konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Bardzo bardzo mocno zapraszam wszystkie na dwudniowe, otwarte warsztaty wprowadzające do podejścia service design thinking.

Service Design Thinking, to pięcioetapowy proces wspierający tworzenie innowacyjnych produktów i usług.

Podejście to, poprzez swoje narzędzia i metody uczy także rozwiązywania złożonych problemów biznesowych i społecznych, rozwija umiejętność współpracy w interdyscyplinarnych zespołach oraz pobudza kreatywne myślenie i zdolność do poszukiwania niestandardowych rozwiązań.

Poprzez dwudniowy warsztat przybliżamy tę metodę wszystkim, którzy poszukują sposobów na wyróżnienie się na rynku i są w stanie przyjąć najważniejszą zasadę SDT - Działanie, nie gadanie!

Najbliższe warsztaty odbędą się w Lublinie (29-30.10), Warszawie (2-3.12, wspólnie z Essentis Szkolenia) oraz Wrocławiu (5-6.11).

Szczegóły, program oraz warunki udziału dostępne są na stornie http://www.warsztatysd.pl

Do zobaczenia!
Agnieszka B.

Agnieszka B. Psycholog, Trener,
Coach ACC ICF

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Masz wrażenie, że inni ludzie są dla Ciebie niemili?
Przyszłość widzisz w czarnych kolorach?
W sytuacjach porażki łatwo się załamujesz i tracisz ochotę do dalszego działania?
Często rozpamiętujesz dawne krzywdy i niepowodzenia?
Masz tendencje do użalania się nad sobą?

Jeśli przynajmniej na część z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco to oznacza, że powinieneś wzmocnić swoją odporność psychiczną.

Zapraszam Cię na warsztat psychologiczny dotyczący wzmacniania własnej odporności psychicznej. Warsztat odbędzie się w Krakowie w sobotę 27 września br. w godzinach 10.00-15.30.

Szczegółowe informacje znajdziesz pod linkiem:
http://gabinet-psychoterapeutyczny.com.pl/warszataty-w...
Aleksandra Mackiewicz

Aleksandra Mackiewicz Trener, Doradca
zawodowy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zastanawiasz się nad zmianą pracy?
Chcesz, by była to zmiana na lepsze?
Myślisz o tym, jak najlepiej się do tego przygotować?


Weź udział w szkoleniu a zyskasz:
• Odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące zmiany zatrudnienia.
• Wiedzę o najnowszych trendach na rynku pracy.
• Zasoby, które pomogą Ci w przygotowaniu się do zmiany pracy.
• Impuls do pozytywnego działania.

Program szczegółowy:
Czas trwania: 1 dzień (8 godzin)

1. Zmiana- jedyna stała w życiu.
2. Miejsce, w którym jesteś. Miejsce, w którym, chciałbyś/ chciałabyś być.
3. Co mam w gotowości?
4. Strach przed zmianą- jak sobie z nim radzić?
5. Diagnoza etapu gotowości do zmiany.
6. Wypracowanie ścieżki zmiany.
a. Co będzie pierwszym krokiem?
b. Zaplanowanie następnych działań.
7. Lokalny rynek pracy- co się dzieje w mojej branży?
8. Jak przygotować się do zmiany zatrudnienia?
9. Podsumowanie warsztatu.

Ważne informacje:
Miejsce: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, ul. Ostrowskiego 30b, Wrocław, sala 54.
Termin: 4 października 2014, w godzinach od 9:00 do 17:00
Koszt: 150 zł od osoby.
Cena obejmuje uczestnictwo w warsztatach (8 godz.), materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, poczęstunek, konsultacje indywidualne w ciągu miesiąca od uczestnictwa w warsztacie.

Promocja: jeśli zgłosisz się do końca sierpnia 2014 za udział w warsztacie zapłacisz 100 zł!

Zgłosić się możesz wypełniając kwestionariusz: http://bit.ly/1zuGIUb. Pomoże nam on lepiej przygotować się na Twoje potrzeby.

Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata na konto:
Maciej Mackiewicz
27 1090 2330 0000 0001 0533 9977

W tytule przelewu proszę wpisać: imię, nazwisko „Zmiana pracy”

W razie dodatkowych pytań – zapraszam do kontaktu.

