Małgorzata Paluch (Poprzednie Nazwisko Niezgódka)

Małgorzata Paluch
(Poprzednie
Nazwisko
Niezgódka)
właściciel, Akademia
Rozwoju Umiejętności

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dzień dobry, szukam trenera świetnie znającego proces sprzedaży B2B, negocjacje handlowe i zakupowe, windykację. Proponuję współpracę od zaraz, z właściwą osobą będzie to współpraca stała.
Ważne jest dla mnie, by trener był z Wrocławia (to jest konieczny warunek) , z wieloletnim doświadczeniem w obszarze szkoleń, by miał swoje doświadczenie w pracy jako handlowiec.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy: niezgodka@akademiaru.pl
Pozdrawiam i do zobaczenia, Małgorzata Paluch

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ola Mrozowska

Ola Mrozowska psycholog, trener
Dialogu
Motywującego,
terapeuta motywuj...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

AKADEMIA DIALOGU MOTYWUJĄCEGO oraz Igor Koutsenok
zapraszają na pierwsze w Polsce szkolenie nt:

"NOWE KIERUNKI W MOTYWUJĄCEJ PRACY Z KLIENTEM - 4 procesy Dialogu Motywującego"

Warszawa, hotel Ibis: 24-25.05.13r.; promocja cenowa do 8 marca

TRENER IGOR KOUTSENOK: prof Uniwersytetu Kalifornijskiego San Diego, dr n. med., psychiatra; Dyrektor Centrum Badań nad Przestępczością i Uzależnieniami (CCARTA) oraz Instytutu Leczenia Uzależnień przy Uniwersytecie Kalifornijskim. Członek MINT .W latach 2007-2010 zaprojektował i zarządzał ogromnym projektem Cal-METRO – szkoleniem z zakresu Dialogu Motywującego (DM) obejmującego ponad 3000 profesjonalistów pracujących w Kalifornijskim Systemie Resocjalizacji dla Nieletnich. Autor licznych publikacji nt. Dialogu Motywującego.


SZKOLENIE ADRESOWANE JEST do osób pracujących w szeroko rozumianym obszarze pomocy: prowadzących terapię, doradztwo, poradnictwo, interwencje krótkoterminowe, rozmowy motywujące i inn.

ZAPRASZAMY: psychologów, pedagogów, terapeutów, lekarzy, specjalistów pracujących
w obszarze uzależnień i resocjalizacji, pracowników socjalnych, kuratorów, dietetyków, coachów i wszystkich, którzy w swojej pracy widzą potrzebę motywowania do zmiany.

UCZESTNICY SZKOLENIA DOWIEDZĄ SIĘ JAK:

- zwiększać efektywność współpracy z „trudnym” klientem i reagować na jego brak gotowości do zmiany,
-wydobywać wewnętrzną motywację osoby do zmiany, mimo pojawiających się często obaw lub niepewności związanych ze zmianą,
- ustalać z klientem konkretny cel zmiany, który będzie stanowił temat rozmowy,
- negocjować zmianę jednego celu na inny, jeśli pojawi się taka potrzeba,
- w sposób motywujący formułować plan wdrażania w życie pożądanych zmian.

SZKOLENIE TŁUMACZONE NA JEZYK POLSKI
PROMOCJA CENOWA DO 8 MARCA

więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://dialogmotywujacy.com.pl

http://www.dialogmotywujacy.com.pl/szkolenia-zagranicz...
Magdalena S.

Magdalena S. Trener / HRowiec /
Psycholog

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOŁA TRENERÓW METRUM zaprasza na cykliczne spotkania superwizyjne dla trenerów pracujących z grupami w rożnych obszarach tematycznych.

W METRUM jesteśmy głęboko przekonani, że superwizja jest niezbędnym elementem rozwoju zawodowego psychologa, coacha, psychoterapeuty, czy trenera, dlatego cały zespół trenerów Metrum korzysta z superwizji. Widzimy konieczność superwizji niezależnie od stopnia posiadanego doświadczenia czy stażu zawodowego, ponieważ superwizja to: wzajemna wymiana doświadczeń, przemyśleń, wspólne zastanawianie się nad źródłami trudności, szukanie istoty problemu, dochodzenie do nowych rozwiązań, ujawnianie swoich uczuć, poszerzanie pola świadomości. Superwizja zapewnia stały ogląd własnych kompetencji w pracy z ludźmi, zapewnia wsparcie i troskę, pozwala umacniać postawy etyczne.

Obrazek

CO ZYSKASZ?
- Dalszy rozwój swoich kompetencji
- Lepsze rozumienie mechanizmów grupowych i wpływu trenera na proces grupowy
- Wzrost umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi na warsztatach
- Doskonalenie umiejętności doboru efektywnych i adekwatnych do sytuacji metod pracy i rozwiązań
- Utrzymanie i podwyższenie standardów zawodowych i etycznych
- Inspirację
- Większą pewność siebie w roli trenera
- Wyznaczenie ścieżek dalszego rozwoju trenerskiego
- Certyfikat potwierdzający udział w superwizji grupowej, przydatny w procedurze rekomendacyjnej Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (rekomendacja trenera PTP)

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
miejsce: siedziba METRUM w Katowicach, przy ul. Zabrskiej 3/6
czas: 18:00-21:00
koszt: jedno spotkanie 162,6zł + 23% VAT (tj. 200 zł)
terminy: pierwsza środa miesiąca

6 marzec 2013 roku
3 kwiecień 2013 roku
8 maj 2013 roku
5 czerwiec 2013 roku
4 wrzesień 2013 roku
2 październik 2013 roku
6 listopad 2013 roku
4 grudzień 2013 roku


WIĘCEJ INFORMACJI:
http://metrum.edu.pl/superwizjametrum.php

INFORMACJE I ZAPISY:
Biuro Metrum
e-mail: biuro@metrum.edu.pl
tel. 32 7810 784, 693 993 083

Rezerwacja miejsca obowiązuje po kontakcie mailowym lub telefonicznym!
Liczba miejsc ograniczona!
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Agnieszka Grys

Agnieszka Grys Coach PCC ICF &
CoachWise™ Certified
Coach, Trener
Biznesu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

MENTORING DLA COACHÓW RÓWNIEŻ DO AKREDYTACJI ICF NA POZIOMIE ACC,PCC

Warsztat kierowany jest do coachów, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje, planują uzyskanie akredytacji w International Coach Federation na poziomie ACC, PCC.

Jednym z wymagań akredytacji ICF jest odbycie 10 godzin mentor-coachingu. Coachowie, którzy planują uzyskać akredystacje na poziomie ACC, PCC podczas tego warsztatu będą mogli uzyskać informację zwrotną na temat swoich kompetencji wg 11 kompetencji ICF i uzyskać 7 godzin mentor-coachingu.

Cel spotkania:
UZYSKANIE informacji zwrotnej na temat swoich kompetencji wg 11 kompetencji ICF
WYPRACOWANIE 7 godzin mentorcoachingu
OMÓWIENIE dotychczasowych doświadczeń w pracy z klientami
OTRZYMANIE FEEDBACKU
ANALIZA ewentualnych wątpliwości związanych z kompetencjami ICF oraz kodeksem etycznym ICF.

Przygotowanie coacha do mentor coachingu:
Każdy z uczestników może przygotować nagranie (max. 20-30 minut) z 1-2 przeprowadzonych sesji (oczywiście należy uzyskać zgodę klienta) i przesłać je na tydzień przed planowanym terminem mentorcoachingu na adres: mentoring@jak-md.pl w tytule maila wpisując datę mentorcoachingu.

Każdy z uczestników powinien zapoznać się z 11 kompetencjami ICF i przesłać swoje wątpliwości, pytania, komentarze przed spotkaniem na adres mentoring@jak-md.pl w tytule maila wpisując datę mentor coachingu.

Uczestnicy przygotowują 1-2 sytuacje, z którymi chcieliby popracować jako klienci.

W trakcie spotkania każdy uczestnik ma do wyboru: zaprezentować swoje nagranie lub przeprowadzić coaching na żywo.

Dla uczestników:
BONUS: poza zajęciami coachowie, uzyskają feedback od metrocoacha w uzgodnionym wspólnie terminie - 1 godzinna sesja skeypowa

Uczestnicy warsztatu otrzymują zaświadczenie ukończenia 7 godzin mentorcoachingu.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (09:00 – 18:00)

Termin: 02.03.2013 Łodź, 04.04.2013 Warszawa

Prowadząca: Agnieszka Grys Coach PCC ICF, cochowie z akredytacją na pozimie ACC

Liczba uczestników nie może przekroczyć 8 osób.

Zapisy: http://www.jak-md.pl/szkolenia_coaching_zapisy.html

Uwaga ilość miejsc ograniczona!

Jeżeli masz pytania - zadzwoń 502-514-765 lub napisz biuro@jak-md.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy serdecznie na 1-dniowe szkolenie w przystępnej cenie organizowane przez markę Intuikon (http://intuikon.pl)

BUDOWANIE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH WEDŁUG BEYOND NLP
Wstęp do Praktyka Beyond NLP – edycja krakowska

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Nauczysz się jak sprawić, aby inni ludzie chętniej z Tobą rozmawiali i uznawali Cię za dobrego rozmówcę, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego stosowania modelu Dobrego Słuchacza,

- Dowiesz się jak wpływać na relacje z innymi ludźmi tak, aby bardziej odpowiadały Twoim celom i potrzebom, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego wykorzystania gier statusowych,

- Nauczysz się budować poczucie więzi i dobry kontakt na głębszym poziomie niż tylko gesty i proste zachowania, dzięki zrozumieniu czym są Dominujące Struktury Poznawcze,

- Dowiesz się czym jest Beyond NLP, czym różni się od klasycznego NLP oraz co oferuje program edukacyjny: „Praktyk Beyond NLP – edycja krakowska”,

- Otrzymasz odpowiedzi na ważne dla Ciebie pytania dotyczące udziału w całościowym programie Praktyk Beyond NLP,

- Otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Cena: 138 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl
Zapisy przyjmujemy do 15 marca.

PEŁNY OPIS SZKOLENIA >>>

Jesteśmy obecni na Facebooku >>> oraz Goldenline >>>
Adam Grzesik

Adam Grzesik Pomagam Budować
Zyskowne Firmy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witaj:-)
Już za tydzień warsztaty z PROGRAMOWANIA PRZYSZŁOŚCI - skuteczna metoda realizacji celów
Kraków 23.02.2013 sobota 10:00 - 17:00

koszt: od 175zł

szczegóły:
http://iqbiznes.pl
lub
http://www.iqbiznes.pl/index.php/szkolenia/jak-w-jeden...

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Roman Warkocz

Roman Warkocz Zarządzanie kadrami,
szkolenia, rozwój,
rekrutacja.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ostatnie wolne miejsce na warsztat narzędziowy „Rola konsultanta procesowego w pracy trenerskiej”.
Ośrodek Edukacyjno-Dydaktyczny OPN (Hotel Pod Kazimierzem), Ojców 12
1-3 marca 2013.
Prowadzenie / konsultacja procesowa: Cyprian Szyszka, Rafał Siwa
Cena 198 zł (bez wyżywienia, po kosztach)
Zapisy na mail: roman.warkocz@gmail.com lub telefonicznie 509057572.
Strona spotkania na FB: http://www.facebook.com/events/460402710692807/
Decyduje kolejność zgłoszeń:)
bo mamy to coś... (i się tego bardzo lękamy;)Roman Warkocz edytował(a) ten post dnia 18.02.13 o godzinie 20:58
Anna Manuiło

Anna Manuiło Nowy dzień to nowe
możliwości :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na szkolenia z aktualnych zmian w prawie budowlanym oraz w prawie pracy. Oferujemy program szkolenia dopasowany do szczególnych potrzeb klienta. Szkolenia prowadzącą wykwalifikowani trenerzy-prawnicy. Szkolenia realizujemy na terenie całej Polski.

Kontakt : 723862938
kontakt@novea.info.plAnna Manuiło edytował(a) ten post dnia 18.02.13 o godzinie 19:04

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SPOKÓJ I HARMONIA CZYSTY PIĄTEK -

Jeśli idea ma być wiodąca, chodzi o to, aby wieść życie zawodowe owocnie,spokojnie i w harmonii z życiem osobistym. Iść odważnie, uważnie i świadomie. Serdecznie zapraszam

Czuj się delikatnie i serdecznie zaproszona / zaproszony jeśli:
- czasami targają tobą emocje;
- miewasz ochotę rozszarpać klienta lub szefa;
- zdarza ci się warknąć na bliskich (na dzieci);
- chcesz to przetransformować w wewnętrzny spokój, życzliwość, akceptację, spełnienie;
- chcesz zaskoczyć siebie i innych pozytywną zmianą.
Czuj się delikatnie i serdecznie zaproszone / zaproszony.

MILOWE KROKI PROGRAMU
- Ciało fizyczne, ciało emocjonalne, ciało intelektualne.
- Każda z tych trzech sfer potrzebuje twojej dbałości, higieny, ćwiczeń, wzmacniania.
- Czystych metod higieny są setki, a ty masz swój indywidualny, niepowtarzalny rys, swoje ulubione metody – poszukamy ich w piątek.
- Żyjemy wśród ludzi. Oni przychodzą do ciebie ze swoim zestawem emocji, a ty idziesz do nich ze swoim zestawem emocji. Uważność na innych.
• Umiejętność samokontroli w sytuacjach stresu.
- Kto ci sprzedaje „brudne dłonie”, „brudne emocje” i „brudne myśli”. Jak odmawiać, unikać, a nawet przekształcać w „czysty dłonie”, „czyste emocje” i „czyste myśli”.
- Zależności między myślami, emocjami, a kondycją mojego ciała fizycznego.

PROWADZENIE
Tomek Szokal
Anglista, tłumacz, absolwent Centrum Szkoleń i Psychoedukacji Instytutu Psychologii Zdrowia PTP , licencjonowany trener biznesu. Poza tym zabiegany człowiek, który zabiega o wiele rzeczy… między innymi o święty spokój.

