Urszula Olejnik
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Zapraszamy na pierwsze w Polsce szkolenie EvaluAction™ – praktyka efektywnych działań po zakończeniu szkolenia.Przeprowadzanie ewaluacji stało się standardowym działaniem, którego celem jest pomiar „przyrostu” kompetencji po szkoleniu. Najczęściej za pomocą ankiety uczestnicy pytani są o użyteczność szkolenia. Zakłada się przy tym, że pomiędzy zakończeniem szkolenia, a pomiarem wyników zdarzy się „cud” sprawiający, że kompetencje u pracowników pojawią się same.
Jak zatem realnie uzyskać po szkoleniu pożądaną zmianę w postaci transferu kompetencji do codziennej pracy?
Odpowiedzią na to pytanie jest metoda „EvaluAction™, którą prezentujemy na szkoleniu EvaluAction™ – praktyka oceny szkoleń w dniu 12-13 czerwca w Warszawie. Pozwala ona wdrożyć w organizacji praktykę uczenia się, a przez to w sposób efektywny dokonać transferu kompetencji do codziennej praktyki zawodowej.
Szczegóły znajdą Państwo na stronie:
http://www.clsystems.eu/EvaluAction_-_praktyka_efektyw...
Serdecznie zapraszamy!Karolina Skolska edytował(a) ten post dnia 12.04.13 o godzinie 11:06
konto usunięte
Marlena Jałocha
Zbigniew
Konarzewski
Kierownik zespołu
ds. Zarządzania
Jakością i Zmianą,
Uniz...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Unizeto Technologies S.A. poszukuje trenerów do nawiązania długofalowej współpracy w zakresie prowadzenia szkoleń miękkich i informatycznych na obszarze województw:- Mazowieckie
- Łódzkie
- Warmińsko - Mazurskie
Osoby zainteresowane proszone są o aplikowanie za pośrednictwem maila:
zbigniew.konarzewski@unizeto.pl
W treści maila bardzo proszę o podanie tematyki, którą mogą Państwo prowadzić oraz o dołączenie CV, a także o podanie województw, w których mogą Państwo prowadzić szkolenie.
W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości pozostaje do dyspozycji.
Z poważaniem;
Zbigniew Konarzewski
Koordynator szkoleń
Justyna Kwiatkowska Trener, Coach
Anna
Stuka
Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Instytut Badań Systemowych PANCentrum Zastosowań Matematyki Instytutu Matematycznego PAN
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
zapraszają studentów i doktorantów do wzięcia udziału
w Letnich Praktykach Badawczych 2013.
Oferujemy:
- pracę w interdyscyplinarnych grupach projektowych,
- rozwiązywanie rzeczywistych problemów firm i instytucji,
- łączenie badań naukowych z biznesem,
- najlepsze brytyjskie wzorce.
Ponadto podczas praktyk organizowane są wykłady i szkolenia m.in. ze sposobów prezentacji, czy odpowiedniego tworzenia dokumentacji. Każdy projekt zakończony jest stworzonym przez grupę raportem dla zleceniodawcy.
Z uczestnikami swoją wiedzą dzielą się specjaliści powiązani ze światem nauki i biznesu!
Chcesz wziąć udział? Prześlij na adres praktyki@ibspan.waw.pl swoje CV, list motywacyjny oraz rekomendację od pracownika naukowego/pracodawcy, podając w temacie numer referencyjny IBS/WFK/2011.
Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/
Magdalena
Guzik
Psychoterapeuta/psyc
holog
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Bezpłatne Webinarium Trenerskie-22.04.2013Zapraszamy wszystkich chętnych na otwarte Webinarium nt. Relacje: trener-uczestnik, trener-grupa.
Będzie to okazją do dyskusji nad relacjami jakie tworzą się pomiędzy uczestnikami, a trenerem. Będziemy starali odpowiedzieć sobie na następujące pytania:
Jak dystans pomiędzy grupą a trenerem wpływa na postrzeganie przez tego ostatniego metapoziomu?
Czy jest możliwy jednakowy dystans do wszystkich uczestników szkolenia?
