Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko :)
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj: http://www.grupaset.pl/content.php?ContentId=219
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy serdecznie na I krakowską edycję programu edukacyjnego (warsztat + konsultacje z trenerem + coaching wdrożeniowy) organizowanego przez firmę Intuikon (http://intuikon.pl)

PRAKTYK BEYOND NLP

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Poznasz i przećwiczysz ponad 40 technik i procedur postępowania przydatnych do: - poprawy relacji, komunikacji i rozwiązywania konfliktów (użytecznych także w sprzedaży, obsłudze klienta, tworzeniu komunikatów marketingowych),

- Będziesz umiał / umiała stosować poznane techniki w codziennym życiu w sposób łatwy i naturalny dzięki unikatowej metodzie Kart Rozwojowych,

- Poznasz pułapki jakim ulega Twój umysł, dzięki czemu będziesz mógł / mogła skuteczniej bronić się przed manipulacją ze strony praktyków wpływu społecznego,

- Zrozumiesz czym są emocje i jak możesz na nie wpływać, a niekiedy nawet je w pełni kontrolować,

- Nauczysz się rozpoznawać i zmieniać negatywne przekonania, które utrudniają Ci osiągnięcie tego, czego chcesz w różnych aspektach Twojego życia,

- Poznasz, zrozumiesz i nauczysz się wykorzystywać wiedzę o tworzeniu się nawyków w codziennym życiu, dzięki czemu będziesz mógł / mogła zmieniać te, które Ci przeszkadzają i tworzyć nowe, korzystne dla Ciebie,

- Poznasz modele skuteczności możliwe do zastosowania i osiągnięcia sukcesów w różnych dziedzinach życia: Model Dobrego Słuchacza, Model Szczęściarza, Model Eksperta, Model Milionera,

- Poprawisz swoją umiejętność płynnego przechodzenia od stanu skupienia na sobie do stanu koncentracji na świecie zewnętrznym,

- Nauczysz się pracować z procesem tworzenia i interpretacji doświadczeń, zamiast z ich treścią, dzięki czemu będziesz mógł / mogła pomagać innym bez konieczności skłaniania ich do ujawniania trudnych i niewygodnych sytuacji ze swojego życia,

- Otrzymasz certyfikat Praktyka NLP i Beyond NLP oraz otrzymasz możliwość kontynuowania nauki na poziomie Mistrza (Master) Beyond NLP,

- Otrzymasz ponad 90 stron materiałów szkoleniowych dzięki którym będziesz mógł / mogła utrwalić i uzupełnić swoją wiedzę z zakresu rozwoju osobistego i pozytywnej zmiany,

- Otrzymasz możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem w ramach wsparcia poszkoleniowego,

- Otrzymasz możliwość skorzystania z coachingu wdrożeniowego (spotkania na Skype) w promocyjnej cenie 80 zł za sesję trwającą 60-90 min do wykorzystania do 31 lipca 2013.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Jakość szkolenia:

Dotychczas odbyły się 3 edycje tego szkolenia w innych miastach. Wszystkie otrzymały bardzo wysokie oceny od uczestników. Co więcej każde kolejne szkolenie oceniane było wyżej niż poprzednie: 4,54 / 5, 4,73 / 5 i 4,93 / 5.

Wśród opinii uczestników dotychczasowych szkoleń powtarzają się przede wszystkim opinie o wysokiej wartości i innowacyjności szkolenia na tle innych tego typu propozycji rynkowych oraz bardzo dużym nacisku na praktyczne ćwiczenie umiejętności. Uczestnicy doceniają, że szkolenie daje zarówno impuls jak i konkretne narzędzia do dokonywania konkretnych zmian w swoim życiu: obniżenie lęku, wzrost asertywności, poprawa samopoczucia, skuteczność realizacji celów życiowych oraz zawodowych oraz większa intensywność odczuwania emocji.

Inwestycja: (za 9 dni) 2.176 zł brutto w przedpłacie do 30 listopada
później 2.830

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: [mail] biuro@intuikon.pl [/mail]

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Oferta-PraktykBeyondNLP.pdf
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - WARSZTATY KREATYWNE (Corel + Photoshop) 


Warsztaty 29-30 października, KATOWICE.

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, błędy i wpadki…

Przesłanie tego szkolenia: NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!
______________________________________

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY


• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Logo (logotyp, sygnet, logo)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi „spadami”?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Nie rób tego ! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!

Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi, linki.
______________________________________
INFO
Termin: 29-30 października 2012
Miejsce: 40-013 Katowice, ul. Staromiejska 2/7 (Ośrodek "Business Center 1").
Cena: 1220 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, przykładów, ćwiczeń.
Po szkoleniu: miesiąc konsultacji gratis.


SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/grafika-i-dtp.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

 FACEBOOK DLA FIRM 


Warsztaty 29 października, Warszawa.

Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.

KORZYŚCI

– po szkoleniu będziesz wiedzieć:

* jak pozyskać i zaangażować fanów,
* ile kosztuje fan,
* ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić,
* jak samodzielnie budować markę w internecie.


ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 29 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 780 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/facebook-dla-firm.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia na szkolenie.

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 22-23 października, WARSZAWA.

Tworzysz teksty reklamowe? Piszesz oferty handlowe? Budujesz treści do strony www? Słowem: sprzedajesz... słowem? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

KORZYŚCI
- po szkoleniu będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 22-23 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Ewelina M.

Ewelina M. Kierownik Działu
Szkoleń (isoQRS),
Doktorant
Uniwersytetu...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na najbliższe szkolenia nadające uprawnienia audytora wewnętrznego w zakresie:

- ISO 9001 - 20-21.X.2012 r. na terenie Olsztyna,
- ISO 22000 oraz System HACCP - 27-28.11.2012 r. na terenie Olsztyna,
- ISO 14001 - 27-28.X.2012 r. na terenie Poznania,
- ISO 22000 oraz Systemu HACCP - 10-11.XI.2012 r. na terenie Poznania,
- OHSAS - ISO 18001 - 17-18.XI.2012 r. na terenie Warszawy.

Więcej informacji na temat szkoleń oraz samej firmy znajdziecie Państwo na http://isoqrs.pl/
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Techniki sprzedaży budowa pozytywnego wizerunku

http://www.youtube.com/watch?v=J8mTFwe3ptU

Celem szkolenia jest:

- przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej na stanowisku profesjonalnego handlowca, oraz prezentera produktów i usług,

- zdobycie umiejętności skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, wykorzystywania narzędzi komunikacji w rozmowie z klientem,

- rozwój kompetencji i umiejętności w zakresie pozyskiwania klientów,

- zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i po sprzedażowych oraz przy obsłudze klientów.



Szkolenie przeznaczone jest dla:

przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta, osoby zajmujące się pijarem, trenerów produktu.



PROGRAM SZKOLENIA :



1. Umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami

Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy
Panowanie nad gestami i mikrogestami
Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta
Praktyczne ćwiczenia - kontakt wzrokowy

2. Budowanie potrzeb klienta

Rozpoznawanie potrzeb klienta - rola pytań otwartych i zamkniętych
Aktywne słuchanie i parafraza, ćwiczenia

3. Rozmowy telefoniczne

Ćwiczenie sztuki profesjonalnej obsługi klienta przez telefon
Dostosowanie głosu do rozmowy, zachowanie spokoju w rozmowie
Praca nad głosem i techniki modulowania głosu
Zaciekawienie rozmówcy ofertą
Radzenie sobie z obiekcjami klienta

4. Prospecting, poszukiwanie klientów

Tworzenie sieci kontaktów
Social media
Aktywny mailing
Wizerunek firmy w internecie E-PR


5. Motywacja

Motywacja przed pracą
Motywacja w pracy
Techniki motywacyjne

Radzenie sobie ze stresem i sytuacją stresogenną



Terminy ustalane indywidualnie

Miasta w których szkolimy : Warszawa, Katowice, Poznań, Kraków, Wrocław, Zabrze, Chorzów.

http://www.deaszkolenia.pl - Szkolenia sprzedaży
http://www.deastudio.pl - Koniec z projektami, które nic nie mówią

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dzień dobry,
firma doradczo-szkoleniowe Pro Optima Sp. z o.o. realizuje szkolenia z zakresu: umiejętności menedżerskich, obsługi Klienta, prezentacji, negocjacji, sprzedaży, umiejętności społecznych i osobistych. Wdrażamy Standardy Obsługi Klienta.

Pomagamy budować długotrwałe relacje z Klientami firmy.

Zapraszam do zapoznania się z harmonogramem naszych szkoleń http://prooptima.pl/harmonogram-szkolen-otwartych-pro-...

Chętnie udzielimy wszystkich informacji

Pro Optima 12 397 79 51, e-mail biuro@prooptima.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Trudne sytuacje w pracy szkoleniowej i metody radzenia sobie z nimi".

Termin szkolenia: 17-20 października 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Izabela Karbownik i Piotr Dudek

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Myślenie o trudnych sytuacjach jako o procesie - prewencja, interwencja, ewaluacja
• Zarządzanie wymaganiami klienta
• Kontekst społeczno – organizacyjny w realizacji szkoleń
• Rozumienie własnych zachowań i zachowań uczestników – różnice indywidualne
• Rozpoznawanie intencji i potrzeb stojących za zachowaniami uczestników szkoleń
• Adekwatne dopasowanie zachowań trenera w różnorodnych sytuacjach szkoleniowych
• Praca z oporem w grupie
• Style reagowania na sytuacje konfliktowe podczas szkolenia
• Budowanie bezpiecznego środowiska podczas szkolenia
• Kategorie interwencji trenerskich
• Radzenie sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych
• Mapa myślenia o trudnych sytuacjach szkoleniowych

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do trenerów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy, bądź pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Facylitacja i moderacja jako narzędzia pracy z grupą".

Termin szkolenia: 24-27 października 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Anna Hejda i Dagmara Bieńkowska

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Co to jest moderowanie i facylitowanie
• Jakie kompetencje powinien mieć moderator i facylitator
• Debata oxfordzka
• Metoda Word Cafe i metoda kuli śnieżnej
• Formułowanie i rodzaje celów
• Planowanie sesji moderacji i facylitacji
• Drzewo celów, drzewo problemów
• Metoda grup nominalnych
• Chińska encyklopedia, metoda odwróconego myślenia
• Fazy rozwoju grupy wg. Corey’a
• Zastosowanie metody Analizy Pola Sił w pracy z grupą
• Zjawiska wspierające i zaburzające efektywną pracę grupową – syndrom Apollo, synergia grupowa, facylitacja społeczna, efekt Ringelmana, polaryzacja grupowa
• Naturalne role w zespole

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do trenerów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy, bądź pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)

Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Marketing usług szkoleniowych".

Termin szkolenia: 7 – 10 listopada 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Katarzyna Wolska i Piotr Piasecki

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Istota i rozumienie marketingu: prawa marketingu, definicje, rozwój i przyszłość
• Specyfika marketingu usług – co się pod nią kryje, zwłaszcza w branży szkoleniowej
• Autoprezentacja marketingowa trenera
• Formy i możliwości marketingu firmy szkoleniowej
• Badania i analizy marketingowe – focus group interview w pracy trenerskiej
• Segmentacja rynku
• Pozycjonowanie produktu i usługi
• Realność koncepcji 4P producenta i 4C klienta
• Marketing partnerski
• Marketing internetowy i w bezpośrednim kontakcie – AIDA w budowaniu marki trenera
• Marketing sensualny
• USP usługi szkoleniowej, trenera, szkolenia i tematu
• Formy promocji i reklamy
• Loga, nazwy i wizualizacje
• Narzędzia Blue Ocean jako podejście do budowania strategii
• Praktyczne stworzenie podstaw wizerunku i marketingu nowej firmy

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do trenerów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy, bądź pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Robert Szydło

Robert Szydło Psycholog,
Konsultant,
Wykładowca
Uniwersytet
Ekonomiczny...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

KONFERENCJA COACHINGU
„COACHING – DROGA DO OSOBISTEGO MISTRZOSTWA”


Obrazek


W 1 miejscu: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,

przez 2 dni: 27-28 października 2012,

6 coachów i ponad 300 osób z całej Polski odkrywać będzie:

- Jak poprzez coaching słoń zaczyna latać
- W jaki sposób ogień i woda łączą się z coachingiem
- Co magia i technologia mają wspólnego z tworzeniem świadomości

Warsztatowa forma prowadzenia prelekcji, unikatowy sposób prezentacji oraz gry
coachingowe
wieczorem, więc weź także: luźny strój sportowy i adidasy, strój kąpielowy i ręcznik, dobry humor i zapał do ćwiczeń.

Jeśli chcesz wziąć udział w losowanie nagród – weź wizytówkę, odręcznie zrobiona jest ciekawsza!

