Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów Płatnik oraz Symfonia
(kod zawodu 242310,242307)


Obrazek


Miasto: Kraków
Termin: 05.07.2014 - 27.07.2014
Cena: 783.00 PLN netto (783.00 PLN brutto)

Dlaczego warto?
Chcesz zdobyć stabilną i ciekawą pracę?
Stawiasz na rozwój i karierę?
Chciałbyś lepiej znać prawo pracy, system ubezpieczeń społecznych i dowiedzieć się, na co przeznaczane są Twoje pieniądze?


W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie rozliczać pracowników
-poznasz prawo pracy, system ubezpieczeń, opodatkowania dochodów podatkiem dochodowym od osób fizycznych
-nabędziesz umiejętność poprawnego naliczania listy płac z tytułu zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, rozliczania umów cywilno-prawnych, naliczania poszczególnych składników płacowych, zasiłków i przerw w pracy
-nauczysz się rozliczać składki ZUS, sporządzać deklaracje podatkowe
-dowiesz się, jak posługiwać się programem Płatnik i Symfonia
-nauczysz się prowadzić dokumentację pracowniczą i akta osobowe
-nie tylko zdobędziesz nowy zawód, ale także poznasz swoje prawa i obowiązki pracownicze
(będziesz wiedział z czego wynika stawka Twojego wynagrodzenia)

Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów 30% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 70% ćwiczenia praktyczne
-celem kursu jest zdobycie umiejętności, a nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy
-trenerzy to specjaliści-praktycy
-pod okiem trenera rozwiązujesz liczne ćwiczenia, przykłady, case study, naliczasz listy płac, zasiłki, rozliczasz składki ZUS, sporządzasz deklaracje podatkowe, wypełniasz druki
-w programie kursu aż 20 h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi Płatnika oraz Symfonii Kadry i Płace
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia) – znajomość tego oprogramowania jest konieczna w codziennej pracy w każdym dziale personalnym.

Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność rozliczania pracowników
-będziesz potrafił prowadzić dokumentację personalną, akta osobowe, wypełniać deklaracje podatkowe, rozliczać składki ZUS
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej pracy w działach personalnych, human resources, przedsiębiorstwach zatrudniających pracowników
-będziesz posiadał wiedzę potrzebną do zarządzania i rozliczania swoich pracowników (będziesz mógł także samodzielnie ich rozliczać, co pozwoli na oszczędności)
-realne podniesiesz swoją wartość na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)
-gwarantujemy miesięczną opiekę poszkoleniową (jeśli będziesz miał pytania, pomożemy rozwiać Twoje wątpliwości)

Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie miałeś styczności z zagadnieniami dotyczącymi wynagrodzeń i prawa pracy
(kurs prowadzony jest od podstaw)
-masz niewielkią wiedzę z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, płac i chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach personalnych, HR
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś samodzielnie rozliczać swoich pracowników
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność obsługi programów Płatnik oraz Symfonia
-posiadasz co najmniej średnie wykształcenie

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/267-CERTYFIKOWAN...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)


Obrazek


Miasto: Kraków
Termin: 12.07.2014 - 10.08.2014
Cena: 1 483.00 PLN netto (1 483.00 PLN brutto)


