konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Facylitacja i moderacja jako narzędzia pracy z grupą".

Termin szkolenia: 24 – 27 stycznia 2013

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Anna Hejda i Dagmara Bieńkowska

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Co to jest moderowanie i facylitowanie
• Jakie kompetencje powinien mieć moderator i facylitator
• Debata oxfordzka
• Metoda Word Cafe i metoda kuli śnieżnej
• Formułowanie i rodzaje celów
• Planowanie sesji moderacji i facylitacji
• Drzewo celów, drzewo problemów
• Metoda grup nominalnych
• Chińska encyklopedia, metoda odwróconego myślenia
• Fazy rozwoju grupy wg Corey’a
• Zastosowanie metody Analizy Pola Sił w pracy z grupą
• Zjawiska wspierające i zaburzające efektywną pracę grupową – syndrom Apollo, synergia grupowa, facylitacja społeczna, efekt Ringelmana, polaryzacja grupowa
• Naturalne role w zespole

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera". Do udziału serdecznie zapraszamy trenerów, konsultantów, coachów i wszystkie osoby, które w profesjonalny sposób zajmują się rozwojem innych, także menedżerów i dyrektorów prowadzących warsztaty i szkolenia dla swoich pracowników.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Obrazek


Marka szkoleniowa INTUIKON (http://www.intuikon.pl) 14 i 15 grudnia 2012 roku (Pt, Sb) w godzinach 10:00 do 18:00 zaprasza serdecznie do udziału w programie edukacyjnym (2-dniowy warsztat + konsultacje wdrożeniowe) skierowany głównie do osób prowadzących lub planujących założyć własną firmę.

- Szukasz innowacyjnego pomysłu na biznes?

- Prowadzisz własną firmę i widzisz, że w Twojej branży toczy się zażarta walka o klienta, a Ty chcesz się wyraźnie odróżnić od konkurencji?

- Chcesz, aby konkurencja przestała być dla Ciebie istotna?

- Szukasz niszy rynkowej dla swojej firmy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie !

KORZYŚCI z udziału w programie:

- Każdy Uczestnik opracuje dokładną diagnozę sytuacji we własnej branży oraz zidentyfikuje istniejące w niej czynniki konkurencyjności oraz opracuje elementy, które wyróżnią jego firmę na tle konkurencji i pozwolą „wypłynąć na nowy rynek”,

- Uczestnicy poznają, zrozumieją oraz zdobędą umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu (SBO),

- Uczestnicy nauczą się za pomocą SBO tworzyć wolną przestrzeń rynkową, identyfikować dodatkowy popyt na swoje produkty i usługi ze strony „nieklientów”, modyfikować strategię własnej firmy, tak, aby konkurencja stała się nieistotna,

- Uczestnicy poznają liczne przykłady zastosowania innowacyjnych strategii biznesowych z rynku polskiego oraz zagranicznego oraz ich przełożenie na biznes każdego z Uczestników,

- Uczestnicy będą pracowali na swoich własnych pomysłach na biznes lub strategiach prowadzonych już firm,

- Pobudzenie kreatywności każdego z Uczestników w obszarze planowania rozwoju własnej firmy,

- Możliwość konsultacji na etapie wdrożenia wypracowanych rozwiązań biznesowych,

- Zaświadczenie potwierdzające udział w warsztacie.

Prowadzący: Piotr Chmielewski http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Inwestycja: (za 2 dni) 587 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Zwycieska_Strategia_Twojej_...
Tomasz Zębala

Tomasz Zębala Specjalista ds.
Marketingu,
Organizacji szkoleń,
Sprzedaży

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Już 9 grudnia we Wrocławiu odbędzie się wyjątkowe szkolenie organizowane przez Łukasza Krasonia. Będziesz miał na nim okazję posłuchać człowieka, który mimo tego, że większość swojego życia jeździ na wózku inwalidzkim zrealizował wiele swoich marzeń. Opowie on swoją inspirującą i zadziwiającą historię o odwadze, strachu, szczęściu, porażkach i sukcesie.

http://www.lukaszkrason.com/szkolenie/

Dowiesz się z niej:

Co spowodowało, że mimo wielu ograniczeń, które towarzyszyły Łukaszowi od wielu lat ma głowę pełną pomysłów i wielką energię do ich realizacji !

Jak destruktywny wpływ ma na Ciebie strach i w jaki sposób się go pozbyć. Przestaniesz być sabotowany w drodze do Twojego sukcesu !

Czym są marzenia i dlaczego są tak ważne w drodze do szczęścia. Zaczniesz marzyć jak nigdy wcześniej. Uwierzysz, że jesteś w stanie zrealizować wszystko co zaplanujesz !


Obrazek


http://www.lukaszkrason.com/szkolenie/

Ponadto

Poznasz Małgosię (żonę Łukasza), która podzieli się z Tobą wiedzą dotyczącą m.in. przekonań i ich wpływowi na realizację założonych celów. Opowie Ci również o magicznej sile miłości i wdzięczności, które przyciągają do Nas, to czego pragniemy. To sprawia, że czujemy się wyjątkowi, a uśmiechem bardzo często gości na Naszej twarzy.

Gościnnie wystąpi również certyfikowany trener motywacji: Tomasz Zębala, który pomoże Ci skutecznie zaplanować Twoje marzenia, tak aby jak najszybciej je urzeczywistnić. Jego inspirujące historie i sprawdzona w praktyce wiedza pomogą Ci przełamać ograniczenia stojące na drodze do spełniania kolejnych marzeń.

Serdecznie zapraszamy !

http://www.lukaszkrason.com/szkolenie/
Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców poszukuje trenera/trenerów lub firmy szkoleniowej do przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia w Bydgoszczy: Księgowość projektów unijnych

Program szkolenia:

Dzień 1
9.00-15.00
1. Podstawy prawne dotyczące rachunkowości projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych.
2. Konstrukcja zadaniowego budżetu projektu
a) koszty kwalifikowane,
b) koszty niekwalifikowane,
c) wkład własny,
d) wkład finansowy,
e) wkład rzeczowy
3. Zasady kwalifikowania kosztów i wydatków
a) Zasady ogólne
b) dokumentacja księgowa projektu, m.in.: zakupy, środki trwałe, amortyzacja, leasing, wynagrodzenia, umowy cywilnoprawne,
c) realizacja projektów w partnerstwie - dokumentacja finansowa, prawa i obowiązki partnera
d) przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce
4. Opodatkowanie funduszy unijnych (PIT, CIT, VAT)
a) aktualne uregulowania prawne
b) CASE STUDY – ujecie dotacji w rocznych zeznaniach podatkowych
c) analiza aktualnego orzecznictwa i przykładowych indywidualnych interpretacji podatkowych,
d) kwalifikowalność podatku VAT

Dzień 2
9.00-15.00
5. Dostosowanie polityki (zasad) rachunkowości w związku z realizacją projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych w sektorze prywatnym
a) Rozwiązania praktyczne rozbudowy planu kont na potrzeby sprawozdawcze jednostki.
b) Zasady (metody) księgowania dotacji, przychodów projektu oraz zwrotów niewykorzystanych środków
c) Ewidencja wydatków inwestycyjnych na kontach zespołu 0
d) Ewidencja kosztów na kontach zespołu 4;
e) Ewidencja kosztów na kontach zespołu 4 i 5;
f) Ewidencja pomocnicza pozabilansowa oraz w arkuszu kalkulacyjnym – przykłady zastosowań.
g) Prezentacja dotacji w sprawozdaniu finansowym jednostki oraz jej wpływ na ocenę działalności jednostki w danym okresie sprawozdawczym

6. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna projektu
a) Kontrola merytoryczna
b) Kontrola formalna
c) Kontrola rachunkowa
d) Przykłady nieprawidłowości i nadużyć w trakcie realizacji i dokumentacji rozliczeniowej projektów.

Powyższe zagadnienia dotyczące rozliczania dotacji w księgowości zostaną omówione w kilku aspektach:
I. dotacji na zakup środków trwałych,
II. dotacji na realizację projektów szkoleniowo-doradczych,
III. dotacji na zakup usług badawczo-rozwojowych i wyników prac badawczo-rozwojowych (np. przeniesienie praw własności, licencji )
-co zrobić jeśli część jest wartością niematerialną (wyniki badania) a część środkiem trwałym (prototyp) a zakup usługi badawczej na fakturze określony jest w jednej kwocie i jednej pozycji.
-jak traktować model będący wartością niematerialną i prawną (np. niekomercyjny model portalu internetowego) – część wyników.
-dotacji na promocję eksportu (wyjazdy na targi).

Celem szkolenia będzie omówienie sposobu księgowania, kwestii podatkowych, w tym kwalifikowalności podatku VAT i specyfiki rozliczania w przypadku dotacji na zakup usług badawczo-rozwojowych.

Oferty prosimy przesyłać na adres:

filarecka@kpzpip.pl

Informacje:
Dorota Filarecka-Stanek
Koordynator ds. Szkolenia i Informacji

Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców
ul. Mennica 6, 85-112 Bydgoszcz
tel. 52/ 585 91 64
fax 52/ 585 91 61

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Psychologia w pracy trenera".

Termin szkolenia: 30 stycznia – 2 lutego 2013

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Aleksandra Kuźniak i Anna Leśnikowska-Jaros

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Psychologiczna tożsamość Trenera
• Rola Trenera
• Osobista mapa Roli Trenera – moja tożsamość społeczna
• Styl pracy Trenera
• Osobista mapa Stylu Trenerskiego – moja tożsamość osobista
• Różnice indywidualne
• Osobowość i temperament
• Style poznawcze
• Psychologiczne predyspozycje do pracy trenera
• Osobista mapa Predyspozycji do pracy Trenera
• Inteligencja emocjonalna Trenera
• Kierowanie emocjami i zmiana sytuacji na szkoleniu
• Motywacja uczestników do pracy na szkoleniu i zmiana sytuacji na szkoleniu
• Mechanizmy grupowe
• Mapa rozwiązań – zmiana sytuacji na szkoleniu
• Psychologia zmiany
• Planowanie rozwoju i strategii działania w obszarze psychologii pracy Trenera

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera". Do udziału serdecznie zapraszamy trenerów, konsultantów, coachów i wszystkie osoby, które w profesjonalny sposób zajmują się rozwojem innych, także menedżerów i dyrektorów prowadzących warsztaty i szkolenia dla swoich pracowników.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Z okazji mikołajek przygotowaliśmy dla Państwa specjalną zniżkę w prezencie.


Obrazek


Profesjonalny Trener Wewnętrzny 3-dniowe 12-14.12.12 w Warszawie z 30% zniżką. :)

2290zł - 30% = 1590zł Tylko dzisiaj.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Kurs Trenerów Zarządzania MATRIK".

Termin szkolenia: 6 – 9 lutego 2013

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Piotr Wiroński i Remigiusz Pik

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Początek szkolenia, rola integracji, rodzaje zabaw integracyjnych
• Zasady uczenia się ludzi dorosłych
• Analiza i identyfikacja potrzeb szkoleniowych
• Cele szkoleniowe – formułowanie i realizacja
• Zasady projektowania szkoleń – projektowanie własnego szkolenia, prezentacja projektów wraz z informacją zwrotną
• Metody szkoleniowe
• Ćwiczenie metod szkoleniowych, w tym przygotowywanie autorskiego opisu do narzędzi szkoleniowych
• Prezentacja uczestników – ćwiczenie mini-wystąpień przed grupą szkoleniową (cz. 1 i 2)
• Logistyka szkoleń
• Ewaluacja szkoleń
• Trudne sytuacje i trudni uczestnicy na szkoleniach

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera". Do udziału serdecznie zapraszamy trenerów, konsultantów, coachów i wszystkie osoby, które w profesjonalny sposób zajmują się rozwojem innych, także menedżerów i dyrektorów prowadzących warsztaty i szkolenia dla swoich pracowników.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

http://youtu.be/QhZjy84UXqw

Wszystko co trafia do Twojego mózgu przez zmysł wzorku, słuchu, odczuć, zapachu czy węchu, tworzy Twoją reprezentację świata zewnętrznego.

Każdy bodziec zanim „zapisze” się jako doświadczenie, przechodzi przez filtry typu wartości, przekonania, emocje, i dlatego każdy człowiek, odbiera świat i czuje go zupełnie inaczej, mimo iż doświadcza tego samego.

Na tym klubie rozwoju:

- dowiesz się o systemach reprezentacji
- poznasz czym są modalności i submodalności
- poznasz jak zmieniać doświadczenia na korzystne

Submodalności przekształcają obiektywny, fizjologiczny proces czy to widzenia, słyszenia i odczuwania na doświadczenie subiektywne. Tworzą Twoją rzeczywistość.

Świadoma zmiana submodalności, zmienia doświadczenia – zatem twoje odczucia, zachowania, oraz całe Twoje wnętrze.

Z tego, jak postrzegasz, czujesz, słyszysz – tworzysz samoocenę, oraz swój nastrój.

Zapraszamy w Niedzielę, 16 grudnia, godzina 9.45 ul. Zachodnia 70, Łódź

Więcej na :

http://www.slawomirluter.pl/Wydarzenia/klub-rozwoju-os...
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkolenie Supersprzedawca - poziom srebrny w przedświątecznej promocji

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

To szkolenie wyposaży Cię w najważniejsze narzędzia profesjonalnego doradcy klienta
m.in.: błyskawiczne określanie potrzeb kupujących, radzenie sobie z najtrudniejszymi typami obiekcji, skuteczne wykorzystanie technik sprzedaży i perswazji.
Uczestnicząc w Programie Srebrnym poznasz nowoczesne i sprawdzone metody zwiększania wyników sprzedaży oraz odkryjesz, jak łatwiej i mniejszym nakładem sił osiągać swoje cele.

To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!
Za zgłoszenie do 12 grudnia otrzymasz rabat 70% i szkolenia za zaledwie 405 zł,
Za zgłoszenie do 14 grudnia otrzymasz rabat 50% i szkolenia za zaledwie 675 zł,
Za zgłoszenie do 16 grudnia otrzymasz rabat 30% i szkolenia za zaledwie 945 zł.
Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość negocjacji ceny.
Nie zwlekaj, liczba miejsc ograniczona!

Program szkolenia
* Szybkie i trwałe budowanie relacji oraz zdobywanie zaufania klientów;
* Znaczenie i rola pytań, jako narzędzia w sprzedaży;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Metody radzenia sobie z tzw. trudnymi klientami;
* Różnorodne metody przełamywania obiekcji i zastrzeżeń klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%

Lokalizacja: Warszawa
Termin: 20-21 grudnia 2012

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: biuro@progresspartner.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karol Bujak

Karol Bujak Specjalista ds.
marketingu i PR,
dziennikarz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Dom i Biblioteka Sichowska im. Krzysztofa i Zofii Radziwiłłów to otoczony 10-hektarowym parkiem zespół pałacowy w Sichowie Dużym, który stwarza doskonałą atmosferę dla spotkań biznesowych. Z dala od miejskiego zgiełku, można się tu skupić na wyznaczonych zadaniach i twórczej pracy.


Obrazek


Dom i Biblioteka Sichowska posiada duże i dobrze oświetlona wnętrza, w których mogą się odbywać konferencje, sympozja, spotkania kadry menadżerskiej. To również doskonałe miejsce dla prowadzenia szkoleń. Do Państwa dyspozycji oddajemy:
- 13 pokoi (2, 3, 4-osobowych z łazienkami, dostępem do bezprzewodowego Internetu i telewizji satelitarnej na życzenie),
- salę jadalną z kominkiem (ok. 30 miejsc),
- oranżerię – salę konferencyjną/okolicznościową (ok. 100 miejsc),
- salon wypoczynkowy – czytelnię z kominkiem, telewizorem i odtwarzaczem DVD,
- salę bilardową.


Obrazek


Współpracując z naszym partnerem, międzynarodową grupą doradczą BPI, towarzyszymy klientom we wdrażaniu pozytywnych zmian w organizacjach. Doświadczenia BPI we współpracy z firmami z różnych sektorów i obszarów organizacyjnych pozwalają lepiej rozumieć potrzeby klientów i dostosować formy pracy i spędzania wolnego czasu do specyficznych potrzeb każdego z nich.
Realizujemy szkolenia oraz programy doradcze zarówno dla dużych spółek, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw. Charakter szkoleń jest praktyczny. Uczestnicy pracują na rzeczywistych przypadkach projektów zmian realizowanych w ich organizacji.


Obrazek


W przerwach między zajęciami oraz po ich zakończeniu proponujemy aktywny wypoczynek przy grze w golfa, tenisa lub jazdę konną. Spragnionych chwili ciszy i relaksu zapraszamy do zapoznania się z wciąż rozbudowywanym księgozbiorem Biblioteki, w którym znajdą lektury dotyczące historii, filozofii, kultury oraz regionu świętokrzyskiego.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie: http://szkolenia.sichow.eu/
Patrycja Zwierzchowska

Patrycja Zwierzchowska Manager ds. szkoleń

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Szukam trenera, który poprowadzi szkolenie z technik sprzedaży. Konieczne doświadczenie w branży finansowej... zależy mi na dosprzedaży dodatków do podstwowych usług finansowych.

proszę o kontakt:
pzwierzchowska@wp.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Pierwsza noworoczna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 22 lutego w Krakowie. To już 28 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata S.

Agata S. trener biznesu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Bartek Skierkowski

Bartek Skierkowski trener, konsultant

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Agata S.:

Obrazek
Przyłączam się do akcji :-) Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 16.12.2012 o godzinie 23:40 z tematu "Czy kryzys na rynku szkoleniowym?"

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam, chciałbym, żebyś zainteresowany biznesie MLM, mam propozycję dla Ciebie .... mi 2-3 asystenta w Polsce dla rozwoju biznesu w jednej z największych firm w Polsce legalnorabotaem predstavitelsvto w Warszawie. Zapraszam do wzięcia udziału w konferencji 26 stycznia 2013 r. w sprawie warunków stronie raboty.Evropeysky goda.Uznat firmy: http://www.naturessunshine.eu/europe/wellness/index.asp Wszystkie informacje na temat sprzedaży biletów naprravlyayte na mojej Elektry. mail. Charinn@rambler.ru poważaniem Charintseva Inna.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 styczeń 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01



Wyślij zaproszenie do