Magdalena Pilch

Magdalena Pilch Specjalista ds.
organizacji szkoleń

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo,

Firma Training Spot zaprasza do bezpłatnego udziału w projekcie współfinansowanym ze środków unijnych: Śląska Szkoła Trenerów Biznesu.

Projekt skierowany jest do pracowników zajmujących stanowiska kierownicze/menadżerskie/koordynatorskie i zatrudnionych w firmach z następujących branż: IT, szkoleniowa, telekomunikacyjna, fotograficzna.

Projekt obejmuje zasięgiem obszar śląski, co oznacza, że uczestnikami projektu mogą być osoby zamieszkujące woj. śląskie lub zatrudnione w firmach z woj. śląskiego (na podstawie umowy o pracę/zlecenia/o dzieło).

Głównym celem projektu jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności trenerskich, potwierdzonych certyfikatem.

Oprócz profesjonalnie przeprowadzonego szkolenia uczestnicy otrzymają także materiały dydaktyczne, wyżywienie oraz ubezpieczenie NW.

Zajęcia prowadzone są przez najlepszych trenerów partnera projektu: firmy Brainstorm, w formie wykładowo-warsztatowej.

W programie m. in.:
– uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych
– trening interpersonalny: komunikowanie się i autoprezentacja
– badanie potrzeb szkoleniowych
– metodyka prowadzenia szkolenia
– tworzenie modułu szkolenia
– konstruowanie warsztatów tematycznych
– zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń

Szkolenie realizowane jest w systemie 8 weekendowych zjazdów i obejmuje łącznie 120h.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: http://szkolatrenerow.trainingspot.pl
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Poznań 05.02.2013 - Spotkanie związane z projektem EFS dla praktykujących trenerów

Coaching, kreatywnośc czy action learning? Wybierz swoją ścieżkę rozwoju trenerskiego!

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje z Jackiem Jakubowskim, trenerem 3-go stopia TROP/PTP/STOP.

Konsultacje są związane z projektem "Trener Rozwoju Organizacji Przyszłości. Innowacje w szkoleniach" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z poddziałania 2.2.2. PO KL.

Tu znajdziesz szczegóły programu "Trener Rozwoju Organizacji Przyszłości. Innowacje w szkoleniach"

Spotkanie odbędzie się w biurowcu Delta przy ul. Towarowej 35, sala Brylantowa na poziomie A

Przebieg spotkania:

16:00-17:00 - indywidualne konsultacje merytoryczne oraz formalne,

17:00-18:00 - wykład "Możliwości rozwoju doświadczonych trenerów" prowadzony przez Jaca Jakubowskiego, superwizora największych w Polsce systemów certyfikacji trenerskiej,

18:00-18:30 - omówienie warunków formalnych uczestnictwa w projekcie,

18:30-21:00 - indywidualne konsultacje merytoryczne oraz formalne.

Można wziąć udział w części spotkania.

Gwarancję miejsca na spotkaniu daje potwierdzone zgłoszenie udziału szkoleniaefs@grupatrop.pl.

W związku z tym, że spotkanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, będziemy prosić o wypełnienie oświadczenia o uczestnictwie w spotkaniu.



Przebieg spotkania:

16:00-17:00 - indywidualne konsultacje merytoryczne oraz formalne,

17:00-18:00 - wykład "Możliwości rozwoju do- świadczonych trenerów" prowadzony przez Jaca Jakubowskiego, superwizora największych w Polsce systemów certyfikacji trenerskiej,

18:00-18:30 - omówienie warunków formalnych uczestnictwa w projekcie,

18:30-21:00 - indywidualne konsultacje merytoryczne oraz formalne.

Można wziąć udział w części spotkania.

Gwarancję miejsca na spotkaniu daje potwierdzone zgłoszenie udziału szkoleniaefs@grupatrop.pl.

W związku z tym, że spotkanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, będziemy prosić o wypełnienie oświadczenia o uczestnictwie w spotkaniu.


Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń na rok 2013

• Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001
• Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001
• Auditor wewnętrzny Systemu Bezpieczeństwa Żywności wg ISO 22000
• Auditor wewnętrzny Global Standard for Food Safety - BRC 6
• Six Sigma Yellow Belt – wstęp do metodologii DMAIC
• Project Manager. Zarządzanie projektami wg standardu Project Management Institute

Programy szkoleń audytorskich są zatwierdzone przez jednostkę certyfikującą United Registrar of Systems
Uczestnicy otrzymują podwójne certyfikaty kompetencji LIJ i URS

HARMONOGRAM SZKOLEŃ
http://www.lij.com.pl/szkolenia-otwarte-oferta-szkolen...

Istnieje możliwość zorganizowania szkoleń zamkniętych dla grupy

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
krzysztof.bielanski@lij.com.pl
+48 880 18 14 26

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy do udziału w konferencji Roberta Cialdiniego
"Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje"

Szczegóły na https://aliorszkolenia.pl/konferencje

Obrazek


http://www.youtube.com/watch?v=OMPsJh4eH04

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE – czyli o aromacie CV przy kawie

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie CV i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres cd@careerdesign.pl w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Adam Grzesik

Adam Grzesik Pomagam Budować
Zyskowne Firmy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jak zaprzyjaźnić się ze swoją podświadomością i precyzyjnie zaprogramować swoją przyszłość??

To zupełnie proste
Być może przyszła Ci myśl „proste? Czary? Wróżby? O co chodzi?” Jeśli tak to bądź całkowicie spokojny lub spokojna.

To po prostu kolejna edycja warsztatu z wyznaczania swoich celów i nauka programowania swojej podświadomości aby je po prostu szybki i skutecznie zrealizowała.
Jak ostatnio usłyszałem „na leniuszka”.. To bardzo dobre określenie, ponieważ jedyny wysiłek jaki Cie czeka to odesłanie maila z potwierdzeniem udziału i przyjście 23 lutego na szkolenie w Krakowie.
Cała reszta Twojej przyszłości wydarzy się w pełni automatycznie.

Szczegóły znajdziesz TU http://www.iqbiznes.pl/index.php/szkolenia/jak-w-jeden...

Przy okazji skorzystaj z wyjątkowej oferty, prawdopodobnie jedynej takiej w naszym kraju.
Umów się na prywatną sesję coachingową lub terapeutyczną z gwarancją skuteczności – płacisz tylko i wyłącznie za rezultat.

Szczegóły znajdziesz TU http://www.iqbiznes.pl/index.php/sesje-coachingowe-i-h...

http://iqbiznes.pl
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers.

• 7 różnych miast
• 20% zniżki dla studentów

Szczegóły:
http://www.textmakers.pl/szkolenia

Skrócona agenda (całość na stronie szkolenia):

WPROWADZENIE
• Czym (nie) jest copywriting?
• Na dzień dobry: obalamy mity i odkrywamy karty

BLOK 1: TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Warsztat copywritera
• Webwriting
• Dobre praktyki

BLOK 2: WOKÓŁ TEKSTU
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

LUNCH

BLOK 3: TEKST W FIRMIE
• Tekst w Twojej firmie
• Kariera copywritera

BLOK 4: TECZKA CASE'ÓW
• Od legend do "chamletów" – przegląd case’ów i benchmarków

BLOK 5: TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe
• Zadania indywidualne
• Zadanie – niespodzianka

ZAKOŃCZENIE
• Rozdanie certyfikatów i materiałów dodatkowych
• Pytania i odpowiedzi
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

PROWADZENIE SZKOLEŃ

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy poznają::
- mechanizmy funkcjonowania grupy i procesy jakie w niej zachodzą
- metody zarządzania dynamiką grupy, budowania podczas szkolenia atmosfery zaufania i bezpieczeństwa
- sposoby uwzględniania potrzeb edukacyjnych uczestników z grupy 45+ w prowadzeniu szkoleń
- metody prowadzenia wystąpień i mini-wykładów,
- sposoby efektywnej komunikacji z grupą szkoleniową,
- metody rozpoznawania, diagnozowania i reagowania na sytuacje zakłócające funkcjonowanie i proces uczenia się grupy w tym manipulacje
- metody rozpoznawania ról grupowych występujących w zespołach, grupach i podczas szkoleń
- sposoby udzielania uczestnikom rozwojowej informacji zwrotnej
- sposoby na radzenie sobie z tremą, stresem oraz profilaktykę syndromu wypalenia zawodowego

