Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witajcie,

niedawno otworzyliśmy gabinet na działalność coachingową i psychoterapeutyczną.

Powstała wokół niego grupa interesujących ludzi o podobnych wartościach, którzy oprócz nacisku na profesjonalizm i autentyczność, stawiają na nieustanne rozwijanie nowych narzędzi i ciekawych rozwiązań.

W tej chwili jest jeszcze trochę wolnych godzin, dlatego zapraszamy do współpracy coachów i psychoterapeutów oraz lekarzy psychiatrów.

Cena jest przystepna, a gabinet bardzo przytulny. W centrum Warszawy, przy Marszałkowskiej. :)

Oto parę zdjęć: http://uzarowska.pl/gabinet/

Kontakt:
Wioletta Pietrzyk, tel. 511 511 100
violetta.pietrzyk @ gmail.com

lub do mnie przez GLMalwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 04.12.11 o godzinie 12:48
Ewa Rokoszewska

Ewa Rokoszewska wieczny student,
biurwa, marzycielka
:)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Warszawa
Psycholog: co po dyplomie?

Instytut Psychologii Uczelni Heleny Chodkowskiej, Katedra Metod Diagnostycznych i Zastosowań Psychologii we współpracy z Akademickim Biurem Karier WSZiP zapraszają na cykl spotkań „Psycholog: co po dyplomie?”

Naszym gościem będzie dr Małgorzata Toeplitz-Winiewska - Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologicznego

Pierwsze spotkanie odbędzie się już 14 grudnia 2011 r. (środa), godz. 13:45, sala nr 151

Więcej informacji na stronie
Instytutu Psychologii

Zapraszamy!

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Natalia Hubicka-Żyłka

Natalia Hubicka-Żyłka Menedżer ds. szkoleń

Tomasz S.

Tomasz S. Digital Marketing/
Recruitment/
Management,
www.staskiewi...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


To już jutro!
Tomasz S.

Tomasz S. Digital Marketing/
Recruitment/
Management,
www.staskiewi...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Dziś rozdaję wszystkim chętnym grę negocjacyjną "Centrum Handlowe Lanse". Rozdaję. ZA DARMO. Zapraszam :)

I kilka FAQ?
Czy ta gra jest naprawdę ZA DARMO?
Tak. Naprawdę za darmo. Dostępna jest na warunkach licencji Creative Commons - Uznanie Autorstwa / Bez Utworów Zależnych (Licencja,Podsumowanie)

Czy mogę jej używać na szkoleniach komercyjnych?
Tak. Oczywiście. Bezpłatnie. Baw się z uczestnikami i zarabiaj. Po to jest ta gra.

Reprezentuję firmę. Czy moja firma może używać tej gry?
Nie. Właścicielem licencji może być tylko osoba fizyczna. Więc nie ma problemu, bo gry mogą używać trenerzy pracujący w Twojej firmie lub współpracujący z Tobą. W ramach dowolnych projektów. Właścicielem konkretnego egzemplarza gry może być tylko osoba fizyczna, więc jeśli chcesz licencję firmową - skontaktuj się ze mną tomasz@staskiewicz.pl.

Czy mogę pożyczyć grę koledze, który prowadzi szkolenie z negocjacji?
Nie. Gra jest tylko dla osoby, która ją zamówiła. Kolega może ZA DARMO dostać swój własny egzemplarz. Nie ma problemu.

Jakie dane muszę zostawić?
Tylko imię, nazwisko i e-mail. I tylko w celu realizacji zamówienia. Jeśli będziesz zainteresowany informacjami o darmowych narzędziach - MOŻESZ, ale nie musisz zostawić prośbę o kolejne oferty.

Czy mogę do gry, którą otrzymam dodać element graficzny lub tekst?
Nie. Gra jest udostępniona w licencji Creative Commons - Uznanie Autorstwa/Bez utworów zależnych. Jakakolwiek modyfikacja plików, grafiki, tekstu jest złamaniem tej licencji.

Czy mogę tekst instrukcji skopiować i wydrukować na moim papierze firmowym?
Nie. To jest tworzenie utworu zależnego. Gra funkcjonuje jako całość. W tej formie możesz korzystać z niej za darmo. Jeśli chcesz wprowadzić modyfikacje - potrzebna jest zgoda autora.

No to co muszę wreszcie zrobić żeby dostać tę grę?
Są dwie możliwości.
a) Kliknij Lubię to! na Facebooku. Tam jest dostępny link do formularza zamówienia.
b) Ten sam link znajdziesz na stronie www.

Tomek Staśkiewicz
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Techniki sprzedaży budowa pozytywnego wizerunku

CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej na stanowisku profesjonalnego handlowca. Zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, dowiesz się, jak poradzić sobie z trudnym klientem i reagować na obiekcję, nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji w rozmowie z klientem, w jaki sposób poszukiwać nowych klientów.

Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i po sprzedażowych oraz przy obsłudze klientów.

Dla kogo:

- przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta

- asystentów sprzedaży.



PROGRAM SZKOLENIA :

1. Moduł - Cel modułu, zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami.

Rola pierwszego wrażenia z klientem

– Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy.

– Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta

2. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby dobrze zadanych pytań, słuchania i reagowania na obiekcje klientów.

Rozpoznawanie potrzeb klienta, reagowanie na obiekcje.

