Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Adrian T. www.autor.biz
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW
Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.
- UWAGA: ostatni tydzień zapisów na szkolenie w tym terminie: 12-13.04
Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.
„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”
Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.
Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.
ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!
________________________________________
CO OTRZYMUJESZ?
Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:
* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;
... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.
______________________________________
DODATKOWO OTRZYMUJESZ:
dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________
JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
Po szkoleniu:
* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.
______________________________________
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________
PROGRAM
1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?
2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne
3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom
4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne
5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?
6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna
PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________
PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.
______________________________________
INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________
Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie
SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!Adrian T. edytował(a) ten post dnia 03.04.12 o godzinie 15:11
Łukasz
B.
Doradca Finansowy,
Open Finance
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Jakie rezultaty ma Koń uczący Ludzi?Zgodzisz się ze mną, że pytanie jest dość dziwne. Czego koń może uczyć ludzi? Czy autor tego tekstu oszalał?
Możesz mi wierzyć lub nie ale w określonych warunkach istnieje sposób na włączenie Konia w proces szkoleniowy.
Sceptycy powiedzą:
- Koń na pewno nie jest skuteczniejszy niż człowiek prowadzący zwykłe zajęcia w sali szkoleniowej. Nie daje szybszych efektów w rozwoju kadry i nie przyśpiesza osiągnięcia pożądanej postawy.
Dalej wyjaśnię Ci czy są to fakty czy mity.
Co by było gdybyś współpracował z trenerem, który do każdego podchodzi tak samo, niezależnie od pozycji społecznej i posiadanego majątku?
Możesz wyobrazić sobie współpracownika, który reaguje na każdą zmianę stanu emocjonalnego uczestników Twoich szkoleń. Pomyśl o współtrenerze, który podąża tylko za liderem pewnym siebie i swoich decyzji, a gdy lider zwątpi, drugi trener reaguje natychmiast. Wiesz jak cieszą się ludzie, gdy uda im się dostroić do kogoś i przekonać do współpracy?
Te sytuacje odnoszą się właśnie do Koni występujących w roli współtrenerów. Odkryj potęgę, tych wspaniałych zwierząt w procesie szkoleniowym.
Dzięki komunikacji „bez maski”, szkolenia, w których Koń jest współtrenerem są znacznie skuteczniejsze, bo ludzie doświadczają konkretnych sytuacji stworzonych przez trenera tej metody.
Ekscytujące doświadczenia i potężne emocje pojawiające się podczas takiego szkolenia przyspieszają możliwość osiągnięcia pożądanej postawy, a więc zrealizować cel szkoleniowy.
Możesz skorzystać z propozycji LAST MINUTE i zostać licencjonowanym Trenerem programu Konie Uczą Ludzi!
Poznasz jak wspólnie z tymi wspaniałymi zwierzętami skutecznie nauczyć ludzi budowania relacji, zdobywania zaufania, kreowania i rozwoju umiejętności przywódczych, a w ostatniej sesji
szkoleniowej przygotujesz Twój własny, unikalny warsztat w oparciu o metodę Konie uczą Ludzi.
Jeśli zdasz egzamin i zdobędziesz licencję „Open by Horses – Konie uczą Ludzi” zyskasz:
• Pełne wsparcie coachingowe w organizacji własnych warsztatów
• Darmową promocję w Open Grupa Dobrych Trenerów i Open by Horses.
• Udział w spotkaniach trenerów OPEN by HORSES, gdzie wymieniamy się doświadczeniami, know-how, planujemy wspólne projekty.
Jeśli chcesz skorzystać z tej propozycji radzę Ci się pospieszyć, bo zostały tylko 4 miejsca.
Dlatego nie zwlekaj i zapisz się już dziś!
Zamiast 8320 zł, możesz zostać licencjonowanym trenerem już za 5824 zł! (+ 200 zł koszt egzaminu)
Oszczędzasz 2296 zł!
To tylko 669 zł za dzień szkoleniowy, a zyski ze szkoleń w przyszłości gwarantowane.
Więcej info:
http://www.open.edu.pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalend...
lukasz.bilski@open.edu.pl
535-085-528 (godziny 9-16)
Cecylia
Kolanowska
Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w PoznaniuUl. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl
zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:
Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-16.04.2012 r.
