Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Najlepsze strategie zarządzania czasem


Obrazek


Bez tej wiedzy ludzie:

- są wydajni jedynie na 54% przeciętnego wyniku, bo nie wiedzą jak mogą robić wyniki ponadprzeciętne!
- zmniejszają swoją skuteczność, na starcie, o przynajmniej 15%, kiedy można ją, w prosty sposób zwiększyć i to w mniej niż 60 sekund!
- spędzają przynajmniej 50% swojego czasu na rzeczach, które nie przynoszą rezultatów, głęboko wierząc, że właśnie na nich mają się skupiać!

Co zyskasz przychodząc na szkolenie:

• skutecznie poradzić sobie ze złodziejami czasu wykorzystasz model – Eliminacja, Automatyzacja, Delegacja
• poznasz, z absolutnie nowej perspektywy, popularny temat reguły pareto i reguły Parkinsona, aby zwiększyć efektywność i skoncentrować się na tym co najważniejsze
• dowiesz się czym jest fałszywy multitasking i jak wreszcie robić go prawidłowo, aby oszczędzać czas
• dowiesz się jak przestać odkładać rzeczy na później i jak w prosty sposób wykształcić w sobie nawyk robienia ich od razu
• dowiesz się jak ludzie sabotują swoje cele, tracąc czas i jak przestać to robić
• nauczysz się planować retrospektywie, aby wykształcić w sobie nienaganną terminowość i punktualność
• poznasz czym są i jak skorzystać z Time Lines (linii czasu) i zrozumiesz dlaczego zarządzanie sobą w czasie jest tak naprawdę zarządzaniem myślami
• poznasz prosty i skuteczny model ZTD (Zen to Done) do efektywnego zarządzania swoimi działaniami w czasie

Uwaga!!! Powstanie nowy „problemem” pt. „Co mam teraz zrobić, z tym całym wolnym czasem, który wygenerowałem?” :) – temu też zaradzimy!
--------------------------------------------------------------------------------------
Mimo iż jest to tylko 1 dzień, może okazać się on momentem przełomowym, a wiedza, doświadczenie i umiejętności wyniesione z niego pozwolą Ci znacznie zwiększyć jakoś Twojego życia.

Twoja inwestycja:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Sprawdź datę szkolenia w Twoim mieście:
17.11.2012 - Bydgoszcz, Kielce, Katowice, Lublin, Łódź, Olsztyn, Toruń, Rzeszów, Warszawa
18.11.2012 - Gdańsk, Jelenia Góra, Koszalin, Kraków, Szczecin, Wrocław
24.11.2012 - Poznań, Białystok

Logistykę i zapisy znajdziesz na:
http://www.eddu.pl/component/content/article/37-fp-rok...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

PROMOCJE w eduFuturo:
- IT - Business Alignment - 27-28 listopada
15% rabatu przy zapisie dwóch osób z tej samej firmy!
- Modelowanie Procesów Biznesowych (BPMN) - 29-30 listopada
1 osoba z firmy - 2400 PLN (kolejna edycja już za 2600 PLN!)
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!

NOWOŚCI w eduFuturo:
- Case study – lesson learned czyli seminaria o trudnych projektach IT
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem
- Warsztaty Menedżersko-Przywódcze
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (Harwardzki projekt negocjacyjny)

OFERTA 2013 w eduFuturo:
- Komunikacja IT-biznes - 23-24.01.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 29-30.01.2013
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja - 31.01.-1.02.2013
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 7-8.02.2013
- Niezawodność i jakość usług IT - 27-28.02.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - 13-14.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 19-20.03.2013
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - 10-11.04.2013
- Marketing usług IT - 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - 23-24.05.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - 12-13.06.2013

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
Julia Groszek

Julia Groszek Reżyser filmów
dokumentalnych,
copywriter,
researcher, or...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

WZMOCNIENIE WIARYGODNOŚCI I POZYTYWNEGO ODBIORU PRZEZ SŁOWO - SZKOLENIA

„Mówca tak powinien skonstruować przemówienie, by wyczerpać temat, ale nie wyczerpać słuchaczy.“ – Winston Churchill

Język jest najdoskonalszym narzędziem komunikowania się ludzi. Za jego pomocą informujemy, prosimy, tłumaczymy, perswadujemy, nakazujemy, żądamy, opowiadamy. Robimy to albo pisząc albo mówiąc, czyli używamy słów. Posługujemy się głosem. Czy potrafimy ocenić możliwości własnego głosu? Czy wiemy, co wpływa na jego brzmienie? Od czego zależy siła, nośność, barwa głosu? Czy umiemy pracować nad wzbogacaniem brzmienia własnego głosu?

Jakie środki zastosować, by nas słyszano, rozumiano i słuchano? Jednym słowem, co robić, by być idealnym mówcą zarówno podczas wykładu, jak i prezentacji, przemówienia, wypowiedzi radiowej czy telewizyjnej?

• Masz znakomity pomysł na usprawnienie pracy, ale brakuje ci odwagi, by przedstawić go podczas
dyskusji w firmie.

• Przygotowałeś interesujący wykład, referat, ale nie wiesz, jak go wygłosić, by przyciągnąć uwagę
słuchaczy.

• Pod adresem twojej firmy padły zarzuty o stosowanie niedozwolonych praktyk. Na spotkaniu z
dziennikarzami ty właśnie masz przedstawić stosowne oświadczenie, ale obawiasz się, że nie
będziesz wiarygodny.

• Zebrałeś najlepsze argumenty na obronę swojego klienta, ale masz obawy, czy twoja mowa w
sądzie zabrzmi dostatecznie przekonująco.

• Prowadzisz zajęcia w szkole, na uczelni i po kilku godzinach głos odmawia ci posłuszeństwa.

• Marzysz o pracy z mikrofonem, masz w sobie zacięcie aktorskie, ale twój głos wydaje ci się nie dość
atrakcyjny a słowa mało wyraźne.

• Lubisz czytać dzieciom bajki na dobranoc, ale nie udaje ci się przykuć ich uwagi na dłużej.

• Przeżyłeś ekscytujące przygody podczas ostatnich wakacji, ale nie jesteś przekonany, że tą ekscytacją
uda ci się podzielić z kolegami.

Możesz to zmienić i przekonać się, że Ty też potrafić mówić ze swadą.

Poznaj możliwości własnego głosu, wzmocnij jego brzmienie, popraw wyrazistość swojej mowy, dodaj słowom ekspresji. Nabierz pewności siebie.

„Wszyscy wielcy mówcy byli najpierw złymi mówcami.” R.W.Emerson

Oferujemy szkolenia grupowe i indywidualne tj.:

1. Technika mowy
2. Emisja głosu
3. Język i styl wypowiedzi
4. Przygotowanie referatu / prezentacji
5. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej
6. Głos jako element wizerunku
7. Prezentacja przed kamerą
8. Autoprezentacja
9. Wypowiedź ekspercka
10. Praca z mikrofonem
11. Egzaminy na „Kartę Mikrofonową“ i „Kartę Ekranową“

Wszystkie szkolenia prowadzi pani Bożena Targosz.

Bożena Targosz - polska prezenterka radiowa i telewizyjna. Studia germanistyczne ukończyła na Uniwersytecie Śląskim. Podyplomowe Studium Wymowy ukończyła w stołecznej Akademii Teatralnej. Była w pierwszej dziesiątce zwycięzców konkursu na spikerów w Polskim Radiu, gdzie pracowała do 1995 roku. Karierę telewizyjną rozpoczęła od prezentowania wiadomości w serwisach informacyjnych TVP. Prowadziła "Teleexpress", później "Panoramę" w TVP 2 oraz programy edukacyjne poświęcone Unii Europejskiej. Zajmuje się szkoleniami w zakresie emisji głosu, techniki mowy i wystąpień medialnych.

Więcej informacji na temat szkoleń:
Tel: 507 792 666
btargosz@wp.pl
juliagroszek@gmail.comJulia Groszek edytował(a) ten post dnia 12.11.12 o godzinie 22:25
Ewelina Janiak

Ewelina Janiak Public Relations &
Social Media
Manager, Questus

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Akredytowanie Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Londynie
– największej na świecie organizacji zrzeszającej profesjonalnych marketerów
zaprasza do udziału w kolejnych edycjach programu Professional Diploma in Marketing
(poziom zaawansowany w certyfikacji CIM).


Obrazek


Już 30 listopada w Krakowie odbędzie się inauguracja programu Professional Diploma in Marketing i jednocześnie pierwsza sesja, która wprowadzi uczestników w tajniki planowania marketingowego.

