Aleksandra Chmiel-Karakuła

Aleksandra Chmiel-Karakuła Content Marketing
Specialist

Temat: Doświadczenie z handlowcami i firmami pośredniczącymi

Witajcie ;-) Moje pytanie dotyczy waszego doświadczenia z handlowcami, którzy sprzedają wasze autorskie szkolenia, rekrutują uczestników. Czy macie jakieś przemyślenia na ten temat? A może współpracowaliście z konkretną firmą, która zajęła się od a do z sprzedażą, a wy mogliście spokojnie zająć się merytoryką?

Pozdrawiam, Ola
Marcin Hartman

Marcin Hartman Trener sprzedaży /
biznesu / rozwoju,
przedsiębiorca
oraz...

Temat: Doświadczenie z handlowcami i firmami pośredniczącymi

Olu,

Przepraszam, że nie pomogę merytorycznie, ale chciałem podzielić się tylko jednym aspektem (bez oceny tego, co dla kogo wygodniejsze) - dla mnie *sprzedawanie* moich szkoleń to taka sama radość (co do stopnia nasycenia) jak samo późniejsze jego prowadzenie :). Nie jestem też pewien, czy jakiś nie-autor jest w stanie w 100% przekazać/sprzedać entuzjazm wynikający z tego dlaczego warto, co będzie się działo i jakie będą efekty. Myślę, że szczególnie warto wziąć to pod uwagę w przypadku sprzedaży usług, w tym tak "osobiście uzależnionych" od samego trenera/coacha/prowadzącego (chemia, energia, inspiracja, etc) :).

Jeśli szukasz kogoś, kto da Ci kanał dystrybucji u swoich klientów, to przykładowo z wczoraj (z tym, że nie wiem, czy się w tym akurat specjalizujesz) mam zapytanie od klienta odnośnie szkolenia 400 osób z produkcji w firmie w branży spożywczej. Ja takich szkoleń nie prowadzę, ale chętnie podczepię innego trenera w całościowej propozycji do tego klienta.

Pozdrawiam i świetnego dnia życzę!



Wyślij zaproszenie do