SERDECZNIE ZAPRASZAM
Strefa Pracy, ul Czapli 57, 02-781 Warszawa (Ursynów)
Piątek 22 lutego 2013
Godziny: 9:00 – 17:00
Cena jednodniowego szkolenia dla osoby: – 400 zł netto / 492 zł brutto zawiera:
materiały pisane, wodę, kawę, herbatę, ciastka, owoce i zdecydowany brak obiadu.

KONTAKT
Tomasz Szokal-Egierd
TEL. 661 333 380
tomek@luxvia.pl

KOGO ZAPRASZAM
menedżera, handlowieca, grafika, programistę, modelkę, marketingowca, technika
budowlanego, żonę, męża, mamę, tatę, córkę, syna, kobietę, mężczynę, singla,
prawniczkę, prezesa, posła na Sejm, samodzielnego przedsiębirocę, hydrogeologa,
poczukiwacza spokoju i harmonii

http://www.strefa-pracy.com.pl/index.php/gorace-wiesci
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Szkolenie trenerów - na których omawiamy oryginalne i nowatorskie metody prowadzenia warsztatów, prezentacji i szkoleń w oparciu o nowoczesne narzędzia pracy trenera biznesu np. w jaki sposób aktywizować uczestników do samodzielnej pracy, do pracy w grupach, jak radzić sobie z trudnym uczestnikiem i stresem.

Uczestnik na zakończenie zajęć otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia trenerskiego z wyszczególnioną ilością godzin i tematami zajęć.

Aby znaleźć się w najlepszym gronie trenerów, już teraz warto zdobywać doświadczenie.

Adresaci szkolenia: Osoby, którzy chcą rozpocząć rozwój zawodowy w kierunku trenera biznesu, kadra menedżerska, kierownicy oraz pracownicy prowadzący szkolenia lub instruktaże w zakładach pracy, osoby realizujące i przygotowujące projekty szkoleniowe, studenci i absolwenci zainteresowani zdobyciem nowych kwalifikacji, handlowcy, właściciele firm.

Po ukończeniu szkolenia trenerskiego, masz możliwość prowadzenia własnych szkoleń. Wszystko zależy od twojej kreatywności i zaangażowania.

Jeśli nie masz praktyki trenerskiej możesz ją zdobyć prowadząc wybrane zajęcia
z trenerami DEA.

Metody prowadzenia szkolenia: Mini-wykład dostarczający niezbędnej wiedzy, ćwiczenia indywidualne, dyskusje, case study.

Realizowane moduły szkoleniowe w ramach projektu (4 dni po 8 h )

1. Metodologia nauczania osób dorosłych w grupie, formy prowadzenia szkoleń

Rodzaje szkoleń i ich podział
Umiejętności niezbędne w pracy trenera, żelazne reguły
Różne sposoby odbierania informacji
Budowanie kompetencji i poziomy kompetencji
Metody pracy z grupą

2. Techniki prezentacji i komunikowania się z grupą, wystąpienia publiczne

Mowa ciała, wizerunek
Ćwiczenia na pracę z głosem
Metody uczenia osób dorosłych
Tworzenie prezentacji i jej rodzaje
Rodzaje komunikacji
Omówienie Cyklu Kolba
Role grupowe

3. Tworzenie modułu i struktury szkolenia

Tworzenie programu szkolenia
Zasady warunkujące efektywne szkolenie
Metoda Smart
Etapy projektowania szkolenia
Metody treningowe
Przygotowanie do egzaminu

4. Egzamin

Podczas egzaminu słuchacz zaprezentuje program szkoleniowy
z zastosowaniem poznanych podczas szkolenia technik

Trenerzy - przekażą słuchaczom informację zwrotną na temat wykonanej przez słuchacza próbki szkolenia oraz prezentacji multimedialnej

------------------------------

Czas trwania szkolenia: (4 dni po 8 h )

Terminy zjazdów :

6.04.2013r

13.04.2013r

20.04.2013r

27.04.2013r

------------------------------

Cena 1600 zł/netto

w cenie również:

przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.

Trenerzy :



Damian Wilpert

Specjalista w dziedzinie technik sprzedaży i budowy pozytywnego wizerunku, praktyk mający kilkuletnie doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy w branży finansowej i reklamowej, 8 lat w marketingu sieciowym w tym pozycjonowanie
i optymalizacja stron internetowych, współtwórca i właściciel portalu piłkarskiego, akredytowany dziennikarz sportowy.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Brainstorm we współpracy z KSB MBA Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, poziom podstawowy i zaawansowany.

Prowadzi szkolenia dla trenerów w projekcie ABC trenera wewnętrznego i zewnętrznego.

Współpracuje jako trener z uczelniami: WSH Humanitas i Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach.

Liczne Certyfikaty, m.in.: Profesjonalny handlowiec, zarządzanie ludźmi, wystąpienia publiczne, autoprezentacja, zarządzanie sprzedażą i relacje
z klientami, negocjacje handlowe, praktyczne zagadnienia public relations i marketingu, pozycjonowanie optymalizacja.

Poprowadził szkolenia dla :

Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Katowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej, KOPEX GROUP - KOPEX MACHINERY SA, Sieć sklepów NIPPI, Eurex Sp. z o.o, MetLife Amplico, TIME WORK SERVICE, Ogólnopolska Szkoła Językowa - British School, JOBS.pl, szkolenia.com, ponad 300 szkoleń systemowych we współpracy z Eurobankiem, Meritum Bank, Invest Bankiem a także szereg szkoleń otwartych i indywidualnych dla dyrektorów firm, właścicieli, kierowników, handlowców i studentów.

Autor artykułów z zakresu : Wystąpień publicznych, komunikacji i PR.

"Nakręcaj się każdego dnia, jesteś jak zegar, który ma wyznaczony swój cel" - własny cytat



------------------------------------------------------------------------------------------

Mirosław Kot

Jest specjalistą z zakresu prawa pracy, negocjacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Ukończył studia podyplomowe
z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz studia menedżerskie na kierunku zarządzanie kadrami i doradztwo zawodowe.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Specjalista public relations.

Pomysłodawca i trener wiodący szkoleń dla trenerów w projekcie ABC trenera wewnętrznego i zewnętrznego. Współpracuje jako wykładowca i trener z uczelniami: WSH Humanitas i Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach.

Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Brainstorm we współpracy z KSB MBA Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, poziom podstawowy i zaawansowany. Od 11 lat jest również trenerem. Praktyczne doświadczenie zdobywał jako kierownik zespołów pracowniczych. Obecnie szkoli kadrę kierowniczą z zakresu praktycznego stosowania wszystkich systemów rozliczania czasu pracy, zarządzania zasobami ludzkimi oraz posiada praktyczną umiejętność stosowania wszystkich technik negocjacyjnych.

Wykładowca studiów podyplomowych Uniwerystetu Ekomomicznego w Katowicach na kierunku – nowoczesna komunikacja w praktyce, a także w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu na kierunkach: Prawo pracy i Ubezpieczeń Społecznych oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, oraz prowadzi wykłady gościnne dla KSB MBA – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.


Współpracuje w zakresie szkoleń z Wyższą Szkołą Humanitas w Sosnowcu, Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach Izbą Rzemieślniczą oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach, Brainstorm Sebastian Matyniak, WS FINANCE, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Pocztą Polską S.A., Konsalnet S.A, Medicare Sp. z o.o, Work Express Sp. z o.o., DP Clean Tech, Premier Manufacturing Support Services Poland Sp. z o.o. na terenie General Motors w Gliwicach, Bankiem Pocztowym S.A., Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami, Polskim Stowarzyszeniem Public Relations.

Jego ogromna wiedza praktyczna połączona z wiedzą teoretyczną stanowi doskonałą mieszankę wiadomości, pomagającą uczestnikom szkolenia przebrnąć przez wszystkie trudne zagadnienia prezentowane podczas szkoleń. Jest osobą bardzo pogodną, empatyczną z dużymi zdolnościami interpersonalnymi, dlatego szybko nawiązuje kontakt z uczestnikami szkolenia i studentami. Uwielbia podróże po świecie. Najlepiej się uczy, gdy naucza innych.

------------------------------------------------------------------------------------------



W ostatnim czasie nasi trenerzy poprowadzili szkolenia i wykłady dla :

■ Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu,
■ Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, KSB,
■ Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach,
■ Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
■ JOBS.pl, szkolenia.com, hr | pl Human Resources Poland,
■ Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa,
■ Poczta Polskia S A,
■ Ws Finance,
■ Passerotti sp. z o.o,
■ Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach,
■ NSZZ Solidarność,
■ Provida sp. z o.o.
■ Sieć sklepów Nippi,
■ VOITH Industrial Services Sp. z o.o,
■ Eurex Sp. z o.o. Centrum Zaopatrzenia Fryzjerstwa,
■ SKOK im. Mikołaja Kopernika,
■ Soloplan Polska Sp. z o.o,
■ Przewodnik Dla Mieszkańców,
■ Sob-drew,
■ Sega Okna,
■ Novia Sp. z o.o,
■ Ogólnopolska Szkoła Językowa - British School,
■ MetLife Amplico,
■ KOPEX GROUP - KOPEX MACHINERY SA,
■ TIME WORK SERVICE,
■ Gastro - Hotel,
■ BPOSparrow Sp. z o.o,
■ Luni-Cars,
■ Soloplan Polska Sp. z o.o.
■ Eurodirect,
■ Clean Tech,
■ Biuro Podróży Conti,
■ Przewodnik Dla Mieszkańców,
■ Royal Capitals Sp. z o.o.
■ "Specjalna Strefa Szkoleń",
■ Retern - Agencja Public Relations,
■ Turbo-Tec Sp. z o.o.
■ Centrum tłumaczeń eLingua,
■ CES,
■ Medicar - Medycyna i Farmacja,
■ ARiMR - Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
■ Time Work Service,
■ Centrum tłumaczeń eLingua,
■ EMKA Polska Sp. z o.o.,
■ Stowarzyszenie Public Relations,
■ KOPEX GROUP - KOPEX MACHINERY SA,
■ Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. Jana Kilińskiego

a także szereg szkoleń otwartych i indywidualnych dla dyrektorów firm, właścicieli, kierowników, handlowców i studentów

