konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

WARSZAWA - gabinet oraz sala warsztatowa do wynajęcia - RÓWNIEŻ NA POJEDYNCZE GODZINY

Sala do wynajęcia na szkolenia, warsztaty oraz gabinet na sesje indywidualne.
Możliwość wynajmu na wybrane dni lub godziny.

Gabinet i sala wyposażone są w wygodne fotele (sala dla grupy max 15 osób). Wnęka kuchenna, łazienka.

Atrakcyjna lokalizacja.

Atrakcyjne ceny :)

Kontakt:

Centrum Świadomości
Anna Orłowska tel. 502 949 317
email: centrum@swiadomosci.pl
http://centrumswiadomosci.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam serdecznie do udziału w bezpłatnym, inspirującym webinarze:

23.06.2013 r. w godz. 20:00-21:00

Czym jest dla Ciebie zadowolenie z życia?
Czym jest dla Ciebie szczęście?
Czy zauważasz je każdego dnia?

Często nie doceniamy naszej codzienności.

Zwracamy uwagę na to, co nas męczy, martwi i niszczy od środka.

Jak to zmienić?

Przygotuj przekąski, napoje, notes i usiądź wygodnie..

Otwórz się i skorzystaj z tego, co niesie życie, bo codzienność potrafi zachwycać!

Przekonasz się o tym wkrótce :)

http://www.goldenline.pl/spotkanie/jedna-minuta-dla-si...


Obrazek
Anna Manuiło

Anna Manuiło Nowy dzień to nowe
możliwości :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do skorzystania z naszych szkoleń w okresie wakacji. Miejscem docelowym jest Hotel Rezydent Sopot, gdzie wspólnie ucząc się możecie Państwo również odpocząć. Zapraszam na stronę:)

http://novea.info.pl

[img]
Obrazek
[img]

NEGOCJACJE WIN- WIN - 20-21 lipca 2013r.
EFEKTYWNOŚĆ W PRACY TRENERA -3-4 sierpnia 2013r.

W cenie szkolenia zapewniamy:
- program szkolenia - 2 dni po 8 godzin (3 przerwy)
- materiały szkoleniowe
- opiekę poszkoleniową dla grup zamkniętych - jest to istotny czynnik w procesie coachingu
- całodzienny catering Pakiet Energetyczny dla Biznesu

• Shot Energetyczny na rozpoczęcie:
Ciemny biszkopt nasączony naparem kawy z marmoladą owocową
Ciastka owsiane
Energetyzujący koktajl owocowy
Kawa, herbata, woda smakowa

• Rewitalizujący Lunch 3 daniowy

• Shot Kreatywny na dalszą część dnia:
Pikantna tortilla z kurczakiem i warzywami z dipem szczypiorkowym
Warzywny spring-rolls z sosem chilli
Napój „Virgin Mary”
Kawa, herbata, woda smakowa

Ilość miejsc - 15
Prosimy o zgłaszanie swojego uczestnictwa mailowo pod adresem : kontakt@novea.info.pl

Cena: 599 zł + VATTen post został edytowany przez Autora dnia 16.06.13 o godzinie 18:49

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Imperium Szkoleniowe - Idealne miejsce w którym mogą Państwo zorganizować kursy, warsztaty, szkolenia oraz spotkania biznesowe w świetnej lokalizacji – 400 m. od CH Arkadia !

Dysponujemy 5 salami od 7 do 40 m2:

Sala Madryt – o powierzchni 40 m2, pomieści 35 osób. Koszt wynajęcia: 90zł/h lub 570zł/dzień.
Sala Paryż – o powierzchni 30 m2, dla 24 osób. Koszt wynajęcia: 75zł/h lub 480/dzień.
Sala Davos – „sala na podwyższeniu’’, powierzchnia to 20 m2, pomieści 16 osób.
Koszt wynajęcia: 55zł/h lub 350zł/dzień.
Sala Wilno – powierzchnia sali to 14m2, dla 12 osób. Koszt wynajęcia: 55zł/h lub 320zł/dzień.
Sala Wiedeń – o powierzchni 12m2, dla 8 osób. Koszt wynajęcia: 50zł/h lub 290/dzień.
*Wszystkie podane ceny, są cenami netto.

Imperium Szkoleniowe - to wieloletnie doświadczenie, wysoki poziom obsługi Klienta, efektywna organizacja, kilkadziesiąt zadowolonych uczestników szkoleń oraz atrakcyjne ceny wynajmu.

