Daria P.

Daria P. Koordynatorka
szkoleń, młodsza
specjalistka ds.
marketing...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

WARSZTAT: Idziemy na zakupy, czyli o tym jak poruszamy się po sklepie i które towary z półek sklepowych najczęściej kupujemy.

Wszyscy jesteśmy klientami, czy nam się to podoba czy nie. Codziennie coś kupujemy w sklepie, restauracji, kinie czy galerii. Kupujemy bułkę, zabawkę, telewizor, pralkę i wiele innych usług i przedmiotów potrzebnych nam do życia. Abstrahując od naszych motywów zakupowych i pozornej świadomości, że to my mamy pełną kontrolę nad naszymi zachowaniami w sklepie, wszyscy zachowujemy się podobnie. I o tych podobieństwach, które bierze się pod uwagę przy projektowaniu sklepów chcielibyśmy Państwu opowiedzieć.

Wspólnie zastanowimy się nad tym jak sklepy sterują ruchem klientów i jak ustawiają produkty na półkach.

Główne korzyści wynikające z uczestnictwa w warsztacie:

• Zapoznanie się z podstawowymi regułami stosowanymi przy sterowaniu ruchem klientów oraz projektowaniem rozmieszczenia towaru na półkach w sklepach wielobranżowych.

• Zbudowanie podstaw pod obserwacje własnych zachowań w trakcie wykonywania codziennych zakupów.

• Uświadomienie sobie wielkości obszaru zarządzania jakim zajmuje się merchandising.

Data: 16.02.2012
Godzina: 17:00-20:00
Adres: ARPEESS Sp. z o.o. ul. Wilczak 13S, 61-623 Poznań
Liczba uczestników: 6
Cena szkolenia: 30 zł
Wartość rynkowa szkolenia: 300 zł

Liczba miejsc ograniczona. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt z Darią Pilarczyk – daria.pilarczyk@arpress.pl

[/b]Adam Romanowski[/b] – Trener, konsultant zarządzania, praktyk. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Wydziału Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Od ponad 11 lat jest prezesem ARPRESS Sp. z o.o firmy świadczącej usługi marketingowe dla liderów rynku głównie z branży FMCG, ale również innych branż nastawionych na obsługę klienta indywidualnego. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z zakresu shopper i trade marketingu, merchandisingu oraz działań rynkowych i badań wykorzystujących metodę Mystery Shopper. Prowadzi szkolenia dla kierownictwa oraz pracowników różnych szczebli placówek detalicznych oraz działów handlowych i marketingowych firm z sektora FMCG. Doradza firmom w zakresie zarządzania merchandisingowego oraz budowania strategii komunikacji z klientami bezpośrednio w miejscu sprzedaży.

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Iwona Nalepa

Iwona Nalepa Szkoła Umiejętności
Trenerskich Grupy
Active Change,
Koor...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Z przyjemnością zapraszam do zapoznania się ze
Szkołą Umiejętności Trenerskich renomowanej Grupy Active Change.

Rozpoczął się nabór na dwie edycje (Trójmiasto i Kraków). Początek zajęć przewidziany jest na maj tego roku.

Czym różni się Szkoła Umiejętności Trenerskich od innych podobnych kursów?
• Podobnie jak w przypadku Szkoły Profesjonalnego Coachingu - kładziemy nacisk na jakość szkolenia. Szkoła Umiejętności Trenerskich nawiązuje do tradycyjnej koncepcji treningu psychologicznego, gdzie prowadzący był nie wykładowcą, ale moderatorem procesów grupowych. Ilość godzin szkolenia zapewnia pełne przygotowanie do pracy z grupami ludzi, również pod kątem pracy z tzw. "trudnymi uczestnikami".
• Jesteśmy jedną z nielicznych szkół trenerskich, która ma w programie trening interpersonalny. Gwarantuje to znajomość procesu grupowego, co często decyduje o tym, że trener może podjąć się "zadań specjalnych" i będzie zdecydowanie łatwiej rozumiał grupę i nią kierował.
• Przygotowujemy do pracy w różnych obszarach - dajemy kompetencje psychologiczne, zarządcze i biznesowe.
• W unikatowy sposób łączymy umiejętności trenerskie z liderskimi. Dzięki temu Ci, którzy nie będą zawodowo pracować jako trenerzy mogą być liderami w swoich środowiskach i odwrotnie - liderzy dostają narzędzia trenerskie, aby lepiej prowadzić swoje zespoły.
• Na niewielu kursach zwraca się uwagę na praktyczną stronę zawodu szkoleniowca. Nasz program przygotowuje również uczestników pod kątem wejścia na rynek pracy - zarówno od strony analizy potrzeb klienta, jak również pod kątem zakładania działalności gospodarczej.
• Wszystkie sesje szkoleniowe mają charakter warsztatowy i treningowy.