-20.04.2012 r.
-28.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...
ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-19.04.2012 r.
-10.05.2012 r.
-24.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-20.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 21.04-22.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:21.04-22.04.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...
Excel 2010
TERMINY SZKOLENIA:
27.04.2012 r.
14.05.2012 r.
25.05.2012 r.
04.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...
Nowe zasady kontroli urzędów administracji rządowej
TERMIN SZKOLENIA: 14.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...
Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA: 19-20.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...
CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 09-10.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...
Adobe Flash poziom podstawowy
TERMINY SZKOLENIA:
-02-03.06.2012 r.
-30-01.07.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzyma książkę o tematyce Adobe Flash GRATIS!
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Radosław
Ł.
Logistic operative,
NDL.
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń w pierwszym półroczu 2012 roku.
Szkolenia WoMa Solution to specjalistyczne i szczegółowe szkolenia prowadzone według autorskiej formuły.
Podczas szkoleń z zakresu Służb Utrzymania Ruchu Try&Choose będą Państwo mieli okazję przetestować dostępne na rynku oprogramowanie oraz urządzenia diagnostyczne wspomagające pracę Służb UR.
Cykl szkoleń TPM LD Learning by doing to zajęcia bezpośrednio na produkcji, gdzie nauczą się Państwo jak krok po kroku wdrażać poznane narzędzia.
Szkolenie z rozwiązywania problemów to nasza propozycja na Państwa częste zapytania i prośby o taką tematykę szkoleń.
Zapraszamy!
Terminarz
Szkolenia z zakresu Służb Utrzymania Ruchu:
KWIECIEŃ 2012
PROFILAKTYCZNE UTRZYMANIE RUCHU
Ronal - Jelcz-Laskowice - 23-24 kwietnia 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/PUR.html
MAJ 2012
AUTONOMICZNE UTRZYMANIE RUCHU
Ronal - Jelcz-Laskowice - 7-8 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/AUR.html
LEAN MAINTENANCE
KarlKnauer - Pniewy - 21-22 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/LEAN.html
CZERWIEC 2012
REDUKCJA KOSZTÓW PRZEZ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZĘŚCIAMI
ZAMIENNYMI
RugRiello - Toruń - 19 czerwca 2012 r.
1 dzień - 800 złotych netto/os.
http://womasolution24.com/Redukcja_kosztow.html
Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing:
MAJ 2012
MAINTENANCE MANAGEMENT SYSTEM
Barlinek - Barlinek - 14-15 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/MMS.html
CZERWIEC 2012
RELIABILITY CENTERED MAINTENANCE
Barlinek - Barlinek - 11-12 czerwca 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/RCM.html
Szkolenia dodatkowe w wersji hotelowej:
CZERWIEC 2012
RCFA - Focus Improvement
Hotel Jakub Sobieski - Oława - 25-26 czerwca 2012 r.
2 dni - 1400 złotych netto/os.
http://womasolution24.com/RCFA.html
Warunkiem odbycia się szkolenia jest zebranie grupy minimum 6 osób.
Więcej informacji o naszych szkoleniach na
http://womasolution24.com/Kalendarz_szkolen.html
Zapraszamy do kontaktu!
tel. +48 68 41 41 582 lub biuro@womasolution24.com
Zespół WoMa Solution
Informacje na temat szkoleń można również uzyskać
kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
Aleksandra
Potykanowicz
Trener biznesowy
Piasecka & Żylewicz
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji.
Zapisz się i skorzystaj z darmowej sesji coachingowej! Biorąc udział w loterii wizytówkowej masz szansę na wygranie 3 - miesięcznego Coachingu Indywidualnego.
Szczegółowe informacje na naszej stronie internetowej lub na stronie spotkania GoldenLine.
Anna M. Experience Corner
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!Plan pokazu:
http://s.enewsletter.pl/n/519/5F013/viewletter
Izabella Oliwia
Galon
Human resources -
Ludzie - Firma
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
PR i KOMUNIKACJA czyli....NAJBARDZIEJ POTRZEBNE UMIEJĘTNOŚCI
(czytanie ludzi, skuteczna komunikacja, wizerunek, konfrontacje)
Warsztaty rozwoju osobistego
Kraków >> 13-16.04.2012
Jak Cię widzą inni - co można odczytać z Twojego wizerunku i zachowania ?
Jak pozbyć się blokad i nie ustępować w konfrontacji ?
Przeczytaj tekst do końca i...
…Nie daj się w swoim życiu wyprzedzać innym ! Zobacz na nowo swój kapitał – będziesz bardziej pewny siebie !
W PROGRAMIE WARSZTATÓW
Człowiek –> zbiór informacji, czytanie mowy ciała
Skuteczna KOMUNIKACJA -> wszystko po twojej myśli (przełamywanie blokad komunikacyjnych w praktyce)
KONFRONTACJE -> kontakt bezpośredni nie taki trudny
Z talentami komunikacyjnymi nie trzeba się urodzić, bez nich jednak Trudno dzisiaj żyć!
ZAPRASZAMY NA NASZE WARSZTATY
KONTAKT: Kasia 608 307 809, katarzyna@sawares.eu
PROGRAM SZCZEGÓŁOWY:ZNAJDZIESZ TUTAJ
ORGANIZATOR:Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Studentów
SAWARES- Z nami bliżej do sukcesu
Sebastian
Trzaska
HR Business Partner,
doradca ds. systemów
motywacji i str...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Witam,Koleżanki i Koledzy
Zapraszamy chętnych, zdolnych, z rekomendacjami trenerów
szczególnie projekty z zakresu komunikacji, budowania zespołu, relacji, kreowania kultury organizacyjnej.
zapraszam Was - piszcie: sebastian.trzaska@anacco.pl
więcej o nas http://anacco.pl
Agnieszka P. koordynator
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
30.04.2012Stres i Wypalenie Zawodowe 30.04.2012
Jak radzić sobie ze stresem i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?
Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy w codziennym funkcjonowaniu odczuwają często napięcia, podlegają silnej presji czasowej, doświadczają problemów zdrowotnych związanych ze stresem oraz są zagrożone wypaleniem zawodowym. Szczególnie pomocny jest dla ….
[url= http://systemysa.pl/stres_i_wypalenie_zawodowe_program...]więcej informacji[/url]
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Serdecznie zapraszam na jednodniowe szkoleniePrezentacje biznesowe w IT.
Warszawa
19 kwietnia 2012.
Zasady doboru garderoby znają niemal wszyscy. Czy wszyscy wiedzą jak operować kolorem, aby wpłynąć na konkretną reakcję partnera biznesowego?
Podanie dłoni towarzyszy otwarciu spotkania biznesowego? Czy potrafisz po uścisku i ułożeniu dłoni odczytać intencje i nastawienie rozmówcy?
Czy wiesz jak odebrać jeden prosty sygnał – położenie dokumentów w konkretnym miejscu Twojego biurka przez rozmówcę?
Czy gestem dłoni możesz podkreślić, że dane zawarte w prezentacji PowerPoint wskazują na wzrost sprzedaży?
Jeżeli Twoja odpowiedź na te 4 proste pytania brzmi: NIE, to możemy zaproponować szkolenie, które poprawi umiejętności komunikacyjne i autoprezentacyjne.
Na szkoleniu poruszane będą między innymi następujące obszary:
Jak zyskać sympatię i szacunek oraz nie zrazić do siebie innych
Jak w ciekawy sposób poprowadzić prezentację
Jak opanować tremę przed prezentacją
Jak pokazać swoją wartość bez przechwalania się
Zapraszam wszystkich zainteresowanych. Szczególnie kadrę zarządzającą, managerów oraz pracowników których praca wiąże się z bezpośrednim kontaktem z klientem.
Szkolenie prowadzone będzie przez doświadczonego trenera, który ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych i prezentacji przed audytorium od 5 do 10 tysięcy osób. Szkoli managerów, dyplomatów, urzędników, rzeczników prasowych, polityków i księży.
Zgłoszenie za pośrednictwem strony
http://sqam.org/prezentacje-biznesowe
lub przez wysłanie pobranego formularza faxem.
