konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo,

Chciałabym zachęcić Państwa do zapoznania się z
korzyściami
jakie oferują studia podyplomowe
„MBA Zarządzanie” na Uczelni Łazarskiego!

‣ modułowy charakter programu
to łącznie ponad 500 godzin zajeć
nowatorska wiedza z zakresu marketingu,
ekonomii i zarządzania
przygotowanie do zarządzania przedsiębiorstwem
na różnych szczeblach hierarchii organizacyjnej firm
‣ wykształcenie praktycznych umiejętności w zakresie
analiz i metod rozwiązywania problemów,
podejmowania decyzji operacyjnych i strategicznych
‣ rozwinięcie technik skutecznego negocjowania,
budowania relacji międzyludzkich w organizacji,
rozwiązywania konfliktów i kształtowania
partnerskich związków z otoczeniem;
nabycie wiedzy z zakresu zarządzania, ekonomii,
prawnych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa,
stanowiącej podstawę do dalszego kształcenia
i zdobywania wiedzy

Rekrutacja trwa!

Więcej informacji :
http://www.lazarski.pl/mba-zarzadzanie
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkolenie „Autonomous Maintenance” 18 - 19 lipca 2011

Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w szkoleniu „ Autonomous Maintenance”. Szkolenie to jest jednym z cyku szkoleń „Certyfikowany praktyk TPM. Learning by doing”.

Gospodarzem II edycji cyklu „Certyfikowany Praktyk TPM. Learning by doing” jest światowej klasy producent sprzętu AGD - Electrolux Poland Sp. z o.o. zakład w Oławie.

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń i zagadnień TPM. Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM oraz jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? KIEDY wykonywać?

Warsztat obejmuje zagadnienia dotyczące implementacji wypracowanych taktyk i procedur obsługi maszyn i urządzeń. Podczas warsztatu przeprowadzane są przeglądy eksploatacyjne. Zbierane są dane i mierzone efekty wdrażanych metod konserwacyjnych. Podczas przeglądów prowadzone są działania mające na celu poznanie natury powstających zakłóceń i potencjalnych uszkodzeń.

Cele szkolenia:

• rola operatorów produkcyjnych i techników UR,
• poznanie 7 kroków Autonomous Maintenance,
• metodologia wdrażania poszczególnych kroków AM,
• wdrożenie Dekalog Autonomus Maintenance,
• praktyka tworzenia planów przeglądu obsługi technicznej na poziomie operatora,
• wykorzystanie technik wizualizacyjnych przy tworzeniu planów OT-AM,
• techniki tworzenia One Point Lesson.

Więcej informacji na naszej stronie internetowej:

http://womasolution24.com

OSTATNIE MIEJSCA!


Obrazek
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi 21-22 lipca 2011

Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w szkoleniu „Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi”. Szkolenie to jest jednym z cyku szkoleń „Certyfikowany praktyk TPM. Learning by doing”.

Gospodarzem tego szkolenia jest firma z branży automotive - Nosag Polska Sp. z o.o. zakład w Tychach.

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń i zagadnień TPM. Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM oraz jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? KIEDY wykonywać?

Warsztat stanowi skondensowane połączenie kluczowych zagadnień dotyczących zarządzania ludźmi od strony psychologicznej. Poruszone są w nim wszystkie zagadnienia psychologii zarządzania, które dobry menadżer powinien znać. Warsztat bazuje na współczesnej wiedzy naukowej z zakresu psychologii i zarządzania personelem. Główny nacisk kładzie się w nim na procesy interpersonalne (międzyludzkie) kluczowe w skutecznym kierowaniu ludźmi.
Zajęcia będą bazowały na niezbędnym minimum teoretycznym, przekazanym w postaci wykładów, prezentacji multimedialnych oraz dyskusji, jednak w większości będą miały formę praktycznych ćwiczeń, dających możliwość doświadczenia pewnych sytuacji i wyciągnięcia wniosków, przećwiczenia pewnych zachowań oraz ich skorygowania, a także wypracowania konkretnych rozwiązań i planów działania.

Cele szkolenia:

• diagnoza swoich mocnych i słabych stron jako osoby kierującej ludźmi,
• stworzenie indywidualnego planu rozwoju własnych kompetencji,
• praktyka motywowania pracowników,
• techniki komunikacyjne zwiększające skuteczność kierowania,
• praktyka asertywnego zachowania w relacjach z pracownikami w firmie,
• podkreślenie roli efektywnego uczenia innych w procesie skutecznego zarządzania zespołem.