Organizacja szkolenia w Imperium Szkoleniowym, pobudza wyobraźnie – gwarantuje sukces zadowolonych uczestników.

Atuty naszych sal:

• Dostęp do światła dziennego (duża powierzchnia przeszkleń) z możliwością zaciemnienia,
• Niezależną klimatyzację sufitową,
• Rzutnik multimedialny, flipchart oraz tablicę suchościeralną,
• Nieograniczony dostęp do bezprzewodowego Internetu,
• Obsługę recepcyjną,
• Strefę wypoczynku - wyposażoną w wygodną kanapę oraz fotele,
• Strefę relaksu - bogate w zieleń patio z meblami ogrodowymi.

Promocja! Do końca Czerwca 2013 przy wynajmie naszych sal przerwy kawowe z ciasteczkami są gratis.

Zapraszamy do współpracy:


Obrazek

IMPERIUM SZKOLENIOWE
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
tel.: 22 402 15 04, 690 991 020
Znajdz nas na Facebooku

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

NIEPOWTARZALNA OKAZJA CENOWA - Letnia Edukacja open, projekt LEO
WSZYSTKIE SZKOLENIA 2-DNIOWE (16 GODZIN) W CENIE 620 zł/osoba

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Uczestników naszych warsztatów, przygotowaliśmy dla Państwa najbardziej oblegane tematy szkoleń w wyjątkowym projekcie Letnia Akademia Open, redukując cenę standardową w okresie od 25.06 do 31.08 o 60%, zachowując dotychczasową jakość i obsługę po szkoleniową. Wszystkie szkolenia odbywają się w Warszawie.
Programy wszystkich szkoleń znajdują się na stronie http://open.edu.pl. kontakt w sprawie zgłoszenia: info@open.edu.pl

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do zapisów na interesujące Państwa tematy:

25-26.06
22-23.07
Trudne rozmowy z pracownikiem

27-28.06
12-13.08
Sztuka operowania pytaniami w pracy trenera

01-02.07
01-02.08
Komunikacja interpersonalna

04-05.07
07-08.08
Podstawy coachingu

11-12.07
29-30.08
Projektowanie ćwiczeń – warsztaty dla trenerów

29-30.07
Trening zadawania trafnych pytań i słuchania

20-21.08
Warsztaty umiejętności kontroli emocji

22-23.08
Sztuka prezentacji i autoprezentacji

08.09.07
05-06.08
Porozumienie Bez Przemocy: Rodzice-Nastolatki

27-28.07
26-27.08
Porozumienie Bez Przemocy dla Par
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

"Konie uczą Ludzi": Train the Trainer - licencja open by Horses. Jedyne takie szkolenie w Polsce. Zapraszam serdecznie, korzystna zniżka jeszcze do końca czerwca.

Train The Trainer Programu „Konie uczą Ludzi” jest - jako jedyny w Polsce - licencjonowany przez OPEN by HORSES. Nie tylko pokazujemy na czym polega metoda Horse Assisted Education, ale uczymy też z nią pracować, projektować i prowadzić warsztaty samodzielnie. Koncept Konie uczą Ludzi jest chroniony prawem autorskim.

Osoby, które po ukończeniu kursu trenerskiego chcą pozostać w naszym zespole - są pełnoprawnymi trenerami oraz otrzymują bezpłatne szkolenia doskonalące ich umiejętności pracy z grupą w ramach rozwoju zespołu trenerskiego. Wzajemnie się promujemy, wspieramy i uzupełniamy. Nie ma wśród nas "stażystów" i "asystentów" - tworzymy relacje partnerskie.

Dziś ścisły zespół OPEN by HORSES to 13 osób pracujących w różnych miejscach Polski, prowadzących warsztaty Konie uczą Ludzi dla odbiorców indywidualnych i biznesowych.

"To jest prawdziwa szkoła umiejętności, postaw i swojego rodzaju wrażliwości. Są ogromne wymagania, które z biegiem czasu wcale nie maleją a co więcej człowiek sam zaczyna je sobie stawiać. To doświadczenie, które najpierw wyprowadza z równowagi a potem stawia do pionu w całkiem nowej jakości." Marta Sikorska Łyś, uczestniczka I Edycji

