konto usunięte

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
To nie ma znaczenia. WIĘKSZOŚĆ ODBIORCÓW MA.

Niedziela też nie jest dniem, kiedy się zawraca komuś głowę sprawami zawodowymi, a przecież nie dla każdego jest ważna.

Tu się nie zgodzę. Mam wielu klientów, którzy wręcz żądają krótkiego sprawozdania po niedzielnym szkoleniu :)

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Agnieszka G.:
Czyli w zwiazku z tym, z wiekszosc ludzi ma w tym samym czasie swieta w PL, powinno sie zaprzestac akcji, o ktorych piszesz? A skad wiadomo kto jest w wiekszosci? A moze zakazac jakiejkolwiek reklamy w TV w swieta? A czy takie podejscie nie jest dyskryminacja mniejszosci?
Do mnie mozna wysylac newslettery o kazdej porze dnia i nocy ;)
Patrząc z Twojego punktu widzenia, zgadzam się z Tobą.
W moim mniemaniu jednak nie każda reklama jest właściwa w święta.

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Tomasz Pachoł:
Malwina Anna Użarowska:
To nie ma znaczenia. WIĘKSZOŚĆ ODBIORCÓW MA.

Niedziela też nie jest dniem, kiedy się zawraca komuś głowę sprawami zawodowymi, a przecież nie dla każdego jest ważna.

Tu się nie zgodzę. Mam wielu klientów, którzy wręcz żądają krótkiego sprawozdania po niedzielnym szkoleniu :)
A prowadziłeś szkolenia w boże narodzenie lub wielkanoc?
:))

konto usunięte

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Artur Kucharski:
Malwina Anna Użarowska:
Wiem, Artur, że rozmowa z Tobą o dobrym smaku nie ma sensu.
Zawalanie skrzynki reklamami szkoleń w święta jest postępowe... jak odkrycie Kopernika.
Brawo, brawo.

Ok, niech Cię będzie. masz rację. Jestem ignorantką w dziedzinie marketingu, jestem panią Zet.Malwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 22:43
Skoro wiesz to czemu nie zaprzestaniesz rozmowy? To coś w rodzaju samokarania się? a może samounicestwienia? ćma leci do ognia a Malwina pisze do Artura. Jedno i drugie wie że to złe... a podobno wyżej stoimy na drabinie ewolucjii - a tu kolejne odkrycie. Malwino jesteś nieoceniona dla świata nauki i biznesu.

Takie tam o ćmie i ogniu ;)

http://broszka.pl/jak-cma-do-ognia-czyli-kobiece-rozwa...
Krzysztof Bujak

Krzysztof Bujak Senior Manager

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Przyznam się szczerzę, że jestem zaskoczony, iż dla kogokolwiek może to być problemem...

Mail czy skrzynka na GL dla mnie jest na tyle niezobowiązującym środkiem kontaktu (bo przecież mogę wiadomość odczytać kiedy ja tego chcę), że sam problem robi na mnie wrażenie wyjętego z kosmosu i poszukanego naprawdę na siłę.

Życzenia przerzuciłem pobieżnie, ogłoszenia o szkoleniach usunąłem rzuciwszy na nie jedynie okiem, artykuły merytoryczne przeczytałem z ciekawością.

To czy to święta (jakiekolwiek) czy nie - mi nie sprawia żadnej różnicy.

Pozdrawiam serdecznie,

KrzysiekKrzysztof Bujak edytował(a) ten post dnia 15.04.09 o godzinie 08:39

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Tomasz Pachoł:
Takie tam o ćmie i ogniu ;)

http://broszka.pl/jak-cma-do-ognia-czyli-kobiece-rozwa...

Złośliwa bestyjka :))))

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Krzysztof Bujak:
Życzenia przerzuciłem pobieżnie, ogłoszenia o szkoleniach usunąłem rzuciwszy na nie jedynie okiem, artykuły merytoryczne przeczytałem z ciekawością.

Otóż to. Czyli cel marketingowy nie został osiągnięty.Malwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 15.04.09 o godzinie 08:43
Krzysztof Bujak

Krzysztof Bujak Senior Manager

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
Otóż to. Czyli cel marketingowy nie został osiągnięty.

Malwina bez manipulacji i wyrywania z kontekstu.

Powtórzę: "to czy to święta (jakiekolwiek) czy nie - mi nie sprawia żadnej różnicy."

Tak samo postepuję z otrzymanymi wiadomościami, czy są święta czy ich nie ma. Dla mnie i myślę, że dla wielu osób również, nie stanowi różnicy kiedy dostajemy wiadomość - ważniejsza jest jej treść.

Pozdrawiam,

KrzysiekKrzysztof Bujak edytował(a) ten post dnia 15.04.09 o godzinie 08:56
Agnieszka G.

Agnieszka G. Z-ca Dyrektora ds.
Personalnych,
Szkoleń i
Administracji,...

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
Tomasz Pachoł:
Malwina Anna Użarowska:
To nie ma znaczenia. WIĘKSZOŚĆ ODBIORCÓW MA.

Niedziela też nie jest dniem, kiedy się zawraca komuś głowę sprawami zawodowymi, a przecież nie dla każdego jest ważna.

Tu się nie zgodzę. Mam wielu klientów, którzy wręcz żądają krótkiego sprawozdania po niedzielnym szkoleniu :)
A prowadziłeś szkolenia w boże narodzenie lub wielkanoc?
:))

Nie odpowiem za Tomka, ale moze jest tu nisza... szkolenia np. dla prawdziwych ateistow w poniedzialek wielkanocny. Wlasciwie dlaczego nie?
Z tym, ze jest problemem mogloby byc to, ze jest to dzien ustawowo wolny od pracy - czy w zwiazku z tym mozna wtedy szkolic? No i czy chcieliby poswiecic dodatkowy dzien wolny na szkolenie?Agnieszka G. edytował(a) ten post dnia 15.04.09 o godzinie 08:58

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Krzysztof Bujak:
Malwina bez manipulacji i wyrywania z kontekstu.

Nie określiłeś kontekstu. Napisałeś co zrobiłeś w święta.

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Agnieszka G.:

Nie odpowiem za Tomka, ale moze jest tu nisza... szkolenia np. dla prawdziwych ateistow w poniedzialek wielkanocny. Wlasciwie dlaczego nie?
Z tym, ze jest problemem mogloby byc to, ze jest to dzien ustawowo wolny od pracy - czy w zwiazku z tym mozna wtedy szkolic? No i czy chcieliby poswiecic dodatkowy dzien wolny na szkolenie?

~to całkowicie inna kwestia. Reklamowane przed świętami dla ateistów. OK
Agnieszka, z tym, że to wbrew pozorom z wiarą nie ma wiele wspólnego.
Raczej powinny być to szkolenia dla osób, które w święta nie spotykają się tradycyjnie z rodziną, nie obchodzą ich, bądź je wręcz bojkotują :))) Po prostu nie jest to dla nich czas prywatny.

Zagospodarujmy jeszcze 1 listopada. Całkiem fajne święto na szkolenia a tym bardziej na reklamowanie ich.Malwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 15.04.09 o godzinie 09:14
Beata Kusik

Beata Kusik trener umiejętności
psychospołecznych

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Agnieszka G.:
Czyli w zwiazku z tym, z wiekszosc ludzi ma w tym samym czasie swieta w PL, powinno sie zaprzestac akcji, o ktorych piszesz? A skad wiadomo kto jest w wiekszosci? A moze zakazac jakiejkolwiek reklamy w TV w swieta? A czy takie podejscie nie jest dyskryminacja mniejszosci?
Do mnie mozna wysylac newslettery o kazdej porze dnia i nocy ;)


Uff! Agnieszka wielkie dzięki, bo już się przestraszyłam, ze strasznie ludziom narozrabiałam...

Dzięki też za zdroworozsądkowe podejście i dysocjację emocjonlaną, bo niektórym po swiętach jej nieco brakuje :)

Hmm, czasem to jest tak, że człowiek pracuje na dwóch, trzech etapach... i pracuje kiedy i jak może. I ja choć niedzielę i święta szanuję bardzo ( z racji bycia chrześcijanką) to czasem i w piątek wysłać mi się zdarzy... I wiem, że to sobie w skrzynce u kogoś leży a ten ktoś czyta - kiedy ma na to czas i ochotę...
Tak to sobie myślę...

Pozdrawiam wszystkich poswiątecznie i życzę by tylko takie problemy nam się zdarzały :)
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
Artur Kucharski:
Malwina Anna Użarowska:
Wiem, Artur, że rozmowa z Tobą o dobrym smaku nie ma sensu.
Zawalanie skrzynki reklamami szkoleń w święta jest postępowe... jak odkrycie Kopernika.
Brawo, brawo.

Ok, niech Cię będzie. masz rację. Jestem ignorantką w dziedzinie marketingu, jestem panią Zet.Malwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 22:43
Skoro wiesz to czemu nie zaprzestaniesz rozmowy? To coś w rodzaju samokarania się? a może samounicestwienia? ćma leci do ognia a Malwina pisze do Artura. Jedno i drugie wie że to złe... a podobno wyżej stoimy na drabinie ewolucjii - a tu kolejne odkrycie. Malwino jesteś nieoceniona dla świata nauki i biznesu.

Z jakiego powodu Ty przyleciałeś tutaj?
Prawdopodobnie wszyscy tu widzą, czego szukasz.
Nie odnoszę się nawet merytorycznie, do Twojej wypowiedzi, ponieważ jej cel jest dość jasny.
Nie wiem, Artur czego byś chciał. Mam się Ciebie obawiać? Nie podchodzić, bo mnie pacniesz?
To oczywiste, że potrzebujesz być w centrum uwagi. Forma tego tupania jest prostacka, często na granicy chamstwa.
Dlaczego zatem mam się jakoś szczególnie z Tobą obchodzić.

"Samokaranie, ćma do ognia"... Stary, Ty zdecydowanie przeceniasz swoją rolę w moim życiu. Niestety nie jesteś tu dla nikogo tak istotny. Oprócz tego oczywiście, że już wiele wątków zamieniłeś w mordopranie.
Twoje wejście tutaj jest tego ewidentnym dowodem
Jak widać nie przeceniam. Jesteś kolejną osobą, która deklaruje ze nie chce ze mną pisać a pisze.
Ponadto biorąc pod uwagę Twoją analizę "marketingową" śmiem twierdzić że nie jest dla ciebie nic jasnego w tym co pisze. To jak oceniasz moje wypowiedzi - wiesz, jak jest podobnie jak z marketingiem to znowu będę spał spokojnie.

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

No właśnie.

O to mi właściwie chodziło.
Trener pracujący na 2, 3 etaty, pracujący w święta (czymkolwiek są dla niego wolne dni świąteczne)...

Jak widzi go potencjalny uczestnik szkolenia:
zapracowany, niezorganizowany, "najarany" na zrobienie szkolenia. Niektórzy mogą iść dalej w przypuszczeniach. Mogą zastanawiać się, czy potrafi komunikować się z rodziną czy tylko nie obchodzi świąt (co jest rzadsze, więc mniej prawdopodobne. Heurystyka drodzy Państwo).
Czy do takiego trenera chcę iść na szkolenie? Czy taki model chcę kupić? Szczególnie to dotyczy miękkich otwartych.
"Chcesz mnie czegoś nauczyć? Spójrz na siebie"

Ogólnie wrażenie jest kiepskie.

Dlatego, moim zdaniem, reklama w TV jest czymś innym niż newsletter pisany przez trenera w święta.

Takie jest moje zdanie i takie wrażenie.
Dlatego też nie robią na mnie wrażenia reklamy innych produktów w czasie światecznym

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Artur Kucharski:
Jak widać nie przeceniam. Jesteś kolejną osobą, która deklaruje ze nie chce ze mną pisać a pisze.
Ponadto biorąc pod uwagę Twoją analizę "marketingową" śmiem twierdzić że nie jest dla ciebie nic jasnego w tym co pisze. To jak oceniasz moje wypowiedzi - wiesz, jak jest podobnie jak z marketingiem to znowu będę spał spokojnie.

Nic nie deklarowałam, nie kłóć się sam ze sobą.
Kolejna osoba, powiadasz...Malwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 15.04.09 o godzinie 09:34

konto usunięte

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Agnieszka G.:
Nie odpowiem za Tomka, ale moze jest tu nisza... szkolenia np. dla prawdziwych ateistow w poniedzialek wielkanocny. Wlasciwie dlaczego nie?

W poniedziałek podczas gonitwy z wiaderkami - świetne szkolenie (Team Building na maksa)
Z tym, ze jest problemem mogloby byc to, ze jest to dzien ustawowo wolny od pracy - czy w zwiazku z tym mozna wtedy szkolic? No i czy chcieliby poswiecic dodatkowy dzien wolny na szkolenie?

Jest wiele firm, które wychodzi z założenia że jeden dzień inwestuje firma a drugi pracownik. Mam sporo zleceń piątek firma) - sobota (pracownicy). Nie wywołuje to wielkiego głosu krytycznego ze strony pracowników.

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Pisząc o niedzieli miałam na myśli zakłócanie czasu prywatnego osoby, która w tym czasie odpoczywa lub można przypuszczać, że odpoczywa.
Być może nie było to jasne.
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
To nie ma znaczenia. WIĘKSZOŚĆ ODBIORCÓW MA.

Niedziela też nie jest dniem, kiedy się zawraca komuś głowę sprawami zawodowymi, a przecież nie dla każdego jest ważna.
Może jednak to poniedziałek? Wszak wiadomo, że największy stres występuje w poniedziałek zatem i percepcja jest skrzywiona. NIE! lepiej w piętek nie zawracać nikomu głowy bo piątek to już "przedwolne", sama o tym pisałaś. To może wtorek?, no nie, we wtorek dana osoba odgrzebuje swoją robotę po poniedziałkowym stresie, to może czwartek!? - ale też nie bo w czwartek robi wiecej żeby w piątek miec mniej. No cóż... to pozostaje nam tylko środa. Malwino kolejny juz raz w ciągu dwóch dni ratujesz wszystkich marketingowców przed klęską, porażką. Oni teraz wiedzą dlaczego ich reklamy nie działają - nie konsultowali tego z tobą.

konto usunięte

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:

Z dyskusji wynika, że GL'owskie ogłoszenia atakują spokojnych ludzi siedzących przy świątecznym stole. A żeby je przeczytać trzeba od stołu odejść i włączyć komputer.
Może wysyłanie reklam w święta jest niezręczne, może odnosi czasem odwrotny skutek. Ale "rodzinne" osoby i tak pewnie przeczytają je po świętach, kiedy po wolnych dniach sprawdzą skrzynkę.

Jeśli ludzie w święta siedzą przed kompem to może takie ogłoszenia to nie taki głupi pomysł?

pozdrawiam

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Ale z Ciebie, Artur, bystrzachaMalwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 15.04.09 o godzinie 09:39



Wyślij zaproszenie do