Jak radzić sobie z uczestnikiem skracającym ponad miarę dystans?
Co dzieje się w grupie, gdy Trener „zakotwiczy się” pozytywnie lub negatywnie na wybranym uczestniku?
Jak relacje pomiędzy trenerem - kotrenerem wpływają na funkcjonowaniem grupy?
Czy proksemika może generować opór?
Prowadzący: Marian Wątroba
Webinarium odbędzie się w Warszawie w siedzibie TenStep Polska przy ul. Beskidzkiej 23 A w dniu 22 kwietnia br. w godz. 18.30-20.30. Istnieje możliwość zdalnego połączenia się i uczestniczenia w nim. Prosimy o rejestrowanie się poprzez stronę http://webinarium.szkolatrenerow.pl do 19 kwietnia br. (w przypadku chęci osobistego stawienia się, jak również zdalnego połączenia). Po zarejestrowaniu prześlemy szczegółowe informacje dotyczące możliwości zdalnego połączenia.
W przypadku problemów z rejestracją proszę zajrzeć na stronę:http://webinarium.szkolatrenerow.pl/pomoc.html
Eliza
Jarmołowicz
Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą usług lub produktów, osoby kierujące zespołami sprzedażowymi, właścicieli firm, zapraszam na cykl spotkań pod nazwą Skuteczni w sprzedaży.Pierwszy warsztat odbył się w lutym. Przerabialiśmy na nim skuteczny PROSPECTING, czyli jak docierać do rokujących klientów.
Kolejne warsztaty:
- 15 kwietnia 2013, Zadawanie pytań w trakcie spotkania sprzedażowego
- 10 czerwca 2013, Jak stworzyć ofertę wyróżniającą się na tle konkurencji
- 9 września 2013, Jak mówić klientowi 'NIE'
- 18 listopada 2013, temat do potwierdzenia, czekamy też na Wasze propozycje - co jest dla Was największym wyzwaniem
Wszystkie warsztaty odbywają się w godzinach 10.00-14.00 w Inspiration Space przy ul. Jana Czeczota 8/3 w Warszawie.
Warsztaty prowadzi: MONIKA KURDEJ, właścicielka Training+, profesjonalny coach, praktyk sprzedaży.
Zaczynałam od sprzedaży farmaceutyków i parafarmaceutyków. Potem były kosmetyki, a następnie... usługi turystyczne... Szkolenia pojawiły się na samym końcu i nie przestają mnie fascynować. Jestem ekspertem od relacji i komunikacji. Moich Klientów szkoleniowych i coachingowych uczę łagodnego przechodzenia przez kolejne etapy sprzedaży, zadawania pytań i upewniania się, czy obie strony podobnie się rozumieją. Stale też podkreślam znaczenie angażowania Klientów w przygotowanie koncepcji rozwiązania. Zbyt wiele razy przestrzeliłam propozycję zgadując oczekiwania, by nie widzieć jak potężne to ma znaczenie dla wyniku w sprzedaży. Uczę też pewności przy podejmowaniu trudnych tematów. Przestraszony sprzedawca to ostatnia osoba, z którą chce się widzieć Klient. Pracując szkoleniowo stale więc wymagam, by sprzedawcy mieli przed oczami swojego Klienta... by kreowali własną rzeczywistość... by działali świadomie i z uwagą...
Liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy
Wstęp płatny, 60 zł.
Krzysztof
Wolan
http://www.nowickico
nsulting.com
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Termodynamika związkuhttp://www.goldenline.pl/spotkanie/termodynamika-zwiazku2
Szkolenie skierowane jest do osób, które pragną w poszczególnych dziedzinach życia "ruszyć" z miejsca i rozpocząć w błyskawicznym tempie budowanie silnej osobowości oraz szczęśliwego związku. Odbędzie się w Będzinie 20.04.2013 r. (sobota)o godzinie 9.00 przy ul. Sportowej 4A (Sportowa Dolina)
Naucz się brać odpowiedzialność budując codzienne uczucie w cyklu akcji i reakcji, aby w końcu poznać mechanizmy umożliwiające komunikację emocjonalną opierającą się na dynamice stanów emocjonalnych.
