Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT zaprasza na najbliższe szkolenia otwarte:

05-06.05.2011, Wrocław
MOSTY zamiast MURÓW, czyli skuteczna komunikacja interpersonalna
http://self-concept.eu/uploads/oferta_MOSTYzamiastMURO...

09-10.05.2011, Wrocław
ZARZĄDZANIE EMOCJAMI, czyli o roli emocji w rozumieniu siebie i kierowaniu ludźmi http://self-concept.eu/uploads/oferta_ZARZADZANIE_EMOC...

18-19.05.2011, Wrocław
SIMPLY the BEST, czyli wzmacnianie zdrowego poczucia własnej wartości
http://self-concept.eu/uploads/oferta_SIMPLYtheBEST_18...[/b]

*************************************************
OSIĄGAJ WIĘCEJ!

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT
http://self-concept.eu, self-concept@self-concept.eu
Maciej R.

Maciej R. da się.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam Państwa,
Poszukuję wspólnika do spółki akcyjnej Elite Music Group,

Elite Music School ( szkoła muzyki na Miasteczku Wilanów, Warszawa ), organizacja zamkniętych eventów biznesowo muzycznych ( Grali u nas m.in. Mike Richmond i inni ), studio piosenki i akompaniamentu, organizacja warsztatów szkoleniowych.

Biznes bardzo przyjemny z możliwością dotarcia do ludzi wysokiego pułapu biznesowego.

Szukam aktywnego wspólnika z kapitałem około 150 tys zł. Do oddania 49% udziałów.

Pozdrawiam

Maciej Rzesiowski
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

KONKURS Biznesnafali.pl i „Place for dance” - przyłącz się i odbierz najnowszy numer magazynu!

Witamy wiosnę tanecznym krokiem polecając najnowszy numer magazynu „Place For Dance”, który może być właśnie Twój. Jest on do wygrania w naszym KONKURSIE!

http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...


Obrazek
Piotr Dzwonkowski

Piotr Dzwonkowski LINKIES. Management
Consulting Polska

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

„Zarządzanie ryzykiem działania organizacji – zobacz co inni robili źle„
Zapraszam na jednodniowe otwarte warsztaty.
Jest to okazja do dokładniejszego przeanalizowania wszystkich typów błędów w zarządzaniu ryzykiem.
Wspólnie odpowiemy sobie na pytanie w jaki sposób wykorzystywać wiedzę o różnych rodzajach braków w praktyce.
Jest to również okazja do budowania wspólnego słownika pojęć związanych z zarządzaniem ryzykiem.
Warsztaty odbędą się w Warszawie 10 maja 2011.
Koszt warsztatów za osobę dla firm wynosi 1000 PLN przy zgłoszeniu do 3 uczestników, dla firm zgłaszających powyżej 3 osób i dla klientów indywidualnych wynosi 500 PLN.

W przypadku zainteresowania warsztatami proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny:

Piotr Dzwonkowski
LINKIES. Management Consulting Polska
M +48 784268542 E piotr.dzwonkowski@linkies.eu
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

People Talent Strength
Z a a w a n s o w a n e S z k o l e n i e d l a P r o f e s j o n a l i s t ó w

Odkryj jak diagnozować talenty pracowników w czasie krótszym niż 1 h bez używania jakichkolwiek testów i kwestionariuszy?


Spośród tysięcy różnych zmiennych branych pod uwagę w wielu badaniach na całym świecie, jedna zmienna – możliwość wykorzystywania przez pracowników w pracy swoich mocnych stron – okazała się kluczowym czynnikiem, który ujawnia największą korelację z sukcesami przedsiębiorstw na rynku w takich obszarach jak: wzrost dochodów, wzrost produktywności, wzrost satysfakcji klientów i zmniejszenie fluktuacji kadr.

Z badań wynika, że w firmach, w których pracownicy mają możliwość wykorzystywania w pracy swoich mocnych stron:
• aż o 50% zmniejszyła się fluktuacja kadr;
• aż o 38% wzrosła produktywności pracowników i zespołów;
• aż o 44% wzrosła satysfakcja klientów.

Zła wiadomość jest jednak taka, że te same badania pokazują, że obecnie tylko 2/10 pracowników ma możliwość wykorzystywania w pracy swoich mocnych stron. Co gorsze, mniej niż 25% pracowników twierdzi, że przełożony rozmawiał z nimi kiedykolwiek na temat ich mocnych stron.

Kto najbardziej skorzysta ze szkolenia?


Szkolenie People Talent Strength przeznaczone jest dla Właścicieli firm, Dyrektorów, Managerów, Specjalistów oraz wszystkich ludzi, którzy każdego dnia podejmują decyzje o zatrudnianiu, awansie czy dalszych kierunkach rozwoju pracowników.

