konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Konferencja “Banking Tech&Security”

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!
Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 3 lipca 2013 roku w Warszawie.
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:

Blok I - Banking Technology
• przyszłość bankowości internetowej z perspektywy międzynarodowej
• rozwiązania wspierające zarządzanie gotówką
• bencassurance
• e-banking solutions vs. m-banking solutions
• innowacyjne formy oraz systemy płatności
• aplikacje mobilne w bankowości elektronicznej
• obsługa procedur bankowych - systemy CRM oraz DMS
• transakcje elektroniczne - kierunki rozwoju
• e-płatności - mobilne oraz kartowe
• cloud computing w bankowości

Blok II - Banking Security
• technologie biometryczne
• bezpieczeństwo transakcji elektronicznych - systemy anty-fraudowe
• skimming oraz phishing
• cyberataki
• bezpieczeństwo i ochrona danych - nowoczesne zabezpieczenia
• systemy identyfikacji tożsamości oraz zarządzania dostępem
• szyfrowanie danych
• paperless banking
• mobilny podpis elektroniczny
• bezpieczeństwo procesów, infrastruktury IT oraz sieci
• prawne aspekty bankowości elektronicznej
• audyty bezpieczeństwa


Do udziału w konferencji zapraszamy: Prezesów oraz Członków Zarządów, CIO, CTO, CSO / CISO, ekspertów oraz oficerów, Bezpieczeństwa, specjalistów bezpieczeństwa danych i ochrony prywatności, dyrektorów ds. e-bankowości, Szefów transakcji internetowych, dyrektorów systemów bankowych, szefów działów IT, ekspertów ds. aplikacji bankowych oraz dyrektorów, kierowników i managerów ds. operacyjnych.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Banking Tech&Security

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,
Stworzyłem aplikację do zarządzania danymi w formie tabeli interaktywnej. Idealnie sprawdza się na miejscu arkuszy kalkulacyjnych z excela obsługiwanych przez wiele osób. Można ją stosować do zamówień, wycen, zarządzanie kontaktami z klientami, zarządzanie wydatkami, przychodami. Szerszy opis oraz wersja demo dostępna jest pod linkiem: http://wojoweb.pl/tabela-interaktywna

Czekam na uwagi, spostrzeżenia, pytania.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na darmowe szkolenie on-line pod tytułem "Efektywne narzędzia informatyczne. W trakcie szkolenia poruszone zostaną następujące zagadnienia: jak osiągnąć przewagę konkurencyjną wdrażając system ERP, tworzenie raportów na wielu bazach źródłowych jednocześnie,
korzyści finansowe wdrożenia systemu ERP, business intelligence w kieszeni. Agenda i zapisy http://www.softsol.com.pl/comarch/Szkolenia
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Darmowe szkolenie: Jak skutecznie diagnozować Wewnętrzne wzorce zachowania i zatrudniać najlepszych pracowników?

Tylko jeden raz! Poniedziałek, 10 czerwca 2013 r. godzina 20.00 – 21.00. Zaawansowane, darmowe szkolenie on-line na żywo: Jak skutecznie diagnozować Wewnętrzne wzorce zachowania i zatrudniać najlepszych pracowników?

• Jeśli jesteś Dyrektorem, Managerem, Specjalistą i chcesz
dowiedz się jak podejmować prawidłowe decyzje o zatrudnianiu, awansowaniu i rozwoju pracowników.

Jeśli jesteś Rekruterem, Head Hunterem, Specjalistą HR i chcesz skutecznie diagnozować Wewnętrzne wzorce zachowania i trafnie przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy.

Jeśli jesteś Doradcą zawodowym, Pośrednikiem pracy, Coachem i chcesz nauczyć się jak doradzać klientom w wyborze najlepszej firmy i pracy dla Nich.

to …

Czuj się zaproszony do wzięcia udziału w darmowym szkoleniu on-line na żywo jako nasz wyjątkowy gość.

Celem szkolenia jak skutecznie diagnozować wewnętrzne wzorce zachowania i zatrudniać najlepszych pracowników? jest zaprezentowanie efektywnego modelu zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników, wykorzystywanego przez czołowe firmy na świecie, którego skuteczność potwierdzają rzetelne badania ilościowe i jakościowe.

http://www.instytutcoachinguimentoringu.pl/wp-login.ph...

Oto przedpremierowy skrót szkolenia:

Tytuł:
Jak skutecznie diagnozować Wewnętrzne wzorce zachowania i zatrudniać najlepszych pracowników?

Data i godzina: 10.06.2013 r. godz. 20.00 – 21.00

Prowadzący: Przemysław Walter – Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania

W ramach tego szkolenia:

• Poznasz wyniki 20 letnich badań, które udowodniły, jakich pracowników powinna zatrudniać i awansować każda organizacja.

• Omówimy 3 krytyczne błędy, które powodują, że aż 80% pracowników pracuje w niewłaściwych firmach lub na niewłaściwych stanowiskach pracy.

• Dowiesz się czym są Wewnętrzne wzorce zachowania i dlaczego to one decydują o długofalowych sukcesach pracowników w każdej firmie i na każdym stanowisku pracy.

• Poznasz 3-stopniowy model zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników wykorzystywany przez czołowych managerów i specjalistów na świecie, którego skuteczność potwierdzają rzetelne badania ilościowe i jakościowe.

Ważne! W trakcie szkolenia dowiesz się czym są Meta Pytania ™ – specjalnie zaprojektowany zestaw pytań, umożliwiający diagnozowanie Wewnętrznych wzorców zachowania, bez używania testów i kwestionariuszy osobowości i stworzymy Tobie możliwość, abyś samodzielnie zdiagnozował Wewnętrzne wzorce zachowania z grupy Wzorce Preferencji.

I wiele wiele więcej.

W tym miejscu ludzie zazwyczaj pytają: czy to szkolenie jest darmowe?

Tak, a wiedza którą wyniesiesz z niego sprowadza się do dynamicznego i praktycznego szkolenia z diagnozowania potencjału pracowników.

Kto najbardziej skorzysta na uczestnictwie w tym szkoleniu?


• Właściciele firm;
• Dyrektorzy;
• Managerowie;
• Specjaliści HR;
• Coachowie;
• Doradcy zawodowi.
• Pośrednicy pracy.

oraz wszystkie osoby, które chcą dowiedzieć się jak podejmować trafne decyzje w procesie zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników.

Wszystko co musisz zrobić, by uczestniczyć w tym szkoleniu jest bardzo łatwe.

Wejdź na poniższą stronę i zarejestruj się w Społeczności FENIKSKariery.


Społeczność FENIKSKariery to najnowsza nasza inicjatywa. To Platforma wymiany wiedzy, doświadczeń i rozwoju kompetencji w obszarze pracy, kariery, zarządzania zasobami ludzkimi, doradztwa zawodowego, pośrednictwa pracy i coachingu.

http://www.instytutcoachinguimentoringu.pl/wp-login.ph...

Link do szkolenia znajdziesz w Społeczności FENIKSKariery w dziale Darmowe szkolenia.

Z powodu ograniczonych wolnych linii w szkoleniu tym będzie mogła wziąć udział ograniczona liczba osób.

Dlatego jeśli chcesz zapewnić sobie udział w szkoleniu kliknij na poniższy link, zapisz się do Społeczności FENIKSKariery i do zobaczenia na szkoleniu …

http://www.instytutcoachinguimentoringu.pl/wp-login.ph...

Życzę Tobie dalszych sukcesów i pozdrawiam serdecznie,

Przemysław Walter

Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania
Wykładowca na studiach podyplomowych w Katedrze Zarządzania Kadrami
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników

ul. Linkego 26
52-130 Wrocław

tel.: 71 728-14-55
mobile: +48 603-46-81-46

biuro@metarekrutacjaiselekcja.pl
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl

P.S. Jeśli uważasz, że Twoi przyjaciele lub znajomi powinni wziąć udział w tym szkoleniu, to przekaż im informację o tym wydarzeniu.

P.P.S. Jeśli chcesz poznać wszystkie Meta Pytania ™ i oponować zaawansowane umiejętności profilowania osobowości, diagnozowania Wewnętrznych wzorców zachowania oraz przewidywania zachowań pracowników w środowisku pracy bez używania testów i kwestionariuszy osobowości, to zapoznaj z programem szkolenia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników ™.

Szczegóły na stronie:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Sesje rozwojowe - coaching oraz psychologia zorientowana na proces

Przy pomocy technik coachingowych, psychologii procesu, ćwiczeń aktorskich, pracy z przekonaniami łączę kilka nurtów - integracja różnych podejść rozwojowych daje lepsze rezultaty rozwojowe.

Tematyka sesji rozwojowych jest bardzo szeroka i dostosowana do celów i potrzeb Klienta. Sesje rozwojowe mogą Ci pomóc:
ustalić cele życiowe oraz zawodowe i dotrzeć do potencjału pozwalającego na osiągnięcie wyznaczonych celów
rozwinąć swoją zdolność autoprezentacji, asertywność
lepiej radzić sobie ze stresem, przećwiczyć nowe sposoby reagowania w trudnych sytuacjach
zintegrować "serce z rozumem" czyli sferę emocjonalną ze sferą intelektualną
uwolnić się od uogólnionych, krytycznych przekonań na swój temat

Sesje polegają na rozwijaniu pozytywnej strony, która tkwi w każdym z nas - poprzez czerpanie z naszych zasobów pewności siebie, zadowolenia, ciekawości świata, satysfakcji, misji życiowej, duchowości. Pozwalają również na przepracowanie blokujących nas myśli i emocji z przeszłości, pojawiających się w kontekście zmiany, jakiej chcielibyśmy w życiu doświadczyć. Sesje odpowiednie są również dla młodzieży uczącej się - gimnazjalnej oraz licealnej.

Cena: 80 zł/h, 100-120 zł/h u Klienta w obrębie Warszawy (cena ustalana w zależności od wskazanego miejsca spotkania)

Na hasło Goldenline pierwsza sesja za połowę ceny!

Prowadzący: Paweł Tempczyk
Jestem psychologiem, absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Wspieranie rozwoju osobowości - 2009). Wykształcenie psychologiczne połączyłem z edukacją aktorską - ukończyłem m. in. Dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego (2008), trzy semestry Aktorstwa w WSKiMS im. Jerzego Giedroycia (2008-2010) oraz Kurs dramy Stowarzyszenia STOP-KLATKA (2009). Jako asystent w Interaktywnym Teatrze Procesu (2010-2012) prowadziłem zajęcia zespołu w oparciu o psychologię procesu, psychodramę i improwizację aktorską. W swoim dorobku jako trener rozwoju osobistego mam warsztaty m.in. w Studiu Teatralnym Anny Kobieli (staż instruktorski teatralny - 2010), w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 (2010-2012) oraz w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Collegium Civitas oraz MGOPS Drohiczyn - 2011, PCPR Nowy Dwór Mazowiecki - 2012). Swoje doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia warsztatów postanowiłem przełożyć na sesje indywidualne, które prowadzę od 2010 roku. Obecnie współpracuję na stałe z firmą szkoleniową KnowBOX (http://www.knowbox.pl/pawel-tempczyk/), piszę cykl artykułów odnośnie psychologii procesu na treco.pl (http://www.treco.pl/kariera/porady-szczegoly/id/232/), uczestniczę w stugodzinnym kursie Coachingu grupowego Grupy TROP oraz współorganizuję europejski projekt OPEN CAMPUS w ramach organizacji Youth For Exchange and Understanding International.

Po więcej informacji zapraszam na http://www.paweltempczyk.pl (paweltempczyk@paweltempczyk.pl).


Obrazek

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

MARTA GIERLIŃSKA jest uznanym coachem i doradcą biznesowym.

Zobacz rekomendacje!


Obrazek


Marta przygotowała dla Ciebie 8 – tygodniowy program Powiększ sprzedaż!, w czasie którego:

- Wypracujemy w Tobie pozytywne nawyki związane ze sprzedażą.
- Pokażemy Ci w jaki sposób możesz zautomatyzować swoją sprzedaż, abyś mógł odzyskać sporo czasu, który aktualnie inwestujesz w kontakt z klientem.
- Spośród kilkudziesięciu technik, które omówimy, wybierzemy te najlepsze i stworzymy dla Ciebie system sprzedaży i marketingu, optymalny dla Twojej firmy.
- Stworzymy plan marketingowy i wpiszemy poszczególne działania do Twojego kalendarza.

Po tych warsztatach wyjdziesz z planem, gotowym do wdrożenia w życie.

Będziemy się spotykać na webinarach raz w tygodniu, a po nich otrzymasz konkretne zadania, które będą do wdrożenia w Twojej firmie. Oprócz tego, w zależności od opcji cenowej, którą wybrałeś, spotkamy się indywidualnie jeden, trzy lub osiem razy i osobiście pomogę Ci przygotować strategię marketingową dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.

Dowiedz się więcej!

Chcesz nas sprawdzić?

Skorzystaj z pierwszej, darmowej części kursu BIZNES W 8 TYGODNI i dowiedz się:

- Jak stworzyć biznes od zera?
- Jak opracować strategię rozwoju biznesu?
- Jak określić cele krótkoterminowe?
- Jak efektywnie wykorzystywać własne zasoby?

Aby skorzystać z tego doskonałego, bezpłatnego kursu, zapisz się TUTAJ
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

PODNIEŚ WYNIKI SPRZEDAŻY - ZRÓB PORZĄDEK W FIRMIE - ROZWIŃ SIEBIE I SWÓJ ZESPÓŁ -

Grupa doświadczonych trenerów pomoże Twojej firmie handlowej, usługowej i produkcyjnej.
PROJEKTY, KTÓRE PROWADZIMY
PROJEKTY ROZWOJOWE DLA FIRM
• Podnoszenie wyników sprzedaży – rozwój modelu sprzedaży i kompetencji handlowców, zarządzanie działaniami i wynikami, audyt w firmie, płynność operacyjna i finansowa
• Rozwój pracowników – szkolenia, opisy stanowisk, systemy motywacyjne, rekrutacje, ścieżki rozwoju, profile kompetencji
• Rozwój modelu biznesowego – systemy działania, tworzenie i optymalizacja procedur
• Strategie dla firm – marketing, biznesplany, strategie rynkowe, start-up
PROJEKTY SZKOLENIOWE, COACHING i MENTORING
• Szkolenia miękkie – sprzedaż, szkolenia menedżerskie, szkolenia handlowe, budowanie zespołów, zarządzanie sprzedażą,
• Szkolenia certyfikowane – zarządzanie jakością, zarządzanie środowiskiem, bezpieczeństwo żywności, bezpieczeństwo informacji, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie energią
• Coaching i Mentoring – personalny, menedżerski, executive coaching, biznesowy, grupowy
• Systemy poprawy kompetencji – rozwój kadry podstawowej i menedżerskiej, rozwój wiedzy w organizacji, wdrażanie nowych pracowników
ZAPRASZAM NA STRONĘ
Łukasz Zegar
http://zegar-consulting.pl
http://lzegar2.webd.pl/index.php
tel 695931276

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Reguła niedostępności :) jest jedną z podstawowych zasad, o których napisał Robert Cialdini w swojej książce Wywieranie wpływu na ludzi. Jeśli chcesz robić dobry marketing warto poznać te zasady, ponieważ one mają zasadniczy wpływ na to, jak odbierany jest Twój produkt. Po pierwsze zasada wzajemności. Czyli jeśli dasz komuś coś w prezencie, to ta osoba ma wrażenie, że powinna Ci się jakoś odwdzięczyć, więc łatwiej jest wtedy przekonać ją do działania, na którym Ci zależy. Po drugie zasada konsekwencji. Jeżeli publicznie zobowiążesz się do czegoś, to o wiele trudniej potem wycofać się ze zobowiązania. Po trzecie zasada dowodu społecznego. Jeżeli jakiś produkt jest powszechnie uznawany za dobry, mamy większą skłonność do tego, żeby go również kupić, niż gdyby nie był w ogóle znany. Po czwarte zasada lubienia. Przypomnij sobie sytuacje, gdy kogoś bardzo polubiłeś. Czy wtedy nie było Ci łatwiej mu zaufać? Po piąte zasada autorytetu. Jeżeli ktoś jest autorytetem, wtedy łatwiej mu na nas wpłynąć, niż gdyby ta osoba nie miała dla nas żadnego znaczenia. Po szóste, wcześniej wspomniana zasada niedostępności. Produkt niedostępny jest bardziej pożądany. Jeżeli potrafisz przełożyć te zasady na swój marketing będzie Ci o wiele łatwiej sprzedać.
Jeśli interesują Cię takie wskazówki, możesz pobrać eBook ze strony: http://www.powiekszsprzedaz.pl/

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam

Poszukuję pracy na stanowisku Product Manager - Kupiec najchętniej w branży oświetlenia. Osoby zainteresowane zapraszam na priv.
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oryginalne nagranie z konferencji: Jak diagnozować talenty i zatrudniać najlepszych?

Dzień dobry,


10.06.2013 r. odbyła się pierwsza z serii darmowych konferencji on-line dla Członków Społeczności FENIKSKariery pt. Jak skutecznie diagnozować Wzorce zachowania i zatrudniać najlepszych?!

Celem konferencji było zaprezentowanie efektywnego modelu zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników, wykorzystywanego przez największych managerów na świecie, którego skuteczność potwierdzają rzetelne badania ilościowe i jakościowe.

Otrzymaliśmy mnóstwo pozytywnych informacji zwrotnych od uczestników konferencji oraz próśb o udostępnienie nagrania z tego wydarzenia.

Dlatego zdecydowaliśmy się za darmo udostępnić, oryginalne nagranie konferencji, abyś i Ty uzyskał dostęp do tej zaawansowanej wiedzy w komfortowych warunkach w zaciszu swojego domu lub gabinetu.

http://www.instytutcoachinguimentoringu.pl/wp-login.ph...

Wszystko co musisz zrobić, aby uzyskać dostęp do nagrania jest bardzo łatwe i szybkie.

1. Wejdź na poniższą stronę i zarejestruj się w Społeczności FENIKSKariery.

http://www.instytutcoachinguimentoringu.pl/wp-login.ph...

Społeczność FENIKSKariery to najnowsza nasza inicjatywa. To Platforma której celem jest wymiana wiedzy, doświadczeń oraz rozwój kompetencji w obszarze pracy, kariery, zarządzania zasobami ludzkimi, doradztwa zawodowego, pośrednictwa pracy i coachingu. Każdego dnia sukcesywnie wypełnia się zaawansowaną wiedzą, narzędziami i technikami wykorzystywanymi przez czołowych ekspertów i specjalistów na świecie.

2. Użyj swojego loginu i hasła i zaloguj się do Społeczności FENIKSKariery.

3. Nagranie z konferencji znajdziesz w Społeczności FENIKSKariery w dziale Darmowe szkolenia.

Życząc Tobie dalszych sukcesów pozdrawiam serdecznie,

Przemysław Walter

Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania
Wykładowca na studiach podyplomowych w Katedrze Zarządzania Kadrami
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników

ul. Linkego 26
52-130 Wrocław

tel.: 71 728-14-55
mobile: +48 603-46-81-46

biuro@metarekrutacjaiselekcja.pl
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl

P.S. Jeśli chcesz oponować zaawansowane umiejętności osobowości, diagnozowania talentów oraz przewidywania zachowań pracowników w środowisku pracy bez używania testów i kwestionariuszy osobowości, to zapoznaj się z programem szkolenia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników ™.

Najbliższa edycja szkolenia już 08-09 lipca 2013 r.

Szczegóły na stronie:


http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...
Justyna Biernacka

Justyna Biernacka pośrednik pracy

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Chcesz umiejętnie zarządzać? Być dobrym szefem? Wielkopolska Akademia Zarządzania Ci to umożliwi.
Serdecznie zapraszam do udziału w cyklu bezpłatnych szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Więcej informacji na stronie projektu http://waz.brainstorm.biz.pl Rekrutacja nadal trwa.

Zapraszam do kontaktu chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Justyna Smolińska
Specjalista ds. administracji
509-967-317
e-mail: jsmolinska@brainstorm.biz.pl
Krzysztof Krajewski

Krzysztof Krajewski www.treeneo.com

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witaj !

Przygotowałem dla Ciebie innowacyjny kurs internetowy dotyczący inwestycji w grunty rolne. Dzięki niemu dostaniesz w pigułce solidną dawkę wiedzy dotyczącą możliwości zwiększenia swoich dochodów. Jest to pierwsza część dużego projektu dotyczącego biznesowej edukacji. Aby dowiedzieć się o nim więcej kliknij tutaj:

http://krzysztofkrajewski.pl/racjonalnainwestycja/


Obrazek


Zaprezentuje Ci w nim m.in.: jakie są najlepsze miejsca w Polsce na lokowanie swojego kapitału, poznasz preferencje inwestycyjne Polaków, dowiesz się jak zarabiać na gruntach bez doświadczenia oraz dużych nakładów finansowych. Zdecydowanie więcej informacji na temat tego darmowego kursu znajdziesz tutaj:

http://krzysztofkrajewski.pl/racjonalnainwestycja/Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.07.13 o godzinie 16:27
Bartłomiej Jachimski

Bartłomiej Jachimski "I zawsze pamiętaj,
że jesteś kimś
wyjątkowym"

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Podniesienie kompetencji handlowych personelu pozwoli Państwa firmie:
STANĄĆ PONAD KONKURENCJĄ
ZWIĘKSZYĆ OBROTY nawet pomimo mniejszej ilości klientów na rynku
ZATRZYMAĆ NAJLEPSZYCH PRACOWNIKÓW
UNIKNĄĆ KOSZTÓW rekrutacji, wdrożeń i błędów popełnianych przez nowych pracowników

Obrazek

OFERUJEMY PAŃSTWU DWU-DNIOWE, KOMPLEKSOWE SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE
(Kurs Certyfikowany KT2+KT3)

,przeznaczone dla pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta.

Przedstawimy NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI SPRZEDAŻY, SPOSOBY PRZYGOTOWANIA OFERT i ZASADY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM - od momentu jego samodzielnego pozyskania do etapu obsługi posprzedażowej i reklamacyjnej, z utrzymaniem pozytywnej i długofalowej relacji biznesowej włącznie.
Omówione zostaną metody AUTOMOTYWACJI i SAMODYSCYPLINY, ORGANIZACJI CZASU i PRACY WŁASNEJ, co pozwala na zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na nadzór nad pracownikami.

Opracowany, przez najlepszych polskich managerów, program szkolenia daje pewność jakości i unikalności otrzymanej wiedzy, a jednocześnie gwarancję jej skuteczności i "rynkowej aktualności".

Szkolenie odbędzie się w dniach 24-25.08.2013 (sobota, niedziela) w Warszawie.
Ilość miejsc ograniczona do 20, co pozwala na efektywną pracę w grupie.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Brutto: 850 zł/os.

Zapraszam do kontaktu
Bartłomiej Jachimski
Specjalista ds. Sprzedaży Szkoleń
608-521-707
biuro@szkoleniawsprzedazy.pl
http://www.szkoleniawsprzedazy.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

A+Camp to pierwszy barcamp przygotowany specjalnie z myślą o specjalistach zarządzających infrastrukturą IT w firmach i instytucjach. To okazja do wymiany wiedzy oraz doświadczeń w luźnej, nieformalnej atmosferze. Pierwszy A+Camp, z cyklu IT po godzinach, odbędzie się 18.07.2013 r. o godz. 19:00 w Krakowie, w klubie The Stage na ul. Łobzowskiej 3. Tematem spotkania będzie próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: "Jak rozwiązać problem między krzesłem a klawiaturą?"

Wstęp na barcamp jest darmowy, lecz z racji ograniczonej liczby miejsc wymagana jest wcześniejsza rejestracja poprzez stronę www: www.apluscamp.evenea.pl

A+Camp to z jednej strony prelekcje i dyskusja z ekspertami z branży IT, z drugiej strony zaś geek time, czyli rozrywka w najlepszym, komputerowym wydaniu. Na pierwszym spotkaniu z cyklu IT po godzinach wystąpią:
• Piotr Wajszle, Główny Inżynier Systemu w A plus C, twórca systemów uplook i statlook, który z perspektywy praktyka opowie uczestnikom o tym "Jak rozwiązać problem między krzesłem a klawiaturą?"
• Beata Marek, ekspert w zakresie prawa IT&IP, autorka bloga cyberlaw.pl, wygłosi prelekcję na temat "Aspekty prawne monitorowania aktywności użytkowników komputerów firmowych".

Podczas geek time wystąpi Jacek Głowacki z Onet.pl, który o grach komputerowych wie wszystko i grał w takie tytuły, o których nawet najbardziej zagorzały geek nie słyszał. Część z nich uczestnicy A+Camp będą mogli zobaczyć na żywo.

Organizator spotkania – firma A plus C, zapewni każdemu z uczestników darmowe piwo i pizzę. A plus C jest także fundatorem cennych nagród, które będzie można zdobyć w trakcie trwania imprezy.

Więcej informacji o A+Camp można znaleźć na fan page wydarzenia: https://www.facebook.com/aplusc.camp

Serdecznie zapraszam!
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP zaprasza menedżerów i koordynatorów zarządzających pracą innych osób na szkolenie z Budowania autorytetu menedżera.
Szkolimy już 50 lat i wypracowaliśmy najskuteczniejsze metody szkoleniowe.
Specjalizujemy się w szkoleniach zamkniętych , zaprojektowanych zgodnie z potrzebami klienta.

Korzyści dla uczestnika:
Poznanie kompetencji skutecznego polskiego menedżera
Poznanie idei przywództwa charyzmatycznego
Poznanie kluczowego narzędzia budowania autorytetu szefa - expose
Rozwijanie świadomości swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju w zakresie preferowanego stylu kierowania
Poznanie różnych stylów kierowania
Zgłoś się do nas już dziś !

Dane kontaktowe:
Mail: biuro@odksimp.plTelefon: 61 853 80 37
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 24.07.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Gościem specjalnym na szkoleniu będzie przedstawiciel PIN Consulting - firmy specjalizującej się w prawie nowych technologii.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412



Wyślij zaproszenie do