Koniec kłótni i problemów, od tego momentu jesteś świadomy mechanizmów jakie funkcjonują, a Ty świadoma schematów jakie on stosuje i przejawia.
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Szukam Trenera Sprzedaży - Call Centre - Wrocław centrala firmy KRD BIG S.A.Zapytania prosze na priv
Z poważaniem
M.
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
STORYTELLINGSprzedaż za pomocą opowieści – Opowiadaj o sobie i swoim biznesie.
Ile razy zdarzyło się Tobie:
• Podczas prezentacji/konferencji, musiałeś/musiałaś krótko opowiedzieć o sobie i swoim biznesie. W przeznaczonych dla Ciebie 3 minutach, najważniejsze było, aby słuchacze Cię zapamiętali i polubili. Po sygnale, że pora zaczynać mówić - zabrakło Ci słów…
• Podczas spotkania networkingowego, w trakcie „Twojej” jednej minuty najistotniejsze było aby jak najlepiej wypaść przed całą grupą. Opowiedziałeś, czas minął i pozostało wrażenie, że Twoje słowa nie porwały słuchaczy. Po spotkaniu nikt nowy do Ciebie nie zadzwonił. Nikt, nic nie zapamiętał.
• Będąc na spotkaniu biznesowym i poznając duże ilości nowych ludzi chciałeś aby pozostać pozytywnie w pamięci uczestników. Aby to właśnie Ciebie najlepiej zapamiętali z tego wydarzenia. Spotkanie się skończyło – nowych znajomości brak.
Po ukończeniu tego szkolenia:
• Krótko i interesująco opowiadasz o Sobie i swoim biznesie.
• Historie Twoje i twoich Klientów powodują uśmiech na twarzach słuchaczy.
• W słuchaczach wzbudzasz zaufanie oparte na doświadczeniach z wcześniejszymi Klientami.
• Masz przygotowane Opowieści sprzedażowe trwające 3 minuty/ 1 minutę.
• Nowo poznanym Klientom w trakcie rozmów przekazujesz zdania, które pozostają im w pamięci i budują Twój wizerunek.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Termin: 24 kwietnia 2013
Miejsce: Warszawa
Koszt szkolenia: 300zł/netto
Kontakt:
witold@vandu.co.uk
+48 603-065-130
Program i szczegóły na stronie spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/sprzedaz-za-pomoca-...
Zapraszam!
Agnieszka
Poźniak
doktor nauk
humanistycznych UJ,
antropolożka
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Zapraszamy na warsztat, na którym zajmiemy się zasobami (indywidualnymi i zewnętrznymi), wsparciem, tematyką wartości i budowania zaufania.Don’t waste (your life) to warsztat o tym, jak ważne jest świadome inwestowanie i odpowiedzialne korzystanie z indywidualnego potencjału, to znaczy tego, czym ja dysponuję.
szczegóły na:
http://www.facebook.com/events/121509081374130/
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy zwiększą świadomość posiadanego potencjału wewnętrznego – wiedzy, umiejętności, doświadczenia, emocji – oraz zewnętrznego, czyli tego co ich otacza.
W trakcie warsztatów zaprezentujemy narzędzia pozwalające na efektywną i odpowiedzialną pracę nad sobą i osiąganie wyznaczonych celów. Pracując wspólnie oraz samodzielnie pobudzimy motywację do aktywnego wykorzystania własnego potencjału. Ważnym punktem warsztatu będzie opracowanie projektów inwestowania swoich zasobów.
Terminy: 08 maja 2013
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Witaj,Dokładnie miesiąc temu Robert Smug organizował bezpłatny webinar pt. “Forex i Giełda jako mój sposób na inwestowania i zarabianie”, podczas którego omawiał zysk w wysokości 1900 pipsów na parze EURAUD.
Spotkał się on z ogromnym zainteresowaniem. Zapisało się na niego ponad 400 osób, a w samym webinarze wzięło udział 200 osób czyli dokładnie tyle ile liczył pokój webinarowy.
