konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Trening Trenerski szkolenie dwudniowe, prowadzone przeze mnie w centrum Warszawy w terminie 10-11/03 cena 1100 PLN Brutto, szkoleniowe last minute.

Szczegółowy program szkolenia wysyłam na maila...
Zapraszam.

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Wszystkim szkoleniowcom i trenerom polecam narzędzie do samodzielnego tworzenia stron internetowych, które pomoże wypromować dowolne szkolenie:
http://szkolenie.landingi.com/

Narzędzie umożliwia m.in. tworzenie stron internetowych bez pomocy grafika i programisty, przeprowadzanie testów A/B oraz zakładki na Facebooku.

Warto założyć konto i przetestować aplikację za darmo przez 14 dni, aby sprawdzić, jak można wykorzystać je do zwiększenia liczby uczestników szkoleń.
Kinga Kowalska (Waligóra)

Kinga Kowalska
(Waligóra)
aktorka, logopeda,
trener emisji głosu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Warszawa, 30 marca 2014.
Poradnia Rozwoju Osobistego „Logos” zaprasza na SZKOLENIE Z EMISJI GŁOSU - aby pogłębić wiedzę, nauczyć się czegoś nowego lub odświeżyć zakurzone umiejętności.

Obrazek

CO? „Głos narzędziem pracy” - szkolenie z emisji głosu z elementami dykcji i techniki mówienia.

GDZIE? Warszawa, ul. Kaden-Bandrowskiego 1 (dogodny dojazd z centrum)

KIEDY? 30.03.2014 (niedziela) w godz. 10.30-14.30.

KOSZT? 120 zł (cena za 4 godziny szkolenia). Przy zgłoszeniach grupowych (od 2 osób) promocyjna cena szkolenia od osoby wynosi 100 zł. Wystawiamy rachunki.

KTO? Poradnia Rozwoju Osobistego „Logos” - osoba prowadząca: Kinga Waligóra (aktorka, logopeda, trener emisji głosu; podczas prowadzonych zajęć łączy doświadczenie sceniczne i logopedyczne, wykorzystując ćwiczenia z techniki mówienia stosowane w szkołach aktorskich).

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA:
•oddech podstawą mówienia - uświadomienie sobie własnego sposobu oddychania,
•źródła prawidłowej emisji głosu - m.in. przepona, podparcie oddechowe,
•regulacja natężenia głosu - nośność komunikatu przed dużym audytorium,
• BHP pracy głosem - profilaktyka chorób zawodowych narządu głosu,
•dykcja i wyrazistość artykulacyjna kompensacją niedyspozycji głosowej,
•pokonywanie stresu i tremy podczas wypowiedzi.
Każdy Uczestnik otrzyma dyplom poświadczający ukończenie szkolenia oraz zestaw ćwiczeń, umożliwiających mu dalszą samodzielną pracę nad własnym oddechem i głosem. Istnieje również możliwość kontynuowania zajęć podczas indywidualnych spotkań.

ZGŁOSZENIA? do 26.03.2014 - o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń (warsztaty w kameralnej, maksymalnie 10-osobowej grupie).

Serdecznie zapraszamy,
Poradnia Rozwoju Osobistego „Logos”
Kinga Waligóra
KONTAKT, PYTANIA, ZGŁOSZENIA:
tel. 534 535 000
kingawaligora@wp.pl
https://www.facebook.com/PoradniaRozwojuOsobistego

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo,
W imieniu http://worklifeenergy.pl/ chciałabym pańswa serdecznie zaprosić na szkolenie otwarte w dniach 11-13 kwiecień w obszarze zarządzania energią

W Work Life Energy badamy, testujemy i aplikujemy najnowsze metody efektywności energetycznej osób i organizacji.
Pokazujemy jak dzięki prostym i naukowo opracowanym metodom zarządzać efektywnie swoją energią oraz energią organizacji, zwiększając w konsekwencji jakość pracy i jakość życia.
Proponujemy unikatowy na polskim rynku program treningów, warsztatów i coachingów usprawniających zarządzanie energią psychofizyczną personelu, których celem jest podniesienie efektywności działania osób i firm.

Koszt szkolenia otwartego: 1800zł za 3 dni (z wszystkim)

Informację o WORK LIFE ENERGY znajdą państwo na stronie internetowej http://worklifeenergy.pl/

W razie pytań proszę o wiadomość prywatną

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Cześć!

5 kwietnia w Krakowie organizujemy warsztat m.in dla menedżerów, osób zarządzających zespołami i pracujących z ludźmi.