Szkolenie People Talent Strength to zaawansowany kurs, dla wszystkich którzy chcą opanować zaawansowane umiejętności precyzyjnego diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów bez konieczności używania drogich testów czy kwestionariuszy.

Cele szkolenia


• Zdobycie kompleksowej wiedzy jak powstają i jak wpływają Wewnętrzne Wzorce Zachowania / Talenty na sposoby myślenia, emocje, postrzeganie, sposoby oceny, komunikację, motywację orz zachowania pracowników w środowisku pracy;
• Zapoznanie się ze wszystkimi 48 Wewnętrznymi Wzorcami Zachowania / Talentami;
• Nabycie umiejętności precyzyjnego rozróżniania umiejętności od Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów w procesie skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi;
• Nabycie umiejętności i postaw do samodzielnego diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów w procesie Selekcji Pracowników oraz pozostałych kontekstach biznesowych takich jak: prezentacje, dyskusje, spotkania, zebrania, rozmowa z pracownikami, klientami, dostawcami;
• Nabycie umiejętności przewidywania zachowań pracowników na podstawie zaawansowanej analizy preferowanych Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów;
• Opanowanie 3 zaawansowanych technik diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów - Meta Pytań, Analizy Predykatów, Ukrytej Analizy Predykatów umożliwiających ich skuteczne diagnozowanie w czasie krótszym niż 1 godzina bez potrzeby używania drogich testów czy kwestionariuszy;
• Zdobycie wiedzy jak wykorzystywać Wewnętrzne Wzorce Zachowania / Talenty w procesie skutecznej komunikacji, budowania zespołów, tworzenia ścieżek karier, motywowania oraz szkolenia i rozwoju pracowników.

Program Szkolenia

I. Wprowadzenie do procesu diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów


- Przedstawienie wyników 2 Wielkich badań odkrywających spójne i skuteczne zasady zarządzania zasobami ludzkimi wykorzystywane przez najwybitniejszych managerów świata;
- Czym są i jak powstają Wewnętrzne Wzorce Zachowania / Talenty;
- Jak definiują Wewnętrzne Wzorce Zachowania / Talenty najwybitniejsi managerowie i specjaliści na świecie;
- Czym różni się umiejętność od talentu?
- Jak Wewnętrzne Wzorce Zachowań / Talenty wpływają na to co myślą, co czują, na co zwracają uwagę, jak oceniają sytuację, ludzi, wydarzenia, w jaki sposób komunikują się, co ich motywuje i w końcu w jaki sposób zachowują się ludzie w środowisku pracy;
- 3 zasady idealnego dopasowania pracownika do firmy i stanowiska pracy.

II. Skuteczna diagnoza Wewnętrznych Wzorców Zachowań /Talentów w procesie Selekcji Pracowników

Aby ułatwić Tobie poznanie każdego z Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów pogrupowaliśmy je w 15 głównych kategorii. Dzięki temu znacznie łatwiej i szybciej opanujesz wiedzę na temat każdego wzorca i zaczniesz skutecznie diagnozować je u innych ludzi.

W trakcie szkolenia każdą kategorię i wchodzące w jej skład wzorce zachowania / talenty będziesz poznawał według następującego schematu:

- Nazwa Grupy i poznanie wszystkich wchodzących w jej skład wzorców zachowania / talentów;
- Zapoznanie się z behawioralnymi aspektami każdego ze wzorców / talentów. Zrozumienie typowych cech i zachowań ludzi posiadających dane wzorce / talenty w preferencji;
- Meta Pytanie lub ogólny wzór Meta Pytania, umożliwiający identyfikowanie poszczególnych wzorców / talentów bez konieczności używania drogich testów czy kwestionariuszy;
- Wzorce identyfikacji: Zapoznanie się ze Wzorcami komunikacyjnymi tworzącymi Osobowość Języka przypisanymi do każdego z 48 Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów;
- Poznanie przykładowych odpowiedzi na konkretne Meta Pytania wchodzące w skład danej grupy wzorców;
- Dekodowanie Wzorców komunikacyjnych i diagnozowanie Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów na konkretnych przykładach.

III. Zaawansowane Techniki diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów w pozostałych kontekstach biznesowych

- Zastosowanie Analizy Predykatów do diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów w dokumentach, prezentacjach, dyskusjach, spotkaniach, zebraniach oraz w zwykłej rozmowie z pracownikami, klientami, dostawcami;
- Zastosowanie Ukrytej Analizy Predykatów do diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów na odległość - w sytuacji w której osoba nie wypowiedziała do nas ani jednego słowa.