„Kurs Train The Trainer okazał się jednym z najważniejszych doświadczeń w moim życiu. Z biegiem czasu zdarza się rezygnować z pewnych marzeń, pragnień, planów - mówi się, że rzeczywistość weryfikuje tę listę. I ja miałam taki spis, zmieniony. Podczas warsztatów OPEN by HORSES wróciłam do momentu, kiedy z tejże listy zaczęły znikać kolejne punkty. I przywróciłam je, dzięki koniom, wspaniałym Trenerom. Każde spotkanie z Nimi wzmacniało mnie. To była długa i trudna podróż w głąb siebie, podróż przez wszystkie czasy - przeszłość, teraźniejszość i nawet przyszłość. Jak teraz się czuję? Tak, jak żeglarz, który wreszcie wychodzi na pokład po nieustających sztormach i bardzo wyraźnie widzi horyzont. A ta lista dziś nie ma już takiego znaczenia. Mogę ją zgubić, mogę jej nie zrealizować, mogę ją zachować…
Wielu tych uczuć nie byłoby, gdyby nie opieka Ingi i Diny Zawadzkich. Wielu mocnych,osobistych refleksji nie byłoby, gdyby nie kapitalny zespół przyszłych, a dziś obecnych, trenerów z drugiej edycji Train The Trainer. Dziękuję Im wszystkim za te ulotne chwile i trwałe zmiany. Zmiany na lepsze. I kłaniam się w pas wszystkim KONIOM.”
Iga Gierblińska, II Edycja Train The Trainer

TERMINY EDYCJI JESIENNEJ PROGRAMU TRENERSKIEGO „KONIE UCZĄ LUDZI”:

I sesja: 07-08 września 2013

II sesja: 28-29 września 2013

III sesja: 19-20 października 2013

IV sesja: 15-17 listopada 2013

Wielkość grupy: maks. 8 osób, Miejsce:Stajnia Stara Dąbrowa koło Łodzi (jest możliwość transportu z Warszawy albo z Łodzi)

ZNIŻKI W EDYCJI JESIENNEJ:

30% - przy płatności do 31.03.2013
20% - przy płatności do 15.05.2013
10% - przy płatności do 15.07.2013

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:

* Rzetelne przygotowanie do samodzielnego projektowania i prowadzenia warsztatów według konceptu „Konie uczą Ludzi” pod względem: organizacyjnym, merytorycznym, prowadzenia grup (know-how trenera, moderatora, facylitatora), przygotowania materiałów szkoleniowych.

* Wejście do zespołu trenerów OPEN by HORSES.

* Uczestnicy poznają nie tylko ćwiczenia z końmi, ale również zasady pracy z ludźmi podczas takiego warsztatu, a także będą mieli okazję w ciągu 4 sesji ćwiczyć swoje umiejętności pracy z grupą.

* Uczestnicy nauczą się projektować własne ćwiczenia z końmi dopasowane do tematyki warsztatu, ukierunkowane na kluczowe kompetencje i cele odbiorców, osadzone w ściśle wyznaczonych granicach etyki i bezpieczeństwa.

* Po uzyskaniu Licencji – uczestnicy otrzymają pełne bezpłatne wsparcie marketingowe od OPEN by HORSES.

Uzyskanie licencji OPEN by HORSES gwarantuje współpracę z OPEN by HORSES:

- w zakresie przygotowania i prowadzenia warsztatów „Konie uczą Ludzi”
- bezpłatne superwizje (40 godzin) i konsultacje (40 godzin) po uzyskaniu licencji
- rekomendację Ogólnopolskiego Stowarzyszenia „Konie uczą Ludzi”
- możliwość korzystania z materiałów szkoleniowych
- pomoc w zakresie organizacji własnych warsztatów
- promowanie trenera programu w OPEN-Grupa Dobrych Trenerów i OPEN by HORSES
- udział w spotkaniach grupy trenerów OPEN by HORSES (minimum dwa razy do roku: marzec i wrzesień), możliwość wymiany informacji, doświadczeń, know-how
- grupa trenerów otrzymuje 3 bezpłatne szkolenia rocznie w ramach doskonalenia umiejętności

9-dniowy program trenerski w 4 sesjach odbywa się 2 razy w roku. Po ukończeniu programu trenerskiego, nowi trenerzy pozostają pod bezpłatną opieką OPEN by HORSES tak długo, jak sami tego potrzebują.

Więcej o programie trenerskim i zapisach: http://www.openbyhorses.pl/sidebar/warsztaty-adresowan...
Karolina B.

Karolina B. Rekrutacja, Employer
Branding

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

JAK WYGRAĆ NEGOCJACJE B2B?

Serdecznie zapraszam wszystkich na warsztat - Negocjacje dla zaawansowanych.

