Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Rekrutacja i selekcja pracowników - najbardziej zaawansowane szkolenie wreszcie we Wrocławiu.

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników
Certyfikowane Szkolenie dla Profesjonalistów – Poziom Zaawansowany
28-30 listopad 2011, Wrocław


Szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników
to najbardziej zaawansowany proces oceny kompetencji pracowników, oparty na zasadach, narzędziach i technikach, wykorzystywanych przez czołowych managerów i specjalistów świata.

Dla kogo:

Szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników
to szkolenie przygotowujące Dyrektorów, Managerów, Specjalistów HR, Doradców Personalnych, Doradców Zawodowych i wszystkich zainteresowanych zdobyciem zaawansowanych umiejętności, skutecznego diagnozowania potencjału pracowniczego i NAJWAŻNIEJSZEGO CZYNNIKA – TALENTÓW, w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.

Cele szkolenia:


• Nabycie umiejętności i postaw do samodzielnego diagnozowania potencjału pracowniczego i talentów w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.
• Nabycie umiejętności kompleksowej Meta Analizy Stanowiska Pracy, umożliwiającej określanie szerokiego kontekstu wykonywania zadań i sporządzania kompletnej listy wymagań osobowych stanowiska pracy.
• Nabycie umiejętności precyzyjnego rozróżniania umiejętności od talentów w procesie zarządzania zasobami ludzkimi.
• Nabycie umiejętności tworzenia Meta Profilu Kompetencyjnego na przykładzie konkretnych stanowisk pracy.
• Nabycie umiejętności konstruowania Meta Ogłoszeń o Pracę, wykorzystujących najnowszą wiedzę na temat funkcjonowania ludzkiego umysłu, umożliwiających przyciąganie do firmy najlepszych pracowników.
• Opanowanie najskuteczniejszych technik Selekcji Pracowników, stanowiących klucz do sukcesów czołowych managerów świata w procesie doboru kadr.
• Opanowanie zaawansowanych technik Meta Selekcji Pracowników (Meta Pytań, Analizy Predykatów, Ukrytej Analizy Predykatów), umożliwiających skuteczne diagnozowanie talentów w czasie krótszym niż 1 godzina, bez konieczności używania drogich testów czy kwestionariuszy.
• Trening umiejętności oceny kompetencji i diagnozowania potencjału pracowniczego, w zaawansowanych symulacjach biznesowych.

Jak skorzystasz ze szkolenia?

• Indywidualnie
– to 3-dniowe szkolenie zapozna Cię z metodologią Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników, opartej na zasadach z których korzystają czołowi Managerowie i Specjaliści Świata – i nawet jeśli miałeś z procesem rekrutacji i selekcji pracowników wcześniej do czynienia, to, czego nauczysz się na szkoleniu, zmieni na efektywniejszy Twój sposób Tworzenia profili kompetencyjnych, konstruowania ogłoszeń o pracę, zadawania pytań rekrutacyjnych, oceny kompetencji i diagnozowania potencjału pracowniczego. Nie chodzi bowiem tylko o proces – bo ten akurat jest prosty, ale nade wszystko o najnowsze i najskuteczniejsze narzędzia i techniki rekrutacji i selekcji pracowników. Tworzenie Meta Profilów Kompetencyjnych zawierających kompletne wymagania osobowe, Konstruowanie Meta Ogłoszeń o Pracę przyciągających najbardziej dopasowanych kandydatów, Opanowanie Meta Pytań umożliwiających diagnozowanie talentów bez konieczności używania drogich testów czy kwestionariuszy – to tylko niektóre korzyści, jakie osiągniecie Ty i Twoja organizacja.

Doradczo i Coachingowo - jeśli pracujesz jako doradca lub coach, powinieneś znać proces Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników. Spośród istniejących na rynku metod i technik rekrutacji i selekcji pracowników, ta jest najbardziej zaawansowana i – co dla nas, doradców i coachów, ważne – najskuteczniejsza, w ocenie kompetencji i diagnozowaniu potencjału pracowniczego. Jeśli jesteś doradcą lub coachem lub w jakikolwiek inny sposób doradzasz innym, jak skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi, prawidłowe poznanie i używanie tej metodologii podniesie jakość Twoich usług i przełoży się bezpośrednio na wzrost zadowolenia klientów.