IV. Diagnozowanie wielu Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów na raz

- Zaawansowane symulacje i nabywanie umiejętności diagnozowania wielu Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów na raz.

V. Wykorzystywanie Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów w procesie skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi

Wykorzystywanie Wewnętrznych Wzorców Zachowania / Talentów w procesie:


- Skutecznej komunikacji i przekonywania;
- Budowania zespołów;
- Tworzenia nowoczesnych ścieżek karier;
- Motywowania pracowników;
- Szkolenia i rozwoju pracowników.

Z uwagi na zaawansowaną i bogatą merytorycznie treść szkolenia, dbałość o komfort uczestników i praktyczny wymiar szkolenia liczba uczestników szkolenia People Talent Strength jest ściśle ograniczona i jest to warunek nienegocjowalny.

Więcej informacji na temat szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy znajdziesz na stronie:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/jak-diagnozowac-...

Na stronie tej zobaczysz także fragment szkolenia online na żywo w którym Przemek wykorzystuje Meta Pytania i w ciągu kliku sekund diagnozuje u jednego z uczestników Talenty z grupy Wzorce Zmiany.
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/jak-diagnozowac-...
Małgorzata Książek

Małgorzata Książek doświadczenie i
pasja

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Drogie Panie,

Jeśli szukacie inspiracji do zmian, lubicie dbać o siebie i chcecie zawsze doskonale wyglądać - nasze warsztaty skierowane są właśnie do Was.

Jeśli macie wciąż za mało czasu aby doskonalić swoje wnętrze a zarazem korzystać z porad specjalistów od kreowania profesjonalnego wizerunku - zapraszamy do udziału w jedynym takim warsztacie dla kobiet, dedykowanym tym z Was, które szukają swojej drogi do sukcesu.

Umaluj się w sukces

To wyjątkowy warsztat kreowania wizerunku i rozwoju kobiety sukcesu

To trening komunikacji, budowania relacji i wzmacniania kompetencji

To porady i wskazówki specjalistów w zakresie profesjonalnego wizerunku

To możliwość poznania wielu ciekawych kobiet i nawiązania przyjaźni

To doskonała zabawa i aktywnie spędzony czas

To wiele niespodzianek, konkursów i nagród

To szansa na inspirującą metamorfozę

To także rewelacyjny pomysł

na prezent z okazji Dnia Matki

JEDYNY TAKI WARSZTAT DLA KOBIET

w programie m.in.:



Profesjonalnie wykonany makijaż przez wizażystę

Analiza kolorystyczna typu urody i typu sylwetki

Udział w prezentacji markowych kosmetyków pielęgnacyjnych

Porady kosmetyczne

Konsultacje stylisty fryzur

Zajęcia z trenerami rozwoju osobistego

Sesja zdjęciowa uczestniczek

Więcej na stronie projektu:
http://www.umalujsiewsukces.pl

Zapraszamy serdecznie
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do grupy Postawa to Podstawa
http://www.goldenline.pl/forum/postawa-to-podstawa
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jak wybrać najlepszą firmę i pracę dla siebie?

Okryj swój pełen potencjał i dowiedz się która firma i która praca to najlepsza firma i praca dla Ciebie.

E k s k l u z y w n y G r u p o w y C o a c h i n g d l a W y b r a n y c h 20 o s ó b

Witaj,


Pozwól mi podzielić się z Tobą pewnym sekretem, z którego korzysta dzisiaj zaledwie 1% osób czynnych zawodowo. W zasadzie nie jest to sekret tylko udowodniony FAKT.

Z badań Instytutu Gallupa wynika, że na świecie istnieją JEDNOPROCENTOWCY oraz cała reszta.

JEDNOPROCENTOWCY to Ci, którzy dzięki swoim mocnym stronom, konsekwentnej pracy, wytrwałości i właściwym wyborom osiągają największy możliwy wpływ w najdłuższym możliwym czasie.


Ci ludzie już na początku swoich karier dokonują właściwych wyborów, a potem w miarę upływu czasu budują na swoim początkowym sukcesie swoje dalsze sukcesy. I co najważniejsze nie są wcale znużeniu, zmęczeni i nie odczuwają spadku motywacji w trakcie dalszego rozwoju. Wręcz przeciwnie. W miarę rozwoju swojej kariery mają się jeszcze lepiej niż na samym jej początku.

Ten 1%% ludzi pokazuje nam, że pomimo przeciwności losu, trudnych czasów, kryzysu istnieje sposób działania gwarantujący przewidywanie trwały sukces zawodowy teraz i w przyszłości.

Co innego robi ten 1 % ludzi, którzy każdego dnia zapewniają sobie największy możliwy wpływ w najdłuższym możliwym czasie?

