Temat: Typowe Lęki i Upośledzenia Kadry Menagerskiej
Temat z którym się ostatnio musiałem zmagać to rozrost firmy a utrata jakości => ręce mi opadły.
Omówimy sobie ten przykład na firmie UPC
Nie uwierzycie, że w dobie walki o klienta i rynek firma rezygnuje z 10 letniego klienta - płacącego w terminie rachunki (w najlepszej opcji) bo w firmie rządzi monter ;)) czyli Józek z Wiertarką.
PRZYKŁAD z Życia
================
================
W dniu 11 maja br’ zostaliśmy pozbawieni możliwości korzystania z wykupionej u Państwa usługi ze względu na prowadzone prace modernizacyjne (przepięcie instalacji z zewnątrz budynku na wewnątrz), od dnia 11 maja nikt się z nami nie kontaktował ani nie wyjaśniał zaistniałej sytuacji.
Pomimo licznych prób ustalenia na infolinii co się dzieje nie mogliśmy dokonać zgłoszenia braku sygnału (pracownik odmówił przyjęcia) ze względy na fakt nie znajomości nr ID Klienta, podaliśmy mu wszelkie dane teleadresowe i Pesel (nie podany został numer klienta), dalsza rozmowa z nim nie miała sensu gdyż jak twierdził takie wytyczne ma od zwierzchników.
W piątek 15 stego maja ustaliliśmy w końcu kto jest za co odpowiedzialny i zgłosiliśmy sprawę do technika, który przyszedł do nas w sobotę, jednak nie dokonał przepięcia instalacji gdyż stwierdził iż on ma wytyczne i nie może nam przepiąć tak instalacji by mogło to spełniać wymogi estetyczne. Mówiąc kolokwialnie zostaliśmy postawieni przed faktem albo będzie kabel wisiał (ordynarnie po ścianie) albo pozostaje nam rezygnacja z usług.
W dniu dzisiejszym próbował mąż jeszcze raz ustalić poprzez Państwa infolinię czy jest możliwość przepięcia tego w dogodny dla nas sposób lecz okazało się, że ze względu na elektrownie, gazownie i spółdzielnie – nie jest.
================
Koniec Przykładu
================
Wniosek:
Miesiąc później ta sama firma wydzwania do klienta z który rozwiązał z nimi umowę i proponuje nowe warunki w tym przypadku wiercenie tam gdzie się chce już jest możliwe => schizofrenia. Po czym po ponownym podpisaniu umowy z tym samym klientem firma wypłaca akwizytorowi prowizje za pozyskanie nowego klienta.
Gratuluję - rewelacja na unikalną skalę ;)) BIZNES SCHOZOFRENIA
Pozdrawiam
Cieśla z Krakowa
ps. i najważniejsze bo w końcu się tam dodzwoniłem do zarządu po wielu bojach - oczywiście najpierw musiałem wysłuchiwać pierdoł, że nie wiadomo czy się prezes pofatyguje bo teraz to już jest taki ważny, że tylko ma na głowie program ochrony delfinów ;)) i jakbyście widzieli tę minę kiedy zapytałem czy słyszeli przypadkiem, że dostawcy Operatorzy Telefonów Komórkowych szykują się na dostawę sygnału telewizji cyfrowej oczywiście bez kabli ale za pomocą nowych urządzeń nad którymi prace już są na ukończeniu ;))
I bedzie to jak dzisiaj, że wykupujemy kartę tat/tak i mamy ;))