Marlena Kleśta

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Zbigniew Kołakowski

Zbigniew Kołakowski specjalizuję się w
terapii DDA, jestem
psychologiem,
tren...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na warsztat

BLIŻEJ INTUICJI
- BLIŻEJ SIEBIE

„Kurs intuicji dla początkujących i średnio zaawansowanych”

Jak odkrywać, rozwijać i wzmacniać intuicję?
Jak korzystać z niej na co dzień?
Zapraszamy osoby pragnące doświadczyć głębokiego kontaktu z samym sobą, innymi ludźmi oraz tym, co pozaracjonalne, nieświadome, nieuchwytne w nas samych.

Co będzie na warsztatach?

• proponujemy warsztatowe metody pracy, które pozwolą Ci zbliżyć się do swoich uczuć, emocji, przeczuć – być bliżej własnej intuicji
• Ty decydujesz o zaangażowaniu w ćwiczenia w takim stopniu, na ile zechcesz i zdecydujesz
• nie narzucamy swoich rozwiązań i nie udzielamy rad, zamiast tego będziemy zachęcać do otwartości na nowe doświadczenia
• dbamy o bezpieczną atmosferę podczas zajęć

TERMIN: 25-26 maja 2013r. prowadzą trenerzy Szkoły Trenerów Moniki Sowickiej: Monika Jędrzejewska i Zbigniew Kołakowski
Warsztat trwa 16 godzin: (sobota) 9.00-19.00 i (niedziela) 9.00-15.00

MIEJSCE: Warszawa, Stowarzyszenie Od - Do, ul. Siedmiogrodzka 5 kl.II

KTO PROWADZI:
Monika Jędrzejewska – terapeuta, mediator i doradca rodzinny, od 2008 r. pracuje z konfliktem, trener 7 nawyków skutecznego działania w Franklin Covey Education. Aktywnie działa także na polu smallbiznesu. Matka trójki dorastających dzieci, lubi nowe wyzwania, zwłaszcza w kuchni.

Zbigniew Kołakowski – psycholog kliniczny, pracuje z młodzieżą, rodzinami w Gimnazjum Integracyjnym. Także w organizacjach pozarządowych jako trener, terapeuta, realizator zajęć profilaktycznych. Lubię aktywny sport: kajaki, piłkę nożną, biegówki.

Ukończyliśmy zajęcia w Szkole Trenerów Moniki Sowickiej, wspólnie tworząc warsztat, pod superwizją certyfikowanych trenerów PTP

Koszt – 170zł - Zadzwoń i sprawdź jaka jest szansa na rabat - do 05.05.2013r 100zł!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o warsztacie:

http://www.intuicja.jasnastrona.pl

Kontakt i rezerwacje:
wydawnictwo@jasnastrona.pl
blizej.intuicji@gmail.com

Zbigniew Kołakowski – 692 910 866
Monika Jędrzejewska - 607 610 388
Sabrina Kowalczyk

Sabrina Kowalczyk Coach |
Szkoleniowiec

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


http://iqemocji.pl/nauka/szkolenia-i-kursy/

Zapisy na szkolenia, kursy, akademię, networking, propozycje współpracy:

koordynator.biura@iqemocji.pl
szkolarozwojuosobistego@gmail.comTen post został edytowany przez Autora dnia 08.07.13 o godzinie 13:31

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

MASAŻ DLA MÓWCÓW – głosowe s.o.s.

W głosie każdego człowieka drzemią ogromne, choć często ukryte i nieuświadomione możliwości. Odnalezienie ich jest niezwykle istotne ze względu na poznawanie i wyrażanie siebie oraz budowanie własnej tożsamości. Głos stanowi odzwierciedlenie osobowości, emocji i temperamentu, a w sytuacjach zawodowych staje się zasadniczym elementem wizerunku i bezpośrednio wpływa na jakość i skuteczność komunikacji. Niestety pod wpływem stresu i innych niedogodnych okoliczności tracimy, naturalną w okresie niemowlęctwa, umiejętność panowania nad głosem. Zauważamy m.in.:
- brak nośności dźwięku (nie słychać nas podczas spotkań w większym gronie)
- jednostajność dynamiczną i brak różnic intonacyjnych (trudność z utrzymaniem uwagi słuchacza)
- drżenie głosu (zdradza zdenerwowanie)
- zacisk w gardle (uniemożliwia głośne mówienie)
- ostra barwa głosu (denerwuje słuchacza).

Konieczne więc stają się działania budujące nowe (właściwe) nawyki - ćwiczenia emisji głosu wspierane różnymi technikami wyciszającymi umysł i ciało jak medytacja, joga itp.

Zapraszamy na spotkanie z relaksem bezpośrednio oddziałującym na głos poprzez przywrócenie właściwego działania mięśni związanych z mówieniem oraz regulację nawyków oddechowych.

MASAŻ PSYCHOSTYMULACYJNY - dzięki któremu odkryjesz swój głos i odzyskasz pełnię jego możliwości jest częścią Psychostymulacyjnej Metody Rozwoju Mowy i Myślenia, która od wielu lat jest wykorzystywana w terapii logopedycznej. Masaż stosowany wspierająco w pracy nad emisją głosu polecany jest osobom zawodowo używającym głosu (prawnikom, tłumaczom, rzecznikom, przewodnikom, trenerom, nauczycielom i in.) oraz wszystkim, którzy nie są zadowoleni z jego siły, brzmienia i innych aspektów.

Masaż jest delikatny i przyjemny w odczuciu, zwiększa efektywność ćwiczeń emisyjnych. Działa w następujący sposób:
- znosi napięcia okolic krtani, żuchwy i mięśni oddechowych
- przywraca naturalny głęboki tor oddechowy
- poprawia koordynację oddechowo – głosową.
Daje szybkie i trwałe EFEKTY:
- znika męczliwość głosu
- zapominamy o ucisku w gardle
- uzyskujemy ładne brzmienie głosu
- głos staje się plastyczny, melodyjny i nośny
- mówimy z łatwością również w sytuacji tremy
- znika szczękościsk, poprawia się dykcja.

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą cieszyć się pięknem swojego głosu!!! Mile widziane pary (łatwość w odrabianiu zadania domowego )

Termin:
2 spotkania po 2 godziny - 13 i 20.05.2013, godz. 16.00-18.00
Cena regularna: 400,00 zł od osoby (700,00 zł od pary)
Oferta last minute: 300,00 od osoby (500,00 zł od pary)

Zapisy odbywają się drogą mailową: kontakt@moovdobrze.pl lub telefonicznie 790 570 770.

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Efektywnej Komunikacji Moovdobrze – Warszawa Powiśle, ul. Smulikowskiego 4 I p. sala 128
Grupa: do 5 par (do 10 osób)

Regulamin!
Prosimy o punktualne przybycie, zajęcia będą się rozpoczynały w wyznaczonych godzinach.
Prosimy o przyniesienie stroju sportowego na zmainę: t-shirt, leginsy, dresy i skarpery.
Prosimy o przyniesienie karimaty.
Każde złe samopoczucie zaobserwowane podczas zajęć trzeba zgłosić prowadzącemu.
Jeśli ktoś cierpi na przewlekłe choroby musi wcześniej skonsultować z lekarzem, czy może wziąć udział w ćwiczeniach fizycznych

A oto próbka tego, co czeka Was na zajęciach: Alicja Malinowska w Pytaniu na Śniadanie
"Materiał udostępniony przez Telewizję Polską - ww.tvp.pl"

https://www.facebook.com/photo.php?v=539536289398548&se...
Krzysztof Kurp

Krzysztof Kurp
www.szkolimyzadarmo.
pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek



Obrazek


Szkolenie PRINCE2® Foundation

PRINCE2 to najbardziej znana, uniwesalna i skuteczna metodyka
zarządzania projektami.

Akademia Nauki wspólnie z Promiteus zapraszają na szkolenie
PRINCE2 Foundation.


Tylko teraz możesz odbyć akredytowane szkolenie, podejść
do egzaminu i uzyskać międzynarodowy certyfikat

za jedyne 2450 zł brutto.


Certyfikat PRINCE2 jest prestiżowym potwierdzeniem umiejętności
kierowania projektami i uznawany jest na całym świecie.

Termin szkolenia: 27-29 maja 2013 r.