Z badań wynika, że wśród różnorodnych strategii i technik zarządzania własną karierą wykorzystywanych przez nich każdego dnia ukryta jest jedna wspólna mądrość do której odwołuje się każdy z nich.

JEDNOPROCENTOWCY, każdą swoją decyzję o:

• Wyborze studiów;
• Wyborze dalszego kierunku kształcenia;
• Wyborze firmy;
• Wyborze stanowiska pracy;
• Awansie i dalszym rozwoju zawodowym …

podejmują w oparciu o swoje mocne i słabe strony.

Strategia ich działania opiera się na 4 Prostych krokach:

1. Odkryj czego nie lubisz robić i przestań się tym zajmować.
2. Odkryj swoje mocne strony i swoje talenty.
3. Zyskaj pewność jakie zachowania/talenty są niezbędne do osiągania sukcesów w danym zawodzie, firmie czy stanowisku pracy.
4. Podejmuj każdą decyzję dotyczącą kształcenia, wyboru firmy, wyboru stanowiska pracy, awansu, rozwoju zawodowego w oparciu o stopień Twojego dopasowania do zawodu, firmy czy stanowiska pracy.


W tej chwili możesz myśleć sobie: „Przecież to oczywiste – to nic nowego, jednak jak potwierdzają badania tylko 20 % pracowników pracuje dzisiaj w odpowiednich firmach i na odpowiednich stanowiskach pracy. Co więcej z tych 20% tylko 1% wykorzystuje strategię gwarantującą przewidywalnie trwały sukces zawodowy – i to są właśnie JEDNOPROCENTOWCY.

I właśnie dlatego zdecydowałem się uruchomić pierwszy w Polsce ekskluzywny grupowy coaching dla wybranych 20 osób.

Jeśli:


• Kończysz liceum lub jesteś w tracie studiów i zastanawiasz się jaki kierunek studiów lub dalszą specjalizację wybrać?
• Skończyłeś studia i poszukujesz odpowiedzi na pytanie jaka firma i jaka praca to najlepsza forma i najlepsza praca dla mnie?
• Straciłeś pracę i zastanawiasz się co dalej?
• Myślisz poważnie o zmianie pracy i chcesz wiedzieć jak nie popełnić błędu i zyskać pewność w jakiej firmie i na jakim stanowisku powinienem kontynuować swoją karierę zawodową?
• Otrzymałeś propozycję awansu. Pamiętasz jednak badania Laurencja Petera i zasadę Petera, która głosi, że: koncentrując się wyłącznie na awansie pionowym każdy człowiek dąży do progu niekompetencji. I chcesz wiedzieć czy przyjąć awans czy nie?

Oto co przygotowałem dla Ciebie i czego nauczysz się w trakcie ekskluzywnego grupowego coachingu:

1. Dowiesz się czym są mocne strony i poznasz najważniejszy czynnik decydujący o Twoich długofalowych sukcesach w każdej firmie i na każdym stanowisku pracy.

2. Dowiesz się dlaczego 80% pracowników pracuje dzisiaj w niewłaściwych firmach i na niewłaściwych stanowiskach pracy.

3. Poznasz krytyczny błąd, stanowiący podstawę wszystkich błędnych decyzji dotyczących wyboru studiów, firmy, stanowiska pracy czy kierunków dalszego kształcenia, awansu i rozwoju.

4. Dowiesz się czym są Talenty i jak wpływają na Twój styl myślenia; na to, na co zwracasz uwagę, na Twoje emocje, Twój styl przekonywania, Twoją motywację, komunikację i Twoje zachowanie w środowisku pracy.

5. Odkryjesz swoje mocne i słabe strony.
6. Odkryjesz wszystkie swoje talenty i dowiesz się jak skutecznie wykorzystywać je w procesie:

• Wyboru kierunku studiów,
• Wyboru specjalizacji i dalszego kierunku kształcenia;
• Wyboru najlepszej firmy dla Ciebie;
• Wyboru najlepszego stanowiska pracy dla Ciebie;
• Wyboru dalszych kierunków rozwoju zawodowego;
• Podejmowania decyzji o dalszym awansie;
• Automotywacji.

9. Poznasz strategię wyboru firmy i stanowiska pracy gwarantującą największe możliwe zarobki, awans i wpływ w najdłuższym możliwym czasie;

10. Dowiesz się która firma i która praca to najlepsza firma i najlepsza praca dla Ciebie.

11. Dodatkowo jeśli jesteś lub chcesz być managerem lub Przywódcą dowiesz się jak identyfikować mocne strony i talenty swoich pracowników i wykorzystywać je w procesie:
• Skutecznego doboru kadr;
• Tworzenia ścieżek kariery;
• Skutecznego motywowania swoich pracowników;
• Skutecznego komunikowania i przekonywania innych do swoich argumentów.

