Temat: Jak szybko i łatwo znaleźć pracę w Polsce? Diabelsko...
xxxxx od 1995 roku zajmuje się informatyką medyczną i realizuje z sukcesem wdrożenia zarówno w Polsce jak i za granicą (USA, Niemcy, Irlandia, Belgia, Holandia).
W związku z dynamicznym rozwojem (od 2006 roku podwoiliśmy nasze zatrudnienie) poszukujemy osób do działu wdrożeń i wsparcia.
Zakres obowiązków:
* prowadzenie / organizacja / planowanie szkoleń użytkowników;
* analiza /dokumentowanie potrzeb użytkowników;
* diagnozowanie i usuwanie problemów zgłaszanych przez użytkowników;
* konfiguracja aplikacji dla użytkowników;
* tworzenie dokumentacji.
Wymagania:
* znajomość zagadnień związanych ze sprzętem i oprogramowaniem (min. konfiguracja systemów operacyjnych oraz pakietów biurowych);
* umiejętność logicznego myślenia i analizy;
* komunikatywność;
* odporność na stres;
* cierpliwość, dyspozycyjność, terminowość,
* umiejętność pracy w użytkownikami;
* zdolności organizacyjne, planowanie pracy;
* wykształcenie wyższe.
Mile widziane:
* znajomość relacyjnych baz danych (w tym SQL);
* znajomość MS Access, MS Excel;
* znajomość PERL, PHP, XML, DHTML, CSS, VBA;
* dobra znajomość języków angielskiego i niemieckiego;
* doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych;
* wiedza z zakresu informatyki medycznej.
Oferujemy:
* ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności;
* pracę w młodym zespole, w 100 osobowej firmie będącej częścią międzynarodowego holdingu xxxxxxx
* pracę przy dużych projektach;
* możliwość rozwoju, szkoleń;
* kontakt z nowoczesną technologią, możliwość szkoleń, rozwoju;
* współpracę z firmami zagranicznymi (wyjazdy zagraniczne);
* zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin (Umowa o pracę).
* atrakcyjne warunki finansowe zależne od doświadczenia i wyników pracy.
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie, zamieszczone na stronie firmowej pragnę zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko Specjalista ds. wdrożeń.
Doświadczenie zdobyte w agencji reklamowej i jako agent ubezpieczeniowy wzbogaciło mnie w umiejętność wpływania na jakość kontaktów oraz celowości budowania długoterminowych relacji z klientem. Poprzez regularny kontakt i ciągłą analizę potrzeb klienta nauczyłem się efektywnego wywierania wpływu na innych.
W agencji interaktywnej w ramach moich obowiązków pracowałem nad
kilkoma projektami jednocześnie, zwykle pod presją czasu. Tworzyłem oferty dla potencjalnych klientów, negocjowałem warunki
i dbałem o to, by realizacja pozyskanych kontraktów przebiegała z
zachowaniem wszystkich punktów umowy. Praca ta wymagała nie tylko
organizacji moich zadań ale również monitorowania prac całego zespołu pracującego przy projekcie, ze szczególnym uwzględnieniem ustalonych wcześniej terminów. Ponadto byłem odpowiedzialny za wdrożenie urzytkowników i pomoc doraźną administratorom przy obsłudze systemu CMS.
Moją znajomość języka angielskiego oceniam na stopień średniozaawansowany, natomiast znajomość obsługi oprogramowania komputerowego nie kończy się na pakietach biurowych. W pracy accounta wykorzystywałem system CRM do zarządzania relacjami z klientami i do prowadzenia projektów. Przed rozpoczęciem studiów informatycznych tj. od 2001 roku zajmuję się składaniem i naprawą zestawów komputerowych oraz konfiguracją systemów operacyjnych, pakietów biurowych i aplikacji użytkowych.
Moim atutem jest sumienność i rzeczowość. Cechuje mnie wysoka kultura osobista, dokładność, odpowiedzialny stosunek
do wykonywanej pracy, oraz bardzo dobra organizacja. Posiadam kilkuletnie doświadczenie pracy w grupie oraz praktyczną znajomość technik sprzedaży i podstaw psychologii społecznej. Jestem osobą gotową do podejmowania nowych wyzwań. W kontaktach z ludźmi na pierwszym miejscu stawiam cierpliwość i zrozumienie. Moim zdaniem podstawowym warunkiem sukcesu zawodowego na tym stanowisku będzie przekazywanie wiedzy i umiejętności nowym użytkownikom systemu - co jest podstawowym warunkiem dla poprawy efektywności ich pracy. Należę do osób łatwo zjednujących sobie sympatię i szacunek innych, dlatego sprawdzam się wyjątkowo dobrze w relacji „mistrz-uczeń”, tak z jednej jak i z drugiej strony. Branża programistyczna nie należy do najłatwiejszych, z tego powodu tak istotnym jest umiejętne przekazanie kluczowych informacji w sposób prosty i przystępny. Wykonanie tego zadania gwarantuje moje analityczne podejście zarówno do zagadnień specjalistycznych jak i do kwestii życiowych oraz wysoce rozwinięta umiejętność kreatywnego i logicznego myślenia. Jestem postrzegany jako osoba bardzo ambitna, kreatywna, asertywna i samodzielna.
Jestem pewny, że sprostam oczekiwaniom, wywiązując się z nałożonych na mnie obowiązków. Pozostaję do Państwa pełnej dyspozycji i uprzejmie proszę o spotkanie i szansę na autoprezentację moich atutów i umiejętności.
Z poważaniem,
Artur Konieczny
CURRICULUM VITAE
DANE PERSONALNE:
Imię i nazwisko: Artur Konieczny
Adres: ul. Popiełuszki 3 m. 68, Warszawa 01-786
Telefon kom.: +48-693-403-118
E-mail: artur.konieczny@o2.pl
Data urodzenia: 04.06.1979
Stan cywilny: kawaler
CELE ZAWODOWE:
do końca 2012
Praca w sprzedaży B2B, ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zarządzania sprzedażą i objęcie stanowiska managerskiego.
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
marzec 2009 - sierpień 2009
Word&Mind Internet Advertising - Account Executive
Kompleksowa obsługa klienta, od pozyskania poprzez negocjacje i przygotowanie umów po przkazanie gotowego produktu lub statystyk kampanii reklamowej. Jednoczesne prowadzenie / koordynacja wielu projektow. Odpowiedzialność za wdrożenie użytkowników i pomoc doraźną administratorom systemu CMS.
2007 – 2009
Pobyt w Wielkiej Brytanii
Doskonalenie umiejętności językowych (TBG Learning – szkoła językowa).
Praca dorywcza min. jako kierowca samochodu ciężarowego.
2004 - 2005
Urlop Dziekański
Operator linii produkcyjnej w Wielkiej Brytanii.
Kelner w hotelu czterogwiazdkowym.
maj 2002 – grudzień 2003
Sprzedaż bezpośrednia w branży odzieżowej - własna działalność gospodarcza
Odpowiedzialny za całą organizację procesu - od wyboru i zakupu towaru
po ustalenie miejsca pracy. Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji. Organizacja transportu, miejsca sprzedaży oraz form rozliczeń i statystyk. Szkolenie z zakresu technik sprzedaży w praktyce i prowadzenie grupy sprzedaży.
kwiecień 2000 – kwiecień 2002
Agent Ubezpieczeniowy - własna działalność gospodarcza
Tworzyłem bazy kontaktów, przeprowadzałem prezentację na spotkaniach biznesowych oraz budowałem długotrwałe relacje z klientami, umożliwiające poszerzenie i kontynuację istniejącej ochrony ubezpieczeniowej w przyszłości.
WYKSZTAŁCENIE:
2002 - 2006 Katolicki Uniwersytet Lubelski - Informatyka
1995 – 1999 Technikum Technologii Żywności
KURSY I SZKOLENIA:
2000
Cykle szkoleń organizowane przez: PTE Kredyt Bank PBI S.A. i Heroslife S.A. dotyczące nawiązywania i podtrzymywania kontaktów oraz negocjacji i technik sprzedaży.
wrzesień 2000
Intensywny kurs w firmie Allianz Polska S.A. w przedmiocie produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwania i obsługi klientów oraz zagadnienia zarządzania zespołem wraz z odpowiednim motywowaniem i szkoleniem pracowników zakończony egzaminem.
kwiecień 1997
Szkolenie: „Podstawy marketingu”.
JEZYKI OBCE:
Język angielski: w stopniu średniozaawansowanym
Język rosyjski: w stopniu komunikatywnym
ZAINTERESOWANIA:
Psychologia społeczna, muzyka jazzowa, gra na trąbce, komputery i internet
INFORMACJE DODATKOWE:
MS-Office, podstawy programowania w: C++, HTML i bazach danych MySQL
System CRM do zarządzania relacji z klientami i do prowadzenia projektów
Konfiguracja i naprawa zestawów komputerowych
Prawo jazdy kat C+E
_____________________________________________________________
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji.
/zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883/
Artur Konieczny edytował(a) ten post dnia 10.11.09 o godzinie 16:46