Menedżersko – Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników to zaawansowane umiejętności diagnozowania i zarządzania talentami w organizacji. Wiedza ta, to klucz do zatrudniania, motywowania, awansu i rozwoju najlepszych pracowników.

Dodatkowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie:
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Program Szkolenia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników:

I. Zasady rekrutacji i selekcji pracowników wykorzystywane przez czołowych managerów i specjalistów świata.


• Dlaczego, aż 80% pracowników pracuje dzisiaj na niewłaściwych stanowiskach pracy?
• 3 powody dlaczego pracownicy opuszczają organizacje?
• Czym różni się umiejętność od talentu?
• Zasady zatrudniania najlepszych pracowników, wykorzystywane przez czołowych Managerów i Specjalistów na świecie?
• 3 zasady dopasowania pracownika do firmy i stanowiska pracy.

II. Najskuteczniejsze pytania rekrutacyjne.

• Przegląd najskuteczniejszych pytań selekcyjnych, od pytań biograficznych, sondujących po hipotetyczne i odwołujące się do zachowań.
• Określenie zalet i wad każdego typu pytań.
• Wartość predykcyjna i użyteczność poszczególnych pytań rekrutacyjnych, w procesie oceny kompetencji i diagnozowania potencjału pracowniczego.
• Zasady wykorzystywania poszczególnych pytań w procesie diagnozowania potencjału pracowniczego.

III. Talenty – NAJWAŻNIEJSZY CZYNNIK, na którym opierają proces rekrutacji i selekcji pracowników czołowi Managerowie i Specjaliści świata.

• Czym są Talenty?
• Jak definiują Talenty czołowi Managerowie i Specjaliści na świecie?
• Czym różni się umiejętność od talentu?
• Wpływ talentów na proces myślenia, oceny, uczucia, sposób komunikacji, motywację i zachowania pracowników w środowisku pracy.

IV. Skuteczne diagnozowanie Talentów w procesie Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników.

• Charakterystyka 48 Talentów;
Meta Pytania – najskuteczniejsze pytania rekrutacyjne, umożliwiające diagnozowanie Talentów w czasie krótszym niż 1 h, bez konieczności używania drogich testów czy kwestionariuszy;
• Opanowanie wzorców identyfikacji 48 Talentów w procesie Meta Selekcji Pracowników;
• Zaawansowane symulacje i diagnozowanie Talentów w procesie Meta Selekcji Pracowników.
• Zaawansowane umiejętności diagnozowania wielu Talentów w odpowiedzi na jedno Meta Pytanie.

V. Meta Analiza Stanowiska Pracy.


• 2 – etapowa Procedura kompleksowej Meta Analizy Stanowiska Pracy.
• Określanie szerokiego kontekstu wykonywania zadań na analizowanym stanowisku pracy: cel, zakres współpracy, podległość, czynniki motywujące, demotywujące, środowiskowe, podstawowe obowiązki na stanowisku pacy;
• Szczegółowa analiza i szeroki kontekst każdego z obowiązków wraz z kryteriami behawioralnymi;
• Kompletna analiza potrzebnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia niezbędnych do wykonania zadań w ramach każdego obowiązku;
• Umiejętność przekładania kompetencji na wymagane Talenty;
• Określanie niezbędnych do osiągania sukcesów na danym stanowisku pracy Talentów.

VI. Tworzenie Meta Profilów Kompetencyjnych.

• Zasady tworzenia Meta Profilu Kompetencyjnego;
• 7-puktowy Meta Plan jako podstawa tworzenia kompletnego Meta Profilu Kompetencyjnego;
• Tworzenie Meta Profilu Kompetencyjnego zawierającego kompletne wymagania osobowe na przykładzie konkretnych stanowisk pracy.

