym, jak rzetelnie przygotować się do rozpoczęcia pracy jako trener pod katem narzędzi (biogram, moja oferta). Także, w jaki sposób i gdzie szukać klientów, którzy mogliby z Twojej wiedzy i doświadczeń skorzystać. I w końcu, jak rozmawiać z klientami o tym, co robisz najlepiej?

Będąc uczestnikiem warsztatów:
 Określisz swoją grupę docelową, czyli dla kogo chcesz robić szkolenia?
 Określisz w jakich szkoleniach czujesz się najlepiej i jak widziane są one na rynku szkoleń?
 Napiszesz swoją autorską ofertę szkoleniową, dzięki której zaistniejesz w świecie szkoleń.
 Napiszesz swój biogram trenerski
 Dowiesz się, jak rozmawiać z klientami i jak wyceniać dni szkoleniowe
 Dowiesz się gdzie szukać wsparcia jako freelancer, a także czym jest sampling trenerski i czy warto zgadzać się na uczestnictwo w nim.
 Dowiesz się jak napisać etyczny raport poszkoleniowy

Więcej na stronie: http://trenerzy.slask.pl/warsztaty-ukonczylem-szkole-t...

Zapraszamy!
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

Pozostały OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

- Już w połowie czerwca rozpoczynamy nową edycję Szkoły w Krakowie.
- Program Szkoły Coachów to 140 godzin zegarowych zajęć. Program jest zgodny z modelem kompetencyjnym International Coach Federation (ICF).
- Po ukończeniu Szkoły możliwe jest ubieganie się o akredytację ICF na poziomie ACC metodą portfolio.
- Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez profesjonalnych i doświadczonych coachów, którzy osiągnęli poziom PCC ICF.

Szkoła Coachów ROZVIYAK to autorski program szkoleń rozwijających kompetencje kluczowe w zawodzie coacha, dedykowany osobom, które lubią pracę rozwojową z ludźmi. Do uczestnictwa w szkole zachęcamy początkujących coachów, jak i osoby mające już pewne doświadczenia w prowadzeniu sesji coachingowych, które nie miały dotychczas okazji uczestniczyć w kompleksowych programach podnoszących kompetencje z zakresu coachingu.

Serdecznie zapraszamy do rozwijania swoich kompetencji zawodowych wspólnie z nami i zapoznania się ze szczegółami oferty.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt z Katarzyną Gzyl - Koordynatorem Organizacyjnym Szkół ROZVIYAK, pod adresem e-mail: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub numerem telefonu: 609 200 002 oraz 12 296 12 22.
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Ceny transferowe i dokumentacja podatkowa – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r. - Szkolenie wyjazdowe
Gdańsk, 10-12.06.2015r.

Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł

Prognozowanie i analizy płynności finansowej
Katowice 09-10.06.2015r.

Rozliczenia krajowych i zagranicznych podróży służbowych. Rozliczanie, dokumentacja, składki ZUS i podatek
Gdańsk, 10.06.2015r.

Ceny transferowe i dokumentacja podatkowa – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r.
Wrocław, 17-18.06.2015r.

Cash flow - Rachunek przepływów środków pieniężnych - warsztaty
Warszawa, 23.06.2015r.

Samochody w działalności gospodarczej przedsiębiorców w podatkach - VAT, CIT i PIT
Warszawa, 23.06.2015r.

Różnice kursowe i transakcje walutowe – aspekty podatkowe i bilansowe na rok 2015 - jednodniowe warsztaty praktyczne
Warszawa, 24.06.2015r.

SZKOLENIA WYJAZDOWE !