I nieważne czy dopiero zaczynasz swoją karierę czy pragniesz przyspieszyć jej tempo odkryjesz strategie i wskazówki jak zaprojektować swoją karierę, aby dołączyć do grona JEDNOPROCENTOWCÓW i zapewnić sobie przewidywalnie trwały sukces zawodowy teraz i w przyszłości.

Cały proces grupowego coachingu składa się z 3 Zaawansowanych modułów.

[b]Szczegóły dotyczące tego programu oraz formularz zgłoszeniowy znajdziesz na stronie:


http://www.rozmowakwalifikacyjna.com.pl/twoje-mocne-st...

Dodatkowo znajdziesz tam 3 darmowe szkolenia z których dowiesz się jak wybrać najlepszą firmę i pracę dla siebie.

http://www.rozmowakwalifikacyjna.com.pl/twoje-mocne-st...

Pozdrawiam serdecznie,
Przemysław Walter
Twórca THE 4-W Strategy
Założyciel Społeczności FENIKSKariery
http://www.FeniksKariery.Streemo.pl
Ireneusz Kaliszkowski

Ireneusz Kaliszkowski Szczęście, to
robienie tego, co
sprawia nam
przyjemność

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Przedwakacyjna oferta FIRST MINUTE

Postanowiłem w związku ze zbliżającymi się
wakacjami wyjść na przeciw oczekującym
z niewiarygodnie tanim szkoleniem
Praktyk NLP XXL w Warszawie (20-26 czerwca 2011).

Skorzystaj sam, lub zaproś znajomych,
a czas gra tu niebagatelną rolę,
ponieważ ilość miejsc jest ograniczona.
Sprawdź już teraz ofertę - Strona www szkolenia

Pozdrawiam
Ireneusz Kaliszkowski

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w badaniu wpływu kultury organizacyjnej na postrzeganie zasobów intelektualnych przedsiębiorstwa.

Badanie to stanowi część mojej pracy magisterskiej pisanej w Katedrze Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Udział w badaniu można wziąć poprzez wypełnienie ankiety dostępnej po kliknięciu w poniższy link:

https://spreadsheets.google.com/embeddedform?formkey=dH...

Ankieta jest anonimowa a jej wypełnienie zajmuje ok 10 minut.

Z góry dziękuję za poświęcony czas!

Pozdrawiam!

Agnieszka RommelAgnieszka Rommel edytował(a) ten post dnia 24.05.11 o godzinie 13:24

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,

zapraszam na nowe szkolenie, dofinansowane w 80 proc. ze środków UE, dla osób z woj. mazowieckiego.

Benchmarking: jak czerpać z doświadczeń konkurencji i sprawić by straciła znaczenie?

Opis i cele szkolenia

Benchmarking to metoda, która pozwala wzorować działania własnej firmy na działaniach konkurenta, który osiąga najlepsze wyniki i czerpać korzyści z zastosowania sprawdzonych metod.

Nie zawsze jednak opłaca się być naśladowcą. Często strategią, która zapewnia firmom zyskowny wzrost jest odróżnienie się od konkurencji, szybkie wykreowanie i przechwycenie nowego popytu: „strategia błękitnego oceanu”, autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne.

Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia benchmarkingu oraz narzędzia strategii błękitnego oceanu. Poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach.
Dowiecie się również, w jaki sposób elementy tych strategii skutecznie stosują m.in. portal Goldenline.pl, Empik, Allegro, jak w przeszłości korzystały z niej Sony, Cirque du Soleil, Ford i wiele innych (także małych i średnich) firm.

Pokażemy Wam, w jaki sposób stosowanie ww. strategii przełożyło się na dynamiczny wzrost zysków, dostaniecie też gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie.

Trener: Piotr Chmielewski, Instytut Strategii, http://StrategiaBlekitnegoOceanu.pl

Termin: 30-31 maja

Informacje i zgłoszenia:
http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/benchmarking/
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Firma HR High Touch zaprasza na warsztaty „Doskonały proces rekrutacji - AUDITION Facet5".

Obrazek


Audition Facet5 pomaga prowadzić rekrutacje na wszystkie stanowiska – niezależnie od ich poziomu, czy też liczby kandydatów branych pod uwagę.

Specjalna przedwakacyjna oferta warsztatów „Audition” Facet5 wynosi 700 PLN + VAT /od osoby

Cena warsztatów obejmuje:
- materiały szkoleniowe,
- test osobowości zawodowej FACET5,
- książkę „MAGIA ROZWOJU TALENTÓW Jak zdobyć, zatrudnić i zatrzymać właściwych ludzi w firmie.”
- przerwy kawowe, lunch, certyfikat uprawniający do korzystania z modułu "AUDITION" Facet5 w pracy zawodowej.