Malwina Tobiasz
Koordynator Projektów Szkoleniowych
tel: 22 427 36 58
fax: 22 244 24 59
e-mail: malwina.tobiasz@software.com.pl
Ewelina
Siemieńczuk
młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Spontaniczność i kreatywność w wystąpieniach publicznychWstępować publicznie to nie tylko przemawiać do wypełnionej po brzegi auli – to coś znacznie więcej. Ile razy do tej pory zdarzyło Ci się stanąć przed wyzwaniem przekonania innych do swojej racji? Ile razy musiałeś przekonywać, nakłaniać, prezentować, zabraniać, mobilizować, nakazywać, udowadniać, ale również rozczulać i rozbawiać? Wszystkie te czasowniki tworzą zbiór, który definiuje zjawisko wystąpień publicznych. Nie zupełnie się z tym zgadzasz? Czym więc jest toast w trakcie ważnej uroczystości? Czym jest spotkanie w gronie przyjaciół i dyskusja o kontrowersyjnych zagadnieniach? I wreszcie, czym jest wypowiedz w zespole i przekonywanie ludzi do prezentowanych racji?
Przygotowana prezentacja nie musi być nudna i schematyczna – bez względu na cel wystąpienia, zawsze najcenniejsza jest skuteczność. Zyskamy ją dzięki autentyczności i spontaniczności. Niestandardowa forma przemówienia przykuwa uwagę słuchacza i właśnie dlatego doskonalenie się w tej dziedzinie, to również pobudzanie własnej kreatywności.
Szkolenie prowadzone w tym nurcie wyzwoli naszą skrywaną spontaniczności. Wzmocni również przekonanie, że idea doskonałego przygotowania nie kłóci się z improwizacją w trakcie wystąpienia.
Będziemy pracować nad tym,:
• co zrobić, aby wykorzystywać propozycje, które płyną od publiczności.
• jak reagować w różnych, trudnych sytuacjach zgodzie z tym jacy jesteśmy.
• w jaki sposób obniżyć swój stres w czasie wystąpień.
• jak podsycać swoją kreatywność i spontaniczność.
• w jaki sposób prowadzić dialog ze słuchaczami.
Kiedy?
27 kwietnia, w godzinach 18.00 – 21.00
Gdzie:
Warszawa
Ilość osób:
12
Cena:
75 zł
Kto prowadzi?
Daniel Bordman – aktor, trener wystąpień publicznych i technik improwizacji.
Więcej o kursie i zapisach na naszej stronie.
ZAPRASZAMY!!
Agnieszka P. koordynator
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
24 - 25.04.2012Asertywność w Pracy 24 - 25.04.2012
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w pracy?
Szkolenie skierowane jest do osób, które w sytuacjach zawodowych doświadczają trudności związanych z obroną własnych praw, jak również respektowaniem praw innych osób. Oferta skierowana jest szczególnie do osób, których codzienność stanowią kontakty z klientem (pracownicy call center, sprzedawcy), jak również osób odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi (kierownicy zespołów, menadżerowie, kierownicy projektów). Szkolenie wyposaży w praktyczne narzędzia związane z osiąganiem celów osobistych z jednoczesnym zadbaniem o relacje z innymi (postawa asertywna).
Szkolenie umożliwi w bezpiecznych warunkach przyjrzenie się i modyfikację własnego stylu radzenia sobie w trudnych sytuacjach w pracy. W ramach szkolenia uczestnik zapozna się z zasadami budowania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz technikami asertywnymi.
więcej informacji
zapraszamyAgnieszka Pora edytował(a) ten post dnia 10.04.12 o godzinie 19:24
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Szanowni Państwo,
zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie pokazowe pt.: „Budowanie i motywowanie zespołów, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów”, które odbędzie się 25.04.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.
Zaproszenie kierujemy do: kadry zarządzającej, przedstawicieli działów HR, osób poszukujących solidnego partnera wspierającego rozwój pracowników.
Miłą, przyjazną atmosferę, zdobycie nowych doświadczeń i interesującej wiedzy, dzień pełen emocji i wrażeń, pyszną kawę i smaczny obiad mają Państwo podczas treningu stuprocentowo zagwarantowane.
Decyzja o inwestowaniu w szkolenia pracowników powinna być dobrze przemyślana. Konsekwencją dobrego wyboru są nie tylko dobrze zainwestowane pieniądze ale coś znacznie cenniejszego – CZAS. Z tego powodu zapraszamy Państwa na bezpłatne szkolenie pokazowe zawierające fragmenty naszego NOWEGO cyklu warsztatów.
Nowe szkolenia prowadzone będą przy współpracy ekonomistów, psychologów, pedagogów i mistrzów neurolingwistycznego programowania - będących jednocześnie praktykami biznesu. Na szkoleniu pokazowym będziecie Państwo mieli możliwość sprawdzenia kompetencji i stylu pracy naszych Trenerów, przede wszystkim jednak przekonacie się o nadzwyczajnej skuteczności warsztatów - łączących biznesowe doświadczenie i wiedzę ekonomiczną z psychologią, nowoczesną pedagogiką i neurolingwistycznym programowaniem.
W trakcie spotkania poznacie Państwo elementy treningów związanych z budowaniem i motywowanie zespołów, komunikowaniem się, rozwiązywaniem konfliktów w zespole oraz negocjacjami. To nie będzie szkolenie typu „siądź i posłuchaj” - szkolimy poprzez aktywny i pełen emocji udział wszystkich uczestników oraz doświadczanie i praktykowanie nabytej wiedzy. Przekonacie się Państwo jak dzięki połączeniu różnego rodzaju narzędzi i technik - uczestnicy szybko zdobywają nową wiedzę oraz wprowadzają w swoich zachowaniach pożądane zmiany - nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji.
Tematy i zagadnienia szkolenia pokazowego:
- „Decydent, kto to tak naprawdę jest?” - elementy warsztatów z negocjacji - prowadzący Helmut V. Gläser
- „Konflikt interpersonalny w pracy – przyczyny, rozpoznanie, rozwiązania” - warsztaty Beaty Strzyżewskiej
- „Aby grupa stała się zespołem - porozumiewanie się na świadomym i nieświadomym poziomie jako narzędzia budowania i motywowania zespołów” – poprowadzi Katarzyna Stróżyńska.
Koszty: udział w szkoleniu jest bezpłatny dla osób, które odeślą wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA udziału w szkoleniu pokazowym oraz OTRZYMAJĄ od nas zwrotne POTWIERDZENIE uczestnictwa.
Korzyści dla Uczestników:
- bezpośrednie zweryfikowanie jakości, solidności i przydatności proponowanych warsztatów,
- sprawdzenie jakości merytorycznej szkoleń „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- jeszcze większa pewność przy podejmowaniu decyzji o współpracy z naszą firmą szkoleniową,
- zweryfikowanie planów szkoleniowych pod kątem doboru warsztatów i ćwiczeń,
- poznanie ciekawych i skutecznych metod szkoleniowych dotyczących znanych problemów
i zagadnień,
- zapoznanie się z wybranymi materiałami szkoleniowymi firmy „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- poznanie trenerów, ich kompetencji i specjalizacji,
- możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerami i uzyskanie odpowiedzi na pytania związane
z problematyką szkoleniową,
- … i nie mniej ważne: pożyteczne spędzenie czasu, dużo emocji i wrażeń.
Potwierdzenie uczestnictwa: ze względu na ograniczoną ilość miejsc bardzo prosimy o potwierdzenie swojej obecności najpóźniej do 20.04.2012 poprzez wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W SZKOLENIU POKAZOWYM i odesłanie jej na podane w formularzu dane kontaktowe. Grupa może liczyć ok. 15 osób – decyduje kolejność zgłoszeń!
Szczegóły dotyczące szkolenia, trenerów i Kartę Zgłoszenia udziału w szkoleniu pokazowym znajdziecie Państwo TUTAJ.
Dane kontaktowe:
Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia pokazowego:
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. Handlowych
„Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 61 6491481
tel. kom. 604 78 30 89
Agnieszka P. koordynator
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
07.05.2012Nowoczesny Lider 07.05.2012
Jak budować efektywne zespoły?
Nowoczesny lider to ktoś, kto potrafi zaangażować zespół, zmotywować go do osiągania kolejnych celów, jednocześnie sam pozostając efektywnym członkiem tego zespołu. Nowoczesny lider zarządza ….
więcej informacji
Andrzej
Piróg
Trener Biznesu /
Właściciel
prywatnego ZOO
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Z przyjemnością ogłaszamy, że maj w naszej Grupie Szkoleniowo-Doradczej "Trzymaj Klasę" będzie miesiącem poświęcony głównie na doskonalenie kompetencji pracowników w zakresie obsługi reklamacji.
Terminy szkoleń
07.05 lub 12.05 - Profesjonalna obsługa reklamacji
14.05 lub 19.05 - Akty prawne w procesie reklamacji
21.05 lub 26.05 - Zwiększenie skuteczności podczas obsługi reklamacji
28.05 lub 02.06 - Jak radzić sobie ze stresem
29.05 - Usprawnienie procesów i procedur reklamacyjnych
Programy tych szkoleń możesz zobaczyć klikając tu
Dlaczego warto wziąć udział w tych szkoleniach?
* Możesz sam zadecydować, w którym szkoleniu weźmiesz udział, czyli zainwestujesz tylko w najważniejsze dla Ciebie umiejętności
* Biorąc udział w kilku szkoleniach zaoszczędzisz dzięki dodatkowym rabatom
* Szkolenia są prowadzone metodami warsztatowymi, czyli nie ma miejsca na nudę
* Prowadzący szkolenia ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze reklamacji i jest ekspertem w swojej dziedzinie
* Pracownicy przestaną się bać Klientów i zaczną z nimi prowadzić własne rozgrywki handlowe
* Każdy z uczestników otrzyma możliwość bezpłatnych konsultacji w obszarze obsługi reklamacji
* Korzystając od razu z całego pakietu otrzymasz dodatkowo bezpłatne doradztwo dla swojej firmy warte ponad 2 tysiące złotych
* Otrzymasz również gwarancję satysfakcji - jeżeli w trakcie szkolenia lub nawet po nim dojdziesz do wniosku, że zdobyta wiedza nie jest dla Ciebie przydatna, to otrzymasz zwrot pieniędzy za szkolenie zachowując jednak prawo do certyfikatu i materiałów szkoleniowych.
* Oferta jest unikatowa w swoim charakterze i nie prędko możesz mieć taką drugą sytuację
Ponieważ niczym nie ryzykujesz, a możesz zdobyć wiele korzyści, to zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres szkolenia@TrzymajKlase.pl. Liczba miejsc jest ograniczona i o udziale w szkoleniu decydować będzie data wysłania zgłoszenia.Andrzej Piróg edytował(a) ten post dnia 13.04.12 o godzinie 13:59
Krystyna S. Andromeda
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Jako członek Polskiego Cechu Bioenergoterapeutów - Dyplomowany Mistrz Bioenergoterapii i Masażu oraz Parapsycholog - Ezoteryk, na sesjach uzdrawiających pomagam uwalniać nie tylko blokady w ciele jak np. bóle kręgosłupa, migreny czy inne dolegliwości. ale jednocześnie towarzyszę w procesie oczyszczania kodów rodowych, pokoleniowych oraz prognozuję wydarzenia krótkoterminowe i długoterminowe oraz \"podpowiadam\" w jaki sposób rozwiązać najbardziej nurtujące problemy i kwestie.Wszelkie dostępne mi narzędzia świata racjonalnego poznania jak i intuicyjnego postrzegania stały się moją pasją i jednocześnie pracą zawodową, gdy począwszy od medycyny akademickiej zgłębiałam medycynę wschodu, a od psychoterapii podążałam drogą parapsychologii, ezoteryki w tym wiedzy tarota, numerologii, astrologii.
Dla zainteresowanych prowadzę warsztaty, szkolenia :
- pracy z energią ( w tym też wizualizacje)
- poznanie swego przewodnika duchowego
- masażu I i II-go stopnia, akupresury, refleksologii
- leczenia kamieniami i aromatoterapii
- numerologii, tarota i astrologii, I Cing, Krzyża ezoterycznego Majów
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Już od 28.04 zaczyna się PIERWSZY CYKL SZKOLEŃ -WARSZTATY z NUMEROLOGII
Przez długi okres czasu opracowywałam na forum ezoterycznym analizy dat osób, które mnie o to prosiły.
http://www.goldenline.pl/forum/1213360/numerologia-lic...
Ze względu na b. duże zainteresowanie tym tematem, postanowiłam zorganizować warsztaty związane z tą tematyką.
ETAPY SZKOLEŃ
Szkolenie obejmować będzie 12 kolejnych sobotnich spotkań odbywających się w kameralnej atmosferze. Ponieważ ilość miejsc jest ograniczona, o zapisie decydować będzie kolejność zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych.