Szkolenie Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi jest ostatnim szkoleniem I edycji cyklu TPM LD.
Więcej informacji na naszej stronie internetowej:

http://womasolution24.com

OSTATNIE MIEJSCA!


Obrazek
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2

Jesteś kierownikiem projektu albo członkiem zespołu projektowego?

Akademia Szybkiej Nauki wychodzi naprzeciw Waszym potrzebom i zaprasza na akredytowane szkolenia wraz z egzaminami PRINCE2. Zdecydowaliśmy wprowadzić to szkolenie do naszej stałej oferty szkoleń, ponieważ wiemy, że skuteczny pracownik, który awansuje, to tylko ten, który jest mistrzem zarządzania swojej i cudzych list zadań.

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Dlaczego u nas?

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

Jak dotąd mamy najwyższą w Polsce, 98% zdawalność! Nasze szkolenie jest, więc gwarancją zaoszczędzenia czasu, pieniędzy i nerwów.

W AKN naprawdę wiemy jak zarządzać projektami. W AKN nie tylko przeczytaliśmy wszystkie książki z tej dziedziny, ale faktycznie stosujemy tę wiedzę: zrealizowaliśmy ponad 20 projektów dofinansowanych przez Unię Europejską. Nasz projekt „Kompendium wiedzy przyszłego menadżera służby zdrowia”- znalazł się na liście laureatów konkursu „Dobre praktyki EFS” i uzyskał tytuł „Najlepsza Inwestycja w człowieka 2007”. Nasi trenerzy, to nie tylko osoby, które zdobyły niezbędne certyfikaty, ale także teorię stosują codziennie w praktyce!

Dodatkowy powód by nas wybrać:

Jeśli zgłosisz się na szkolenie PRINCE2 Foundation lub PRINCE2 Practitioner otrzymasz:

- 25%-28%% rabatu- jeśli zgłosisz się minimum 46 dni przed szkoleniem
- 20% rabatu – jeśli zgłosisz się od 31 do 45 dni przed szkoleniem,
- 10% rabatu – jeśli zgłosisz się do 14 dni przed szkoleniem.

Zadzwoń i dowiedz się więcej:

Izabella Kapuściak
Koordynator Sprzedaży Szkoleń
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
Ewa Perkowska

Ewa Perkowska Student, Collegium
Civitas

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam!

Jestem studentką Collegium Civitas i realizuję projekt badawczy dotyczący cech przywódczych, który jest częścią pracy dyplomowej. W tym celu, bardzo proszę o wypełnienie ankiety osoby na stanowiskach kierowniczych średniego i wyższego szczebla. Poniżej znajduje się link do ankiety.
Z góry dziękuję i pozdrawiam!

https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?fo...

Ewa PerkowskaEwa Perkowska edytował(a) ten post dnia 16.06.11 o godzinie 00:04

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Grupa Beaumanoir – właściciel Marek Cache-Cache, Morgan, Bonobo, Patrice Breal, Scottage, La City – posiadająca ponad 1000 sklepów na całym świecie, specjalizująca się w sprzedaży odzieży damskiej prêt-à-porter, poszukuje obecnie kandydatów na następujące stanowisko

REGIONAL MANAGER
Miejsce pracy: małopolskie /śląskie /dolnośląskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, raportując bezpośrednio do Sales Managera, będzie odpowiedzialna za nadzór i kontrolę nad jednostkami w podległym regionie (18 sklepów Cache-Cache, w tym sklepy własne i partnerskie), planowanie i monitorowanie procesów sprzedaży, organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością operacyjną podległych sklepów. Nadzorując bezpośrednio zespół Kierowników Sklepów, a także współpracując ściśle z działem Marketingu i Merchandisingu będzie odpowiedzialna za monitorowanie i maksymalizację wolumenu sprzedaży w podległym regionie, poprzez : kontrolę standardów operacyjnych oraz VM, nadzór nad wykonaniem budżetów, realizacji założonych współczynników i efektywności, oraz stały nadzór nad ciągłą poprawą jakości obsługi. Regional Manager będzie także odpowiedzialny za rekrutację, coaching oraz podnoszenie kompetencji podległych Kierowników Sklepów.
Wymagania:

• min. kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w branży fashion)
• Bardzo dobrej umiejętności efektywnego kierowania zespołem , motywowania i szkolenia,
• Prawo jazdy kategorii B, dyspozycyjność i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych,
• Dobra znajomość zasad VM
• Znajomość j. francuskiego lub angielskiego,
• Wykształcenie wyższe
• Dynamizm w działaniu i silne zorientowanie na wynik

Oferujemy:

• ciekawą, pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku
• możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
• niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, tel.)
• pakiet medyczny

Zainteresowanych kandydatów proszę o kontakt: arakoczy@cache-cache.pl
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing

III Cykl Szkoleniowo - Warsztatowy TPM organizowany będzie w fabryce dzięki uprzejmości Klienta - firmie PPG DECO POLSKA SP. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.