Uczestnicy programu Professional Diploma in Marketing, w trakcie dwunastu piątkowo-sobotnich sesji, zgłębiają zagadnienia związane z czterema blokami tematycznycznymi:

• Planowanie marketingowe

• Marketing wartości

• Zarządzanie marketingowe

• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program zostanie zwieńczony wyjazdem na Warsztaty Strategiczne Akademii questusa, gdzie uczestnicy otrzymają dyplomy ukończenia programu DM.

Program DM adresowany jest m.in. do:

• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla;

• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów;

• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.


Obrazek

Zajęcia prowadzą certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat.
Mamy jedną z najwyższych zdawalności na świecie, o czym świadczą ostatnie wyniki
uczestników Exam Preparation Project w sesji June 2012.

questus to największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce,
w tym kilkuset absolwentów rekomendujących program DM.

Zapewniamy najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. :

warsztaty strategiczne;
• spotkania (Best Practice);
• program EPP przygotowujący do egzaminów;
• oryginalne podręczniki CIM w języku angielskim;
• polskie podręczniki do wybranych tematów;
• komplet materiałów z zajęć w języku polskim (prezentacje, ćwiczenia, case-studies, testy i in.);
• płyty CD z abstraktami biznesowymi;
• baza egzaminów CIM z poprzednich lat;
• zamknięta strona www, na której będą zamieszczane bieżące informacje programie, uczestnikach, prowadzących;
• członkostwo w stowarzyszeniu CIM w Polsce;
• dostęp do zasobów sieciowych the Chartered Institute of Marketing (po rejestracji);
• roczna subskrypcja abstraktów marketingowych (wybór streszczeń książek z zakresu biznesu i zarządzania);
• możliwość konsultacji e-mailowych z prowadzącymi program;
• członkostwo w Akademii Marketingu questusa;
• pomoc opiekuna przy rejestracji i innych sprawach formalnych z CIM.

Na zgłoszenia oraz pytania związane z programem czeka:

Obrazek

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
tel. (48) 603 480 155
Jacek K.

Jacek K. Psycholog biznesu |
Executive Coach &
Facilitator

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Polecam i zapraszam:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/abc-coachingu-czyli...

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Gry, ćwiczenia i case study jako narzędzia pracy trenera".

Termin szkolenia: 5 – 8 grudnia 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Wojciech Szymczak, Piotr Piasecki

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Geneza gier dydaktycznych, ćwiczeń i case study i ich wykorzystania w kształceniu ludzi dorosłych
• Podział gier i ich użyteczność w szkoleniach
• Różnica pomiędzy grą, a ćwiczeniem
• Geneza i zastosowanie casy study w szkoleniach
• Gry dydaktyczne, ćwiczenia i case study – ich przydatność w szkoleniach
• Przećwiczenie krótkich gier, ćwiczeń i case study
• Omówienie i wskazanie przydatności przećwiczonych metod w szkoleniu
• Projektowanie gier dydaktycznych, ćwiczeń i case study w praktyce
• Zaprojektowanie ćwiczenia
• Zaprojektowanie i wykonanie nośników gry dydaktycznej
• Samodzielne rozpisanie prostego case study
• Prowadzenie gier dydaktycznych, ćwiczeń i case study w praktyce
• Rozegranie trzech gier przygotowywanych przez uczestników
• Rozwiązywanie i analizowanie rozpisanych case study
• Uczestniczenie i prowadzenie krótkich ćwiczeń grupowych
• Omówienie prezentowanych metod z pogłębioną informacją zwrotną

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do początkujących i doświadczonych trenerów, menedżerów i konsultantów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów i prezentacji, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy lub pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeżeli poza prowadzeniem szkoleń jesteś już zmęczony pracą samemu, w domu i kawiarniach to być może jest to ogłoszenie dla Ciebie.

Szukam osoby chętnej do współdzielenia biura przy Nowym Świecie (róg Chmielnej) w Warszawie.

Jest to 1 pokój w budynku biurowym (nad klubem Powiększenie).
Z wyposażenia znajdują się się tutaj 2 biurka z krzesłami, wi-fi, drukarka, whiteboard, czajnik i drzewa za oknem :)

W pobliżu znajduje się mnóstwo kawiarni, sklepów i miejsc gdzie można zjeść smaczne, wegetariańskie i zwykłe lunche.