Szkolenie odpowiada na potrzeby uczestników, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i zauważają u siebie potrzebę rozwoju swojego warsztatu trenerskiego, poprawy kontaktu z grupą, reagowania na trudne sytuacje, zwiększenia umiejętności autoprezentacyjnych.
Trening zadaniowy: poprowadzenie fragmentu szkolenia z zastosowaniem zdobytej wiedzy.

ZJAZD 1 - 09-12.05.2013
Moduł I Budowanie zaufania w grupie
Moduł II Zarządzanie procesem grupowym i dynamiką grupy szkoleniowej40 godzin
ZJAZD 2 - 07-09.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
Moduł IV Radzenie sobie ze stresem i tremą w pracy trenera
30 godzin
30 godzin
ZJAZD 3 - 05-07.07.2013
Moduł V Komunikacja trenera z grupą szkoleniową
30 godzin
ZJAZD 4 - 02-04.08.2013
Moduł VI Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
30 godzin
ZJAZD 5 - 30.08-01.09.2013
Moduł VII Trening zadaniowy z zakresu prowadzenia szkoleń
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Paprowicz

Agnieszka Paprowicz otwarta na oferty
pracy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPRASZAM na szkolenie dofinansowane w 100% ze środków UE.
*****UMOWY IT W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ*****
6 dniowe warsztaty bezpłatne!!!!
Kiedy: 20-22.02.2013 oraz 25-27.02.2013
Gdzie: Warszawa
Grupa docelowa: 45+

Projekt dla pracowników branży telekomunikacyjnej:

pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu całego kraju
osób samozatrudnionych mających siedzibę na terenie Polski

Uczestnicy Projektu muszą posiadać wykształcenie:

średnie techniczne (ukończone technikum i zdany egzamin techniczny lub ukończona szkoła zawodowa i technikum uzupełniające lub ukończone liceum i technikum uzupełniające)
wyższe techniczne (studia dzienne, zaoczne lub podyplomowe)

Wykształcenie techniczne musi być zgodne z profilem technicznym tj.:

architektura i urbanistyka, automatyka i robotyka
biocybernetyka i inżynieria biomedyczna, biotechnologia,
budowa i eksploatacja maszyn, budownictwo, elektronika, elektrotechnika
energetyka, geodezja i kartografia, górnictwo i geologia inżynierska
informatyka, inżynieria chemiczna, inżynieria materiałowa
inżynieria produkcji, inżynieria środowiska, mechanika, metalurgia
technologia chemiczna, telekomunikacja, transport, włókiennictwo.

Szczegóły, harmonogram szkolenia - wyślij maila agnieszkapaprowicz@wp.pl 696-403-147
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

SPK jako uzupełnienie dla Szkół, Akademii, Studiów Podyplomowych.

Skończyłeś szkołę coachów lub trenerów? Jesteś absolwentem akademii asesora lub profesjonalnego HR - owca? A może ukończyłeś studia podyplomowe w tym zakresie?

Z pewnością masz już odpowiednie kompetencje, wiedzę i doświadczenie, aby móc działać na swoim rynku. Ale czy robisz to efektywnie?

Czy w ogóle to robisz?


Skąd to pytanie?