Aleksandra Mackiewicz
a.mackiewicz@gorymozliwosci.pl
tel. 536 430 983
blog.psycholog-mackiewicz.pl

Trenerzy:
Aleksandra Mackiewicz – jestem doradczynią zawodową, szkoleniowcem, trenerką aktywności. Towarzyszyłam już kilkuset osobom w procesie zmiany w obszarze życia zawodowego. Współpracuję z wieloma instytucjami rynku pracy oraz pracodawcami. Osoby pragnące zmiany w obszarze życia zawodowego wspieram z perspektywy doradcy zawodowego oraz rekrutera.
Moje doświadczenie zawodowe obejmuje ponad 600 godzin przeprowadzonych szkoleń oraz 1000 godzin wsparcia indywidualnego. Moim żywiołem jest działanie, mam w sobie nieskończone pokłady ciekawości tego, co jeszcze przede mną.

Maciej Mackiewicz- aktywność zawodową dzielę między pracę psychoterapeutyczną i szkoleniową. Przeszkoliłem już ponad 500 osób i przeprowadziłem blisko 1700 godzin szkoleń. Specjalizuję się w szkoleniach podnoszących kwalifikacje, rozwijających kompetencje, a także specjalistycznych dla poszczególnych grup zawodowych. Szczególnie interesuję się tematyką zmian życiowych i zawodowych, fascynujący jest dla mnie zarówno sam proces zmian, jak i przygotowanie się do niego. Swoimi przemyśleniami dzielę się na blogu, którego tematyka dotyczy budowania dobrostanu psychicznego i poszukiwania rozwiązań. Odpoczywam z dala od zgiełku miasta, w górach, które zmieniają się trochę wolniej. Piszę własne opowiadania i powieści.
Anna Maria M.

Anna Maria M. Asystentka Zarządu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkolenie - Nowoczesne prezentacje i wystąpienia biznesowe - 6-7.11.2014 - Warszawa - prowadzenie Marcin Mańka

W dzisiejszych czasach oprócz umiejętności sprzedaży produktów bardzo ważna jest także umiejętność prezentacji samego siebie. Zapraszamy na dwudniowe Szkolenie Otwarte, pt. "Nowoczesne prezentacje i wystąpienia biznesowe" (6 i 7 listopada 2014), na którym nauczymy Cię jak sprawnie, ciekawie i profesjonalnie przygotować nowoczesną prezentację oraz jak przedstawić ją przed gronem odbiorców. Dzięki naszemu Szkoleniu nauczysz się tworzyć konkretny plan prezentacji, panowania nad emocjami oraz nabierzesz pewności siebie podczas wystąpień publicznych. Na Szkoleniu używamy kamery, dlatego będziesz widział jakie popełniasz błędy, a nasz Trener pomoże Ci je wyeliminować.

Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, budynek AS-BUD, tuż za Rotundą. Bardzo dobry dojazd: Metro - przystanek Centrum; tramwaje: 7, 8, 9, 22, 24, 25, 27, 28, 77; autobusy: 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 501, 519, 522, 525; blisko do Dw. Centralnego i przystanku WKD.

Cena dwudniowego szkolenia z cateringiem kawowym oraz lunchem: 1590 zł netto

Program Szkolenia
Program – czego się nauczysz: rozwiniesz umiejętności związane z wystąpieniami publicznymi, tak aby z powodzeniem wpływać na przekonania słuchaczy oraz skutecznie przekazywać informacje.

1. Chcesz przemawiać do ludzi? Najpierw naucz się z nimi rozmawiać, czyli dialog w prezentacji.
2. Komunikacja to nie tylko słowa – o podziale na poziom werbalny, parajęzykowy i niewerbalny.
3. „Czasami człowiek zmienia zdanie, czasami zdanie zmienia człowieka.” O tym jak mówić ciekawie, płynnie i wyraźnie.
4. Emocje w słowach, czyli o tym, jak elementy paralingwistyczne wpływają na znaczenie tego co mówisz.
5. Powiedz to bez słów, czyli mowa ciała w prezentacjach.
6. Co, jak i kiedy, czyli dobry plan prezentacji.
7. „Jeden obraz jest wart tysiąca słów”, czyli podstawowe zasady tworzenia prezentacji.
8. Jak uatrakcyjnić prezentację?
9. Jak budować kontakt z odbiorcami?
10. Jak panować nad emocjami? Czyli co robić gdy pojawia się trema i stres.
11. Jak wywołać znakomite pierwsze wrażenie?
12. Jak wykorzystywać swój potencjał i wiedzę?

