Marta Kamińska

Marta Kamińska student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

zapraszam serdecznie do udzialu w badaniu "Osobowosc a osiaganie sukcesu zawodowego", bedacego podstawa mojej pracy magisterskiej. Ankieta jest calkowicie anonimowa. Z góry bardzo dziekuje za udzial w badaniu.

Ponizej link do badania:
http://www.ankietka.pl/ankieta/69232/badanie-osobowosc...

Pozdrawiam,

Marta Kaminska
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


OFERTA FIRST MINUTE
Przy zgłoszeniu i uiszczeniu opłaty do końca października cena 1200 zł netto!


Szkolenie: Preventive Maintenance
Termin: 8-9 grudnia 2011
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń i zagadnień TPM. Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM oraz jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? KIEDY wykonywać?

Warsztat obejmuje zagadnienia dotyczące implementacji wypracowanych taktyk i procedur obsługi maszyn i urządzeń. Podczas warsztatu przeprowadzane są przeglądy eksploatacyjne, zbierane są dane i mierzone efekty wdrażanych metod konserwacyjnych. Prowadzone są także działania mające na celu poznanie natury powstających zakłóceń i potencjalnych uszkodzeń. Podczas szkolenia szeroko omawiane są poszczególne modele obsługi technicznej Autonomous Maintenance.

Cele szkolenia:

• Rola operatorów produkcyjnych i techników UR,
• poznanie 7 kroków Autonomous Maintenance,
• metodologia wdrażania poszczególnych kroków AM,
• wdrożenie Dekalog Autonomus Maintenance,
• praktyka tworzenia planów przeglądu obsługi technicznej na poziomie operatora,
• wykorzystanie technik wizualizacyjnych przy tworzeniu planów OT- AM,
• techniki tworzenia One Point Lesson.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jak diagnozować potencjał i talenty wszystkich pracowników firmy za darmo?

Dobra wiadomość dla firm. Od 05.10.2011 r. każda firma w Polsce będzie mogła diagnozować talenty wszystkich swoich pracowników zupełnie za darmo - bez konieczności używania drogich testów.

Oto szczegóły:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/program-szkolenia/

Życząc dalszych sukcesów,

Pozdrawiam serdecznie,

Przemysław Walter
Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania

Twórca #1 w Polsce zaawansowanego szkolenia video: Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników: Jak skutecznie diagnozować talenty pracowników w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta

zapraszam do grupy Systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

chcesz mieć dostęp do szkoleń non profit i szkoleń niskobudżetowych?

zapraszam

konto usunięte

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mateusz P.

Mateusz P. logi(sty)ka

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

sprzedam książkę THE REAL BOOK OF REAL ESTATE Roberta Kiyosaki. Książkę kupiłem nową na Amazon UK za około 10 funtów.

Tu jest link:
http://www.amazon.co.uk/Real-Book-Estate/dp/1593155328...


Przeczytałem i już nie potrzebuję, jest w idealnym stanie.

Mogę wysłać komuś za 50 PLN już razem z kosztami przesyłki.


Obrazek

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Dziękuję za zainteresowanie i zapytania.

Informuję, że na stronieProgramu Executvie można poznać sylwetki wykładowców tegorocznej edycji Program Executive Education. Będą to m.in.: Konrad Kobylecki (były Prezes Polkomtel, Centertel i TP S.A.), Sebastian Mikosz (były Prezes PLL LOT) oraz Piotr Wieczorek (był Dyrektorem Strategii i Projektów w Nokia MEA).

W razie pytań służę pomocą:

Biuro Programu Executive Education
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
tel. 71 376 23 80
tel./fax 71 376 23 92

e-mail: pee@wsb.wroclaw.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOLENIE Ząrzadzanie sobą w czasie – oferta LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

1150,00 + 23% VAT, 10 i 11 październik, Warszawa, ul Pawia 55 - gmach WSFiZ, sala 57

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier. 

