Agata Osiecka

Agata Osiecka Koordynator
projektów

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOLENIA CERTYFIKACYJNE I DORADZTWO DLA TRENERÓW I DORADCÓW
w projekcie "Wiedzieć JAK"


Wsparcie stanowiące dla firmy pomoc de minimis to:
1. indywidualna diagnoza szkoleniowo-doradcza (2 godz./osobę)
2. indywidualne doradztwo związane z wybraną tematyką szkolenia (4 godz./osobę)
3. elitarne szkolenie wraz z przystąpieniem do UZNANEJ certyfikacji kompetencji (do wyboru):
COACHING/32 h wg akredytowanej w International Coach Federation metodyki pracy rozwojowej
NLP/170 h Kurs ukierunkowany na efektywne osiąganie indywidualnych celów klientów. Umożliwia uzyskanie bezterminowego certyfikatu i międzynarodowych uprawnień dot. stosowania praktyk NLP w pracy wg standardów Międzynarodowego Stowarzyszenia NLP
KWALIFIKACJE TRENERSKIE/20 h Szkolenie zakłada certyfikację międzynarodowych standardów pracy trenera poprzez analizę umiejętności, potwierdzenie i rozwój kompetencji. Umożliwia zdobycie certyfikatu w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju
AUDYT WEWNĘTRZNY W BIZNESIE/64 h Tematyka kursu obejmie analizę biznesową i technologie informatyczne, zarządzanie organizacją przygotowując do uzyskania międzynarodowego certyfikatu CIA (Certified Internal Auditor) [do wyboru część I – IV]
MENADŻER ZARZĄDZANIA ZMIANĄ/64 h Kurs zakłada kształcenie zdolności do wdrażania zmian i umożliwia zdobycie na 3 lata certyfikatu z zakresu zarządzania zmianą
ASYSTENT FINANSOWY/48 h Kurs ukierunkowany jest na spełnienie europejskich standardów planowania finansowego i umożliwia zdobycie certyfikatu eksperta w doborze produktów finansowych wg Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
DORADCA ZAWODOWY/72 h Jest to kurs przygotowujący do uzyskania certyfikatu VCC z zakresu doradztwa zawodowego przy Instytucie Vocational Competence Certificate (VCC) w Polsce

GRUPA DOCELOWA:
wyłącznie pracownicy i/lub kadra zarządzająca mikroprzedsiębiorstw z branży doradczej i/lub szkoleniowej (minimum jeden numer PKD 2007 z sekcji K, M, P, S lub działów 62, 63, 82), z województwa lubelskiego:
- osoby fizyczne pracują lub zamieszkują na terenie województwa lubelskiego w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
- inne podmioty posiadają jednostkę organizacyjną w województwie lubelskim.
Minimum 80% mikroprzedsiębiorstw będzie podmiotami, które dotychczas nie korzystały ze wsparcia w zakresie projektów szkoleniowych w ramach konkursów ogłoszonych dla Poddziałania 8.1.1 lub 8.1.2 PO KL w latach 2007 - 2011 przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie.

DODATKOWO ZAPEWNIAMY m.in:
-materiały szkoleniowe i/lub dydaktyczne,
-zaświadczenie o ukończeniu kursu,
-przystąpienie do zewnętrznego egzaminu certyfikacyjnego,
-prestiżowy certyfikat kompetencji pod warunkiem pozytywnego zaliczenia zewnętrznego egzaminu.