Insights Discovery to model, który opisuje indywidualne typy funkcjonowania człowieka. Każdy człowiek działa inaczej, a lepsze zrozumienie tych różnic pozwala osiągać lepsze wyniki. Dzięki warsztatom dowiesz się jak efektywnie organizować pracę wykorzystując naturalny potencjał każdego pracownika.

Więcej informacji na http://www.akademiaip.pl/#!zobacz-co-z-ciebie-za-typ/c4ra

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Social Media Academy to cykl otwartych szkoleń z zakresu social media, którego organizatorem jest Agencja Social Media London Style – Oficjalny Partner LinkedIn EMEA Talent Solutions. Do tej pory w Social Media Academy wzięły udział m.in. takie firmy jak: Citibank Handlowy, UBS, Aon Hewitt, CBRE, Glaxosmitkline, Antal International i wiele innych,

W ramach Social Media Academy odbywają się następujące szkolenia:

- Linkedin Workshop

- Employer Branding w Social Media

- Social Media w rekrutacji i human resources

- Social Media w marketingu i sprzedaży

Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu zgłoś swój udział na http://smacademy.pl
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program warsztatu:
• Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Termin: 10-11 maja 2014

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm
Agnieszka B.

Agnieszka B. Psycholog, Trener,
Coach ACC ICF

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kolejna edycja szkolenia „Zostań Coachem Rodzicielskim II – Metody i Narzędzia Pracy z Rodzicami” odbędzie się w Krakowie już 29 marca 2014 r.

Serdecznie zapraszam wszystkie osoby pracujące z rodzicami i rodzinami, chcące wzbogacić swój repertuar metod i narzędzi pracy, a także wymienić się doświadczeniem z innymi profesjonalistami.

Szczegółowa oferta znajduje się pod linkiem:
http://www.labpsych.pl/OFERTA_ZostanCoachemRodzicielsk...

Zapisy zbierane są tylko do 21 marca!Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.03.14 o godzinie 13:06

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Akademia Trenerów Biznesu Trainer's Essential Skills

Jeśli pracujesz lub planujesz pracować: w obszarze HR, Szkoleń, Rozwoju bądź jako trener wewnętrzny, produktowy czy Manager...
Jeśli zależy Ci na profesjonalnym przygotowaniu, pozwalającym na efektywną pracę z każdą grupą odbiorców...
Jeśli chcesz usystematyzować swoją wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia szkoleń dla biznesu...

Zapraszamy Cię na Akademię Trenerów Biznesu Trainer's Essential Skills.

Akademia Trenerów Biznesu Trainer's Essential Skills to intensywna praca warsztatowa metodami interaktywnymi. Rozpoczyna się 4-dniowym treningiem interpersonalnym, a dni programu szkoleniowego realizowane są w formie weekendowych zjazdów, które umożliwiają zdobycie następujących kompetencji: od analizy i diagnozy potrzeb szkoleniowych, poprzez projektowanie scenariusza szkolenia i jego realizację do umiejętności ewaluacji efektów szkoleniowych. A wszystko to pod okiem doświadczonych profesjonalistów!

JAKO JEDYNA AKADEMIA TRENERSKA, TES ZOSTAŁA NAGRODZONA PRZEZ KRAJOWE RAMY KWALIFIKACJI ZA RZECZYWISTE I MIERZALNE EFEKTY KSZTAŁCENIA.

Miejsce:
Warszawa

Termin:
3 kwietnia 2014 - rozpoczęcie
28 czerwca 2014 - zakończenie

Cena regularna szkolenia 4 374 zł netto 23% VAT
Cena do 3 marca 2014 roku:3 975 zł netto 23%


Kontakt:

Marta Powroźnik
tel. 48 (22) 201 93 56

kom: 48 660 096 055
e-mail: marta.powroznik@gamma.edu.pl
http://akademia-trenerow.projektgamma.pl/
http://www.projektgamma.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.03.14 o godzinie 15:18
Anna Stuka

Anna Stuka Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Trwa rekrutacja na jubileuszową X edycję Letnich Praktyk Badawczych.

Letnie Praktyki Badawcze to wakacyjne interdyscyplinarne warsztaty dla studentów i doktorantów, których celem jest wykorzystanie matematycznego sposobu myślenia do rozwiązywania rzeczywistych problemów biznesowych.

Zapewniamy pracę w interdyscyplinarnych grupach projektowych. Dodatkowo podczas praktyk organizowane są wykłady i szkolenia ze sposobów prezentacji, odpowiedniego tworzenia dokumentacji oraz wiele innych.

Z uczestnikami swoją wiedzą dzielą się specjaliści powiązani ze światem nauki i biznesu.

Pierwszy termin składania aplikacji upływa już 31.03.2014.