-----------------------------------

Artykuły :


Obrazek



Obrazek




Obrazek


http://www.deaszkolenia.pl/news,45,7_sposobow_na_znako... - Artykuł wystąpienie publiczne
http://issuu.com/pspr/docs/pspr_magazyn_nr3 - Magazyn Public Relations w Polsce, nasz artykuł "Szkolenia w branży PR"

Damian Wilpert
http://deaszkolenia.pl
Monika Styczek

Monika Styczek Student, Szkoła
Główna Gospodarstwa
Wiejskiego w
Warszawie

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Fundacja "Mała Wielka Zmiana" zaprasza na Kurs „MENDŻER SPOŁECZNY w działaniu”, podczas którego dowiesz się, jak efektywnie rozwijać swoje kompetencje menadżerskie, stworzyć ogólnopolską oraz lokalną kampanię społeczną, pozyskać sponsorów i darczyńców. Efektywność dobrego menadżera opiera się w głównej mierze na solidnym planowaniu swoich przedsięwzięć.

Podczas 16 godzin kursu przedstawimy Ci:
• modele rozwoju kompetencji menadżerskich
• sprawdzone strategie planowania kampanii społecznych
• niezawodne ścieżki pozyskiwania wsparcia finansowego i merytorycznego
• jak organizować i zarządzać w praktyce działaniami społecznymi
• kulisy tworzenia wybranych akcji społecznych

Czas trwania kursu to 16 godzin dydaktycznych, w skład których wchodzą wykłady, warsztaty, opracowania przykładowych kampanii społecznych. Każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat Menadżera Społecznego wydany przez Fundację „Mała Wielka Zmiana”.

Data i miejsce: 9-10 marca 2013 r. sale dydaktyczne przy Al. Jerozolimskich 44 w Warszawie
Prowadzącymi są menadżerowie z kilkuletnim stażem pracy w polskich i zagranicznych organizacjach pozarządowych. Zapraszamy!

Zgłoszenia proszę wysyłać na adres: m.styczek@gmail.com do 1 marca 2013r.
Koszt: 450zł od osoby, w przypadku zgłoszenia się dwóch osób z jednej organizacji – zniżka 200zł.

Program Kursu „MENADŻER SPOŁECZNY w działaniu”

1 dzień (8 godzin)

Modele rozwoju kompetencji menadżerskich – 2h
Odpowiedni dobór członków zespołu menadżera społecznego - 2h
Strategie planowania kampanii społecznych – 2 h
Tworzenie modeli biznesowych w organizacji – 2 h

2 dzień (8 godzin)

Pozyskiwanie grupy sponsorów i mentorów – 1h
Kulisy tworzenia wybranych akcji społecznych – 1h
Tworzenie notatek prasowych, autoprezentacja, wystąpienia przed kamerą – 2h
Warsztaty: prezentacja własnych projektów kampanii społecznych – 4h

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPRASZAMY WSZYSTKIE KOBIETY NA PIERWSZĄ WIOSENNĄ EDYCJĘ WARSZTATÓW DLA KOBIET
,,STRUMIEŃ KOBIECOŚCI wiosna 2013”

Zapisy już ruszyły! Szczegóły http://coachingteam.pl/szkolenia-dla-kobiet.htm
Zapraszam Ciebie, Twoją siostrę, przyjaciółki, koleżanki, znajome, sąsiadki!
Zajęcia odbywają się w centrum Warszawy, w piątkowe wieczory oraz w weekendy.

Proponujemy Ci cykl niezależnych warsztatów, które możesz dowolnie komponować dla wsparcia swojego ducha, umysłu i ciała. Proponujemy warsztaty w kameralnym gronie Kobiet podobnych do Ciebie a zarazem zupełnie różnych, prowadzone przez pełne ciepła a przy tym kompetentne Kobiety.
Ilona, Anna, Klaudia, Agata, Justyna, Mirela, Jolanta http://coachingteam.pl/trenerzy.htm

Już dziś zastanów się, które zajęcia podobają Ci się najbardziej.

Mamy też sporo promocji http://coachingteam.pl/promocje.htm

Wystarczy przesłać Formularz Zgłoszeniowy i dać się zaprosić na wspaniałą przygodę!

BĄDŹ PIĘKNIEJSZA, SZCZĘŚLIWSZA I ZDROWSZA JUŻ OD TERAZ!

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji - zaproszenie na szkolenie otwarte

Konflikty, napięcia, konfrontacje międzyludzkie są jednym ze stałych elementów życia prywatnego. Trudno też ich uniknąć w miejscu pracy.
Różnice poglądów, charakterów, zmęczenie, stres, niepowodzenie projektu stanowią potencjalne źródło ,,iskier” między współpracownikami. Są jednocześnie czymś naturalnym, wręcz koniecznym do rozwoju grupy. Bo to właśnie w takich sytuacjach ukazują się prawdziwe oblicza i motywacje przynależności ludzi do grupy.
Konflikt pozostawiony samemu sobie, szybko się rozprzestrzenia, prowadzając
do podziału wewnątrz zespołu, wzajemnej niechęci, spadku efektywności pracy. Stąd nie należy od niego uciekać ani udawać, że nie istnieje. Trzeba nim odpowiednio zarządzić.

Skąd biorą się konflikty?
Dlaczego warto o nich rozmawiać?
Jak i dlaczego rozwiązywać problemy w zespole?
Czy napięcia i konfrontacje mogą być pozytywne?
Jaką rolę w sytuacji trudnej w zespole odgrywa lider?


Na te i inne pytania związane z konstruktywnym radzeniem sobie z trudną sytuacją w organizacji pozwolą odpowiedzieć warsztaty szkoleniowe TAW Polska:

Odważnie o problemach i konfliktach w organizacji – czyli jak w sytuacji trudnej, powinien zachować się lider.

Termin: 18-19 marca 2013
Miejsce: Hotel Park Plaza**** we Wrocławiu

Więcej szczegółów dotyczących szkolenia a także formularz zgłoszeniowy, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: www.tawpolska.pl
W związku z tym, iż liczba miejsc jest ograniczona, zachęcam Państwa do zapisów.
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


"Massive Sales System" - synteza najlepszych modeli sprzedaży

Trener szkolenia - ekspertem Forbes:
Artykuł "Technologie efektywnej sprzedaży"
Artykuł "Motywacja w sprzedaży"

Podczas szkolenia uczestnicy:


- Poznają bardzo efektywny model sprzedaży inspirowany skutecznymi modelami sprzedaży, a także wieloma nurtami psychologii i NLP. Pozwoli to im wyróżnić się z tłumu nieskutecznych sprzedawców i sprawić, że klienci sami zaczną zabiegać o produkt;
-Zdemaskują wiele mitów dotyczących technik sprzedaży, które stosuje olbrzymia ilość handlowców, a które zmniejszają szansę na sprzedaż;
- Nauczą się umiejętności jakimi posługują się najlepsi coachowie i terapeuci podczas analizy psychiki swoich klientów, aby wiedzieć czego tak naprawdę chcą klienci;
- Poznają różnice między podejściem do sprzedaży na małą skalę, a sprzedażą na dużą skalę. Żeby sprzedawać za większe pieniądze - potrzeba innego modelu pracy z klientem;
- Dowiedzą się na czym się różnią obiekcje fałszywe od prawdziwych oraz jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi poradzić;
- Okryją jak budować relacje z klientem jednocześnie na 4 poziomach komunikacji, aby nie sabotować nieświadomie całego procesu sprzedaży i tworzyć długoterminową relację win-win, gdzie klient stanie się partnerem handlowca w jego sprzedaży;

Program szkolenia (2dni - 16h):

1. Skuteczne i szybkie budowanie relacji:
- mity dotyczące relacji w procesie sprzedaży;
- technika „Rapportu”, czyli jak stworzyć niewidzialną nić porozumienia, zdobyć zaufanie klienta oraz jego otwartość;
- 4 obwody neurologiczne R. Wilsona w budowaniu relacji, czyli jak nie „spalić” sprzedaży jednym swoim słowem lub gestem;
- budowanie relacji jako źródło informacji o kliencie;

2. Psychologia potrzeb klientów:
- 7 sfer potrzeb ludzi;
- głębokie potrzeby jako źródło motywacji do podejmowania decyzji przez klientów;
- potrzeby ludzkie i potrzeby zwierzęce u człowieka;
- jak działają podświadome systemy motywacyjne u ludzi;

3. Skuteczna komunikacja w sprzedaży:
- jak mówić, żeby klient zrozumiał nas tak jak chcemy;
- zarządzanie ciekawością klienta oraz jego emocjami;
- typologie klientów – jak rozmawiać, żeby nas słuchano;
- meta-komentarz, czyli jak nie wchodzić w „gierki” klientów;

4. Analiza mocnych stron i korzyści oferowanego produktu;
- problemy klientów potencjalne źródło motywacji do zakupu oferowanego produktu;
- przyczyny występowania problemów i konsekwencje ich nierozwiązania;
- cechy produktu jako rozwiązanie problemu klienta;
- nowy model określania cech, zalet i korzyści;