Liczba miejsc w projekcie jest ograniczona.

www.wiedziecjak.fuda.com.pl

Biuro Projektu FUDA: Ul. Do Dysa 5 w Lublinie
Tel. 81 740 13 27 / 727 570 989
http://fuda.com.pl Zakładka Projekty EFS

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Piotr Nowak

Piotr Nowak ., Orange Polska

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Pilnie poszukujemy trenerów do przeprowadzenia szkoleń z następujących tematów:

Część I
1. Ochrona informacji niejawnych
2. Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, przepisy ustawy o ochronie przyrody, decyzje na wycięcie drzew
3. Gospodarka przestrzenna
4. Przetargi oraz rokowania na zbycie nieruchomości
5. Prawo pracy, aktualny stan prawny
6. Zadania gminy z zakresu ochrony przeciwpożarowej
7. Zarządzanie bezpieczeństwem komunikacyjnym, fortinet sprzętowy system zarządzania zagrożeniami
8. Zadania gminy w zakresie ochrony zabytków i opieki nad zabytkami
Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym, posiadających doświadczenie w realizacji szkoleń z danego zakresu tematycznego.
Miejsce realizacji szkoleń: woj. świętokrzyskie

Część II
1) Aktywizacja klientów pomocy społecznej - możliwości wspólnego działania OPS i PCPR
2) Możliwości ekonomii społecznej w upowszechnianiu aktywnej integracji i walce z wykluczeniem społecznym
Poszukujemy osób prowadzących własną działalność gospodarczą oraz dodatkowo spełniających wymagania:
- wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim o kierunku psychologia lub/i pedagogika lub/i praca socjalna lub/i socjologia lub/i politologii lub/i ekonomia (tylko w przypadku Części II).
- osoby muszą posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce z zakresu pracy socjalnej lub/i pracy z klientem pomocy społecznej lub/i ekonomii społecznej.
Miejsce realizacji szkoleń: woj. śląskie

Część III
a) Praca zespołowa - łącznie 96 godzin szkoleń
b) Fundusze Europejskie - łącznie 24 godziny szkoleń
c) Finanse i Podatki - łącznie 60 godzin szkoleń
d) Podatki, kontrola -15 godzin szkolenia
e) Język migowy - 30 godzin na 1 grupę
f) Administrowanie nieruchomościami, prawo budowlane (książka obiektu budowlanego, przeglądy techniczne, budynki użyteczności publicznej), geodezja - 9 godzin szkolenia
g) Pożytek publiczny, finansowanie organizacja pozarządowych - 18 godzin
h) Sprzedaż nieruchomości, dzierżawa, najem, podziały, rozgraniczenie, opłaty i przekształcenia - 12 godzin szkolenia
i) Ochrona danych osobowych - dostęp do informacji publicznej - 6 godzin
j) Kodeks postępowania administracyjnego - łącznie 90 godzin szkolenia
k) Archiwizacja dokumentów - łącznie 18 godzin szkoleniowych
l) Kodeks cywilny - łącznie 27 godzin szkoleniowych
m) Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem (2 dni po 5 godzin dla jednej grupy)
n) Zarządzanie personelem, style zarządzania, lider zespołu, negocjacje, rozwiązywanie problemów, komunikacja
Miejsce realizacji szkoleń:: woj. wielkopolskie
Poszukujemy osób prowadzących własną działalność gospodarczą oraz spełniających następujące wymagania:
wykształcenie wyższe z tytułem magistra oraz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z poszczególnych dziedzin określonych w zadaniach - prowadzenie co najmniej 5 szkoleń obejmujących minimum 8 godzin, w których uczestniczyło co najmniej 8 osób - w okresie trzech lat

Zainteresowane osoby prosimy przesyłać CV na adres: trenerzycenterc@wp.pl, w tytule temat szkolenia oraz województwo zamieszkania.
Marlena Babicka

Marlena Babicka Trener biznesu,
Coach ICC

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Akademia Gier projektująca i produkująca gry szkoleniowe zaprasza na warsztat Dni Akademii
dla trenerów i osób zarządzających szkoleniami, gdzie będzie możliwość wzięcia udziału w grach i bliższego zapoznania się z ich zastosowaniami. Zostało już tylko kilka wolnych miejsc.

