Anna M.

Anna M. Experience Corner

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Dni Otwarte w Experience Corner!

Experience Corner to pierwszy w Polsce internetowy sklep z interaktywnymi narzędziami szkoleniowymi najlepszych światowych marek. To miejsce, gdzie trenerzy, konsultanci oraz wykładowcy znajdą duży wybór nowoczesnych rozwiązań opartych na unikalnym mechanizmie nauki przez doświadczenie – od prostych, kilkunastominutowych ćwiczeń, przez materiały wzbogacające pracę warsztatową, po złożone, wielogodzinne gry i symulacje.

Już od najbliższego czwartku zapraszamy na serię Dni Otwartych w naszym biurze oraz w kawiarni podWieczorki poRanki.

Jest to unikalna okazja do:
- poznania materiałów do gier oraz omówienia możliwości ich zastosowań w programach szkoleniowych,
- rozmowy z twórcą gry lub trenerem używającym jej w swoich szkoleniach lub warsztatach,
- jeśli zbierze się grupa chętnych możliwa będzie także rozgrywka!

Więcej informacji na naszej stronie http://www.experiencecorner.com
oraz w harmonogramie Dni Otwartych http://www.experiencecorner.com/pl/dni-otwarte
Anna M.

Anna M. Experience Corner

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Obrazek

Plan pokazu:
http://s.enewsletter.pl/n/519/5F013/viewletterAnna M. edytował(a) ten post dnia 20.03.12 o godzinie 14:02
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH

Termin szkolenia: 17-18 kwietnia 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Druga osoba w firmie otrzymuje rabat 30%, trzecia i kolejne: 50%!!!
Trener: Jarosław Żeliński


Cel szkolenia: Poznanie podstawowych formalnych zasad analizy przypływu pracy i zadań w organizacjach, poprawnego modelowania procesów biznesowych, procedur, reguł biznesowych. Poznanie podstaw notacji BPMN (standard Object Management Group w modelowaniu procesów biznesowych), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów.

Adresat szkolenia: każda osoba, która ma do czynienia z dokumentacją zawierającą modele procesów w notacji BPMN lub planuje zdobywanie umiejętności modelowania procesów biznesowych, w tym: specjaliści ds. systemów zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, analitycy IT, kadry kierownicze i zarządy mające do czynienia z projektami wdrażania metod zarządzania zorientowanego na procesy, wdrażania systemów informatycznych.

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje.

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ruszyły właśnie zapisy do legnickiej edycji Akademii TRENERSKIEJ. Zostało jeszcze 6 wolnych miejsc! Cena wyjątkowo atrakcyjna. Szkolenie w naszej sali w Legnicy,ul. Bydgoska 2.

Program szkolenia i zapisy


Obrazek


Cel szkolenia

Doskonalenie własnego warsztatu szkoleniowego
Poznanie metod prowadzenia skutecznych szkoleń
Nabycie umiejętności projektowania szkolenia
Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych

Uczestnicy

Szkolenie adresowane jest do trenerów (do 1 roku stażu) lub osób, które zamierzają prowadzić szkolenia
Chcących doskonalić umiejętności trenerskie
Dla menedżerów, praktyków zawodowych, prawników, doradców finansowych, psychologów, chcących prowadzić szkolenia

Korzyści:

Pomiędzy zajęciami uczestnicy otrzymują zadania do przygotowania
Podczas całego szkolenia uczetnicy mogą konsultować się z trenerami prowadzącymi szkolenie
Każdy z uczestników przygotowuje swoją próbkę szkolenia i otrzymuje informację zwrotną od trenerów prowadzących
Płyta DVD z nagraniem jako portfolio trenerskie
Możliwość uczestniczenia jako kotrener w wybranych projektach szkoleniowych.
Aleksandra Potykanowicz

Aleksandra Potykanowicz Trener biznesowy
Piasecka & Żylewicz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

Polecam!
Aleksandra PotykanowiczAleksandra Potykanowicz edytował(a) ten post dnia 23.03.12 o godzinie 12:45
Aleksandra S.

Aleksandra S. god is everywhere,
marketing is
everywhere ergo
marketing...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy do udziału w konferencji zakończenia e-Skills Week 2012 w Polsce!
28.03.2012 - Warszawa, Centrum Olimpijskie. Udział jest bezpłatny. Prosimy o zgłoszenia drogą e-mailową na editenter@editenter.pl


Obrazek

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna M.

Anna M. Experience Corner

Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Spontaniczność i kreatywność w wystąpieniach publicznych

Wstępować publicznie to nie tylko przemawiać do wypełnionej po brzegi auli – to coś znacznie więcej. Ile razy do tej pory zdarzyło Ci się stanąć przed wyzwaniem przekonania innych do swojej racji? Ile razy musiałeś przekonywać, nakłaniać, prezentować, zabraniać, mobilizować, nakazywać, udowadniać, ale również rozczulać i rozbawiać? Wszystkie te czasowniki tworzą zbiór, który definiuje zjawisko wystąpień publicznych. Nie zupełnie się z tym zgadzasz? Czym więc jest toast w trakcie ważnej uroczystości? Czym jest spotkanie w gronie przyjaciół i dyskusja o kontrowersyjnych zagadnieniach? I wreszcie, czym jest wypowiedz w zespole i przekonywanie ludzi do prezentowanych racji?

Przygotowana prezentacja nie musi być nudna i schematyczna – bez względu na cel wystąpienia, zawsze najcenniejsza jest skuteczność. Zyskamy ją dzięki autentyczności i spontaniczności. Niestandardowa forma przemówienia przykuwa uwagę słuchacza i właśnie dlatego doskonalenie się w tej dziedzinie, to również pobudzanie własnej kreatywności.

Szkolenie prowadzone w tym nurcie wyzwoli naszą skrywaną spontaniczności. Wzmocni również przekonanie, że idea doskonałego przygotowania nie kłóci się z improwizacją w trakcie wystąpienia.

Będziemy pracować nad tym,:
• co zrobić, aby wykorzystywać propozycje, które płyną od publiczności.
• jak reagować w różnych, trudnych sytuacjach zgodzie z tym jacy jesteśmy.
• w jaki sposób obniżyć swój stres w czasie wystąpień.
• jak podsycać swoją kreatywność i spontaniczność.
• w jaki sposób prowadzić dialog ze słuchaczami.

Kiedy?

27 kwietnia, w godzinach 18.00 – 21.00

Gdzie:

Warszawa

Ilość osób:

12

Cena:

75 zł

Kto prowadzi?

Daniel Bordman – aktor, trener wystąpień publicznych i technik improwizacji.

Więcej o kursie i zapisach na naszej stronie.

ZAPRASZAMY!!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
Henryk M.

Henryk M. Project Management /
Lean Management /
Systems Engineering

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Nawiązując do dyskusji prowadzonej w wątku Agent Trenera zapraszam do kontaktu osoby (mające zarejestrowaną działalność gospodarczą) zainteresowane podjęciem współpracy jako "Agent trenera". Tego typu współpraca funkcjonuje dobrze m.in. w Niemczech. Czy i w Polsce taki model może się rozwinąć?

Uważam, że poprzestawanie na teoretycznej dyskusji to za mało. Dlatego też postanowiłem przetestować taki model współpracy. Poza tym nawiązuje bardzo bezpośrednio do tematów, o których dyskutuje się w tej Grupie. Może poza aspiracjami do roli trenera znajdzie się ktoś, kto chciałby sprawdzić swoje umiejętności w roli Agenta Trenera.

Szczegółowe warunki podam na priv.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do