Temat: Jak szybko i łatwo znaleźć pracę w Polsce? Diabelsko...
Panie Dariuszu, bardzo dziękuje za odpowiedź. Poniżej zamieszczam moje CV i LM. Proszę o radę i z góry dziękuję za poświęcony czas.
CV
Wykształcenie
10.1998 - 03.2004 Wyższa Szkoła Bankowości, Finansów i Zarządzania im. Romualda Kudlińskiego (Warszawa)
Wydział: Finanse i bankowość
Kierunek: Bankowość
Stopień: Magister bankowości
Praca dyplomowa " Transakcje typu Swap, jako zabezpieczenie przed ryzykiem stopy procentowej i ryzykiem walutowym"
09.1994 - 06.1998 XLVII Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego (Warszawa)
Kierunek: Podstawowy
Doświadczenie zawodowe
07.1999 – 09.2009 Bank XXX
Osobisty Doradca Klienta
kompleksowa obsługa klientów klasy Premium,
centrum kompetencji w zakresie udzielania kredytów hipotecznych,
doradztwo w zakresie produktów inwestycyjnych,
zarządzanie relacjami z klientami instytucjonalnymi, pozyskiwanie klientów,
prowadzenie negocjacji,
przeprowadzanie transakcji walutowych,
korespondencja i reprezentowanie firmy na zewnątrz.
02.1999 - 07.1999 Bank xxx
Asystent bankowy
kompleksowa obsługa klienta detalicznego,
pozyskiwanie nowych klientów,
promocja i sprzedaż produktów strategicznych banku,
otwieranie i zamykanie oddziału,
dokonywanie rozliczeń na koniec dnia.
10.1998 - 02.1999 Bank XXX
Inspektor
księgowanie, prowadzenie korespondenci biurowej.
Szkolenia
02.2004 Doskonalenie Technik Prowadzenia Rozmów Sprzedażowych i Budujących Relacje z Klientami – szkolenie przeprowadzone przez Grupę Szkoleniową Kontrakt – OSH Sp z o.o.
03.2006 Rozpoznawanie autentyczności dokumentów i środków pieniężnych
03.2006 Techniki sprzedaży i Umiejętności Obsługi Klienta w zakresie Kredytów Hipotecznych - szkolenie przeprowadzone przez SH Training Doradztwo Personalne i Szkoleniowe
05.2007 Doskonalenie technik Sprzedaży i technik Negocjacji
02.2009 Profesjonalny Doradca - Negocjacje z elementami wywierania wpływu
szkolenie zorganizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, przeprowadzone przez Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
04.2009 Akademia Skutecznego Telesprzedawcy - szkolenie przeprowadzone przez akademie treningu i psychoedukacji Negocjator
05.2009 Profesjonalny Doradca - Budowanie Relacji z Klientem
szkolenie zorganizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, przeprowadzone przez Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
Umiejętności
prawo jazdy kat B, znajomość systemu ICBS i Branch Teller, znajomość systemu MS Office
Języki
Angielski – komunikatywny
Francuski – początkujący
Hobby
Fitness, rekreacja, literatura z zakresu negocjacji
LM
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone na Państwa stronie internetowej pragnę złożyć swoją aplikację na stanowisko …. Mam nadzieję, że spełnię Państwa wymagania.
Ponad 10 letnie praktyczne doświadczenie w pracy w instytucjach finansowych to mój główny atut. Poszukiwanie nowych rozwiązań finansowych, zgodnych z oczekiwaniami klienta to moja codzienna praca. Długoletnie zatrudnienie w sektorze finansów pozwoliło mi uzyskać wiedzę praktyczną jak i merytoryczną dotyczącą finansów.
Karierę zawodową rozpoczęłam od pracy w banku xxx w dziale księgowości. Do moich głównych obowiązków należało księgowanie dyspozycji klientów. Kolejnym etapem była praca w Banku xxx na stanowisku Asystenta Bankowego, odpowiedzialnego za sprzedaż produktów bankowych i pozyskiwanie nowych klientów. Dalsza cześć mojej kariery związana jest z Bankiem xxx. Zaczynałam jako Opiekun Klienta, awansując na Doradcę Klienta, Doradcę Biznesowego i do września 2009r. byłam zatrudniona na stanowisku Osobistego Doradcy Klienta. Do moich głównych obowiązków należało kompleksowa obsługa klientów Premium oraz klientów instytucjonalnych, doradztwo i sprzedaż produktów inwestycyjno-ubezpieczeniowych oraz produktów kredytowych. Od 2005r. pełniłam funkcję Centrum Kompetencji w zakresie udzielania Kredytów Hipotecznych – do moich głównych obowiązków należało szkolenie współpracowników z tego zakresu oraz pełna obsługa procesu udzielenia kredytów hipotecznych. W swojej dotychczasowej pracy poznałam zagadnienia dotyczące rynku nieruchomości, rynku kapitałowego, ubezpieczeń oraz obrotu dewizowego. Praca w wyżej wymienionych instytucjach wielokrotnie wymagała ode mnie wykazania się umiejętnością wyznaczania priorytetów i realizowania wielu zadań jednocześnie. Posiadam niezbędne cechy charakteru do wykonywania odpowiedzialnych zadań, jestem osobą dokładną, samodzielną i posiadam umiejętność analitycznego myślenia oraz wysokie zdolności organizacyjne. Szybko przyswajam informacje i potrafię z zaangażowaniem wykonywać powierzone mi obowiązki. Staram się analizować swoje działania w celu osiągnięcia bardziej efektywnych rozwiązań
Motywacją do pracy na stanowisku …. jest wykorzystanie zdobytej wiedzy oraz możliwość rozwoju zawodowego. Mam nadzieję, że zainteresowałam Państwa swoją osobą i będę miała przyjemność spotkać się z Państwem na rozmowie kwalifikacyjnej, by pełniej przedstawić swoje umiejętności. Z wyrazami szacunku