Nasze gry to nowoczesne i efektywne narzędzia szkoleniowe, które spotykają się z dużym zainteresowaniem ze strony firm i trenerów.
Zapraszam do odwiedzenia strony http://akademiagier.com

Lokalizacja Warszawa centrum, termin 22.01, godz. 9-13 dla chętnych możliwość udziału w kolejnych grach w godz. 13-16. Warsztat jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy! Liczba miejsc ograniczona.
Szczegóły prześlę po potwierdzeniu udziału w warsztacie. Rejestracja poprzez formularz http://www.akademiagier.com/dniakademii/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt biuro@akademiagier.com

pozdrawiam,
Marlena Babicka

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Ostatnie dni naboru na Studium Trenersko-Coachingowe! Rozpoczynamy już 25 stycznia. Studium Trenersko-Coachingowe jest to cykl warsztatów dla trenerów wewnętrznych oraz coachów. Spotkania z ekspertami-praktykami to szansa na zdobycie umiejętności praktycznych, dlatego teoria podczas studium została ograniczona do minimum. Czas realizacji jest krótszy, a równocześnie bardziej intensywny w porównaniu do innych ofert profesjonalnych warsztatów dla trenerów.

Termin:
25 stycznia 2013 r. - 11 maja 2013 r.

Miejsce:
Agencja Rozwoju Pomorza S.A., ul. Arkońska 6/bud. A3

Cel:
Zdobędziesz umiejętności, kompetencje oraz narzędzia pozwalające na planowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych jak również sesji coachingowych w różnych ujęciach – biznesie, pracy zespołowej, w życiu.

Przygotujemy Cię w sposób praktyczny do pracy z grupą szkoleniową, motywowania uczestników szkolenia/coachingu, dbania o ich rozwój oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas pracy z ludźmi.

Harmonogram zjazdów: http://www.arp.gda.pl/plik,2914,harmonogram-studium-tr...

Szczegółowy program Studium: http://www.arp.gda.pl/plik,2915,stc-zakres-tematyczny-...


Profil uczestnika:

Zapraszamy osoby, które chcą poznać profesjonalny warsztat pracy trenera/coacha. Ofertę kierujemy w szczególności do osób, które planują zostać trenerem oraz do tych, które już pełnią rolę trenera/coacha w organizacji i chcą poszerzyć swoje kompetencje w tym zakresie.


Zakres tematyczny (program):

1. Warsztat i narzędzia trenera/coacha.

2. Projektowanie, przygotowywanie i ewaluacja szkolenia/sesji coachingowych.

3. Komunikacja w pracy trenera/coacha; metody pracy z grupą.

4. Prowadzenie szkolenia: przygotowanie, sztuka prezentacji, praktyczne wskazówki dot. organizacji szkoleń.

5. Coaching w praktyce biznesowej.

6. Motywowanie grupy do współpracy, radzenie sobie z sytuacjami trudnymi.

7. Trening rozwojowy: warsztat głosowy, ja jako trener/coach, mocne i słabe strony, cele, sztuka autoprezentacji,

8. Sesja zaliczająca: sesja warsztatowa + egzamin.

9. Dodatkowo oferujemy 4 absolwentom z najlepszym wynikiem ukończenia Studium odbycie stażu trenerskiego w Akademii Edukacji Regionalnej.

Podczas stażu będziesz:
•Brać udział w rozmowach z klientem dot. potrzeb szkoleniowych
•Współpracować z trenerem prowadzącym w zakresie tworzenia scenariusza i materiałów szkoleniowych
•Współprowadzić zajęcia
•Omawiać z trenerem wnioski ze szkolenia
•Przygotowywać część raportu poszkoleniowego dla klienta

Oczekiwane rezultaty:

Po ukończeniu Studium uczestnicy będą posiadali wiedzę na temat przygotowywania oraz prowadzenia szkoleń i sesji coachingowych. Poznają techniki pracy z grupą oraz sposoby radzenia sobie z nietypowymi i trudnymi sytuacjami podczas szkolenia oraz oporem uczestników. Pogłębią wiedzę na temat własnych mocnych i słabych stron oraz nauczą się w jaki sposób można wykorzystywać swoje naturalne atuty w pracy trenera i coacha.