Po konferencji możesz skorzystać z 1 bezpłatnej sesji coachingowej zatem, WYPEŁNIJ FORMULARZ
i prześlij dowód zapłaty - liczy się kolejność zgłoszeń!

szczegóły na: Coaching Conference


Obrazek
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Indywidualne Spotkania Rozwojowe

Zapraszam na sesje Indywidualnych Spotkań Rozwojowych.

Spotkania pomogą Ci:

o Ustalić cele życiowe i uświadomić sobie oraz przepracować blokady z nimi związane.
o Przepracować Krytyka wewnętrznego, czyli zgeneralizowane, niepodatne na zmianę, nacechowane silnie negatywnie przekonania na swój temat.
o Podnieść swój poziom samooceny, poczucia własnej wartości, asertywności, spójności wewnętrznej oraz zdobyć nowe pożądane jakości, jak np. inteligencja emocjonalna, kompetencje społeczne, empatia.
o Rozładować myśli oraz emocje zablokowane na różnych etapach rozwoju osobistego.
o Przećwiczyć nowe, bardziej satysfakcjonujące sposoby reagowania w różnych sytuacjach.

Sesja trwająca 50 min. kosztuje 80 zł. Po więcej informacji zapraszam na:
http://paweltempczyk.pl/Indywidualne%20spotkania%20roz....


Obrazek
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Każdego dnia mamy do czynienia z różnego rodzaju prezentacjami: począwszy od reklam w telewizji, przez prezentacje sprzedażowe, prelekcje na uczelniach, po prezentowanie siebie na rozmowie kwalifikacyjnej, a kończąc na randkach, gdzie tak jak pewnie i wszędzie, ogromne znaczenie ma efekt pierwszego wrażenia.
Od tego jak opanujesz te umiejętności zależy bardzo wiele: Twoje relacje, zarobki, pozycja w pracy czy w środowisku, zdany egzamin i cała masa innych kontekstów, w których żyjesz.

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ 1 - PODEJŚCIE, INNER-GAME:
• Nauczysz się co robić w sytuacjach w których pojawia się pustka w głowie
• Poznasz kilka sprawdzonych sposobów na uwolnienie się od stresu przed występem, dzięki czemu z wielką łatwością przyjdzie Ci występować
• Poznasz kluczowe zasady występów publicznych
• Omówimy najczęściej występujące lęki i sposoby radzenia sobie z nimi
• Zbudujesz własne podejście do występowania, na bazie którego wzmocnisz swoją charyzmę i indywidualność

MODUŁ 2 - ZARZĄDZANIE EMOCJAMI, GRA AKTORSKA, MOWA CIAŁA:
• Nauczysz się wchodzić w stany flow w którym słowa same przychodzą na język, masz dużo większy dostęp do zasobów a twoja kreatywność wzrasta
• Będziesz ćwiczył właściwą postawę - zrozumiesz, że to jak stoisz i pod jakim kątem do publiczności, w jaki sposób trzymasz głowę, ręce i jak ustawiasz stopy ma ogromne znaczenie
• Będzie praca z głosem, dzięki czemu nauczysz się precyzyjniej posługiwać się rytmem, tempem i popracujesz nad wyrazistością mówienia
• Wcielisz się w postacie (archetypy) funkcjonujące w społeczeństwie. Poznasz ich zasoby, odczujesz na własnej skórze po to żebyś wykorzystywał je w występach, jak również w życiu codziennym
• Nauczysz się głębszego wchodzenia w stany emocjonalne przy pomocy postawy ciała, dzięki czemu każda przekazywana informacja w magnetyczny sposób przyciągnie uwagę słuchaczy.

MODUŁ 3 - INTERAKCJE Z GRUPĄ:
• Poznasz podstawy wpływania na myślenie swoich odbiorców
• Dowiesz się dlaczego ulegamy wpływom ludzi, których słuchamy oraz jak dać się polubić uczestnikowi prezentacji w ciągu kilku minut
• Nauczysz się jak szybko zbudować autorytet i jak go wykorzystywać w przemówieniach

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mimo iż jest to tylko 1 dzień, może okazać się on momentem przełomowym, a wiedza, doświadczenie i umiejętności wyniesione z niego pozwolą Ci znacznie zwiększyć jakoś Twojego życia.