Szkolenie poprowadzi bardzo doświadczony w tej dziedzinie szkoleniowiec – Marcin Mańka – trener, coach, konferansjer. Doświadczenie:
– 12 lat pracy w mediach – prasie, radiu (Radio ZET, Roxy FM, Radiostacja), a przede wszystkim w telewizji (TVP 1, TVP Info, Polsat, TVN)
– prowadzenie wielu prestiżowych eventów (także rangi europejskiej i światowej),
– szkolenia dla największych firm polskich i międzynarodowych,
– organizacja eventów sprzedażowych,
– współtworzenie dwóch najlepiej zarabiających w historii kraju programów call tv (Polsat),
– praca na stanowisku New Business Director,
– praca w pierwszej w Europie agencji marketingu rekomendacji.

Referencje:
– „Pan Marcin Mańka znakomicie wywiązał się z przypisanych mu zadań."
Marta Piwowarska, KLER SA

– „Szkolenie było w pełni merytoryczne i zostało przeprowadzone przy pełnym zaangażowaniu trenera. Jestem pewien, że przyniesie ono wymierne korzyści naszym współpracownikom".
Jan Wernicki
Dyrektor Zarządzający ORIFLAME Poland

– „Współpraca przebiegła w miłej atmosferze. Jesteśmy z niej zadowoleni."
Jadwiga Czartoryska, Prezes Zarządu FUNDACJA ORANGE

– „Mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę z Panem Marcinem Mańką"
Marcin Brzeziński, Zastępca Dyrektora CARITAS POLSKA

Zachęcamy do kontaktu. Odpowiemy na wszystko Państwa pytania: kontakt@goldone.pl http://goldone.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkolenie dla Liderów MLM- Ludzie chcą fajne rzeczy wiedzieć, nauczyć się , ale nie potrafią dotrzeć do źródła kopalni wiedzy która odmieniła by ich Zycie w jakiejś sferze własnego życia o 180 stopni!!!.
Teraz daję Ci możliwość poznania i zastosowania WIEDZY w praktyce!.
MASTERMIND to Program Coachingowy, dla Liderów z branży MLM ale i nie tylko otrzymujesz od nas techniki, które zmienią Twoje nawyki na takie, które będą wprowadzały
pozytywne zmiany w twoim życiu w każdej sferze życia!. Ta wiedze możesz zastosować w przyszłości i moc zarabiać na tym szkoleniu również!!!.
szkolenie online przez skype
-Czy czujesz, że Twoje życie stoi w miejscu, a Ty zamiast się rozwijać, skupiasz się tylko na codziennym pędzie i odnalezieniu siebie na drodze do sukcesu?
-Chcesz budować długotrwałe i wartościowe relacje z klientami?
-Uczestniczysz w kursach i webinarach z zakresu rozwoju osobistego, ale poziom Twojej energii spada zaraz po szkoleniu???
-Jeżeli pragniesz zaprowadzić zmiany w swoim własnym życiu to Szkolenie Master Mind jest dla Ciebie!!!.
-pozbędziesz się mentalnego bagażu, który ściąga Cię w dół i wypracujesz nowe nawyki, które każdego dnia będą poruszały Cię do działania
-zbudujesz obraz umysłu i wykorzystasz moc Twojej podświadomości ,dzięki której będziesz mógł warunkować każde działanie, aby pracowało na Twoją korzyść
-poznasz prawa rządzące wszechświatem i korzyści płynące z ich stosowania
-wzmocnisz pewność siebie i wiarę w Twoje możliwości, które będą zawsze
-prowadziły Cię dokładnie do tego miejsca w Twoim życiu, w którym chcesz się znaleźć
-zauważysz, w jaki sposób stosowanie prostych technik zacznie przekładać się na stan Twojego konta, dzięki czemu osiągniesz wolność, której pragniesz
cena: 2500zl 7 sesji ;)
WIECEJ INFO NA PRIV:
Mail:michal.duras951@gmail.com
Skype:michal.duras9511.

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jolanta Koralska

Jolanta Koralska Student,
Politechnika
Poznańska

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Konferencja dla wszystkich osób działających w branży HR.
"Dokąd zmierza zarządzanie talentami? "
Wystąpią Pani Dagmara Hirsz-Sufin, Dyrektor HR, Eiffage oraz Pan Andrzej Wątrobiński, Dyrektor HR, Fiege , poruszą zagadnienia związane z tematyką zarządzania talentami, m.in:

Jak rozpocząć inicjatywę Talent Management od zera?
Co może dać nam proces oceny pracowniczej w różnych kontekstach biznesu i procesów HR? Jak dostosować proces Zarządzania Talentami, aby sprostać wyzwaniom organizacyjnym?
Jak zapewnić wysoką akceptację kierownictwa liniowego oraz organizacji dla takich inicjatyw oraz stosować rozwiązania efektywnie?
.
Rejestracja w linku poniżej, liczba miejsc ograniczona.

http://go.lumesse.com/go/summit2014/warszawa-september/
Adam J.