Letnie warsztaty z MS Excel z elementami VISUAL BASIC
Gdynia, Hotel Nadmorski, 08-10.07.2015r.
Istnieje możliwość uczestnictwa w szkoleniu bez zakwaterowania, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł
Osobom z własnym komputerem przysługuje zniżka 100 zł

Letni przegląd podatkowy 2015 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Sopot, Villa Baltica, 15-17.07.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 950 zł

Letnie warsztaty rozliczania płac i zasiłków - urlopy, inne nieobecności, potrącenia komornicze i korekty na liście płac
Sopot, Villa Baltica, 15-17.07.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 950 zł

Restrukturyzacja grup kapitałowych – wybrane aspekty prawne, podatkowe i bilansowe
Sopot, Villa Baltica, 15-17.07.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 950 zł

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.
Cena specjalna 4799 zł + VAT, cena obowiązuje do 10 czerwca 2015

Letnie warsztaty międzynarodowe planowanie podatkowe na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.
Cena specjalna 4799 zł + VAT, cena obowiązuje do 10 czerwca 2015

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych
Zakopane, Hotel Litwor, 17-19.08.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

KAMERALNY KURS COACHINGU - Coaching STARTUP - Żyrardów pod Warszawą - 11-14 czerwca

Zapraszamy na kolejną edycję czterodniowego, intensywnego, warsztatu CoachingStartUp - będącego pierwszym etapem stawania się profesjonalnym i wyjątkowym Coachem. CoachingStartUp to pierwsze dwa moduły profesjonalnego i wesołego Studium Coacha Life.

W kameralnych wnętrzach Starej Przędzalni w Żyrardowie zajmiemy się postawą i relacją coachingową. W dniach 11-14 czerwca (od czwartku do niedzieli) będziemy kształtować nastawienie oraz zdobędziemy podstawowe umiejętności Coacha.

Nauczysz się :
* budować autonomię i komfort rozmówcy
* dopasowywać
* obserwować
* słuchać
* pytać
* komunikować
* stosować meta-pozycję,
* prowadzić klienta przez perspektywę czasową i przestrzenną
* używać metafory słownej i rysunkowej
* prowadzić sesję wg scenariusza
* pracować z celem

Pracujemy w bezpiecznej, profesjonalnej atmosferze pod uważnym i przyjaznym okiem dwójki doświadczonych coachów/trenerów. Będziemy na luzie, uśmiechnięci, pewnie lekko opaleni.

Będą filmy, rozmowy, doświadczenia z naszej pracy i życia. Mamy nadzieję, że Ty również podzielisz ciekawą historią.

Po warsztacie możesz kontynuować naukę podczas kolejnych modułów Studium Coacha Life. Możesz też włączyć zdobytą wiedzę do swojego życia i obserwować jak rzeczywistość dostosowuje się do Ciebie.

Informacje organizacyjne
Miejsce: Aparthotel Stara Przędzalnia, Żyrardów
Termin: 11-14 czerwca 2015
Cena podstawowa: 2950 zł brutto
Link do zapisów: GWPS.PL

PROMOCJA
Do końca maja obowiązuje zniżka
20% rabatu dla firm
40% rabatu dla osób samodzielnie finansujących kurs
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Wystąpienia publiczne szkolenie

Cele szkolenia:
Uczestnicy podczas szkolenia:
► Rozwiną umiejętność postępowania w trudnych sytuacjach
► Dowiedzą się, jak wzmocnić wyrazistość przekazu
► Rozwiną umiejętność dostosowania przekazu do typu odbiorców
► Dowiedzą się jak zaangażować uczestników

28-29.05.2015 -1290zł + VAT - Warszawa Termin Gwarantowany

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Aneta R.

Aneta R. Trener i audytor
RODO, prawa pracy i
rachunkowości,
IOD...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.05.15 o godzinie 13:04

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jak w temacie. Wiem, ze to stara sprawa, ale czy był ktos na konferencji organizowanej przez Lumesse? Jakie wrażenia? Coś straciłam?

http://go.lumesse.com/go/summit2014/warszawa-september/ Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 21.05.2015 o godzinie 22:49 z tematu "czy byl ktos na konferencji Lumesse?"

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu , której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING.

Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Prowadzimy szkolenia m.in. z zakresu:


Obrazek


SPRZEDAŻY

1. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie bezpośrednim
4. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
5. Asertywność i stres w sprzedaży bezpośredniej
6. Wywierania wpływu na Konsumenta
7. Efektywność osobista w organizacji
8. Lingwistyka w sprzedaży
9. Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2B
10.Zarządzanie Zespołem Handlowców
11.Negocjacje handlowe
12.Zarządzanie relacjami
13.Perswazja handlowa
14.Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2C

CALL CENTER

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Skuteczne finalizowanie sprzedaży telefonicznej
3. Nowoczesne techniki sprzedaży pośredniej
4. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie telefonicznym
5. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
6. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
7. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
8. Monitoring i Re-trening w Call Center
9. Motywowanie pracowników Help Desk
10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center
11.Fluktuacja i Rotacja w Call Center
12.Standardy szkoleniowe w Call/Contact Center
13.Wykorzystanie NLP w Telemarketingu
14.Techniki dosprzedaży czyli Cross-selling oraz up-selling

ROZWOJU MANAGERA

1. Art – Coaching czyli rozwój osobisty przez sztukę
2. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
3. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
4. Coaching i monitoring w Call/Contact Center
5. Komunikacja interpersonalna i Public Relations
6. Personal Branding
7. Budowanie wizerunku lidera
8. Zachowania asertywne w miejscu pracy
9. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem
10. Zarządzanie zmianą w organizacji
11. Rozwój kompetencji menadżerskich
12. Komunikacja w pracy menadżera/w biznesie/w zespole
13. Coaching w Zarządzaniu
14. Rozpoznawanie manipulacji w biznesie
15. Coaching Biznesowy
16. Coaching w Call Center
17. Autoprezentacja i autopromocja
18. Savoir vivre i dress code w biznesie
19. Współpraca z klientem VIP
20. Sztuka skutecznej negocjacji w biznesie
21. Twórcze rozwiązywanie problemów/ konfliktów w organizacji
22. Rozwijanie kompetencji managerskich - Przywództwo
23. Trudne rozmowy z pracownikami
24. Rozwijanie i motywowane pracowników/ zespołów pracowniczych
25. Budowanie i realizacja indywidualnych ścieżek rozwoju dla organizacji
26. Podnoszenie efektywności (zarządzanie w czasie i przestrzeni, zarządzanie przez cele, zarządzanie sytuacyjne)
27. Skuteczne zapobieganie wypaleniu zawodowemu w organizacji
28. Life-Coaching
29. Executive Coaching
30. Sesje AC, DC, 360/180, ocena okresowa

WINDYKACYJNE

1. Efektywna windykacja przez telefon
2. Windykacja bezpośrednia
3. Negocjacje i mediacje w windykacji
4. Prawne aspekty windykacji należności
5. Windykacja dla Handlowców
6. Windykacja należności a Zabezpieczenie wierzytelności
7. Nowoczesne techniki windykacji terenowej
8. Profesjonalny windykator terenowy
9. Telewindykator a aspekty prawne
10.Monitoring należności

PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

1. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
2. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
3. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
4. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
5. Profesjonalna Obsługa Klienta
6. Telefoniczna Obsługi Klienta – inbound
7. Strategiczna Obsługa Klienta
8. Reklamacje i Obsługa trudnego Klienta
9. Telefonicznie Badanie CATI
10. Profesjonalna korespondencja e-mail

TRENER CALL CENTER

1. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
2. Train the Trainers
3. Trener Call Center – Metody szkoleniowe
4. Trener Call Center – Projektowanie programu szkoleniowego
5. Trener Call Center – Efektywna analiza potrzeb szkoleniowych
6. Trener Call Center - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową
7. Sytuacje trudne, konfliktowe w pracy Trenera podczas szkolenia
8. Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych i pomocy wizualnych, multimedialnych
9. Planowanie i konstruowanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych w organizacji
10.Techniki prezentacyjne w pracy Trenera