Po więcej informacji zapraszam na stronę Instytutu Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego:

http://ipri.com.pl/kurstrenerski.html
Marta Binasiewicz

Marta Binasiewicz specjalista ds.
obsługi klienta,
British Centre

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZORGANIZUJ SIĘ PRZED KOŃCEM ŚWIATA Z PRINCE2-szkolenie w Łodzi!


Obrazek


Formularz zgłoszeniowy i program szkolenia na pobrania na stronie http://www.british-centre.pl/prince/index.html
UWAGA! Ilość miejsc ograniczona!
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU

Obrazek

Nowy program treningu dla osób, które chcą zajmować się profesjonalnie trenerstwem. Jak uczyć ludzi, jak w praktyczny sposób zapewnić transfer wiedzy, jak budować programy ciekawych szkoleń i cieszyć się pracą trenera. Wszystko to możesz zyskać dzięki uczestnictwu w naszej szkole trenerów.
Szkolenie, które Ci zapewniamy, składa się z 10 spotkań 2 i 3-dniowych, co daje
około 200 godzin.
W ramach szkoleń uwzględnione zostały w każdym ze spotkań trzy główne obszary istotne w pracy trenerskiej, które znajdą odzwierciedlenie w poszczególnych sesjach szkoleniowych.

Część pierwsza – to część metodologiczna, dotycząca konstruowania zajęć grupowych, scenariuszy zajęć i różnych istotnych elementów metodyki prowadzenia grupy, dynamiki grupowej, planowania szkoleń, metod prowadzenia zajęć, procesu uczenia.

Część druga – Umiejętność prezentacji i prowadzenia grupy - ma na celu uczenie prowadzenia grupy oraz technik prezentacji (symulacje grupowe, praca z grupą, praca przed kamerą, praca głosem, postawą ciała, przestrzenią oraz praca z trudnymi grupami, wreszcie własny indywidualny styl trenerski).

Część trzecia – jest związana z oceną na wszystkich etapach prowadzenia szkolenia, począwszy od oceny wstępnej kandydatów na szkolenie, poprzez ocenę całego szkolenia – w trakcie i po zakończeniu zajęć wraz z konstruowaniem metod oceny.

Pomiędzy spotkaniami uczestnicy otrzymują do wykonania zadania – dostosowane do konkretnej osoby - np.: napisanie scenariusza spotkania dla określonej grupy, zadania związane z wyostrzaniem zmysłów, komunikacją itp.

Przewidywane terminy spotkań:

16-18.03.2012

14-15.04.2012

12-13.05.2012

02-03.06.2012

29.06 - 01.07.2012

01-02.09.2012

29-30.09.2012

20-21.10.2012

17-18.11.2012

07-09.12.2012

Miejsce: Warszawa

Zgłoszenia kandydatur należy przesyłać na adres: karolina.krupska@businessway.pl w terminie: do 9 marca 2012.

Zasady rekrutacji: przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Więcej informacji i szczegółów znajduje się na naszej stronie: http://businessway.pl/pl/szkola-trenerow/item/316-szko...

Serdecznie Zapraszamy!

http://www.businessway.pl
Dołącz do nas na Facebooku: http://www.facebook.com/businesswayplMarek Sztomberski edytował(a) ten post dnia 02.02.12 o godzinie 14:41
Monika H.

Monika H. Psycholog
międzykulturowy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zaproszenie na wykład o komunikacji międzykulturowej:

Wykład trenerów międzykulturowych z Ambasady Kultur o różnicach w komunikacji między przedstawicielami różnych narodowości.

