Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Projekt szkoleniowy, dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego skierowany do osób zatrudnionych w sektorze MSP woj. śląskiego w szczególności do kadry kierowniczej, specjalistów HR, menedżerów personalnych, właścicieli firm, a także wszystkich osób, których praca polega na zarządzaniu pracownikami.

OSTATNIE MIEJSCA NA II EDYCJĘ SZKOLENIA

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

http://www.akademia-zzl.pl

10 dniowy cykl szkoleń obejmuje m.in. praktyczne zagadnienia z zakresu Prawa Pracy, metody skutecznej rekrutacji i selekcji, systemy ocen okresowych, szkolenia i rozwój pracowników.

Szczegółowy program szkoleń dostępny tutaj

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oddaj swój głos na B&O Navigator Firma Szkoleniowa.

Obrazek

B&O Navigator Firma Szkoleniowa zaprasza do udziału w głosowana na najlepsza markę szkoleniową.

Wśród wszystkich osób oddających głosy po zakończeniu głosowania zostanie przeprowadzona loteria w której można wygrać cenne nagrody.

W Rankingu Firm Szkoleniowych można głosować od 1.09.2011 do 10.10.2011 r.

Oddaj swój głos na B&O Navigator Firma Szkoleniowa tutaj.

Obrazek


Zapraszamy!Dawid Martynowski edytował(a) ten post dnia 02.09.11 o godzinie 13:58

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Czyż

Marcin Czyż Organizuję
konferencje, eventy,
przyjęcia w Stacji
Nowa G...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Polecam wakacyjne, motywacyjne wyjazdy grupowe w najlepszych cenach na rynku, bony upominkowe (także dla pracowników) na zakup wycieczki z ponad

100 biur podróży m.in. Itaka, TUI, Neckermann, Rainbow, Triada, Wezyr, Ecco Holiday, GTI, Grecos, Sun&Fun i wiele innych.

Infolinia i rezerwacja +48 42 638 05 20 lub bok@lostravelos.com

WWW.LOSTRAVELOS.COM - Twój portal wymarzonych podróżyMarcin Czyż edytował(a) ten post dnia 25.08.11 o godzinie 11:14

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dowiedz się JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ przedsiębiorstwem w aktualnych warunkach wolnego rynku, JAK OPRACOWAĆ EFEKTYWNY PLAN STRATEGICZNY oraz JAKICH BŁĘDÓW UNIKNĄĆ przy projektowaniu przyszłości.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE,
Wrocław 28-29 września 2011


Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i strategii finansowej firm, Arkadiusz Derkacz, wykładowca warszawskiej SGH i dyrektor finansowy kilku polskich przedsiębiorstw.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-strategiczne.

Pozdrawiam,
Tomasz Michna
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu, http://mojaatena.pl
KADRY-PŁĄCE-SZKOLENIA-COACHING-IT- Kompleksowa obsługa firm

Nasza firma ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu proponuje Państwu obsługę
w zakresie kadr i płac.
Usługi z zakresu KADR:
• prowadzenie dokumentacji kadrowej (teczek personalnych) pracowników;
• sporządzanie i ewidencja dokumentacji związanej z zawarciem stosunku pracy (umowy, aneksy) oraz umowy zlecenia i o dzieło;
• sporządzanie dokumentacji dotyczącej rozwiązania umowy o pracę (wypowiedzenia, świadectwa pracy);
• rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS;
• rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, zwolnień lekarskich i innych;
• informowanie Klienta o konieczności przeprowadzenia i aktualizacji badań lekarskich oraz szkoleń z zakresu BHP i szkoleń przeciwpożarowych pracowników;
• sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON ;
• obecność w trakcie inspekcji PIP w zakresie prawidłowości prowadzenia administracji kadrowej, dostarczanie odpowiednich danych i udzielanie wyjaśnień;
• sporządzanie uzgodnionych w umowie raportów i zestawień kadrowych;
• na życzenie przechowywanie dokumentacji oraz danych kadrowych Klienta,
• Szkolenia z zakresu ZZL: Rekrutacja i selekcja pracowników, motywowanie, delegowanie, systemy ocen okresowych, prawo pracy, płace, procedury i procesy HR,
Usługi z zakresu PŁAC:
• naliczanie wynagrodzeń pracowników;
• sporządzanie list płac;
• na życzenie przygotowywanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń pracowników na rachunki bankowe;
• sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych;
• sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
• obecność i współpraca z Klientem przy inspekcjach i kontrolach z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego;
• na życzenie przygotowywanie i przesyłanie do GUS sprawozdań statystycznych;
• przechowywanie dokumentacji oraz danych płacowych Klienta.
Zależy nam na dobrej i trwałej współpracy z Państwem, dlatego nasza oferta nie ogranicza się do prowadzenia usług kadrowo-płacowych w Firmie. Podpisując umowę pragniemy przede wszystkim pomóc Klientowi w zoptymalizowaniu i ograniczeniu kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników poprzez poszukiwanie nowych rozwiązań prawnych, organizacyjnych i ekonomicznych w odniesieniu do specyfiki danej Firmy. Pracownicy i współpracownicy ATENY działają w obszarze tzw. „twardego” HR od wielu lat, tworzą zespół kompetentnych specjalistów, o wieloletnim doświadczeniu w dziedzinie stosowania w praktyce szeroko pojętego prawa pracy.