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności negocjacyjnych osób uczestniczących w szkoleniu a tym samym skuteczne wsparcie w realizacji ich celów biznesowych. Po szkoleniu osoby uczestniczące w szkoleniu będą potrafiły dopasować strategię do warunków negocjacji, będą umiały rozpoznać, stosować i właściwie reagować na stosowane wobec nich techniki, taktyki negocjacyjne.

A w cenie:
• Interaktywne szkolenie: trening, ćwiczenia i studium przypadków
• Materiały szkoleniowe
• Certyfikat
• Zaświadczenie MEN
• Przerwy kawowe
• Lunch

Więcej informacji na temat szkolenia można znaleźć TUTAJ

Miejsce: Warszawa
Termin: 02-03.07.2013 r.
Cena: 508,00 zł brutto za osobę
O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

PROMOCJA!!
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednej osoby, pierwsza osoba 50% taniej.


Więcej informacji pod nr tel. (32) 729 80 37 lub mailowo: k.botor@doskam.pl

Zapraszamy również do odwiedzenia naszego profilu na FACEBOOK

Zapraszam do kontaktu:
Karolina Botor
Doskam Sp. z o.o.
http://doskam.pl

Otwarte Szkolenie w Lepszej Cenie
http://otwarteszkolenia.com.pl/

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

DOŚWIADCZ JAK DZIAŁA GRUPA

„Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z dynamiki procesów, w jakich uczestniczą będąc członkami grupy. Najpopularniejsza metoda poznawania sytuacji grupowych sprowadza się do badania zachowania poszczególnych jednostek w grupie. Proponowaną przez nas alternatywą jest próba zbadania grupy jako całości. Robiąc to jesteśmy w stanie zidentyfikować i zrozumieć ważne zachowania, które pozwolą na pozyskanie zupełnie nowej perspektywy.”.
Lionel Stapley, Phd , Dyrektor OPUS (Organisation for Promoting Understanding of Society)

Wszechnica UJ
zaprasza na seminarium promujące

Warsztaty dynamiki grupowej Making the difference


Seminarium przybliży korzyści wynikające z uczestnictwa w wydarzeniu.:

• „Uchwycić nieuchwytne” – całościowa perspektywa patrzenia na organizację
i możliwości jej wykorzystania w codziennym zarządzaniu firmą.

• Świadome tworzenie warunków dla efektywnej pracy – jak zwiększyć swój wpływ na skuteczność pracy własnej oraz swojego zespołu?

• Przewaga konkurencyjna oparta na rozumieniu ukrytych procesów wpływających na produktywność i relacje między ludźmi w firmie.

• Innowacyjny sposób uczenia się o dynamice grup i organizacji – metodologia Group Relations.

Seminarium stanowi wprowadzenie do tematyki dynamiki grupy oraz metodologii Group Relations, na której bazują organizowane w dniach 10-13 października 2013 w Krakowie warsztaty dynamiki grupowej „Making the Difference”.

Podczas spotkania przybliżone zostaną różne podejścia do dynamiki grupy
z uwzględnieniem miejsca i roli metodologii Group Relations i użyteczności tego podejścia dla pracy menedżera, konsultanta, trenera i coacha.

Przestrzeń seminarium to okazja do spotkania się w gronie menedżerów, liderów i profesjonalistów pracujących z zespołami i organizacjami, wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów.

Seminarium poprowadzi Iwona Sołtysińska oraz dr Maciej Świeży, Konsultanci wykorzystujący w swojej pracy metodologię Group Relations

27 czerwca 2013, godz. 16.30-18.00
Wszechnica UJ, ul. Sławkowska 10, Kraków

Udział w seminarium jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.


Osoby zainteresowane udziałem w seminarium prosimy o zgłoszenie swojego uczestnictwa do wtorku 25 czerwca 2013 do godz. 16.00 na adres: marta.rua@wszechnica.uj.pl
bądź telefonicznie: 507 006 636

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkolenie Social Media dla biznesu, 20 wrzesień 2013, Warszawa

Czy Twoja firma, marka lub produkt są już częścią światowej rewolucji? Media społecznościowe całkowicie odmieniły sposób w jaki się komunikujemy, dzielimy swoimi poglądami i odczuciami. Rekomendacji znajomych, która ma właśnie miejsce w mediach społecznościowych wierzy aż 90% osób, a dla porównania – kampanii promocyjnej poprzez sms zaledwie 24% osób. W dzisiejszych czasach liczące się firmy czy ich marki nie mogą sobie pozwolić na nieobecność w mediach społecznościowych. My nauczymy Cię jak być w nich obecnym skutecznie.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