Obrazek

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Uczestnictwo w programie oraz zdanie praktycznego egzaminu końcowego jest potwierdzone jedynym w Polsce Certyfikatem Praktyka TPM

Czego w dzisiejszych czasach firma oczekuje od Służb UR?

Efektywności, Skuteczności, Elastyczności oraz Redukcji Kosztów.
Technicy UR coraz częściej są angażowani w:

- opracowywanie strategii korporacyjnych,
- przeglądy wyników operacyjnych 
i ekonomicznych,
- współpracę z innymi wydziałami korporacji,
- zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi usługodawcami.


Znaczenie Działów UR w każdej firmie ulega ciągłym zmianom, a co za tym idzie, również wyzwaniom. Wyzwania te wymagają zastosowania odpowiednich narzędzi pozwalających stawić czoła stawianym celom. W praktyce wdrożenie systemu doskonalącego działania obsługi technicznej stanowi strategiczne podejście mające na celu:

- zmianę modelu „funkcyjnego” Służb UR w model procesowy obsługi technicznej zintegrowany z procesami produkcyjnymi i technologicznymi,
- połączenie aspektów jakościowych z systemami technicznymi, które zarządzane są przez pracowników,
- wykorzystanie właściwych narzędzi w celu ciągłego doskonalenia efektywności maszyn i urządzeń poprzez niezawodność i obsługę techniczną,
- obniżenie kosztów obsługi technicznej jako składowej kosztów operacyjnych.


Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń z zagadnień TPM.

Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM; jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? i KIEDY wykonywać?

Te odpowiedzi są udzielone przez poszczególne moduły, czyli:

Moduł 1: Fundamenty Maintenance Management (15 – 16 września 2011)
Moduł 2: Reliability Centered Maintenance (6 – 7 października 2011)
Moduł 3: Practical Maintenance Program (9 – 10 listopada 2011)
Moduł 4: Practical Maintenance Program (8 – 9 grudnia 2011)
Moduł 5: Maintenance Work Flow System (9 – 10 stycznia 2012)
Moduł 6: Zarządzanie Częściami Zamiennymi (9 – 10 lutego 20 12
Moduł 7: Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi (8 – 9 marca 2012)


Uczestnicy będą mieli okazję poznać jak należy wdrażać podstawowe narzędzia, poznają również techniki prowadzenia projektów TPM. Szkolenie TPM pokaże, w jaki sposób należy nimi zarządzać w przedsiębiorstwie. Cykl szkoleń Koordynator TPM podejmuje tematykę, która ostatnimi czasy jest niezwykle ważna nie tylko ze względu na aspekty techniczne, ale również aspekty ekonomiczne. W obecnych czasach niezwykle ważnym aspektem jest niezawodność posiadanych aktywów przedsiębiorstwa oraz efektywne ich wykorzystywanie w codziennej pracy. Te aspekty mają wpływ na wyniki przedsiębiorstwa obliczane nie tylko po stronie kosztów, ale również po stronie zysków.

Zachęcamy do przejścia całego - siedmiomodułowego cyklu.
Udział we wszystkich szkoleniach nie jest jednak obligatoryjny - można korzystać z poszczególnych modułów szkoleniowych.


Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://www.womasolution24.com/womasolution24/Aktualnos...

Obrazek
Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 22.06.11 o godzinie 08:08
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2

Jesteś kierownikiem projektu albo członkiem zespołu projektowego?

Akademia Szybkiej Nauki wychodzi naprzeciw Waszym potrzebom i zaprasza na akredytowane szkolenia wraz z egzaminami PRINCE2. Zdecydowaliśmy wprowadzić to szkolenie do naszej stałej oferty szkoleń, ponieważ wiemy, że skuteczny pracownik, który awansuje, to tylko ten, który jest mistrzem zarządzania swojej i cudzych list zadań.

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Dlaczego u nas?