Termin nadsyłania zgłoszeń:
18 stycznia 2013 r.

Wszystkie informacje dostępne na stronie: http://www.arp.gda.pl/630,kalendarz-szkolen.html?wiece...
Maja Osińska

Maja Osińska kierownik projektu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witajcie,
szukamy trenera do poprowadzenia zajęć w projekcie adresowanym do młodzieży szkoły plastycznej w Łodzi.
Trener ten powinien być artystą grafikiem/projektantem, który posiada wyższe wykształcenie kierunkowe i ma realne doświadczenie w pracy zawodowej jako freelancer. Chodzi o to, aby taka osoba mogła przekazać młodzieży (16-19lat) jak odnaleźć się na rynku pracy jako artysta-freelancer, jak zdobywać zlecenia, pielęgnować relacje z klientem, jak rozmawiać ze zleceniodawcą. Dlatego też naszym dodatkowym wymaganiem jest doświadczenie w pracy pedagogicznej z młodzieżą/studentami.
Osoby zainteresowane proszę o e-mail na adres maja.ferso@gmail.com - prześlę dokumenty aplikacyjne.

Więcej o projekcie: http://www.plastykskuteczny.org.pl/

Pozdrawiam,
Maja Osińska
Kierownik projektu
Fundacja Edukacji i Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam
Serdecznie zapraszam na bezpłatne szkoleniaz księgowości (Wprowadzenie do księgowości, Prowadzenie Podatkowej księgi Przychodów i Rozchodów, Przedsiębiorczość, Podstawy Biznesplanu i inne): http://www.poswojsku.info - bez potrzeby założenia konta i logowania - wersja standard - zupełnie gratis
pozdrawiam
Darek
Andrzej Wichrowski

Andrzej Wichrowski Dr Psychologii,
wykładowca wyższych
uczelni

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Prowadzę szkolenia różnych grup zawodowych w zakresie:
- komunikacja społeczna
- trening interpersonalny
- stres i radzenie sobie ze stresem
- konflikty i funkcjonowanie ludzi w sytuacjach konfliktowych

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu telefonicznego: 501 270 682 lub mailowego: andrzejwichrowski@wp.pl
Wiktoria Walewska

Wiktoria Walewska firma szkoleniowa

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo, poszukuję trenera do przeprowadzenia szkolenia:

"Pozyskiwanie funduszy unijnych dla wsparcia inwestycji w branży związanej z zakwaterowaniem i gastronomią"

w województwie podlaskim.

Od trenera wymagane są odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z wyżej wymienionego zakresu.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

nieaktualneRobert Lara edytował(a) ten post dnia 14.01.13 o godzinie 16:09
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu pilne poszukuje trenera do przeprowadzenia szkoleń z zakresu : Oceny Pracowniczej i Nowoczesnych Metod Organizacji Pracy.

Szkolenia odbędą się 6 i 7 lutego w okolicy Poznania, czas trwania każdego ze szkoleń : 1,5-2 godz. zegarowych.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy: magda.szopinska@odksimp.pl lub biuro@odksimp.pl. W mailu prosimy o podanie stawki za przeprowadzenie w/w szkoleń.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Nowi trenerzy na start!

Uwaga, uwaga! Już 26. stycznia rozpoczynamy kolejną edycję Szkoły Trenerów. Limit miejsc powoli się wyczerpuje – wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: http://www.wszechnica.uj.edu.pl/know_how/index.php?id=25

Przy okazji zachęcamy do odsłuchania wywiadu-niespodzianki ;-)
O założeniach programu, a także o istocie roli trenera opowiada Iwona Sołtysińska – kierownik merytoryczna Szkoły Trenerów.
http://www.youtube.com/watch?v=hhsoFxjjo_g

A to nie koniec atrakcji! Zapraszamy do udziału w webinarium prowadzonym przez Iwonę. O możliwościach rozwoju kompetencji trenerskich i o programie Szkoły Trenerów można będzie porozmawiać 30. stycznia o godz. 10:00. Zapisy na webinair przyjmujemy pod adresem: malgorzata.gwozdz@wszechnica.uj.pl Ilość miejsc ograniczona!
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

EFS_Bezpłatne szkolenia dla doświadczonych trenerów w Grupie TROP.