PRAWO

1. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2. Prawo pracy wraz ze zmianami - aktualny stan prawny 2014 r.
3. Prawo pracy w praktyce wraz z kompletem wniosków, oświadczeń
4. Prawo pracy w MŚP
5. Kodeks pracy po nowelizacji
6. Prawo pracy dla Kadry Zarządzającej
7. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych
8. Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej
9. Ochrona danych na stanowiskach kadrowo - płacowych
10. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych w bankowości

MARKETING

1. Social Media
2. E - marketing
3. E-commerce
4. Zarządzanie marką
5. Zarządzanie produktem
6. Psychologia reklamy
7. Marketing ROI
8. Skuteczne strategie marketingowe w praktyce
9. Controlling marketingowy
10.Strategia Marketingowa

PSYCHOLOGIA PRACY
1. Dobre praktyki redukcji zatrudnienia
2. Dyskryminacja i mobbing - minimalizowanie ryzyka odpowiedzialności pracodawcy
3. Eliminowanie zagrożeń psychospołecznych – obowiązki pracodawcy
4. Inwestowanie w rozwój pracowników
5. Jak szacować i pomnażać kapitał intelektualny firmy
6. Ludzki aspekt zmian organizacyjnych
7. Ochrona danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy
8. Ochrona wizerunku pracodawcy w Internecie
9. Odpowiedzialność menedżerów za relacje w miejscu pracy
10.Optymalizacja zatrudnienia w czasie recesji
11.Outplacement - łagodzenie skutków zwolnień
12.Mobbing - rozpoznawanie i przeciwdziałanie
13.Motywacja i komunikacja w czasie restrukturyzacji zatrudnienia
14.Motywowanie pracowników w czasie koniunktury i dekoniunktury
15.Nowoczesne systemy ocen pracowniczych
16.Płeć a styl zarządzania
17.Psychologia konfliktu dla menedżerów
18.Psychologiczne aspekty negocjacji handlowych
19.Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu w środowisku pracy
20.Przeciwdziałanie nieuczciwym i nieetycznym zachowaniom pracowników
21.Skuteczna rekrutacja dla menedżerów zespołów
22.Szkolenia i rozwój zawodowy pracowników
23.Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania
24.Zagrożenia psychospołeczne w środowisku pracy – m.in. stres, wypalenie, pracoholizm
25.Zarządzanie konfliktami pracowniczymi
26.Zarządzanie nowoczesnymi formami organizacji pracy - pracą zdalną, elastyczną i wirtualną
27.Zarządzanie pracownikami z Pokolenia Y
28.Zarządzanie procesem zwolnień grupowych
29.Zarządzanie talentami i strategie rozwoju pracowników
30.Zarządzanie wiedzą w firmie
31.Zmiana i opór wobec zmian
32.Zmiany w prawie pracy

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu szczegółową propozycję wybranego przez Państwa szkolenia, warsztatu, kursu dostosowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Jeżeli interesuje Państwa inny temat szkolenia czy warsztatu prosimy o przesłanie zapytania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Baccata Enterprise sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

oferta@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do bezpłatnego zamieszczania informacji o Państwa szkoleniach prowadzonych w formie webinariów, w serwisie http://webinars.center/

Pozdrawiam,
Tomek
Marcin Korowaj

Marcin Korowaj pedagog, terapeuta,
trener

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Gabinet psychoterapii i rozwoju „Czas na Zmianę”

ZAPRASZA NA WARSZTAT

„Ja i moje emocje czyli jak zrozumieć i okiełznać złość”

Jeśli chcesz:
- zdobyć umiejętności rozumienia własnych emocji

- nauczyć się wyrażać złość aby nie ranić innych

- nauczyć się umiejętności konstruktywnego radzenia sobie z emocjami

- nauczyć się zachowań umożliwiających budowanie komunikacji bez przemocy

13 czerwiec 2015 godzina 9.00 – 17.00 (sobota)

Ul. Nowolipki 19/1

Zapisy i informacje

Tel. 508 111 692 lub 504 550 363

W ramach promocji cena za udział w warsztacie 60 zł

Chcesz zadbać o siebie i swój rozwój?

Zapraszamy

http://marcinterapia.com.pl



Wyślij zaproszenie do