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

Jak dotąd mamy najwyższą w Polsce, 98% zdawalność! Nasze szkolenie jest, więc gwarancją zaoszczędzenia czasu, pieniędzy i nerwów.

W AKN naprawdę wiemy jak zarządzać projektami. W AKN nie tylko przeczytaliśmy wszystkie książki z tej dziedziny, ale faktycznie stosujemy tę wiedzę: zrealizowaliśmy ponad 20 projektów dofinansowanych przez Unię Europejską. Nasz projekt „Kompendium wiedzy przyszłego menadżera służby zdrowia”- znalazł się na liście laureatów konkursu „Dobre praktyki EFS” i uzyskał tytuł „Najlepsza Inwestycja w człowieka 2007”. Nasi trenerzy, to nie tylko osoby, które zdobyły niezbędne certyfikaty, ale także teorię stosują codziennie w praktyce!

Dodatkowy powód by nas wybrać:

Jeśli zgłosisz się na szkolenie PRINCE2 Foundation lub PRINCE2 Practitioner otrzymasz:

- 25%-28%% rabatu- jeśli zgłosisz się minimum 46 dni przed szkoleniem
- 20% rabatu – jeśli zgłosisz się od 31 do 45 dni przed szkoleniem,
- 10% rabatu – jeśli zgłosisz się do 14 dni przed szkoleniem.

Zadzwoń i dowiedz się więcej:

Izabella Kapuściak
Koordynator Sprzedaży Szkoleń
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

.Dorota J. edytował(a) ten post dnia 05.09.11 o godzinie 18:15

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Program CoachWise Essentials™ 11-12 sierpnia, Warszawa

Coaching w relacjach profesjonalnych
według akredytowanej w International Coach Federation metodyki CoachWise ™

Dwudniowy warsztat szkoleniowy zintegrowany z dwumiesięcznym procesem doskonalenia umiejętności praktycznych. Program posiada akredytację International Coach Federation

Rzetelne wprowadzenie do coachingu oparte na sprawdzonej metodyce doskonalącej umiejętności i postawę coachingową. Umożliwia zastosowanie coachingu w aktualnie pełnionej roli zawodowej, a także daje podstawy do podjęcia roli coacha.

Rezultaty uczestnictwa:

Dla uczestnika:
• poznanie i zrozumienie coachingu jako metody pracy rozwojowej,
• osobiste doświadczenie bycia klientem i coachem
• trwały wzrost umiejętności zadawania pytań, słuchania i wspierania
• wyrobienie postawy coachingowej ułatwiającej dotarcie do rozmówcy
• świadome prowadzenie spotkań dzięki mapie CoachWise™

Dla organizacji:
• wyszkolenie osób posługujących się spójną i sprawdzoną metodą coachingu
• monitorowanie rozwoju uczestników w ich codziennym środowisku pracy w ramach programu
• wzrost umiejętności przywódczych, szczególnie motywowania i samoświadomości w aktualnie pełnionej roli zawodowej
• powtarzalność i gwarancja rezultatów, a także możliwość kontynuacji rozwoju na szkoleniach otwartych lub zamkniętych

Dla kogo?
• Dla chcących wykorzystać coaching w aktualnie pełnionej roli menedżera, trenera, konsultanta
• Dla zainteresowanych zawodem coacha lub specjalisty ds. coachingu

CoachWise™
Metodyka zaprojektowana na potrzeby biznesu, wspierająca osiąganie celów poprzez zrównoważone odkrywanie i wykorzystywanie zasobów osobistych i organizacyjnych.

Absolwentami programów CoachWise™ byli pracownicy i konsultanci firm: Aviva, Avon Cosmetics Polska, Amrest, Axel Springer Polska, BRE Bank, Bayer Polska, BP Polska, CitiCorp., Carlsberg, Coca Cola HBC Polska, DBM Polska, Deloitte Polska, Ernst & Young Polska, GlaxoSmithKline, Henkel Polska, Hochland Polska, ING Grupa, Kredyt Bank, Netia, PKO SA, P4, Provident Polska, Raben Group, Raiffeisen Bank Polska, Siemens Polska, TNT Express, Wincanton Polska.

Więcej informacji: http://coachingcenter.pl

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jak Zbudować Silny Charakter? Darmowy Videokurs!

Videokurs składa się z 10 nagrań, z których dowiesz się:

- Dlaczego mamy wpływ na nasz charakter,
- Z jakich kluczowych cech się on składa,
- Jak budować coraz lepszy charakter,

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/

Bo musisz wiedzieć, że:

Silny Charakter Zapewni Ci Życie Takie Jakie Chcesz!

