Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Daniela N.

Daniela N. Socjolog, HR-owiec

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia:
Symulacje biznesowe, gry menedżerskie - tu nasza oferta wszelkich edukacyjnych gier planszowych i symulacji strategicznych, Szkolenia integracyjne i projekty team building - programy outdoor i indoor, edukacja i zabawa
Szkolenia menedżerskie, szkolenia biznesowe, przywództwo, negocjacje - dedykowane warsztaty zamknięte

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Mikson Group | Skuteczny rozwój i ekspansja przedsiębiorstw

Mikson Group jest profesjonalną firmą konsultingową świadczącą usługi doradcze dla kadry zarządzającej oraz właścicieli przedsiębiorstw produkcyjnych, chcących osiągać trwałe rezultaty - zwiększać zyski i udziały rynkowe swojej firmy.

Jesteśmy sprawdzonym i doświadczonym zespołem, który od ponad 10 lat zajmuje się rozwojem i ekspansją dużych, międzynarodowych korporacji jak i w małych i średnich rodzinnych przedsiębiorstw...

Więcej informacji uzyskają Państwo na stronie:
http://www.miksongroup.com

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
agnieszka.jablon@miksongroup.com

Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich.
Agnieszka Jabłon


Obrazek
Magdalena Ż.

Magdalena Ż. HR Business Partner

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

WARSZTATY INTERIM MANAGEMENT - II Edycja


Obrazek


Szanowni Państwo,

W imieniu Stowarzyszenia Interim Managers (SIM) oraz brytyjskiego Institute of Interim Management (IIM) zapraszamy do udziału w:

II Edycji Warsztatów Interim Management
Exploring Interim Management
&
Advanced Interim Management


Termin: 18 i 19 lutego 2013r.
Godziny: 9.00 – 17.00
Miejsce szkolenia: Centrum Kongresowe Millenium Plaza, Aleje Jerozolimskie 123A, 26p., Warszawa.

W ramach II Edycji Warsztatów IM realizowanych na licencji brytyjskiego stowarzyszenia IIM przygotowaliśmy dla Państwa dwa moduły szkoleniowe poświęcone zagadnieniom z zakresu interim management, które prowadzone będą przez doświadczonych Interim Managerów, Członków IIM i SIM: Hilary Husbands, David’a Taylor’a i Romana Wendta.

Warsztat Exploring Interim Management (18 lutego br.) dedykowany jest menedżerom będącym na początku swojej kariery zawodowej w obszarze interim managementu, chcącym dowiedzieć się m.in. jaka jest specyfika zawodu Interim Managera, jak skutecznie sprzedawać usługi IM, jak pracować z klientami w ramach projektów IM.

Na warsztat Advanced Interim Management (19 lutego br.) zapraszamy menedżerów pracujących jako Interim Managerowie, chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat projektów z obszaru interim managementu. Uczestnicy zapoznają się z metodyką pracy Interim Managera, zapewniającą większą skuteczność w osiąganiu celów projektowych oraz z przykładami konkretnych case studies projektów IM.

Szczegółowe informacje odnośnie kosztów udziału, programu Warsztatów IM oraz sylwetki Trenerów znajdą Państwo na www SIM.

Serdecznie zapraszam,

Magdalena Żuraw
m.zuraw@stowarzyszenieim.org
tel. 509 335 477
Justyna Misiewicz

Justyna Misiewicz Koordynator ds.
szkoleń

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jedyne takie szkolenia otwarte! Zapraszam! Mamy jeszcze wolne miejsca!

PAMIĘĆ I EFEKTYWNE PRZETWARZANIE INFORMACJI W PROCESIE
ZARZĄDZANIA


Termin:
19-20 lutego 2013

Trener:
Marek Szurawski
Autorytet rozwoju osobowości, nowoczesnych technik zapamiętywania i twórczego myslenia. Autor ksiazek, programów radiowych i telewizyjnych.

1249zł brutto

LEADERSHIP - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PROCESIE ZMIAN

Termin:
27-28 lutego 2013

Trener:
Marek Skała
Jeden z najwybitniejszych trenerów w Polsce, autorytet w zakresie zarządzania i komunikacji. Wykładowca kilku uczelni wyższych, dziennikarz ekonomiczny, autor książek.

