Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
Temat: Partacze vs fachowcy
Marzena Pietrusińska:
zgadzam się. "jedyną konkurencją jest jakość" Jeśli robię coś na wysokim poziomie, to mam tylu klientów, że ....(...)
_______________
Onego czasu każdy z impresjonistów, którego obrazy sprzedawane są dziś za ogromne kwoty, przymierał często głodem wtedy, kiedy był w pełni sił twórczych...
W usługach szkoleniowych moda ma znaczenie niebagatelne - popatrz na tych uznanych domokrążnych wykładowców - nie znasz wo0kół siebie nie gorszych?
Są tylko nieporównanie mniej sławni, a często wręcz zapoznani..
Marzena Pietrusińska:
Swoją drogą kiedyś jeden informatyk z HelpDesku nadawał klientowi na innego informatyka z 2 linii wsparcia (takiego, co to bezpośrednio wizytuje użytkowników). Po całym wywodzie klient nadal nie bardzo rozumiejąc, który z informatyków był fachowcem a który spartaczył robotę, podsumował "wszyscy jesteście siebie warci" i... odłożył słuchawkę.
__________
A to jest właśnie przykład na to, jak łatwo jest wywołać uogólnienie - nie tylko obmawianiem ulubionego "dyżurnego konkurenta". Takie same skutki ma demonstrowana wobec klienta głupota, chamstwo, brak obycia, nachalność, nieporadność...
Dlaczego zwracanie uwagi na podobne przypadłości i ich krytyka (jeśli odbywa się w swoim gronie) ma być traktowana jako naszczekiwanie?