– Sposoby zadawania pytań i ich znaczenie dla jakości sprzedaży.

– Ćwiczenia, których celem jest ukazanie różnic pomiędzy pytaniami otwartymi a zamkniętymi oraz uświadomienie uczestnikom znaczenia dobrze zadanego pytania w dalszym procesie sprzedaży,

– Umiejętności związane z aktywnym słuchaniem – uczestnicy ćwiczą formułowanie parafrazy i innych sposobów aktywnego słuchania.

3. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby zachowania spokoju w trakcie rozmowy, odegracie scenki pozwalające poznać poprawnie skonstruowaną rozmowę z klientami.

Telemarketing - Umiejętności związane z dostosowaniem głosu do rozmowy, zachowania spokoju w rozmowie.

4. Moduł – Cel modułu, poznacie dobre i złe sposoby motywowania w pracy.

– Umiejętności związane z pozytywnym nastawieniem się w miejscu pracy, uczestnicy poznają skuteczne zachowania motywacyjne

5. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby na dotarcie do klientów. Jak stworzyć sieć kontaktów, jak poszukiwać nowych klientów - nowoczesne skuteczne sposoby.




279 zł/netto


Za drugą osobę 20% rabatu.

Czas trwania szkolenia: (8 godzin dydaktycznych)

Cena netto szkolenia obejmuje również:

obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.

http://www.deaszkolenia.pl
http://www.facebook.pl/deaszkolenia
http://www.katalogdea.pl
Przemek Mik

Przemek Mik Prezes Zarządu:
McHayes&StewardGrou

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZATRUDNIMY TRENERA SPRZEDAZY NA STALE!

Niniejsza wiadomosc kieruje do trenerów sprzedaży. Reprezentuje spolke McHayes&StewardGroup oraz Szkole Zarzadzania Sprzedaza i szukamy na STALE trenerow sprzedazy. Jezeli jestes trenerem biznesu a wszczegolnosci dzialow sprzedazy, i masz juz dosc:
- pracy dla koncernu - jako trener wewnetrzny
- szukania zlecen i klientow na rynku - bedac freelancerem

Mamy dla Ciebie propozycje. Szukamy 2 trenerow na stale. Na stale tzn na full time job, oferujemy:
- miesieczne stale wynagrodzenie,
- dodatkowe wynagrodzenie za dzien szkoleniowy / coachingowy
- prowizje od udzialu w realizowanym projekcie.

Tak! szukammy trenerow na stale, ktorzy dolacza do zespolu i beda z nami tworzyli jedna z najlepszych grup trenerskich dla dzialow sprzedazy w Polsce.

Jezeli mieszkasz w Warszawie i jestes zdecydowany juz ustabilizowanie sie w zawodzie trenera sprzedazy, pomysl nad nasza propozycja. Osobiscie reprezentuje organizacje, ktora jako jedna z nielicznych w kraju zajmuje sie wylacznnie szkoleniem/coachingiem i doradztwem dla dzialow sprzedazy. Jestesmy na rynku 10 lat i zaliczamy sie do czolowki polskich firm szkoleniowych. Zapaszam na nasze strony:

- http://hayes.com.pl
- http://sprzedaz.edu.pl

Jezeli jestes zainteresowany szczegolami zapraszam do kontaktu na mojego maila - przemyslaw.mik@hayes.com.pl

Pozdrawiam
Przemyslaw Mik
McHayes&StewardGroup sp. z o.o.

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Anna Zaremba

Anna Zaremba trener, facylitator,
coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Nawiążę współpracę z początkującym trenerem/trenerką, osobą w trakcie lub bezpośrednio po szkoleniu, która chce się rozwijać w tym zakresie przy doświadczonym trenerze coachu. Warunkiem koniecznym jest pozyskanie klientów na podstawie których będzie możliwe wspólne przejście pełnego procesu szkoleniowego.
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na annazaremba@media-plus.pl
Centrum Fitzgerald

Centrum Fitzgerald rozwój osobisty oraz
rozwój kompetencji
zawodowych, coach...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Mądry i kompetentny skok w Nowy Rok z Centrum Fitzgerald w Poznaniu!!

Masz wyrzuty sumienia, że za bardzo rozpieszczasz swoje dziecko, ale nie potrafisz mu odmówić? W pracy każdy prosi Cię o wykonanie jakieś czynności za Ciebie, a Ty pomimo braku czasu zawsze się zgadasz? Dość! Zawalcz o siebie i swoje zdanie! Naucz się odmawiać bez poczucia winy! Proponujemy szkolenie, na którym nauczymy Cię jak być asertywnym.

Na szkoleniu pt.: „Sztuka mówienia „NIE” – trening asertywności” odnajdziesz w sobie wewnętrzną siłę, dzięki której przestaniesz wszystkim ulegać. Nauczysz się jak odmawiać w sposób stanowczy i zarazem kulturalny.

Trener prowadzący: Anna Fitzgerald
Termin: 28-29.01.2012r.

Szczegóły: http://fitzgerald.pl/blog/2011/12/01/madry-i-kompetent...

Dane kontaktowe:

Anna Fitzgerald
e-mail: anna@fitzgerald.pl
tel. 664 467 081

Serdecznie zapraszamy już TERAZ!

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do