- Jak wykorzystać potencjał Social Mediów takich jak: Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn, Goldenline, Google + do zwiększenia zysków Twojej firmy
- Jak zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki czy sprzedaż Twoich produktów przy użyciu SM
- Jak budować społeczność wokół Twojej firmy
- Jak prawidłowo zarządzać społecznością wokół Twojej marki i jak się z nią komunikować
- Jak w darmowy i wirusowy sposób promować swoją firmę oraz jej produkty
- Jakie narzędzia wykorzystywać do pomiaru efektywności Twoich działań w social media
- Z jakich aplikacji możesz korzystać aby podnieść atrakcyjność profilu firmowego
- Jak stworzyć kampanię promocyjną w social media
- Jakie szanse i zagrożenia niosą za sobą social media
- Jak usankcjonować użycie mediów społecznościowych w trakcie pracy przez Twoich pracowników tak, aby produktywnie wykorzystali swój czas
- Jak dbać o reputację Twojej firmy i jej produktów w social media
- O ciekawych case studies zarówno z Polski jak i z zagranicy

Szkolenie skierowane jest do:

- Pracowników działów marketingu, PR oraz e-PR
- Pracowników administracji samorządowej
- Właścicieli małych i średnich firm
- Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem wiedzy na temat mediów społecznościowych

Czas trwania: 8 godzin;

Koszt: 799,00 zł netto + 23 % VAT za osobę (cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch)

Daty szkoleń:

20 wrzesień 2013, Warszawa

Więcej informacji: http://smls.pl/oferta/szkolenia/social-media-dla-biznesu/

Juan Castaneda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Elżbieta Hanna Tokarska

Elżbieta Hanna Tokarska 'Wszystko, co jest
potrzebne do
odniesienia sukcesu,
jest...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Program Lato Inspiracji 2013.

Wakacje w tym roku będą inspirujące!

Planujesz spędzić większość wakacji w Warszawie?
Chcesz wykorzystać długie, ciepłe wieczory i zrobić coś dla siebie?
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy tego lata i zainspiruj się do odkrycia czegoś nowego w sobie lub dla siebie. Ruszyły już zapisy!

http://www.inspiration-space.com/program-lato-inspirac...

Zapraszamy do zapoznania się z programem Lata Inspiracji 2013 i rezerwowania miejsc.

Czeka na Ciebie ponad 150 warsztatów, inspirujących spotkań, sesji coachingowych, zajęć artystycznych i innych. Proponujemy wydarzenia dla uczestników od 7 do 107 lat.
Z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Polecam i zapraszam!
Kamil Drozd

Kamil Drozd freelancer

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Idylla Sailing to pierwsza inicjatywa na wodzie, która łączy żeglowanie z innowacyjnym programem rozwoju osobistego. Stawiamy na inspirację i odkrywanie nowych pasji. Łączymy relaks z efektywną nauką, przeplatając praktykę pływania jachtem z tematycznymi warsztatami. Siłą napędową naszych działań jest pytanie: Jak żyć, by być szczęśliwym?

Aktualnie planowane rejsy:
06.07 - 13.07 - Optyka Snu: warsztat kreatywnej fotografii
27.07 - 03.08 - Melodia Duszy: praca z głosem, muzyką i ciałem

Znajdź nas również na facebooku
Katarzyna Spiridonow

Katarzyna Spiridonow psychoterapeuta i
trener rozwoju
osobistego -
600138011

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

W imieniu Magdy Kozłowskiej-Deć, Olgi Kozłowskiej i swoim zapraszam Trenerów na RozwojowNię o szczęściu, której idea zrodziła się na Narzędziowni 11 (http://narzedziownia.org.pl/index.php?option=com_conte... wiosną tego roku.

Termin: 3-4.08.2013

Cel: Poznanie i przetestowanie różnorodnych narzędzi przydatnych w osiąganiu poczucia szczęścia

Korzyści dla uczestników:

1) Porównanie, wypracowanie i przetestowanie własnej listy narzędzi przydatnych podczas różnych szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, jak: samoświadomość, poczucie własnej wartości, automotywacja, empatia, asertywność, zarządzanie stresem, szkolenia z zakresu kreatywności i mnóstwo innych zbliżających ludzi do satysfakcji z siebie i życia;

2) Wzmocnienie najważniejszego narzędzia trenerów, czyli ich samych;

Skład osobowy:
- Max. 12 osób,
- Trenerzy związani z Narzędziownią lub zainteresowani przyłączeniem do tej twórczej Społeczności oraz trenerzy z Wawra

Miejsce:
- Wawerska Strefa Kultury, ul. Żegańska 1a, Międzylesie.
- Dojazd z centrum Wwy SKMką: 30 minut lub autobusem 525

Wymagania:
- Autorskie narzędzie, opisane wyczerpująco na formatce z N11 (dostępna na prośbę u organizatorek)
- Narzędzie przesłane organizatorkom max. do dnia 20.07.13 (do magda.kozlowskadec@gmail.com)
- Zgłoszenia na spotkanie max. do dnia 20.07.13 (mailem na adres magda.kozlowskadec@gmail.com)

Do dyspozycji mamy:
- Dwie sale 50 m2, las w odległości 5 min spacerem – możliwe są „narzędzia plenerowe”
- Dwa dni pracy, od godz. 9.30 do 18.00, z 1,5h przerwą na obiad
- Możliwość zamówienia jedzenia w pobliskiej restauracji, a nawet trzech

Organizacja i koszty:
- Koszty sali zerowe
- Obiad w sobotę i niedzielę w pobliskich lokalach
- Każdy przynosi coś na przerwy kawowe: kawę, herbatę, ciastka, cukier w kostkach, mleko w…kartonie – skoordynujemy to mailowo/telefonicznie
- Dojazd i noclegi we własnym zakresie (Uczestnicy z innych miast mogą nocować u Warszawiaków)
- Jeśli ktoś potrzebuje projektor, musi go zapewnić we własnym zakresie

Zgłoszenia i pytania: Magda Kozłowska-Deć, magda.kozlowskadec@gmail.com

Dopisujcie się również do spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/rozwojownia-narzedz... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 24.06.2013 o godzinie 23:29 z tematu "RozwojowNia - Narzędziownia lokalna "
Piotr Fijewski

Piotr Fijewski
Trener/Terapeuta/Kie
rownik
programowy/Współwłaś
ciciel INT...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Rozwój na Lato – Lato na rozwój

Warsztaty, szkolenia dla trenerów i osób które trenerami chcą zostać

Również w tym roku zapraszamy serdecznie na specjalne warsztaty przygotowane z myślą o osobach, które chcą być trenerami, dla tych które są po szkołach trenerskich i dla tych którzy jako trenerzy już pracują.

Lato to czas odpoczynku, życzymy Wam aby te wakacje dały wam ku temu okazje. Ale też w związku z tym, że w tym czasie mamy często mniej zobowiązań zawodowych i studenckich, pomyśleliśmy, że letnia pora może być okazją na podniesienie swoich kwalifikacji, odświeżenia umiejętności oraz poszerzenia zakresu działań.

02.07.13 09.00-15.00 Gry, zabawy i ich wykorzystanie w szkoleniach biznesowych. 277 zł
03.07.13 – I cz. 04.07. 13 – II cz. 16.00 -20.00 Warsztat autoprezentacji Oparty natechnikach aktorskich 460 zł
04.07.13 16.00-20.00 Informacja zwrotna – jak jej uczyć? 185 zł
05.07.13 09.00-17.00 Warsztaty profilaktyczne – zagrożenia i szanse.Tworzenie warsztatu dla młodzieży z zakresu przeciwdziałania agresji i przemocy 369 zł
05.07.13 09.00-15:00 Superwizja grupowa 185zł
06.07.13 09.00-17.00 Szkolenia antystresowe w biznesie. Sytuacje trudne – jak sobie z nimi radzić? 369 zł
09.07.13 09.00-20.00 Trener umiejętności miękkich – co to znaczy? Warsztaty dla osób które chcą być trenerami. 505 zł
Informacje organizacyjne oraz zapisy:

Sekretariat Ośrodka Intra
tel. 22 892 00 66 tel. kom. 605 330 600,
tel./fax. 22 826 35 34
e-mail: szkolenia@intra-biznes.pl

Warsztaty odbędą się w siedzibie Ośrodka Intra
ul. Bajana 40, 01-904 Warszawa
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Sabina B.

Sabina B. Business Development
Manager CEE at APMG
International

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

APMG International oraz skills® sp. z o.o. pragną zaprosić Państwa do udziału w pierwszym wspólnym bezpłatnym webinarium pt. "Agile PM vs. PRINCE2®", które zostanie przeprowadzone przez trenera skills® sp. z o.o. – Tomasza Nędzi.

Data: 27.06.2013, 13:00-14:00

Podczas webinarium opisane zostaną następujące zagadnienia:
- Czym jest Agile Project Management
- Podstawowe założenia Agile PM
- Podstawowe założenia PRINCE2®
- Cykl życia projektu
- Role i odpowiedzialności w projekcie
- Produkty w projekcie

Cel: Porównanie metody PRINCE2® i Agile Project Management pod względem różnic. Pokazanie w jaki sposób można połączyć obie metody w realizowanym projekcie by wykorzystać silne strony każdej z nich.

Opis: Agile PM jako metoda wprowadza rewolucyjną koncepcję nieprzekraczalnego czasu, budżetu i jakości, jednak organizacje stosujące już PRINCE2® nie muszą rezygnować z dotychczasowego standardu. Prezentacja omówi pokrótce podstawowe założenia Agile PM, PRINCE2® oraz pokaże w jaki sposób połączyć te 2 metody w 1 realizowanym projekcie, tak by dotychczasowa inwestycja w PRINCE2® mogła zyskać na skuteczności dzięki podejściu agile.

Do kogo kierowane jest webinarium:
- kierownicy projektów,
- kierownicy programów,
- dyrektorzy odpowiedzialni za zarządzanie projektami w organizacji.

Trener:
Tomasz Nędzi - PRINCE2®/MoR®/P3O®/Agile PM® Approved Trainer, Prezes Zarządu i Lead Trainer w skills® sp. z o. o. oraz Prezes Stowarzyszenia BPUG® Polska. Jest zaangażowany w zarządzanie projektami/programami od 1993. Zarządzał projektami m.in. dla IBM Polska i NASK. Od 2004 roku przeszkolił z zarządzania projektami ponad 5000 Kierowników Projektów. W 2004 roku przetłumaczył na język polski podręcznik PRINCE2®, oraz brał udział w tłumaczeniu podręczników „P3O® - Biura Portfeli, Programów i Projektów”, „MSP® Skuteczne Zarządzanie Programami” oraz „M_o_R® Zarządzanie Ryzykiem: Przewodnik dla Praktyków” na język polski. Jest recenzentem podręczników w wersji angielskiej.

Udział w webinarium jest bezpłatny i będzie możliwy po zarejestrowaniu na stronie https://www4.gotomeeting.com/register/895546847

Więcej informacji o organizatorach znajdziecie Państwo na: http://APMG-International.com oraz http://skills.pl
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Certyfikowane szkolenie z diagnozowania talentów i przewidywania zachowań pracowników bez testów i kwestionariuszy osobowości.

Naucz się jak skutecznie diagnozować wzorce zachowania (talenty) i podejmować skuteczne decyzje w procesie zatrudniania, awansowani a i rozwoju pracowników .



Obrazek


Wrocław, 08-09.07.2013 r.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Wprowadzenie

Szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników (TM)
to kompletny, praktyczny i jeden z najbardziej zaawansowanych narzędziowo warsztatów, który uczy jak skutecznie profilować osobowość, diagnozować Wewnętrzne Wzorce Zachowania (Talenty) i przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy, bez używania testów i kwestionariuszy osobowości.

Metodologia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników (TM)
to kompletny system, który posiada solidne podstawy teoretyczne oraz praktyczne. Opiera się na ponad 20 letnich, międzynarodowych badaniach Instytutu Gallupa oraz Industrial Training Research Unit na Uniwersytecie Cambridge, które jako pierwsze pozwoliły stworzyć efektywne modele zarządzania zasobami ludzkimi, wykorzystywane przez czołowe firmy na świecie, których skuteczność potwierdzają rzetelne badania ilościowe i jakościowe.

Czym wyróżnia się to szkolenie od tradycyjnych szkoleń z rekrutacji i selekcji pracowników?

Szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników (TM) to coś więcej niż tradycyjna wiedza, umiejętności i narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników. To kompletny system i zestaw praktycznych zasad i narzędzi umożliwiających podejmowanie właściwych decyzji w procesie zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników.


Dzięki wyjątkowemu połączeniu najnowszej wiedzy i odkryć z dziedziny zarządzania, psychologii, neurologii i lingwistyki po raz pierwszy masz możliwość skutecznie profilować osobowość, diagnozować 48 Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) i przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy, bez używania testów i kwestionariuszy osobowości.

Jest to to możliwe dzięki specjalnie zaprojektowanemu zestawowi pytań i zasad interpretowania wzorców komunikacyjnych, które można stosować w trakcie zwykłej konwersacji, dowolnej rozmowy z pracownikiem oraz specjalnie przeprowadzonemu procesowi rekrutacji i selekcji pracowników.