Adam J. Entrepreneur,
Businessman,
Visioner

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dowiedz się jak być skutecznym sprzedawcą od jednego z największych autorytetów w dziedzinie sprzedaży.

Brian Tracy podpowie Ci jak odnieść sukces i być TOP SPRZEDAWCĄ!
http://biznesprzykawie.pl/po-pierwsze-sprzedaz-brian-t...

Zostało już niewiele czasu (Wtorek, 7 październik 2014)
i pamiętajmy, że liczba miejsc jest również ograniczona.

Już teraz dokonaj rezerwacji!
Marcin Mańka

Marcin Mańka Trener, Coach,
Konferansjer

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Nowoczesne prezentacje i wystąpienia biznesowe - prowadzenie Marcin Mańka - 6-7.11.2014 - Warszawa

Zapraszamy na dwudniowe Szkolenie Otwarte, pt. "Nowoczesne prezentacje i wystąpienia biznesowe" (6 i 7 listopada 2014), na którym nauczymy Cię jak sprawnie, ciekawie i profesjonalnie przygotować nowoczesną prezentację oraz jak przedstawić ją przed gronem odbiorców. Dzięki naszemu Szkoleniu nauczysz się tworzyć konkretny plan prezentacji, panowania nad emocjami oraz nabierzesz pewności siebie podczas wystąpień publicznych. Na Szkoleniu używamy kamery, dlatego będziesz widział jakie popełniasz błędy, a nasz Trener pomoże Ci je wyeliminować.

Program Szkolenia
Program – czego się nauczysz: rozwiniesz umiejętności związane z wystąpieniami publicznymi, tak aby z powodzeniem wpływać na przekonania słuchaczy oraz skutecznie przekazywać informacje.

1. Chcesz przemawiać do ludzi? Najpierw naucz się z nimi rozmawiać, czyli dialog w prezentacji.
2. Komunikacja to nie tylko słowa – o podziale na poziom werbalny, parajęzykowy i niewerbalny.
3. „Czasami człowiek zmienia zdanie, czasami zdanie zmienia człowieka.” O tym jak mówić ciekawie, płynnie i wyraźnie.
4. Emocje w słowach, czyli o tym, jak elementy paralingwistyczne wpływają na znaczenie tego co mówisz.
5. Powiedz to bez słów, czyli mowa ciała w prezentacjach.
6. Co, jak i kiedy, czyli dobry plan prezentacji.
7. „Jeden obraz jest wart tysiąca słów”, czyli podstawowe zasady tworzenia prezentacji.
8. Jak uatrakcyjnić prezentację?
9. Jak budować kontakt z odbiorcami?
10. Jak panować nad emocjami? Czyli co robić gdy pojawia się trema i stres.
11. Jak wywołać znakomite pierwsze wrażenie?
12. Jak wykorzystywać swój potencjał i wiedzę?

Szkolenie poprowadzi bardzo doświadczony w tej dziedzinie szkoleniowiec – Marcin Mańka – trener, coach, konferansjer. Doświadczenie:
– 12 lat pracy w mediach – prasie, radiu (Radio ZET, Roxy FM, Radiostacja), a przede wszystkim w telewizji (TVP 1, TVP Info, Polsat, TVN)
– prowadzenie wielu prestiżowych eventów (także rangi europejskiej i światowej),
– szkolenia dla największych firm polskich i międzynarodowych,
– organizacja eventów sprzedażowych,
– współtworzenie dwóch najlepiej zarabiających w historii kraju programów call tv (Polsat),
– praca na stanowisku New Business Director,
– praca w pierwszej w Europie agencji marketingu rekomendacji.

Referencje:
– „Pan Marcin Mańka znakomicie wywiązał się z przypisanych mu zadań."
Marta Piwowarska, KLER SA

– „Szkolenie było w pełni merytoryczne i zostało przeprowadzone przy pełnym zaangażowaniu trenera. Jestem pewien, że przyniesie ono wymierne korzyści naszym współpracownikom".
Jan Wernicki
Dyrektor Zarządzający ORIFLAME Poland

– „Współpraca przebiegła w miłej atmosferze. Jesteśmy z niej zadowoleni."
Jadwiga Czartoryska, Prezes Zarządu FUNDACJA ORANGE

– „Mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę z Panem Marcinem Mańką"
Marcin Brzeziński, Zastępca Dyrektora CARITAS POLSKA

Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, budynek AS-BUD, tuż za Rotundą. Bardzo dobry dojazd: Metro - przystanek Centrum; tramwaje: 7, 8, 9, 22, 24, 25, 27, 28, 77; autobusy: 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 501, 519, 522, 525; blisko do Dw. Centralnego i przystanku WKD.

Cena dwudniowego szkolenia z cateringiem kawowym oraz lunchem: 1590 zł netto

Zachęcamy do kontaktu. Odpowiemy na wszystko Państwa pytania: kontakt@goldone.pl http://goldone.pl
Tel. 721688283Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.09.14 o godzinie 11:54
Marcin Oziębły

Marcin Oziębły Pomagam ludziom
pracować razem.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszam Cię na Survival EmocjonalnyŸ- intensywny trening umiejętności świadomego wykorzystania emocji w życiu.

Warsztat oparty na koncepcji Inteligencji Emocjonalnej J.Mayera i P. Saloweya kształci zdolność do traktowania emocji jak informacji. Koncentruje się na rozwoju czterech kluczowych umiejętności IE: rozpoznawaniu, używaniu, rozumieniu i zarządzaniu emocjami.

Survival EmocjonalnyŸ jest warsztatem praktycznym. Doświadczysz emocji, współpracując z innymi ludźmi podczas angażujących ruchowo, intelektualnie i emocjonalnie zadań. Zadania są odzwierciedleniem sytuacji z życia codziennego, w którym konieczne jest kontaktowanie się i współpraca z innymi.
W trakcie szkolenia wcielisz się w przynajmniej dwie role: decydenta, lidera i osoby, której działania są zależne od decyzji innych. Analiza sytuacji, które mają miejsce w trakcie zadań, pozwala odnaleźć rozwiązania podnoszące Twoją Inteligencję Emocjonalną.

Survival Emocjonalny to działanie i emocje w działaniu, teoria jest ilustracją do rzeczywistości i inspiracją do odkrywania swojego emocjonalnego potencjału.
Survival EmocjonalnyŸ dostarcza aktualnej wiedzy dotyczącej emocji i procesów emocjonalnych.
Twoje uczestnictwo w Survivalu EmocjonalnymŸ to czas poświęcony Twoim emocjom.

Korzyści Dla ciebie:

Pracując ze swoimi emocjami zwiększysz komfort i skuteczność komunikacji z innymi.
Radykalnie zmniejszysz poziom stresu.
Zabezpieczysz się przed pułapkami emocjonalnymi.
Podniesiesz swój komfort i efektywność pracy w zespole.

Termin 2 dniowego warsztatu: 11-12.10.2014r
Koszt dwudniowego warsztatu: 290 pln brutto. Wystawiamy fakturę Vat.
Zapisy na termin 11-12.10.2014r są przyjmowane do 6.10.2014r. Formularz na stronie http://4event.pl
Potwierdzeniem chęci udziału w warsztacie jest przesłanie na nr konta:
36 1140 2004 0000 3102 3360 8355 kwoty 290 zł.
W tytule przelewu prosimy dodać: “Oplata za Survival Emocjonalny data 11-12.10.2014”
W cenie udział w dwudniowych warsztatach w grupie max 15 osobowej, lunch i przerwy kawowe.
Miejsce:
Warszawa
Restauracja Cafe Zeppelin
Adres: ul. Kaliskiego 57

Zapraszam do kontaktu:
tel:606765663
marcin.oziebly@4event.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w SZKOLENIU OTWARTYM o charakterze warsztatowym, realizowanym przez firmę szkoleniowo-doradczą Baccata Enterprise:

„Profesjonalna Obsługa Klienta”

Czas trwania szkolenia

2 dni – po 8 godzin, Warszawa

Termin szkolenia:

02-03.10.2014

Uczestnicy:

Specjaliści ds. Obsługi Klienta, Doradcy Klienta, Sprzedawcy

Metodyka prowadzenia szkolenia:

1. Interaktywny warsztat z cuse study
2. Ćwiczenia
3. Dyskusje moderowane
4. Feedback trenera
5. Odgrywanie ról
6. Interaktywne mini-wykłady
7. Gry i zabawy szkoleniowe

W programie m.in.

1. ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
Wizerunek obsługi Klienta
Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
Srebrna, Złota, i Platynowa zasada obsługi Klienta
Obecne „problemy” wynikające z kontaktów z Klientem
Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta

2. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Aktywne słuchanie Klienta
Skuteczne mówienie

3. KSZTAŁTOWANIE I BUDOWANIE WIZERUNKU SPRZEDAWCY
Budowanie Pierwszego Pozytywnego Wrażenia - PPW
Tworzenie długotrwałych relacji

4. ANALIZA POTRZEB KLIENTA
Typologia klientów
Sposoby weryfikacji oczekiwań
Język korzyści
Metody wywierania wpływu

5. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM
Komunikacja niewerbalna i werbalna w kontakcie bezpośrednim
Jakie znaczenie ma rozpoczęcie rozmowy, efekt pierwszego wrażenia
Techniki aktywnego słuchania ułatwiające obsługę trudnego klienta
Dresscode

6. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Głos – podstawowe narzędzie i umiejętność jego wykorzystywania
Schemat EFEKTYWNEJ rozmowy telefonicznej
Standardy rozpoczynania i kończenia rozmowy
Przełączanie i przekazywanie rozmów
Zawieszanie w stan oczekiwania „mute”
Przyjmowanie wiadomości i odpowiedzialność za nią
Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja

7. PROFESJONALNA KORESPONDENCJA E-MAIL

8. TWORZENIE I WPROWADZANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA

9. BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM

W ramach szkolenia otrzymają Państwo:

• Materiały szkoleniowe wraz z praktycznymi wskazówkami
• Dyplomy uczestnictwa.
• Konsultacje w trakcie i po szkoleniu
• Catering i przerwy kawowe w trakcie szkolenia
• Gwarancję doświadczonego Trenera - praktyka

Szkolenie jest skierowane do firm i osób, które na co dzień zajmują się Obsługą Klienta.

Cena za szkolenie:

Cena za uczestnictwo w 2 dniowym szkoleniu to zaledwie 650 zł netto za dzień szkoleniowy

Więcej szczegółów: krystian@institute-training.pl

Baccata Enterprise sp. z o.o.

Training & Coaching & Consulting

http://www.institute-training.pl
Piotr M Ł.

Piotr M Ł. psycholog,
interwent/coach
kryzysowy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na jedyne w Polsce szkolenie „Coaching Kryzysowy”
(akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychotraumatologiczne)

Już w październiku i listopadzie zapraszamy na kolejne (ostatnie w tym roku) szkolenie „Coaching Kryzysowy” w Warszawie i Wrocławiu akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychotraumatologiczne.

Jak zawsze przygotowaliśmy po 5 promocyjnych miejsc - do 25 września można uzyskać 50% zniżkę .

„Coaching kryzysowy” to pierwsze szkolenie w Polsce, dzięki któremu można zdobyć kwalifikacje i certyfikat w jednej z najbardziej poszukiwanych i lukratywnych specjalizacji na rynku.

Po szkoleniu będziesz miał lub miała możliwość uzyskania dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu i / lub uzyskania certyfikatu coacha kryzysowego (akredytowanego przez Polskie Towarzystwo Psychotraumatologiczne).

Dzisiejsze czasy sprawiają, iż do coachów coraz częściej zgłaszają się osoby będące w stanie kryzysu emocjonalnego.

Niestety, zdecydowana większość coachów (w tym także psychologów) nie jest przygotowana do pracy z takim klientem, traktując go jak typowego klienta gotowego do wejścia w proces coachingu.

Powoduje to nie tylko brak postępów w pracy, ale często zniechęcenie klientów wynikające z braku oczekiwanych rezultatów lub nawet pogorszenia stanu.

Tymczasem, klient w stanie kryzysu emocjonalnego wymaga specyficznego podejścia i choćby podstawowej specjalistycznej wiedzy.

Szkolenie „Coaching kryzysowy” (Crisis Coaching Essentials) jest odpowiedzią na tą właśnie potrzebę.

Dlaczego jeszcze warto wziąć udział w tym szkoleniu?
Przede wszystkim dlatego, że specjalizacja "coaching kryzysowy" jest jedną z najbardziej elitarnych i poszukiwanych specjalizacji na rynku, dającą bardzo silną przewagę konkurencyjną. Pozwala to na zdecydowanie szybszy rozwój kariery i / lub własnego biznesu coachingowego.
Monika Styczyńska