Efektem współpracy z naszą firmą będzie:
1. zmniejszenie kosztów operacyjnych HR,
2. obniżenie kosztów utrzymania systemów IT,
3. poprawa efektywności działań w powyższych obszarach,
4. bezpieczeństwo informacji .

Chętnie przedstawimy zakres oferty w czasie bezpośredniego spotkania. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami
http://mojaatena.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
19-21.09.2011 r.- PRINCE2(R) Foundation
22-23.09.2011 r.- PRINCE2(R) Practitioner

Jesteś kierownikiem projektu albo członkiem zespołu projektowego?

Akademia Szybkiej Nauki wychodzi naprzeciw Waszym potrzebom i zaprasza na akredytowane szkolenia wraz z egzaminami PRINCE2®. Zdecydowaliśmy wprowadzić to szkolenie do naszej stałej oferty szkoleń, ponieważ wiemy, że skuteczny pracownik, który awansuje, to tylko ten, który jest mistrzem zarządzania swojej i cudzych list zadań.

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Dlaczego u nas?
Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

Jak dotąd mamy najwyższą w Polsce, 98% zdawalność! Nasze szkolenie jest, więc gwarancją zaoszczędzenia czasu, pieniędzy i nerwów.

W AKN naprawdę wiemy jak zarządzać projektami. W AKN nie tylko przeczytaliśmy wszystkie książki z tej dziedziny, ale faktycznie stosujemy tę wiedzę: zrealizowaliśmy ponad 20 projektów dofinansowanych przez Unię Europejską. Nasz projekt „Kompendium wiedzy przyszłego menadżera służby zdrowia”- znalazł się na liście laureatów konkursu „Dobre praktyki EFS” i uzyskał tytuł „Najlepsza Inwestycja w człowieka 2007”. Nasi trenerzy, to nie tylko osoby, które zdobyły niezbędne certyfikaty, ale także teorię stosują codziennie w praktyce!

Dodatkowy powód by nas wybrać:

Jeśli zgłosisz się na szkolenie PRINCE2 Foundation lub PRINCE2 Practitioner otrzymasz:

- 25%-28%% rabatu- jeśli zgłosisz się minimum 46 dni przed szkoleniem
- 20% rabatu – jeśli zgłosisz się od 31 do 45 dni przed szkoleniem,
- 10% rabatu – jeśli zgłosisz się do 14 dni przed szkoleniem.

CENY OD 2500 ZŁ BRUTTO !!!

Szkolenia odbywają się w centrum Warszawy

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Izabella Kapuściak
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office Of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.
Grzegorz Pięta

Grzegorz Pięta Doradca Klienta

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do odwiedzenia niedawno powstałej strony zajmującej się organizacją incentivów:http://www.goldenline.pl/mikroblog/blue-sky-travel.

W swojej ofercie firma proponuje również niestandardowe kierunki np Nepal (lot nad Mount Everest). Dodatkowo w trakcie takich wyjazdów odbywają się szkolenia motywacyjne.

Jeśli macie pytania na temat podróży biznesowych to zapraszam na forum: http://www.goldenline.pl/forum/biznesowa-strefa-podrozy

Oto przykładowy film z takiego wyjazdu:
http://www.youtube.com/watch?v=GmLIu3Vhg98&feature=cha...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Już za kilka dni ruszy rekrutacja na pierwszy w Polsce Program Executive Education

Dla kogo
Program Executive Education adresowany jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla, właścicieli zarządzających małymi i średnimi firmami, osób raportujących do zarządów i struktur koropracyjnych.

