Anna G.

Anna G. Niezależna,
samorządna i
samofinansująca ;)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

oferuję atrakcyjne domeny:



biznes-trener.pl

CoachingManager.pl

coaching-manager.pl

dobrystrateg.pl

dobry-strateg.pl

ManagerCoaching.pl

manager-coaching.pl

top-coach.pl

TrainingOnline.pl

training-online.pl

VideoCoaching.pl

video-coaching.pl.pl


Domeny zarejestrowane w AZ.pl, dostępne na giełdzie domen.

Zapraszam do składania ofert!

Pełne portfolio znajdziesz TUTAJ
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE

Kreacja wizerunku to szerokie pojęcie kojarzone jednak przede wszystkim z dbałością o wygląd zewnętrzny. Podczas warsztatu "Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe" zaproponujemy Ci nieco inne podejście do zagadnienia.

Proponujemy byś tym razem ubrała/ubrał się w... słowa!

Jeśli:

- występujesz publicznie,
- bywasz w sytuacjach, w których chcesz zrobić dobre wrażenie na rozmówcy,
- prowadzisz zebrania, warsztaty, szkolenia i inne spotkania z grupami,
- uczestniczysz w rozmowach biznesowych i negocjacjach,
- rozmawiasz z szefem, przełożonymi, współpracownikami, przyjaciółmi, znajomymi, partnerem, dziećmi i chcesz to robić świadomie,

to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.

Warsztat łączy wiedzę z zakresu językoznawstwa (m.in. poprawność językowa, kultura języka), teorii komunikacji, kreatywności oraz autoprezentacji.

Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętności świadomego posługiwania się językiem jako narzędziem kreowania własnego wizerunku. Taka wiedza przyda się każdemu, kto w życiu prywatnym bądź zawodowym chce komunikować się świadomie, poprawnie, skutecznie i adekwatnie do sytuacji oraz odbiorcy.

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak - filolog z wykształcenia, zamiłowania i doświadczenia.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

Cena za 16-godzinny warsztat (wraz z przerwami kawowymi): 210 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/kreacja.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:32
Mateusz G.

Mateusz G.
www.psychoterapiawgd
yni.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkolenia dla rad pedagogicznych

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom szkół oferuję szkolenia dla rad pedagogicznych oraz wykłady dla rodziców. Szkolenia dopasowuję do potrzeb danej szkoły, opierając się na informacjach zebranych do dyrekcji, pedagoga lub psychologa szkolnego. Gdy grupa liczy do 15 osób (np. zespół wychowawców) pozwala to na przeprowadzenie elementów warsztatu, dzięki którym dodatkowo można zdobyć praktyczne umiejętności i utrwalić wiedzę przekazaną podczas prezentacji. Dla grup powyżej 15 uczestników proponuję szkolenie na bazie wykładu zakończone dyskusją.

Oto przykładowe tematy szkoleń dla rad pedagogicznych:

"To znowu on!" - praca z uczniem trudnym.
- wybrane zaburzenia okresu dziecięcego i okresu dorastania.
- przyczyny i profilaktyka agresji wśród uczniów.
- co może zrobić szkoła oraz jak zachęcić rodziców do współpracy?

"Kozioł ofiarny, błazen, strażnik zasad a może lider emocjonalny?" - o rolach grupowych w klasie.
- jakie są role grupowe i jak je rozpoznać
- do czego klasie potrzebny jest kozioł ofiarny?
- co wychowawca może zrobić by zjednać sobie lidera grupowego i opanować klasowego błazna?

"Czy to normalne?" - profilaktyka zaburzeń okresu dojrzewania.
- zaburzenia lękowe młodzieży - fobia szkolna, zaburzenia obsesyjno-kompulsywne.
- zaburzenia jedzenia i postrzegania siebie.
- depresja a zachowania opozycyjno-buntownicze.
- schizofrenia młodzieńcza.

"Co mówią moje słowa, a co moje ciało?"
- podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej pomocne wychowawcy.
- jak rozmawiać z dzieckiem a jak z rodzicami?
- jak słuchać by uczeń nie bał się do nas przyjść?

"Uczeń w żałobie" - pomoc dzieciom i nastolatkom, którzy doświadczyli straty.
- przebieg procesu żałoby.
- depresja i jej następstwa.
- jak udzielać wsparcia, aby nie powtarzać traumy?

"Ej ty, gruby!" - profilaktyka nadwagi w szkole.
- przyczyny nadwagi u dzieci i młodzieży.
- psychospołeczne skutki nadwagi.
- rola nauczyciela i szkoły w profilaktyce otyłości.

"Zwykły dół czy już depresja?"
- jak rozpoznać depresję młodzieżową?
- jakie są przyczyny i konsekwencje depresji wśród uczniów?
- co nauczyciel może zrobić a czego robić nie powinien, by pomóc uczniowi z depresją?

"Anoreksja, bulimia, bigoreksja."
- na czym polegają zaburzenia jedzenia i zniekształcenia własnego wizerunku?
- jak rozpoznać choroby we wczesnych stadiach?
- jak pomóc uczniowi z zaburzeniami jedzenia?

"Chory uczeń" - specyfika pracy z uczniem przewlekle chorym.
- wpływ choroby przewlekłej na funkcjonowanie poznawcze i psychospołeczne.
- nauczanie indywidualne - plusy i minusy.
- powrót ucznia do szkoły - na co zwracać uwagę.

"A takim był fajnym dzieckiem" - dynamika okresu dorastania
- kluczowe momenty w okresie dojrzewania psychoseksualnego - wspomagająca funkcja szkoły.
- zaburzenia okresu dorastania.
- "trudne tematy" - jak rozmawiać z uczniami by nie zrazić ich do siebie?

"A ty to skąd jesteś?" - etyka i profesjonalizm nauczyciela a stereotypy i uprzedzenia.
- wpływ stereotypów na zachowanie ludzi.
- integracja klasy wielokulturowej.
- profilaktyka stygmatyzacji mniejszość wyznaniowych i etnicznych w zespole klasowym.

"Jeszcze tylko godzinka i się uczę - profilaktyka uzależnienia od komputera."
- co to jest MMORPG, CS i PSP?
- objawy uzależnienia od gier komputerowych i Internetu.
- uzależnienie - problem rodziców czy szkoły?

Więcej informacji na stronie http://www.psychoterapiawgdyni.pl/Rady.htm
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00 do 21:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja MERIDIAN, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami (zaktualizowana lista):

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
25.10.2011
22.11.2011
CENA PO 40% RABACIE: 449 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Małgorzata Gajewska

Małgorzata Gajewska EU Project Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oczekujesz na dotację?
Uzyskałeś dotację?

Co dalej?

Skorzystaj ze specjalistycznego szkolenia z zakresu rozliczania i zarządzania projektem inwestycyjnym dofinansowanym z RPO WZ

Zachodniopomorska Grupa Doradcza Sp. z o. o. ma przyjemność zaprosić Państwa na specjalistyczne, praktyczne szkolenie warsztatowe z zakresu realizacji projektów inwestycyjnych.

Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną Państwu następujące treści:
1. przygotowanie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o dofinansowanie
2. zasady i terminy sprawozdawczości w projektach
3. skuteczne wykorzystanie środków otrzymanych w ramach RPO WZ
4. zmiany w projekcie
5. księgowość projektowa
6. działania informacyjne i promocyjne
7. kontrola projektu
8. najlepsze praktyki, czyli jak unikać błędów najczęściej popełnianych podczas rozliczania projektów

RAMOWY PLAN SZKOLENIA
Realizacja projektów infrastrukturalnych

I dzień szkolenia
1. Suplementy do umowy o dofinansowanie
2. Umowa o dofinansowanie
3. Wytyczne Instytucji Zarządzającej
4. Obowiązki Beneficjenta
5. Zasady rzeczowej i finansowej realizacji projektu
6. Dyscyplina finansów publicznych
7. Prawidłowa realizacja zamówień w ramach projektu
8. Konsekwencje naruszeń prawa i zapisów umowy o dofinansowanie
9. Płatności w projekcie i ich dokumentowanie
10. Wniosek o płatność w ramach RPO WZ
11. Case study

II dzień szkolenia
1. Kwalifikowalność wydatków
2. Dochód w projekcie i jego monitorowanie
3. Księgowość projektowa
4. Case study
5. Informacja i promocja w projekcie
6. Kontrola projektu
7. Najczęściej popełniane błędy w trakcie realizacji projektu

Każdego dnia szkolenia przewidziano 2 przerwy kawowe oraz 1 przerwę na lunch w postaci kanapek.

Szkolenie realizowane będzie w Szczecinie i Koszalinie w dwóch dogodnych dla Państwa terminach. W celu zgłoszenia swojego uczestnictwa, prosimy o wypełnienie Karty zgłoszenia na szkolenie zamieszczonej na stronie http://zgd.com.pl.


Trenerzy:

Małgorzata Gajewska - Dyrektor Departamentu Zarządzania Projektami Inwestycyjnymi - ponad 8-letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, zarówno w administracji publicznej, jak i w przedsiębiorstwach. Obecnie realizuje i prowadzi rozliczenia około 100 projektów. 30 zrealizowanych przez nią projektów zakończyło się pełnym sukcesem i uzyskaniem wypłaty pełnej kwoty dofinansowania.

Anna Sieprawska - Menedżer ds. rozliczeń - trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu, rozliczaniu i przygotowaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Autorka kilkudziesięciu dokumentacji do projektów inwestycyjnych. Obecnie realizuje około 40 projektów wdrażanych przez przedsiębiorstwa oraz administrację publiczną, kilkanaście zrealizowanych przez nią projektów zakończyło się sukcesem.

Marta Kiryjewska - Specjalista ds. rozliczeń – roczne doświadczenie w zarządzaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Obecnie rozlicza około 35 projektów realizowanych przez przedsiębiorstwa oraz administrację publiczną, kilkanaście zrealizowanych przez nią projektów zakończyło się sukcesem.

Bartosz Bera – Specjalista ds. rozliczeń – dwuletnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Autor lub współautor kilkudziesięciu dokumentacji do projektów inwestycyjnych realizowanych przez administrację publiczną oraz sektor MSP. Obecnie prowadzi rozliczenia i zarządza kilkunastoma projektami inwestycyjnymi.
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH

Możesz wygrywać, nie narażając innych na przegraną!

Pomogą Ci w tym rozmaite techniki negocjacyjne. Podczas warsztatu "Zadbaj o własne interesy" nauczysz się, jak bez stresu i wbrew presji prowadzić rozmowy handlowe, negocjacyjne, a także jak odnajdywać się w trudnych sytuacjach zawodowych i osobistych.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z całością procesu negocjacji, poznanie stylów i metod negocjacji, odkrycie znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sytuacjach negocjacyjnych oraz przekształcenie sytuacji konfliktowych w strategię win-win.

Na warsztat zapraszamy osoby, które chcą:
- nauczyć się podstawowych technik negocjacyjnych, aby umieć w życiu codziennym bronić własnych interesów;
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji;
- prowadzić rozmowy i załatwiać sprawy tak, aby obie strony miały poczucie wygranej.

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

Cena za 16-godzinny warsztat: 210 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:20

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Advisio Consulting Methodologies prowadzi rekrutację do trzeciej polskiej edycji First Certificate in Organizational Development Consulting (FCODC) realizowanego w ramach międzynarodowego programu certyfikacyjnego Advisio.

9- dniowy program szkoleniowy wprowadzi uczestników w świat konsultingu systemowego oferując bogaty zestaw wiedzy, umiejętności i praktycznych narzędzi niezbędnych do skutecznej pracy w roli konsultanta rozwoju organizacyjnego.
Konsulting systemowy, będący w Polsce w początkowej fazie swego rozkwitu, jest integrującą, całościową, dającą inne spojrzenie i zupełnie nową jakość, formułą pracy z organizacją, zyskującą na świecie i w Polsce coraz szersze grono swych zagorzałych zwolenników.
Program FCODC został przygotowany z myślą o Was- konsultantach, trenerach, coachach i doradcach, którzy posiadają doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych dla organizacji i poszukują metod, narzędzi i inspiracji by robić to trwalej i skuteczniej.

Rekrutację do programu prowadzi biuro Advisio oraz Stowarzyszenie Matrik http://matrik.pl

więcej informacji na:
http://www.advisio.biz/pl/a/consulting-school/first-ce...

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenia otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędą się w terminach:

- 11-13.11.2011 r. w Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie
- 25-27.11.2011 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73Tomasz Ludwichowski edytował(a) ten post dnia 17.10.11 o godzinie 15:11
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Już nieaktualne :)Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 19.10.11 o godzinie 23:52
Joanna Niekraszewicz

Joanna Niekraszewicz coach i ewaluator
procesów zmiany i
rozwoju

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

[obrazek]

Grupa TROP zaprasza na bezpłatne szkolenia dla trenerów oraz jednocześnie informuje, że rekrutacja do projektu: "Skuteczny Trener: Kreatywność - Zmiana - Efektywność" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS zostaje przedłużona do 18.października.

Kandydaci do projektu mogą wybrać jedno z dwóch szkoleń:
* „Kreatywność. Żyć twórczo – pracować innowacyjnie”
* „Dialog w konflikcie”

Celem każdego z nich jest rozwój merytorycznego zaplecza do prowadzenia szkoleń w danym zakresie. Jednocześnie szkolenia te służą wzmocnieniu umiejętności z zakresu identyfikacji potrzeb, problemów uczestników podczas warsztatu, projektowania szkolenia metodą koszykową i prowadzenia go z wykorzystaniem nowoczesnych technik. Zgodnie z założoną metodyką podnoszenia kompetencji trenerów o tym poziomie doświadczenia beneficjenci otrzymają scenariusze wzorcowych warsztatów, nauczą się modyfikować strukturę warsztatu wzorcowego dzięki metodzie koszykowej przy uwzględnieniu zjawisk zachodzących w grupie oraz przeprowadzą ich fragmenty.

Dokumenty aplikacyjne (wzory do pobrania na stronie http://www.grupatrop.pl/szkola_trenerow_efs4/wytyczne_... przyjmujemy do dnia 18.10.2011r. Złagodzono wymogi!!! W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:trop@grupatrop.pl; 22 615 28 91

Serdecznie zapraszamy do składania swoich aplikacji na bezpłatne szkolenia dla trenerów.Joanna Zienkiewicz edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 11:08
Anna Andrzejewski

Anna Andrzejewski Marketing &
Operational
Assistant

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na akredytowane szkolenie PRINCE2® w Warszawie organizowane przez firmę Adding Value Consulting:

Termin:

PRINCE2® Foundation – 28-30.11.2011
PRINCE2® Practitioner – 1-2.12.2011


Obrazek


Koszt:

PRINCE2® Foundation - 3000 PLN
PRINCE2® Practitioner – 2700 PLN

Oferta: PRINCE2® Combi (Foundation + Practitioner) - 5000 PLN

(ceny szkolenia wraz z egzaminem, lunchem, kawą)

Trener prowadzący -Jaroslaw Milewski- jeden z pierwszych trenerów PRINCE2® w Polsce!

Czym jest PRINCE2® ?

PRINCE2 ® (Projects IN a Controlled Environment=Projekty w kontrolowanym środowisku) jest strukturalną metodą skutecznego zarządzania projektami. Jest ogólną metodą, oparta na najlepszych praktykach zarządzania wszystkich rodzajów projektów. Metodyka PRINCE2 stanowi doskonałą podstawę do realizacji wszelkich projektów w przedsiębiorstwach i organizacjach dowolnej wielkości i branży. Pozwala w zorganizowany sposób zaplanować projekt, zrealizować wszelkie zadania, zakończyć przedsięwzięcie i ocenić rezultaty.

Fakty o PRINCE2®

*Ponad 550.000 certyfikowanych menedżerów
*Stosowane w ponad 150 krajach na całym świecie
*20.000 organizacji korzysta już z niezawodnej metody
*Liczba osób PRINCE2 ® potwierdza, wzrośnie o około 20% rocznie
*Stosowane na całym świecie przez czołowych organizacji publicznych i prywatnych.


Jeżeli mają Państwo pytania zapraszam do skontaktowania się:

anna.andrzejewski@addingvalue.se

Pozdrawiam,
Anna Andrzejewski
Marketing & Operational Assistant
Adding Value Consulting AB

http://www.addingvalue.pl

----------------------------------------------------------------------
PRINCE2® jest znakiem handlowym Office Of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.Anna Andrzejewski edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 14:09
Tomasz S.

Tomasz S. Digital Marketing/
Recruitment/
Management,
www.staskiewi...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

6-go grudnia z okazji Mikołajek udostępnię chętnym ZA DARMO grę negocjacyjną "Centrum Handlowe".

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

Czas trwania i termin:

9.00 – 17.00,
15 listopad 2011, Warszawa.

Opis szkolenia.

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do kontaktu z Klientami, a więc przede wszystkim dla tych którzy: poszukują potencjalnych Klientów, umawiają spotkania z Klientami, utrzymują kontakty z już pozyskanymi Klientami, wykorzystują telefon w celach przekazywania i pozyskiwania potrzebnych informacji. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizowania prowadzonych rozmów telefonicznych. Nauczą się pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych. Poznają techniki argumentacji i finalizacji rozmowy. Dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Poznają dynamikę prowadzenia rozmów telefonicznych. Nauczą się wyznaczać cele rozmów telefonicznych. Przećwiczą poszczególne etapy procesu prowadzenia rozmowy telefonicznej.

Cele szkolenia.

• Zapoznanie z etapami procesu rozmowy telefonicznej.
• Zapoznanie z zasadami przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z typami informacji występującymi w rozmowie telefonicznej.
• Nauczenie uczestników pisania różnych skryptów rozmów telefonicznych.
• Nauczenie wyznaczania celów rozmowy telefonicznej.
• Nauczenie technik argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z narzędziami ułatwiającymi komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z dynamiką prowadzonej rozmowy telefonicznej.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

• Budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.
• Pisać różnego typy skrypty rozmów telefonicznych.
• Przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Analizować prowadzone rozmowy telefoniczne.
• Prowadzić rozmowy telefoniczne.
• Wyznaczać cele rozmów telefonicznych.
• Przekazać i pozyskać potrzebne informacje.
• Stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy.
• Stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta.
• Skutecznie reagować w trudnych sytuacjach.

Profil uczestnika szkolenia.

• Doradcy Klienta.
• Konsultanci finansowo-ubezpieczeniowi.
• Pracownicy biura obsługi klienta.
• Przedstawiciele handlowi.

Program szkolenia.

1. Podstawowe informacje na temat telemarketingu i prowadzenia rozmów telefonicznych.

• Definicja telemarketingu i jego rodzaje.
• Czynniki decydujące o sukcesie w telemarketingu.
• Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
• Proces rozmowy telefonicznej, jej dynamika, fazy i struktura.
• Cele realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
• Typy informacji w rozmowie telefonicznej.

2. Trzy etapy procesu rozmowy telefonicznej.

• Etap przygotowania do prowadzenia rozmów telefonicznych (osobista postawa, miejsce, skrypt, baza Klientów).
• Etap prowadzenia rozmów telefonicznych (sprzedaż, umawianie spotkań, struktura rozmowy).
• Etap analizy przeprowadzonych rozmów telefonicznych (elementy skryptu, wątpliwości i zastrzeżenia, baza Klientów).

3. Trzy fazy prowadzenia rozmowy telefonicznej.

• Dynamika prowadzenia rozmowy i zachowań Klienta.
• Faza wprowadzenia – budowanie relacji z Klientem (identyfikacja Klienta, przedstawienie firmy, wzbudzenie wstępnego zainteresowania).
• Faza rozwinięcia – badanie potrzeb i prezentacja oferty (zainteresowanie Klienta i przygotowanie do podjęcia decyzji).
• Faza zakończenia – podsumowanie i zakończenie rozmowy (zamknięcie rozmowy, zdobycie i przekazanie dodatkowych informacji).

4. Narzędzia ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych.

• Aktywne słuchanie i wykorzystywanie zdobytych informacji.
• Zadawanie trafnych pytań zmuszających Klienta do myślenia i działania.
• Używanie słów kluczy i zwrotów perswazyjnych wpływających na zachowanie Klienta.
• Wykorzystywanie głosu jako nośnika informacji niewerbalnej i umiejętne stosowanie pauzy.
• Techniki kierowania myśleniem Klienta i przebiegiem rozmowy telefonicznej.

5. Struktura rozmowy i skrypty rozmów telefonicznych.

• Struktura czyli właściwy przebieg rozmowy telefonicznej.
• Rodzaje skryptów wykorzystywanych podczas rozmów telefonicznych.
• Tworzenie skryptów ułatwiających osiągnięcie celu rozmowy.
• Korzystanie ze skryptów w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.

6. Techniki argumentacji i finalizowania rozmowy telefonicznej.

• Techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej.
• Zakres i struktura przekonującej prezentacji.
• Stare i nowe modele prezentowania korzyści.
• Techniki finalizacji w rozmowie telefonicznej.

7. Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.

• Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
• Techniki radzenia sobie z emocjami Klienta.
• Określanie granic i własnych praw w rozmownie z trudnym Klientem.
• Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY

biuro@systemysa.pl
Grzegorz Mędrek

Grzegorz Mędrek The sky is the
limit!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeszcze w październiku: szybka ścieżka do certyfikatu IPMA D - Kraków

Certyfikat IPMA D to początek ścieżki certyfikacyjnej w międzynarodowym standardzie International Project Management Association. Pozytywnie zdany 3 godzinny egzamin teoretyczny jest potwierdzony świadectwem „Certified Project Manager Associate”. Podczas spotkań Małopolskiej Grupy Regionalnej Stowarzyszenia Project Management Polska uczestnicy zgłaszali nam, że standardowo dostępne na rynku kursy przygotowujące do tego egzaminu są za długie; trudno je pogodzić z pracą zawodową oraz że koszty są zbyt wysokie. Dzięki formule: intensywne weekendy + praca własna + indywidulane konsultacje udało nam się skrócić kurs do trzech weekendów. Zaczynamy w sobotę 29.10.2011. Egzamin już pod koniec listopada. Nowy sposób organizacji kursu pozwolił ograniczyć koszty i obniżyć cenę całego kursu do 3 600 zł netto (+ 1 000 zł opłata egzaminacyjna).
Kurs rozpoczyna się w weekend 29-30.10.2011, kolejne sesje: 5-6.11.2011, 19-20.11.2011.

Szczegóły oferty do pobrania.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

witam ponownie

W związku ze sporym zainteresowaniem, zapraszam na kolejne szkolenie
w dniu 26 października 2011 r

ETYKIETA MENEDŻERA

Szkolenie dla każdego, zapraszam serdecznie!

Cechą wyróżniającą każdego z nas jest postępowanie według pewnych zasad i norm powszechnie stosowanych. Dobry obyczaj wymaga, by zachowywać się poprawnie w sytuacjach oficjalnych i towarzyskich, nie wyróżniać się w sposób szczególny, a przede wszystkim negatywny.
Jesteśmy oceniani na każdym kroku, czy to na podstawie pierwszego wrażenia jakie dajemy przy spotkaniu, czy sposobu prowadzenia rozmowy, czy przy przedstawianiu się, a szczególnie odnoszenia się do innych osób – podwładnych, przełożonych czy interesantów.
Te reguły odnoszą się również do dziedziny biznesu. W tym obszarze bycie menadżerem to jednak dość spore wyzwanie.
Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji, przestrzeganie zasad etykiety i dobrych manier ma służyć nie tylko umacnianiu naszego autorytetu i pozycji zawodowej , ale przede wszystkim ma przynieść satysfakcje z rozwoju osobistego.