Będziemy mówić między innymi o:

- czynnikach, które mogą utrudniać komunikację międzykulturową
- znaczeniu kontekstu wypowiedzi w różnych kulturach
- różnicach w mowie niewerbalnej w różnych krajach
- wskazówkach jak przygotować się do rozmowy, np biznesowej z przedstawicielami innych kultur
- wskazówkach dotyczących prowadzenia negocjacji z osobami z różnych kultur

Zapraszamy!

Zespół AK

Wykład odbędzie się 4 lutego o godzinie 18:00 w Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie, ul. Freta 5, wstęp wolny

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej P.

Maciej P. Organizacja Eventów,
turystyki
kwalifikowanej,
aktywnych ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeśli potrzebujecie szybko wydrukować MATERIAŁY NA KONFERENCJE I SZKOLENIA, to służę pomocą.

Druk cyfrowy, jak żaden inny, daje możliwość drukowania prac personalizowanych, czyli
posiadających indywidualne, zmienne dane na każdej stronie. Drukowanie takich prac nie podnosi kosztów druku, co jest praktycznie niewykonalne w technice tradycyjnej. Umożliwia między innymi personalizację: mailingu, tekstu, grafiki, zdjęć, adresów do korespondencji,
kodów kreskowych, numerów seryjnych itp.

- Druk bezpośrednio z pliku cyfrowego to Twoja swoboda decydowania o wielkości nakładu!

- Efektywność kosztowa od 1 do 500 egzemplarzy, z zachowaniem najwyższej jakości!

- Proste przygotowanie materiałów do druku i tanie wydruki egzemplarzy próbnych!

- Skrócony cykl produkcyjny = szybkie wykonanie, a cena jednostkowa jest bardzo atrakcyjna!

- Drukujemy na papierze do 300g, uszlachetniamy folią matową lub błyszczącą

Nasz park maszynowy daje możliwość druku jedno-­‐ i dwustronnego, arkuszowego, o wymiarach 320×450mm (obszar zadruku wynosi 315x445mm) na:
-­ papierze offsetowym, kredowym i satynowanym o gramaturze od 70g/m² do 315g/m²,
- większości papierów ozdobnych i kalkach,
-­ foliach samoprzylepnych – błyszczących, matowych i transparentnych,
- papierze samoprzylepnym.

Oprawiamy książki i inne publikacje (oprawa miękka-­‐klejona i szyta), składamy i przycinamy prace, bigujemy, rycujemy, perforujemy, wykonujemy bloczki, laminowane identyfikatory, karty menu…


Obrazek


Maciek Ptasznik
m.ptasznik@readymade.pl,
tel. 517 925 631

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,
Widzę, że tu jest miejsce na ogłoszenia.
Wszystkim członkom grupy proponuję skorzystanie z promocji.
Tylko do wtorku 07.02.2012 5 % zniżki na certyfikowany kurs trenerski "Train the trainer" w Gdańsku i w Warszawie.
Zróbcie sobie prezent na wiosnę w postaci certyfikatu.
Więcej na http://quality-development.com
Nazwę grupy proszę wskazać w formularzu w uwagi/komentarze.
Pozdrawiam,
Anna Moskwa

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do zgłaszania firm prowadzących szkolenia w dziedzinie coachingu.

Dodanie informacji jest w chwili obecnej darmowe. Istnieje również możliwość zmiany sposobu prezentacji informacji (w takim przypadku proszę o sugestie). Tabela oraz ilość kolumn w zakładce "Szkolenia" jest w chwili obecnej jedynie przykładowa do czasu zebrania oczekiwań ze strony firm szkoleniowych o sposobie prezentacji danych.

Gdzie na coaching w Polsce? Jak zostać Coachem? - coaching.dariusz-licznerski.pl
(zakładka "Szkolenia")

Oczywiście wszelkie komentarze mile widziane.
Katarzyna Obal

Katarzyna Obal prezes zarządzający,
SAWARES
Stowarzyszenie
Rozwoju Osobi...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

LIDER - Twój pomysł na rok 2012 - UNIKATOWE warsztaty

Sawares organizuje dla siebie i udostępni kilka miejsc zainteresowanym.
Kraków, 10-13 luty 2012

http://www.sawares.eu/dzialalnosc/pr.html

Prosty i praktyczny trening - najważniejsze zasady.
Konkretne efekty w dziedzinach:
*zarządzanie sobą
*komunikacja w stresie
*mediacja z przeciwnikiem
*skuteczna argumentacja

Nie umiesz rozmawiać z agresywnym szefem ?
Marnujesz swój czas i energię ?
Chcesz przekonać negatywnie nastawionego i niechętnego klienta?

