Daria
P.
Koordynatorka
szkoleń, młodsza
specjalistka ds.
marketing...
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
WARSZTAT: Idziemy na zakupy, czyli o tym jak poruszamy się po sklepie i które towary z półek sklepowych najczęściej kupujemy.Wszyscy jesteśmy klientami, czy nam się to podoba czy nie. Codziennie coś kupujemy w sklepie, restauracji, kinie czy galerii. Kupujemy bułkę, zabawkę, telewizor, pralkę i wiele innych usług i przedmiotów potrzebnych nam do życia. Abstrahując od naszych motywów zakupowych i pozornej świadomości, że to my mamy pełną kontrolę nad naszymi zachowaniami w sklepie, wszyscy zachowujemy się podobnie. I o tych podobieństwach, które bierze się pod uwagę przy projektowaniu sklepów chcielibyśmy Państwu opowiedzieć.
Wspólnie zastanowimy się nad tym jak sklepy sterują ruchem klientów i jak ustawiają produkty na półkach.
Główne korzyści wynikające z uczestnictwa w warsztacie:
• Zapoznanie się z podstawowymi regułami stosowanymi przy sterowaniu ruchem klientów oraz projektowaniem rozmieszczenia towaru na półkach w sklepach wielobranżowych.
• Zbudowanie podstaw pod obserwacje własnych zachowań w trakcie wykonywania codziennych zakupów.
• Uświadomienie sobie wielkości obszaru zarządzania jakim zajmuje się merchandising.
Data: 16.02.2012
Godzina: 17:00-20:00
Adres: ARPEESS Sp. z o.o. ul. Wilczak 13S, 61-623 Poznań
Liczba uczestników: 6
Cena szkolenia: 30 zł
Wartość rynkowa szkolenia: 300 zł
Liczba miejsc ograniczona. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt z Darią Pilarczyk – daria.pilarczyk@arpress.pl
[/b]Adam Romanowski[/b] – Trener, konsultant zarządzania, praktyk. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Wydziału Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Od ponad 11 lat jest prezesem ARPRESS Sp. z o.o firmy świadczącej usługi marketingowe dla liderów rynku głównie z branży FMCG, ale również innych branż nastawionych na obsługę klienta indywidualnego. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z zakresu shopper i trade marketingu, merchandisingu oraz działań rynkowych i badań wykorzystujących metodę Mystery Shopper. Prowadzi szkolenia dla kierownictwa oraz pracowników różnych szczebli placówek detalicznych oraz działów handlowych i marketingowych firm z sektora FMCG. Doradza firmom w zakresie zarządzania merchandisingowego oraz budowania strategii komunikacji z klientami bezpośrednio w miejscu sprzedaży.