cena:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Sprawdź datę szkolenia w Twoim mieście:
20.10 - Białystok, Gdańsk, Rzeszów, Warszawa, Wrocław
21.10 - Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Radom,
27.10 - Kielce, Lublin, Łódź, Szczecin, Toruń, Olsztyn
28.10 - Koszalin, Poznań,

Logistykę i zapisy znajdziesz na:
LINK

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kurs PROFESJONALNY DORADCA FINANSOWY - Certyfikat EFG

ART OF FINANCE DORADZTWO BIZNESOWE zaprasza do udziału w kursie: "Profesjonalny Doradca Finansowy" realizowanego w ramach dofinansowania unijnego PO KL 8.1.1

Łączny czas trwania kursu to 92 godziny. Zajęcia będą się odbywać w weekendy na terenie Krakowa. Kurs kończy się egzaminem na Certyfikat EFG®.

Odbiorcy:

Projekt skierowany jest do pracowników i właścicieli firm z branży finansowej działających na terenie woj. małopolskiego:

- pośredników finansowych,
- doradców finansowych,
- doradców ds. klienta,
- pracowników banków,
- agentów ubezpieczeniowych

Tematyka:

Realizacja kursu (edycji) obejmuje 10 modułów tematycznych:

- Przepisy prawne dotyczące doradców finansowych oraz organizacja rynku finansowego
- Polityka gospodarcza, teoria pieniądza, wpływ makrootoczenia na finanse
- Podstawy matematyki finansowej, kalkulator finansowy, bilans i jego analiza
- Rachunkowość i budżetowanie programy i technologie informacyjne i komunikacyjne
- Produkty finansowe dla przedsiębiorstw
- Pozyskiwanie funduszy unijnych
- Alternatywne źródła pozyskiwania kapitału dla firm
- Komunikacja – budowa relacji z klientem i określenie jego potrzeb
- Podatki, finansowanie, nieruchomości
- Etyka doradców finansowych + egzamin

Po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu, uczestnicy otrzymują Certyfikat EFG® nadawany przez Europejską Federację Doradców Finansowych, uprawniający do posługiwania się tytułem Doradcy Finansowego I stopnia, EFG. Jednocześnie osoby posiadające certyfikat stają się członkami prestiżowej międzynarodowej społeczności certyfikowanych Doradców Finansowych, a na gruncie krajowym – prekursorami wprowadzania i upowszechniania międzynarodowych standardów Doradztwa i Planowania Finansowego.

Uczestnik pokrywa jedynie 20% wartości kursu, czyli 576, 46 zł.

OBECNIE TRWA REKRUTACJA NA IX edycję kursu! Zostało już tylko kilka wolnych miejsc. Zajęcia rozpoczynają się 27 października.

Kolejne edycje:
IX edycja – X 2012-I 2013
X edycja – XI 2012-I 2013

Serdecznie zapraszamy.

Więcej informacji na stronie http://aof-efs.pl lub poprzez kontakt telefoniczny (012) 41 000 67 i email lucyna.koziol@aof.pl.Kamila W. edytował(a) ten post dnia 16.10.12 o godzinie 09:46

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko!
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj: http://www.grupaset.pl/content.php?ContentId=219
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Wystąpienia publiczne i umiejętności retoryczne jako narzędzia pracy trenera".

Termin szkolenia: 15 – 18 listopada 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Piotr Wiroński i Marian Kulig

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Zarządzanie kontaktem wzrokowym w wystąpieniu
• Postawa stojąca i siedząca w wystąpieniu, rola atrybutów
• Gesty
• Doskonalenie pamięci mówcy
• Efekt pierwszego wrażenia
• Rodzaje publiczności – co z tego wynika
• Przygotowanie się do wystąpienia – ważne zasady
• Rola wstępu i zakończenia w strukturze wystąpienia
• Trema
• Środki retoryczne i chwyty językowe
• Twórcze myślenie w pracy z językiem
• Wystąpienia publiczne uczestników – obszerna informacja zwrotna trenerów i grupy (cz. 1)
• Tworzenie własnych biznesowych tekstów pisanych
• Wystąpienia publiczne uczestników – obszerna informacja zwrotna trenerów i grupy (cz. 2)
• Prezentacja własnych biznesowych tekstów pisanych – obszerna informacja zwrotna trenerów i grupy

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do początkujących i doświadczonych trenerów, menedżerów i konsultantów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów i prezentacji, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy lub pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek



Wyślij zaproszenie do