Możesz nadal przeżywać kolejne porażki…
albo już rozwinąć skuteczny sposób radzenia sobie z
>>> TRUDNOŚCIAMI KOMUNIKACYJNYMI !!!

~~~~~~~~~~~~~~
W programie:

KROK 1: Uporządkuj swój czas i zadania

---> mimowolne wyczuwanie przestrzenni czasowej
---> szybka selekcja ważności i terminowości zadań
---> dobra organizacja czyli więcej korzyści mniejszym kosztem

KROK 2: Komunikacyjne procedury

---> argumentacyjny język korzyści
---> negatywny i niechętny rozmówca
---> bańka mydlana agresywnego tyrana
---> obezwładniający alter-ego
---> mediator potencjału ludzkiego

KROK 3: Biznesowa przygoda

---> dobry wywiad i definicja (czego potrzebujesz Ty i ludzie wokół Ciebie - praktycznie)
---> mapa myśli i uwarunkowania terenu (jak odciążyć mózg i ogarnąć całość)
---> pomysłowość i realizacja strategii (jak wymyślić i zrealizować swój biznes)
---> wymyśl swój biznes już dziś (symulacja autentycznych projektów)

Z talentami komunikacyjnymi nie trzeba się urodzić, bez nich jednak Trudno dzisiaj żyć!

Jak to zrobić ?
Zostaw frustracje i problemy komunikacyjne naszemu trenerowi - 20 lat doświadczenia w pracy z osobami takimi jak Ty. Na naszych warsztatach znajdziesz rozwiązania na Twoją miarę.

Rusz się z domu, przyjdź, zobacz, spróbuj – ale zrób to jeszcze w tym życiu!

ZAPISY i INFO:
Kasia 608 307 809Katarzyna Obal edytował(a) ten post dnia 04.02.12 o godzinie 12:04

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kraków - szkolenie otwarte: Mam głos! I nie zawaham się go użyć!

Głos to jeden z głównych narzędzi komunikacji i wyrażania emocji. Żyjąc jednak w ciągłym stresie i napięciu, w otaczającym nas zewsząd hałasie oraz oddychając zanieczyszczonym powietrzem, nadwyrężamy nasze delikatnie struny głosowe i narażeni jesteśmy na choroby układu oddechowego, co w rezultacie może powodować problemy z głosem, chrypkę a nawet afonie, czyli bezgłos.

Jak świadomie używać głosu, tak by go nie nadwyrężać, jak dbać o jego higienę i jak mówić, by głos służył nam długo, był dzwięczny i donośny? Jak pracować nad poprawną emisją głosu i wykorzystywać emocje w głosie, tak by być lepiej rozumianym? To tylko niektóre treści szkolenia "Mam głos."

Cele szkolenia:

- poznanie zasad poprawnej emisji głosu
- zapoznanie się z zasadami higieny głosu
- nabycie wiedzy w zakresie poprawnego zarządzania oddechem

- wyćwiczenie poprawnego oddechu
- nabycie umiejętności korzystania z atutów swojego głosu
- nauczenie się technik "atrakcyjnego" mówienia

- uświadomienie sobie roli zdrowego głosu w komunikacji
- pobudzenie potrzeby dbałości o skuteczność głosu
- uświadomienie sobie wagi i znaczenia higieny głosu

Program szkolenia: (8 godzin szkoleniowych)

- Narządy mowy i ich działanie
- Zasady poprawnej emisji głosu
- Prawidłowe oddychanie i praca przeponą
- Trening relaksacyjny – redukuja napięć mięśni aparatu mowy
- Fonacja, artykulacja i dykcja, a jakość i moc głosu
- Intonacja i melodyka głosu, sposób na atrakcyjny przekaz werbalny
- Strategie zdobywania słuchacza i pozyskiwania sympatii za pomocą brzmienia głosu
- Higiena głosu
- Komunikacja w hałasie i specyficznych warunkach
- Choroby zawodowe narządu głosu i profilaktyka zaburzen głosu
- Spójność głosu i komunikacji niewerbalnej

GRUPA: max 12 osób

LICZBA GODZIN: 8 godz. szkoleniowych

TERMIN: 25.02.2012

TRENER: Katarzyna Hnat

MIEJSCE: Kraków

CENA: 200 zł brutto

więcej info, pytania, zapisy: szkolenia@neraida.pl

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !
Łukasz B.

Łukasz B. Doradca Finansowy,
Open Finance

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jak mówić aby Cię słuchali, jak słuchać aby do Ciebie mówili?

Czy zdarza Ci się mówić tak długo, że osoba, z którą rozmawiasz nie zdąży nic powiedzieć? Jak myślisz, czy czuje się wtedy dobrze? A może całą inicjatywę oddajesz rozmówcy i nie panujesz nad rozmową?

Jeśli pracujesz z ludźmi to do Twoich obowiązków należy dowiedzieć się czego potrzebuje Twój odbiorca, jakie są jego oczekiwania i na tej podstawie zaproponowanie mu dobrych rozwiązań.

Jak często miałeś już dość prowadzenia rozmowy i powstrzymywałeś się przed wybuchem gniewu? A może zdarzyło Ci się stracić panowanie i powiedzieć parę słów za dużo w wybuchu złości?

Zdradzę Ci pewien sekret. To nie jest kwestia szczęścia czy pecha. Nie zależy to od wrodzonego talentu czy daru od Boga. Możesz nauczyć się jak za pomocą pytań panować nad emocjami w trudnych sytuacjach.

Dla kogo jest ten trening?

Trening przeznaczony jest dla osób pracujących z ludźmi w szczególności w sprzedaży, obsłudze klienta, doradztwie.

Z treningu skorzystają też osoby kierujące personelem, menadżerowie, HR-owcy, dyrektorzy.

Trening jest adresowany też dla każdego, kto chce poprawić swoje relacje z bliskimi i z innymi ludźmi, ponieważ nie ogranicza się tylko do sfery zawodowej ale obejmuje sferę kontaktów prywatnych.

Co zyskasz dzięki treningowi?
Dowiesz się na jakim poziomie znajdują się Twoje umiejętności formułowania pytań. Określisz swoje indywidualne cele w umiejętnościach komunikacyjnych.
Nauczysz się kontrolowania przebiegu rozmowy i wpływania na innych w sposób elegancki, bezinwazyjny.

Będziesz umiał szybko zdobywać potrzebne informacje dzięki prawidłowo zadanym pytaniom.
Dzięki temu zobaczysz jak Twoje relacje z innymi wchodzą na nowy poziom. Ludzie będą chcieli z Tobą rozmawiać.

Każdy z kim będziesz rozmawiał poczuje się ważny i wysłuchany, dzięki czemu ludzie zaczną cenić sobie kontakty z Tobą jako osobą, której naprawdę na nich zależy.

Jeśli jesteś liderem, z pewnością wiesz, że aby ludzie dobrowolnie podążyli za Tobą musisz się najpierw do nich dostroić. Ten trening nauczy Cię jak to zrobić.

Dlatego jeśli chcesz poprawić swoje relacje z bliskimi, z klientami, ze współpracownikami przyjdź na 2-dniowy trening trwający łącznie 16 godzin zegarowych.

Dlaczego akurat u nas?

Bo dla nas najważniejszy jest Człowiek. Ten trening jest dla Ciebie i z myślą o Tobie go stworzyliśmy. Zależy nam na poprawie relacji między ludźmi.

Nie prowadzimy „szkolonek” na których trener wyświetla kolejne slajdy prowadząc w rezultacie wykład. Każdy blok tematyczny opiera się na interaktywnych ćwiczeniach, grach i symulacjach w grupie, ponieważ człowiek zapamiętuje aż 90% własnych doświadczeń, a jedynie 10% tego co usłyszał.

Zapewniamy Ci wsparcie po szkoleniu. Przez rok możesz korzystać z pomocy trenera prowadzącego szkolenie, który wyjaśni wszelkie wątpliwości i pomoże Ci w dalszym rozwoju. Opiekę poszkoleniową dostajesz od nas w prezencie.

W cenie szkolenia zapewniamy Ci dwa pyszne obiady, ciepłe i zimne napoje, owoce i słodycze.

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat ukończenia oraz ciekawe materiały szkoleniowe.

Dla drugiej osoby z tej samej firmy 20% zniżki.
Cena szkolenia: 1350 zł/osoba.
Warsztat odbędzie się w dniach 15.02-16.02 w godzinach 9.00 – 18.00.

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i polepsz jakość swoich relacji, a poczujesz czym jest wysoki poziom życia!

Kontakt w sprawie zgłoszeń:

tel. +48 535 085 525