Rekrutacja w toku.

Zapraszamy!


Tu znajdziesz szczegóły programu. Kliknij


Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkolenie Professional Scrum Master to zaawansowane szkolenie dla Scrum Masterów przygotowane przez twórcę metodyki Scrum - Kena Schwabera, oraz wybranych przez niego certyfikowanych trenerów, zrzeszonych w Scrum.org.Nowy program szkolenia uwzględniający doświadczenia dwunastu lat istnienia metodyki Scrum oraz poprzednich szkoleń, koncentruje się na jakości i skuteczności wdrażania Scrum w zespołach.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu metodyki Scrum, które pracują jako Scrum Masterzy lub zamierzają podjąć tę rolę w swoich organizacjach.

Uzyskanie szerokiej wiedzy na temat Scrum zostaje potwierdzone certyfikatami przyznawanymi przez Scrum.org. Wymaga to zdania egzaminu testowego (PSM-I) oraz opisowego (na poziomie PSM-II). Podniesiony poziom trudności pozwala wyróżnić profesjonalistów, którzy posiadają odpowiednią wiedzę na temat metody Scrum oraz praktyk i metod Agile, by zastosować je w różnych projektach i zespołach.

Najważniejsze cechy wyróżniające szkolenie Professional Scrum Master to:
- nowy, stale udoskonalany program szkolenia,
- certfikacyjny egzamin uznawany na całym świecie (certyfikat otrzymują wyłącznie osoby, które ukończył egzamin pozytywnie),
- najwyższej klasy trenerzy, którzy muszą stale potwierdzać swoje kwalifikacje.

Szkolenie prowadzi Andrzej Brandt jeden z najbardziej doświadczonych praktyków i propagatorów Scrum oraz innych metod Agile w Polsce. Jego kompetencje potwierdził osobiście Ken Schwaber, przyznając mu jako pierwszemu Polakowi tytuł Professional Scrum Trainer. Jest to doświadczony manager, project manager oraz trener.

Zapraszamy do zapisów na: www.agileszkolenia.pl> Michał Gołaś:
AUTORYTETY DLA EDUKACJI - MIĘDZY WIEDZĄ A KOMPETENCJĄ

21 paździenika 2008, Warszawa, Hotel Marriott

ZAPROSZENI PRELEGENCI

dr Lord JACK NASHER
Wykłada na temat psychologii zarządzania, a szczególnie przywództwa i samorozwoju.
Zaprezentuje “SYSTEM DEMONSTROWANIA KOMPETENCJI”

Został on opracowany, aby służyć liderom, którzy poszukują recepty na długookresowy
sukces w zarządzaniu. System ten pozwala menedżerom na przedstawianie swoich
umiejętności i zdobycie reputacji w otoczeniu. Postrzegana przez otoczenie kompetencja to
najważniejszy czynnik sukcesu zawodowego.
dr Jack Nasher pracował dla takich firm jak: T-Mobile, Sanofi
- A ventis, Siemens, Bosch, Bank Sarasin czy Ashurst Lawyers.
Jest wybitnym mówcą, prowadzi prezentacje na najwyższym
światowym poziomie, występował m.in. w telewizji niemieckiej
PRO Sieben. (>> kliknij, aby obejrzeć )

LINDELL SMITH
Doktorant The European Graduate School w Saas Fee, badacz relacji emocji i uczenia.
Uczestnicy warsztatu poznają metodę SAUN

METODA STRUKTURYZOWANEGO AFEKTYWNEGO UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA
Pozwala na łatwiejsze stawianie czoła trudnym wyzwaniom, których zwykle chcemy
w naszym życiu unikać. Dotyczy ona uczenia się na poziomie emocji, a jednocześnie nie
ingeruje w prywatność uczestników. Można ją stosować z różną intensywnością w zależności
od kontekstu. Dzięki temu uczestnik szkolenia czuje się bardziej jak istota ludzka niż
„profesjonalny uczestnik grupy”.