Model badania Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) powstał na początku lat 70 ubiegłego stulecia.

Obecnie metodologię diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania i podejmowania na ich podstawie decyzji o zatrudnianiu, awansowaniu i rozwoju pracowników wykorzystują managerowie z 26 krajów w tym ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Rosji, Włoch, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Australii, Japonii czy Chin.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników (TM)?

1. Właściciele firm, Dyrektorzy, Managerowie, Specjaliści:


- Dowiedz się jak podejmować prawidłowe decyzje o zatrudnianiu, awansowaniu i rozwoju pracowników, aby w pełni wykorzystać ich potencjał i zmaksymalizować osiąganie celów indywidualnych, zespołowych i organizacyjnych.

- Naucz się jak trafnie przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy i efektywnie przydzielać zadania, wydawać polecenia i wpływać na ich motywację.

- Zwiększ produktywność pracowników i zmniejsz fluktuację kadr, dzięki właściwemu wykorzystaniu ich mocnych stron.

- Dowiedz się jak przewidywać i zmniejszać opór pracowników podczas wdrażania zmian w organizacji.

2. Rekruterzy, Head Hunterzy, Pracownicy i Specjaliści HR:

- Naucz się jak profilować osobowość i diagnozować potencjał kandydatów w procesie rekrutacji i selekcji oraz oceny pracowników.

- Poznaj kompletny i praktyczny proces Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników umożliwiający przyciąganie i zatrudnianie najbardziej dopasowanych pracowników.

- Zaczniesz korzystać z tych samych, najbardziej zaawansowanych narzędzi rekrutacji i selekcji pracowników wykorzystywanych przez czołowych specjalistów na świecie.

3. Doradcy zawodowi, Pośrednicy pracy, Terapeuci, Nauczyciele oraz Coachowie:

- Naucz się jak diagnozować potencjał swoich klientów, pomagaj im zyskać właściwą Samoświadomość i skutecznie doradzaj im w wyborze najlepszej firmy i pracy dla Nich.

4. Liderzy:

- Zrozumiesz jak Wewnętrzne Wzorce Zachowania wpływają na emocje, sposób oceny, styl komunikacji, motywację i zachowania poszczególnych osób w zespole i środowisku pracy.

- Dowiesz się jak dobierać osoby do zespołu, aby zapewnić prawidłowe jego funkcjonowanie i możliwości osiągania założonych celów.

- Naucz się jak efektywnie wykorzystywać różnice między ludźmi, by maksymalizować produktywności i osiąganie wyników całego zespołu.

- Jak skutecznie zapobiegać konfliktom w zespole i redukować tarcia między poszczególnymi pracownikami.

5. Osoby indywidualne:

- Zdiagnozujesz swoje Wewnętrzne Wzorce Zachowania i zrozumiesz ich wpływ na Twoje zachowania w życiu osobistym i zawodowym.

- Dowiedz się jak efektywnie wykorzystywać swoje mocne strony, by zagwarantować sobie największy możliwy wpływ w najdłuższym możliwym czasie.

- Wyjdziesz ze szkolenia wypełniony wiedzą, głębokim zrozumieniem swojej unikalnej wartości oraz konkretnym planem jak osiągać bezpośredni wpływ w każdej dziedzinie życia wykorzystując swój naturalny potencjał.

Gdzie, kiedy, wartość inwestycji:

We Wrocławiu,
w dniach 08-09 lipca 2013 r.

Cena szkolenia: 1270 zł.

Aby wziąć udział w szkoleniu wejdź na poniższą stronę i wypełnij formularz zgłoszeniowy:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Życząc Tobie dalszych sukcesów pozdrawiam serdecznie,

Przemysław Walter

Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania
Wykładowca na studiach podyplomowych w Katedrze Zarządzania Kadrami
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników
ul. Linkego 26
52-130 Wrocław
tel.: 71 728-14-55
mobile: +48 603-46-81-46

biuro@metarekrutacjaiselekcja.pl
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl
Anna Manuiło

Anna Manuiło Nowy dzień to nowe
możliwości :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na wyjazd coachingowy do Zakopanego dla mam i dzieci:)

[img][obrazek][img]

http://www.malowanesłowami.pl/tulibabki/

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 10 lipca 2013r. Prosimy o zgłoszenie chęci wzięcia udziału w wyjeździe na maila:

kontakt@novea.info.plTen post został edytowany przez Autora dnia 29.06.13 o godzinie 18:10



Wyślij zaproszenie do