Cel
Program Executive Education to wiedza, umiejętności zarządcze, zachowania i postawy konieczne do:
- efektywnego funkcjonowania w zespołach decyzyjnych
- odniesienia i ugruntowania sukcesu osobistego
- stałego wzrostu efektywności podległego obszaru firmy

Program zajęć
W oparciu o unikatową koncepcję wealth-strength-worthTM, opracowaną w Executive Boost Growth, powstał Program Executive Education, który ma rozwijać wiedzę i kompetencje z obszarów:
- zarządzania bogactwem właścicieli
- zarządzania siłą firmy
- zarządzania wartością pracowników

Organizacja nauki
Program Executive Education jest to cykl szkoleniowy realizowany przez sześć miesięcy od listopada 2011 r. do kwietnia 2012 r. Program obejmuje:
- 6 zjazdów weekendowych (sobota i niedziela)
- 1 zjazd w miesiącu
- 96 godzin łącznie
- 8 godzin dziennie
Zajęcia odbywają się w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Organizatorzy
- Executive Boost Growth, Warszawa
- Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Kontakt
Biuro Programu Executive Education
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

tel. 71 376 23 80
tel./fax 71 376 23 92

e-mail: pee@wsb.wroclaw.pl

Szczegóły tutaj
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Już niecały miesiąc do konferencji

III Konferencja Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji odbędzie się w dniu 22 września 2011 roku, w Katowicach. Jako trzecia z cyklu „Strategia Zarządzania Bezpieczeństwem w Biznesie”, odnosić będzie się do wcześniej poruszanych tematów i będzie ich kontynuacją.


Przypomnijmy, co było na poprzednich Konferencjach.

I konferencja odbyła się 20 stycznia i tematem wiodącym było spojrzenie w szerokim aspekcie na zakres działalności firmy, jej charakterystykę, jako kluczowy punkt w organizacji bezpieczeństwa firmy. Jako przykład konieczności zarządzania na różnych poziomach, ale na podstawie wiodącej koncepcji, wskazaliśmy bezpieczeństwo pożarowe. Jako element dodatkowy, mający za zadanie otworzyć słuchaczy na nowe podejście do bezpieczeństwa, przedstawiliśmy ubezpieczenia jako rodzaj zabezpieczeń dla działalności i operacyjnej firmy, wraz z wykazaniem, że polisa powinna być dobrana właściwie i na pewno nie na podstawie ceny. A czasem warto z polisy zrezygnować.

II konferencja odbyła się 14 kwietnia. Poświęciliśmy ją wskazaniu, w jaki sposób należy zajmować się bezpieczeństwem. Jak powiązać politykę firmy, z polityką bezpieczeństwa, jak zastanowić się, co powinno znaleźć się w strategii bezpieczeństwa, w powiązaniu ze strategią firmy. Uzupełnieniem były przykłady polityki i strategii bezpieczeństwa, jak również kontynuacja tematu, czy dokładniej zakresu bezpieczeństwa, w którym obligatoryjne zabezpieczenia tego typu funkcjonują. Czyli bezpieczeństwo pożarowe.

O czym tym razem...

III konferencję chcemy poświęcić sprawom analiz, audytów, przeglądów... Czyli w skrócie – gromadzeniu informacji, niezbędnych do zaplanowania bezpieczeństwa. Określenia polityki bezpieczeństwa, przygotowania strategii bezpieczeństwa, czy bieżącego zarządzania działaniami ochronnymi. Analizy, audyty, czy inne działania sprawdzające, czy też dostarczające informacji odbywają się również na kilku poziomach. Mają dostarczyć informacji niezbędnych do podejmowania decyzji na szczeblu strategicznym (najdłuższym, w horyzoncie 3-5 a czasem 10 lat) taktycznym (od 1 do 3 lat) jak i bieżącym, zwanym operacyjnym (maksymalnie do 1 roku). Zakres gromadzonych informacji i horyzont czasowy wymuszają pewien poziom ogólności analiz na szczeblach wyższych, wymuszając precyzję na szczeblu niższym. Jak sobie poradzić z różnymi narzędziami analitycznymi, jak je sobie ułożyć – o tym na konferencji.

Więcej:
http://ibii.eu/konferencje-ibii/konferencje-2011/209-i...
http://www.portal-ochrony.pl/index.php/wiadomosci/ochr...

Serdecznie zapraszamy.
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

OFERTA LAST MINUTE!
Szkolenie: Maintenance Management System
Termin: 15-16 września 2011
Lokalizacja: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu
Ostatnie miejsca: 1200 PLN netto za osobę!



Warsztat obejmuje swym zakresem odpowiednie zaplanowanie całości procesu wdrożeniowego programu TPM. Podczas warsztatu przeprowadzana jest analiza poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa pod względem zasobów technicznych i ludzkich wymaganych podczas implementacji. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą wybrać odpowiednie narzędzia, aby przejść z obsługi awaryjnej (Breakdown Maintenance), poprzez obsługę prewencyjną (Preventive Maintenace), do obsługi diagnostycznej (Predictive Maintenace).

Cele szkolenia:

• poznanie systemów zarządzania UR,
• modele zarządzania obsługą techniczną maszyn i urządzeń,
• poznanie technik zbierania danych,
• wybór gamy wskaźników,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html


Obrazek
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

TPM Excellence konferencja dla praktyków TPM

W dniach 29-30 marca 2012r. w Poźrzadle koło Łagowa Lubuskiego odbędzie się konferencja TPM Excellence, której celem jest prezentacja przebiegu wdrożeń TPM w wybranych polskich zakładach produkcyjnych krok po kroku oraz przedyskutowanie w gronie fachowców problemów nurtujących managerów TPM w ich codziennej działalności.

Gościem Honorowym spotkania będzie przedstawiciel Browaru Żywiec, jedynej polskiej firmy nagrodzonej w 2010 roku prestiżowym certyfikatem Award for TPM Excellence przyznanym przez japoński instytut JIPM.

Wśród pozostałych prelegentów znajdą się praktycy TPM, którzy podzielą się z uczestnikami swoimi doświadczeniami ze zrealizowanych wdrożeń, nie pomijając popełnionych błędów oraz kładąc nacisk na konsekwencje zastosowania wybranych rozwiązań. Przybliżą również sukcesy, które osiągnęli dzięki systematyce i samodyscyplinie w realizacji planu wdrożeniowego TPM. Wszyscy uczestnicy będą mieć ponadto okazję by podzielić się swoimi doświadczeniami, biorąc udział w debacie „TPM - projekt czy proces”.

Organizatorem konferencji TPM Excellence jest WOMA Solution, działająca od 6 lat firma szkoleniowo-doradcza skupiająca się na podnoszeniu efektywności działalności operacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych. WOMA Solution posiada doświadczenie we wdrażaniu narzędzi i procedur podnoszących produktywność oraz liczne zakończone z sukcesem wdrożenia w przedsiębiorstwach działających w wielu branżach. Specjalnością WOMA Solution są szkolenia, warsztaty oraz doradztwo z zakresu Maintenance Management prowadzone wg filozofii KAIZEN. Firma realizuje również projekty autorskie, których celem jest opracowanie i pomoc we wdrożeniu kompleksowego systemu zarządzania eksploatacją obiektów technicznych oraz optymalizacji procesów UR.

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 31.08.11 o godzinie 19:45
Maciej Korecki

Maciej Korecki Przewodniczący Rady
Nadzorczej Energy
Invest Group S.A.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie!

Szukam partnerów do nowego biznesu!

Jedyny taki projekt na skalę kraju. Biznes, który pozwala nabyć udziały w Elektrowniach Wiatrowych, bez finansowej bariery wejścia. Sam Rynek Odnawialnych Źródeł Energii został uznany przez Financial Times w 2009 r. za najbardziej odporny na skutki kryzysu.

Idealne dopełnienie portfolio inwestycyjnego dla wszystkich szukających bezpieczeństwa, dużych zysków i niezależności od rynków finansowych!

Zapraszam do kontaktu lub na spotkanie aby omówić szczegóły.

Pozdrawiam
Maciej Korecki
792 086 455Maciej Korecki edytował(a) ten post dnia 06.12.11 o godzinie 23:24
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


UWAGA! Oferta FIRST MINUTE!

Konferencja TPM Excellence. Jak to się robi w Polsce ...

Przy zgłoszeniu i uiszczeniu opłaty do 15 października 2011 roku, taniej o 550 PLN netto!

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Danka Prachnio

Danka Prachnio nauczycielka Vedic
Art. Trener Rozwoju
Osobistego. Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Do nowego projektu poszukuję managerów z zespołami
Więcej informacji na priv

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do