W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie prowadzić księgowość
-nabędziesz umiejętność poprawnego prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków, księgi przychodów i rozchodów
-dowiesz się, jak skuteczne zarządzać finansami przedsiębiorstwa (zyskasz kontrolę nad rozliczaniem swojej firmy, będziesz potrafił umiejętnie nią kierować)
-nauczysz się prowadzić księgi rachunkowe, sporządzać sprawozdania finansowe, listy płac oraz bilanse
-dowiesz się, jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i wykluczających się interpretacji obowiązującego prawa podatkowego (poznasz możliwości ulg i oszczędności)
-poznasz metody i funkcje najpopularniejszych programów komputerowych używanych w działach księgowych – Płatnika, Symfonii i Optimy
Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów – faktycznie przygotuje do pracy w zawodzie (jego celem jest zdobycie umiejętności, nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy)
-trenerzy to specjaliści – praktycy posiadający ogromne doświadczenie w pracy w charakterze głównych księgowych
-50% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 50% ćwiczenia praktyczne
-podczas kursu uczysz się jak samodzielnie wypełniać dokumenty księgowe
-pod okiem trenera prowadzisz ewidencję księgową, ewidencję rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), tworzysz bilanse, listy płac, sporządzasz sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa, prowadzisz księgi rachunkowe
-w programie kursu aż 24h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi programów księgowych
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia)
Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości
-będziesz potrafił sporządzać dokumentację księgową, ewidencję rozrachunków, ewidencję księgową, sprawozdania finansowe, bilanse oraz listy płac
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej, dobrze płatnej pracy
w działach księgowo – finansowych, biurach rachunkowych oraz instytucjach
-będziesz posiadał wiedzę ekonomiczną pozwalającą na lepsze zarządzanie swoją firmą i jej finansami (będziesz mógł także samodzielnie się rozliczać, co pozwoli Ci na duże oszczędności)
-będziesz potrafił obsługiwać najważniejsze i najczęściej stosowane programy księgowe: Płatnik, Symfonia i Optima
-realne podniesiesz swoją wartości na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)
Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (kurs prowadzony jest od podstaw)
-posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie lub chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości, m.in. przez praktyczne wykorzystanie najważniejszych i najpopularniejszych programów komputerowych: Płatnika, Symfonii oraz Optimy, posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
-czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji oraz rozumiesz istotę
i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej (w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/275-CERTYFIKOWAN...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Izabela Kuźnicka

Izabela Kuźnicka Key Account Manager,
SGP - SORTING GROUP
POLAND SP. Z O.O.

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Firma szkoleniowa SGP - Training & Consulting przy SGP Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie otwarte:

"Zagadnienia promocyjne i marketingowe w administracji publicznej"

TERMIN SZKOLENIA: 28-29 sierpnia 2014r.

Szczegóły:
http://www.szkoleniadlaadministracji.pl/zagadnienia-pr...

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: --> http://www.szkoleniadlaadministracji.pl/formularz-zglo...

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Izabela Kuźnicka
Specjalista ds. Szkoleń
tel. 34 361 31 18 w. 31
e-mail: kuznicka@sgp.biz.pl

Katarzyna Pielka
Specjalista ds. Szkoleń
tel. kom. 530 250 104
e-mail: pielka@sgp.biz.pl
Barbara Skowrońska

Barbara Skowrońska New Business
Manager, WORKTRUST
SP. Z O.O

Temat: Ogłoszenia

A zastanawialiście się kiedyś bądź mieliście styczność ze szkoleniami w formie e-learningu? Uważam, że jest to przede wszystkim duża oszczędność pieniędzy, a także odpadają takie problemy jak podział pt. sprzedawcy/księgowi. Każdy z tych pracowników potrzebuje oddzielnego przeszkolenia w innym zakresie, a po co marnować czas i pieniądze na ich organizację skoro można w łatwy sposób zorganizować kurs on-line i stworzyć bazę danych i wiedzy, do których pracownicy będą mieli ciągły dostep? tak własnie działa m.in. aplikacja MEMINDER - fajne rozwiązanie szkoleniowe, dzięki czemu (przynajmniej na przykładzie firmy w której pracuje) zwiększyła się efektywność i nastroje pracowników ;) Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 24.07.2014 o godzinie 16:14 z tematu "Jak szkolić pracownikówróżnych działów?"
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
Czasy kiedy księgowy w swojej pracy korzystał tylko z papieru, długopisu i kalkulatora już dawno odeszły do lamusa...
Obecnie to księgowość jest jedną z największych branż, w jakich rozwija się technologia. Pozwala ona na wdrażanie nowoczesnego oprogramowania, systemów do zarządzania, specjalistycznych moduł skierowanych do firm o konkretnej specyfice. Nie sposób więc nie korzystać z dobrodziejstwa techniki.
Programy naszych szkoleń oparte są o najnowsze zmiany i osiągnięcia w danej dziedzinie wiedzy oraz dostosowane do realiów rynkowych panujących we współczesnym świecie. Cechuje nas bezkompromisowa dbałości o jakość - dokładamy szczególnej troski o detale, etykę biznesową i profesjonalizm. Posiadamy ogromny potencjał i spectrum możliwości. Wyróżnia nas sposób nauczania - stosujemy najskuteczniejsze metody, stawiając sobie za cel rzetelne i efektywne przekazywanie wiedzy. Jesteśmy otwarci na opinie i argumenty w imię dobrej współpracy i wspólnie realizowanych celów.
W imieniu firmy Tax Consilium Sp z o.o. mam zaszczyt zaprosić Państwa na kolejną edycję szkoleń:
Symfonia Kadry i Płace od podstaw 19-20.07.2014r.
oraz
Symfonia Finanse i Księgowość od podstaw 09.08.2014r.


Obrazek

Kursy programy księgowe - znajdź szkolenie idealne dla Siebie!
Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/kategoria2-3-kur...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 24.07.2014 o godzinie 16:15 z tematu " KSIĘGOWOŚĆ PROJEKTÓW UNIJNYCH, PRAWO SPÓŁEK HANDLOWYCH - POSZUKUJĘ TRENERA "
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Ogłoszenia

Ciekawe szkolenia prowadzone przez praktyków biznesu - Akademia Osiągnięć - znajdź szkolenie w swojej miejscowości. Zapraszam po szczegóły tutaj: http://bit.ly/Vb5hG9
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)

RACHUNKOWOŚCI NAUCZYMY KAŻDEGO!

ZAPISZ SIĘ TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!


Żadnych ukrytych kosztów – materiały gratis.

Wpłać zaliczkę 200 zł - weź udział w kursie - resztę wpłacaj w dogodnych dla Ciebie w ratach - całość kwoty wpłać maksymalnie tydzień przed końcem kursu - ciesz się nowym zawodem!

U nas nie stracisz zajęć – bezpłatnie odrabiasz je w innym terminie
lub powtórzysz, jeśli coś sprawi Ci trudność.


Miasto: Kraków
Termin: 23.08.2014 - 19.10.2014
Cena: 1 483.00 PLN netto (1 483.00 PLN brutto)


W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie prowadzić księgowość
-nabędziesz umiejętność poprawnego prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków, księgi przychodów i rozchodów
-dowiesz się, jak skuteczne zarządzać finansami przedsiębiorstwa (zyskasz kontrolę nad rozliczaniem swojej firmy, będziesz potrafił umiejętnie nią kierować)
-nauczysz się prowadzić księgi rachunkowe, sporządzać sprawozdania finansowe, listy płac oraz bilanse
-dowiesz się, jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i wykluczających się interpretacji obowiązującego prawa podatkowego (poznasz możliwości ulg i oszczędności)
-poznasz metody i funkcje najpopularniejszych programów komputerowych używanych w działach księgowych – Płatnika, Symfonii i Optimy

Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów – faktycznie przygotuje do pracy w zawodzie (jego celem jest zdobycie umiejętności, nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy)
-trenerzy to specjaliści – praktycy posiadający ogromne doświadczenie w pracy w charakterze głównych księgowych
-50% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 50% ćwiczenia praktyczne
-podczas kursu uczysz się jak samodzielnie wypełniać dokumenty księgowe
-pod okiem trenera prowadzisz ewidencję księgową, ewidencję rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), tworzysz bilanse, listy płac, sporządzasz sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa, prowadzisz księgi rachunkowe
-w programie kursu aż 24h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi programów księgowych
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia)

Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości
-będziesz potrafił sporządzać dokumentację księgową, ewidencję rozrachunków, ewidencję księgową, sprawozdania finansowe, bilanse oraz listy płac
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej, dobrze płatnej pracy
w działach księgowo – finansowych, biurach rachunkowych oraz instytucjach
-będziesz posiadał wiedzę ekonomiczną pozwalającą na lepsze zarządzanie swoją firmą i jej finansami (będziesz mógł także samodzielnie się rozliczać, co pozwoli Ci na duże oszczędności)
-będziesz potrafił obsługiwać najważniejsze i najczęściej stosowane programy księgowe: Płatnik, Symfonia i Optima
-realne podniesiesz swoją wartości na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)

Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (kurs prowadzony jest od podstaw)
-posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie lub chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości, m.in. przez praktyczne wykorzystanie najważniejszych i najpopularniejszych programów komputerowych: Płatnika, Symfonii oraz Optimy, posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
-czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji oraz rozumiesz istotę
i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej (w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/288-CERTYFIKOWAN...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Ogłoszenia

Konferencja "Create yourself" Mateusz Grzesiak-Warszawa 28.11.14r.-rabaty na ceny biletów.!.

Create Yourself, czyli stwórz najlepszą wersję siebie!

Czy zadałeś sobie kiedyś pytanie jak to się stało, że jesteś teraz tym kim jesteś?
Dlaczego zarabiasz tyle, ile zarabiasz i czemu nie więcej? Jak to się stało, że pewne rzeczy sprawiają Ci trudności, kiedy innym rozwiązania w tej kwestii przychodzą wręcz naturalnie? Co tak naprawdę sprawiło, że znalazłeś się w tej, a nie innej sytuacji i czemu nie w lepszej, skoro pierwotne założenia były inne?
85% ludzkich decyzji jest nieświadoma. Podobne jak i Twoje przeszłe decyzje dotyczące tego, kim aktualnie jesteś i jakie sytuacje dla siebie stwarzasz.


Jeśli zdarzyło Ci się myśleć, że:
• Nie jesteś w tym miejscu w życiu, w którym pragniesz być,
• Często zmieniasz decyzję, czujesz niepewność i ulegasz nadmiernie innym,
• Brakuje motywacji, inspiracji, siły i pewności do działania,
• Masz już pewne osiągnięcia, ale wciąż to nie jest to,
• Chcesz zrezygnować z kiepskich nawyków i zmienić siebie zgodnie z tym co podpowiada Ci serce
to potrzebujesz posłuchać jakie rozwiązania przygotowaliśmy dla Ciebie.

Na tej konferencji dowiesz się jak podejmować lepsze decyzje na przyszłość. Dostaniesz szereg praktycznych strategii rozwoju osobistego, prowadzenia skutecznego biznesu, budowania osobistej marki, psychologii sukcesu, aby kreować siebie takiego jakim pragniesz być.
Pomożemy Ci Stworzyć Siebie!

Termin:
28 listopada 2014 r. (piątek)
Miejsce:
Prywatna Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Komputerowych i Medycznych (ul. Bobrowiecka 9)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci i tematy ich wystąpień:
- Małgorzata Ohme - "Co to znaczy być samoświadomym? I co to znaczy tworzyć siebie?"
- Natalia Hatalska - "Jak budować swoją markę osobistą przy wykorzystaniu mediów społecznościowych?"
- Paweł Tkaczyk - "Czym odżywia się dobra marka osobista?"
- Bartosz Skwarczek - "Co to znaczy Najlepsza Wersja Siebie w biznesie i "czy wystarczy" do globalnego konkurowania?"
- Jacek Chmielecki - "Jak kształtować siebie żeby odnieść sukces w korporacji i wciąż pozostać sobą?"

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 500 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w sektorach VIP rząd 1-3,
- Uprzywilejowany dostęp do miejsc,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp do prezentacji PDF;
Bilet GOLD 300 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w rzędach 4-15,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe;
Bilet SILVER 220 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom elektroniczny Miejsca w rzędach 15-20,
- Materiały konferencyjne;
Bilet PROMO 150 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu - rzędy 20-25,
- Dyplom elektroniczny imienny,
- Materiały konferencyjne.

W celu uzyskania:
- RABATU
na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://createyourself.evenea.pl


"Stwórz życie w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat".

Obrazek
Marzena M.

Marzena M. Grupa Szkoleniowa
SOLBERG

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zapraszam doświadczonych trenerów prowadzących szkolenia "miękkie" w ciekawy, inspirujący, kreatywny sposób do przesyłania swojego portfolio trenerskiego wraz z informacjami na temat szkoleń w jakich się trener specjalizuje.
adres e-mail: biuro@solberg-szkolenia.pl
Z pozdrowieniami,

Marzena Mrukwa
Grupa Szkoleniowa SOLBERG
http://solberg-szkolenia.pl
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Ogłoszenia

"Wielcy liderzy nie wykorzystują ludzi po to, aby sami mogli wygrywać. Przewodzą ludziom, aby odnosić wspólne zwycięstwa." - John C. Maxwell

"Jako lider nigdy nie będziesz zadowolony z teraźniejszości, ponieważ w swojej głowie widzisz lepszą przyszłość, i rozdźwięk między tym "co jest", a tym "co mogłoby być" trawi cię, denerwuje i popycha naprzód. To właśnie jest przywództwo." - Marcus Buckingham

"Wspaniali liderzy nie są wielcy tylko dzięki temu, że przewodzą ludziom. Są wielcy przede wszystkim dlatego, że znakomicie nakłaniają innych do podejmowania nowych podróży ku Niewyobrażalnym Obszarom." - Tom Peters(Biznes od nowa)

"Budowanie zespołu do podróż - możliwy do przewidzenia proces przekształcania się zbioru indywidualności w dobrze funkcjonujący system." - Ken Blanchard

"Przywództwo to relacje z innymi. To relacje pomiędzy aspirującymi do przewodzenia i tymi, którzy za nimi podążają. Bez względu na to, czy jest to relacja tylko z jedną osobą, czy z wieloma, przywództwo wymaga zaangażowania innych. Nieważne, ile formalnej władzy i autorytetu wynika z naszego stanowiska - trwałe dziedzictwo pozostawimy jedynie w przypadku, gdy inni będą chcieli wejść z nami w ten rodzaj relacji." - James M. Kouzes, Barry Z. Posner (Dziedzictwo lidera)

Konferencja "Efektywne przywództwo"- Robert Cialdini - Warszawa - 30.01.2015 r.

INSPIRACJA!DZIAŁANIE!REZULTATY!

Jeśli zajmujesz czołową pozycję w firmie, to oznacza, że już wykorzystujesz swoje umiejętności przywódcze. Twoim kluczowym wyzwaniem jest podnoszenie ich na coraz wyższy poziom. Szczególnie obecnie, kiedy funkcjonowanie firmy w trudnych czasach wymaga przywództwa najwyższej klasy. Jakość przywództwa można i trzeba podnosić. To nie sprawa talentu, ale pracy, narzędzi i samoświadomości.

JAK W PRAKTYCE UCZYĆ SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE I DOSKONALIĆ JAKO PRZYWÓDCA?

Już 30 stycznia 2015 roku możesz odkryć właściwą drogę do efektywnego przywództwa i pomyślności Twojej organizacji. Nasi Prelegenci dostarczą Ci prostych, sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które pomogą Ci jeszcze lepiej zarządzać biznesem i ludźmi, wzbogacą Twoje umiejętności przywódcze, jednocześnie inspirując do rozwoju i zmian.

To obowiązkowe wydarzenie dla:

Właścicieli firm, Prezesów, Członków zarządu, którzy konkurują osobistą marką i wizerunkiem organizacji

Najwyższej kadry zarządzającej, która chce doskonalić umiejętności przywódcze

Menedżerów, którzy chcą mieć coraz większy wpływ na działalność całej organizacji

Liderów, którzy chcą podnieść własną efektywność i wydajność zespołów.

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Jako Prelegenci wystąpią, najwyższej klasy eksperci z dziedziny Przywództwa oraz praktycy znani Przedsiębiorcy i Menedżerowie największych polskich i zagranicznych firm oraz korporacji:

gen. Roman POLKO,Robert JASIŃSKI, Sebastian KOTOW, Jacek CHMIELECKI, Lech KANIUK, Rafał BRZOSKA, Michał NOWACKI i nasz główny gość-Robert CIALDINI.

EFEKTYWNE PRZYWÓDZTWO - inspiracja, działanie, rezultaty
Gdzie: Hotel Gromada Airport, 17 stycznia 32, Warszawa
Kiedy: 30-01-2015, godz. 08:30

Weź udział
Więcej informacji na stronie: http://efektywneprzywodztwo.evenea.pl

Do zobaczenia!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

W związku z realizacją projektu na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości "Zarządzanie kompetencjami w MSP", firma szkoleniowo - doradcza PM GROUP LAAX sp. z o.o., sp.k. poszukuje doradców z województwa podlaskiego.