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarzadzania czasem

Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy
2. Organizacja swojego stanowiska pracy

Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy
3. Autodiagnoza produktywnosci i efektywnosci w pracy

Czas jako wyznacznik granic
Kwestionariusz MEQ
Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy
4. Zarządzanie własnym czasem

Jak efektywnie wyznaczać priorytety
Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
Zadania ważne i pilne
Zadania ważne i niepilne
Zadania nieważne i pilne
Zadania nieważne i niepilne
Techniki zarządzania własnym czasem
Technika „ początek końca"
Tworzenie harmonogramu dnia pracy
5. Organizowanie i sporządzanie planów

Zadaniowa analiza ABC
65% do 15%
20% do 20%
15% do 65%
Taktyka salami
Metoda Kartezjusza
Technika planowania od końca
Reguła Pareto
Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
Plany: tygodniowy, miesięczny
Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
Reguła Parkinsona
6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
Monitoring kamieni milowych
7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

Diagnoza i usunięcie barier
Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy
8. Podsumowanie szkolenia

Przypomnienie głównych punktów
Formuła ZZZ:
Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam
trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleń młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleń i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmińsko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Certyfikowany coaching dla Kierowników Projektów

Proponujemy certyfikowany coaching adresowany do Kierowników Projektów, który pomoże im optymalnie wykorzystać swoje zasoby, do osiągnięcia celów organizacji, jak i swoich własnych.

Rola Kierownika Projektu nie należy do najłatwiejszych. Wiąże się ona z zarządzaniem czasem swoim i innych osób. Wymaga również dobrego zarządzania innymi ludźmi i radzenia sobie z własnymi emocjami w przypadku konfliktowych wymagań. Od osób pełniących tą rolę wymaga się również podejmowania dobrych decyzji.

Oferujemy pomoc w rozwiązywaniu indywidualnych zagadnień, z którymi Kierownicy Projektów muszą się borykać w życiu codziennym. Współpraca z coachem pozwoli na zdiagnozowanie obszarów rozwoju, określenie celów, przeanalizowanie różnych opcji i określeniu dalszych działań.

Możemy pomóc Kierownikom Projektów w takich obszarach jak:
* Zarządzanie czasem,
* Zarządzanie ludźmi,
* Zarządzanie komunikacją,
* Zarządzanie ryzykiem,
* Określanie ścieżki kariery,
* Planowanie rozwoju zawodowego.


Zachęcamy do zapoznania się z ze szczegółowymi profilami naszych coachów: http://skills.pl/coaching_ludzie.html

Aby zapisać się na sesję coachingu oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

skills sp. z o.o.
info@skills.pl,
http://shop.skills.pl, http://skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy
Zespół skillsMarta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 06.10.11 o godzinie 09:10
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

JUŻ JEST! Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników.

#1 w Polsce Zaawansowane Szkolenie Video dla Profesjonalistów.

Jak skutecznie diagnozować talenty pracowników w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy?



Obrazek


http://sklep.metarekrutacjaiselekcja.pl/product.php?id...

Wstęp

# 1 w Polsce Zaawansowane Szkolenie Video: Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników
dostarcza wszystkiego czego potrzebuje profesjonalny Dyrektor, Manager i Specjalista, aby skutecznie diagnozować Talenty kandydatów/pracowników w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

Kto powinien skorzystać ze szkolenia video: Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników?


• Szkolenie Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników przeznaczone jest dla Właścicieli firm, Dyrektorów, Managerów, Specjalistów oraz wszystkich ludzi, którzy każdego dnia podejmują decyzje o zatrudnianiu, awansie czy dalszych kierunkach rozwoju pracowników.

Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników to zaawansowane szkolenie, dla wszystkich profesjonalistów którzy chcą opanować umiejętności skutecznego diagnozowania talentów w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

• Szkolenie Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników to doskonała inwestycja dla osób i zespołów z ograniczonym budżetem czasu, które z uwagi na swoje zadania i obowiązki nie mogą zaangażować 2 czy 3 pełnych dni, by uczestniczyć w otwartych szkoleniach z tego zakresu.


Obrazek


http://sklep.metarekrutacjaiselekcja.pl/product.php?id...

Co zawiera szkolenie?


#1 w Polsce Zaawansowane Szkolenie Video Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników składa się z 5 komplementarnych części.


Część I

Część pierwsza zawiera 3 zaawansowane szkolenia
stanowiące wstęp do skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników. Wzbogacona jest o wywiad specjalny z dr Adamem Suchodolskim – adiunktem w Katedrze Zarządzania Kadrami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

W tej części szkolenia dowiesz się:

1. Dlaczego 80% pracowników nie spełnia dzisiaj oczekiwań pokładanych w nich przez firmy?

2. Jak powstają talenty i dlaczego najwięksi managerowie na świecie opierają cały proces doboru, awansu i rozwoju pracowników właśnie na tym najważniejszym czynniku.