Case 1:
Sami skończyliśmy wiele szkół i kursów – jesteśmy coachami, trenerami, asesorami… Dzięki temu wzbogaciliśmy swoje zaplecze kompetencyjne, jednakże program żadnej szkoły czy akademii nie nauczył nas jak sprzedawać swoje usługi, jak być profesjonalnym konsultantem w obszarze swojej ekspertyzy.
Mimo, że ukończyliśmy wiele szkoleń z zakresu sprzedaży – sprzedaż usług okazała się dużo trudniejsza niż przypuszczaliśmy…

Case 2:
Pracowaliśmy w działach HR i choć realizowaliśmy ważne projekty, mieliśmy poczucie, że nie jesteśmy traktowani jako partnerzy przez tzw. „biznes”. Nie zawsze udawało nam się pozyskać zainteresowanie projektami, jakie chcieliśmy prowadzić i uważaliśmy za przydatne dla naszych organizacji. Szukaliśmy zatem samorealizacji na zewnątrz…

Case 3:
Po szkołach trenerów i akademiach coachingu zderzyliśmy się z dużą konkurencja i wysyconym rynkiem usług rozwojowych. Z początku nie wiedzieliśmy, w jaki sposób zaistnieć na nim i zacząć prowadzić jakiekolwiek projekty…

Brzmi znajomo?

SPK jest efektem błędów jakie popełniliśmy, a także sposobów na ich unikanie, jakie sami wypracowaliśmy działając w korporacjach i biznesie. SPK jest o tym, jak zbudować swoją osobistą markę – zarówno wewnątrz firmy, jak i na wolnym rynku.

Szkoła Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska® to:

Zjazd I: Konsultant – najlepsza rola do budowania silnej pozycji zawodowej.

Zjazd II: Narzędzia HR - owe, coachingowe, projektowe w „warsztacie” Konsultanta.

Zjazd III: Sprzedaż i marketing własnych usług.

Dla kogo?
- DLA TRENERÓW
- DLA HR -OWCÓW
- DLA COACHÓW
I wszystkich tych, którzy sprzedają swoje usługi ZARÓWNO NA RYNKU JAK I W ŚRODOWISKU FIRMY.

Za ile?
Kwota za uczestnictwo w SPK to 3499 PLN brutto – w cenie:
- 6 dni szkoleniowych (trzy zjazdy po 2dni)!
- 2 sesje coachingowe (każdy uczestnik otrzyma dwie sesje coachingowe, wspierające wdrożenie wiedzy i umiejętności w
praktykę)!
- nieograniczony kontakt mailowy w prowadzącymi!
- materiały podczas zjazdów,
- 3 skrypty (minipodręczniki – po każdym zjeździe),
- serwis kawowy, catering oraz obiady! w trakcie zjazdów.

Przy zapisie więcej niż jednej osoby – rabat 10%.
Możliwość rozłożenia opłaty na raty!!


Zapraszamy do Szkoły Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska®:

Pobierz szczegółowy informator:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwcebzhtRWJNOVZ...

Pobierz formularz zgłoszeniowy:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwceTTRxd2MwaHp...

UWAGA! SZKOŁA MOŻLIWA DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W WERSJI ZAMKNIĘTEJ DLA FIRM! ZAPYTAJ NA: kontakt@taurobianche.pl

Terminarz zjazdów Edycji I:
Zjazd I: 06-07.04.2013r.
Zjazd II: 11-12.05.2013r.
Zjazd III: 08-09.06.2013r.Michał Bloch edytował(a) ten post dnia 11.02.13 o godzinie 12:50
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Inspiration Space to idealne miejsce do pracy dla coachów, trenerów, doradców personalnych, konsultantów HR, rekruterów, asesorów, psychologów, terapeutów i wszystkich, którym na sercu leży szeroko pojęty rozwój – przywództwa, emocjonalny, społeczny i duchowy.

Znajdziesz u nas:
4 gabinety do pracy w formule 1 na 1 lub mini-grupach do 6-10 osób, wyposażone standardowo w dwa fotele i stolik. Każdy gabinet to ciekawa aranżacja, sprzyjająca twórczości i kreatywności, będąca jednocześnie przytulnym miejscem dającym poczucie bezpieczeństwa i swobody. Wszystkie gabinety z łatwością zamieniamy w sale spotkań, ze stołem konferencyjnym i krzesłami lub przestrzeń mini-warsztatową z krzesłami w półkolu.
2 przestrzenie warsztatowe mogące pomieścić grupy 12-24 i 18-40 uczestników w zależności od ustawienia, wyposażone w zależności od potrzeb w krzesła, stoły, flipchart z markerami, projektor, etc.
biurka co-workingowe, z dostępem do internetu (wifi) oraz podstawowych materiałów i sprzętów biurowych.