Miejsce szkolenia: Nowogrodzka 49

ścisłe centrum Warszawy


Koszt szkolenia uwzględnia:

- Egzamin PRINCE2 Foundation
- Podręcznik „Skuteczne zarządzanie projektem PRINCE2” edycja
2009
- Certyfikowane materiały szkoleniowe
- Międzynarodowy certyfikat PRINCE2
- Konsultacje z trenerem po szkoleniu (mailowe lub telefoniczne, do
30 dni po szkoleniu)
- Catering (lunch + przerwy kawowe)

Zapraszamy w razie pytań do kontaktu

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Kurp
Opiekun Klienta
Kierownik Sprzedaży
tel.: 508-523-605
email: krzysztof.kurp@promiteus.pl
http://www.promiteus.pl


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.05.13 o godzinie 15:18
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


COPYWRITING DAY SESJA WARSZTATOWA!


Warsztaty 27 maja 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

Ćwiczenia przez cały dzień! Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Św. Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Dowiesz się, jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać.
Przygotuj się: podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Marketingowiec, menedżer, PR-owiec, sprzedawca, przedsiębiorca.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.)
______________________________________

PROGRAM

JAK NAPISAĆ SKUTECZNIEJSZĄ OFERTĘ?

Konkretnie: to, to i to - co zawiera skuteczna oferta?
Krok po kroku - jak zaplanować pracę i po prostu napisać dobrą ofertę?
Od tego zacznij: do kogo piszesz?
Ustal korzyści - ważne, ważniejsze i najważniejsze
Nagłówek jak magnes - jak pisać skuteczniejsze nagłówki?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
Wstęp, rozwinięcie i zakończenie - oferta w komplecie
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?

TREŚĆ NA STRONIE WWW

"Panie Premierze - jak pisać?" Jak pisać do WWW?
Skróć to! Wydobądź esencję z tekstu
Treść przyjazna wyszukiwarkom i odbiorcom

TREŚĆ TO NIE WSZYSTKO - ZADBAJ O WYGLĄD
Czyli: Jak "się piszesz", tak Cię postrzegają

Akapity i "światło" - daj odbiorcy "odetchnąć"
Śródtytuły - jeden akapit = jedna myśl
Formatowanie - wyróżniki tekstu, kroje pisma
Ramki, kontry - tak, ale z umiarem - jaki i kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali.

______________________________________

INFO
Termin: 27 maja 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Zapisy do 20 maja: 599 zł netto (+23% VAT) od osoby.
Po 20 maja: 690 zł netto.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, ZAPISY i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://szkoleniapraktyczne.pl/copywriting-day.html
______________________________________
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


COPYWRITING DAY SESJA WARSZTATOWA!


Warsztaty 27 maja 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

Ćwiczenia przez cały dzień! Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Św. Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Dowiesz się, jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać.
Przygotuj się: podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Marketingowiec, menedżer, PR-owiec, sprzedawca, przedsiębiorca.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.)
______________________________________

PROGRAM

JAK NAPISAĆ SKUTECZNIEJSZĄ OFERTĘ?

Konkretnie: to, to i to - co zawiera skuteczna oferta?
Krok po kroku - jak zaplanować pracę i po prostu napisać dobrą ofertę?
Od tego zacznij: do kogo piszesz?
Ustal korzyści - ważne, ważniejsze i najważniejsze
Nagłówek jak magnes - jak pisać skuteczniejsze nagłówki?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
Wstęp, rozwinięcie i zakończenie - oferta w komplecie
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?

TREŚĆ NA STRONIE WWW

"Panie Premierze - jak pisać?" Jak pisać do WWW?
Skróć to! Wydobądź esencję z tekstu
Treść przyjazna wyszukiwarkom i odbiorcom

TREŚĆ TO NIE WSZYSTKO - ZADBAJ O WYGLĄD
Czyli: Jak "się piszesz", tak Cię postrzegają

Akapity i "światło" - daj odbiorcy "odetchnąć"
Śródtytuły - jeden akapit = jedna myśl
Formatowanie - wyróżniki tekstu, kroje pisma
Ramki, kontry - tak, ale z umiarem - jaki i kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali.

______________________________________

INFO
Termin: 27 maja 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Zapisy do 20 maja: 599 zł netto (+23% VAT) od osoby.
Po 20 maja: 690 zł netto.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, ZAPISY i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://szkoleniapraktyczne.pl/copywriting-day.html
______________________________________

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Podczas spotkania dowiesz się, jak:

• asertywnie budować relacje w życiu codziennym oraz zawodowym
• ograniczyć lęk przed wyrażaniem własnej opinii
• pewnie wyznaczać granice
• komunikować swoje potrzeby
• rozwiązywać konflikty
• nie rezygnować z siebie w związku, macierzyństwie, pracy
• wzmocnić pewność siebie
• szanować poglądy innych nie rezygnując z własnych przekonań

Spotkanie zakończymy konkursem wizytówkowym.
Atrakcyjne nagrody czekają.

Konferencję poprowadzą:

Robert Milczarek http://holis.com.pl/
Iwona Haak http://www.goldenline.pl/1354438/
Małgorzata Trznadel http://malgorzatatrznadel.pl/

Miejsce: Łódź, Hotel NoBo, ul. Liściasta 86
http://www.nobohotel.pl/

Zgłoszenia : kontakt@bedone.pl

Koszt: 30 zł

Zapraszamy serdecznie !!

http://www.goldenline.pl/spotkanie/wszystko-zalezy-od-...

https://www.facebook.com/pl.bedone


Obrazek
Anna Manuiło

Anna Manuiło Nowy dzień to nowe
możliwości :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

http://malowanesłowami.pl/tulibabki

Zapraszamy na atrakcyjne wakacje dla mamy i dziecka połączone z coachingiem:)

kontakt@novea.info.pl
Anna Manuiło

Anna Manuiło Nowy dzień to nowe
możliwości :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

[img]
Obrazek
[img]

Projekt przygotowujący do osiągnięcia sukcesu w życiu za pomocą korzystania z własnych zasobów, samodzielnego podnoszenia poczucia własnej wartości, nabycia odporności na stres, nauki radzenia sobie w trudnych sytuacjach, budowanie WŁASNEGO JA-zdrowy egoizm , techniki efektywnego kłócenia się, nauka osiągania kompromisów w zgodzie z dbaniem o swoje potrzeby.

TEMAT - "Trening interpersonalny"

- warsztaty
- proces pracy w grupie
- temat poczucia własnej wartości

TEMAT - "Efektywność"

- poziomy energii – od czego zależy praca mózgu na różnych poziomach energetycznych, jak samemu podnosić energię
- techniki i narzędzia służące podnoszeniu własnej efektywności


TEMAT - "Coaching w pracy i na co dzień"

- techniki pracy z coachingiem w pracy własnej
- metody i techniki coachingowe do indywidualnej pracy
- lingwistyka i presupozycje – warsztat komunikacji werbalnej


TEMAT - "Dress code"

- indywidualizm nowym trendem zdrowego egoizmu
- jak mnie widzą inni / jak widzę siebie ja sam
- elacje pracownik / przełożony – metody asertywnej komunikacji

Zapraszamy managerów, kierowników oraz wszystkich tych , którzy chcą wykreować siebie na rynku pracy.

kontakt@novea.info.pl

Akademia Rozwoju
termin : 1 lipca

[img]
Obrazek
[img]Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.05.13 o godzinie 11:22
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Uwaga !

To już ostatni moment, aby dołączyć do grupy programu Professional Diploma in Marketing, która startuje już 17 maja w Łodzi . To 30 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Więcej informacji na stronie : http://questus.pl

Kontakt :
Martyna Świetlik
Project Manager
mswietlik@questus.pl
tel./fax: 603-480-155

Serdecznie zapraszamy !

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam w imieniu własnym i Dolnośląskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK na spotkanie dedykowane tworzeniu modeli biznesowych.

Podczas warsztatu:
• dowiesz się, czym różnią się między sobą, model „TY” i model „ONI” oraz jakie ma to znaczenie dla kształtu prowadzonego biznesu,
• wcielisz się w rolę Klienta, aby z jego perspektywy spojrzeć na proponowane przez firmę wartości,
• spojrzysz kompleksowo na główne obszary prowadzenia działalności gospodarczej,
• doświadczysz współtworzenia modelu biznesowego dla firmy szkoleniowo-doradczej,
• poznasz nowe, skuteczne narzędzia do pracy trenera i doradcy biznesowego,
• wymienisz się doświadczeniem z innymi Uczestnikami szkolenia.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/pomysl-plan-czy-mod...

ZapraszamTen post został edytowany przez Autora dnia 14.05.13 o godzinie 00:55

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,
Zapraszam na kolejną edycję AfT Coaching Program, która startuje już 31.05. Poszukujemy 2 osób do skompletowania rewelacyjnej grupy. Pierwszy moduł wyjątkowo wyjazdowy. Spędzimy 3 wspaniałe dni na pograniczu polsko-czeskim w malowniczej scenerii Sudetów. Idealne warunki do nauki i samodoskonalenia, a przede wszystkim do doświadczania! Zapraszamy!

Więcej informacji na stronie:

http://www.aft-lcs.com/courses

Z pozdrowieniami,
Zuzanna
Paweł Grzesik

Paweł Grzesik metoda Re-Aktor (a w
środku: coach,
reżyser, trener,
inst...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zaproszenie na prezentację teatralnej metody szkoleń biznesowych Re-Aktor

Jesteś HR-owcem, menedżerem, dyrektorem lub właścicielem firmy?

Przyjdź na prezentację innowacyjnej metody szkoleniowej wykorzystującej teatr

Co się tam dzieje?
- pracujesz ze specjalnie przeszkolonymi aktorami i coachem-moderatorem
- ćwiczysz praktyczną umiejętność zarządzania w czasie realistycznych symulacji
- analizujesz całościowy obraz sytuacji, a nie tylko wycinkowe dane
- mierzysz się z realnymi wyzwaniami menedżerskimi, doświadczasz wielu trudności i satysfakcji z ich przezwyciężenia
- podglądając innych uczysz się wykorzystywać swoje zasoby
- generujesz dużą liczbę rozwiązań jednego problemu
- poznajesz pionierską, niebywale skuteczną metodę rozwoju

Kiedy i gdzie?
Sobota, 25 maja, g. 11.00-14.00, ul. Smolna 14
(Boutique B&B) w Warszawie

Zgłoś się wysyłając wiadomość
na adres kontakt@re-aktor.pl

W tytule wpisz „Prezentacja Re-Aktora”
W treści podaj:
- imię i nazwisko
- nazwa firmy, który oddział
- zajmowane stanowisko

Liczba miejsc ograniczona. Możliwość udziału tylko po zapisie i potwierdzeniu mailem zwrotnym.
Pobieramy symboliczną opłatę 25 zł
(koszty organizacji pokazu)

zobacz filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=VZAwPqiBKx0&feature=pla...
http://www.re-aktor.pl/

Opis pełnej metody
Po ustaleniu tematu specjalnie przeszkoleni aktorzy wraz z reżyserem przygotowują scenariusz spektaklu dotyczący wybranego zagadnienia np. narastających konfliktów w zespole.

Szkolenia zaczynają się od swobodnej i rozluźniającej „rozgrzewki tematycznej”, której celem jest uwolnienie potencjału twórczego uczestników.
Następnie aktorzy odgrywają przygotowany spektakl (ok. 12 minut) ukazujący perypetie menedżera próbującego rozwiązać narastające problemy swojego zespołu.
Kiedy już wszyscy znają doskonale temat, kontekst i przebieg akcji, aktorzy grają ponownie.
Tutaj zaczyna się część najważniejsza, w której uczestnicy szkoleń mogą przerwać spektakl i wcielając się w rolę menedżera szukają rozwiązań trudnej sytuacji. Aktorzy improwizują tak, by interweniującym stworzyć warunki jak najbliższe rzeczywistości.

Metoda jest bardzo skuteczna: uczestnicy mogą wypróbować różne wersje pomysłów, obserwować strategie innych, bezkarnie popełniać błędy i zdobywać realne doświadczenie w pracy z zespołem.

Bardzo ważnym momentem jest refleksja i podsumowanie po zakończonych symulacjach. Dają one szansę na przeanalizowanie wszystkich strategii działań, ujawnienie motywacji, sprawdzenie prawdopodobieństwa i ocenę wdrażanych rozwiązań.

Cykl szkoleniowy zamykają indywidualne sesje coachingowe, połączone z feedbackiem trenerskim. Pozwalają one rozpocząć proces systematycznej pracy nad ćwiczonymi umiejętnościami.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Sesja Careerdesign – elementy projektowania ścieżki kariery zawodowej + informacja zwrotna na temat CV

CareerDesign to nic innego jak odkrywanie, tworzenie ścieżek edukacyjnych i zawodowych w zgodzie z własnymi wartościami, preferencjami, zdolnościami i kompetencjami.

Proponujemy Tobie indywidualne 1,5-godzine spotkanie z doświadczonym projektantem kariery, w trakcie którego przeanalizujesz swoją zawodową ścieżkę oraz otrzymasz informację zwrotną na temat Twojego CV.

Podczas indywidualnego spotkania Careerdesign, wykorzystamy autorskie narzędzia, które pozwolą Tobie zdiagnozować Twoją aktualną sytuację zawodową, uaktywnić swoje wewnętrzne zasoby: wiedzę i umiejętności oraz zwiększyć motywację do działania – zaplanowania ścieżki zawodowej lub dokonania w niej zmian.

Zapraszamy Cię na spotkanie, jeśli:
◦ Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący
◦ Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań
◦ Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące
◦ Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść
◦ Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy
◦ Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym
◦ Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, co dalej, po skończeniu edukacji

Gwarantujemy:
1. Zwiększenie motywacji do działań
2. 100% zadowolenia :)


Obrazek


Agnieszka Kościuczyk - właścicielka firmy Careerdesign, projektant kariery, dyplomowany trener, wykładowca i wychowawca.

Sprawdź nas tutaj: http://www.goldenline.pl/agnieszka-kosciuczyk/

Miejsca spotkań: WARSZAWA, WROCŁAW, KATOWICE, KRAKÓW
oraz konsultacje on-line dla osób spoza wymienionych miast


INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA:
Aby zapisać się na spotkanie, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego
• preferowane miasto

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.
Koszt spotkania – 50 pln.

Cena konsultacji to kwota, o którą zostanie pomniejszona wartość kolejnych sesji lub konstrukcja CV.

Odważ się – wspólnie zaprojektujemy Twoją ścieżkę zawodową!

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Elżbieta Pietras

Elżbieta Pietras asystent, K&T
BUSINESS SOLUTIONS
s.c.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

K&T Business Solutions s.c.
zaprasza na szkolenie z cyklu: Programu Rozwoju Osobistego Kierownika Zespołu

"Zarządzanie czasem, czy energią? Być efektywnym nie tracąc smaku życia"

Zapraszamy osoby, które na co dzień pracują pod presją czasu i wymagań. Swoją ofertę kierujemy w szczególny sposób do tych, którzy zauważyli, że ich efektywność oraz satysfakcja z pracy maleje. Zapraszamy pracowników przedsiębiorstw oraz wszystkich, którzy doświadczyli zmęczenia i poszukują ulgi pragnąc odnaleźć wytchnienie w maratonie jakim jest życie.

Zapraszamy również managerów zespołów i osoby odpowiedzialne za efektywne wykorzystanie czasu przez innych. Szkolenie pomoże im zrozumieć prawidłowości pozwalające utrzymywać wysoką efektywność pracy zespołu w dłuższym okresie czasu. Uczestnikom przekażemy materiały, które z powodzeniem można wykorzystać w firmie podczas przygotowania pracowników do efektywnego wykonywania zadań.

Umiejętne zarządzanie czasem połączone z zarządzaniem energią przynosi odczuwalne efekty zarówno w życiu codziennym jak i w pracy. Naszym celem jest wyposażenie Państwa w konkretne metody i narzędzia wspierające zarządzanie czasem, które w sposób satysfakcjonujący pozwolą uwolnić się od bagażu niedokończonych spraw oraz pozwolą na wdrażanie wymarzonych zmian.
Tym co odróżnia szkolenie od tradycyjnego podejścia jest wsparcie metod zarządzania czasem głębszą refleksją dotyczącą gospodarowania swoją energią w dłuższej perspektywie - tak by wprowadzane zmiany nie miały charakteru krótkotrwałego zrywu. Szefom proponujemy refleksję nad kulturą organizacyjną motywującą do większej efektywności w Państwa firmie. Podczas tego i innych naszych szkoleń spotkacie się Państwo tylko z praktykami będącymi trenerami przekazującymi rozwiązania, które sprawdziły się w działaniu.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
• Uczestnicy poznają przydatne techniki zarządzania czasem i energią,
• Nabędą umiejętność tworzenia swoich własnych planów zarządzania energią i czasem,
• Każdy stworzy swój własny zestaw narzędzi prowadzący do zwiększania osobistej efektywności,
• Uczestnicy będą mieli możliwość zatrzymania się aby poddać refleksji wybór priorytetów realizowanych w danym czasie.

PROGRAM SZKOLENIA dostępny jest na naszej stronie internetowej: http://interseller.pl/index.php?id=szkolenia

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA
Termin:07.06.2013 r. (8 godzin)
Miejsce: Kraków
Grupa: do 15 osób

Trener: Katarzyna Lubas, z wykształcenia psycholog (IP UJ), trener (roczna szkoła trenerów pod okiem superwizora PTP), z zawodu: dyrektor działu projektów i rozwoju. Na co dzień z szczególnie angażuje ją kreowanie strategii rozwoju organizacji i wspieranie rozwoju podległych managerów do ich pełnej samodzielności. W zakresie zarządzania swoje metody pracy opiera m. in. na BSC i MBO. W zarządzaniu szczególnie inspiruje ją idea personalizmu i pełnej partycypacji. Silnik i energia do pracy plus ogromna wiedza biznesowa zdobyta przez lata zarządzania wielomilionowymi projektami oraz psychologiczne wykształcenie - to mieszanka wybuchowa i pewność sukcesu.

Cena: tylko teraz 550zł*/ osoba
*Tylko teraz, przy zgłoszeniu do 30 maja 2013 r. cena promocyjna 550zł (przy zgłoszeniu po 30 maja 2013 r. 600zł/osoba)

Cena zawiera:
- lunch i przerwy kawowe,
- certyfikat potwierdzający uzyskane kwalifikacje,
- materiały szkoleniowe,
- książkę dot. zarządzania czasem (prezent niespodzianka).

W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy (dostępny na stronie internetowej http://interseller.pl w zakładce szkolenia)
W formularzu znajdują się dodatkowe informacje organizacyjne związane z procesem zapisu na szkolenie.

W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu:
Telefon: 533 760 969
Mail: biuro@interseller.plTen post został edytowany przez Autora dnia 05.07.13 o godzinie 09:25
Aleksandra Bieniecka

Aleksandra Bieniecka Menadżer, PROGRESA
SP. Z O.O.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Progresa Sp.z.o.o zaprasza na specjalne szkolenie dedykowane trenerom: "TRAIN THE TRAINER - nie spoczywajmy na laurach".

http://progresa.pl/szkolenia-osobiste/train-the-trainer/

Dwudniowe szkolenie odbędzie się 3 i 4 września 2013 roku, a poprowadzi je Bob Wilson.

Program szkolenia :

Dzień 1

Wprowadzenie do tematu

Prezentacje uczestników - do 10 minut - 5 pierwszych uczestników

Moduł 1 - Profesjonalny Szkoleniowiec

Podejście, Umiejętności, Wiedza
Prezentacje uczestników - do 10 minut - 5 kolejnych uczestników
Moduł 2 - Jak się uczymy

różne style zdobywania wiedzy
kwestionariusz
Moduł 3 - Jak prowadzić szkolenie

różne formaty szkoleń
analiza zadań
Moduł 4 - Jak sprawić, aby szkolenie było skuteczne

Budowanie wartości dla uczestników i klientów
Jak zdobytą wiedzę zastosować w miejscu pracy?
Osobiste Plany Działania - Czego się dzisiaj nauczyłem/nauczyłam? Co będę robić inaczej?



Dzień 2

Podsumowanie Dnia 1 - Kluczowe zagadnienia do opanowania przez uczestników

Moduł 5 - Umiejętności i techniki dla profesjonalnego szkoleniowca

Ocena odpowiednich warunków lokalowych na organizację szkolenia
Skuteczne wykorzystanie różnego rodzaju sprzętu
Forma podania i umiejętności prowadzenia prezentacji
Narzędzia Szkoleniowca
Materiały szkolenia i jego treść
Budowanie własnych umiejętności komunikacyjnych
Moduł 6 -Ćwiczenia praktyczne i prezentacja przykładowej sesji szkoleniowej

Osobiste Plany Działania - Prezentacje uczestników - Podsumowanie zdobytej wiedzy. Co będę robić inaczej?

W celu rejestracji zapraszamy na naszą stronę internetową: http://progresa.plTen post został edytowany przez Autora dnia 16.05.13 o godzinie 10:56



Wyślij zaproszenie do