3. Jak zaplanować, wdrożyć i przeprowadzić skuteczną ocenę kompetencji pracownika w procesie Rekrutacji i Selekcji pracowników? Inaczej mówiąc poznasz całościowy i skuteczny proces Meta Rekrutacji i Meta Selekcji Pracowników.

4. W wywiadzie specjalnym dowiesz się jak zatrudniać najlepszych pracowników oraz poznasz „ON” – najskuteczniejszą technikę selekcji pracowników.


Część II

Część II to zaawansowane szkolenia w których nauczysz się w jaki sposób właściwie przygotować i przeprowadzić proces Preparacji doboru kadr.

W tej części opanujesz zaawansowane umiejętności:

1. Kompleksowej Meta analizy stanowiska pracy,

2. Tworzenia Meta opisów stanowisk pracy,

3. Konstruowania Meta profilu Kompetencyjnego.

Dzięki tej zaawansowanej wiedzy zyskasz pewność, że przygotowany profil kompetencyjny odpowiada rzeczywistym wymogom stanowiska pracy i zawiera kompletne wymagania osobowe.


Część III


W III części szkolenia opanujesz sztukę tworzenia Meta Ogłoszeń o Pracę. Nauczysz się świadomego konstruowania treści ogłoszenia prace, które przyciąga uwagę dopasowanych kandydatów i odstrasza kandydatów, którzy nie pasują do wymogów
stanowiska pracy.


Część IV

Część IV szkolenia to kwintesencja całego procesu Meta Rekrutacji i Meta Selekcji Pracowników.


W tej części szkolenia:


1. Poznasz skuteczną procedurę Meta Selekcji pracowników, gwarantującą zatrudnianie najlepszych pracowników.

2. Poznasz wszystkie 48 Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) tworzących najważniejszy czynnik, na którym opierają cały proces doboru, awansu i rozwoju pracowników najwybitniejsi managerowie świata.

3. Nauczysz się wykorzystywać Kwestionariusz Meta Pytań umożliwiający diagnozowanie talentów w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

4. Otrzymasz zestaw specjalnych ćwiczeń – ułatwiających identyfikację poszczególnych Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów).


Część V


W części V otrzymasz specjalne bonusy.
Gotowe do natychmiastowego zastosowania narzędzia niezbędne do przeprowadzenia skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników oraz Przewodniki jak skutecznie motywować, awansować i komunikować się z pracownikami posiadającymi w preferencji poszczególne talenty.

Całość szkolenia zawiera nie tylko niezbędną wiedzę. Wzbogacona jest o konkretne umiejętności, metody i techniki, wykorzystywane przez najwybitniejszych managerów i specjalistów na świecie.


Obrazek


http://sklep.metarekrutacjaiselekcja.pl/product.php?id...

Korzyści z inwestycji w szkolenie video: Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników


• Całe szkolenie stworzone jest w taki sposób, aby bez konieczności wynajmowania certyfikowanego Trenera czy konsultanta, każdy uczestnik opanował umiejętności samodzielnego diagnozowania talentów w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

• Całe szkolenie stworzone jest w taki sposób, aby nawet kompletnie początkujący uczestnik zrozumiał i potrafił zastosować zaawansowane umiejętności diagnozowania talentów w swojej pracy.

• Całe szkolenie stworzone jest w taki sposób, aby dostarczyć niezbędnej wiedzy, umiejętności, narzędzi i technik dokładnie tak, jakbyś uczestniczył w szkoleniu stacjonarnym.

• Całe szkolenie zawiera ponad 6 h zaawansowanego materiału. Możesz studiować poszczególne jego części w zależności od swoich potrzeb oraz czasu, którym dysponujesz w danym dniu.


Wartość inwestycji


Wartość inwestycji w szkolenie Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników to tylko 1270 zł


Z uwagi na fakt, że całe szkolenie Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników dostępne jest online – inwestując zaledwie 1270 zł każda firma może udostępnić to szkolenie wybranym bądź wszystkim swoim pracownikom. Co sprawia, że każda firma bez względu na wielkość może przeszkolić wszystkich swoich pracowników z zaawansowanych technik diagnozowania i zarządzania talentami w organizacji inwestując zaledwie 1270 zł.

Do zobaczenia i usłyszenia na szkoleniu:)

Życząc Tobie dalszych sukcesów,
Pozdrawiam serdecznie,


Przemysław Walter

Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania


Obrazek


http://sklep.metarekrutacjaiselekcja.pl/product.php?id...
Arkadiusz Burnos

Arkadiusz Burnos Dyrektor
Zarządzający SEAM
Group EMEA, Starszy
Konsultant...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam Państwa, zapraszam do zapoznania się z nową ofertą BalticBerg Institute!


Obrazek

BalticBerg Institute (Instytut BalticBerg) jest integralną częścią grupy BalticBerg Consulting (www.balticberg.pl). Instytut realizuje szkolenia, warsztaty i seminaria w obszarze tematów związanych z zarządzaniem operacyjnym ze szczególnym ukierunkowaniem zarządzanie techniczne i utrzymanie ruchu.

Oferta BalticBerg Institute skierowana jest zarówno do indywidualnych profesjonalistów chcących rozszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, jak i do firm, które pragną w przemyślany sposób podnieść kwalifikacje swoich specjalistów i menedżerów. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą szkoleń prowadzonych przez ekspertów BalticBerg.

Szczegóły na stronie http://www.balticberg.pl/institute.php

Od 4. kwartału 2011 prowadzimy w Polsce również szkolenia otwarte.

-----------------------------------------------------------

Najbliższe szkolenia:

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE UTRZYMANIEM RUCHU - BB-01600 - terminy: 16-17. Listopad 2011 (Warszawa) oraz 1-2. Grudzień 2011 (Warszawa)

STRATEGIA UTRZYMANIA RUCHU - Gdzie zacząć? - BB-01610 - terminy: 22-23. Listopad 2011 (Warszawa)

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ - BB-01400 - terminy: 16-17. Listopad 2011 (Warszawa)

-----------------------------------------------------------

Niebawem ustalimy również terminy dla szkoleń:

Relibility Centered Maintenance – Utrzymanie ruchu zorientowane na niezawodność – BB-E01601 – 2 dni

Systemy mierzenia efektywności operacyjnej w działach utrzymania ruchu - Narzędzia oraz wskaźniki (KPIs) dla UR – BB-01650 - 1 lub 2 dni

Analiza krytyczności maszyn i systemów – BB-01670 - 2 dni

Obieg informacji w utrzymaniu ruchu – optymalne wykorzystanie narzędzi CMMS oraz EAM - BB-01630 – 2 dni

BalticBerg Consulting jest firmą dostarczającą profesjonalne usługi konsultingowe z obszaru zarządzania operacyjnego oraz zarządzania zasobami technicznymi (EAM) i utrzymaniem ruchu. Usługi BalticBerg są dedykowane głównie firmom produkcyjnym, wydobywczym i transportowym, jednak wśród klientów znajdują się również inne organizacje pragnące podnieść efektywność swoich operacji i procesów (m. in. CERN - Europejskie Centrum Badań Nuklearnych w Genewie).

BalticBerg Consulting jest platformą współpracy ekspertów z obszaru inżynierii i biznesu. Oprócz intensywnej działalności operacyjnej (doradczej, konsultingowej, wdrożeniowej, szkoleniowej) BalticBerg od ponad trzech lat czynnie uczestniczy w organizacji oraz przyjmuje rolę patrona merytorycznego najważniejszych konferencji branżowych, kongresów, targów oraz seminariów specjalistycznych związanych z produkcją i utrzymaniem ruchu. Jesteśmy patronem merytorycznym takich wydarzeń jak: Kongresu SUR POLMAINTENANCE, Targi EasyFairs MAINTENANCE, Forum SUR organizowanego przez MOVIDA, UR W ENERGETYCE (BMP), Obsługiwanie Maszyn i Urządzeń.

Liczne doświadczenia ekspertów i menedżerów BalticBerg wpływają znacząco na podniesienie rangi wydarzeń mających na celu szerzenie najlepszych praktyk w zarządzaniu operacjami oraz ich integracji ze strategią korporacyjną.

KAŻDE SZKOLENIE BALTICBERG INSTITUTE prowadzone jest prez certyfikowanego eksperta BalticBerg Institute, który posiada wieloletnie doświadczenie operacyjne i zarządcze oraz co najmniej kilkuletnie doświadczenie konsultingowe. Dobrani w ten sposób eksperci przekazują wiedze zbudowaną na dziesiątkach rzeczywistych przypadków firm z wielu branż oraz intensywnej praktyce eksperckiej.

