![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
konto usunięte
Malgorzata
Saadani
Coach ICC, trener,
konsultant
ds.etykiety i
wizerunku (co...
Tomasz Piotr
Sidewicz
Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...
Maciek Sobczyk:
No dobra, to zapytam o inne zachowanie trenera: Czy ma sens chwalenie na szkoleniu uczestników, którzy osiągają kiepskie rezultaty? Czy nie jest to promowanie niskiej jakości wykonania zadań?
Mariusz
Czerwiński
Szukam pracy:
Diagnozy nadużyć
kredytowych, Audyty
umów k...
Tomasz Piotr
Sidewicz
Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...
Mariusz Czerwiński:
Temat nieco zbieżny z założonym, ale ....
niekiedy trener jest chwalony, bo ..... kursanci zostali przekonani, że się czegoś nauczyli, mimo że nic się nie nauczyli.
Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
konto usunięte
Tomasz Piotr
Sidewicz
Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...
Patrycja Antczak:
Jeśli chce się nauczyć dziecko jakiegoś pożądanego zachowania, chwali się je za podjęcie próby, nawet jeśli nie wykonało zadania poprawnie.
Dlatego ja chwalę za rezutat tych, którym wyszło i za podjęcie próby, tym, którym nie poszło najlepiej.
Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
Tomasz Piotr
Sidewicz
Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...
Janusz K.:
A może ten kiepski (zaledwie 60%) wynik realizacji jest tylko skutkiem kiepskiego planowania targetu?
Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
Tomasz Piotr
Sidewicz
Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...
Janusz K.:
A dlaczego "okoliczności łagodzących" - czyli łagodzących co?
Warto jeszcze zbadać koszt, jakim osiąga się wynik - ale na to zwykle już ustalających targety nie stać.
Nie chciałbym rozmawiać o sprzedaży napędzanej pałą (no nawet nie kijem) i marchewką - taki system mało ma, w moim rozumieniu, wspólnego z systemem motywowania. Ale z pewnością znajdą się kompetentni wyznawcy takiej metody.
:-))
Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
Tomasz Piotr
Sidewicz
Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...
Janusz K.:
Z tym tzw. motywowaniem jest tak samo, jak z pracą zespołową w zespole sprzedawców - dużo gadania o czymś, czego tak naprawdę nie ma, bo tzw. systemy motywacyjne sprzedaży są (zwykle) nastawione bardzo agresywnie na osiągnięcia indywidualne - jedno drugiemu przeczy, a sytuację pogarszają jeszcze tzw. szkolenia...:-))
Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
Następna dyskusja: