Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Cracovia Salesman – Skuteczny przedstawiciel handlowy woj. małopolskie

Witam serdecznie,

zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Kolejnym celem jest wzrost wyników sprzedażowych przedstawicieli handlowych oraz poprawa wyników sprzedaży firm uczestniczących w projekcie.

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie
• zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego
• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat
• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana (lecz za zgodą pracodawcy).

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja
( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:
w maju i czerwcu (I grupa)
w czerwcu i lipcu (II grupa)
w lipcu i sierpniu (III grupa)
w sierpniu i wrześniu (IV grupa)
we wrześniu i październiku (V grupa)

Informacje o projekcie znajdziesz również na stronie http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...


Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie i 6 dni szkoleń wyjazdowych
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe

• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:

Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:

Wioleta Dembek, Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
telefon: 508899332

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Robert Nobel

Robert Nobel mesoLOGIC - medycyna
estetyczna

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Już niewiele czasu pozostało do kolejnego szkolenia z cyklu MANAGER SPA 2011.

W dniach 9-10 Kwietnia w Warszawskim salonie HOME SPA odbędzie się szkolenie dla managerów i inwestorów branży kosmetycznej.

szczegóły szkolenia tutaj

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Czy chcesz mieć taką kobietę jak ja?

Moje zalety:
- chętna do działania
- doświadczona w marketingu, PR, organizacji i negocjacjach
- ambitna
- kreatywna

Wymarzony kandydat:
- pozwalający mi rozwijać się
- dający satysfakcję
- najchętniej z Warszawy

Nie czekaj! To właśnie Ty masz dziś okazję mieć takiego pracownika jak ja! Dla pierwszych 3 osób - 10% zniżki i kawa gratis :)

Dodatkowo:
- przebyte ze środków EFS szkolenia z zarządzania sobą w czasie, skutecznej komunikacji, zarządzania zmianą, asertywności i równości szans kobiet i mężczyzn GRATIS :)
- nauka robienia sushi dla dwóch osób - również GRATIS!

Nie czekaj, dodatkowa promocja ważna tylko tydzień!
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Krzysztof Matusiak Mba

Krzysztof Matusiak Mba Senior Project
Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oferta dla Małych i Średnich firm:

Jako freelancer proponuje swoje usługi w dziedzinie zarządzania opracyjnego i strategicznego:

1/ analiza i optymalizacja procesów biznesowych
2/ analiza i optymalizacja strategii
3/ optymalizacja organizacji ,struktury, komunikacji

Referencje :
-7 lat doswiadczenia zawodowego w korporacji - lidera swiatowego w swojej branży w organizacji Produkcyjnej , Technicznej , Sprzedaży/Techniczny Kosulting, Badań i rozwoju, Wdrażanie strategicznych projektów korporacyjnych na calym świecie.
- MBA w Zarzadzaniu Strategicznym , Programami oraz Projektami.
- Certyfikaty (APMG International) z zarządzania projektami(PRINCE2) programami (MSP), Portfolio (P3O), zarządzania zmianą ,projekty IT (ITIL)

freei@o2.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOLENIA BUSINESS INTELLIGENCE

Szkolenia skierowane są głównie do kierowników, managerów, kadry zarządzającej, analityków biznesowych i specjalistów

Szkolenie 3 dniowe:[18-20 kwietnia 2011r., Warszawa ]

"Business Intelligence Manager - wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie."

Cele szkolenia:
- Zaawansowana analityka biznesowa - Eksploracja Danych (Data Mining)
- Praktyczne zastosowania BI - Performance Management i Controlling
- Aplikacje Business Intelligence
- Kierowanie projektem oraz zarządzanie programem BI w organizacji

Szczegółowe informacje: http://bamt.pl/business_intelligence

Szkolenie 2 dniowe:[ 27-28 kwietnia 2011r., Warszawa ]

"Business Intelligence - jak uporządkować i skutecznie wykorzystywać wiedzę w zarządzaniu firmą."

Cele szkolenia:
- Formułowanie i precyzowanie celów stojących przed projektami
- Porozumiewanie się w zakresie zagadnień Business Intelligence z
biznesem i z IT
- Pozycjonowanie i modelowanie systemów Business Intelligence w ramach
infrastruktury korporacyjnej
- Rola lidera wdrożenia Business Intelligence w swojej firmie

Szczegółowe informacje: http://bamt.pl/bi

kontakt do organizatora:
Sylwia Łakomska
e-mail: sylwia.lakomska@software.com.pl
tel. 22 427 36 72
Violetta Wróblewska

Violetta Wróblewska Psycholog,
terapeutka,
psycholog biznesu,
nauczyciel akad...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dołącz do osób kreujących pasjonującą drogę rozwoju zawodowego

ROZWÓJ ZAWODOWY I OSOBISTY, PRACA Z PASJĄ W ZASIĘGU TWOICH MOŻLIWOŚCI

Pracownia "Kreacja Życia" serdecznie zaprasza na III JUŻ EDYCJĘ WARSZTATU ROZWOJOWEGO DLA KOBIET I MĘŻCZYZN KREUJĘ ŻYCIE ZAWODOWE TAK, JAK CHCĘ I PRACUJĘ Z PASJĄ

17.04.2011, w godzinach 10.00-18.00 w Pracowni "Kreacja Życia", ul. Kabacki Dukt 8/23, Warszawa

Często w głębi serca zastawiasz się, dlaczego jeszcze nie masz tego, czego pragniesz. Może bezskutecznie poszukujesz pracy lub masz pracę, której nie lubisz. A może pragniesz wreszcie zmienić pracę na lepszą, awansować, przekwalifikować się lub zamienić swoje hobby w pracę, albo mieć po prostu swoją firmę.

Może masz wiele powodów, dla których pragniesz zmian, choćby: bóle głowy lub żołądka na myśl o pracy, dość pracy pod presją czasu, brak akceptacji dla systemu ciągłego oceniania,trudności w porozumiewaniu się z innymi, mocno stresująca praca,odpowiedzialność, nadmiar obowiązków, nadmierna kontrola,szybkie tempo pracy, wysiłek psychiczny, niezadowalające wynagrodzenie, monotonna praca, brak wsparcia przełożonego, ciągłe zmiany, brak motywacji do pracy, groźba utraty pracy. Albo całkiem inne poważne i mniej poważne powody.

A teraz chciałabym zadać Ci kilka pytań, na które proszę Ciebie, abyś sobie odpowiedziała/odpowiedział.

* Czy pomyślałaś/pomyślałeś kiedykolwiek, jak możesz kreować swoje życie zawodowe na własnych warunkach?
* Czy zastanawiałeś się/zastanawiałaś się nad tym: Jak i co zmienić w swoim życiu zawodowym, aby było ono bardziej satysfakcjonujące?
* Jak wyobrażasz sobie swoją pracę marzeń?
* Czy zastanawiałaś/zastanawiałeś się, czego potrzebujesz w nowej pracy, czego obecnie nie masz?
* Czy wiesz, jakie przekonania utrudniają Ci, abyś wykonywała/wykonywał pracę, którą kochasz?

JUŻ TERAZ!!! masz wspaniałą okazję zaplanować swoją przyszłość zawodową za niewielkie pieniądze.

PROMOCJA !!! Tylko 150 zł za ośmiogodzinny warsztat ze smacznym, wegetariańskim poczęstunkiem przygotowanym z produktów bio i teczką kolorowych, profesjonalnych materiałów do pracy na zajęciach i w domu .

Jeżeli czujesz, że nie jesteś tam, gdzie chciałabyś/chciałbyś być, zachęcam Cię, abyś sięgnęła/sięgnął już teraz po życie bardziej spełnione i autentyczne. Również , jeżeli chcesz więcej, niż masz to śmiało zastanów się, czy nie byłoby wspaniale, dać sobie szansę na zmiany, bo jeżeli będziesz myślała/myślał, że nic się nie da zrobić,to tak będzie.

Ostatecznie, tak naprawdę prawie wszystko sprowadza się do tego, w jaki sposób wykorzystujesz swój umysł, jak sterujesz swoimi myślami. I czy Twoje myśli służą Ci w robieniu tego, czego chcesz .

BO BYCIE ZADOWOLONĄ/ZADOWOLONYM Z PRACY ZAWODOWEJ JEST ZAWSZE KWESTIĄ TWOJEGO WYBORU. JUŻ TERAZ MASZ WSZYSTKO, CZEGO POTRZEBUJESZ.

Zapraszam wszystkie kobiety i mężczyzn pragnących zmian w życiu zawodowym na niekonwencjonalny warsztat łączący w sobie wiele form pracy nad sobą między innymi: transformacyjny coaching kariery, pracę skoncentrowaną na rozwiązaniach, wizualizacje, afirmacje, praca w parach, w grupie, co da Ci klarowność, tego czego chcesz oraz inspirację i motywację do działania.

Na warsztatach krok po kroku wykreujesz własną, pasjonującą drogę rozwoju zawodowego:

* sprawdzisz, czy czas na zmiany zawodowe,
* dowiesz się, co nie sprzyja zmianom w Twoim życiu,
* zobaczysz, jakie należy spełnić warunki, aby przyciągnąć pracę, jaką pragniesz mieć, poznasz kilka kluczy do sukcesów osobistych i zawodowych
* przyjrzysz się przekonaniom i wzorcom myślowym, które dotychczas uniemożliwiały Ci mieć wymarzoną pracę,
* zrobisz porządek z fałszywymi przekonaniami i oczyścisz umysł z blokujących myśli na temat pieniędzy i pracy,
* przyjrzysz się swojemu kołu życia osobistego i zawodowego oraz poziomowi satysfakcji z Twojej obecnej pracy,
* zobaczysz jakie wartości są dla Ciebie ważne i w jakim systemie wartości chciałabyś żyć,
* przeanalizujesz swoje umiejętności, talenty i zdolności (analiza SWOT) w aspekcie zmian zawodowych,
* odkryjesz swoją misję życiową, nawiązując kontakt z własną intuicją,
* stworzysz swój własny program sukcesu zawodowego, czyli wyobrazisz sobie swoją idealną pracę, odkryjesz, co Cię w niej cieszy, co kochałabyś robić, gdyby pieniądze nie były dla Ciebie istotne,
* sięgniesz po swoje marzenia zamieniając je w cel, postawisz sobie cele zawodowe,
* odnajdziesz właściwą dla siebie drogę zawodową,
* uzyskasz wspaniałe narzędzia do indywidualnej pracy,
* może sama/sam zadziwisz siebie.

Data i godziny: 17.04.2011, 10.00-18.00.

Miejsce: Pracownia “Kreacja Życia", ul. Kabacki Dukt 8/23, 3 minuty od stacji metra Kabaty

Inwestycja w siebie: PROMOCJA! 150 zł (w tym wegetariański obiad przygotowany z produktów bio + ciasto, ciasteczka + herbatki + materiały do pracy).

Wpłata 100 zł i potwierdzenie jej mailem na adres v.wroblewska@kreacjazycia.pl jest równoznaczne z rezerwacją miejsca na warsztacie. Warsztat kameralny (max. 6-7 osób).

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność wpłat. W mailu proszę o podanie imienia i nazwiska oraz numeru telefonu.

Ważne: Wpłata 100 zł nie jest zwracana. Jeżeli osoba z przyczyn osobistych nie może uczestniczyć w warsztacie, wtedy za tą kwotę może odbyć indywidualny, godzinny coaching osobisty lub kariery.

Wpłaty na konto: Pracownia Psychoedukacji, Terapii i Rozwoju Osobistego „Kreacja Życia”, Ul. Kabacki Dukt 8/23, 02-798 Warszawa.

mBank konto 19 1140 2004 0000 3702 6731 5576.

Kto prowadzi: Violetta Wróblewska - psycholog, terapeutka skoncentrowana na rozwiązaniach, trenerka rozwoju osobistego, coach, doktor w zakresie nauk o zarządzaniu, nauczyciel akademicki-adiunkt. Osoba z wieloletnim stażem na stanowiskach menadżerskich w średnich i dużych firmach. Więcej informacji o prowadzącej znajdziesz na stronie: http://psychologbiznesu.com.pl.
Warsztat ten jest organizowany już po raz czwarty w ciągu 4 ostatnich miesięcy. Był on prowadzony również dla 14 kobiet na warszawskim festiwalu dla kobiet "Progressteron" http://dojrzewalnia.pl/oferta/progressteron-22/warszaw...

Jeśli więc jesteś zainteresowana/y to proszę wejdź na stronę i wyślij swoje zgłoszenie. JUŻ TERAZ ZAREZERWUJ SOBIE MIEJSCE, gdyż w warsztacie może wziąć udział maksymalnie 6-7 osób!!! ZOSTAŁY OSTATNIE MIEJSCA

Zapisy i informacje: v.wroblewska@kreacjazycia.pl, psychologbiznesu.com.pl, Violetta Wróblewska tel. 601-380-682

WIĘCEJ INFORMACJI O WARSZTATACH oraz opinie i zdjęcia z poprzednich warsztatów. na
http://stres.net.pl/?di=Warsztaty&z=16#warsztaty
Krystyna Sadecka

Krystyna Sadecka korektor, redaktor,
szkoleniowiec

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do zapoznania się z naszym serwisem http://www.pracedoktorskie.pl

Specjalizujemy się w wydawaniu doktoratów i innych rozpraw o charakterze naukowym. Proponujemy Państwu skorzystanie z indywidualnego programu wydawniczego, który daje możliwość opublikowania naukowej dysertacji tanio i profesjonalnie.

Proponujemy:
- pełną redakcję i korektę,
- przygotowanie materiałów do druku (DTP),
- opracowanie graficzne; także przygotowanie projektu okładki (we współpracy z Autorem),
- druk książek (w każdym nakładzie, już od jednego egzemplarza)
- sprzedaż książek za pośrednictwem własnego sklepu internetowego w systemie druk na żądanie.
Każdej pozycji nadajemy numer ISBN, co oprócz wprowadzenia tytułu do światowego rejestru książek, pozwala na jego sprzedaż z 5% stawką VAT.

Zapewniamy najwyższą jakość, terminowość realizacji i niskie ceny.
Jan Dżony Ś.

Jan Dżony Ś. freelancer, montaż
video, dtp, designer

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie.
I zapraszam na bezpłatne wykłady-warsztaty:

<<Podstawy finansów osobistych>>

<<Akcelerator wolności finansowej>>

O N L I N E
Poniżej link do strony organizatora forum:
<<Forum Sukcesu>>

Pozdrawiam
Jan Śmiarowski

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na bezpłatną prezentację sieciową - webinarium, dotyczące narzędzia RapidCatalog firmy Cortona 3D, które odbędzie się

o 16.30 dzisiaj, we czwartek, 7 kwietnia 2011

Podczas 45 minutowej prezentacji specjaliści firmy Cortoan3D pokażą, w jaki sposób interaktywne katalogi mogą stać się motorem napędowym wydajności i skuteczną drogą zmniejszenia kosztów produkcji. Sesja ta będzie obejmować:
• Przykład biznesowy wykorzystania Interaktywnych Katalogów Części
• Omówienie rozwiązania RapidCatalog firmy Cortona3D włącznie z pokazem wykorzystania oprogramowania na bazie przykładów prezentujących:
- Szybki import i powiązanie geometrii 3D z listą części BOM
- Importowanie i ponowne wykorzystanie zasobów 2D
- Szybkie przygotowanie interaktywnych katalogów części do wykorzystania na stronach www oraz w formacie PDF
- Jak kojarzenie części z interaktywnymi modelami 3D i schematami 2D wpływa na zwiększenie zadowolenia użytkowników
• Przykłady klientów, którzy przekonali się już do korzyści wynikających z przygotowania Interaktywnych Katalogów Części za pomocą narzędzi firmy Cortona3D

Uczestniczyć w prezentacji można po dokonaniu rejestracji na stronach producenta. Rejestracji można dokonać klikając na poniższy link:

REJESTRACJA

Po rejestracji otrzymają Państwo mail potwierdzający rejestrację, który zawiera link umożliwiający podłączenie się poprzez Internet do prezentacji. Mam nadzieję, że webinarium to pomoże Państwu przekonać się w jaki sposób można usprawnić proces przygotowania wysokiej jakości dokumentacji dla Państwa produktów.

Pozdrawiam
Wojciech Zdun
softProgress
Tel. +48 22 250 26 50 - 53
http://www.goldenline.pl/forum/cortona3d-pl
Agnieszka Ciesielska

Agnieszka Ciesielska 4Beauty Art Gallery

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dom Aukcyjny 4Beauty, organizuje w dniach 8 - 14 kwietnia 2011, 12. Świąteczną Aukcję Sztuki Współczesnej. Aukcja odbędzie się na portalu - www.4beauty.com

Wiosna powoli budzi się do życia. Drzewa nieśmiało się zielenią, kwiaty przebijają przez jeszcze zmarzniętą ziemię. Palmy, pisanki, kraszanki zagościły w naszych domach. Wkrótce Wielkanoc. Wiosna może zawitać również w naszych domach dzięki wyjątkowym dziełom Artystów związanych z 4Beauty. I tak Dom Aukcyjny kieruje nasz wzrok na soczystą „Martwą naturę z melonem” Anny Masiul-Gozdeckiej (600 zł) obfitującą w błękity „Radość dnia” Gagika Parsamjana (2.250 zł), kolorowych „Cyklistów” Ewy Tyburcy (950 zł) oraz wyjątkową „Impresję” Janusza Łozowskiego (700 zł).

Miłośnicy fotografii zwrócą uwagę na nowe dzieła Artystów tego gatunku: „Coffee break” Katarzyny Fortuny (1.250 zł), „Znaki zapytania” Stanisława Kusiaka (800 zł) oraz „Bez tytułu 13” Andrzeja Andrychowskiego (550 zł). Na aukcji również sporo rzeźby. DA 4Beauty wystawia najnowsze dzieła Marka Elsnera „Nidus” (2.000 zł) oraz „Byk” (800 zł), a także „Rzeźba 5” Witolda Śliwińskiego (950 zł), „Macierzyństwo” Mieto Olszewskiego (1.900 zł) oraz „Orkiestra” Kazimierza Kalkowskiego (9.900 zł).

Dużym powodzeniem cieszą się również inkografie sygnowane przez Jana Dobkowskiego, Edwarda Dwurnika, Tadeusza Dominika, Leszka Sokoła, Rafała Olbińskiego, Jarosława Modzelewskiego oraz Macieja Hoffmana.

Zapraszamy do licytacji! Katalog aukcyjny dostępny jest TUTAJ.

Patronat aukcji:

Obrazek



Obrazek


Ryszard Miłek Bez tytułu 14
pastel na tekturze, 20x20 cm, 2011 r., cena wywoławcza: 400 złotych

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Letnie Praktyki Badawcze startują po raz siódmy! Skierowane do studentów i doktorantów, dzięki unikalnej formule pozwalają zespołom studenckim nadzorowanym przez specjalistów rozwiązywać realne problemy naukowe i biznesowe. LPB to dobry start do kariery w konsultingu, biznesie, czy nawet do podjęcia pracy naukowej. Spektrum poruszanych tematów jest bardzo szerokie, począwszy od marketingu, przez modelowanie matematyczne po badania współczesnego Internetu. Rekrutacja już ruszyła, zapraszam na stronę Praktyk, http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/ !
Paweł Kozłowski

Paweł Kozłowski Strategia Biznesowa,
Sprzedaż i Business
Developement; Za...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Poszukuję Headhuntera do przeprowadzenia projektu rekrutacyjnego w NaviExpert. Trzy kluczowe stanowiska handlowe.

więcej o NaviExpert tu:
http://naviexpert.pl
http://blognavi.pl

Szczegóły na priv

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dariusz Grala:
Letnie Praktyki Badawcze startują po raz siódmy! Skierowane do studentów i doktorantów, dzięki unikalnej formule pozwalają zespołom studenckim nadzorowanym przez specjalistów rozwiązywać realne problemy naukowe i biznesowe. LPB to dobry start do kariery w konsultingu, biznesie, czy nawet do podjęcia pracy naukowej. Spektrum poruszanych tematów jest bardzo szerokie, począwszy od marketingu, przez modelowanie matematyczne po badania współczesnego Internetu. Rekrutacja już ruszyła, zapraszam na stronę Praktyk, http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/ !

Termin nasyłania zgłoszeń na Letnie Praktyki Badawcze ( http://www.praktyki.ibspan.waw.pl ) upływa 20 kwietnia!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
obiady i przerwy kawowe;
noclegi dla osób z poza Warszawy;
ubezpieczenie na czas szkolenia;
możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 5-6 maj 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj. 30% wartości szkolenia)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
obiady i przerwy kawowe;
noclegi dla osób z poza Warszawy;
ubezpieczenie na czas szkolenia;
możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 5-6 maj 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj. 30% wartości szkolenia)

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Wygraj z Biznesnafali.pl wspaniałą majówkę w Hotelu Astor w Jastrzębiej Górze!!

Przed nami majówka a więc przygotowaliśmy obiecany i długo wyczekiwany, majówkowy konkurs. A w nim do wygrania podwójne majówkowe pobyty z licznymi atrakcjami i wielkim grillowaniem na tarasie widokowym połączone z tańcami pod gołym niebem...

Zapraszam do konkursu!
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...


Obrazek
Agnieszka Słoniewska

Agnieszka Słoniewska Key Account Manager,
MARKIT.PL Sp. z o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,
Obrazek


W imieniu firmy iReward24 - lidera na rynku programów lojalnościowych, serdecznie zapraszam na kolejny cykl bezpłatnych warsztatów: Programy lojalnościowe: Tworzenie, zarządzanie, analiza efektywności. Warsztaty dedykowane są przedstawicielom sieci handlowych, sieci dystrybutorów, sieci punktów usługowych – firm, które rozważają wprowadzenie lub usprawnienie programu lojalnościowego.

Agenda

POWITANIE: (10.30 – 10.50)
CZĘŚĆ I: LOJALNOŚĆ W BIZNESIE (10.50-11.30)
1. Czym jest lojalność klienta i jak ją zbudować?
2. Modele programów lojalnościowych
3. Najważniejsze procesy w programie

Przerwa kawowa: 20 minut

CZĘŚĆ II: CASE STUDIES (11.50 – 12.50)
1. Program lojalnościowy w branży farmaceutycznej
2. Zbieraj punkty –płać punktami – sieć restauracji i sklepów z pamiątkami
3. Karty podarunkowe w branży odzieżowej
4. Program w relacji B2B na przykładzie branży RTV AGD

CZĘŚĆ III: SYSTEM iREWARD24 LOYALTY PLATFORM (12.50 – 13.50)
1. Główne procesy od strony organizatora programu – profil uczestnika, promocje, segmentacja, komunikacja
2. Główne procesy od strony klienta – portal programu, komunikacja, edycja danych, zamawianie nagrody.

Przerwa kawowa: 30 minut

CZĘŚĆ IV: ANALIZA DANYCH (14.20 – 15.20)
1. Jak zbadać skuteczność programu
2. Bieżące wsparcie analityczne
3. Case studies.

Terminy warsztatów:

26 maja 2011 Warszawa,
Adres: Golden Floor Atrium,
Al. Jana Pawła II, 27

30 czerwca 2011 Katowice
Adres: Kompleks biurowo-konferencyjny
ul. Opolska 22

Więcej informacji na stronie http://ireward24.pl
W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego wraz z zaznaczeniem preferowanego terminu.

Serdecznie zapraszamy,
Zespół iReward24



Wyślij zaproszenie do