Językiem wykładowym i ćwiczeniowym jest język polski, jednak w przypadku niektórych kursów zapraszani są również dodatkowo wybrani eksperci BalticBerg (nie zawsze polskojęzyczni), którzy przyjmują rolę prelegenta dodatkowego (1-2 godz. wykładu lub warsztatów). Wszystkie wykłady gości zagranicznych tłumaczone są na język polski.

Firma BalticBerg ma siedzibę i stałych przedstawicieli w Polsce (Warszawa), Wielkiej Brytanii (Londyn) oraz Hiszpanii (Barcelona).

Więcej informacji można znaleźć pod adresem: http://www.balticberg.pl lub pod nr telefonu +48 22 20 35 440.

Zapraszamy do kontaktu!
Arkadiusz Burnos


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dowiedz się:
- jak efektywnie analizować kapitał wiedzy w firmie;
- w jaki sposób racjonalnie wykorzystywać zasoby personalne jako przewagi konkurencyjnej;
- poznaj metody skutecznego zarządzania emocjami kadry pracowniczej.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ I INNOWACYJNOŚCIĄ, Warszawa, 25 października 2011.

Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi Benedykt Bryłka, wykładowca akademicki z doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych m.in. w bankowości komercyjnej i inwestycyjnej.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-kreatywnoscia

Pozdrawiam,
Tomasz Michna

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta - to Twoja przepustka na nasze szkolenia :), dzięki niej zyskasz nawet ponad 83%

zapraszam do grupy systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

zapraszam

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszam na Prezentację pierwszego w Polsce Programu Executive Education
22 października, godz. 10.00 - 13.00
w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu

W planie Dnia:
- Rejestracja uczestników i poranna, orzeźwiająca kawa
- Koncepcja Programu Executive Education i przebieg zajęć - spotkanie z twórcą Programu
- Executive w Polsce, Europie i gospodarce globalnej – dlaczego warto zainwestować w siebie i stać się liderem
- Liderzy biznesu w roli prowadzących – opowiedzą o swoim doświadczeniu, sukcesach i porażkach

Zapisy na Dzień Otwarty
wyłącznie online - zgłoś swój udział klikając tutaj

Sprawy organizacyjne:
- obecność – pożądana
- udział – nieodpłatny
- strój – swobodny biznesowy lub weekendowy

Po więcej informacji kliknij tutaj

W razie pytań służymy pomocą:

Biuro Programu Executive Education
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
tel. 71 376 23 80
tel./fax 71 376 23 92

e-mail: pee@wsb.wroclaw.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

Czas trwania i termin:

9.00 – 17.00,
15 listopad 2011, Warszawa.

Opis szkolenia.

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do kontaktu z Klientami, a więc przede wszystkim dla tych którzy: poszukują potencjalnych Klientów, umawiają spotkania z Klientami, utrzymują kontakty z już pozyskanymi Klientami, wykorzystują telefon w celach przekazywania i pozyskiwania potrzebnych informacji. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizowania prowadzonych rozmów telefonicznych. Nauczą się pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych. Poznają techniki argumentacji i finalizacji rozmowy. Dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Poznają dynamikę prowadzenia rozmów telefonicznych. Nauczą się wyznaczać cele rozmów telefonicznych. Przećwiczą poszczególne etapy procesu prowadzenia rozmowy telefonicznej.

Cele szkolenia.

• Zapoznanie z etapami procesu rozmowy telefonicznej.
• Zapoznanie z zasadami przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z typami informacji występującymi w rozmowie telefonicznej.
• Nauczenie uczestników pisania różnych skryptów rozmów telefonicznych.
• Nauczenie wyznaczania celów rozmowy telefonicznej.
• Nauczenie technik argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z narzędziami ułatwiającymi komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z dynamiką prowadzonej rozmowy telefonicznej.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

• Budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.
• Pisać różnego typy skrypty rozmów telefonicznych.
• Przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Analizować prowadzone rozmowy telefoniczne.
• Prowadzić rozmowy telefoniczne.
• Wyznaczać cele rozmów telefonicznych.
• Przekazać i pozyskać potrzebne informacje.
• Stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy.
• Stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta.
• Skutecznie reagować w trudnych sytuacjach.

Profil uczestnika szkolenia.

• Doradcy Klienta.
• Konsultanci finansowo-ubezpieczeniowi.
• Pracownicy biura obsługi klienta.
• Przedstawiciele handlowi.

Program szkolenia.

1. Podstawowe informacje na temat telemarketingu i prowadzenia rozmów telefonicznych.

• Definicja telemarketingu i jego rodzaje.
• Czynniki decydujące o sukcesie w telemarketingu.
• Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
• Proces rozmowy telefonicznej, jej dynamika, fazy i struktura.
• Cele realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
• Typy informacji w rozmowie telefonicznej.

2. Trzy etapy procesu rozmowy telefonicznej.

• Etap przygotowania do prowadzenia rozmów telefonicznych (osobista postawa, miejsce, skrypt, baza Klientów).
• Etap prowadzenia rozmów telefonicznych (sprzedaż, umawianie spotkań, struktura rozmowy).
• Etap analizy przeprowadzonych rozmów telefonicznych (elementy skryptu, wątpliwości i zastrzeżenia, baza Klientów).

3. Trzy fazy prowadzenia rozmowy telefonicznej.

• Dynamika prowadzenia rozmowy i zachowań Klienta.
• Faza wprowadzenia – budowanie relacji z Klientem (identyfikacja Klienta, przedstawienie firmy, wzbudzenie wstępnego zainteresowania).
• Faza rozwinięcia – badanie potrzeb i prezentacja oferty (zainteresowanie Klienta i przygotowanie do podjęcia decyzji).
• Faza zakończenia – podsumowanie i zakończenie rozmowy (zamknięcie rozmowy, zdobycie i przekazanie dodatkowych informacji).

4. Narzędzia ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych.

• Aktywne słuchanie i wykorzystywanie zdobytych informacji.
• Zadawanie trafnych pytań zmuszających Klienta do myślenia i działania.
• Używanie słów kluczy i zwrotów perswazyjnych wpływających na zachowanie Klienta.
• Wykorzystywanie głosu jako nośnika informacji niewerbalnej i umiejętne stosowanie pauzy.
• Techniki kierowania myśleniem Klienta i przebiegiem rozmowy telefonicznej.

5. Struktura rozmowy i skrypty rozmów telefonicznych.

• Struktura czyli właściwy przebieg rozmowy telefonicznej.
• Rodzaje skryptów wykorzystywanych podczas rozmów telefonicznych.
• Tworzenie skryptów ułatwiających osiągnięcie celu rozmowy.
• Korzystanie ze skryptów w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.

6. Techniki argumentacji i finalizowania rozmowy telefonicznej.

• Techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej.
• Zakres i struktura przekonującej prezentacji.
• Stare i nowe modele prezentowania korzyści.
• Techniki finalizacji w rozmowie telefonicznej.

7. Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.

• Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
• Techniki radzenia sobie z emocjami Klienta.
• Określanie granic i własnych praw w rozmownie z trudnym Klientem.
• Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY

biuro@systemysa.pl
Grzegorz Mędrek

Grzegorz Mędrek The sky is the
limit!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeszcze w październiku: szybka ścieżka do certyfikatu IPMA D - Kraków

Certyfikat IPMA D to początek ścieżki certyfikacyjnej w międzynarodowym standardzie International Project Management Association. Pozytywnie zdany 3 godzinny egzamin teoretyczny jest potwierdzony świadectwem „Certified Project Manager Associate”. Podczas spotkań Małopolskiej Grupy Regionalnej Stowarzyszenia Project Management Polska uczestnicy zgłaszali nam, że standardowo dostępne na rynku kursy przygotowujące do tego egzaminu są za długie; trudno je pogodzić z pracą zawodową oraz że koszty są zbyt wysokie. Dzięki formule: intensywne weekendy + praca własna + indywidulane konsultacje udało nam się skrócić kurs do trzech weekendów. Zaczynamy w sobotę 29.10.2011. Egzamin już pod koniec listopada. Nowy sposób organizacji kursu pozwolił ograniczyć koszty i obniżyć cenę całego kursu do 3 600 zł netto (+ 1 000 zł opłata egzaminacyjna).
Kurs rozpoczyna się w weekend 29-30.10.2011, kolejne sesje: 5-6.11.2011, 19-20.11.2011.

Szczegóły oferty do pobrania.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży

Czas trwania i termin:

9.00 – 17.00,
22 listopad 2011, Warszawa.

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY

biuro@systemysa.pl



Wyślij zaproszenie do