Od tego czasu udało mu się znowu zarobić aż 1290 pipsów ciągu tylko 24h inwestując na parach jenowych. W tym miesiącu chcę powtórzyć to bezpłatne szkolenia by szczegółowo opowiedzieć o tym jak to zrobił tym razem oraz dodatkowo przybliżyć swoje 3 skuteczne systemy inwestycyjne.
Szkolenie będzie miało miejsce 22 kwietnia (poniedziałek) o godzinie 19.00.
Udział jest bezpłatny.
Możesz zobaczyć najpierw zaproszenie na ten webinar:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v...
lub bezpośrednio już teraz zapisać się na nie pod linkiem:
http://profitforex.pl/webinar.html
Zapraszam serdecznie, ponieważ to jest jego prawdopodobnie ostatnie, takie Szkolenie przed wakacjami.
Więcej informacji znajdziesz także pod linkiem http://blogfx.pl
Pozdrawiam serdecznie,
Karolina Smug
Anna Poławska
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Rola działu HR w małych i dużych organizacjach – partner w biznesie (15-16.05.2013 r.)
Miejsce:
Europrofes, Warszawa, ul. Czerska 14
Szkolenie 2 dni
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest do menedżerów i pracowników działów Zarządzania Zasobami Ludzkimi i HR Biznes Partnerów oraz menedżerów , dyrektorów zarządzających i dyrektorów personalnych chcących rozszerzyć swoją wiedzę w zakresie roli działu HR w organizacji i/lub zdefiniować na nowo jego rolę jako Partnera w Biznesie dla swojej organizacji.
Cele szkolenia:
Celami uczestników szkolenia są:
Poznanie i zrozumienie nowych trendów w zakresie roli działu HR w organizacji
Doskonalenie umiejętności tworzenia partnerskich relacji w organizacji
Definiowanie roli i zadań HR w firmie adekwatnie do jej strategii i potrzeb
Poznanie nowych metod działania i reguł efektywności biznesowej obszaru HR w biznesie
Poznanie zasad i metod tworzenia nowej strategii i roli działu HR w organizacji jako Partnera Biznesowego
Korzyści płynące ze szkolenia
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
określić prawidłowo potrzeby organizacji i kluczowych interesariuszy wobec roli HR jako wewnętrznego usługodawcy
precyzyjnie określić mocne i słabe strony zmiany podejścia „budżetowego” na „biznesowe” w swojej organizacji
prowadzić efektywną i mądrą kreację roli HR-u jako Partnera w Biznesie
badać i analizować potrzeby swojej organizacji w zakresie usług HR
łączyć skutecznie pozornie sprzeczne interesy wewnątrz organizacji dla wspierania realizacji jej celów strategicznych i operacyjnych
prowadzić wewnętrzny marketing usług HR i budować silna pozycję swojego działu w organizacji.
Ramowy program szkolenia
Dla osiągnięcia celów szkolenia uczestnicy zapoznają się z następującymi zagadnieniami:
Stare i nowe podejście do zarządzania zasobami ludzkimi – semantyka czy zmiana filozofii?
Funkcje kadrowe i pracownicze
„Miękki” HR nie taki miękki…
„Ale my wszystko robimy…” , czyli dlaczego szef jest niezadowolony
Rachunek ekonomiczny i jego skutki dla działów i jednostek HR w organizacjach, czyli co się naprawdę opłaca?
Budżety a wyniki
Koszty czy inwestycje?
Sposoby prezentacji wyników finansowych HR-u
Outsourcing usług HR jako znak czasu czy chwilowa moda?
Jak zdefiniować swoja rolę w organizacji i czy to już „na zawsze”?
Po co nam te zmiany, czyli ułuda słodkiej stabilizacji
Kto ma to zrobić – reguła odpowiedzialności i „efekt ojcostwa/macierzyństwa”
Kultura organizacyjna jako determinant roli?
Kto jest dla kogo, czyli mała przypowieść o tym, czym jest a czym nie jest partnerstwo w biznesie.
Zostań HR Biznes Partnerem – nowa moda czy realna potrzeba?