Koszt każdego spotkania wynosi 200 zł, a warunkiem uczestnictwa jest wpłata wpisowa za pierwsze 3 spotkania.
tel kom 607-78-78-28 krystyna.smoczynska@op.pl
Możliwość konsultacji, porad również przez Skypa krystyna.smoczynska1
http://www.andromeda.waw.pl
http://krystynasmoczynska.blogspot.com/
1. etap - zapoznanie się z liczbami, datami własnego portretu numerologicznego
2. etap - liczby proste i złożone oraz cechy wibracji liczb mistrzowskich
3. etap - cykle życiowe, ich charakterystyka i przebieg
4. etap - znaczenie wibracji imienia, nazwiska i pseudonimów
5. etap - liczby w biznesie i w określonych predyspozycjach zawodowych
6. etap - liczby harmonijne w związkach i układy " trudniejsze"
7. etap - liczby Karmiczne i rodowe- ich znaczenie i sposób przepracowania
8. etap - różnice w numerologii wschodu i zachodu i ich znaczenie w analizie numerologicznej
9. etap - różnicowanie i analiza liczb " podobny" a jednak odmiennych np 4/13, 4/31, 4/22
10.etap - analizowanie własnych portretów z portretami osób bliskich
11.etap- liczby i nasze zdrowie
12.etap.- numerologia i astro-numerologia jako podstawy do wprowadzenia w świat astrologii
Zapraszam serdecznie.Krystyna Smoczyńska edytował(a) ten post dnia 15.04.12 o godzinie 01:40
konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Szanowni Państwo,Zawód kierownika projektów jest od kilku lat niezmiennie jednym z najbardziej dotkniętych niedoborem talentów zawodów w Polsce (Raport Manpower). Zmienne natomiast są metody oraz narzędzia wykorzystywane przez kierowników projektów stosowane do osiągania celów projektowych.
Zdajemy sobie sprawę, że ciągłe poszerzanie wiedzy w zakresie nowych trendów oraz wzajemna wymiana doświadczeń pomiędzy praktykami są kluczem do rozwoju zawodowego wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania projektami.
Mając powyższe na uwadze, Project Management Institute Oddział Gdańsk serdecznie zaprasza na konferencję New Trends in Project Management 2012: Agile, Soft Skills and Other, która odbędzie się 28-29 maja w hotelu Sheraton w Sopocie.
Wydarzenie to koncentruje się na zyskujących ostatnio dużą uwagę zagadnieniach adaptacyjności oraz umiejętności miękkich w pracy Project Managera. Zaprosiliśmy doświadczonych praktyków z kraju i świata, których warsztaty i prezentacje opierać się będą na studiach przypadków, analizie najlepszych praktyk zarządzania projektami oraz współpracy zespołów projektowych.
Jesteśmy przekonani, że przedsięwzięcie to będzie doskonałą okazją do dyskusji nad przyszłymi kierunkami rozwoju tego obszaru, jak również pozwoli na wykorzystanie we własnym środowisku pracy poznanych na konferencji narzędzi oraz rozwiązań stosowanych przez liderów rynku.
Zachęcamy do zapoznania się z załączonymi materiałami oraz zapraszamy na stronę http://ntpm.pl gdzie poznacie Państwo także koszty.
Znajdą nas Państwo również na portalach:
LinkedIn: http://linkd.in/HxG5ND
Facebook: http://www.facebook.com/NTPM2012
Strona spotkania – kliknij „Wybieram się” aby dołączyć:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/konferencja-new-tre...Piotr S. edytował(a) ten post dnia 17.04.12 o godzinie 13:51
Aleksandra
Potykanowicz
Trener biznesowy
Piasecka & Żylewicz
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Szanowni Państwo,W dniach 18-19 kwietnia gościmy w Polsce Hilary Oliver, Prezydent Brytyjskiego Oddziału International Coach Federation
19 kwietnia, Hilary będzie gościem specjalnym konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, której patronatu udzielili ICF Polska, Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa, HR Excellence Academy oraz wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.
Czekają na Państwa ostatnie wolne miejsca!
Szczegółowe informacje na naszej stronie internetowej lub na stronie spotkania GoldenLine.
Podobne tematy
Następna dyskusja: