Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ
Witam wszystkich serdecznie w tym szczególnie ważnym temacie :)
Zapraszam na stronę:
http://iqemocji.pl/o-nas
Oraz do obejrzenia filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=X9jAkoOmOsI
Szczególna promocja:
http://www.wrodeal.pl/oferty/szkolenia/120
Zapraszam serdecznie na Profesjonalne Szkolenie Manager Q Kierownik
O szkoleniu.
Szkolenie zostało stworzone w odpowiedzi na bardzo duże zapotrzebowanie na profesjonalnych managerów zespołów ludzi w każdym przedsiębiorstwie. Badania wykazują, iż ponad 80% (!) przełożonych nie jest wykwalifikowanych w kierunku zarządzania, natomiast aż 70% wykazuje bardzo niskie umiejętności właściwego kierowania ludźmi, co przekłada się na niską wydajność pracowników. W ostatnim czasie rozpoczęto stawiać jako główny wymóg respektowania kandydatur na stanowiska kierownicze, managerskie posiadanie certyfikowanych kwalifikacji.
Cele szkolenia.
Zajęcia są zaprojektowane dla osób pragnących podnieś swoje umiejętności i kwalifikacje na stanowisku kierowniczym. Jak i również, osób które pragną awansować, starać się o podwyżkę, lub zmienić swoje dotychczasowe stanowisko pracy. Kompletne szkolenie w trzech etapach nauczania wprowadza na najwyższy poziom umiejętności zarządzania i efektywnego kierowania ludźmi.
Korzyści.
Zdobycie certyfikowanych kwalifikacji na stanowisko Kierownicze, Managerskie
Możliwość zdobycia wyższego stanowiska i podwyżki
Podniesienie kompetencji
Pozyskanie wiedzy z zakresu zarządzania i managementu
Uzyskanie umiejętności praktycznych w efektywnym kierowaniu ludźmi
Prawa wizerunku i zdobycie szacunku w śród personelu
Program szkolenia.
I stopień Elementar
1. Doskonały lider
Analiza cech idealnego kierownika?
Przegląd autorytetów - z kogo warto brać przykład?
Jaki jestem? Dokąd zmierzam? Co zamierzam osiągnąć?
Samoocena swoich mocnych i słabych stron
Wyznaczenie celów kształtowania własnego charakteru
Autosugestia i autoprezentacja
2. Tworzenie efektywnego zespołu
Z kim chcę pracować? Co chcę osiągnąć?
Jak stworzyć zgrany zespół ludzi?
Jak uzupełniać zdolności i predyspozycje pracowników?
Gdzie szukać odpowiednich kandydatów?
Jak przeprowadzić selekcję i poprowadzić profesjonalną rozmowę kwalifikacyjną?
Podstawy prawne. Rodzaje umów.
3. Zarządzanie ludźmi
Przydzielanie zadań i obowiązków
Wprowadzanie dyscypliny
Tworzenie grafików
Wyznaczanie celów
Nakładanie planów realizacji zadań
4. Motywacja
Poza finansowe metody motywacji pracowników
Tworzenie wynagrodzeniowych systemów motywacyjnych
Tworzenie konkursów motywacyjnych
Indywidualny coaching motywacyjny
II stopień Medium
1. Planowanie
Precyzowanie celów
Poszukiwanie rozwiązań
Tworzenie projektów
Pisanie kosztorysów
2. Organizacja
Poszukiwanie dofinansowań
Poszukiwanie sponsorów
Poszukiwanie ekonomicznych rozwiązań
Tworzenie korzystnych relacji i budowanie sieci kontaktów
Korzystanie z networkingów
3. Modernizacja
Wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań
Umiejętne przygotowanie pracowników do nadchodzących zmian
Organizacja szkoleń
Nadzorowanie działań i dostrzeganie zagrożeń
Przewidywanie skutków ubocznych modernizacji i zapobieganie im
4. Budowanie lojalności wśród ludzi
Konstruktywna krytyka
Tworzenie poczucia ważności u pracownika
Kreowanie dobrego wizerunku pracownika
Techniki wywierania wpływu
III stopień Ekspert
1. Kontrolowanie
Metody kontrolowania efektywności prac
Tworzenie raportów i podsumowań projektów
Technika aury czujnego obserwatora
Psychologiczne metody na wprowadzenie samokontroli w śród pracowników
2. Budowanie autorytetu
Mowa ciała i metody wywierania nią wpływu na otoczenie
Niewerbalne komunikaty pośród, werbalnych niedomówień
Tworzenie psychologicznych barier i granic
Przełamywanie psychologicznych barier w kontakcie z przełożonym
Jak zasłużyć sobie na szacunek u pracowników?
3. Zarządzanie wynikami i skutecznością
Skuteczne metody negocjacji
Motywacja personelu do realizacji zadań na których Ci zależy
Auto motywacja
Zapobieganie wypaleniu się
4. Szkolenie personelu
Wybór tematów
Konspekt szkolenia
Przygotowanie wizualizacji i zadań
Tworzenie należytej koncentracji
Umiejętności miękkie z zakresu prowadzenia szkolenia
Metody szkoleniowe.
Mini wykłady, prezentacje, krótkie filmy, burze mózgów, dyskusje problemowe, podsumowania,studium przypadków, ogrywanie ról, gry i symulacje, zabawy, ćwiczenia grupowe i indywidualne, warsztaty manualne.
Trener prowadzący.
Sabrina Kowalczyk
Trenerka, Coach, przedsiębiorca z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu zespołem, motywacji, sprzedaży i prowadzeniu własnej działalności w wielobranżowym marketingu.
Pani Sabrina specjalizuje się w szkoleniach biznesowych i miękkich. Techniki NLP, zarządzanie, HR, sprzedaż. Przeprowadzane szkolenia mają zwykle charakter warsztatowy, na zajęciach jest stosowana technika nauczania podświadomego, dzięki czemu kursanci potrafią odzwierciedlić właściwe zachowania w realnych sytuacjach, w pracy. Duża elastyczność i indywidualne podeście do każdego z uczestników szkoleń, dają możliwość łatwego przyswojenia każdego materiału. Wymagająca wobec siebie i innych, sama mówi „Profesjonalizm i wysoka jakość, to klucz do sukcesu”.
Opinie uczestników.
Sylwia Pomyłka
Najbardziej spodobała mi się otwartość i kontakt z uczestnikami kursu. Tematy trudne do przyswojenia, były omówione prosto i fachowo.
Łukasz Kasprzyk
Otwartość. Bardzo dobra komunikacja z uczestnikami szkolenia. Płynność przekazu i jasność informacji.
Natalia Czapczyk
Ogromny zasób wiedzy. Jest wyjątkowo rzeczowa, konkretna. Organizowane przez nią zajęcia teoretyczne, praktyczne zawsze były prowadzone na wysokim poziomie pozwalały pogłębić wiedzę z danej dziedziny zrozumieć relacje międzyludzkie, przepisy prawa oraz sposoby planowania i właściwego analizowania. Przy tej osobie nie można się nudzić.
Sylwia Kasprzyk
Bardzo dobry kontakt. Miłe i bezstresowe zajęcia. Duże zaangażowanie Pani Sabriny. Dziękuję.
Szczególna promocja:
http://www.wrodeal.pl/oferty/szkolenia/120