Koszt: (połowa kosztów biura) -ok. 450 zł/mc

Dodatkową zaletą jest możliwość wspólnego, kreatywnego rozwoju pomysłów i burzo-mózgowia :)

Zainteresowani proszę o kontakt: 603.065.130 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 15.11.2012 o godzinie 12:42 z tematu "Creative/Training mini co-office - Nowy Świat W-wa. Biuro do współdzielenia."
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jesteś trenerem z minimum 80 godzinną praktyką szkoleniową?

Prowadzisz jednoosobową działalność lub pracujesz w firmie zatrudniającej mniej niż 10 osób?

Interesuje Cię 20 godzin bezpłatnej superwizji?


Jeśli możesz odpowiedzieć twierdząco na każde z powyższych pytań napisz do nas lub zadzwoń po dalsze informacje.

Zapraszamy do kontaktu z Joanną Zienkiewicz:
tel: 22 615 52 40
e-mail: joanna.zienkiewicz@grupatrop.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na (bezpłatne) ale jednocześnie bardzo prestiżowe spotkanie, którego celem jest integracja środowiska biznesowego w Warszawie.

http://www.SpotkaniaKlasyBiznes.pl | 21 listopada, Warszawa | 18.00 - 22.00


Obrazek


To szansa na poznanie nowych partnerów biznesowych, klientów oraz niezwykła okazja do wyjścia poza własną strefę komfortu.

W programie:
- 3 interesujące wykłady
- Sesja networkingowa
- Biznesowe after party (tasting win + kuchnia fusion)

Zachęcam do rejestracji. :)
Jest tylko 50 miejsc.

Pozdrawiam serdecznie,
http://www.SpotkaniaKlasyBiznes.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Poszukuję doświadczonego trenera, który przeprowadzi szkolenie dla głównych księgowych pt.„Przygotowanie do zamknięcia na nowych zasadach ksiąg rachunkowych za 2012 rok oraz sporządzanie rocznej sprawozdawczości budżetowej, finansowej i zadaniowej w jsfp" Planowany termin szkolenia 29 lub 30 listopada 2012 r.
Kontakt: joanna.lech@gdos.gov.pl
Agnieszka Beśka-Zasadowska

Agnieszka Beśka-Zasadowska trener umiejętności
psychospołecznych,
terapeuta TSR,
tre...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

WARSZTATY OTWARTE - 7 grudnia 2012 r.w Bydgoszczy!

WARSZTATY OTWARTE - 10 GRUDNIA 2012 r. w Poznaniu!

Zapraszamy PANIE na warsztaty autorskie "KREOWANIE WIZERUNKU Z ELEMENTAMI AUTOPREZENTACJI":
kobiety gotowe na wielkie zmiany w swoim życiu, damską kadrę zarządzającą, przedsiębiorców, menedżerów, asystentki, kobiety biznesu, panie i panny doświadczone zawodowo oraz te, które dopiero rozpoczynają pracę, szukające partnera i te, które po powrocie z warsztatów pragną zadziwić drugą połowę, kobiety zdecydowane na podniesienie samooceny i uwolnienie osobistego wdzięku.

Program szkolenia:
1. Co to jest wizaż, kreowanie wizerunku, stylizacja, profesjonalna autoprezentacja i po co mi to?
2. Rola pierwszego wrażenia i efekt aureoli, czyli jak nas widzą, tak nas piszą.
3. Bilans „Ja” – każdy z nas ma swój potencjał.
4.Typy sylwetki – jak tuszować, jak eksponować małe co nieco.
5.Otaczają nas kolory – o „magii’ i psychologii kolorów słów kilka.
6.Mój jest ten typ urody – pokaz analizy kolorystycznej.
7.Ważna rola dodatków – niby nic a znaczy tak wiele.
8.Dobór garderoby do osoby i okazji – projektowanie „własnej szafy”.
9. Mowa ciała, czyli jak pokazać bez słów, kim jesteś.
10.Język to też element wizerunku – mówię po polsku, mówię poprawnie.
11.Savoir-vivre w kontaktach interpersonalnych, czyli kultura na co dzień.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień/ 8h (od 9.00 do17.00)/ bardzo intensywnie!

Miejsce szkolenia: BYDGOSZCZ - 7 XII, POZNAŃ - 10 XII)
UWAGA!!! Termin mogą ulec zmianie po sugestiach Pań zapisujących się na warsztaty.