Nie wiesz czy nasz system spełnia Twoje oczekiwania odnośnie rekrutacji? Zaproś nas do swojej firmy w celu zaprezentowania systemu!

Możliwość otrzymania (przed warsztatami) przykładowych raportów generowanych z systemu AUDITION Facet5 oraz opisu narzędzia.

[/b]Audition Facet5 ułatwia:[/b]
1. Tworzenie profilu idealnego kandydata na podstawie Modelu Wielkiej Piątki ludzkiej osobowości.
2. Dobór odpowiednich słów do sformułowania ogłoszenia w sprawie poszukiwania kandydatów na określone stanowisko.
3. Badanie dopasowania osobowości kandydatów do określonego profilu - generowanie rankingu kandydatów na określone stanowisko oraz badanie dopasowania kandydata do wielu stanowisk w organizacji.
4. Projektowanie rozmów rekrutacyjnych - generowanie Indywidualnych Przewodników Prowadzenia Rozmowy Kwalifikacyjnej z każdym z kandydatów.
5. Budowanie ścieżek karier i tworzenie planów następstw.

Generowanie raportów dostępnych w systemie jak również definiowanie profili idealnych kandydatów jest w systemie bezpłatne.

Termin warsztatów: 20 czerwca 2011 r. (warsztat jednodniowy)
Miejsce warsztatów: Warszawa (w przypadku zgłoszenia się 3 i więcej osób z jednej firmy w Warszawie, możliwość przeprowadzenia warsztatów w siedzibie firmy w innym czerwcowym terminie)
Warsztaty prowadzi: Nina Sosińska

Jak się zgłosić na warsztaty lub umówić się na prezentację systemu?

Zgłoszenia oraz pytania prosimy kierować na adres:
olga.kuzniewska@hrht.pl tel.: +48 509 989 234
piotr.sosinski@hrht.pl tel.: + 48 698 656 696
Biuro HR High Touch : (+48) 22 468 03 00
ZAPRASZAMY!!!
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jak zarządzać by mieć lepsze wyniki i więcej czasu dla siebie?
Jakie wdrożyć systemy i narzędzia zarządzania?
Jak przełożyć techniki zarządzania na realia małych firm?

Zapraszam do dyskusji w grupie Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
Justyna Gozdecka

Justyna Gozdecka Goldenmark S.A.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,
Jestem studentką UE we Wrocławiu, piszę pracę magisterską na temat: "Role i kompetencje menedżera, ze szczególnym uwzględnieniem menedżera międzynarodowego".

Zwracam się z ogromną prośbą do kadry zarządzającej o wypełnienie krótkiej, anonimowej ankiety, dotyczącej tematyki zarządzania. Ankieta służy wyłącznie celom badawczym. Z góry dziękuję za poświęcenie czasu oraz przekazaną wiedzę.

Link do ankiety:
http://moje-ankiety.pl/respond-10527.html

Pozdrawiam,
Szeniak Justyna

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Stosy papierów na biurku, w których odnalezienie czegokolwiek graniczy z cudem... to niezbyt przyjazna wizja, prawda? Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się, jak takiej sytuacji uniknąć i w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów usprawniają pracę przedsiębiorstwa serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, która będzie poświęcona optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych w całym cyklu życia dokumentu.

„Nowoczesne przedsiębiorstwo – dokumenty pod kontrolą”

8 czerwca 2011 r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” w Warszawie


W programie m.in. wykłady:

- „E-dokument – czy na pewno zagrożenie dla bezpieczeństwa informacyjnego organizacji?” - Łukasz Kister – Niezależny Ekspert Bezpieczeństwa Informacji
- „Wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie, czyli o czym warto wiedzieć przed rozpoczęciem projektu?" - Atinea
- „inChannel – wielokanałowa obsługa odbioru faktur" – Itella Information
- „Podpis elektroniczny w Twoich rękach” - Stowarzyszenie PEMI

Zagadnienia tematyczne poruszane na konferencji:

- zarządzanie dokumentacją
- masowe wydruki
- e-faktura
- podpis elektroniczny
- zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Prezentacje systemów firm: Atinea, Ceri, Itella Information
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Dyrektorów i Kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów i Kierowników HR
- Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
- Dyrektorów i Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
- Kierowników ds. zakupów

Jeśli tematyka konferencji spotkała się z Państwa zainteresowaniem, zapraszamy do rejestracji!
Dla ww. osób udział jest bezpłatny.

Rejestracja on-line: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/obieg-dokume...
'
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Z poważaniem,

Anna Włodarska
Koordynator Projektu
tel. 22 224 06 47
anna.wlodarska@multitrain.pl

http://www.multitrain.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2

Jesteś kierownikiem projektu albo członkiem zespołu projektowego?

Akademia Szybkiej Nauki wychodzi naprzeciw Waszym potrzebom i zaprasza na akredytowane szkolenia wraz z egzaminami PRINCE2. Zdecydowaliśmy wprowadzić to szkolenie do naszej stałej oferty szkoleń, ponieważ wiemy, że skuteczny pracownik, który awansuje, to tylko ten, który jest mistrzem zarządzania swojej i cudzych list zadań.

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Dlaczego u nas?

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

Jak dotąd mamy najwyższą w Polsce, 98% zdawalność! Nasze szkolenie jest, więc gwarancją zaoszczędzenia czasu, pieniędzy i nerwów.

W AKN naprawdę wiemy jak zarządzać projektami. W AKN nie tylko przeczytaliśmy wszystkie książki z tej dziedziny, ale faktycznie stosujemy tą wiedzę: zrealizowaliśmy ponad 20 projektów dofinansowanych przez Unię Europejską. Nasz projekt „Kompendium wiedzy przyszłego menadżera służby zdrowia”- znalazł się na liście laureatów konkursu „Dobre praktyki EFS” i uzyskał tytuł „Najlepsza Inwestycja w człowieka 2007”. Nasi trenerzy, to nie tylko osoby, które zdobyły niezbędne certyfikaty, ale także teorię stosują codziennie w praktyce!

Dodatkowy powód by nas wybrać:

Jeśli zgłosisz się na szkolenie PRINCE2 Foundation lub PRINCE2 Practitioner otrzymasz:

- 25%-28%% rabatu- jeśli zgłosisz się minimum 46 dni przed szkoleniem
- 20% rabatu – jeśli zgłosisz się od 31 do 45 dni przed szkoleniem,
- 10% rabatu – jeśli zgłosisz się do 14 dni przed szkoleniem.

Zadzwoń i dowiedz się więcej:

Izabella Kapuściak
Koordynator Sprzedaży Szkoleń
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania jest oprogramowanie MindManager 9 ...


Obrazek


... wspomagające zarządzanie, z wykorzystaniem map strukturalnych
Agnieszka Słoniewska

Agnieszka Słoniewska Key Account Manager,
MARKIT.PL Sp. z o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo,

Obrazek


W imieniu firmy iReward24 oraz Scientific Services, dziękuję za udział w warsztacie: Programy lojalnościowe - tworzenie, zarządzanie, analiza Efektywności, Mam nadzieję, że była to dla Pani/Pana dobra okazja do wymiany poglądów, doświadczeń i pogłębienia wiedzy z zakresu programów lojalnościowych.

Mamy nadzieję, że prezentowane informacje poszerzyły Państwa wiedzę na temat programów lojalnościowych, oraz horyzonty - materiały prześlemy wszystkim obecnym mailowo.

Dostajemy wiele zapytań odnośnie kolejnych warsztatów. Odpowiadam z przyjemnością: kolejne takie warsztaty odbędą się w Warszawie niebawem - będziemy informować na bieżąco.

Pozdrawiam
Agnieszka Słoniewska
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


POZNAŃ 04-06.07.2011r.

Warsztat „Efektywny szkoleniowiec” przygotuje Uczestników do tego, aby potrafili w efektywny i ciekawy sposób prezentować treści techniczne bądź prawne przed grupą szkoleniową, czy też w gronie współpracowników. Skierowany jest do osób, którym zależy na atrakcyjnej i skutecznej formie przekazywania przez nich wiedzy i umiejętności.

Warsztat rozwija kompetencje z zakresu efektywnego prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Odbywa się w formule 2+1 co oznacza, że Uczestnik może brać udział zarówno w całości szkolenia (3dni) lub też w jego części - pierwszych dwóch dniach lub w dniu ostatnim.

Pierwsze dwa dni koncentrują się na kompetencjach prowadzenia szkoleń i ich intensywnym treningu.

Dzień ostatni, trzeci skupia się na kompetencjach interpersonalnych, które są niezbędne w budowaniu kontaktu i pracy z grupą.

Uczestnik, po zaliczeniu egzaminu podsumowującego trzydniowy warsztat, otrzymuje Certyfikat Ukończenia Szkolenia potwierdzający poziom wiedzy w obszarze prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Natomiast Uczestnik, który weźmie udział tylko w dwudniowych lub jednodniowych warsztatach otrzyma Zaświadczenie Ukończenia Szkolenia w jednym z dwóch obszarów - kompetencjach prowadzenia szkoleń lub kompetencjach interpersonalnych pracy z grupą.

-------------------------------------------------------

Szczegóły szkolenia:

KOMPETENCJA: Prowadzenie szkoleń i praca z grupą
TEMAT SZKOLENIA: Efektywny szkoleniowiec
GRUPA DOCELOWA: Wykładowcy BHP, Szkoleniowcy techniczni i produktowi.

CZAS TRWANIA:

Opcja 1: 24 godziny / 3 dni; - kompletny program szkoleniowy uprawniający do otrzymania Certyfikatu po zdaniu egzaminu zaliczeniowego. Realizowane w dniach 04.07-06.07.2011r.

Opcja 2: 16 godzin / 2 dni; - Pierwsze dwa dni szkolenia - uprawnia do otrzymania zaświadczenia potwierdzającego udział w szkoleniu. Realizowane w dniach 04.07-05.07.2011

Opcja 3: 8 godzin / 1 dzień - Obejmuje tylko treści szkoleniowe z dnia 3. Realizowane w dniu 06.07.2011r.

------------------------------------------------------

CENY
Opcja 1 - 999zł brutto / osoba.
Opcja 2 - 799zł brutto / osoba.
Opcja 3 - 299zł brutto / osoba.

-------------------------------------------------------

UMIEJĘTNOŚCI I WIEDZA PO SZKOLENIU: Uczestnik będzie:

? Umiał efektywnie i ciekawie przekazywać wiedzę, informacje i umiejętności.
? Znał różnorodne metody pracy z grupą.
? Potrafił zaprojektować i poprowadzić skuteczny moduł szkoleniowy.
? Umiał stosować techniki budowania szybkiego kontaktu z grupą.
? Wiedział jak dbać o komfort pracy swój i grupy.
? Potrafił adekwatnie reagować w sytuacji trudnych.

-------------------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA:

DZIEŃ PIERWSZY:

Co warto wiedzieć:
• Kiedy wiesz jak uczą się dorośli, wiesz jak ich nauczyć.
• Szkolenie – czym jest i na co trzeba zwrócić uwagę.
• Zadania i rola szkoleniowca.
• Metody szkoleniowe – co wybrać, aby było ciekawie.

Zanim zaczniesz szkolenie upewnij się, że … :
• Czy wiesz co chcesz osiągnąć? Znaczenie celu szkolenia.
• Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz szkolenie.
• Jak dobrze rozpocząć.
• Jak nie rozpoczynać.

No to zaczynamy:
• Znaczenie wstępu a proces grupowy.
• Struktura wstępu.
• Nie daj się złapać w zasadę Murphy’ego – czyli „dobra współpraca” z materiałami pomocniczymi podczas szkolenia.
• Metody dydaktyczne – czy chcesz, żeby wiedzieli czy żeby umieli?
• Projektowanie krótkiego modułu szkoleniowego.


DZIEŃ DRUGI:

Prezentacja modułów szkoleniowych:
• Wystąpienia uczestników przed grupą.
• Podstawowe zasady udzielania efektywnej informacji zwrotnej.
• Sesja informacji zwrotnych.

DZIEŃ TRZECI:

Zanim zaczniesz przekazywać to, co masz do przekazania:
• Nastawienie własne do budowania relacji.
• Korzystanie z potencjału własnych zasobów.

Praca z grupą - nawiązywanie kontaktu:
• Pierwsze wrażenie.
• Postawa.
• Kontakt wzrokowy.
• Znaczenie dystansu.

Techniki wspierające proces komunikacji:
• Aktywne słuchanie.
• Nawiązywanie do wypowiedzi.
• Parafraza.

Szybkie techniki budowania kontaktu (wybrane elementy NLP):
• Dostrojenie się do rozmówcy.
• Pacing i Leading.

Sytuacje trudne:
• Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli co robić, a czego nie robić.
• Trema i stres podczas prowadzenia szkolenia.


======================================================
Dodatkowe informacje


Informacje o trenerach:

Marcin Szpak

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Sławomir Krzysztofik

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich. Budował, zarządzał i szkolił zespoły z branży FMCG, finansowej, usługowej, gastronomicznej i przemysłowej, zarówno w kraju jak i za granicą. Bogate doświadczenie menedżerskie i trenerskie pozwala mu sprawnie poruszać się różnorodnym środowisku. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych i interpersonalnych. Pracuje w takich obszarach jak: komunikacja interpersonalna i biznesowa oraz rozwój osobisty, rozmowa sprzedażowa i obsługa klienta, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie sobą w czasie. Praktyk empowermentu i coachingu w pracy z zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

=======================================================

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia.

W celu otrzymania formularza prosimy o kontakt ze Sławomirem Krzysztofikiem

=======================================================

Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl
http://gntb.eu - Szkoleniea Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa Wiedzy



Wyślij zaproszenie do