Więcej informacji dostępnych na stronie: http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/
Patryk Jakubiak

Patryk Jakubiak młodszy specjalista
/ wdrożeniowiec,
Narodowy Fundusz
Zdr...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Cześć!

Jeżeli szukacie zajęcia na nadchodzący weekend, jesteście z okolic Krakowa i chcielibyście się dowiedzieć o tym jak powinna wyglądać "zdrowa komunikacja" - wpadajcie na szkolenie, które odbędzie się 23.03.2014r.
Dla uczestników tej grupy szkolenie 20% taniej oraz egzotyczna herbata w prezencie

Informacje o szkoleniu:
http://ludziekreatywni.pl/product/3060

W skrócie czego dotyczy szkolenie:
kinestetyka i systemy reprezentacji, moc słów, fundamenty autoprezentacji (z naciskiem na poprawną mowę ciała), sztuka prowadzenia rozmów z ćwiczeniami na emisję głosu

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Anna S.:
Trwa rekrutacja na jubileuszową X edycję Letnich Praktyk Badawczych.

Letnie Praktyki Badawcze to wakacyjne interdyscyplinarne warsztaty dla studentów i doktorantów, których celem jest wykorzystanie matematycznego sposobu myślenia do rozwiązywania rzeczywistych problemów biznesowych.

Zapewniamy pracę w interdyscyplinarnych grupach projektowych. Dodatkowo podczas praktyk organizowane są wykłady i szkolenia ze sposobów prezentacji, odpowiedniego tworzenia dokumentacji oraz wiele innych.

Z uczestnikami swoją wiedzą dzielą się specjaliści powiązani ze światem nauki i biznesu.

Pierwszy termin składania aplikacji upływa już 31.03.2014.

Więcej informacji dostępnych na stronie: http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/

Polecam, super doświadczenie ciekawi ludzie! Pomogło mi również w rozwoju mojej kariery zawodowej!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu

-Specjalizujemy się w organizowaniu szkoleń zamkniętych z Technik Sprzedaży i ze Skutecznego Telemarketingu
-Szkolenia organizujemy w dowolnym miejscu, dogodnym dla klienta
-Dokładny program szkolenia dostosowujemy do zapotrzebowania klienta
- Gwarantujemy nowoczesne metody prowadzenia zajęć- szkolenie prowadzone jest przez dwóch trenerów

Zapraszamy na naszą stronę: http://odksimp.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ŁAP OKAZJĘ - WYŁĄCZNIE W PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY!
TYLKO 21 MARCA
KURS COACHING W BIZNESIE® AŻ1000 ZŁOTYCH TANIEJ!


Firma PERŁA Szkolenia i Coaching - http://perla.edu.pl
z a p r a s z a:

COACHING W BIZNESIE®
otwarte szkolenia, które już po raz ósmy odbędą się w Krakowie
Rozpoczęcie zajęć: 28-30 marca 2014

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

DODATKOWO - BEZPŁATNA SESJA COACHINGOWA!

Siedmiomiesięczny kurs, rozwijający 11 kompetencji coachingowych
Jedyny kurs w Polsce, uczący prowadzenia sesji przez Skype’a
Gwarantujemy klienta do pracy coachingowej
Międzynarodowy Certyfikat Transforming Communication™
Możliwość wykonania akredytacji międzynarodowej ACC ICF

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy oraz umiejętności w zakresie projektowania oraz prowadzenia sesji coachingowych, zgodnie z najwyższymi i ogólnoświatowymi standardami wykonywania zawodu coacha.

Po ukończeniu kursu, uczestnicy:
- potrafią w sposób biegły praktycznie wykorzystać zdobyte umiejętności coachingowe
- uzyskują technologię prowadzenia cyklu coachingowego, z uwzględnieniem procedur w środowisku biznesowym
- są w pełni przygotowani do międzynarodowej akredytacji ICF metodą portfolio na poziomie ACC

PROGRAM:
Moduł 1. 28-30 MARCA - Organizacja procesu coachingowego
Moduł 2. 26-27 KWIETNIA - Podstawowe umiejętności coacha
Moduł 3. 16-18 MAJA - Transforming Communication™
Moduł 4. 14-15 CZERWCA - Praca z wartościami i przekonaniami klienta
Moduł 5. 12-13 LIPCA - Podstawowe techniki stosowane w coachingu
Moduł 6. 5-7 WRZEŚNIA - Rozwijanie praktycznych umiejętności coacha; egzamin pisemny
Moduł 7. 4-5 PAŹDZIERNIKA - Follow-up; egzamin praktyczny
Sesje mentorskie, uwzględniane indywidualnie z uczestnikami

To kurs dla tych, którzy chcą lepiej zarządzać swoim zespołem, być inspiratorem, wspierać innych w rozwoju osobistym lub zawodowym, zdobyć nowy zawód.

Szczegółowe informacje:
strona www: http://perla.edu.pl/KURS_Coaching_w_Biznesie.html
e-mail:szkolenia@perla.edu.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie rozwija szereg umiejętności u asystentem/sekretarek, które zagwarantuję profesjonalne zarządzanie biurem/sekretariatem.

GRUPA DOCELOWA:
• Pracownicy sekretariatu bądź recepcji
• Asystenci i asystentki

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI / KOMPETENCJE:
• Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
• Efektywna organizacja pracy sekretariatu
• Profesjonalne przyjęcie gości/klientów/partnerów
• Radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
• Stosowania zasad savoir-vivre

Miejsce:
Warszawa

Termin:
27-28 marca 2014

Cena szkolenia 1200zł netto 23% VAT

Kontakt:

Marta Powroźnik
tel. 48 (22) 201 93 56

kom: 48 660 096 055
e-mail: marta.powroznik@gamma.edu.pl
http://www.rozwojosobisty.projektgamma.pl/szkolenia/pr...
http://www.projektgamma.pl/

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ASERTYWNA KOMUNIKACJA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
Szkolenie pozwoli Ci wypracować własne asertywne sposoby zachowania się w trudnych sytuacjach. Poznasz również mechanizmy powstawania konfliktów oraz dowiesz się, jak je rozwiązywać by budować pozytywne relacje w życiu zawodowym i prywatnym.

GRUPA DOCELOWA:
• Kadra kierownicza
• Pracownicy obsługi Klienta
• Pracownicy sił sprzedaży
• Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:
• Autodiagnoza własnej asertywności
• Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego
• Definiowanie praw własnych w relacji z innymi
• Umiejętność asertywnej odmowy oraz prośby
• Asertywne reagowanie na krytykę
• Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej
• Rozpoznawanie spirali konfliktu
• Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych
• Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny

Miejsce:
Warszawa

Termin:
1-2 kwietnia 2014

Cena szkolenia 1200zł netto 23% VAT

Kontakt:
Marta Powroźnik Project Manager
tel. 48 (22) 201 93 56
Kom: 48 660 096 055
fax: (22) 266 08 51
e-mail: marta.powroznik@projektgamma.pl
http://www.rozwojosobisty.projektgamma.pl/szkolenia/as...
http://www.projektgamma.pl/
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

A ja zapraszam nie do szkoleń i nie do coachingu, ale do indywidualnego programu rozwoju dla doświadczonych menedżerów, którzy już mają dość szkoleń i coachingów.

RPW - Rozwój Przez Wyzwania:

Prezentacja: http://www.iakg.pl/images/rozwoj_menedzerow_70_20_10.pdf

oraz artykuł z Vademecum Pracodawcy 2014:

http://www.iakg.pl/images/stories/iakg_badania_rozwoj_...

pozdrawiam i zainteresowanych zapraszam do indywidualnego kontaktu
(dane kontaktowe do mnie znajdują się w prezentacji).

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ŁAP OKAZJĘ - WYŁĄCZNIE W PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY
TYLKO 21 MARCA
KURS TRANSFORMING COMMUNICATION™ - ZA POŁOWĘ CENY!


Firma PERŁA Szkolenia i Coaching - http://perla.edu.pl
z a p r a s z a:
4-dniowe warsztaty o rozwiązywaniu konfliktów drogą pokojową -
- nowatorskie podejście
- diagnozowanie rodzajów konfliktów
- techniki rozwiązywania sporów

POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO PRZYJŚĆ:
- udoskonalisz umiejętności skutecznej komunikacji, opartej na współpracy i porozumieniu
- zgłębisz techniki prowadzenia rozmowy bez stosowania gróźb i kar
- dowiesz się, jak rozróżnić konflikt potrzeb i konflikt wartości
- nauczysz się, jak osiągać porozumienie, gdzie dwie strony zyskują (wygrana - wygrana)
- otrzymasz międzynarodowy certyfikat
- poznasz innowacyjne narzędzia komunikacyjne:
technika 3xP Początek Prowadzenia Partnerstwa
NATO - metoda odkrywania intencji rozmówcy

DODATKOWO - BEZPŁATNA SESJA COACHINGOWA!

Szczegółowe informacje:
www: http://www.perla.edu.pl/Transforming_Communication_kre...
e-mail: szkolenia@perla.edu.pl



Wyślij zaproszenie do