Wojtek
Herra
WINNERS never quit
and QUITTERS never
win
Temat: szkolenie płatne za efekty, a nie za samo szkolenie
Piotr S.:
I zastanawiam się, czy jest możliwe, aby Firma-klient płaciła Firmie-szkoleniowej za rozwiązanie problemu (i nie ważne czy to będzie dwu czy dziesięciodniowe szkolenie, czy może godzina coachingu, albo po prostu wyjazd integracyjny, a może jeszcze coś innego... być może dla wszystkich pracowników, a może tylko dla 3 kierowników, albo wybranych członków zarządu), a nie za "przeprowadzenie szkolenia", z którego być może coś wynika, a może nie...
Jak widać na Twoim przykładzie - jest możliwe.
Moje pytanie jest inne - z perspektywy trenera - PO CO?
Jeśli umiesz sprzedać swoje usługi bez konieczności "dodatkowej gwarancji" to to rób.
Bo gwarancja ZAWSZE jest kosztem, który najczęściej przekładamy na Klienta.
I dobrze widać to w samochodach - są marki, które starając się udowodnić swoją jakość dają 7 lat gwarancji.
A są marki, które dają rok, czy dwa lata ... i też sobie radzą :-) :-)
W.