1249zł brutto

ZAREZERWUJ MIEJSCE

Akademia Nauki
ul. Nowogrodzka 49
tel. 22 522 84 31
szkolenia@akn.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dawid Chwalba:
Witam serdecznie,

Szukam liderów MLM i nie tylko do wspołpracy.
Podjąłem współpracę z pewną polską innowacyjną firmą , która rozpoczeła działalność w tym roku, a jej pełne wystartowanie na rynku polskim nastąpi pod koniec marca.
Już w tej chwili firma ta ma podpisane umowy współpracy m.in. z takimi firmami jak Play, Warta, Netia, Medicover czy Amber Energia....


Witam ponownie. :)

Mam dopiero teraz okazję rozszerzyć troszeczkę bardziej ten tamat.
Intro przed prezentacją:
http://www.youtube.com/watch?v=FbrIgN69bFQ&feature=you...
Oraz sama prezentacja:
http://www.youtube.com/watch?v=IEQcJm_kuTo

Z wyrazami szacunku,
Przedstawiciel Dawid Chwalba
Email:dawid.chwalba@gmail.com
skype: chwalebnydawid
Nr. Tel.: 796191665

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Weź udział w badaniu rynku pracy branży finansowej - wygraj tablet SAMSUNG GALAXY Tab 27.0 WiFi

MBE Index jest corocznym badaniem rynku pracy branży finansowej. Chcemy poznać opinię osób, które już pracują, ale także tych, które dopiero planują rozpocząć karierę w finansach i bankowości.

Po zakończeniu badania otrzymasz bezpłatny dostęp do narzędzia, które pozwoli Ci porównywać pracodawców i określić, który z nich najlepiej spełnia Twoje oczekiwania. Dowiesz się także jak wypadasz na tle innych osób z branży.

Jeśli wciąż studiujesz lub ukończyłeś/-aś studia nie wcześniej niż dwa lata temu wejdź na: http://mbeindex.pl/ankieta

Biorąc udział w badaniu masz szansę wygrać tablet SAMSUNG GALAXY Tab 27.0 Wifi, a także inne nagrody: karty prezentowe EMPIK (każda o wartości 100 zł), pufy z logiem badania i inne gadżety.

Jeśli interesuje Cię kariera w finansach zapraszamy na stronę MBE Index i na nasz profil na Facebooku:
http://www.facebook.com/mbeindex


Obrazek


Pozdrawiamy,
Zespół MBE Index
Justyna Misiewicz

Justyna Misiewicz Koordynator ds.
szkoleń

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jedyne takie szkolenia otwarte! Zapraszam! Mamy jeszcze wolne miejsca!

PAMIĘĆ I EFEKTYWNE PRZETWARZANIE INFORMACJI W PROCESIE
ZARZĄDZANIA


Termin:
19-20 lutego 2013

Trener:
Marek Szurawski
Autorytet rozwoju osobowości, nowoczesnych technik zapamiętywania i twórczego myslenia. Autor ksiazek, programów radiowych i telewizyjnych.

1249zł brutto

LEADERSHIP - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PROCESIE ZMIAN

Termin:
27-28 lutego 2013

Trener:
Marek Skała
Jeden z najwybitniejszych trenerów w Polsce, autorytet w zakresie zarządzania i komunikacji. Wykładowca kilku uczelni wyższych, dziennikarz ekonomiczny, autor książek.

1249zł brutto

ZAREZERWUJ MIEJSCE

Akademia Nauki
ul. Nowogrodzka 49
tel. 22 522 84 31
szkolenia@akn.pl

Obrazek
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Anna K.

Anna K. Pilnie poszukiwany:
Koordynator Obsługi
Klienta z j.niemi...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

HR BUSINESS PARTNER

W imieniu firmy HR Masters zapraszam do wzięcia udziału w projektach szkoleniowych oraz coachingowych dotyczących poniższych tematów:

Kierowanie zespołem
Komunikacja w organizacji
Sytuacje ekspozycji społecznej
Obsługa klienta i sprzedaż
Zmiana

System ocen pracowniczych
Rekrutacja i selekcja
Model kompetencyjny organizacji
Audyt personalny/ menedżerski
Development/ Assessment Center
Tajemniczy klient
COACHING!

Osoby zainteresowane poznaniem szczegółów dotyczących programów szkoleniowych zapraszamy do kontaktu oraz odwiedzenia naszej strony internetowej.

Magdalena Siwińska
Dyrektor ds Projektów
magda@hrmasters.com.pl
http://hrmasters.com.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa
Zbigniew Fałek

Zbigniew Fałek Dyrektor Generalny

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

FALCOM Dordztwo Gospodarcze zaprasza na certyfikowane szkolenie Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa z wykorzystaniem metod Monte Carlo. Uczestnicy otrzymują licencję oprogramowania Cash Flow Simula.

Szczegóły dotyczące szkolenia znajdują się tutaj: http://www.falcom.pl/zarzadzanie_finansami_przedsiebio...

Najbliższy termin: 23-24 maja 2013, Warszawa.


Obrazek


Informacje na temat pozostałych szkoleń: http://www.falcom.pl/index.php?go=szkolenia
Sabrina Kowalczyk

Sabrina Kowalczyk Coach |
Szkoleniowiec

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam wszystkich serdecznie w tym szczególnie ważnym temacie :)

Zapraszam na stronę:

http://iqemocji.pl/o-nas

Oraz do obejrzenia filmu:

http://www.youtube.com/watch?v=X9jAkoOmOsI

Szczególna promocja:

http://www.wrodeal.pl/oferty/szkolenia/120

Zapraszam serdecznie na Profesjonalne Szkolenie Manager Q Kierownik

O szkoleniu.
Szkolenie zostało stworzone w odpowiedzi na bardzo duże zapotrzebowanie na profesjonalnych managerów zespołów ludzi w każdym przedsiębiorstwie. Badania wykazują, iż ponad 80% (!) przełożonych nie jest wykwalifikowanych w kierunku zarządzania, natomiast aż 70% wykazuje bardzo niskie umiejętności właściwego kierowania ludźmi, co przekłada się na niską wydajność pracowników. W ostatnim czasie rozpoczęto stawiać jako główny wymóg respektowania kandydatur na stanowiska kierownicze, managerskie posiadanie certyfikowanych kwalifikacji.

Cele szkolenia.
Zajęcia są zaprojektowane dla osób pragnących podnieś swoje umiejętności i kwalifikacje na stanowisku kierowniczym. Jak i również, osób które pragną awansować, starać się o podwyżkę, lub zmienić swoje dotychczasowe stanowisko pracy. Kompletne szkolenie w trzech etapach nauczania wprowadza na najwyższy poziom umiejętności zarządzania i efektywnego kierowania ludźmi.

Korzyści.
Zdobycie certyfikowanych kwalifikacji na stanowisko Kierownicze, Managerskie
Możliwość zdobycia wyższego stanowiska i podwyżki
Podniesienie kompetencji
Pozyskanie wiedzy z zakresu zarządzania i managementu
Uzyskanie umiejętności praktycznych w efektywnym kierowaniu ludźmi
Prawa wizerunku i zdobycie szacunku w śród personelu

Program szkolenia.

I stopień Elementar

1. Doskonały lider
Analiza cech idealnego kierownika?
Przegląd autorytetów - z kogo warto brać przykład?
Jaki jestem? Dokąd zmierzam? Co zamierzam osiągnąć?
Samoocena swoich mocnych i słabych stron
Wyznaczenie celów kształtowania własnego charakteru
Autosugestia i autoprezentacja
2. Tworzenie efektywnego zespołu
Z kim chcę pracować? Co chcę osiągnąć?
Jak stworzyć zgrany zespół ludzi?
Jak uzupełniać zdolności i predyspozycje pracowników?
Gdzie szukać odpowiednich kandydatów?
Jak przeprowadzić selekcję i poprowadzić profesjonalną rozmowę kwalifikacyjną?
Podstawy prawne. Rodzaje umów.
3. Zarządzanie ludźmi
Przydzielanie zadań i obowiązków
Wprowadzanie dyscypliny
Tworzenie grafików
Wyznaczanie celów
Nakładanie planów realizacji zadań
4. Motywacja
Poza finansowe metody motywacji pracowników
Tworzenie wynagrodzeniowych systemów motywacyjnych
Tworzenie konkursów motywacyjnych
Indywidualny coaching motywacyjny