Cel szkolenia:

Szkolenie to ma na celu kształtowanie umiejętności kreowania wizerunku własnego, mającego wspierać wizerunek firmy oraz kształtowanie umiejętności zachowania się zgodnego z etykietą w środowisku wielokulturowym. Każdy uczestnik dowie się jakie zagadnienia kryje w sobie Etykieta Menedżera, a przede wszystkim pozna:

- znajomość zasad savoir- vivre obowiązujących w biznesie
- znajomość podstawowych form grzecznościowych
- umiejętność i sztuka prowadzenia konwersacji
- znajomość zasad tzw. ”bywania”, czyli jak dobrze wypaść na przyjęciach
- znajomość zasad obowiązujących w stroju biznesowym

Program szkolenia
Program szkolenia z Etykiety Menedżera wygląda następująco:

1.Pierwsze wrażenie najważniejsze
- czym jest pierwsze wrażenie?
- jak je dobrze zrobić, a jak je zepsuć?

2.Wizerunek pracownika
- styl ubierania , a rodzaj pracy
- sztuka konwersacji
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- kreowanie własnego wizerunku

3. Savoir-vivre w biznesie
- podstawowe formy grzecznościowe
- kultura słowa
- spotkania towarzyskie, a służbowe
- zasady nakrywania stołu- netykieta
- etykieta w odniesieniu różnic kulturowych

4.Business dress, business casual, casual
- dobór stroju , makijażu
- strój biznesowy
- strój koktajlowy
- strój formalny

5.Wygląd, a pozycja zawodowa
- jak kształtować swój wizerunek?

6.Dress code
- etykieta ubioru w pracy

CENA SZKOLENIA : 199 ZŁ (NETTO)/OSOBA

UWAGA !
PRZY ZGŁOSZENIU DWÓCH I WIĘCEJ OSÓB 20% RABATU

MIEJSCE SZKOLENIA:

"SALA 29"
UL.ŚW. MARCIN 29/8
61-806 POZNAŃ

ZGŁOSZENIA NALEŻY PRZESYŁAĆ NA ADRES
biuro@edu-profit.pl
lub
katarzyna.majcherczak@wp.pl

zapraszam również na http://edu-profit.pl

pozdrawiam serdecznie!

Katarzyna Majcherczak
EDU-Profit
usługi szkoleniowe

602-719-838
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Przedłużona rekrutacja (do 31 października) do Szkoły Trenerów BAZA - tutaj więcej informacji:
http://facebook.com/event.php?eid=151795558244168

Szkoła trenerów - którą ukończyłem i zdecydowanie polecam!

W razie pytań - proszę o prywatną wiadomość :).
Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Tissa Godavitarne, legenda marketingu partnerskiego z USA jutro za DARMO specjalnie dla osób z Polski!!!

ZAPISZ SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ, bo miejsc jest niewiele!!!

Zapisy na szkolenie

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

TWÓJ ROZWÓJ OSOBISTY SUKCESEM W BIZNESIE

Jak efektywnie wykorzystywać swoje możliwości dla rozwoju biznesu

* Sześciu doświadczonych trenerów nauczy Cię nowych zintegrowanych metod rozwoju osobistego
* Inwestując 75zł zyskasz nową perspektywę na siebie i swój biznes

Ponadto czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody oraz certyfikat podpisany przez autorytety z dziedziny rozwoju osobistego.

Sprawdź program http://vademecumrozwoju.pl/o-konferencji-2/program/ i zapisz się!



Wyślij zaproszenie do