Monika Styczyńska Hostessa, Agmar

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,
chciałabym zainteresować Państwa szkoleniem "Zostań mistrzem sprzedaży!" na poziomie: Praktyk.
Szkolenie to odbywa się na dwóch poziomach: Praktyk i Master.
Rozkład zajęć:
1 dzień : start od 11.00 i planowo do 19.00, ale może się przedłużyć (często się przedłuża..)
2 dzień : start od 9.30 i planowo do 17.30..
4 przerwy w ciągu dnia: 3 kawowe (ciastka, owoce, napoje, przekąski...) oraz jedna obiadowa.
Po ostatnim szkoleniu zostały mi dwie karty rabatowe,
zapraszam do kontaktu, jeżeli są Państwo zainteresowani.
2 dni szkolenie na poziomie Praktyk -> średnio - zaawansowanym.
Dlaczego jest to oferta Last Minute? Ponieważ szkolenie odbędzie się już w najbliższy piątek-sobotę,
tj. 26-27 września w Hotelu Roko mieszczącym się na terenie Warszawy.
Zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną, w celu zabukowania sobie biletu.
Zostały już tylko 2 miejsca, także kto pierwszy ten lepszy. ;)
kontakt: monikastyczynska@gmail.com
zajawka: https://www.youtube.com/watch?v=KYTRTBqudf0Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.09.14 o godzinie 12:28

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie!

Zapraszamy na spotkanie z DARRENEM WEEKSEM - najważniejszym doradcą ROBERTA KIYOSAKIEGO!


Obrazek


Multimilioner, niezwykły człowiek i wspaniałego ojciec, którego dzieci założyły swoje firmy w wieku 6 i 11 lat!
Darren Weeks w ciągu 4 lat pozyskał pół miliarda dolarów.
Naucz się od eksperta JAK POZYSKIWAĆ KAPITAŁ i budować biznes.

Jego portfel inwestycyjny składa się z:
- ponad 6 000 nieruchomości i setek hektarów ziemi,
- dziesiątków milionów dolarów zainwestowanych w przemyśle energetycznym,
- największego indywidualnego udziału w Port Falmouth – największym na świecie terminalu statków wycieczkowych, obsługującym m.in. Royal Caribbean Cruise Lines.

Gościem specjalnym Darrena Weeksa będzie BOB MOLLE - znany w Ameryce sportowiec, trener i biznesmen. Bob to człowiek o wielkim sercu, świetny mówca motywacyjny z pasją pomagający ludziom osiągać sukcesy w życiu prywatnym i biznesowym.

3-godzinne szkolenie z Darrenem Weeksem
Termin: 3 października 2014
godz. 15:00 - 18:00 lub 18.00-21.00
Miejsce: Warszawa, Hotel Novotel

Rezerwacja biletów na stronie:
http://www.cashflow4good.evenea.pl/
KOD RABATOWY obniżający cenę o 60%: promo44

W cenie wszystkich dostępnych na stronie biletów zawarte jest tłumaczenie na j. polski.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszamy również na 2-DNIOWE SEMINARIUM Z DARRENEM WEEKSEM 6-7 grudnia 2014 r.
Więcej informacji: http://www.darrenweeks.pl/
Michalina Konkel

Michalina Konkel Trener
międzykulturowy,
Konsultant

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na: "Nowa Era Ekspata" - Kongres SIETAR Polska

Międzykulturowość w praktyce - jak współpracować z obcokrajowcami?

Dla: Menadżerów, Trenerów, Konsultantów, Pracowników HR

24-26.10.2014 Warszawa

Więcej info: http://sietarpolskakongres.pl


Obrazek
Andrzej Broda

Andrzej Broda Trener biznesu i
języka angielskiego
- Business English

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

engline Business English Solutions
Szkolenia Językowe i Biznesowe

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Trenerów STOP zaprasza na szkolenie!

W codziennej pracy trenera sytuacje trudne, czy nazywając je wprost: konflikty, są czymś naturalnym. Wynikają one z różnic wartości, postrzegania, czy zrozumienia i pojawiają się na różnym etapie pracy z grupą. Mediatorzy w swojej codziennej pracy korzystają z wiedzy na temat konfliktu oraz całego szeregu narzędzi i technik, które z całą pewnością mogą być przydatne w pracy trenerskiej. Stąd pomysł na ten warsztat, który kierowany jest do osób chcących sprawniej działać w sytuacjach trudnych poprzez poznanie, przećwiczenie i skuteczne stosowanie wybranych technik mediacyjnych w pracy trenerskiej.