Więcej informacji i zapisy na www.eid.edu.pl

Zapewniamy lunch oraz tłumaczenie symultaniczne. Do 30. września oraz przy zgłoszeniach grupowych oferujemy atrakcyjne rabaty.

Gorąco zachęcam - będzie to wyjątkowe i innowacyjne przedsięwzięcie z uwagi na udział najambitniejszych przedstawicieli edukacji w Polsce.

Pozdrawiam,
Michał Gołaś
503 120 106, michal.golas@eid.edu.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Trudne sytuacje w pracy szkoleniowej i metody radzenia sobie z nimi".

Termin szkolenia: 13 – 16 lutego 2013

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Izabela Karbownik i Piotr Dudek

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Myślenie o trudnych sytuacjach jako o procesie – prewencja, interwencja, ewaluacja
• Zarządzanie wymaganiami klienta
• Kontekst społeczno-organizacyjny w realizacji szkoleń
• Rozumienie własnych zachowań i zachowań uczestników – różnice indywidualne
• Rozpoznawanie intencji i potrzeb stojących za zachowaniami uczestników szkoleń
• Adekwatne dopasowanie zachowań trenera w różnorodnych sytuacjach szkoleniowych
• Praca z oporem w grupie
• Style reagowania na sytuacje konfliktowe podczas szkolenia
• Budowanie bezpiecznego środowiska podczas szkolenia
• Kategorie interwencji trenerskich
• Radzenie sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych
• Mapa myślenia o trudnych sytuacjach szkoleniowych

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera". Do udziału serdecznie zapraszamy trenerów, konsultantów, coachów i wszystkie osoby, które w profesjonalny sposób zajmują się rozwojem innych, także menedżerów i dyrektorów prowadzących warsztaty i szkolenia dla swoich pracowników.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenie:

„Profesjonalna obsługa Klienta oraz budowanie zespołu i współpraca w grupie”

TERMIN I EDYCJI SZKOLENIA:
9-10. 02. 2013r
16-17. 02.2013r

KTO MOŻE ZOSTAĆ UCZESTNIKIEM SZKOLENIA?
a. osoba zatrudniona w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie z terenów całej Polski zatrudniona na umowę o pracę lub
b. osoba samozatrudniona związana z branżą telekomunikacyjną mająca siedzibę na terenie Polski
c. osoba posiadająca wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne o profilu:
Architektura i urbanistyka, Automatyka i robotyka, Biocybernetyka i inżynieria biomedyczna , Biotechnologia, Budowa i eksploatacja maszyn, Budownictwo, Elektronika/ elektrotechnika, Energetyka, Geodezja i kartografia, Górnictwo i geologia inżynierska, Informatyka, Inżynieria chemiczna, Inżynieria materiałowa, Inżynieria produkcji, Inżynieria środowiska, Mechanika, Metalurgia, Telekomunikacja, Transport, Włókiennictwo

W RAMACH SZKOLENIA UCZESTNIK OTRZYMUJE:
• 4-dniowe szkolenie składające się z dwóch bloków tematycznych dotyczących rozwoju umiejętności miękkich pracowników przedsiębiorstw
• pełne materiały dydaktyczne
• poczęstunek podczas szkolenia (bufet + lunch)
• imienny certyfikat ukończenia szkolenia
MIEJSCE SZKOLENIA:
Sala konferencyjna Izby Rzemieślniczej w Opolu
Ul. Katowicka 55
Opole

UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY !!!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !!!