Doradztwo jest kierowane do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz kadry menadżerskiej odpowiedzialnej za HR w zakresie wdrażania narzędzi tj. Planu Rozwoju Kompetencji oraz map kompetencji, a także budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorcy.

Zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, doradcy muszą wykazać się przeprowadzeniem min. 800 godzin doradztwa z obszaru tożsamego z ideą projektu lub min. pięcioletnim doświadczeniem zawodowym związanym z tematem doradztwa.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt pod numer: 533 333 401 lub mailowo: magda.skindzielewska@szkolenia-polska.pl

Zachęcam do współpracy,

Magda Skindzielewska
Agnieszka Bloch

Agnieszka Bloch Autorka i
adaptatorka metody
Sandplay Coaching©,
Coach AC...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


AKCJA COACHING ZA KSIĄŻKĘ!

Dlaczego?
Przygotowuję się do akredytacji w International Coach Federation – szukam osób chętnych do coachingu na BARDZO preferencyjnych warunkach.

Jak?
Ja Ciebie coachuję, Ty mi kupujesz książkę. Proponuję 12 sesji coachingu.
Spotkania osobiste, sesje przez telefon lub skype – forma dowolna (aczkolwiek telefon i skype umożliwi nam pracę niezależnie od miejsca, w którym jesteśmy).
Tematyka dowolna – życie lub biznes (znam też pracę w koporacjach☺).

Co dalej?
Zadzwoń lub napisz.
Agnieszka Bloch
coach.agnieszkabloch@gmail.com
535 435 066

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Lokalizacja: Warszawa
Firma: Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp.j.
Kontakt: marta.pielacha@gammadiscover.pl

Pilnie poszukujemy osoby ze znajomością tematyki wyjazdów integracyjno-szkoleniowych, bazujących na Cyklu Kolba. Projektowane przez nas realizacje opierają się na nauce przez doświadczenie. Osoba na tym stanowisku miałaby na podstawie potrzeb zebranych od klientów zaprojektować i przedstawić ofertę opisującą pełne doświadczenie, z uwzględnieniem procesu grupowego.

Wymagania:
- znajomość branży eventowo-integracyjnej
- lekkie pióro
- znajomość procesu grupowego
- kreatywność
- pomysłowość
- umiejętność zaprojektowania pełnego doświadczenia
- znajomość Cyklu Kolba
- poczucie humoru

Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie w pisaniu ofert
- know-how z rynków spoza Polski

W zamian oferujemy:
- korzystne warunki finansowe
- możliwość prowadzenia opisanych realizacji
- pracę w firmie szkoleniowej będącej w pierwszej trójce firm szkoleniowych w Polsce
- współpracę z osobami o bogatym doświadczeniu zawodowym
- możliwość rozwoju zawodowego w innych wybranych obszarach
- udział w szkoleniach otwartych organizowanych przez firmę Gamma

CV proszę przesyłać na: marta.pielacha@gammadiscover.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Eliza Swędzińska

Eliza Swędzińska specjalista ds.PR,
Get Smarter Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Biznes oparty jest w dużej mierze na współpracy. Tylko wzajemne zrozumienie siebie nawzajem gwarantuje dobre efekty. Jeśli Ty też podzielasz nasze zdanie, zarejestruj się koniecznie na portalu Get Smarter, gdzie odpłatnie będziesz mógł podzielić się swoimi umiejętnościami i zdobytym doświadczeniem z pozostałymi użytkownikami. To oszczędność czasu i pieniędzy! Do zobaczenia na Get Smarter!
Wiktoria D.

Wiktoria D. event manager

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Trenerzy!
Zrzeszamy trenerów, konsultantów i doradców - rozwój swoich usług i networking branżowy!

Stworzyliśmy przestrzeń e!volve, która skierowana jest wyłącznie do trenerów, konsultantów oraz doradców!
Zapraszam do dołączenia do e!volve !
Współpraca jest całkowicie DARMOWA!


e!volve to tak naprawdę trzy elementy:
• Narzędzia diagnozy organizacji / ludzi
• Wiedza i know-how
• Networking firm szkoleniowych i doradczych oraz konsultantów

Idea jest dość prosta – nie pracujemy bezpośrednio z „ostatecznymi klientami” (firmami, urzędami). Współpracujemy z firmami doradczymi, szkoleniowymi, zainteresowanymi konsultantami. Z jednej strony dostarczając im rozwiązania diagnostyczne/konsultingowe, z drugiej – zawiązując partnerstwa w celu tworzenia nowych narzędzi/metodyk, a z trzeciej – tworząc przestrzeń do wymiany idei, pomysłów, nawiązywania relacji.

Jako firma stworzyliśmy narzędzia i jesteśmy dość mocno skupieni na idei dostarczania rozwiązań diagnostycznych dla biznesu i administracji. Właśnie dlatego wystartowaliśmy z formatem e!volve https://www.evolve4biz.com/

Co mogę zaproponować? Dołącz do e!volve. Udostępnimy Ci narzędzia, materiały informacyjne o tych rozwiązaniach, będziesz otrzymywał zaproszenia na ciekawe darmowe spotkania i okazję do kontaktu z różnymi firmami szkoleniowymi etc.

Generalnie – jest naprawdę sporo dobrej energii i wspólnych pomysłów: na poszerzenie oferty, na wspólne projekty, na tworzenie nowych narzędzi. Partnerami e!volve są firmy szkoleniowe i doradcze, uczelnie, organizacje zajmujące się tematem rozwoju ludzi i organizacji.

Zapraszam !
kontakt@evolve4biz.com
https://www.evolve4biz.com/contact
Adrianna Kruszona

Adrianna Kruszona Brand Manager w SAT
Poznan

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY BUSINESS INTELLIGENCE W POZNANIU

Firma JCommerce, zaprasza na spotkanie właścicieli firm, osoby odpowiadające za rozwój przedsiębiorstw, jak również kadry zarządzającej sprzedażą, marketingiem, finansami, logistyką, IT na bezpłatne warsztaty, podczas których zostaną zaprezentowane możliwości innowacyjnego narzędzia z obszaru Business Intelligence (BI) – platformy QlikSense.

Warsztaty „Poznaj całą historię” organizowane przez JCommerce i Qlik zostały przygotowane z myślą o firmach, które chcą dowiedzieć się jak w praktyce wykorzystać posiadane dane na potrzeby biznesu. Zaprezentujemy w jaki sposób każdy pracownik może z łatwością eksplorować olbrzymie ilości danych i odkrywać powiązania pomiędzy nimi, wyjaśnimy znaczenie wizualizacji na potrzeby raportowania oraz przedstawimy korzyści z wykorzystania platform BI w różnych obszarach biznesowych.
Spotkanie ma charakter praktycznych warsztatów. W programie m.in.:
• prezentacja systemu Qlik Sense na żywo (przegląd funkcjonalności, przykładowe raporty i analizy, wizualizacje)
• panel testowy platformy Qlik (osobista weryfikacja raportów i analiz, system w wersji na tablet)
• omówienie budżetu projektu BI (cena licencji, usług wdrożeniowych, etc.)

Zobacz pełen program i zarejestruj swój udział ->
http://go.qlik.com/POL_Qlik_Sense_Roadshow_JCommerce_P...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY III - Seminarium szkoleniowe 28.08.2015 Warszawa

Zapraszamy na całodniowe seminarium szkoleniowe SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY III, które odbędzie się w Warszawie w dniu 28.08.2015.


Obrazek

Koszt uczestnictwa jedynie 125 zł (seminarium dofinansowane 75%, zniżna z 499 zł). Rejestracja odbywa się poprzez stronę http://sms.arkadiuszbednarski.pl.

RELACJA VIDEO Z I EDYCJI: https://www.youtube.com/watch?v=2DLGKTKRAEk

Organizator szkolenia:
Arkadiusz Bednarski
http://sms.arkadiuszbednarski.pl
Maria Kuczewska

Maria Kuczewska Talent Manager

Temat: Ogłoszenia

Drodzy współ-grupowicze:) Mam kilka książek do sprzedania - może ktoś potrzebuje?

Podręcznik i ćwiczenia "Zarządzanie zasobami ludzkimi. Tworzenie kapitału ludzkiego w organizacji" Henryk Król, Antoni Ludwiczyński, wyd PWN w bardzo dobrym stanie. Całość 40zł plus przesyłka.

"Wpływ społeczny" Kevin Wren, GWP - 15zł plus przesyłka (cena wyjściowa 25zł)

Poradnik "Twoja siła przebicia" - jak argumentować, prezentować siebie i swoje pomysły, by nikt nie mógł ci się oprzeć, Philippa Davies - 10zł plus przesyłka (cena wyjściowa 24,80zł)

Peter Thomson "Sposoby komunikacji interpersonalnej" - 5zł plus przesyłka (są podkreślenia zakreślaczem, cena wyjściowa 25zł)

Zapraszam na priv
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Ogłoszenia

Akademia Jakości – testowanie i jakość projektów IT
22-23 marca 2016r. | Warszawa
Specjalizacja testów - dobry pomysł na rozwój kariery testera


Szukasz pomysłu na swoją karierę testerską?
Zastanawiasz się, czy wybrać automatyzację czy może specjalizować się w testach manualnych?
Nie wiesz jakich specjalizacji testerskich aktualnie poszukują headhunterzy i jakie umiejętności warto doskonalić?
A może chcesz dopiero zacząć pracę jako tester i szukasz możliwości rozwoju?

Jeśli tak, to zapraszamy na kolejną edycję Akademii Jakości!

Co w programie?

Dzień I


1. Dwie drogi testera: techniczna i managerska
Monika Braun - opiekun merytoryczny wydarzenia
2. Automatyzacja narzędziami open source nie musi być trudna
Piotr Ślęzak - Prezes spółki ForProgress Sp. z o.o.
3. Continuous Performance Management with Gatling
Tomasz Bonior - wykładowca na kierunku Testerzy oprogramowania
4. Projektowanie i testowanie narzędzia wspierającego testowanie automatyczne
dr Grzegorz Libor - tester oprogramowania w firmie 21cn (testerzy.pl)
5. Rozwój zawodowy w Testowaniu
Łukasz Smolarski
6. Dobre praktyki w rekrutacji testerów
Andrzej Szandała
7. Przegląd dokumentacji projektowej z perspektywy Testera
Monika Lichota - WarszwQA Warsaw Quality Assurance Group
8. Testowanie w Agile
Krystian Kaczor
9. Jak zbudować framework do automatyzacji testów
Jan Sabak - Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych

Dzień II - część warsztatowa

1. Analityk Testów: biznesowe podejście do testów
2. Jak wejść w świat testów automatycznych
3. Tester w roli analityka - Co tester może zrobić dla podniesienia jakości wymagań i specyfikacji?
4. Testalia - narzędzia testera, automaty

Strona główna Akademii: http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#

Rejestracja:http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#zarej...

Dla uczestników konferencji mamy książki ufundowane przez księgarnię helion.pl jak również PWN.pl

Kontakt:
Agnieszka Zając
mobile:+48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl
Robert Cybulak

Robert Cybulak Pracownik
administracyjny

Temat: Ogłoszenia

W związku z realizacją projektu finansowanego z Funduszy Europejskich poszukujemy trenera/trenerów do przeprowadzenia szkoleń:
1) z zakresu pozyskiwania energii słonecznej (96 godz dydaktycznych);
2) z zakresu energetycznego wykorzystania biomasy (96 godz dydaktycznych).

Miejsce realizacji: Lublin

Termin: listopad 2016 r.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Wymagania:
- wykształcenie wyższe;

- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z tematyką szkolenia;

- wysokie umiejętności interpersonalne;

- dobra organizacja pracy własnej.

Więcej informacji pod nr tel. 506 497 001, zapraszamy również do kontaktu mailowego: aktywnosc@okcjo.com.pl.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do