W naszej inspirującej przestrzeni wierzymy, że wszystko jest możliwe oraz że każdy może o wiele więcej niż mu się wydaje. Uważamy również że w życiu ważna jest interdyscyplinarność i czerpanie z różnych obszarów, dlatego w naszej działalności integrujemy również sztukę, literaturę, przedsiębiorczość, odpowiedzialność społeczną i ekologię. Stąd nasza przestrzeń jest również galerią sztuki, robiąc zakupy i szukając konkretnych usług korzystamy w miarę możliwości z najbliżej położonych firm, integrujemy przedsiębiorców, realizujemy projekty pro bono, segregujemy śmieci, oszczędzamy wodę i energię, a napoje i przekąski dobieramy mając na uwadze zdrowie nasze i naszych klientów.

Do dyspozycji wszystkich osób korzystających z naszej przestrzeni pozostają poczekalnia oraz kuchnia, w której dostępne są bezpłatnie kawa, herbata, woda oraz owoce i inne przekąski.

Jesteśmy zlokalizowani na Górnym Mokotowie, przy ul. Jana Czeczota 8/3, z dobrym dojazdem (Metro Racławicka, kilka linii autobusowych), blisko parku Dreszera i w pobliżu m.in. kilku kawiarni, restauracji, szkoły tańca i szkoły jogi.

Po więcej szczegółów zapraszamy:
- na naszą stronę www
- na nasz fan page na FB
- do zasubskrybowania naszego newslettera .
Anna Manuiło

Anna Manuiło Nowy dzień to nowe
możliwości :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

NOVEA szkolenia coaching branding to miejsce w którym szlifujemy diamenty:) Jesteśmy zespołem coachów, trenerów, psychologów, pedagogów i grafików. Oferujemy następujące szkolenia:

- Negocjacje
- Komunikacja interpersonalna
- Zarządzanie zmianą
- Komunikacja podwładny - przełożony
- Efektywność zespołu
- Pakiety szkoleń managerskich
- Wprowadzanie i tworzenie procedur usprawniających działanie firmy
- Klient – rozmowa, consulting, coaching
- Wizerunek firmy
- Automotywacja
- Systemy motywacyjne w firmie
- Zarządzanie talentami
- Satysfakcja
- Badanie ścieżki rozwoju firmy
- Tajemniczy klient
- Coaching on Job dla managerów
- Excecutive coaching dla właścicieli i prezesów

http://novea.info.pl

Zapraszamy do współpracy!

ul. Jaworzniaków 14/12 80-180 Gdańsk
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Obrazek

zaprasza na spotkania informacyjne dotyczące programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z poddziałania 2.2.2 PO KL.

„Trener Rozwoju Organizacji Przyszłości - Innowacje w Szkoleniach”
wiecej o programie.

Spotkania odbędą się w poniższych terminach w następujących miastach:

LUTY

12 lutego 2013 - Kraków
19 lutego 2013 – Katowice
25 lutego 2013 – Białystok

MARZEC

05 marca 2013 - Rzeszów
12 marca.2013 - Warszawa

Miejsce spotkania zostanie podane najpóźniej tydzień przed spotkaniem na profilu Grupy TROP na Facebooku". oraz na stronie projektu w kolumnie "Aktualności".

Gwarancję miejsca na spotkaniu daje wysłanie zgłoszenia na adres: szkoleniaefs@grupatrop.pl

W ramach programu doświadczeni trenerzy mogą bezpłatnie w wziąć udział w szkoleniach:

„Metodyka uczenia w działaniu w pracy trenera - Action Learning”

Obrazek

Działania twórcze jako narzędzie pracy trenera

Obrazek

„Wykorzystanie metod coachingu grupowego w pracy trenera”

Obrazek
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszam na bezpłatną konferencję Mobile Solutions

19 luty 2013, Warszawa
Centrum Konferencyjne „Zielna”

Agenda konferencji:
http://platiniumcast.pl/mobile-solutions-19-02-2013-wa...

Rejestracja:
http://platiniumcast.pl/formularz-mobile-solutions-19-...

Ilość miejsc jest ograniczona! Zapraszamy do rejestracji już dziś! Dla uczestników zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody. Więcej informacji i kolejne edycje: http://platiniumcast.pl

Tematy wykładów:
- Urządzenia mobilne w firmie - aspekty prawne - Małgorzata Darowska (Salans)
- Rok 2013 pod znakiem mobilnych zagrożeń (Kaspersky Lab)
- Telefon z Windows Phone po co mi on? - Rafał Czupryński (Microsoft)
- Aplikacje mobilne - optymalizacja kosztów wytwarzania przy najwyższej jakości oprogramowania. - Tomasz Wodziński (Borland)
- Mobile online - potencjał rozwojowy. Wyniki badań IAB Polska. - Paweł Kolenda (IAB Polska)
- Jak uregulować wykorzystywanie urządzeń mobilnych w polityce bezpieczeństwa i instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do - przetwarzania danych osobowych? - Michał Sztąberek (Prevent Magazin)
- Najlepsze polskie przykłady kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi mobilnych - Łukasz Kłosowski (GoMobi.pl)
- Aplikacje transakcyjne - mobilna bankowość - Paweł Skrzyński (1APP S.A.)

Pozdrawiam, do zobaczenia na konferencji!
Olga Sawicka
Platinium Cast

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy 14.02. na czwartkową inspirację. Słowo przewodnie-motywacja.
Informacje
http://www.strefa-pracy.com.pl/index.php/gorace-wiesci
Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witajcie,
Szukam trenerów do przeprowadzenia projektu:
- zarządzanie czasem
- zarządzanie zmianą
- negocjacje
- coaching

dla wysokiej kadry managerskiej.

Proszę zapoznać się z branżą i naszą stroną internetową, poznać nas http://telbridge.pl a następnie wysłać aplikację (CV + note trenerską) na adres mailowy: krzysztof.plusa@telbridge.pl

Terminy w jakich będą się odbywały spotkania to: 18-22 lutego 2013 w Warszawie.

Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

PROFESJA Centrum Kształcenia Kadr Sp. z o.o. jest ogólnopolską firmą od prawie 12 lat z sukcesami funkcjonującą w obszarze branzy edukacyjnej. Cechuje Nas profesjonalizm w działaniu, sprawdzona i ceniona kadra jak i indywidualne podejście do potrzeb Naszych Klientów. W zwiazku z dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie skutecznych przedstawicieli do zespołu sprzedażowego.

REGIONALNY DYREKTOR SPRZEDAŻY SZKOLEŃ

Miejsce pracy: Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Bytom, Częstochowa, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Kalisz, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Nowy Sącz, Opole, Poznań, Sosnowiec, Szczecin, Tarnów, Toruń, Tychy, Warszawa, Wrocław

nr ref: Dyrektor/GL

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Budowa i koordynacja struktur sprzedażowych
• Zarządzanie efektywnością sprzedaży
• Budowanie i nawiązywanie efektywnych relacji z klientami (B2B)
• Pozyskiwanie nowych klientów i obszarów współpracy
• Realizacja założonych celów ilościowych
• Nadzór nad przygotowywaniem profesjonalnych ofert handlowych
• Monitorowanie poziomu satysfakcji klienta
• Monitoring rynku szkoleń i działań konkurencji
WYMAGANIA:
• MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE PRZY SPRZEDAŻY SZKOLEŃ
• Wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie oraz organizacyjne
• Umiejętność budowania relacji biznesowych
• Umiejętności analityczne oceny potencjału klienta
• Wykształcenie wyższe
OFERUJEMY:
• Ciekawą pracę w nowoczesnej, szybko rozwijającej się ogólnopolskiej firmie szkoleniowej
• Dużą samodzielność w działaniu
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Wynagrodzenie stałe wraz z systemem motywacyjnym (prowizja)

Zainteresowane osoby spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres:

rekrutacja.slask@profesja.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”



Wyślij zaproszenie do