Ale bądźmy szczerzy - to się samo nie stanie.

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/


Obrazek

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapisz się na jedyny Darmowy Videokurs o budowaniu Silnego Charakteru!

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


W związku z rosnącą ilością zapytań Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers rozszerzyła swoją ofertę o szkolenia otwarte. Poniżej znajdą Państwo zestawienie tematów i terminów szkoleń otwartych, jakie będziemy realizowali od lipca do października 2011r.

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Termin / Miejsce / Nazwa / Cena od os.
18.07.2011 - Warszawa - Prospecting - pozyskiwanie klientów:549zł+VAT
08.08.2011 - Kraków - Zarządzanie zespołem: 549zł+VAT
29.08.2011 - Trójmiasto - Zarządzaie zespołem: 549zł+VAT
05.09.2011 - Łódź - Efektywny szkoleniowiec: 999zł+VAT
26.09.2011 - Katowice - Trening i coaching menedżerski: 549zł+VAT
06.10.2011 - Poznań - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT
20.10.2011 - Wrocław - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu
Dawid W.

Dawid W. KOMPLEKSOWE USŁUGI
MARKETINGOWE

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam

Firma http://brand-vision.pl szuka sp. do spraw Marketingu zainteresowanych współpracą.
Szeroka Oferta poparta portfolio budzi wiele ciekawych możliwości współpracy.

Prowadzimy działania ogólnopolskie jak i regionalne.System prowizyjny do ustalenia indywidualnie ale w przypadku budowy np. stoiska targowego to kwoty od 1500zł w górę dla zlecającego czy polecającego.

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt:

Dawid@brand-vision.pl lub bezpośrednio pod numerem tel. 698 334 178

pozdrawiam serdecznie
Jacek M.

Jacek M. Pomoge wprowadzic
produkty na teren
panstw arabskich
...

Robert Nobel

Robert Nobel mesoLOGIC - medycyna
estetyczna

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ostatnie wolne miejsca na szkolenie :termin: 15-17 lipca
Wraz z firmą VENTO Consulting zapraszamy na szkolenie:

SYSTEM POPRAWY I WZROSTU SPRZEDAŻY
W OBIEKCIE KOSMETYCZNYM 2011

Pierwsze i jedyne szkolenie oparte doświadczeniami z rynku usług Beauty & Spa w Polsce i Austrii.

Chcesz radykalnie większych dochody własnego gabinetu?
Chcesz podnieść kwalifikacje swoje lub swoich pracowników?
Wysłuchać wykładów oraz czynnie uczestniczyć w warsztatach?
Poznać zakamarki branżowe, by skutecznie zwiększyć poziom jakości obsługi Klienta Beauty oraz wyraźnie zwiększyć zyskowność obiektu?

Stworzyliśmy szkolenie, podczas którego przeprowadzimy Państwa przez tematykę sprzedaży usług i produktów obiektu, zarządzania nim, managmentu, psychologii bycia szefem i sprzedaży usług. Poruszymy kwestie marketingu i PR, budowania oferty i doboru odpowiednich kanałów dystrybucji. Podczas kilkugodzinnych warsztatów wspólnie tworzyć będziemy oferty komercyjne dla Państwa obiektu.
Przekazana wiedza praktyczna zapewne znajdzie potwierdzenie podczas jej wdrażania
w Państwa obiektach.
To dla Państwa zmieniamy się. Szkolenia kadr od lat są najlepszą inwestycją w celu poprawy świadomości inwestorów oraz realnego wzrostu zyskowności obiektów Spa. Świadoma kadra bowiem to gwarancja wyjątkowej jakości obsługi Gości oraz przemyślanego tworzenia oferty – podstawy budowania marki na rynku usług Beauty.
Zmieniaj rzeczywistość z nami. Wejdź świadomie w przyszłość już dziś. Otwieramy przed Tobą drzwi do lepszego jutra.

