Dorota
Bienicewicz-Kras
ek
CustomerCentric
Selling Poland
Temat: Szkolenie vs. życie...
Tomasz Pachoł:
Czy ty się specjalizujesz w jakiejś branży?
W branży rozumianej tradycyjnie - nie. Moją "branżą" są firmy które sprzedają złożone rozwiązania dla biznesu, gdzie w proces zakupu po stronie organizacji klienta zaangażowanych jest wiele osób, cykl sprzedaży jest długi, wartość sprzedaży wysoka, koszty działań związanych ze sprzedażą są znaczące.
Czyż w warsztacie nie liczą się metody i metodyki?
Ja odrózniam to czego uczę i sposób w jaki uczę (warsztat trenera) może stąd nieporozumienie
Co mam Ci wyjaśnić?Benchmarking. Fajna metoda rozwojowa.??
Nie wiem czy się chwalisz, czy coś krytykujesz :))
Handlowiec musi mieć również narzędzia do pracy, o których wspominałem wcześniej :). Same szkolenia nie wystarczą :(.Znam wiele firm, którym nie wychodzi a sprzedawców mają rewelacyjnych.A po czym można poznać tę ich rewelacyjnośc skoro im nie wychodzi?
Dobra wymówka jak się sprzedaż nie udaje: produkt niedobry, cena za wysoka, konkurencja ma lepsze wsparcie sprzedaży :))
Wymień tych autorów którzy Twoim zdaniem piszą z opóźnieniem :))Rozwinę ten wątek w osobnym poście.
czekam :))
Jaką się posługujesz metodą badawczą?
J. Phillipsa i metodą wbudowaną w metodykę CustomerCentric Selling
1. Przy takich zawirowaniach rynkowych i nieprzewidywalności rynku firmy są wstanie wyliczyć ROI dla szkoleń?
2. Ile kosztuje takie badanie?
Ad.1 są w stanie
Ad.2 a co? chcesz kupić?
Skąd wiesz, że czegoś nie sprawdziłem? :)
Nie wiem, ale jak sprawdziłeś i wiesz to po co pytasz? ;)
Czy to moja wina? Ci trenerzy są okropni :( Mógłbym Cię przytulić :) lecz moja żona czytuje to forum i miałbym ....;)
Tak na koniec: Mężczyzna powinien być wdzięczny kobiecie za całe zło, którego mu nie wyrządziła :)))
Jeden z moich kolegów sprzedawców mawiał: w naszym zespole nie ma kobiet, są koleżanki po fachu :)) i tego się trzymajmy :))Dorota Bienicewicz-Krasek edytował(a) ten post dnia 27.04.09 o godzinie 20:16