II stopień Medium

1. Planowanie
Precyzowanie celów
Poszukiwanie rozwiązań
Tworzenie projektów
Pisanie kosztorysów
2. Organizacja
Poszukiwanie dofinansowań
Poszukiwanie sponsorów
Poszukiwanie ekonomicznych rozwiązań
Tworzenie korzystnych relacji i budowanie sieci kontaktów
Korzystanie z networkingów
3. Modernizacja
Wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań
Umiejętne przygotowanie pracowników do nadchodzących zmian
Organizacja szkoleń
Nadzorowanie działań i dostrzeganie zagrożeń
Przewidywanie skutków ubocznych modernizacji i zapobieganie im
4. Budowanie lojalności wśród ludzi
Konstruktywna krytyka
Tworzenie poczucia ważności u pracownika
Kreowanie dobrego wizerunku pracownika
Techniki wywierania wpływu

III stopień Ekspert

1. Kontrolowanie
Metody kontrolowania efektywności prac
Tworzenie raportów i podsumowań projektów
Technika aury czujnego obserwatora
Psychologiczne metody na wprowadzenie samokontroli w śród pracowników
2. Budowanie autorytetu
Mowa ciała i metody wywierania nią wpływu na otoczenie
Niewerbalne komunikaty pośród, werbalnych niedomówień
Tworzenie psychologicznych barier i granic
Przełamywanie psychologicznych barier w kontakcie z przełożonym
Jak zasłużyć sobie na szacunek u pracowników?
3. Zarządzanie wynikami i skutecznością
Skuteczne metody negocjacji
Motywacja personelu do realizacji zadań na których Ci zależy
Auto motywacja
Zapobieganie wypaleniu się
4. Szkolenie personelu
Wybór tematów
Konspekt szkolenia
Przygotowanie wizualizacji i zadań
Tworzenie należytej koncentracji
Umiejętności miękkie z zakresu prowadzenia szkolenia

Metody szkoleniowe.
Mini wykłady, prezentacje, krótkie filmy, burze mózgów, dyskusje problemowe, podsumowania,studium przypadków, ogrywanie ról, gry i symulacje, zabawy, ćwiczenia grupowe i indywidualne, warsztaty manualne.

Trener prowadzący.

Sabrina Kowalczyk

Trenerka, Coach, przedsiębiorca z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu zespołem, motywacji, sprzedaży i prowadzeniu własnej działalności w wielobranżowym marketingu.

Pani Sabrina specjalizuje się w szkoleniach biznesowych i miękkich. Techniki NLP, zarządzanie, HR, sprzedaż. Przeprowadzane szkolenia mają zwykle charakter warsztatowy, na zajęciach jest stosowana technika nauczania podświadomego, dzięki czemu kursanci potrafią odzwierciedlić właściwe zachowania w realnych sytuacjach, w pracy. Duża elastyczność i indywidualne podeście do każdego z uczestników szkoleń, dają możliwość łatwego przyswojenia każdego materiału. Wymagająca wobec siebie i innych, sama mówi „Profesjonalizm i wysoka jakość, to klucz do sukcesu”.

Opinie uczestników.

Sylwia Pomyłka

Najbardziej spodobała mi się otwartość i kontakt z uczestnikami kursu. Tematy trudne do przyswojenia, były omówione prosto i fachowo.

Łukasz Kasprzyk

Otwartość. Bardzo dobra komunikacja z uczestnikami szkolenia. Płynność przekazu i jasność informacji.

Natalia Czapczyk
Ogromny zasób wiedzy. Jest wyjątkowo rzeczowa, konkretna. Organizowane przez nią zajęcia teoretyczne, praktyczne zawsze były prowadzone na wysokim poziomie pozwalały pogłębić wiedzę z danej dziedziny zrozumieć relacje międzyludzkie, przepisy prawa oraz sposoby planowania i właściwego analizowania. Przy tej osobie nie można się nudzić.

Sylwia Kasprzyk

Bardzo dobry kontakt. Miłe i bezstresowe zajęcia. Duże zaangażowanie Pani Sabriny. Dziękuję.

Szczególna promocja:

http://www.wrodeal.pl/oferty/szkolenia/120

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Koźluk

Paulina Koźluk Student,
Politechnika
Warszawska

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,
jestem studentką, która zastanawia się pomiędzy studiami na WAT kierunek logistyka przedsiębiorstw a uczelnią PW kierunek zarządzanie i inżynieria produkcji, specjalność: Bezpieczeństwo i jakość w środowisku pracy lub Inżynieria i bezpieczeństwo systemów produkcyjnych. Dodam, że ukończyłam studia dziennie na PB na kierunku Zarządzanie i inż. produkcji. Może mają Państwo jakieś doświadczenie związane z wymienionymi przeze mnie kierunkami? Nie wiem, jaką uczelnie wybrać na mgr i jaki kierunek będzie lepszy, jeżeli chodzi o perspektywę pracy. Dodam, że zarówno logistyka jak i ziip mnie interesują. Liczę na pomoc z Państwa strony odnośnie wskazania potencjalnych 'za i przeciw' wskazanym kierunkom.
Dzięki,
Paula
Agnieszka M.

Agnieszka M. Business Analyst

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPRASZAM:

1. http://www.facebook.com/PaIdeas - do wspierania i aktywnego udziału w projekcie blogowo - biznesowo - lifestyle'owym,
2. http://skleplaneve.pl - dla Pań ceniących sobie jakość i styl, włoskie klimaty i niebanalne wzornictwo oraz dla Panów, którzy chcą zaskoczyć Swoją Kobietę niebanalnym prezentem;
3. http://4tg.pl - dla wszystkich tych, którzy pracują w Excelu a chcieliby, aby to Excel zaczął pracować dla nich.
Wawrzyniec Romanów

Wawrzyniec Romanów Partner Zarządzający
Centrum probalans

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,
zachęcam do zapoznania się z nowym miejscem na mapie Warszawy. Centrum probalans zajmuje się rozwojem osobistym i zawodowym. Oferujemy min.: psychoterapię, doradztwo zawodowe, coaching zawodowy, zarządzanie stresem w pracy, wypalenie zawodowe itp.

Centrum probalans to doświadczeni specjaliści, doskonała lokalizacja w Warszawie, przyjemne i dyskretne miejsce.

http://centrum-probalans.pl

psychologicznie skuteczni

Pomagamy skutecznie w życiu i pracy
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Obrazek


Platinium Cast zaprasza na bezpłatną konferencję Business Security – 26.02.2013, Wrocław

Tematy wystąpień:

- Podstawy prawne ochrony informacji. Umowa, czy ustawa?
Jan Jakub Kubalski (Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka)
- Bezpieczna mobilność - rozwiązania WatchGuard technologies
Marcin Klamra (CCNS)
- Skuteczne zarządzanie bezpieczeństwem biznesowym z wykorzystaniem rozwiązań GRC.
Filip Nowak, Andrzej Partyka (GRC Solutions)
- Zasady oraz korzyści przeprowadzania audytów systemow informatycznych.
Piotr Kawczyński (Forsafe)
- Przykład idzie z góry, czyli ład IT a bezpieczeństwo informacji
Andrzej Niemiec (PTI)
- Bezpieczeństwo fizyczne i środowiskowe według ISO 27001:2005 - praktyczne aspekty. Zagrożenia i podatności, ryzyka zabezpieczenia
Grzegorz Krzemiński (IBiI)

Miejsce konferencji: Hotel Sofitel
ul. Świętego Mikołaja 67, Wrocław

Czas: 08:30 – 09:00 – rejestracja uczestników
ok. 13:30 – zakończenie

NAGRODY DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI:
- każdy uczestnik otrzyma Kartę Smakosza (kartę uprawniającą do zniżki w restauracjach w Polsce)
- 7 książek wydawnictwa Znak Litera Nova
- 10 pakietów Kaspersky Internet Security
- bezpłatne szkolenie przygotowujące do egzaminu CCSK

Bezpłatna rejestracja: http://platiniumcast.pl/formularz-business-security-26...

Więcej informacji: http://platiniumcast.pl/formularz-business-security-26...

Do udziału zapraszamy:
• kierowników, dyrektorów, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo w firmie- szefów departamentów ds. IT
• przedstawicieli firm korzystających lub planujących wykorzystywać omawiane technologie
• właścicieli, zarządców i administratorów budynków
• szefów działów technicznych
• inżynierów i administratorów systemów IT

ZAPRASZAMY

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do