e-mail: lukasz.bilski@open.edu.pl
http://www.open.edu.pl

OPEN Grupa Dobrych Trenerów
ul. Krakowskie Przedmieście 13, Warszawa

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

KRAKÓW 28 - 29.02.2012 Budowanie relacji z klientem i profesjonalna obsługa klienta

68% klientów, którzy zrezygnują z usług firmy, czyni tak z powodu obojętności, z jaką spotykają się ze strony jej pracowników. W oczach klienta potrzeba 12 pozytywnych przypadków obsługi, by zrównoważyć jeden przypadek negatywny. Źle potraktowany natychmiast opowie całą historię następnym 8 osobom, które jak obliczono, przekazują ją dalej średnio 3 osobom każda. Jak łatwo obliczyć - przez jednego nieuprzejmie potraktowanego klienta można stracić 24 potencjalnych lub dotychczasowych klientów.

Wbrew pozorom nie tylko uprzejmość i wygląd pracowników jest ważny – na ogólne wrażenie wpływa też język, jakim się posługujemy, umiejętność badania potrzeb klienta, a nawet poziom zorganizowania swojej pracy – chaotyczność nie sprzyja profesjonalizmowi.

CELE SZKOLENIA

Głównym celem szkolenia jest podniesienie standardu kompleksowej obsługi klienta oraz wykształcenie umiejętności budowania długofalowych i profesjonalnych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym poprzez rozwój umiejętności komunikacyjnych uczestników.

Dzięki szkoleniu uczestnicy rozwiną swoje kompetencje komunikacyjne w najważniejszych w obsłudze klienta obszarach: bezkonfliktowej komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej autoprezentacji oraz procesu kompleksowej obsługi klienta – od powitania, poprzez diagnozę potrzeb lub problemów, prezentację rozwiązania (lub oferty), po pożegnanie. Ponadto uczestnicy nauczą się podstaw komunikacji perswazyjnej i będą potrafili ją zastosować w sprzedaży, w relacjach z „trudnymi” klientami oraz do windykacji należności. Szkolenie kreuje też w uczestnikach postawę prokliencką, oraz uczy budowania i utrzymywania długotrwałych, pozytywnych relacji.

Po zakończonym szkoleniu uczestnicy będą w stanie obsługiwać klientów w profesjonalny sposób zarówno od strony interpersonalnej, jak i samego procesu, co wpłynie na wizerunek Państwa firmy wśród klientów.

ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA (16 godzin szkoleniowych – 2 dni)

1. Wprowadzenie do szkolenia

2. Budowanie długotrwałych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym

- Dlaczego klasyczny marketing przestaje być skuteczny?

- Klient nie zawsze kupuje tam, gdzie jest najtaniej – dlaczego?

- Clienting jako doktryna sprzedaży XXI wieku

- Budowanie lojalności klientów

- Dlaczego nasi klienci kupują? Metadeterminanty w sprzedaży

3. „Umieć mówić nie znaczy umieć rozmawiać”, czyli najważniejsze zasady skutecznej komunikacji międzyludzkiej

- Zmysły w procesie komunikacji

- Słyszeć to, co nie zostało powiedziane, czyli czteropoziomowa komunikacja według von Thuna

- Bariery, które tworzą konflikty – pokonywanie barier w procesie komunikacji z klientem

4. Dwoje uszu, jedne usta, czyli o różnicy pomiędzy słyszeniem a słuchaniem – słuchanie aktywne

5. Autoprezentacja, czyli tworzenie profesjonalnego wizerunku siebie i swojej Firmy

- Obszary komunikacji niewerbalnej:
ułożenie ciała, kontakt wzrokowy, mimika, gesty, ton głosu – jak profesjonalnie zachować się w kontakcie z klientem?

- „Czytanie” klienta na podstawie komunikatów niewerbalnych

6. Etapy obsługi klienta indywidualnego i biznesowego oraz podstawy procesu sprzedaży

- Przywitanie i rozpoczęcie rozmowy

- Diagnoza potrzeb klienta