Jesteśmy w stanie zorganizować szkolenie w każdym innym miejscu. Po złożeniu zamówienia od 6 osób, rozpoczynamy oficjalne przygotowania w Warszawie, Olsztynie, Gdańsku, Krakowie... Szkolenie może być przeprowadzone w formie zamkniętej, u Ciebie w firmie. Namów szefa na innowacyjny warsztat, po którym wszystkie Panie poprawią swój wizerunek, lepiej poczują we własnej skórze, a atmosfera w pracy stanie się istotnie świąteczna.

Cena promocyjna! - tylko w Bydgoszczy 390zł/os., w Poznaniu 470zl/os.
Zapewniamy bufet kawowy oraz obiad!
Uczestnicy otrzymują pakiet materiałów dydaktycznych orazzaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Szkolenie ma formę warsztatów. Z dbałości o efektywność pracy i realizację celów szkoleniowych oferta jest LIMITOWANA! Tylko 12 miejsc! Zapisy trwają. Pospiesz się!

Zapisy na warsztaty: w Bydgoszczy do 3 grudnia, w Poznaniu do 5 grudnia

Zajęcia prowadzi: Agnieszka Beśka-Zasadowska (trener umiejętności psychospołecznych, doradca wizerunkowy, filolog)

Panie i Panów zapraszamy na warsztaty 2-dniowe „Wystąpienia publiczne a kreowanie wizerunku profesjonalisty”
Szczegóły na: http://www.optimumtraining.pl
Kontakt:
szkolenia@optimumtraining.pl
tel. 608667444

Obrazek
Joanna Szczesiak

Joanna Szczesiak HR Specialist

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ACDC – Assessment i Development Center – jak przygotować, przeprowadzić i podsumować ACDC
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu wszystkich zainteresowanych tematyką Assesment/Development Center - zarówno tych praktykujących oraz początkujących, pragnących poznać techniki przeprowadzania powyższych sesji.

Korzyści:

- nabycie umiejętności efektywnego przygotowania i przeprowadzenia metody Assessment Center/Development Center w organizacji;
- poszerzenie wiedzy dotyczącej projektowania i wdrażania narzędzi do oceny danych kompetencji w firmie;
- nauka prawidłowego udzielania kandydatom informacji zwrotnych;
- zdobycie informacji dotyczących profesjonalnego pełnienia roli asesora;
- poznanie zasad analizy i oceny sesji Assessment Center/Development Center;
- zwiększenie umiejętności prawidłowego raportowania sesji Assessment Center/Development Center.

Program szkolenia:

1. Czym jest Assessment i Development Center?

- Specyfika metody AC/DC.

- Możliwości zastosowania metod w kierowaniu kapitałem ludzkim.

- Cele stosowania AC/DC w organizacji – pozyskiwanie, kształcenie i motywowanie pracowników.

2. Przygotowanie sesji AC/DC

- Konstruowanie harmonogramu projektu.

- Analiza stanowiska pracy.

- Określenie kompetencji niezbędnych na stanowisku.

- Operacjonalizacja kompetencji w oparciu o jednostki zachowań.

- Przygotowanie profilu idealnego kandydata.

- Przygotowanie odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia sesji AC/DC.

3. Przeprowadzenie sesji AC/DC

- Wybór kandydatów.

- Przeszkolenie asesorów.

- Określenie lokalizacji i czasu trwania ośrodka.

- Harmonogram i organizacja techniczna sesji.

- Rzetelność i obiektywizm badania.

- Zakończenie ośrodka oceny i rozwoju.

4. Ocena sesji AC/DC oraz raporty końcowe

- Przygotowanie profili kompetencyjnych kandydatów.

- Zasady udzielania konstruktywnego feedbacku.

- Prowadzenie feedbacku indywidualnego i grupowego.

5. Charakterystyka dobrego Asesora

- Umiejętności i cechy dobrego asesora

- Techniki oceny Assessment Center.

- Pułapki w jakie „wpadają” asesorzy.

Trenerzy prowadzący: Anna Kucińska / Iwona Firmanty

Szczegóły:

Termin: 10.12.2012 r. 09:00 – 16:00 (prosimy o punktualność);

Miejsce spotkania: ul. Marszałkowska 84/92 lok.117, 6 piętro, w centrum Warszawy;

Cena: 550 zł netto (+23%VAT) (cena od 1 osoby);

Cena zawiera:

- materiały szkoleniowe;
- lunch;
- słodki poczęstunek, napoje;
- konsultacje poszkoleniowe;
- dyplom poszkoleniowy.

Zapraszamy Państwa również na szkolenia uzupełniające powyższy warsztat:

- Skuteczne metody rekrutacji i selekcji;
- Ocena 360;
- Opis i wartościowanie stanowisk;
- System oceny pracowników;
- Talent Managment w praktyce – zarządzanie karierami i talentami w firmie.

Zgłoszenia:

W celu zgłoszenia się na szkolenie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nr tel. 22 49 80 328; 22 22 42 195, 196, 197.
Karol Bujak

Karol Bujak Specjalista ds.
marketingu i PR,
dziennikarz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dom i Biblioteka Sichowska im. Krzysztofa i Zofii Radziwiłłów to otoczony 10-hektarowym parkiem zespół pałacowy w Sichowie Dużym, który stwarza doskonałą atmosferę dla spotkań biznesowych. Z dala od miejskiego zgiełku, można się tu skupić na wyznaczonych zadaniach i twórczej pracy.

Obrazek

Współpracując z naszym partnerem, międzynarodową grupą doradczą BPI, towarzyszymy klientom we wdrażaniu pozytywnych zmian w organizacjach. Doświadczenia BPI we współpracy z firmami z różnych sektorów i obszarów organizacyjnych pozwalają lepiej rozumieć potrzeby klientów i dostosować formy pracy i spędzania wolnego czasu do specyficznych potrzeb każdego z nich.
Realizujemy szkolenia oraz programy doradcze zarówno dla dużych spółek, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw. Charakter szkoleń jest praktyczny. Uczestnicy pracują na rzeczywistych przypadkach projektów zmian realizowanych w ich organizacji.

Obrazek

W przerwach między zajęciami oraz po ich zakończeniu proponujemy aktywny wypoczynek przy grze w golfa, tenisa lub jazdę konną. Spragnionych chwili ciszy i relaksu zapraszamy do zapoznania się z wciąż rozbudowywanym księgozbiorem Biblioteki, w którym znajdą lektury dotyczące historii, filozofii, kultury oraz regionu świętokrzyskiego.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie: http://szkolenia.sichow.eu/

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Internetowa Akademia Wiedzy Autorskiej - http://iawa.pl zaprasza na szkolenie
Skuteczna oferta sponsorska, czyli jak przyciągnąć do organizacji potencjalnego sponsora


Termin: 29 listopada 2012 godzina 12:00
Cel: Zwiększ dopływ finansów w organizacji dzięki sponsorom.

Czas trwania: 4 godziny
Miejsce: internet
Platforma: System Inteligentnej Komunikacji KomIQ
Wymagania sprzętowo-programowe: komputer z przeglądarką i dostępem do internetu (więcej na http://komiq.pl/faq/)
Cena szkolenia: 200zł (z VAT)

Szkolenie obejmuje między innymi:

• omówienie form ofert,
• modele ofert,
• relacje między organizacją a biznesem,
• jak tworzyć ofertę, z jakich programów korzystać,
• jak rozmawiać z potencjalnym sponsorem, co mu zaoferować w zamian.

Grupa docelowa: Szkolenie przeznaczone jest dla kadry menedżerskiej i właścicieli, którzy chcą zwiększyć dopływ finansów w organizacji.

Zdobyta wiedza podczas szkolenia pozwoli tworzyć profesjonalne oferty sponsorskie przedstawiane potem potencjalnym sponsorom. Uczestnik pozna różne style tworzenia i umiejętności dostosowania ich do własnego stylu jak i dostosowania oferty do firmy, z którą potencjalnie chciałby współpracować. Uczestnik pozna również nowe metody marketingowe, będzie umiał ocenić swoją sytuację na rynku.

Prowadzącym jest Karolina Kosek:

Specjalista marketingu i wizerunku organizacji oraz jej zarządzania.
Obecnie doktorantka Uniwersytetu Jagiellońskiego na Wydziale Zarządzania. Jako szkoleniowiec i wykładowca akademicki prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji społecznej, biznesowej, wystąpień publicznych oraz marketingu i pr’u.
Opracowała programy promocyjne wielu firmom w Polsce. Doradzała zarządom w zakresie efektywnego kreowania wizerunku instytucji.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aleksandra M.

Aleksandra M. psycholog, coach
ICF, trener,
miłośniczka życia :)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zacznij grudzień z dużym "kopem"!
Zapraszam 1 grudnia, 9-17 do Wrocławia na szkolenie otwarte

Kopniak, czyli motywujące planowanie!