5. Umiejętność prowadzenia klienta pytaniami przez proces sprzedaży do zakupu;
- pytania otwarte i zamknięte;
- pytania sugerujące, sytuacyjne, problemowe, implikacyjne, naprowadzające i perswazyjne;
- budowanie alternatywnej rzeczywistości;
- określanie sytuacji klienta i jego definiowania rzeczywistości;

6. Model efektywnej sprzedaży Massive Sales:
- cele klientów i problemy na drodze do ich realizacji;
- jak odkrywać motywację OD w potrzebach klientów;
- jak wzmacniać system motywacyjny klienta do zakupu;
- jak sprawić, żeby klient sam zabiegał o nasz produkt;
- jak rozmawiać o pieniądzach z klientem;
- kontraktowanie sprzedaży;
- jak finalizować proces sprzedaży;

7. Zaawansowana praca z obiekcjami:
- 3 źródła obiekcji klientów;
- Czym są obiekcje fałszywe i prawdziwe?
- METAMODEL - narzędzie pracy z obiekcjami prawdziwymi;
- KLARYFIKACJA – metoda na obiekcje fałszywe - „odkryj karty” klienta i dowiedz się o czym tak naprawdę myśli.
- FUKO – model konstruktywnej krytyki – metoda na opornych klientów;

Twoja inwestycja:
Cena 2 dniowego szkolenia to jedynie 499 zł brutto

Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy!

Zapisy:

kliknij link

Kontakt:

biuro@massivesales.pl

http://massivesales.plTen post został edytowany przez Autora dnia 26.08.15 o godzinie 15:21
Anna Manuiło

Anna Manuiło Nowy dzień to nowe
możliwości :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy wszystkich rodziców do wzięcia udziału w szkoleniu specjalnie przygotowanym po to, aby polepszyć komunikację między Wami a dzieckiem oraz żeby ulepszyć Wasz profil wychowania. Program Szkoły dla Rodziców został opracowany przez naszych psychologów i pedagogów tak, abyście Państwo skorzystali z uczestnictwa w naszej szkole w 200%:)

Dzień I 4 godziny – 2 przerwy po 15 min.
TEMAT - "Mama, tata, dziecko – nasze potrzeby, oczekiwania, wymagania, nasze wspólne relacje"
- role jakie pełnimy - jak na nas wpływają, co z nimi się wiąże
- przekonania – co pozytywnego możemy wziąść od metod naszych babć i mam, a co nie jest dla nas już użyteczne
- wspólne stworzenie definicji rodzica i dziecka
- studia przypadku- najczęściej spotykane trudne sytuacje wychowawcze i rozwiązania

Dzień II 4 godziny – 2 przerwy po 15min.
TEMAT - "Coaching w wychowaniu – metody i narzędzia komunikacji dziecko-rodzic"
- praca z dzieckiem – jak reagować w poszczególnych sytuacjach wychowawczych; narzędzia i metody języka coachingu wykorzystywane do komunikacji z dzieckiem
- warsztaty pracy nad relacjami- aktywne ćwiczenie scenek wychowawczych pod nadzorem trenera
Dzień III 4 godziny – 2 przerwy po 15 min.
TEMAT - "Ja jako Rodzic – jaki jestem i jaki chcę być"
- przeramowywanie sytuacji wychowawczych – perspektywa wychowania według rodzica, co jest trudne ,a co łatwe w moim systemie wychowania
- świat dziecka – zamiana ról: powróćmy do przeszłości – rodzice na „chwile” zamieniają się w dzieci
- Kodeks świadomego rodzica – wspólne tworzenie zasad wychowania

Podczas każdego dnia szkoleniowego zapewniamy materiały szkoleniowe oraz catering. Po szkoleniu oferujemy cykl bezpłatnych konsultacji indywidualnych z coachem-pedagogiem dla chętnych rodziców. Program można realizować w dowolne dni tygodnia i weekendu po wcześniejszym uzgodnieniu . Zapraszamy rodziców dzieci w wieku 0 – 12 lat.

Zapraszamy 1-3 marca 2013 roku do Gdańska.

http://novea.info.pl

http://www.novea.info.pl/index2.htmlAnna Manuiło edytował(a) ten post dnia 23.02.13 o godzinie 12:30
Wawrzyniec Romanów

Wawrzyniec Romanów Partner Zarządzający
Centrum probalans

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,
zachęcam do zapoznania się z nowym miejscem na mapie Warszawy. Centrum probalans zajmuje się rozwojem osobistym i zawodowym. Oferujemy min.: psychoterapię, doradztwo zawodowe, coaching zawodowy, zarządzanie stresem w pracy, wypalenie zawodowe itp.

Centrum probalans to doświadczeni specjaliści, doskonała lokalizacja w Warszawie, przyjemne i dyskretne miejsce.

http://centrum-probalans.pl

psychologicznie skuteczni

Pomagamy skutecznie w życiu i pracy



Wyślij zaproszenie do