Termin szkolenia: II termin: 15-17 lipca
Miejsce szkolenia: Wrocław
Podstawowy koszt szkolenia to 2032,39 zł brutto
Szkolenie jest dofinansowane przez Unię Europejską i całkowity koszt szkolenia to 406,48 zł brutto*
Cena zawiera: bar kawowy, catering, materiały szkoleniowe, dwa certyfikaty (w tym jeden europejski) oraz książkę z zakresu marketingu o wartości 100 zł GRATIS
Takiej okazji nie możesz przegapić !!!
Kto może skorzystać z oferty:
Osoba posiadająca własna działalność lub zatrudniona na umowę o prace w przedsiębiorstwie, które zatrudnia od 1 do 10 osób.
Jest zameldowana na terenie Dolnego Śląska. (Jeśli jesteś z innego województwa, to prosimy o kontakt. Powiemy Ci jak skorzystać z tego szkolenia)

* ilość miejsc ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń,
więc zgłoś siebie lub swojego pracownika już dzisiaj!!!

więcej na http://strefa-spa.pl/index.php?id=srzedaz_w_salonie_wr...
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Zapraszam na szkolenie nabywania nieruchomości bez wkładu własnego, zdolności kredytowej oraz gotówki !

Jest to idealny moment na budowanie niezależności finansowej przy wsparciu poseminaryjnym grupy praktykujących na co dzień inwestorów.


Obrazek


Chętnie odpowiem na wszelkie pytania merytoryczne.
Tel: 669 317 772
mail: michal@mk-estate.pl

pozdrawiam, Michal Konieczny

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo,
we wrześniu 2011 zespół firmy szkoleniowej Piasecka & Żylewicz inauguruje innowacyjny projekt jakim jest Szkoła Trenerów Biznesu THREX, czyli Training and HR Excellence, której głównym celem jest aktywne wspieranie rozwoju wybitnych trenerów - praktyków.
Zapraszamy Państwa na spotkanie informacyjne 21 lipca o godzinie 16.30, które odbędzie się w Warszawie na ul. Widok 8 w siedzibie Francuskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej, która objęła nasz projekt honorowym patronatem.

THREX to intensywny kurs opierający się na autorskim programie efektywnego i niezbędnego rozwoju w zakresie tworzenia indywidualnej charyzmy trenera-pragmatyka, trenera-stratega, trenera-lidera zmiany.
Ta niezwykle praktyczna szkoła trenerów ma na celu pomóc trenerom wewnętrznym, menadżerom i tym, którzy rozpoczynają pracę trenera wprowadzić szybką zmianę w kierunku rozwijania praktycznych i skutecznych umiejętności kluczowych w pracy wybitnego, efektywnego i kreatywnego trenera.

Zachęcamy do kontaktu i potwierdzenia chęci przybycia na spotkanie informacyjne, do Państwa dyspozycji pozostaje Aleksandra Karwowska (aleksandra.karwowska@threx.pl, tel. 795 192 955).
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

zapraszam na KOSMICZNY KONKURS z nagrodami od CH Osowa i Biznesnafali.pl. DLA WSZYSTKICH DZIECI, które kochają patrzeć w gwiazdy...

W CH Osowa trwa od 9 do 29 lipca spektakularny road-show edukacyjny „Planetarium". W ramach tego bezpłatnego projektu będzie można odbyć podróż w czasie i przestrzeni kosmicznej, poznać starożytną i współczesną astronomię oraz znaleźć się w centrum galaktyki. W związku z tym na Biznesnafali.pl ruszamy z kosmicznym konkursem i fantastycznymi nagrodami.

Oto pierwsze pytanie konkursowe, w którym do wygrania mamy dla was ŚWIECĄCY W CIEMNOŚCIACH UKŁAD SŁONECZNY (zestaw do samodzielnego montażu).
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...


Obrazek


Pytanie pierwsze brzmi:

Jak nazywa się najwyższa góra w naszym Układzie Słonecznym?

Odpowiedzi prosimy kierować na adres: redakcja@biznesnafali.pl.

Liczba nagród ograniczona. Nagrodę otrzyma osoba, która najszybciej przyśle prawidłową odpowiedź na zadane pytanie konkursowe. Zwycięzcę poinformujemy drogą elektroniczną.

Nagrody będzie można odebrać osobiście codziennie, do 29 lipca, od godz. 11.00. do 19.00 w Biurze Dyrekcji CH Osowa (ul. Spacerowa 48 w Gdańsku).





Kolejne nagrody i losowania:

18.07 -> Niebo Nocą Zestaw Projekcyjny

20.07 -> Ziemia i Księżyc (model ma king kit)

22.07 -> Układ Słoneczny model Planetarium

26.07 -> Świecący w ciemnościach Układ Słoneczny (zestaw do samodzielnego montażu)

28.07 -> Układ Słoneczny model Planetarium

http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do