Nowoczesność „w domu i zagrodzie” – jak być bliżej biznesu mojej firmy?
„My was utrzymujemy” – kto płaci za istnienie HR-u i co za to dostaje?
Standardowe zdania działu personalnego i nowe wyzwania – jak zrozumieć strategię, zyski i straty, rachunki wyników i ich związek z polityką kadrową?
Wprowadzenie do „ekonomii” HR-u
Komu bije dzwon, czyli kto bez kogo ponosi straty z kto z kim zyskuje
Rola Zarządu i Właściciela/i w relacjach z HR-em i vice versa
Gramy do jednej bramki, ale w innych zespołach – czego chcą menedżerowie od HR-u a czego…nie chce HR?
Pojęcie klienta wewnętrznego – skutki dla zadań funkcji ZZL
Co to za klient, który nie płaci, czyli słów kilka o jakości w usługach
Metody badania i definiowania potrzeb naszych klientów wewnętrznych
Narodzić się na nowo – stwórz swoją wizje działu i roli HR dla Twojej Organizacji i…
…sprzedaj ją wszystkim pozostałym, czyli jak to zrobić, żeby zostać Partnerem Biznesowym?
Tworzenie „biznes planu” dla funkcji HR w mojej firmie
Narzędzia menedżerskie i analizy biznesowej w budowaniu HR Biznes Partneringu
Dawaj ale i bierz, Oferuj ale i oczekuj – złote reguły współpracy w nowej roli dla wszystkich stron partnerstwa
Przepisy, Procedury, Regulaminy a procesy i życie – jak nie wylać dziecka z kąpielą, czyli ile tej zmiany?
Nowa rola to inne zadania i nowi ludzie? A może zmiana zaczyna się gdzie indziej?
Gotowość do zmiany w mojej organizacji
Jak zacząć i ile to potrwa?
Projektowanie i wdrażanie zasad HR Biznes Partneringu w firmie
Marketing wewnętrzny oraz budowanie pozycji i wizerunku Partnera Biznesowego w mojej firmie.
„I Herkules d….pa, kiedy ludzi kupa”, czyli nie ma zmiany bez zgody klientów
Kreowanie klimatu zmiany i budowanie koalicji
Szanse i zagrożenie, a więc słów kilka o tym, po co to wszystko i za ile?
„A ile to kosztuje?” , czyli odpowiedzi na ulubione pytanie menedżerów zarządzających
Kiedy już będziemy Partnerami – jak wygląda świat po zmianach – rachunek „zysków i strat” w nowej roli HR dla...wszystkich Partnerów.
Trener:
Jacek Olkowski. Absolwent Politechniki Gdańskiej, gdzie ukończył także Podyplomowe Studia Prawno-Menedżerskie. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Menedżerski International Education Society. Liczne certyfikaty trenerskie w zakresie prowadzenia szkoleń seminaryjnych, warsztatowych, coachingu, zarządzania zmianą, projektami i organizacją, a także sprzedaży i HR.
Doświadczenia w biznesie korporacyjnym zdobywał pracując we Frito Lay Poland (część koncernu PepsiCo), gdzie prowadził szkolenie i rekrutację pracowników szczebla kierowniczego, pracował jako asesor w Assessment Center (w ramach Centrum Oceny i Rozwoju FLP), określał potrzeby szkoleniowe i tworzył programy szkoleniowe. Odpowiadał za planowanie, organizację i prowadzenie szkoleń seminaryjnych i terenowych. Opracował program wprowadzającego nowego pracownika zawierający system szkoleń, materiały szkoleniowe, system monitoringu i oceny, na kilku poziomach Działu Sprzedaży .
Od roku 2000 do 2004 współpracował z Servisco Sp. z o. o./ DHL Express (grupa Deutsche Post) w zakresie tworzenia i realizacji polityki szkoleniowej i rozwoju pracowników (realizacja projektu utworzenia systemu i Działu Szkoleń) Był odpowiedzialny za planowanie i realizację szkoleń wewnętrznych, szkolenia trenerów wewnętrznych, Działu Sprzedaży, Kadry Zarządzającej średniego i najwyższego szczebla, planowanie i nadzór nad realizacją budżetu szkoleniowego, zarządzanie zespołem Działu Szkoleń.
Doświadczenie menedżerskie: zarządzanie zespołami sprzedaży, trenerów wewnętrznych w koncernach PepsiCo (FLP) ,Servisco i DHL Express oraz własnej firmie konsultingowej. Zarządzał spółką developerską Negocjator Development Sp. z o.o. i zasiadał w Radzie Nadzorczej prywatnego zamkniętego funduszu inwestycyjnego APARTAMENT S.A.
Współzałożyciel Dedal Konsulting, prowadzi projekty doradcze i szkolenia we własnej firmie od 1998 roku.
Specjalizuje się w szkoleniach z technik sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych, umiejętności menedżerskich, rekrutacji, zarządzania zespołami, zarządzaniem procesami HR w organizacji, umiejętności interpersonalnych, zarządzania projektami, zarządzania zmianą, komunikacją i zarządzaniem wiedzą w organizacji. Opracowuje i prowadzi projekty doradcze we wszystkich zakresach oferowanych przez firmę Dedal Konsulting. Trener, coach i konsultant z 14 - letnim doświadczeniem przeszkolił już ponad 6 000 menedżerów zarządzających, kierowników i specjalistów a także urzędników i właścicieli firm. Publikuje artykuły w branżowych portalach internetowych i czasopismach.
Kontakt: +48692 752 627, biuro@dedal-konsulting.pl
Formularz zgłoszeniowy
Michał
Regulski
Konsultant i
menedżer
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Witam!Zapraszam skorzystania z doradztwa strategicznego finansowanego ze środków unijnych
PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. (http://pmdg.pl) realizuje projekt: „Innowator Dolnośląski”. Usługa doradcza skierowana jest do MSP z Dolnego Śląska. Ma na celu opracowanie strategii rozwoju opartej na innowacji.
Dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronie http://doradztwoinnowacyjne.pl
Barbara
G.
Manager ds.
Marketingu
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Szkolenie "Ustawienia systemowe grupowe i indywidualne"Proponowany program szkoleniowy obejmuje naukę teorii i techniki ustawień systemowych. Jest on adresowany do osób zajmujących się psychoterapią, doradztwem psychologicznym i zawodowym, pomocą socjalną, business i life coachingiem oraz pomocą organizacjom, a także do osób, które zamierzają pracować w którymś z wymienionych obszarów i wszystkich zainteresowanych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodą ustawień systemowych, ze szczególnym uwzględnieniem techniki indywidualnej.
Program posiada cechy odróżniające go od innych, podobnych projektów:
• kładzie nacisk na technikę pracy indywidualnej (indywidualne ustawienia systemowe),
• poszerza możliwości uczestników w zakresie fazy konsultacji (rozumienie natury problemu, jego właściwe przeformułowanie itp.),
• dostarcza dodatkowej wiedzy z obszaru psychopatologii i psychoanalizy, przydatnej w pracy z ludźmi,
• kształtuje umiejętności pracy także w takich obszarach, jak praca, finanse, organizacje.
Szkolenie obejmuje:
• Przedstawienie teorii ustawień systemowych (prawa systemów i skutki ich pomijania, negatywne efekty wykluczenia z systemu, nieświadome autodestrukcyjne postawy, „porządki miłości” pozwalające uniknąć negatywnych wzorców i inne).
• Naukę i doskonalenie techniki pracy indywidualnej występującej w trzech formach, jako: (a) ustawienia wewnętrzne (wizualizacja); (b) ustawienia w przestrzeni (terapeuta posługuje się kartkami lub innymi przedmiotami, które mogą reprezentować elementy systemu); (c) ustawienia za pomocą figurek (małe figurki mężczyzn i kobiet oraz dziewczynek i chłopców).
• Zastosowanie ustawień do organizacji i firm (sposoby przywracania dobrej komunikacji i współdziałania, restrukturyzacja, wprowadzanie nowego produktu na rynek, wizerunek firmy, lojalność klientów i inne).
• Zastosowanie ustawień w poradnictwie zawodowym i coachingu (rozwiązywanie szczegółowych problemów z obszaru pracy zawodowej lub życia osobistego, krótkie interwencje inspirowane ustawieniami).
• Ustawienia w pracy socjalnej (także bez obecności podmiotu pomocy) oraz superwizję systemową.
• Ustawienia zakryte (klient nie informuje o charakterze problemu).
• Naukę techniki wywiadu psychologicznego oraz podstawy psychopatologii i psychoanalizy.
• Doskonalenie techniki pracy ustawieniowej oraz możliwość przepracowania własnych problemów (każdy z uczestników ma obowiązek ustawienia własnego systemu rodzinnego oraz możliwość pracy nad innymi zagadnieniami).
• Możliwość pracy indywidualnej nad własnym problemem z prowadzącym, bez udziału grupy (na prośbę szkolącego się).
Prowadzenie:
Damian Janus – psycholog kliniczny, filozof, religioznawca, psychoterapeuta (psychoanaliza lacanowska – Koło Krakowskie New Lacanian School), terapeuta ustawień systemowych (wyszkolony zgodnie ze standardami Niemieckiego Towarzystwa Rozwiązań Systemowych), autor rozdziału o ustawieniach systemowych w akademickim podręczniku psychoterapii pod red. L. Grzesiuk, H. Suszek.
Miejsce szkolenia:
Katowice. Dokładny adres zostanie podany po skompletowaniu grupy.
Ramy czasowe:
11 spotkań w terminach: 25.05.2013, 29.06.2013, 28.09.2013, 26.10.2013, 30.11.2013, 21.12.2013, 25.01.2014, 22.02.2014, 29.03.2014, 26.04.2014, 31.05.2014.
Godziny sesji: 10.00 - 19.00 (z 1,5-godzinną przerwą).
Więcej szczegółów znajdą Państwo pod adresem strony internetowej http://rozwiazaniasystemowe.pl/szkolenie.html
Zachęcam również do bezpośredniego kontaktu z prowadzącym szkolenie:
Damian Janus
telefon: 510 342 254
e-mail: damian.janus@wp.pl
http://psycholog-krakow.net.pl
http://rozwiazaniasystemowe.pl
Jakub
S.
specjalista ds.
sprzedaży i
organizacji szkoleń,
Witalni ...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Kompetencje Menedżerskie, 14-15.05.2013r, Kraków!Serdecznie zapraszam do zapoznania się z całą ofertą dostępną pod adresem:
http://www.witalni.pl/admin/data_files/szkolenia/61/ko...
Pozdrawiam,
Jakub Sergiel
Mobile: 669 222 505
Mail to: jakub@witalni.pl
Cecylia
Kolanowska
Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Excel w pigułce- podstawowy kurs z MS ExcelOśrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu zaprasza na kurs „Excel w pigułce”
Na szkoleniu w przyjaznej i bezstresowej atmosferze :
• Poznasz praktyczne funkcje Excela, które nie tylko przydadzą Ci się w pracy ale również w życiu codziennym
• Dowiesz się jak w łatwy sposób zrobić potrzebne zestawienie, raport, analizę
• Zapoznasz się z podstawowymi zasadami formatowania komórek , dokonywania obliczeń i filtrowania danych
Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą w szybkim czasie poznać najbardziej przydatne funkcje i praktyczne zastosowanie programu MS Excel.
Koszt szkolenia: 250,00 zł/os– cena promocyjna na zapisy do 4 maja
290,00 zł/os– cena po okresie promocyjnym
Czas trwania: 1 dzień
Miejsce: centrum Poznania
Termin: 10.05.2013
Dla uczestników szkolenia przerwa kawowa, certyfikat oraz materiały szkoleniowe
Program szkolenia: na stronie http://odksimp.pl
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: telefoniczny 61 8538037 lub mailowy: magda.szopinska@odksimp.pl.
Zgłoś się już dziś – liczba miejsc ograniczona !!!!!
ODK SIMP TO PROFESJONALNE SZKOLENIA CENIONE OD PONAD 50 LAT!
Podobne tematy
Następna dyskusja: