Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Przyjechałam w świąteczny poniedziałek do domu, włączyłam komputer a tu na skrzynce GL znajduję:

- życzenia - bardzo miło
- rady, jak wybrać szkolenie, reklamy usług trenerskich i doradczych... no, do cholery.

Do autorów świątecznych "newsletterów":
Jesteście zdesperowani? Uzależnieni od netu? Pracoholikami?
To przekracza granice dobrego smaku!

A może jestem przewrażliwiona?Malwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 21:27
Artur Król

Artur Król Profil nieaktywny,
proszę o kontakt
mailowy. Psycholog,
t...

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Pracoholizm pracoholizmem, ale sądzę, że tutaj jest przede wszystkim swoisty brak wyobraźni.

Nie wiem, może komuś wydawało się, że akurat nikt nie będzie na święta się reklamował, to jego reklama przyciągnie uwagę jako wyjątkowa?

Bo trudno mi znaleźć inny sensowny powód, dla którego można wysyłać reklamę, która i tak przyniesie kiepski efekt - bo większość odbiorców zareaguje dokładnie tak jak Ty.

Ale hej, w końcu nikt trenerów nie uczył marketingu ;)
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Artur Król:
Ale hej, w końcu nikt trenerów nie uczył marketingu ;)
No, chyba że to trenerzy marketingu. Albo inni, którzy po prostu na studiach uczyli się tego uroczego przedmiotu.

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Reklama w piątkowy wieczór - to luki w wiedzy o marketingu ale w święta...
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Luką w mysleniu jest założenie że wszyscy myśla tak samo jak ja - Malwino. Nie kazdy uważa piatek za dzień "przedwolny", nie każdy uważa święta za istotne.

Zanim drogie państwo zacznie się silić na mądre analizy (szczególnie Ty Artur, ktory niby nigdzie sie nie reklamujesz na GL), zastanówcie się czy aby wasze słowa nie potwierdzają waszej ignorancji w dziedzinie marketingu.

Kopernika tez uwięzili za to, że powiedział że słońce stoi, a kiedyś na przeziębienie wkładano do pieca na 5 minut - nie powinno się od tego odchodzić - prawda?

MiłegoArtur Kucharski edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 21:52

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Wiem, Artur, że rozmowa z Tobą o dobrym smaku nie ma sensu.
Zawalanie skrzynki reklamami szkoleń w święta jest postępowe... jak odkrycie Kopernika.
Brawo, brawo.

Ok, niech Cię będzie. masz rację. Jestem ignorantką w dziedzinie marketingu, jestem panią Zet.Malwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 22:43
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina, Artur (wiesz który).
Gdyby mnie nie było na świecie, to kto by Was oboje lubił na raz? :))Przemysław Lisek edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 22:45

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Artur Kucharski:
Luką w mysleniu jest założenie że wszyscy myśla tak samo jak ja - Malwino. Nie kazdy uważa piatek za dzień "przedwolny", nie każdy uważa święta za istotne.

To ciekawe. Przemek, czy mogę do Ciebie wpaść o 7 rano w niedzielę na kawę i wytłumaczyć Twojej żonie, że nie każdy przecież śpi w niedzielę o 7?
Widzisz, jak to w duecie wiele można się nauczyć? Artur (wiesz, który, to ostatecznie taki bystrzacha, ma taki... chłopski rozum. Tylko zazdrościćMalwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 22:55

konto usunięte

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

prawda zawsze lezy po srodku... z jednej strony faktem jest, ze zawalona skrzynka reklamami jest denerwujaca!!!! ale w koncu po to jest Goldenline. z drugiej zas strony zgadzam sie z teoria ze nie wsyzscy maja czas lub czuja potrzebe swietowania wielkanocy...
badz co badz ktos byl dobrym marketingowcem, ze ludzie tak kochaja pisanki.... warto sie od takich ludzi uczyc!!! :) po za tym ludzie sprzedajacy czekoladowe zajace tez nie swietuja i nas zasypuja swoimi ofertami....wchodimy do sklepu i wielkanocny marketing bije w oczy...
wesolego kurczaka i takie tam...
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
To ciekawe. Przemek, czy mogę do Ciebie wpaść o 7 rano w niedzielę na kawę i wytłumaczyć Twojej żonie, że nie każdy przecież śpi w niedzielę o 7?
Przecież wiesz, że Aga Cię przyjmie. To był zły przykład. Dzięki naszym córkom nie śpimy od 6 rano :)

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Joasiu, reklama świątecznych gadżetów przed świętami, jest czymś innym niż trener pracujący w dni dla wszystkich wolne i w większości spędzane rodzinnie.
Jak napisałam wyżej, nie każdy też śpi w niedzielę o 7 rano.
Nie oznacza to, że jest to dobra pora do odwiedzin.

Z marketingowego punktu widzenia również reklama nieadekwatna do sytuacji, gdzie większość jej odbiorców odpoczywa w gronie rodziny lub przyjaciół jest dowodem braku rozumienia swojego targetu.
Kto jak kto, ale trener powinien to wiedzieć.

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Przemysław Lisek:
Malwina Anna Użarowska:
To ciekawe. Przemek, czy mogę do Ciebie wpaść o 7 rano w niedzielę na kawę i wytłumaczyć Twojej żonie, że nie każdy przecież śpi w niedzielę o 7?
Przecież wiesz, że Aga Cię przyjmie. To był zły przykład. Dzięki naszym córkom nie śpimy od 6 rano :)
No to przyjadę :))))
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Przemysław Lisek:
Malwina, Artur (wiesz który).
Gdyby mnie nie było na świecie, to kto by Was oboje lubił na raz? :))Przemysław Lisek edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 22:45
Mój pluszowy miś :))
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
Artur Kucharski:
Luką w mysleniu jest założenie że wszyscy myśla tak samo jak ja - Malwino. Nie kazdy uważa piatek za dzień "przedwolny", nie każdy uważa święta za istotne.

To ciekawe. Przemek, czy mogę do Ciebie wpaść o 7 rano w niedzielę na kawę i wytłumaczyć Twojej żonie, że nie każdy przecież śpi w niedzielę o 7?
Widzisz, jak to w duecie wiele można się nauczyć? Artur (wiesz, który, to ostatecznie taki bystrzacha, ma taki... chłopski rozum. Tylko zazdrościćMalwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 22:55
Lepszy chłopski niż zaden rozum - to na marginesie Malwino. Z drugiej strony biorąc pod uwagę Twoją zdolność analizowania i wychodzenia po za ramy i schematy pozwala mi spać spokojnie z moim rozumem. W przeciwieństwie do Twojego "drygu" marketingowego.

Miłego
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
Joasiu, reklama świątecznych gadżetów przed świętami, jest czymś innym niż trener pracujący w dni dla wszystkich wolne i w większości spędzane rodzinnie.
Jak napisałam wyżej, nie każdy też śpi w niedzielę o 7 rano.
Nie oznacza to, że jest to dobra pora do odwiedzin.

Z marketingowego punktu widzenia również reklama nieadekwatna do sytuacji, gdzie większość jej odbiorców odpoczywa w gronie rodziny lub przyjaciół jest dowodem braku rozumienia swojego targetu.
Kto jak kto, ale trener powinien to wiedzieć.
Wow!- jak to dobrze, że na GL jest wyrocznia, która decyduje co jest skuteczne a co nie. Teraz wszyscy zaprzestaną reklam a ty Malwina nie opędzisz się od ofert tworzenia planów marketingowych ... oczywiście dopasowanych do targetów. Malwino może teraz coś w kwestii polityków oni tez potrzebują oświecenia.
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
Wiem, Artur, że rozmowa z Tobą o dobrym smaku nie ma sensu.
Zawalanie skrzynki reklamami szkoleń w święta jest postępowe... jak odkrycie Kopernika.
Brawo, brawo.

Ok, niech Cię będzie. masz rację. Jestem ignorantką w dziedzinie marketingu, jestem panią Zet.Malwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 22:43
Skoro wiesz to czemu nie zaprzestaniesz rozmowy? To coś w rodzaju samokarania się? a może samounicestwienia? ćma leci do ognia a Malwina pisze do Artura. Jedno i drugie wie że to złe... a podobno wyżej stoimy na drabinie ewolucjii - a tu kolejne odkrycie. Malwino jesteś nieoceniona dla świata nauki i biznesu.
Tomasz S.

Tomasz S. Digital Marketing/
Recruitment/
Management,
www.staskiewi...

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Malwina Anna Użarowska:
Do autorów świątecznych "newsletterów":
Jesteście zdesperowani? Uzależnieni od netu? Pracoholikami?
To przekracza granice dobrego smaku!

Nie każdy ma święta w tym samym czasie.

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

To nie ma znaczenia. WIĘKSZOŚĆ ODBIORCÓW MA.

Niedziela też nie jest dniem, kiedy się zawraca komuś głowę sprawami zawodowymi, a przecież nie dla każdego jest ważna.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Z-ca Dyrektora ds.
Personalnych,
Szkoleń i
Administracji,...

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Czyli w zwiazku z tym, z wiekszosc ludzi ma w tym samym czasie swieta w PL, powinno sie zaprzestac akcji, o ktorych piszesz? A skad wiadomo kto jest w wiekszosci? A moze zakazac jakiejkolwiek reklamy w TV w swieta? A czy takie podejscie nie jest dyskryminacja mniejszosci?
Do mnie mozna wysylac newslettery o kazdej porze dnia i nocy ;)

Temat: Czas na reklamowanie szkoleń

Artur Kucharski:
Malwina Anna Użarowska:
Wiem, Artur, że rozmowa z Tobą o dobrym smaku nie ma sensu.
Zawalanie skrzynki reklamami szkoleń w święta jest postępowe... jak odkrycie Kopernika.
Brawo, brawo.

Ok, niech Cię będzie. masz rację. Jestem ignorantką w dziedzinie marketingu, jestem panią Zet.Malwina Anna Użarowska edytował(a) ten post dnia 14.04.09 o godzinie 22:43
Skoro wiesz to czemu nie zaprzestaniesz rozmowy? To coś w rodzaju samokarania się? a może samounicestwienia? ćma leci do ognia a Malwina pisze do Artura. Jedno i drugie wie że to złe... a podobno wyżej stoimy na drabinie ewolucjii - a tu kolejne odkrycie. Malwino jesteś nieoceniona dla świata nauki i biznesu.

Z jakiego powodu Ty przyleciałeś tutaj?
Prawdopodobnie wszyscy tu widzą, czego szukasz.
Nie odnoszę się nawet merytorycznie, do Twojej wypowiedzi, ponieważ jej cel jest dość jasny.
Nie wiem, Artur czego byś chciał. Mam się Ciebie obawiać? Nie podchodzić, bo mnie pacniesz?
To oczywiste, że potrzebujesz być w centrum uwagi. Forma tego tupania jest prostacka, często na granicy chamstwa.
Dlaczego zatem mam się jakoś szczególnie z Tobą obchodzić.

"Samokaranie, ćma do ognia"... Stary, Ty zdecydowanie przeceniasz swoją rolę w moim życiu. Niestety nie jesteś tu dla nikogo tak istotny. Oprócz tego oczywiście, że już wiele wątków zamieniłeś w mordopranie.
Twoje wejście tutaj jest tego ewidentnym dowodem



Wyślij zaproszenie do