VII. Meta Rekrutacja Pracowników i tworzenie Meta Ogłoszeń o Pracę.

• Wpływ Talentów na proces postrzegania, ocenę, emocje, styl komunikacji i przekonywania pracowników w środowisku pracy;
• Procedura tworzenia Meta Ogłoszeń o Pracę;
• Wykorzystywanie najnowszej wiedzy na temat funkcjonowania ludzkiego umysłu, do tworzenia Meta ogłoszeń o pracę przyciągających do firmy najlepszych pracowników;
• Ocena i konstruowanie Meta Ogłoszeń o Pracę na przykładzie konkretnych Meta Profili Kompetencyjnych;

VIII. Meta Selekcja Pracowników.


• Skuteczna procedura Meta Selekcji Pracowników;
• Przegląd najskuteczniejszych metod i technik selekcji pracowników;
• Charakterystyka wywiadów diagnozujących wymagania osobowe stanowiska pracy: wywiad biograficzny, odwołujący się do czynników oceny, sytuacyjny, behawioralny;
• Wybór i optymalizacja metod i technik Meta Selekcji Pracowników w zależności od wymagań osobowych Meta Profilu Kompetencyjnego.

IX. Zaawansowane Techniki Meta Selekcji Pracowników.


• Zaawansowane wykorzystywanie Meta Pytań w procesie oceny kompetencji i diagnozowania talentów;
• Zastosowanie Analizy Predykatów i diagnozowanie Talentów w dokumentach aplikacyjnych oraz w zwykłej rozmowie;
• Zastosowanie Ukrytej Analizy Predykatów i diagnozowanie Talentów na odległość - w sytuacji w której osoba nie wypowiedziała ani jednego słowa.

IX. Meta Wywiad Selekcyjny.

• Etapy Meta Wywiadu Selekcyjnego;
• Savoir-vivre – czyli dbałość o wizerunek firmy w procesie selekcji pracowników;
• Organizacja czasu i przestrzeni (psychogeografia) w trackie Meta Wywiadu Selekcyjnego;
• Najczęściej popełniane błędy (Efekt podobieństwa, Rogu, Aureoli, Zawiedzionych oczekiwań, Krótkiej pamięci, Nastroju) w procesie selekcji pracowników i zasady ich unikania.
• Diagnoza wiedzy, umiejętności i doświadczenia w trakcie Meta Wywiadu Selekcyjnego;
• Wykorzystywanie Meta Pytań i diagnozowanie Talentów w procesie Meta Wywiadu Selekcyjnego;
• Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (Systemy Reprezentacji, Pacing, Mirroring Leading), ułatwiające ocene kompetencji i diagnozowanie potencjału pracowniczego;

X. Symulacja Meta Wywiadu Selekcyjnego.
Zaawansowana symulacja Meta Wywiadu Selekcyjnego na przykładzie konkretnych stanowisk pracy.

Dodatkowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie:
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Jaka jest logistyka szkolenia:

Wszystkie moduły szkolenia prowadzi Przemysław Walter – Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania. Szkolenie prowadzone jest na wielu poziomach z użyciem zaawansowanych technologii trenerskich, dzięki czemu zdobędziesz potrzebną wiedzę, umiejętności, narzędzia, techniki i postawy.
Szkolenie trwa 3 dni w godzinach 10 – 18.

Gdzie, kiedy, wartość inwestycji:

We Wrocławiu, w dniach 28 – 30 listopada 2011 r. Wartość inwestycji – 2470 zł.
Wartość szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały szkoleniowe (skrypt, gotowe procedury i narzędzia organizatorskie, dodatkowe ćwiczenia) oraz bogaty catering.
Z uwagi na zaawansowaną i bogatą merytorycznie treść szkolenia, dbałość o komfort uczestników i praktyczny wymiar szkolenia liczba uczestników szkolenia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników jest ściśle ograniczona i jest to warunek nienegocjowalny.

Dodatkowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie:
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Zapisy trwają!

Życząc Państwu dalszych sukcesów pozdrawiam serdecznie,


Przemysław Walter
Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ostatnie terminy w tym roku i kalendarz szkoleń na 2012 r.

Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w ostatnich w tym roku szkoleniach:

PRINCE2®:
28.XI-02.XII.2011 i 12-16.XII.2011

M_o_R®: 05-09.XII.2011

CAPM®/PMP®: 19-21.XII.2011

Zaplanowaliśmy także szkolenia na 2012 rok, więc prosimy o kontakt z nami:

info@skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7


Z pozdrowieniami
Zespół skills

http://shop.skills.pl
http://skills.pl/szkolenia.php

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
Swirl logo™ jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia, Warszawa

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

PRINCE2(R) Foundation – 21-23.11.2011
PRINCE2(R) Practitioner – 24-25.11.2011
PRINCE2(R) Foundation – 12-14.12.2011
PRINCE2(R) Practitioner – 15-16.12.2011

CENY OD 2500 ZŁ BRUTTO !!!

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Izabella Kapuściak
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
http://prince2.akn.pl

-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® jest znakiem handlowym Office Of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Tajemnice skutecznego telemarketingu 15.11.2011
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Skuteczne Strategie Zarzadzania 19-20.11.2011
http://systemysa.pl/skuteczne_strategie_zarzadzania_pr...

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 22.11.2011
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

Rekrutacja i Selekcja Pracowników 24-25.11.2011
http://systemysa.pl/rekrutacja_i_selekcja_pracownikow_...

Moc efektywnego działania 29-30.11.2011
http://systemysa.pl/moc_efektywnego_dzialania_program....

Sprzedaż doskonała 1-2.12.2011
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

Motywacja 5-6.12.2011
http://systemysa.pl/motywacja_program.html

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl
Janusz Wojtaszewski

Janusz Wojtaszewski ubezpieczenia,
finanse, IT

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


W imieniu Risk Academy Poland http://www.riskacademy.pl/ chciałbym zaprosić na kolejna edycję szkolenia przygotowującego do pierwszej sekcji (Finance Theory, Financial Instruments and Markets) certyfikacji Professional Risk Manager (PRM™) http://prmia.org/index.php?page=exam. Szkolenia przypominają i systematyzują wiedzę posiadaną przez uczestników, oraz w znacznej mierze są skierowane na rozwój praktycznych umiejętności niezbędnych do zdania egzaminów. Częste rozwiązywanie zadań opartych na rzeczywistych sytuacjach, jak również rozwiazywanie przykładów z codziennej pracy managerów ryzyka są podstawową umiejętności nabywaną przez uczestników szkoleń. Szkolenie obejmuje 102 godziny zajęć pogrupowanych w sześć weekendowych zjazdów.

Risk Academy w cenie szkolenia oferuje uczestnikom szkoleń oryginalne podręczniki PRMIA.

Certyfikat Professional Risk Manager (PRM™) jest sygnowany przez organizację PRMIAhttp://www.prmia.org (ang. Professional Risk Managers' International Association), skupiającą osoby zajmujące się bądź interesujące się tematyką zarządzania ryzykiem finansowym. Jest traktowany jako standard i wyznacznik wiedzy merytorycznej i doświadczenia z zakresu zarządzania ryzykiem w branży bankowej, ubezpieczeniowej i przemyśle, a jednocześnie jest traktowany jako jeden z najbardziej znanych i cenionych certyfikatów dedykowanych dla menedżerów ryzyka finansowego.

Największym zainteresowaniem certyfikat PRM cieszy się wśród przedstawicieli branży bankowej, bankowości inwestycyjnej jak również firm konsultingowych oraz branży ubezpieczeniowej.

PRMIA (Professional Risk Managers' International Association) to ogólnoświatowa organizacja non-profit promująca najlepsze praktyki w zakresie zarządzania ryzykiem. Do PRMIA należy w chili obecnej ponad 76 781 członków w 201 krajach, reprezentowanych przez 60 oddziałów (stan na 2011-05-19).W Polsce zarejestrowano 1774 członków, wśród których 83 posiada certyfikat PRM (the Professional Risk Manager).

Więcej informacji o organizacji PRMIA znajdziecie Państwo pod adresem http://riskacademy.pl , oraz na stronach http://prmia.org.

Chętnie odpowiem na Państwa pytania skierowane mailem, lub telefonicznie

Janusz Wojtaszewski
Tel. +48 696 845 309

Obrazek
Joanna Rochowiak (Szefer)

Joanna Rochowiak
(Szefer)
Doradca zawodowy,
posrednik pracy,
koordynator projektu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam, chciałabym zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach unijnych w ramach projektu „KADRA NA EURO”

WYKORZYSTAJ CZAS PRZYGOTOWAŃ DO EURO 2012!

Zgłoś siebie lub swojego pracownika do udziału w projekcie w 80% dofinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

MARKETING, W TYM MIĘDZYNARODOWY, PROMOCJA INTERNETOWA
05.12.2011 - 13.12.2011 (4 dni - 26 h)

NEGOCJACJE, BUDOWANIE ZESPOŁU, PROFESJONALNY MANAGEMENT
30.11.2011 - 08.12.2011 (4 dni - 26 h)

AUTOPREZENTACJA - WYSTAPIENIA PUBLICZNE, SAVOIR VIVRE W BIZNESIE
STYCZEŃ (4 dni - 26 h)

SKUTECZNA OBSŁUGA KLIENTA, W TYM ZAGRANICZNEGO, ZARZĄDZANIE CZASEM I ŚRODOWISKIEM PRACY
28.11.2011 - 06.12.2011 (4 dni - 26 h)

Harmonogramy szkoleń dostępne są dla Państwa na stronie http://kadranaeuro.org.pl w zakładce "zgłoś się"

Całkowite koszty 4 dniowego szkolenia (dodatkowo w cenie 2 – godzinny indywidualnym coachingiem ) w wysokości 199zł brutto – ponosi Pracodawca.

Warunki uczestnictwa

• Prowadzisz mikro lub małe przedsiębiorstwo
• Siedziba lub oddział Twojej firmy znajduje się na terenie Wielkopolski
• Jesteś pracownikiem zatrudnionym na terenie Wielkopolski na podstawie umowy o pracę

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ, ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

KONTAKT: j.szefer@egd.com.pl, 61 610 75 14

Organizator:

EGD Consulting
Siedziba główna:
ul. Kaczeńcowa 38
60-175 Poznań

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Projekt szkoleniowy, dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego skierowany do osób zatrudnionych w sektorze MSP woj. śląskiego w szczególności do kadry kierowniczej, specjalistów HR, menedżerów personalnych, właścicieli firm, a także wszystkich osób, których praca polega na zarządzaniu pracownikami.

OSTATNIE MIEJSCA NA III EDYCJĘ SZKOLENIA!!!

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

http://www.akademia-zzl.pl

10 dniowy cykl szkoleń obejmuje m.in. praktyczne zagadnienia z zakresu Prawa Pracy, metody skutecznej rekrutacji i selekcji, systemy ocen okresowych, szkolenia i rozwój pracowników.

Szczegółowy program szkoleń dostępny tutaj

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 25-27.11.2011 r. w urokliwym hotelu Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu.

W związku z tym dla wszystkich użytkowników serwisu Golden Line proponujemy ofertę Last Minute na to szkolenie. Normalna cena szkolenia wynosi 1200,00 zł netto za osobę – w ofercie Last Minute tylko 800,00 zł netto za osobę. Oferta ważna jest do 22.11.2011 r. do godz. 16:30.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Grzegorz Sokulski

Grzegorz Sokulski Progress Group,
Progress Group

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Progress Group zaprasza na szkolenie warsztatowe w WARSZAWIE

SZTUKA PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

5-6 grudnia 2011 r.
Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR, Al. Jana Pawła II 27, WARSZAWA

PROGRAM SZKOLENIA

I DZIEŃ

1. SZTUKA BUDOWANIA WŁASNEGO WIZERUNKU W PREZENTACJACH ORAZ WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH –PIERWSZE WRAŻENIE ROBI SIĘ TYLKO RAZ
Ćwiczenie warsztatowe z użyciem kamery video – Prezentacja indywidualna każdego uczestnika
2. SCENARIUSZ DOBREJ PREZENTACJI
3. PROWADZENIE PROFESJONALNEJ PREZENTACJI
4. TRUDNE SYTUACJE W RELACJACH Z AUDYTORIUM

II DZIEŃ

1. ZNACZENIE MOWY CIAŁA W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH
2. SKUTECZNE POSŁUGIWANIE SIĘ GŁOSEM PODCZAS PREZENTACJI
Ćwiczenie z tekstem – Zasady pisania informacji
3. PREZENTACJA, WYSTĄPIENIA DLA MEDIÓW – UMIEJĘTNOŚĆ ZACHOWANIA SIĘ PRZED KAMERĄ
Ćwiczenie warsztatowe z użyciem kamery video – Nagranie krótkiego wywiadu na zadany temat
Ćwiczenie warsztatowe – Zachowanie w sytuacjach trudnych. Wywiad z uczestnikiem szkolenia, który wciela się w rolę rzecznika prasowego instytucji w sytuacji kryzysowej

PROWADZĄCY - DZIENNIKARZ TELEWIZYJNY I RADIOWY

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia prosimy o kontakt:
tel.: (22) 750 25 93
e-mail: biuro@progressgroup.pl

Więcej informacji: http://www.progressgroup.pl/content/view/198/7/
Klaudia Natalia Fabiszewska

Klaudia Natalia Fabiszewska "Jeśli chcesz innych
zapalić, płomień
musi być w tobie".

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Już 28 listopada Kraków zamieni się w finansową perłę Małopolski. Przez 5 dni, studenci wszystkich krakowskich uczelni, pasjonaci idei przedsiębiorczości oraz poszukujący możliwości rozwoju będą zgłębiać tajniki inwestowania, poznają sposoby podejmowania trafnych decyzji biznesowych i skutecznego poruszanie się w sferze finansów i zarządzania, a także odkryją, jak nie zagubić się w meandrach rynku kapitałowego. Wszystko to za sprawą organizowanego przez Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club wraz z nowo otwartym kierunkiem Zarządzania na Wyższej Szkole Europejskiej Festiwalu-Inteligencja Finansowa!

W tym roku przygotowaliśmy dla Was jeszcze więcej! Ponad 30 szkoleń i warsztatów, znamienici goście,hektolitry cennych informacji, a to wszystko bezpłatnie!

Już w poniedziałek i w środę Fryderyk Karzełek-człowiek uważany za jednego z najbardziej charyzmatycznych mówców w Polsce, twórca idei PRO - Permanentnego Rozwoju Osobistego oraz między innymi "Dekalogu Zamożności" podzieli się swoją wiedzą dotyczącą doradztwa finansowego. To praktyk, który wykształcił liczne grono managerów, doradców finansowych, przedsiębiorców, którzy uzyskali niezależność finansową. Chcesz do nich dołączyć? Spotkajmy się 28 oraz 30 listopada.

Wtorek należeć będzie do Grzegorza Turniaka- Prezesa firmy BNI Polska ,niestrudzonego orędownika wartościowych idei: networkingu, zarządzania talentami, karierą i czasem oraz Krzysztofa Sarneckiego-biznesmena,
zawodowego negocjatora, konsultanta ponad sześciuset firm w USA oraz prezesa największego ośrodka edukacyjnego dla Polaków Academy of Business & Career Development w Chicago. To właśnie dla Was poprowadzi
warsztaty z negocjacji.[/b
]
Jeżeli chcecie poznać jednego z [b]najmłodszych polskich milionerów, właściciela firmy ESC Poland, kilkunastu sklepów i serwisów internetowych, pomysłodawcy i promotora konferencji „Myśleć jak milionerzy”, nie wahajcie
się dołączyć do nas w środę. Kamil Cebulski[b] opowie wtedy o czynnikach, które wpłynęły na upadek firmy Malma.

[b]To jednak nie wszystko! Znamienitych gości będzie jeszcze więcej…

Ponadto, BDM oraz Teletrade przeprowadzą dla Was certyfikowane szkolenia z zakresu inwestowania na rynku walutowym, psychologii giełdy, a także zarabiania na spadkach.

Potężne dyskusje eksperckie, najlepsza od kilku lat inauguracja i prestiżowe szkolenia czekają na Ciebie!
Brzmi zachęcająco? Zapisy na:

http://inteligencja-finansowa.org.pl
http://przedsiebiorczykrakow.pl

Odważ się być zachłannym i sięgnij po swój pierwszy milion!
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na Kongres Zarządów Spółek
„Strategie budowania wartości firmy 2012”


Obrazek


"Kto nie wie, dokąd zmierza, nigdy nigdzie nie dojdzie" - powiedział Zafón

Działalność gospodarcza obrazuje słuszność tego stwierdzenia. Brak wizji rozwoju, realnej strategii i idących za nią planów, może stanowić istotną barierę w rozwoju przedsiębiorstwa lub całkowicie go uniemożliwić. Dlatego też tak ważne jest perspektywiczne myślenie i plany na przyszłość – zarówno tę bliższą, jak i dalszą. Plany te muszą być stale weryfikowane i dopasowywane do sytuacji rynkowej, szczególnie w dobie dużych fluktuacji na rynkach. Zmian jednak nie należy się obawiać; można natomiast upatrywać się w nich nowych, nieznanych dotąd szans i możliwości.

Kongres Zarządów Spółek „Strategie budowania wartości firmy 2012” pozwoli znaleźć odpowiedzi na szereg pytań i wątpliwości, związanych ze strategicznym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Skoncentrujemy się na tematach związanych z optymalizacją działalności spółek, a tym samym na podnoszeniu ich wartości. Do współpracy zaprosiliśmy specjalistów z zakresu prawa, podatków, consultingu, factoringu, HR i PR. Wydarzenie odbędzie się 18 stycznia 2012 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie.

Zbudowanie odpowiedniej strategii rozwoju, a także optymalizacja procesów mogą okazać się kluczem do sukcesu Państwa przedsiębiorstwa. Naszym zadaniem jest przekazanie rzetelnej wiedzy i wskazówek, jak tego dokonać. Serdecznie zapraszamy do udziału w Kongresie.

Planowany program

8.45 Otwarcie Kongresu oraz poranna kawa

9.15 - 9.45 Znaczenie marki dla budowania wartości firmy

9.45 - 10.15 Opcje menadżerskie i programy motywacyjne dla zarządu i pracowników a ich wpływ na budowanie wartości firmy

10.15 - 10.45 Usługa nowoczesnej animacji jako istotny czynnik kreowania wartości firmy dla akcjonariuszy - Dariusz Wnukowski, Dyrektor ds. transakcji elektronicznych, Biuro Maklerskie Alior Bank S.A.

10.45 - 11.05 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami

11.05 - 11.35 Strategie optymalizujące obciążenia podatkowe w przedsiębiorstwie

11.35 - 12.05 Wpływ due diligence na wartość przedsiębiorstwa w procesie pozyskania inwestora - PKF Audyt

12.05 - 12.35 Audyt finansowy i podatkowy jako narzędzie minimalizacji ryzyka w przedsiębiorstwie - Paweł Przybysz, Łukasz Motała 4Audyt Sp. z o. o.

12.35 - 13.05 Panel dyskusyjny „Strategie budowania wartości firmy a zmiany w otoczeniu gospodarczym”

13.05 - 13.45 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami

13.45 - 14.15 Przykłady efektywnie przeprowadzonych strategii optymalizacyjnych w przedsiębiorstwach

14.15 - 14.45 Zabezpieczenie interesów stron w procesie przejęcia/ sprzedaży spółki – Wiesław Łatała, Łatała i Wspólnicy sp. k.