Po tym szkoleniu przestaniesz odkładać rzeczy "na potem", będziesz osiągać cele, przestaną Cię zatrzymywać "ograniczenia zewnętrzne", a w dodatku... będziesz mieć więcej czasu dla siebie :)

Dowiedz się więcej http://www.celownik-szkolenia.pl/

Do zobaczenia!
Aleksandra Gajek


kontakt@aleksandragajek.pl
662288971
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 29.11-2.12.2012
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera40 godzin
ZJAZD 2 - 11-13.01.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 - 8-10.02.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera30 godzin
ZJAZD 4 - 8-10.03.2013
Moduł V Kreatywność trenera w szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 - 12-14.04.2012
Moduł VII Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,

zapraszam do udziału w szkoleniach online na portalu bezpłatnych szkoleń e-learning Akademii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Szkolenia na portalu Akademii PARP są całkowicie bezpłatne. Administratorem podawanych danych jest Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.

Rejestracja krok po kroku:
1) proszę kliknąć w link: www.akademiaparp.gov.pl
2) wypełnić formularz
3) kliknąć "zapisz się"
4) pojawi się ekran "Dziękujemy za zapisanie się do społeczności" oraz statystyki - poniżej należy kliknąć z link "przejdź do społeczności"
5) następnie proszę wybrać w prawym górnym rogu "widok standardowy" i wybrać szkolenie przez funkcję "więcej zapisów na szkolenia".

Lista szkoleń:
Techniki sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Plan marketingowy w MMŚP
Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP
Marketing internetowy i e-commerce w MŚP
Badanie rynku
ABC Eksportera
Pozyskiwanie funduszy UE na projekty w MŚP
BHP w sektorze MŚP
Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej
Ekologiczny biznes
Planowanie własnej kariery zawodowej
Umiejętności osobiste
Negocjacje handlowe w MŚP
Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
Profesjonalny sekretariat
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności kierownicze
Jak założyć własną firmę?
Jak rozwijać firmę?
Zarządzanie firmą w sytuacji kryzysu
Zarządzanie jakością w MŚP
Biznesplan
E-Biznes
Podatek VAT 2011
Podatek VAT 2010
Podatek CIT
Podatek PIT
Podatek PIT dla pracowników etatowych
Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MMŚP
Zabezpieczenie transakcji handlowych
Zamówienia publiczne
Prawo Pracy w MŚP
Finanse dla niefinansistów

Szkolenie można realizować od razu, na każdym komputerze z dostępem do internetu. Szkoleń można wybrać dowolną ilość.

Pozdrawiam serdecznie
Marcin Ilukowicz
Akademia PARP
Dorota  Bienicewicz-Kras ek

Dorota
Bienicewicz-Kras
ek
CustomerCentric
Selling Poland

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeśli interesujesz się profesjonalnymi metodykami sprzedaży B2B i chciałbyś(chciałabyś) poznać jedną z najlepszych (TOP20 Sales Training Companies 2009-2012, http://trainingindustry.com)

albo

zarządzasz zespołem sprzedaży i chciałbyś (chciałabyś) wzbogacić swój warsztat menedżerski o umiejętności coachingu

albo jedno i drugie :)

zajrzyj tutaj:

http://coach.customercentric.pl

Jeśli masz pytania dotyczące kursu - napisz do mnie bezpośrednio: dorota@praxis.com.pl

Zapraszam serdecznie :)
Wojciech Głuch

Wojciech Głuch Wydawnictwo EUROPA
Spółka z o.o.;
Systemy Wspomagania
Na...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Pozostało miejsc na szkolenie: 4

Job interview in English
Termin: 27 listopada 2012 godzina 12:00


Cel: Odbądź rozmowę o pracę po Angielsku

Czas trwania: 6o minut
Miejsce: internet
Platforma: System Inteligentnej Komunikacji KomIQ
Wymagania sprzętowo-programowe: komputer z przeglądarką i dostępem do internetu (więcej na http://komiq.pl/faq/)
Cena warsztatów: za darmo
Ilość miejsc: 8 osób
Wymagania: kamera internetowa + słuchawki z mikrofonem
Zapisy na: http://www.iawa.pl/job-interview-in-english/


Zagadnienia do przedstawienia i przećwiczenia na warsztatach:

jak się przygotować
trudne pytania i sugerowane odpowiedzi
co powiedzieć o sobie i swoim doświadczeniu zawodowym
jak przedstawić swoje oczekiwania
jakiego języka używać



Wyślij zaproszenie do