Po szkoleniu uczestnicy/uczestniczki:
- będą myśleć strategicznie i konstruktywnie w sytuacjach konfliktowych
- nauczą się jak efektywnie wspierać uczestników szkoleń w rozmowie, dyskusji, czy konflikcie
- będą potrafili korzystać z wybranych technik mediacyjnych
- będą wiedzieć jak i jakie podejmować decyzje oraz w odpowiednim momencie
- będą potrafili spostrzegać emocje jako naturalny element konfliktu oraz korzy-stać z nich jako sprzymierzeńca
wspierającego proces dochodzenia do rozwiązań
- będą znali techniki pozwalające korzystać z emocji zaangażowanych osób i swoich własnych w docieraniu do istoty ważnych spraw
- poszerzą wiedzę o różnych stylach współpracy mediacyjnej i trenerskiej
- otrzymają wskazówki do współpracy w ko-mediacji/ko-trenowaniu
- rozwiną umiejętności budowania informacji zwrotnej

Poza uwspólniającą wiedzą na temat konfliktu poruszone zostaną narzędzia pozwalające na docieranie do potrzeb, czyli stosowanie odpowiednich pytań, pozytywna konotacja i przeformułowania oraz korzystanie z emocji zaangażowanych stron i osób prowadzących. Z racji, że mediacja często prowadzona jest w parach, w warsztacie znajdzie się miejsce na współpracę trenerską i związane z nią wyzwania.

Realizator: Stowarzyszenie Trenerów Organizacji Pozarządowych

Prowadzący: Robert Boch
Termin: 6-7 LISTOPADA 2014, godz. 10.00-18.00

Miejsce: Warszawa, ul. Smolna 16/7

Cena: 300 zł brutto (członkowie i członkinie) 450 zł brutto (osoby spoza STOP)

Zgłoszenia (do 30 października): biuro@stowarzyszeniestop.pl
http://stowarzyszeniestop.pl/uploads/files/szkol/techn...

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Uwaga trenerzy personalni, dietetycy, fizjoterapeuci, masażyści i pozostałe osoby, związane z branżą wellness!

Jeśli chcecie nauczyć się bardziej efektywnie sprzedawać i promować swoje usługi - zapraszam serdecznie na szkolenie Deal Factor Wellness.

Więcej szczegółów pod adresem:
https://www.facebook.com/events/339382399573704/?fref=ts

Szybki kontakt:
725 065 666
biuro@leadersway.pl
Michał Sagowski

Michał Sagowski Regionalny Menedżer
Sprzedaży

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kiedy jest najlepszy czas na rozwój ?
TERAZ ! Ten czas jest teraz ! Zatem nie czekaj dłużej tylko chwytaj swój los w swoje ręce !
Stawaj się tym kim Ty chcesz być a nie tym kim chcą byś był inni.

ARTUR WIKIERA
–trener sprzedaży, mówca motywacyjny, coach oraz autor książki
"ALFAbet motywacji"

wraz ze swoim zespołem ma przyjemność zaprosić Cię na bardzo ważne wydarzenie !

"MISTRZ zwycięskich opowieści" - dwa dni – poziom PRAKTYK
czyli potężna MOC słów i gestów w kontekście wystąpień publicznych.
2 dni, które zmienią naprawdę wiele!

DOBRA historia powinna być prosta, konkretna i zaskakująca, ale przede wszystkim powinna rozpalić emocje :)

Ostatnia edycja w tym roku !
28-29.10.2014 r.

To jest data Twojego wzrostu w biznesie
Data Twojego wzrostu pewności siebie
Data, po której Twoje gesty i sposób wypowiadania się osiągną MOC sprawczą
I wreszcie, to jest data, po której Twoje relacje wzniosą się na wyżyny z wszystkimi, bez wyjątków !

Cena promocyjna za dwa dni to prawdziwa okazja!
570 zł !

Nie może Cię z nami zabraknąć!
Dwa dni pozytywnej energii, nauki, entuzjazmu i ogromnej motywacji !

Sprawdź nas:
http://www.arturwikiera.pl/o-mnie/
http://www.arturwikiera.pl/opinie-klient%C3%B3w/

Podejmij decyzję o swoim rozwoju już dziś !
Nie czekaj !
W sprawie szczegółów szkolenia i w celu rezerwacji oraz kupna biletów kontaktuj się
z Managerem projektu:
Michał Sagowski
Tel. 886 775 203
e-mail: m.sagowski@gmail.com

Czas i miejsce:
28-29.10.2014 r.
Wileńska PARK 51 - biura w Wołominie - BJM Sp. z o.o.
ul. Wileńska 51, 05-200 Wołomin

Zapraszamy Cię serdecznie!
Do zobaczenia na szkoleniu :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.10.14 o godzinie 15:05
Bartosz L.

Bartosz L. Trener biznesu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Poradź sobie z PROKRASTYNACJĄ, czyli nawykowym odkładaniem działania!

Zapraszam na szkolenie do Warszawy 25-26 października 2014 r.

Zapisy i więcej info pod linkiem:

https://nawykiwarszawa.evenea.pl/



Wyślij zaproszenie do