- Prezentacja propozycji – odpowiedź na potrzeby klienta

- Wyjaśnienie obiekcji

- Zamknięcie rozmowy

- Podziękowanie i pożegnanie

7. Komunikacja perswazyjna w budowaniu relacji z klientami

- Mówić językiem rozmówcy…

- Język korzyści, czyli nastawienie na „tak”

- Małe, ale ważne słowa: „ale”, „nie” i „spróbuj” – jak je wykorzystać?

- Podstawowe konstrukcje modelu Miltona i ich wykorzystanie w komunikacji perswazyjnej

SZKOLENIE PROWADZI: Marcin Krukar

TERMIN: 28 – 29.02.2012

CENA: 350 zł brutto
W cenie:

- Bogate materiały szkoleniowe
- Zaświadczenie o uczestnictwie
- Obsługa poszkoleniowa uczestników
- Serwis kawowy

ZAPISY:
- mailowo (szkolenia@neraida.pl )
- telefonicznie (535 354 505)

ZAPRASZAMY !

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności twórczego myślenia w odniesieniu do konkretnych problemów pojawiających się w firmie. Jeśli chciałbyś zwiększyć poziom swojej kreatywności, wychodzić poza przyjęte ramy, nauczyć się patrzeć na problem na nowo i rozwiązywać je niestandardowo zapraszamy na warsztaty.

CEL SZKOLENIA

•rozwijanie niestereotypowego, nowatorskiego rozwiązywania problemów
•poznanie twórczych sposobów podejmowania decyzji
•nabycie umiejętności posługiwania się technikami twórczego rozwiązywania problemów
•wzrost umiejętności generowania wyjątkowych, oryginalnych pomysłów i rozwiązań
•zdobycie wiedzy jak pracować z zespołem, aby zwiększyć jego kreatywność
PROGRAM SZKOLENIA:

1.Integracja uczestników szkolenia budująca atmosferę ludyczności sprzyjającej twórczemu myśleniu
2.Rozgrzewka twórcza gimnastyka dla mózgu i wyobraźni
3.Rozwój zdolności twórczych (m.in. abstrahowanie, skojarzenia, rozumowanie dedukcyjne i indukcyjne)
4.Bariery blokujące kreatywność, sposoby minimalizowania ograniczeń kreatywności.
5.Metody i techniki kreatywnego myślenia:
1.burza mózgów - sposób prowadzenia, różne warianty
2.kapelusze De Bono
3.analiza morfologiczna
4.łamacz zasad
5.technika przypadkowego słowa/ obrazka


OPIS METODYKI SZKOLENIA:

Szkolenie jest prowadzone technikami warsztatowymi ćwiczenia indywidualne, praca w grupach, zadania praktyczne, wykład interaktywny. Podczas warsztatów uczestnicy pracują na sytuacjach, z którymi spotykają się w swoim życiu zawodowym, poznają w praktyce metody i techniki rozwiązywania problemów. Materiały poszkoleniowe zawierają opisy technik pozwalające na ich wykorzystanie w miejscu pracy.

PROWADZĄCY:

Joanna Piszczek - Psycholog, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trener. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracowała dla Telekomunikacji Polskiej, Eniro Polska, Urzędu Miasta Oświęcimia. Współpracuje z No Limits w obszarze szkoleń sprzedażowych, rozwijających kompetencje negocjacyjne, obsługi klienta. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów.

Michał Piszczek - Psycholog, psychoterapeuta, trener. Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 2006 roku pracuje jako terapeuta i trener dla organizacji zajmujących się profesjonalną pomocą pacjentom z różnymi rodzajami zaburzeń i chorób. Ukończył Szkołę Trenerów Matrik, a szkoleniami zawodowo zajmuje się od 2007 roku.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Data: 25 - 26 luty 2012

Miejsce szkolenia - Kraków

Organizator zapewnia: materiały dla uczestników oraz dwie przerwy kawowe

Liczba uczestników - 12-15 osób

Cena - 360,-

Zgłoszenia - psychekrakow@psychekrakow.pl

Kontakt telefoniczny - Michał Piszczek, tel. 506 649 267

więcej informacji http://psychekrakow.pl



Wyślij zaproszenie do