14.45 - 15.15 Przygotowanie firmy do procesu sprzedaży/ pozyskania inwestora – vendor due diligence Tomasz Reiter Partner, Wiceprezes Zarządu Sueder & Reiter Audyt Sp. z o. o. Sp. k.

15.15 - 15.35 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami

15.35 - 16.05 Emisja obligacji jako alternatywna forma finansowania - Michał Ząbczyński, Dyrektor Zarządzający, Piotr Jankowski Kierownik Sekcji Analityków NOBLE Securities S.A.

16.05 - 16.35 Faktoring jako skuteczne narzędzie zarządzania płynnością finansową w przedsiębiorstwie

16.35 - 17.05 Strategie finansowania przedsiębiorstwa a jej wpływ na wzrost wartości firmy

17.05 Zakończenie

Ponadto przewidziane są w programie trzy 15-minutowe case’y.

Zapraszamy do bezpłatnego udziału w Kongresie Zarządów Spółek „Strategie budowania wartości firmy 2012”. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.budowaniewartosci.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt:

tel.: +48 71 725 59 33
budowaniewartości.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Bartłomiej Dąbkowski edytował(a) ten post dnia 13.12.11 o godzinie 09:25

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Monika Walczak

Monika Walczak Partner Zarządzający

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Marlena Pośpiech:
A GDYBY TAK KORZYŚCI DLA CIEBIE SIĘ SKUMULOWAŁY?


Obrazek

Tylko do 31 grudnia 2011, jeżeli …

… zgłosisz swój udział, to otrzymasz 2500 PLN rabatu, lub …

… zgłosisz swój udział i zaprosisz jedną osobę, to otrzymacie po 3500 PLN rabatu, lub …

… zgłosisz swój udział i zaprosisz dwie osoby, to otrzymacie po 4500 PLN rabatu.



Dodatkowo otrzymacie

1500 PLN RABATU na udział w Treningu Interpersonalnym i Warsztacie Pracy z Grupą przy rezerwacji dwóch lub trzech miejsc oraz …

SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE Emisja Głosu i Sztuka Przemawiania GRATIS oraz …

RATY 0% na całą ofertę Akademii SET®.



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Marlena Pośpiech
www.GrupaSET.pl

czytajac to ogloszenie dochodze do wniosku, ze ktos jest na poziomie swiadomych kompetencji prosto po kursie NLP :DDD Batko czy Sowa - oto jest pytanie ... ;P

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

THREX Szkoła Trenerów Biznesu zaprasza na spotkanie informacyjneSzanowni Państwo, zespół firmy szkoleniowej Piasecka & Żylewicz kontynuuje innowacyjny projekt jakim jest Szkoła Trenerów Biznesu THREX, czyli Training and HR Excellence, której głównym celem jest aktywne wspieranie rozwoju wybitnych trenerów - praktyków.Zapraszamy Państwa na spotkanie informacyjne 30 listopada o godzinie 17.00, które odbędzie się w Warszawie na ul. Widok 8 w siedzibie Francuskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej, która objęła nasz projekt honorowym patronatem.THREX to intensywny kurs opierający się na autorskim programie efektywnego i niezbędnego rozwoju w zakresie tworzenia indywidualnej charyzmy trenera-pragmatyka, trenera-stratega, trenera-lidera zmiany.Ta niezwykle praktyczna szkoła trenerów ma na celu pomóc trenerom wewnętrznym, menadżerom i tym, którzy rozpoczynają pracę trenera wprowadzić szybką zmianę w kierunku rozwijania praktycznych i skutecznych umiejętności kluczowych w pracy wybitnego, efektywnego i kreatywnego trenera.Zachęcamy do kontaktu i potwierdzenia chęci przybycia na spotkanie informacyjne.
Aleksandra Karwowska
(aleksandra.karwowska@threx.pl, tel. 795 192 955).



Wyślij zaproszenie do