CYKL SZKOLENIA SKŁADA SIĘ Z DWÓCH BLOKÓW TEMATYCZNYCH:

Profesjonalna obsługa Klienta z elementami technik sprzedaży

9-10 lutego 2013r1. Wypracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta
2. Zasady profesjonalnej obsługi klienta
3. Badanie potrzeb klienta
4. Etykieta telefoniczna i zasady rozmowy przez telefon
5. Najczęściej popełniane błędy w obsłudze Klienta
6. Nawiązanie i podtrzymanie pozytywnej relacji z Klientem
7. Typologia klientów i sposoby komunikacji z nimi
8. Strategie radzenia sobie z trudnymi klientami i sytuacjami
9. Jak reagować na krytykę Klienta? I co zrobić, kiedy popełnisz błąd?

16-17 lutego 2013r
Budowanie zespołu i współpraca w grupie
1. Formułowanie się zespołu
2. Etapy rozwoju zespołu
3. Role grupowe i praca w zespole
4. Narzędzia i techniki pracy zespołowej
5. Zasady utrzymywania prawidłowych relacji w zespole
6. Konflikty w zespole
7. Efektywna komunikacja zespołowa
8. Czynniki zwiększające efektywność działania zespołu
9. Skuteczna organizacja czasu
10. Motywacja wewnętrzna

W przypadku wydelegowania 20-osobowej grupy istnieje możliwość wyboru tematyki szkolenia oraz indywidualnego dopasowania terminu

KONTAKT:
Profi Biznes Group
Ul. Konsularna 1/26
45-089 Opole
Tel. 77 454 60 22
Kom. 500 540 915
opole@profibiznesgroup.pl

Alicja Koc

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Szymanek

Marta Szymanek superwizor,
terapeuta, trener,
mediator, coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

BLIŻEJ INTUICJI - BLIŻEJ SIEBIE

Kurs intuicji dla początkujących i średnio zaawansowanych 

Jak odkryć, rozwijać i wzmacniać intuicję?
Jak korzystać z niej na co dzień?
Zapraszamy osoby pragnące doświadczyć kontaktu z tym, co pozaracjonalne, nieświadome, nieuchwytne.

Co będzie się działo na warsztatach?

• proponujemy warsztatowe metody pracy, które pozwolą Ci zbliżyć się do swoich uczuć, emocji, przeczuć – być bliżej Twojej intuicji
• Ty decydujesz o zaangażowaniu w ćwiczenia w takim stopniu, na ile zechcesz i zdecydujesz
• nie narzucamy swoich rozwiązań i nie udzielamy rad , zamiast tego będziemy zachęcać do otwartości na nowe doświadczenia
• dbamy o bezpieczną atmosferę podczas zajęć
• każdemu staramy się zapewnić przestrzeń dla siebie

TERMIN
6-7 kwietnia 2013r. prowadzą: Marta Szymanek i Zbigniew Kołakowski
Warsztat trwa 16 godzin: 6 kwietnia (sobota) 9.00-19.00 i 8 kwietnia (niedziela) 9.00-15.00

Miejsce:
Ul. Karolkowa 58 a, Warszawa

KOSZT
150 zł.

KTO PROWADZI
Marta Szymanek - pedagog, terapeuta, mediator, specjalista ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi poradnictwo, grupy i warsztaty dla rodzin oraz dla specjalistów pracujących z rodzinami. Pisze baśnie, które są wykorzystywane są w pracy terapeutycznej i profilaktycznej.

Zbigniew Kołakowski – psycholog kliniczny, terapeuta, od 6 lat pracuje z młodzieżą, rodzinami i pedagogami w Gimnazjum Integracyjnym. Także w organizacjach pozarządowych jako terapeuta, realizator zajęć profilaktycznych. Lubi aktywny sport: kajaki, narty.

Ukończyliśmy zajęcia w Szkole Trenerów Moniki Sowickiej, wspólnie tworząc warsztat (pod superwizją certyfikowanych trenerów PTP).

kontakt i rezerwacje:
blizej.intuicji@gmail.com
W razie pytań zachęcamy do kontaktu:

Zbigniew Kołakowski - 692910866
Marta Szymanek - 509190971



Wyślij zaproszenie do