Dorota  Bienicewicz-Kras ek

Dorota
Bienicewicz-Kras
ek
CustomerCentric
Selling Poland

Temat: Szkolenie vs. życie...

Tomasz Pachoł:
Czy ty się specjalizujesz w jakiejś branży?

W branży rozumianej tradycyjnie - nie. Moją "branżą" są firmy które sprzedają złożone rozwiązania dla biznesu, gdzie w proces zakupu po stronie organizacji klienta zaangażowanych jest wiele osób, cykl sprzedaży jest długi, wartość sprzedaży wysoka, koszty działań związanych ze sprzedażą są znaczące.
Czyż w warsztacie nie liczą się metody i metodyki?

Ja odrózniam to czego uczę i sposób w jaki uczę (warsztat trenera) może stąd nieporozumienie
Benchmarking. Fajna metoda rozwojowa.
??
Co mam Ci wyjaśnić?

Nie wiem czy się chwalisz, czy coś krytykujesz :))
Znam wiele firm, którym nie wychodzi a sprzedawców mają rewelacyjnych.
A po czym można poznać tę ich rewelacyjnośc skoro im nie wychodzi?
Handlowiec musi mieć również narzędzia do pracy, o których wspominałem wcześniej :). Same szkolenia nie wystarczą :(.

Dobra wymówka jak się sprzedaż nie udaje: produkt niedobry, cena za wysoka, konkurencja ma lepsze wsparcie sprzedaży :))
Wymień tych autorów którzy Twoim zdaniem piszą z opóźnieniem :))
Rozwinę ten wątek w osobnym poście.

czekam :))
Jaką się posługujesz metodą badawczą?

J. Phillipsa i metodą wbudowaną w metodykę CustomerCentric Selling

1. Przy takich zawirowaniach rynkowych i nieprzewidywalności rynku firmy są wstanie wyliczyć ROI dla szkoleń?
2. Ile kosztuje takie badanie?

Ad.1 są w stanie
Ad.2 a co? chcesz kupić?

Skąd wiesz, że czegoś nie sprawdziłem? :)

Nie wiem, ale jak sprawdziłeś i wiesz to po co pytasz? ;)

Czy to moja wina? Ci trenerzy są okropni :( Mógłbym Cię przytulić :) lecz moja żona czytuje to forum i miałbym ....;)
Tak na koniec: Mężczyzna powinien być wdzięczny kobiecie za całe zło, którego mu nie wyrządziła :)))

Jeden z moich kolegów sprzedawców mawiał: w naszym zespole nie ma kobiet, są koleżanki po fachu :)) i tego się trzymajmy :))Dorota Bienicewicz-Krasek edytował(a) ten post dnia 27.04.09 o godzinie 20:16
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Szkolenie vs. życie...

...a kiedyś ja zostałem posądzony o to, że mam długie cytaty :))
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Szkolenie vs. życie...

Dorota Bienicewicz-Krasek:
Jeden z moich kolegów sprzedawców mawiał: w naszym zespole nie ma kobiet, są koleżanki po fachu :))
Co za dramatyczny przykład utraconego instynktu.
Pewnie jakiś nieśmiały był. Albo pantoflarz ;)
Dorota  Bienicewicz-Kras ek

Dorota
Bienicewicz-Kras
ek
CustomerCentric
Selling Poland

Temat: Szkolenie vs. życie...

Przemysław Lisek:
Dorota Bienicewicz-Krasek:
Jeden z moich kolegów sprzedawców mawiał: w naszym zespole nie ma kobiet, są koleżanki po fachu :))
Co za dramatyczny przykład utraconego instynktu.
Pewnie jakiś nieśmiały był. Albo pantoflarz ;)

Raczej ostrożny - po tym jak parę razy się przekonał boleśnie, że nie każda kobieta marzy o tym, by ją przytulił :))))
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Szkolenie vs. życie...

Dorota Bienicewicz-Krasek:
Przemysław Lisek:
Dorota Bienicewicz-Krasek:
Jeden z moich kolegów sprzedawców mawiał: w naszym zespole nie ma kobiet, są koleżanki po fachu :))
Co za dramatyczny przykład utraconego instynktu.
Pewnie jakiś nieśmiały był. Albo pantoflarz ;)

Raczej ostrożny - po tym jak parę razy się przekonał boleśnie, że nie każda kobieta marzy o tym, by ją przytulił
Ach! Więc to co mówił to był raczej krzyk urażonej dumy :)))
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Szkolenie vs. życie...

Przemysław Lisek:
Ach! Więc to co mówił to był raczej krzyk urażonej dumy :)))
Ja tam wcale mu sie nie dziwie - kobity dzisiaj to jakieś takie mniej kobiece, zobacz Przemek facet chciał okazać radość z ich obecności a one go obkładały obcasami - facet miał przerąbane.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Z-ca Dyrektora ds.
Personalnych,
Szkoleń i
Administracji,...

Temat: Szkolenie vs. życie...

A faceci mniej mescy ;)
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Szkolenie vs. życie...

Agnieszka G.:
A faceci mniej mescy ;)
Jak kobiety są męskie to facetom ubywa - w przyrodzie musi byc równowaga :)
Agnieszka G.

Agnieszka G. Z-ca Dyrektora ds.
Personalnych,
Szkoleń i
Administracji,...

Temat: Szkolenie vs. życie...

Grunt to znalezc ta wlasciwa polowke ;)
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Szkolenie vs. życie...

Agnieszka G.:
Grunt to znalezc ta wlasciwa polowke ;)
Pomarańczy ;)
Agnieszka G.

Agnieszka G. Z-ca Dyrektora ds.
Personalnych,
Szkoleń i
Administracji,...

Temat: Szkolenie vs. życie...

Czegokolwiek... nie wiem dlaczego, ale tak jakos pomyslalam o tym w skali mikro :)
Dorota  Bienicewicz-Kras ek

Dorota
Bienicewicz-Kras
ek
CustomerCentric
Selling Poland

Temat: Szkolenie vs. życie...

O jak się dyskusja ożywiła :)))

Dla jasności dodam, ze facet dostał obcasem w łeb od swojej żony głównie :)))

Ale koleżanki z pracy tez zachwycone nie były tym brakiem kreatywności w okazywaniu radości z ich obecności :)))Dorota Bienicewicz-Krasek edytował(a) ten post dnia 28.04.09 o godzinie 09:02

konto usunięte

Temat: Szkolenie vs. życie...

Agnieszka G.:
Grunt to znalezc ta wlasciwa polowke ;)

U mnie pod sklepem codziennie rano osiedlowy kwiat szuka połówki :)

konto usunięte

Temat: Szkolenie vs. życie...

Dorota Bienicewicz-Krasek:
Tomasz Pachoł:
Czy ty się specjalizujesz w jakiejś branży?

W branży rozumianej tradycyjnie - nie. Moją "branżą" są firmy które sprzedają złożone rozwiązania dla biznesu, gdzie w proces zakupu po stronie organizacji klienta zaangażowanych jest wiele osób, cykl sprzedaży jest długi, wartość sprzedaży wysoka, koszty działań związanych ze sprzedażą są znaczące.

Czy to są korporacje?
Nie wiem czy się chwalisz, czy coś krytykujesz :))

Zastanawiam się na ile równanie do najlepszych jest skuteczną metodą rozwojową. Myślałem o Xerox, o którym wspominałaś wcześniej. Trzymając się tego wątku to jest możliwość, że idziemy ślepą uliczką.
Dobra wymówka jak się sprzedaż nie udaje: produkt niedobry, cena za wysoka, konkurencja ma lepsze wsparcie sprzedaży :))

A co w przypadku gdy to jest prawda. Nie możemy przyjąć założenia, że firmy maja problemy ze sprzedażą tylko i wyłącznie ponieważ mają złych handlowców.
J. Phillipsa i metodą wbudowaną w metodykę CustomerCentric Selling

1. Przy takich zawirowaniach rynkowych i nieprzewidywalności rynku firmy są wstanie wyliczyć ROI dla szkoleń?
2. Ile kosztuje takie badanie?

Ad.1 są w stanie
Ad.2 a co? chcesz kupić?

Ad. Ad.2 Jeśli koszt badania nie przerasta korzyści ze szkolenia to myślę, że chętnie bym zgłębił ten temat. Jest wiele firm, które nie potrafią określić skuteczność szkoleń i taka metoda badawcza by ich zachęciła do rozwoju swojego personelu.
Jaki musi być minimalny okres trwania projektu, żeby to narzędzie było skuteczne.
Skąd wiesz, że czegoś nie sprawdziłem? :)

Nie wiem, ale jak sprawdziłeś i wiesz to po co pytasz? ;)

Nie znam Cię i po to pytam :)
Jeden z moich kolegów sprzedawców mawiał: w naszym zespole nie ma kobiet, są koleżanki po fachu :)) i tego się trzymajmy :))

Ciekawe czego się trzyma na imprezach integracyjnych ;)

ps. zapoznałem się z produktem

konto usunięte

Temat: Szkolenie vs. życie...

Ta a propos drugiej połówki, to polecam książkę "Brida" Paulo Coelho
Agnieszka G.

Agnieszka G. Z-ca Dyrektora ds.
Personalnych,
Szkoleń i
Administracji,...

Temat: Szkolenie vs. życie...

hm...
kiedys cos tego pana zaczelam czytac, ale jakos, kurcze, nie przekonuja mnie te jego banaly :)

konto usunięte

Temat: Szkolenie vs. życie...

A kogo banały Cię przekonują??
Agnieszka G.

Agnieszka G. Z-ca Dyrektora ds.
Personalnych,
Szkoleń i
Administracji,...

Temat: Szkolenie vs. życie...

Praktycznie to zycie sklada sie z wielu banalow, az tylu wlasciwie, ze nie czuje potrzeby dowiadywania sie o nich z ksiazek ;)
Dorota  Bienicewicz-Kras ek

Dorota
Bienicewicz-Kras
ek
CustomerCentric
Selling Poland

Temat: Szkolenie vs. życie...

Tomasz Pachoł:
Czy ty się specjalizujesz w jakiejś branży?

W branży rozumianej tradycyjnie - nie. Moją "branżą" są firmy które sprzedają złożone rozwiązania dla biznesu, gdzie w proces zakupu po stronie organizacji klienta zaangażowanych jest wiele osób, cykl sprzedaży jest długi, wartość sprzedaży wysoka, koszty działań związanych ze sprzedażą są znaczące.

Czy to są korporacje?

I międzynarodowe korporacje i MSP. Dlaczego pytasz?

Zastanawiam się na ile równanie do najlepszych jest skuteczną
metodą rozwojową. Myślałem o Xerox, o którym wspominałaś wcześniej. Trzymając się tego wątku to jest możliwość, że idziemy ślepą uliczką.

Możliwe jst też, że próbując wymyslić własną drogę do efektywności firmy odkrywają amerykę na nowo bardzo duzym kosztem i popelniają błędy które inni juz dawno poełnili, wyciagnęli wnioski i wymyslili dobre rozwiazania
I nie mówię tu o slepym nasladownictwie - bynajmniej.

Dobra wymówka jak się sprzedaż nie udaje: produkt niedobry,
cena za wysoka, konkurencja ma lepsze wsparcie sprzedaży :))
A co w przypadku gdy to jest prawda. Nie możemy przyjąć założenia, że firmy maja problemy ze sprzedażą tylko i wyłącznie ponieważ mają złych handlowców.

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie - skąd wiesz, że firma ma świetnych handlowców skoro mają marne wyniki?
I dlaczego ci świetni handlowcy pracują w firmie która rzuca im kłody pod nogi?
Firmy zabiegają o dobrych handlowców - gdzie indziej mieliby sukcesy i byli bogaci... :))
J. Phillipsa i metodą wbudowaną w metodykę CustomerCentric Selling
2. Ile kosztuje takie badanie?
Ad. Ad.2 Jeśli koszt badania nie przerasta korzyści ze szkolenia
to myślę, że chętnie bym zgłębił ten temat.

System mi się w głowie zawiesił i chyba mi się skończyła wyobraźnia :) jesli korzyści ze szkolenia miałyby być na poziomie kosztów badania, to co to jest za szkolenie? ;)
Jest wiele firm, które nie potrafią określić skuteczność szkoleń i taka metoda badawcza by ich zachęciła do rozwoju swojego personelu.

Pytanie czy firmy powinny to umieć robić (klienci)? Moim zdaniem ta kompetencja powinna być po stronie konsultantów/trenerów.
Jaki musi być minimalny okres trwania projektu, żeby to narzędzie było skuteczne.

czas trwania projektu nie jest czynnikiem skuteczności narzędzi/metody
projekt musi trwać tyle ile trzeba żeby wszystko zostało zrobione + okresowe badanie KPI (+ ewentualnie działania korygujące)

Może nie zrozumiałam intencji pytania...
Skąd wiesz, że czegoś nie sprawdziłem? :)

Nie wiem, ale jak sprawdziłeś i wiesz to po co pytasz? ;)

Nie znam Cię i po to pytam :)

Sprawdzasz czy ja wiem? ;))))

Jeden z moich kolegów sprzedawców mawiał: w naszym zespole nie ma kobiet, są koleżanki po fachu :)) i tego się trzymajmy
:))
Ciekawe czego się trzyma na imprezach integracyjnych ;)

Dobrze się trzyma o ile mi wiadomo :)
ps. zapoznałem się z produktem

No i co? Jesteś pewny że z produktem? :))Dorota Bienicewicz-Krasek edytował(a) ten post dnia 28.04.09 o godzinie 11:25

konto usunięte

Temat: Szkolenie vs. życie...

Agnieszka G.:
Praktycznie to zycie sklada sie z wielu banalow, az tylu wlasciwie, ze nie czuje potrzeby dowiadywania sie o nich z ksiazek ;)

No tak. Jeśli tylko tego się szuka w książkach to masz racje.



Wyślij zaproszenie do